Προς το περιεχόμενο

Hardware VS. Soft-Synth PIANOS


26hint

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ὁ ἔχων ῶτα ἀκούειν ἀκουέτω!

 

 

Παράδειγμα 1: Plastic fantastic, ματωμένες αρκούδες, παράλληλοι μονόλογοι:

 

 

 

 

Παράδειγμα 2: Λουλούδια της νύχτας, φαντασία, ομορφιά, μπράβο το αγόρι μου:

 

 

 

 

Και μιλάμε για την ίδια (μέτρια ) πιανογεννήτρια  ;D Αν αναβαθμίσουμε σε κάτι ποιοτικότερο και ρεαλιστικότερο, η διαφορά ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυο βιντεο απο διαφορετικους χρηστες, γραμμενα σε διαφορετικες καρτες ηχου και πιθανως με διαφορετικο ή/και edited ηχο πιανου. Καποιο σοβαρο παραδειγμα εχεις για να μας αποδειξεις το αναποδεικτο?

Πχ, το ιδιο Μ50 στην ιδια καρτα ηχου με τις ιδιες ρυθμισεις και τον ιδιο preset ηχο πιανου, να παιζει το ιδιο κομματι απο εναν επαγγελματια πιανιστα και εναν ερασιτεχνη? Αν μου βρεις εστω και ενα τετοιο βιντεο και δεις διαφορα στον ηχο του πιανου (καλυτερο ηχο δηλαδη στο παιξιμο του επαγγελματια) εγω θα σου χαρισω το δικο μου M50.

Ευκαιρια ειναι να δεις επιτελους πως ειναι απο κοντα ενα hardware synth...mock.gif

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τη διαφορά θα την ΑΚΟΥΣΟΥΝ αυτοί που ΑΚΟΥΝΕ, μην σε απασχολεί το ζήτημα, όταν είναι κάποιος πιο κουφός από το Σουφλιά, δεν μπορεί να ξεχωρίσει τον Γκουλντ με Steinway από τον Τραμπάκουλα με αφρικανικό μονόχορδο.  ;D

 

 

Και άσε τα αστεία με τα hardware, γιατί ήδη σε έχω πει κότα που δεν έβαλες στοίχημα και το ρούμπωσες. Μην επαναλαμβάνουμε τα ξεφτιλίκια σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε εχω συμβουλεψει πολλες φορες (και δεν ειμαι ο μονος) να σταματησεις τα ναρκωτικα. Αλλα εσυ δεν...Οταν παντως το κανεις, θα καταλαβεις γιατι ουτε τα χερια του αγαπημενου σου Bach ΔΕΝ μπορουν να αλλαξουν ενα SAMPLED ηχο πιανου και να τον κανουν να ακουστει καλυτερα/χειροτερα. Γιατι δεν ειναι θεμα παιξιματος/τεχνικης του Χ μουσικου αλλα καθαρα θεμα sampling.

Ο μονος τροπος για να πετυχεις κατι αλλο ειναι να πατησεις το μαγικο κουμπακι που λεγεται EDIT. Ολα τα αλλα ειναι απλα επιστημονικη φαντασια.

 

Συνελθε, για το καλο σου και κυριως για το καλο καποιων που διαβαζουν τις αρλουμπες σου και πανε μετα και παπαγαλιζουν τις ιδιες βλακειες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αυτό που ρωτά ο manosx εμπειρία απο αληθινό πιάνο δεν έχω παρά μόνο ευκαιριακή.

Λειτουργώντας τώρα ο ίδιος αυτοσχεδιαστικά ως επι το πλείστον έχω παρατηρήσει οτι διαφορετικά μοντέλα έχουν και τη δυνατή τους "περιοχή", και έως ενός σημείου ανεξάρτητα με το ηχόχρωμα ή τη ρεαλιστικότητα του δείγματος.

Πχ:

1)Το Υamaha psr 520 είχε ιδιαίτερη μουσικότητα σε δυναμικούς αρπισμούς τύπου εισαγωγή QUEEN-Seven seas of Rhye κυρίως γιατί δεν άφηνε feedback ο ήχος οποτε μπορούσες να παίζεις πολύ γρήγορα χωρίς να δημιουργείτε καθόλου βαβούρα. Επίσης η έντονη αυξομείωση στις δυναμικές το κολάκευε.

 

2)Το psr 340 που είχα, είχε ιδιαίτερη μουσικότητα στις μπάσες νότες (κυρίως παίζοντας οκτάβες). Βέβαια όσο ανέβαινες φαίνονταν έντονα οι αδυναμίες του.

 

3)Το Korg m50 δεν μου χει δείξει προς το παρόν το δυνατό του σημείο.

 

4)Τα soft-synths PIANOS που ανέφερα δείχνουν να έχουν καλύτερη απόδοση κάπου στη μέση παίζοντας όμως απαλά, πιο αργά απο οτι έχω συνηθίσει, με μικρές (πάντα) διαβαθμίσεις στη δυναμική.

 

Οπότε μάλλον ανάλογα με το εργαλείο που έχεις τείνεις σχεδόν ασυνείδητα να πηγαίνεις εκεί που κολακεύει, δημιουργώντας ενδεχομένως και αντίστοιχη "τεχνική".

 

EDIT : εμένα αυτή η ΡΕ που ξεκινάει το δεύτερο βιντεάκι εντελώς πλαστική μου ακούγεται. Αλλά ο τύπος παίζει πιο mellow/μετρημένα σε σχέση με τον πρώτο, οπότε κάπου το σώζει.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή ας πούμε μια κιθάρα, ένα μπάσο, ένα πιάνο κλπ βγάζουν τον ίδιο ήχο στα χέρια ενός βιρτουόζου, και στα χέρια ενός άσχετου, αυτό μας λέει ο Waterfall.

 

Τι να πει κανείς από εκεί και πέρα...

 

ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΥΡΙΕ YAMETH, ένα ignore button, δεν αντέχω άλλο, πόνεσαν τα μάτια μου με τον μυρωδιά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή ας πούμε μια κιθάρα, ένα μπάσο, ένα πιάνο κλπ βγάζουν τον ίδιο ήχο στα χέρια ενός βιρτουόζου, και στα χέρια ενός άσχετου, αυτό μας λέει ο Waterfall.

Πιο πιθανο ειναι για σενα τα μαγικα χερια ενος βιρτουοζου να κανουν να ακουστει καλυτερα ενα ακουρδιστο πιανο, ε? Ή να αλλαξουν τα fix χαρακτηριστικα ενος SAMPLED ηχου, ε? Να μας τον γνωρισεις αυτον τον τυπο, ειμαι σιγουρος οτι μπορει να λυγιζει και κουταλια με τη σκεψη... ;D
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπότε μάλλον ανάλογα με το εργαλείο που έχεις τείνεις σχεδόν ασυνείδητα να πηγαίνεις εκεί που κολακεύει, δημιουργώντας ενδεχομένως και αντίστοιχη "τεχνική".

 

Αυτο ισχύει σίγουρα. Μια συμβουλή μου είναι να μην κρίνεις ένα πιάνο από την πρώτη στιγμή που θα το ακουσεις, εκτός αν έχεις εμπειρία από πολλά διαφορετικά πιάνα και μπορεις να καταλάβεις που θα σε πάει.

 

Κάθε φορά που άλλαζα όργανο, στην αρχή με ξένιζαν, όχι μονο τα πιάνα, αλλά σχεδόν όλοι οι ήχοι. Πολυ bright ή πολυ μουντοι κτλ.

 

Μετα από λίγο, γινόταν αυτό που λες, το χερι μου έπαιζε πάνω στον ήχο του οργάνου και το αυτί συνήθιζε επίσης.

 

Οπότε δώσε χρονο και στην επόμενη επιλογή σου να τη συνηθίσεις πριν αποφασίσεις ότι δε σου κάνει.

 

 

Προσωπικά παντως, θεωρώ καλό σημάδι για την αντίληψη ενος μουσικού, το να προσαρμοζει το παίξιμο πάνω στο όργανο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ είναι που λέμε....''τα ράσα δεν κάνουν τον παπά'' αλλά.... και ''τα εργαλεία κανουν τον μάστορα'' Και τα 2 χρειάζονται....  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου