Προς το περιεχόμενο

Sanity Slip/Nadia's Rain Mambo-pipityri


pipityri

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

Αν το επεξεργαζόταν ένας ηχολήπτης (πχ npap) εκμεταλλευόμενος πλήρως όλο το στερεοφωνικό φάσμα (και μάλιστα στα άκρα), νομίζω ότι θα είχα πραγματικά εφιάλτες το βράδι. :D

 

το σίγουρο είναι Στράτε ότι δεν θα το επεξεργαζόμουν ποτέ βράδυ και μάλιστα μόνος στην έτσι κι αλλιώς απόκοσμη ησυχία του studio... είμαι και σε επικίνδυνη ηλικία...  ;D

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 33
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Σαoυντρακικα και τα δυο-το sanity με δυσκολεψε λογω διαρκειας,δεν το 'χω ρε γμτο αλλα το ακουσα,εννοειται,ολο-ανετα θα μου ταιριαζε ως λυση(?),ενα απο τα πολυ ομορφα κομματια σου με την ακουστικη.

Nα ερχοταν λ.χ. το what thoughts μετα το sanity στο,λεμε τωρα,προσωπικο cd σου.

 

Ακουγοντας παλι σχεδον ολα τα δικα σου στο soundcloud,με αφορμη τουτα εδω τα δυο Nadia/Sanity,σκεφτηκα ποσο ομορφα γραφεις.

Ακομα και για αμαθεις και αμουσους σαν και του λογου μου-δε βγαζω τα "δυσκολα" σου απ'εξω,ορισμενα ειναι αριστουργηματα-εχουν τοση μουσικοτητα.Τωσο ωραια!

Ψεμματα μην πω,παρελειψα τα ανω του τεταρτου,μεχρι 12,16 εφτασα. ;D ;D

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μικρά διαμαντάκια και τα δυό.

Τα έχω ήδη ακούσει σερί απο 3 φορές και δεν ξέρω ποιό να διαλέξω....

Το sanity ίσως.....μου θυμίζει πολύ Ligeti.....

Το άλλο είναι πιό χαρούμενο, τσαχπινιάρικο....σαν παιχνίδι.

 

Μπράβο....έχεις υπομονή και φαίνεται...

Δεν γίνονται έτσι εύκολα αυτά.

Αν ήμουν ο Kubrick το sanity θα το καπάρωνα για την Οδύσσεια 3001....

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Σας ξαναευχαριστώ, λοιπόν, για τη ακρόαση και τα σχόλια. Όλα αυτά-σοβαρά και αστεία, καλά και ¨κακά" είναι πολύ σημαντικά. Να΄στε καλά. :)

 

Ντάξει, Harris, εσύ να πας να το ακούσεις τουλάχιστον 4 φορές, όπως έκανε ο Φώτης που ναι καλό παιδί και ντόμπρο, μπας και καταλάβεις. Και, να τα λέμε κι αυτά, ας του βαζες τότε που σου είχα πει κανά καχόν να γίνει πιο πιασάρικο, που μου κανες τη πριμαντόνα. ;D

 

Μερικές απαντήσεις...

 

Στράτο, αυτά τα κομμάτια, γενικά τα γράφω στο Sibelius. Μετά τα ανοίγω από το Sonar και εκεί φορτώνω κάποια συμπαθητικά samples-υποθέτω είναι dated πια αλλά τη δουλειά μου την κάνω.

 

Κουφή Λεοπάρδαλη, ορθά διαισθάνθηκες την συγγένεια των δύο κομματιών. Στην πραγματικότητα πρόκειται για το ίδιο κομμάτι. Εξηγούμαι, πρόκειται για την ίδια παρτιτούρα. Τεχνικά, πρόκειται ένα είδος πολυφωνίας εμπνευσμένο από τον πρώιμο Ξενάκη-ένα είδος κανόνα που χτίζεται σε α-μελωδικές φράσεις από συνεχείς μεταθέσεις ενός μικρού αριθμού νοτών. Το Nadia φτιάχτηκε πρώτο. Στη συνέχεια, η ίδια παρτιτούρα ¨ανατέθηκε" σε άλλα όργανα και το tempo άλλαξε ριζικά. Το αποτέλεσμα, να πω την αλήθεια, με μάγεψε. Αυτό που άλλαξε ήταν οι εσωτερικές δυναμικές ώστε να γίνει πιο έντονο το καλειδοσκοπικό εφέ που περιγράφει ο Στράτος, και το σταδιακό κρεσέντο, που δίνει μια κάποια μορφή.

 

Cos, από μεράκι-και ατέλειες-άλλο τίποτα.  :)

 

Γιώργο, τι να πω, μόνο και μόνο που κάθεσαι και τ΄ακούς, δεν έχω λόγια. Ντάξει, βασικά τα ανεβάζω για βλέπω τις αντιδράσεις του Φώτη ;D...εσύ είσαι παράπλευρη απώλεια. ;D

Πάντως, είναι πολύ ενδιαφέρον αυτό που λες. Η αλήθεια είναι πως, τις τελευταίες μέρες, εκτός από αυτά τα δύο, ηχογράφησα και ένα τρίτο. Πρόκειται μάλιστα για ένα ακουστικό, το πρώτο από την τριλογία που κλείνει με το What Thoughts...δεν ξέρω γιατί δεν το ανέβασα.

 

 

Παίδες, σας ευχαριστώ όλους κι έναν έναν ξεχωριστά. Δημήτρη, αυτό για τον Κιούμπρικ, αν και το θεωρώ υπερβολικό...ευχαριστώ. :)

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια είναι πως, τις τελευταίες μέρες, εκτός από αυτά τα δύο, ηχογράφησα και ένα τρίτο. Πρόκειται μάλιστα για ένα ακουστικό, το πρώτο από την τριλογία που κλείνει με το What Thoughts...δεν ξέρω γιατί δεν το ανέβασα.

  Ανέβαστο κι αυτό........., μια ψυχή πού'ναι να βγει, ας βγει!  :-X :-*   

  Μόνο σβήσε τον προβολέα......θαμπώθηκα!  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πρόκειται για την ίδια παρτιτούρα. Το Nadia φτιάχτηκε πρώτο. Στη συνέχεια, η ίδια παρτιτούρα ¨ανατέθηκε" σε άλλα όργανα και το tempo άλλαξε ριζικά.

Μάλιστα.

Άρα, η "κλειστοφοβία" ενός λαβύρινθου. σε πιο γρήγορη ταχύτητα και με πιο κρουστό ηχόχρωμα, μετατρέπεται σε "απόλυτο" άγχος.

 

Πολύ ενδιαφέρον από ψυχαναλυτική άποψη. :)

 

Ανέβασε και το άλλο τώρα.

ΑΜΕΣΩΣ!

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα, η "κλειστοφοβία" ενός λαβύρινθου. σε πιο γρήγορη ταχύτητα και με πιο κρουστό ηχόχρωμα, μετατρέπεται σε "απόλυτο" άγχος.

  :o :o :o  Ελληνικά δεν ξέρουμε να γράφουμε....;  ::) ??? :-*
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου