Προς το περιεχόμενο

Μια κριτική ματιά στο σκυλάδικο


otto##

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

Οι απανταχού μουσικές -η μουσικά είδη, όπως μας αρέσει/βολεύει να τ'αποκαλούμε- δεν δημιουργούνται για πλάκα η για το "χαβά" κάποιων.

Απαιτούν υπόβαθρο και πρόσφορο έδαφος που άπτεται κοινωνικών, γεωγραφικών, ιστορικών, οικονομικών και άλλων παραμέτρων.

Κουλτούρα, αισθητική, παιδεία, καταβολές, είναι λέξεις που συχνά χρησιμοποιούμε σε σχετικές συζητήσεις, σπάνια όμως επενδύουμε τον χρόνο μας για να κάνουμε αναγωγές και να σκεφτούμε βαθύτερα τα γενεσιουργά αίτια και την όποια εξέλιξη.

Έχουν λόγο και αιτία που υπάρχουν, κι αυτό πρέπει να μας προβληματίζει σε κάθε περίπτωση, είτε διατιθέμεθα ευμενώς απέναντι τους, είτε δυσμενώς.

Επί του προκειμένου, η άποψη μου είναι πως το σκυλάδικο αντανακλά με εκωφαντικό τρόπο το που και πως βαδίζει ο τόπος μας και οι άνθρωποι του τα τελευταία χρόνια (ασφαλώς όχι στο σύνολο τους-αλλά αυτό είναι μεγάλη κουβέντα), τρόπος που προσωπικά με βρίσκει παντελώς αντίθετο, και είναι τεράστια "παγίδα" να νομίζει κάποιος πως έννοιες όπως "κέφι", "διασκέδαση", "καψούρα" και άλλα πολλά απαντώνται μόνο στις πίστες ταπεινών η "χλιδάτων" και "μπουρζουάδικων" σκυλάδικων.

The music you listen to, becomes the soundtrack of your life

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 99
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Έχουν λόγο και αιτία που υπάρχουν, κι αυτό πρέπει να μας προβληματίζει σε κάθε περίπτωση, είτε διατιθέμεθα ευμενώς απέναντι τους, είτε δυσμενώς

 

+1000

 

Επί του προκειμένου, η άποψη μου είναι πως το σκυλάδικο αντανακλά με εκωφαντικό τρόπο το που και πως βαδίζει ο τόπος μας και οι άνθρωποι του τα τελευταία χρόνια

 

ε καλα οχι και τα...τελευταια...απο το 1970 και μετα το "σκυλαδικο" ειναι ΠΑΝΤΟΥ και ΚΥΡΙΑΡΧΟ.... ;D....ασε που και στα 60s υπηρχε απλα δεν υπηρχε το....πΓοιοτικο για να το συγκρινουμε... ;D

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=hNrOnXAJ30I

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η άποψη μου είναι πως το σκυλάδικο αντανακλά με εκωφαντικό τρόπο το που και πως βαδίζει ο τόπος μας και οι άνθρωποι του τα τελευταία χρόνια (ασφαλώς όχι στο σύνολο τους-αλλά αυτό είναι μεγάλη κουβέντα), τρόπος που προσωπικά με βρίσκει παντελώς αντίθετο, και είναι τεράστια "παγίδα" να νομίζει κάποιος πως έννοιες όπως "κέφι", "διασκέδαση", "καψούρα" και άλλα πολλά απαντώνται μόνο στις πίστες ταπεινών η "χλιδάτων" και "μπουρζουάδικων" σκυλάδικων.

 

Αυτό.

Το έγραψες πολύ καλύτερα απο ότι θα το έγραφα εγώ.

Το μόνο που θα πώ είναι ότι το σκυλάδικο ταιρίαζει σε ανθρώπους συγκεκριμένου επιπέδου (και κάτω) παιδείας.

Και όχι μουσικής παιδείας αλλά παιδείας γενικότερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καθε μορφη διασκεδασης ή ψυχαγωγιας, υπαρχει για συγκεκριμενους λογους.

Απευθυνεται δλδ σε συγκεκριμενο κοινο με συγκεκριμενες "αναγκες".

Καλοι και κακοι  υπαρχουν σε ολα τα ειδη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Που θα πάει να κάνει το κομμάτι του ο νεόπλουτος; Στο σκυλάδικο

 

Που θα πάει να στηθεί για μόστρα ο κλαρινογαμπρός; Στο σκυλάδικο

 

Που θα πάει το π***(*κι να βρει κάνα κονομημένο θύμα; Στο σκυλάδικο

 

Που θα πάει ο αλκοόλας καψούρης να παίξει το ρόλο του πονεμένου σεβνταλή; Στο σκυλάδικο

 

Που θα πάει η κυρά Κομπρέσα που βλέπει στη Μενεγάκη από το πρωί τους σκυλάδες να κάνουν παρέλαση στα κανάλια; Στο σκυλάδικο

 

Που θα πάει ο ταρίφας και ο φορτηγατζής, που ακούνε όλη μέρα ραδιόφωνο τη λίστα του νομπελίστα που παίζουν το 99.9999% των σταθμών;   Στο σκυλάδικο

 

Το παράξενο δεν είναι ότι υπάρχουν σκυλάδικα στην Ελλάδα, το παράξενο είναι ότι υπάρχει οτιδήποτε άλλο. Είναι εντελώς ανεξήγητο να υπάρχει έστω και ένας Έλληνας που δεν είναι σκυλάς. Αλλά φυσικά αυτό είναι το επίπεδο της Ελλάδας, χρωστάμε σε όλον τον πλανήτη, όποιος γουστάρει μπαίνει μέσα και κάνει ότι θέλει, κλείνει ότι θέλει, φακελάκια μίζες λαμογιές πάντα και παντού, έ τι μουσική θα άκουγε αυτός ο λαός, Μπετόβεν; Ποιός είναι αυτός ο Μπετόβεν, 3500 τραγούδια έχουμε τραγουδήσει εμείς, κονσέρτο για σόλο αρκούδα και δυο κιλίμια κλπ  ;D ;D ;D

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

παρε και τραγουδαρα απο Κιαμο  ;D

 

 

Δεν έβαλα συγκεκριμένα παραδείγματα γιατί ξέρω πως τα γούστα είναι σαν τις απόψεις, που με τη σειρά τους είναι όσες και οι κ....τρυπ.....ες. Αυτό που εσύ ποστάρεις ως τραγουδάρα εμένα μου φαίνεται λαικοποπ γυφτιά με μηδενικό στοίχο. Ένα τραγούδι προς κατανάλωση τις ώρες που οδηγείς ή παίζεις τάβλι. Το ίδιο ισχύει και για τα πιο πάνω που έβαλες.

 

Το ξαναλέω όμως, τα γούστα δεν επιδέχονται επιχειρημάτων. Αν σου αρέσει, σου αρέσει. Τέλος.

 

Οι απανταχού μουσικές -η μουσικά είδη, όπως μας αρέσει/βολεύει να τ'αποκαλούμε- δεν δημιουργούνται για πλάκα η για το "χαβά" κάποιων.

Απαιτούν υπόβαθρο και πρόσφορο έδαφος που άπτεται κοινωνικών, γεωγραφικών, ιστορικών, οικονομικών και άλλων παραμέτρων.

Κουλτούρα, αισθητική, παιδεία, καταβολές, είναι λέξεις που συχνά χρησιμοποιούμε σε σχετικές συζητήσεις, σπάνια όμως επενδύουμε τον χρόνο μας για να κάνουμε αναγωγές και να σκεφτούμε βαθύτερα τα γενεσιουργά αίτια και την όποια εξέλιξη.

Έχουν λόγο και αιτία που υπάρχουν, κι αυτό πρέπει να μας προβληματίζει σε κάθε περίπτωση, είτε διατιθέμεθα ευμενώς απέναντι τους, είτε δυσμενώς.

Επί του προκειμένου, η άποψη μου είναι πως το σκυλάδικο αντανακλά με εκωφαντικό τρόπο το που και πως βαδίζει ο τόπος μας και οι άνθρωποι του τα τελευταία χρόνια (ασφαλώς όχι στο σύνολο τους-αλλά αυτό είναι μεγάλη κουβέντα), τρόπος που προσωπικά με βρίσκει παντελώς αντίθετο, και είναι τεράστια "παγίδα" να νομίζει κάποιος πως έννοιες όπως "κέφι", "διασκέδαση", "καψούρα" και άλλα πολλά απαντώνται μόνο στις πίστες ταπεινών η "χλιδάτων" και "μπουρζουάδικων" σκυλάδικων.

 

Κάπως έτσι το σκέφτομαι κι εγώ, μόνο που τα είπες πολύ πιο μαζεμένα και μεστά.

 

Έχω καταλήξει ότι το μεγάλο "πρόβλημα" των σκυλάδικων δεν είναι οι φωνές και οι ορχήστρες. Καθόλου αυτό. Το μεγάλο πρόβλημα είναι τα τραγούδια. Είμαι λάτρης του λαϊκού τραγουδιού, μεταξύ άλλων, και διαπιστώνω ότι τα λαϊκά τραγούδια που γράφονται σήμερα είναι κονσέρβα και χωρίς καμία ουσία (στην πληοψηφία τους). Το ίδιο παρατηρώ και στη λογοτεχνία και στη δημοσιογραφία κλπ. Απλά κάποια θεματολογία πουλάει οπότε θα σπεύσει ο συγγραφέας Χ να γράψει ένα βιβλίο, όχι προϊόν πραγματικής έμπνευσης, αλλά για κατανάλωση και λόγω hype.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μια παρατηρηση υποκειμενικου χαρακτηρα.δεν ακουω αυτη τη μουσικη αλλα η μουσικη απομονωμενη απο τα στιχουργικα "αχ βαχ" παραμενει μουσικη .προσωπικα πολλες φορες μου ακουγεται ομορφη/ενδιαφερουσα μεχρι να μπει το φωνητικο κομματι .οι μουσικοι που την δημιουργουν πολες φορες εχουν επιρροες απο αλλα μουσικα ιδιωματα και απλα πρεπει να επιβιωσουν .Το προβλημα μου λοιπον ειναι με τους τραγουδιστες οι οποιοι πολλες φορες εχουν το ταλεντο αλλα οχι την αισθητικη ή και παλι το ψωνιο και τα φραγκα την προσπερνουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο μαezτρος τα πε καλά και με κάλυψε εν πολλοίς.

 

Κάθε είδος ψυχαγωγίας υφίσταται γιατί υπάρχει κοινό που ζητάει να καλύψει με αυτό τις ψυχαγωγικές του ανάγκες.

Τα φίλτρα που δημιουργούν αυτές τις ανάγκες δεν απορρέουν από το είδος της ψυχαγωγίας αλλά από το υπόλοιπο και περιρρέον κοινωνικό τους γίγνεσθαι.

Εν προκειμένω και στο άμεσο μέλλον (και με το συμπάθιο για το απαισιόδοξον) δεν υπάρχει πρόσφορον έδαφος για να περιμένουμε κάτι καλύτερο (όπως θεωρώ εγώ "κάτι καλύτερο" και λογαριασμό και απολογίες δεν δίνω για αυτό).

Θα περιμένω άλλες μέρες ...

 

Όσο για τους μουσικούς που παίζουν εκεί (στα big stages λαίμαι), με το μπαρδόν αλλά από όσο μπορώ να δω, αν δεν παίξουν εκεί, ψωμί για οικογένεια δύσκολα βγαίνει (και με το ΠΣ πλέον μόνο active, μένουν μόνο τα tour στην "ομογένεια" να αφήσουν κανα φράγκο)

Υπάρχουν από μουσικάρες μέχρι καλοί μουσικοί.

Η εμπειρία που διαθέτουν είναι αντιστρόφως ανάλογη και της προσπάθειας που καταβάλλουν προκειμένου να ανταποκριθούν στις ανάγκες της νύχτας.

Και βέβαια να αντέξουν την κάπνα, τα απίστευτα ντεσιμπελ και τα τερτίπια του κάθε @$#*μένου πρώτου ονόματος.

Δεν θα αρνηθώ ότι με έχει εκπλήξει (λόγω των προκαταλήψεων που πήγαζαν από την άγνοιά μου) το ποσοστό των πραγματικά καλών παιδιών ανάμεσα σε αυτούς.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Εν προκειμένω και στο άμεσο μέλλον (και με το συμπάθιο για το απαισιόδοξον) δεν υπάρχει πρόσφορον έδαφος για να περιμένουμε κάτι καλύτερο (όπως θεωρώ εγώ "κάτι καλύτερο" και λογαριασμό και απολογίες δεν δίνω για αυτό).

Θα περιμένω άλλες μέρες ...

 

 

Το κακό είναι ότι το ίδιο ισχύει και για την κοινωνική/οικονομική κατάσταση της χώρας μας.

 

Όσο για τους μουσικούς που παίζουν εκεί (στα big stages λαίμαι), με το μπαρδόν αλλά από όσο μπορώ να δω, αν δεν παίξουν εκεί, ψωμί για οικογένεια δύσκολα βγαίνει (και με το ΠΣ πλέον μόνο active, μένουν μόνο τα tour στην "ομογένεια" θα αφήσουν κανα φράγκο)

Υπάρχουν από μουσικάρες μέχρι καλοί μουσικοί.

 

Αυτό είναι άλλο, παράλληλο θέμα. Γιατί δεν υπάρχουν άλλες συνθήκες να εργαστούν αυτοί οι άνθρωποι? Είναι σα να λέμε  "πάλι καλά που υπάρχουν τα συνεργεία βαψίματος και απασχολούνται οι ζωγράφοι".

 

Δεν θα αρνηθώ ότι με έχει εκπλήξει (λόγω των προκαταλήψεων που πήγαζαν από την άγνοιά μου) το ποσοστό των πραγματικά καλών παιδιών ανάμεσα σε αυτούς.

 

Αυτό όμως δε το καταλαβαίνω. Γιατί να μην είναι καλά παιδιά; Δηλαδή, με την ίδια λογική θα περίμενες ότι όλοι οι γιατροί και δικηγόροι είναι παιδιά μάλαμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...το σκυλάδικο ταιρίαζει σε ανθρώπους συγκεκριμένου επιπέδου (και κάτω) παιδείας.

Και όχι μουσικής παιδείας αλλά παιδείας γενικότερα.

Μπαααα.....

Ολα ειναι_κυριως_θεμα μουσικης παιδειας και ακουσματων. Η γενικοτερη παιδεια δεν εχει σημασια. Τα σκυλαδικα ακουγονται απο τους πιο αγραμματους μεχρι τους πλεον παρα-μορφωμενους. Κι αυτο γιατι ο μεσος ακροατης_η πλειοψηφια δηλαδη_ακουει/καταλαβαινει δυο πραγματα μονο, τον ρυθμο και μετα τον ευκολο στιχο. Ολα τα υπολοιπα θελουν καποια εκπαιδευση του αυτιου για να ακουστουν.

 

Ο ρυθμος ειναι μεσα στον καθε ανθρωπο, η καψουρα επισης. Γι αυτο και ολα αυτα τα ασματα με εντονο ρυθμο/"νταπα-ντουπα' (σε καθε μουσικο ειδος) καθως και οι ευκολοχωνευτοι στιχοι τυπου  "σ'αγαπω-μ'αγαπας / εφυγε και μ'αφησε / γυρνα πισω / δεν μπορω χωρις εσενα" κλπ εχουν μεγαλο σουξε στα αυτια της πλειοψηφιας των ανθρωπων.

 

Η πλειοψηφια Δεν ακουει μουσικη, ακουει κυριως ρυθμο και στιχους. Και αυτο δεν ειναι βεβαια μια ιδιαιτεροτητα των αμορφωτων "Ελληναραδων", ειναι ενα κοινο χαρακτηριστικο των περισσοτερων ανθρωπων. Μια γρηγορη ματια αρκει για να δουμε τα μαυρα_μουσικα_χαλια και του υπολοιπου "πολιτισμενου κοσμου" (τρομαρα του...). Ο μισος πλανητης δονειται υπο τους ηχους του Hip Hop/Rap, και ο αλλος μισος υπο τους ηχους της βιομηχανοποιημενης Pop/Dance σκηνης, δυο "μουσικα" ειδη τα οποια θελουν τουλαχιστον τοσες κλοτσιες οσες και τα δικα μας σκυλαδικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου