Προς το περιεχόμενο

Μαμά θέλω πολύ βαρύ distortion!!!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

θα τους πετύχεις στο ΣΚΑΙ. Παλιά ήταν Δευτέρα στις 11 αλλά πλέον άλλαξαν. Είναι κάθε μέρα πλέον αλλά δεν θυμάμαι ώρα. Κάπου μετά τις 3. Στην εκπομπή αυτή καταρρίπτονται ή επιβεβαιώνονται διάφοροι urban myths

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 212
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

δεν θελω πλεον να πω τιποτε παραπανω για τα ξυλα στην κιθαρα και πραγματικα τρελαθηκα οταν μπηκα σ'αυτο το θεμα περι distortion και ειδα μπροστα μου ενα ατελειωτο και ασημαζευτο κατεβατο περι ξυλων. οποιος πιστευει οτι τα ξυλα δεν ειναι και τοσο σημαντικα ας επισκευτει και ρωτησει απο μονος του τον dr Fret στη ναυαρινου στη θεσσαλονικη και θα παρει την απαντηση του.

και κατι ακομα!κιθαρες φτιαχνει καποιος οταν ψαχνει αγοραζει τριβει ξανατριβει τα ξυλα που πηρε και μετα απο καποιους μηνες εχει στα χερια του μια καινουργια κιθαρα, φτιαγμενη απο το μηδεν(δυστυχως δεν εχουμε τον εξοπλισμο να φτιαξουμε και δικο μας hardware και μαγνητες!!!) ΑΥΤΑ...

NON SERVIAM...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σημαντικα ας επισκευτει και ρωτησει απο μονος του τον dr Fret στη ναυαρινου στη θεσσαλονικη και θα παρει την απαντηση του.

 

μπα, θα προτιμησω τη γνωμη του LEO FENDER.. :lol: :roll:

(αν και βεβαια δεν απολαμβανει του σεβασμου που απολαμβανει ο...DR.FRET... 8O ,(πως λεμε Doctor Spock.. :lol: ) )

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Κατά τη γνώμη μου ένας παράγοντας που μάλλον καθορίζει τον αρχικό ήχο μίας κιθάρας (και που δεν το έχω δει να σχολιάζεται...), είναι το πόσο έχει χρειαστεί να ρυθμίζουμε το trussrod. Εξηγούμαι :

Αν τα άκρα της χορδής ήταν ακινητοποιημένα σε δύο ακλόνητα σημεία τότε ο ήχος θα ήταν δεδομένος και συγκεκριμένα θα είχε σημασία μόνο το σημείο που θα χτυπούσαμε την πένα. Το nut και η γέφυρα όμως σε μια αληθινή κιθάρα κάθε άλλο παρά ακλόνητα είναι. Αυτο έχει σαν αποτέλεσμα να αποσβαίνονται διαφορετικές συχνότητες με διαφορετικό ρυθμό και αυτό να δημιουργεί το χαρακτηριστικό ηχόχρωμα κάθε κιθάρας. Στη μεριά του bridge το πώς "ξεφεύγουν" συχνότητες από τη χορδή προς το σώμα, αυτό είναι λίγο πολύ δεδομένο και εξαρτάται από το είδος της γέφυρας και κυρίως από το αν είναι floating ή αν ακουμπάει στο σώμα. Στη μεριά του nut το πρόβλημα ανάγεται στην εξέυρεση της καμπύλης συντονισμού του μπράτσου. Νομίζω ότι ένα μπράτσο το οποίο έχει τύχει και είναι OK μόλις του βάλουμε τις χορδές θα έχει διαφορετική καμπύλη συντονισμού από ένα μπράτσο που με τον καιρό τα έχει πάρει (η που του έχουμε βάλει πιο χοντρές χορδές) και έχει χρειαστεί να σφίξουμε πολύ το trussrod για να του δώσουμε το σωστο προφίλ.

Δηλαδή -νομίζω- ότι η καμπύλη συντονισμού του συστηματος ξύλο-μπάρα μάλλον εξαρτάται περισσότερο από το πόσο σφιγμένη (στις συγκεκριμένες συνθήκες) χρειάζεται να είναι η μπάρα παρά από τον τύπο του ξύλου. Περίπου όπως όταν τεντώνουμε μία χορδή. Η θεμελιώδης συχνότητα εξαρτάται από την πυκνότητα της χορδής (ανα μονάδα μήκους), το μήκος της χορδής, αλλά και από την τάση. Στα μπράτσα (ίδιου τύπου) οι πυκνότητες είναι λίγο πολύ ίδιες και το μήκος σταθερό. Οι εσωτερικές τάσεις είναι αυτές που διαφοροποιούνται κατά περίπτωση.

 

 

Disclaimer

:wink: Μιλάω σαν επαγγελματίας φυσικός και όχι σαν ερασιτέχνης μουσικός.:wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή ο Γιώργος (a.k.a. Dr Fret) είναι φίλος προ ετών και έχουμε κάνει τέτοιου είδους συζητήσεις αρκετές φορές,σίγουρα δεν είναι οπαδός των.."κουρδισμένων ξύλων" :wink:

Παρ'ολα αυτά θεωρεί (όπως και πάρα πολλοί κατασκευαστές και μή) πως κάθε ξύλο έχει διαφορετικό ηχόχρωμα και παίζει ρόλο και στις ηλεκτρικές κιθάρες.

Στον ήχο μιας κιθάρας βέβαια πρέπει να συνυπολογίσει κανείς και άλλο ένα κάρο πράγματα,αλλά προτιμώ να απέχω από τις...υλοτομικές σας συζητήσεις :lol:

Occam's razor makes the cutting clean.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά τη γνώμη μου ένας παράγοντας που μάλλον καθορίζει τον αρχικό ήχο μίας κιθάρας (και που δεν το έχω δει να σχολιάζεται...)' date=' είναι το πόσο έχει χρειαστεί να ρυθμίζουμε το trussrod. Εξηγούμαι :

Αν τα άκρα της χορδής ήταν ακινητοποιημένα σε δύο ακλόνητα σημεία τότε ο ήχος θα ήταν δεδομένος και συγκεκριμένα θα είχε σημασία μόνο το σημείο που θα χτυπούσαμε την πένα. Το nut και η γέφυρα όμως σε μια αληθινή κιθάρα κάθε άλλο παρά ακλόνητα είναι. Αυτο έχει σαν αποτέλεσμα να αποσβαίνονται διαφορετικές συχνότητες με διαφορετικό ρυθμό και αυτό να δημιουργεί το χαρακτηριστικό ηχόχρωμα κάθε κιθάρας. Στη μεριά του bridge το πώς "ξεφεύγουν" συχνότητες από τη χορδή προς το σώμα, αυτό είναι λίγο πολύ δεδομένο και εξαρτάται από το είδος της γέφυρας και κυρίως από το αν είναι floating ή αν ακουμπάει στο σώμα. Στη μεριά του nut το πρόβλημα ανάγεται στην εξέυρεση της καμπύλης συντονισμού του μπράτσου. Νομίζω ότι ένα μπράτσο το οποίο έχει τύχει και είναι OK μόλις του βάλουμε τις χορδές θα έχει διαφορετική καμπύλη συντονισμού από ένα μπράτσο που με τον καιρό τα έχει πάρει (η που του έχουμε βάλει πιο χοντρές χορδές) και έχει χρειαστεί να σφίξουμε πολύ το trussrod για να του δώσουμε το σωστο προφίλ.

Δηλαδή -νομίζω- ότι η καμπύλη συντονισμού του συστηματος ξύλο-μπάρα μάλλον εξαρτάται περισσότερο από το πόσο σφιγμένη (στις συγκεκριμένες συνθήκες) χρειάζεται να είναι η μπάρα παρά από τον τύπο του ξύλου. Περίπου όπως όταν τεντώνουμε μία χορδή. Η θεμελιώδης συχνότητα εξαρτάται από την πυκνότητα της χορδής (ανα μονάδα μήκους), το μήκος της χορδής, αλλά και από την τάση. Στα μπράτσα (ίδιου τύπου) οι πυκνότητες είναι λίγο πολύ ίδιες και το μήκος σταθερό. Οι εσωτερικές τάσεις είναι αυτές που διαφοροποιούνται κατά περίπτωση.

 

 

Disclaimer

:wink: Μιλάω σαν επαγγελματίας φυσικός και όχι σαν ερασιτέχνης μουσικός.:wink:[/quote']

 

Και πολυ ΣΩΣΤΑ ομιλεις. :wink:

 

Το εχω πει αρκετες φορες εδω μεσα,αν και οχι ακριβως με τον επιστημονικο τροπο που χρησιμοποιησες εσυ :wink:

Το βασικοτερο για να ακουγεται & να παιζει καλα μια κιθαρα ειναι το SET UP :wink:

Ειναι πραγματικα μεγαλη η διαφορα στον ηχο μιας κιθαρας με π.χ πολυ relief & μιας με ευθυ "τουφεκι" μπρατσο ,αυτη με το λιγοτερο relief παντα θα ακουγεται πιο ζωντανη & πιο γεματη (& ας "τριζει" και λιγακι δεν χαθηκε και ο κοσμος).

