Προς το περιεχόμενο

Την γνώμη σας για Gibson Midtown


Προτεινόμενες αναρτήσεις

https://www.thomann.de/gr/gibson_midtown_standard_2015_eb.htm

 

Είμαι έτοιμος να την παραγγείλω αλλά δεν την έχω πιάσει ποτέ στα χέρια μου και είμαι λίγο φοβισμένος.

Είναι και το θέμα ότι είναι προστατευόμενο είδος  ;D

 

Δεν ξέρω.

Θα ήθελα την άποψή σας.

 

Ευχαριστώ.

 

κατι σε γκρετς δε θα σου αρεσε; εχει πολλες επιλογες και ειναι πολυ γουστοζικες. ασε που σε καλύπτουν για τους λογους που γραφεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 44
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

... πάντα ήθελα μια 335 και δεν έχω τα χρήματα...

 

Έχει διαφορετική κατασκευή και μέγεθος από τη 335, δεν τη προτείνω εκτός και θες οπωσδήποτε να γράφει Gibson. Yπάρχουν Γιαπωνέζικες κιθάρες με 335 specs και ποιότητα κατασκευής επιπέδου Gibson. Υamaha, Greco, Tokai, Orville κ.α. μπορείς να τις βρεις δεύτερο χέρι στα 1000 ευρώ πάνω κάτω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

μια χαρα κιθαρα ειναι, απλα επειδη εχει solid top καπακι αντι για laminate, και λειπει και το  centerblock (δηλαδη ειναι τελειως κουφια), ενδεχομενως να μην σηκωνει τις εντασεις μιας 335 που για αυτους τους λογους μπορει να παιξει ακομα και ροκ με παραμορφωσεις κτλ με καπως ελεγχομενο feedback. Αναλογα τι θελεις να παιξεις..

 

αλλα απο κριτικες, ποιο πολυ για chambered solidbody περναει, που σημαινει οτι μαλλον το hollow chamber δεν θα ειναι και πολυ μεγαλο. Παντως δεν εχει τη φημη κιθαρας με ηχο 335, αλλα "chambered les paul"..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι να το κανει το solid block ρε δασκαλε;Αφου το σμα ΕΙΝΑΙ solid :)

Εχει ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ λιγοτερο feedback απο οποιαδηποτε 335 (ειναι αλλωστε και πιο λεπτη και πιο μικρη)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στη θεωρία και χωρίς να είχα την ευκαιρία να παίξω μια, η συγκεκριμένη κιθάρα μου φαίνεται the best of both worlds. Χωρίς να έχει το μεγάλο μέγεθος της ES, έχει μερικές από τις ιδιότητές της, τα back-routed access για τα ηλεκτρικά, και την αμεσότητα της Les Paul.

 

Η ακαδημαϊκή ερώτηση είναι πόσο διαφορετική, τελικά, είναι από την δική μου Les Paul που είναι chambered.

 

Από την στιγμή που σταμάτησε η Gibson να προσφέρει chambered τις Les Paul, η Midtown φαίνεται σαν ένα πολύ "λογικό" μοντέλο να προσφέρει. Όπως προειπώθηκε, κρίμα που δεν βγαίνει σε περισσότερα χρώματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...Η ακαδημαϊκή ερώτηση είναι πόσο διαφορετική, τελικά, είναι από την δική μου Les Paul που είναι chambered...

 

Αρκετά. Μεγάλο μέρος του (ηχητικού) όγκου της Les Paul οφείλεται στο παχύ σώμα της είτε είναι chambered είτε μασίφ. Εγώ εκεί έχω καταλήξει, τον όγκο της Les Paul δεν τον έχω βρει ούτε σε SG, ούτε σε 335 αλλά ούτε και σε Gibson με μεγάλα αλλά λεπτότερα σώματα όπως οι Explorer και V. Δεν είναι κάτι που μπορείς να καταλάβεις από ένα clip αλλά ένα ακόρντο είναι αρκετό όταν παίξεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
Τι να το κανει το solid block ρε δασκαλε;Αφου το σμα ΕΙΝΑΙ solid :)

Εχει ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ λιγοτερο feedback απο οποιαδηποτε 335 (ειναι αλλωστε και πιο λεπτη και πιο μικρη)

 

νομιζω πως εχεις δικιο. Επειδη πηρα τελευταια μια  les paul που ηταν πολυ ευχαριστη εκπληξη (δεν ειχα ποτε μεχρι τωρα), και εχω μια 335, ο συνδυασμος των δυο σε μια κιθαρα φαινεται πολυ ενδιαφερων! (Ευτυχως ειμαι αριστεροχειρας  ;D )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για clarity αλλα και για να υπαρχουν εδω μελλοντικα για οποιον ψαχνει, μια βασικη περιγραφη για αυτα τα οργανα που εν μερει εδωσε και ο SF σε παλαιοτερο thread...

 

 

 

Τα παλια τα χρονια, τοτε που τα βουνα ηταν νεα και ο καταλογος της Gibson δισελιδος, η Gibson εφτιαχε διαφορες κιθαρες, εκ των οποιων απο τις πιο γνωστες ηταν η Les Paul και η ES-335. Δυο κιθαρες που ειναι αρκετα συγγενικες ηχητικα και χρηστικα θα ελεγα (θα γινω αιρετικος και θα δηλωσω οτι για εμενα μια 335 ειναι πολυ πιο κοντα σε μια LP απ'οτι σε μια L5, για παραδειγμα).

 

Η LP (παραδοσακα) full solid και η 335 semi-hollow με καπακι/πλαινα/πλατη φτιαγμενα απο χωριστα κομματια laminated maple και με ενα center block στη μεση. Η ES-335 λογω κατασκευης εχει καποια ιδιαιτερα ηχητικα χαρακτηριστικα που η LP απλως δεν μπορει να εχει (και τουμπαλιν). Εχει ομως και μια καποια ευαισθησια στο feedback (οχι τρομερη αλλα προφανως σημαντικη συγκριτικα με την ανυπαρκτη της LP) και ειναι και επισης μεγαλοσωμη κιθαρα. Οχι ισως με απολυτους ορους αλλα συγκριτικα με solid body για πολλους πεφτει τεραστια και αβολη.

 

Η Gibson λοιπον σχετικα προσφατα συνειδητοποιησε οτι απο την LP στην 335 ειναι δυο τσιγαρα δρομος, με μπολικες ενδιαφερουσες ενδιαμεσες στασεις. Θεωρησαν οτι υπηρχε ενδιαφερον για ενδιαμεσες λυσεις οποτε οπερ και εγενετο - γεννηθηκαν οι 2 πιο γνωστες ενδιαμεσες λυσεις, η Midtown και η ES-339.

 

H Midtown ειναι μια LP που αποφασισε να παει μερικα βηματα προς την 335. Το σωμα της ακολουθει τις γενικες γραμμες της 335 αλλα ειναι λιγο μικροτερο. Η κατασκευη της ειναι πιο κοντα σε Les Paul; ξεκινανε με ενα ES-ish σχηματος κομματι απο solid mahogany το οποιο μετα το σκαυουν και το καπακωνουν με ενα flat κομματι solid maple, ειναι δηλαδη κατασκευαστικα σαν μια chambered LP. Το σωμα ειναι φτιαγμενο απο ΕΝΑ κομματι μασιφ ρουταρισμενο μαονι, οχι απο χωριστα φυλα οπως οι διαφορες ES.

 

Η ES-339 ακολουθει παρομοια φιλοσοφια αλλα ξεκινωντας απο την 335 ως αφετηρια, απλα πηραμε μια 335 και την καναμε μικροτερη. Η κατασκευη της παραμενει η ιδια με την 335, απο χωριστα φυλλα laminated maple με ενα mahogany center block, απλα λιγο πιο μαζεμενη εργονομικα.

 

Η ηχητικη συγκριση μεταξυ τους στα χαρτια θα ειναι ισως λιγο δυσκολη...θα ρισκαρα να πω οτι ειναι και οι 2 κοντα στη μεση του φασματος LP/335, με την Midtown καναδυο κλικ πιο LP απο την 339. Οσον αφορα το feedback δεν εχω κανει καποια συγκριση μεταξυ των 2. Μεταξυ 2 ομοιων οργανων, προφανως το hollow θα ειναι πιο feedback prone απο το semi hollow, και ενα οργανο φτιαγμενο απο μασιφ κομματια θα ειναι πιο feedback prone απο ενα laminate (καλη ωρα μια συγκριση μεταξυ μιας ES-175 και μιας L4). Αλλα η Midtown ΔΕΝ ειναι φτιαγμενη ετσι, ειναι φτιαγμενη σαν chambered LP, οποτε αναλογα και με το παχος του καπακιου μπορει να μην νιωθει το Χριστο της απο feedback συγκριτικα με την 339...δε μπορω να ειμαι σιγουρος.

 

Το end point ειναι οτι ΚΑΜΙΑ απο τις 2 κιθαρες δεν ακουγεται ακριβως σαν 335, ΚΑΜΙΑ απο τις 2 κιθαρες δεν εχει την ιδια αδυναμια στο feedback σε σχεση με την 335, ΚΑΜΙΑ απο τις 2 δεν εχει την εργονομια μιας LP. Ειναι και οι δυο ξεκαθαρα σχεδιασμενες να αποτελουν ενδιαμεσες λυσεις, προσφερωντας απο σχεδον καθε αποψη ενα compromise μεταξυ των αντικρουωμενων χαρακτηριστικων μιας 335 και μιας LP.

 

Δεν ειναι κακο αυτο - ισα ισα και οι 2 συνταγες βγηκαν πετυχημενες και μπορουν να αποτελεσουν εξαιρετικα εργαλεια για πολλα ειδη μουσικης. Απλά πρεπει να γνωριζεις τι εχουν σχεδιαστει να προσφερουν αυτα τα οργανα πριν διαλεξεις.

 

Αν ξερεις οτι θελεις συγκεκριμενα μια 335, να παρεις μια 335. Ειτε Gibson, ειτε Epiphone ειτε μια απο τις δεκαδες αλλες επιλογες που υπαρχουν. Η Midtown και η 339 θα αποδειχθουν ημιμετρα.

 

Αν ξερεις οτι θελεις συγκεκριμενα μια 335 αλλα εχεις συμβιωσει με μια και οσο και να σου αρεσει απλα δεν μπορεις να ζησεις με το μεγεθος και το feedback, κοιταξε να δεις ποια απο τις 2 θα σε ικανοποιησει περισσοτερο.

 

Αν παλι παιζεις με μια LP ή οποιαδηποτε αλλη solid και εχεις αποφασισει οτι εχει ερθει η ωρα σου για λιγο semi-hollow goodness αλλα δεν εχεις κολλημα με την ES-335 και παλι να κοιταξεις και τις 2 γιατι μπορει να αποτελεσουν εξαιρετικες επιλογες. Ειδικα η Midtown στην τιμη της ειναι δελεαστικοτατη.

 

 

 

Βεβαια ολα αυτα εχουν καποιο νοημα μεχρι τη μερα που θα συνειδητοποιησεις οτι ουτε το μεγεθος ουτε το feedback ειναι τρομακτικα πραγματα και οτι η ES-330/Casino ειναι η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΙΘΑΡΑ ΕΒΕΡ, αλλα αυτο θα το αφησουμε για αλλο thread. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...Βεβαια ολα αυτα εχουν καποιο νοημα μεχρι τη μερα που θα συνειδητοποιησεις οτι ουτε το μεγεθος ουτε το feedback ειναι τρομακτικα πραγματα και οτι η ES-330/Casino ειναι η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΙΘΑΡΑ ΕΒΕΡ, αλλα αυτο θα το αφησουμε για αλλο thread.

 

Έχοντας παίξει μόνο με τη δικιά μου ('59RI) και γνωρίζοντας ότι τέλεια κιθάρα δεν υπάρχει θα πω ότι η 330 είναι η πιο ολοκληρωμένη κιθάρα που έχω συναντήσει με πάρα πολύ καλό καθαρό και βρώμικο ήχο. Feedback στο σπίτι που παίζω δεν έχω (όσο έχω καταφέρει να ανοίξω και είναι αρκετά δυνατά) ενώ το μέγεθος για μένα είναι στα συν. Φίλος είχε για χρόνια την 339 και δε με τρέλανε ποτέ. Την έδωσε και με τα μισά λεφτά πήρε Yamaha SA2200 και θεωρεί ότι ανέβηκε επίπεδο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κατι σε γκρετς δε θα σου αρεσε; εχει πολλες επιλογες και ειναι πολυ γουστοζικες. ασε που σε καλύπτουν για τους λογους που γραφεις.

 

 

  Πάντως είναι δελεαστική η τιμή της για made in usa

 

@odis13, +1000 για την επεξήγηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου