Προς το περιεχόμενο

Tips για να καθεται καλα η κιθαρα στην μιξη σε live!


leon7pap

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για καθε πατς υπαρχει επιλογη για το αν θα συνδεθει σε μικρο-μεγαλο-jc-120-line out/phones και δεν λεει κατι για PA

 

To line out δεν είναι για το PA?

 

εγω κανω οτι θα εκανα και για τα μονιτορ απενργοποιω τις καμπινες και βαζω επιλογη flat.

 

Πάντως, ο τύπος, στο παρακάτω review, χρησιμοποιεί την gt100 direct-to-PA και έχει ενεργοποιημένα τα speaker cab και mic positioning:

 

http://www.spencerbruce.com/review-boss-gt-100-live-initial-thoughts/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

leon7pap, κανε πρωτα σωστα ολα τα δεδομενα και μετα αν δε σου αρεσει κατι, το ψαχνεις. Πρεπει να βαλεις προσομοιωση καμπινας αν παιζεις καρφι στην κονσολα. Δεν πρεπει αντι για μονιτορ να χρησιμοποιεις τον ενισχυτη. Για να το κανεις αυτο, οπως ειπαμε, πρεπει να ξερεις που ακριβως παιζει flat ο ενισχυτης(ωστε να ακους ακριβως αυτο που παιρνει ο ηχοληπτης και δινει στον κοσμο), και παλι να μη τον ζορισεις γιατι ολα αλλαζουν εκει. Ο ενισχυτης δε φτιαχτηκε για αυτη τη χρηση (για να ακους ο,τι θα ακουγες απο ενα μονιτορ, πχ την μιξη της κιθαρας σου, ή μουσικη) αλλα για να ενισχυει το σημα της κιθαρας. Και αυτο που λες, ο,τι δηλαδη δεν πειραζει εσυ να μην ακους καλα, τη δουλεια σου θα την κανεις αν ακουγεται καλα εξω, παλι δεν ισχυει. Γιατι οταν εσυ δεν ακους καλα, τοτε πειραζεις κατι και τοτε αλλαζει κατι και εξω. Επισης αν ο χωρος που παιζεις ειναι μικρος και ''παιρνει'' και παταρι, τοτε εννοειται οτι αυτο που ακους εσυ επηρεαζει και τον ηχο εξω.

Τελοσπαντων, ξανα θα σου προτεινω να παιζεις με την πεταλιερα στον ενισχυτη(χωρις προσομοιωση καμπινας) και με μικροφωνο να στελνεις τον ηχο σου στην κονσολα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα.Διαβασα ολο το αρθρο και συμφωνω πανω κατω σε οτι λεει αλλα ολα αυτα αφορουν το πως φτιαχνει τον ηχο του...οχι το πως καθεται στη μειξη σε συνθηκες μπαντας.ειναι θεμα γουστου.Κ εγω  πχ σε line/ phones το εχω και οοοταν βαζωα καμπινα βαζω την οριτζιναλ επιλογη.Ολες οι αλλες ακουγονται αθλια αλλα ολα αυτα εχουν να κανουν με τον ηχο που προτιμαει οχι το πως βγαινει στη μειξη.επισης συμφωνω οτι οι διφορες στις εντασεις στις εναλλαγες των πατς ειδικα μεταξυ καθαρου/βρωμικου ειναι ενα ζητημα πως θα ρυθμιστουν.επειδη εν μπορω να εχω την μπαντα ολη την ωρα να μου παιζει προσπαθω να φτιαξω συνθηκες μπαντας στο σπιτι δηλαδη δουλεια με backing track phrase looper-cubase-   και αυτι.Θα δουμε τα αποτελεσματα στην επομενη προβα...

 

Φιλε Γιαννη σαφως και θα το δοκιμασω και αυτο...πριν ειπα οτι δεν πειραζει να μην ακουω τελεια οχι καλα...αν ειναι να κανω δηλαδη ενα συμβιβασμο τοτε καλυτερα να χασω εγω λιγο τον ηχο μου αρκει να ξερω οτι ο αλλος απο κατω ακουει οπως πρεπει.Στα soundcheck παντα κανω βολτα στο χωρο παιζοντας να δω πως ακουγεται και δυστυχως ΔΕΝ θα υπαρχει ουτε ηχοληπτης ΔΕΝ θα υπαρχει ουτε και μονιτορ.Ειναι η πρωτη φορα που το μαγαζι φιλοξενει live και οι συνθηκες ειναι αυτες.Οποτε υποχρεωτικα ο ενισχυτης μου θα κανει ΚΑΙ  τη δολεια του μονιτορ.θα εξεταστει βεβαια τι οφελος μπορει να εχει αν παρθει ο ηχος του με mic και οχι κατευθειαν η πεταλιερα στην κονσολα.

"The Tone Is In The Gear.....The Skill Is In The Hands"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

leon7pap, κανε πρωτα σωστα ολα τα δεδομενα και μετα αν δε σου αρεσει κατι, το ψαχνεις. Πρεπει να βαλεις προσομοιωση καμπινας αν παιζεις καρφι στην κονσολα. Δεν πρεπει αντι για μονιτορ να χρησιμοποιεις τον ενισχυτη.

 

+1

 

Να σε ρωτήσω, επίσης, το εξής:

τους ήχους, στο σπίτι, τους φτιάχνεις στον ενισχυτή σου ή σε monitor;

 

Γιατί, αν τους φτιάχνεις στον ενισχυτή και μετά, στο live, βγαίνεις direct, θα είναι εντελώς, διαφορετικός ο ήχος σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τους φτιαχνω στα ακουστικα μου ετσι ωστε να ειναι οσο το δυνατον πιο ακριβης η ηχογραφηση στο Cubase.Οταν συνδεω πεταλιερα στον ενισχυτη αφαιρω προσομοιωση καμπινας και η διαφορα στον ηχο ειναι μηδαμηνη και με λιγο eqing στον ενισχυτη ερχεται σχεδον ακριβως...ξαναλεω οτι το θεμα μου δεν ειναι ποσο ιδιοι η διαφορετικοι βγαινουν οι ηχοι απο τoν ενισχυτη η το PA (εξαλλου οτι ακουω στα ακουστικα περιπου ακουω και στον ενισχυτη αλλα και στο PA)αλλα πως θα κατσουν καλα στη μειξη μαζι με τα αλλα οργανα...

 

θεμα συχνοτητων?

μηπως πρεπει οταν μπουν στην κονσολα να παναριστουν αριστερα δεξια οι κιθαρες και στη μεση η φωνη?

δεν ξερω...

 

"The Tone Is In The Gear.....The Skill Is In The Hands"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, χωρίς να θέλω να εκμεταλλευτώ το παρών θέμα, να ρωτήσω κάτι? Εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα στο σπίτι. Πάιζω μόνο με μόνιτορς (yamaha hs5) με gr5 και th2. Όταν βάζω ένα backing track και παίζω από πάνω, πολλές συχνότητες (κυρίως πρίμες) αισθάνομαι ότι δεν ακούγονται από την κιθάρα. Τι να κάνω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου