Προς το περιεχόμενο

korg karma pedal


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερίζω τα πλήθη και θα ηθελα να πω ενα πολύ μεγάλο ευχαριστώ σε όσους μπουν στον κόπο να μου απαντήσουν. Είμαι αυτοδίδακτος ερασιτέχνης πληκτρας και για να μη με πείτε τεμπέλη επειδή είμαι και 35 ετών δε κατάφερα να συνεχίσω τις σπουδές μου στο πιάνο αν και έφτασα στη μέση των σπουδών μέσα σε ενα έτος λόγο του ότι διάβαζα μόνος επειδή έσπασα τα χέρια μου στο ποδόσφαιρο........γκαντεμιά. Τέλος πάντων έτυχε να έχω στα χέρια μου ενα karma. Λάθος όργανο σε λάθοςχέρια. Και το λέω αυτό γιατί δεν έχω τις τεχνικές γνώσεις για να το αξιοποιήσω.

 

Θα ηθελα λοιπόν να ρωτήσω εάν υπάρχει κάποιο πετάλι που με το πάτημα του να μπορώ να αλλάζω ήχο. Για άλλα όργανα γνωρίζω πως υπάρχει.Επίσης μια τελευταια ερώτηση ίσως πιο δύσκολη.Παίζω ελληνική μουσική και θελω να παρω ενα δεύτερο όργανο μεταχειρισμένο βεβαίως και με πολύ λίγα χρήματα.Αυτό που με ενδιαφέρει ειναι να εχει καλα pads.Θα μπορούσατε να μου πείτε που να κινηθώ;Σας ευχαριστώ και πάλι για τον χρόνο.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nαι, μπορεις να αλλαζεις ηχους με foot switch πεταλι στο korg karma για να προχωρας ηχους προς τα πάνω η προς τα κάτω, αλλα μια λειτουργια αν θυμαμαι καλα τη φορα. Το επιλέγεις απο το μενου αυτο, απο τα global settings

 

Το karma εχει καλα pads.

Δευτερο οργανο για ελληνικα καλο ειναι  το Roland ΕΧR GR

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την πίσω μεριά γράφει Damper, Switch, Pedal το damper είναι για sustain pedal, το Pedal για volume/expression. Υπάρχει και το EC5 αλλά είναι μόνο για arranger δεν είναι διαθέσιμο εδώ απλά σαν πληροφορία το δίνω.