 

Το ιδιο σημαντικο ρολο παιζει και το action,κατα τη γνωμη μου το υπερβολικα χαμηλο ή υπερβολικα ψηλο action σκοτωνουν τον ηχο....

 

Εκει που θα διαφωνησω μαζι σου ειναι στα επι της γεφυρας,εκει να δεις τι μεγαλη διαφορα παιζει στον ηχο π.χ σε μια τελε η ΓΩΝΙΑ μεταξυ των saddles και του σημειου εξοδου μιας χορδης απο το σωμα,και βεβαια το υλικο & το βαρος της γεφυρας (πολυ,μα πολυ περισσοτερο απο τη ...σανιδα πανω στην οποια ειναι βιδωμενη..)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά που κολλάνε τα ξύλα και το όλο set up με το βαρύ distortion? Αφού για να πετύχουμε θεόβαρο dist θα πρέπει να βάλουμε τόσα εφέ, να επιλέξουμε "σωστό" ενισχυτή, ultra hi gain μαγνήτες, και να κομπρεσσάρουμε τόσο τις κιθάρες που όλες αυτές οι μικροδιαφορές μεταξύ ξύλων αμφιβάλλω αν φαίνονται! Για να μην ξεχνάμε το απαραίτητο layering των οργάνων!

 

Πάρτε για παράδειγμα τα abyss studios που μεσουρανούσαν στο ακραίο metal μέχρι που έκλεισαν (αν δεν απατώμαι κάτι τέτοιο είχε δηλώσει ο Peter). Εκεί έμπεναν του κόσμου οι κιθάρες, αλλά επειδή όλα τα υπόλοιπα άνηκαν στο studio η παραγωγή ήταν τόσο ίδια μεταξύ των συγκροτημάτων που πάντα ήξερες που δημιουργήθηκε το κάθε album! :wink:

 

Αυτά και καλές γιορτές! :D :D :D

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά που κολλάνε τα ξύλα και το όλο set up με το βαρύ distortion? Αφού για να πετύχουμε θεόβαρο dist θα πρέπει να βάλουμε τόσα εφέ' date=' να επιλέξουμε "σωστό" ενισχυτή, ultra hi gain μαγνήτες, και να κομπρεσσάρουμε τόσο τις κιθάρες που όλες αυτές οι μικροδιαφορές μεταξύ ξύλων αμφιβάλλω αν φαίνονται! Για να μην ξεχνάμε το απαραίτητο layering των οργάνων!

[/quote']

 

Αυτό ακριβώς πιστεύω και εγώ.Η διαφορά στα καθαρά/ημιβρώμικα φαίνεται περισσότερο

You are wrong f**ked and overatted...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
Ρε παιδιά που κολλάνε τα ξύλα και το όλο set up με το βαρύ distortion? Αφού για να πετύχουμε θεόβαρο dist θα πρέπει να βάλουμε τόσα εφέ' date=' να επιλέξουμε "σωστό" ενισχυτή, ultra hi gain μαγνήτες, και να κομπρεσσάρουμε τόσο τις κιθάρες που όλες αυτές οι μικροδιαφορές μεταξύ ξύλων αμφιβάλλω αν φαίνονται! Για να μην ξεχνάμε το απαραίτητο layering των οργάνων!

....

[/quote']

 

Εννοείται....

Το βαρύ distortion βρίσκεται στα κουμπιά και όχι στα ξύλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Αυτό ακριβώς πιστεύω και εγώ.Η διαφορά στα καθαρά/ημιβρώμικα φαίνεται περισσότερο

 

Και για άλλη 1 φορά όμως ξεφύγαμε από 1 θέμα' date=' το οποίο ενδιαφέρει έστω μερικούς εδώ μέσα για να αναλύσουμε κάτι χιλιοαναλυμένο και που ποτέ δεν βγαίνει άκρη ! :evil:

 

κάτι σαν την κόντρα gibson fender χωρίς να καταλάβει κανείς ότι και οι 2 για τα μπάζα είναι ! :wink: :lol: :lol: :lol:

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου