gkourmoul1 Δημοσιευμένο 5 Σεπτεμβρίου 2018 OP Share Δημοσιευμένο 5 Σεπτεμβρίου 2018 Κλωνος του xotic rc booster ειναι. Νομιζω καταλαβα ακριβως τι εννοεις. Θα του δωσω καμποση ενταση (γυρω στο 7-8), χωρις gain και βλεπουμε. Ευχαριστω Σπυρο! Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spyros Delta Δημοσιευμένο 5 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 5 Σεπτεμβρίου 2018 Κλωνος του xotic rc booster ειναι. Νομιζω καταλαβα ακριβως τι εννοεις. Θα του δωσω καμποση ενταση (γυρω στο 7-8), χωρις gain και βλεπουμε. Ευχαριστω Σπυρο! Mια εικονα = 1000 λεξεις και μια εικονα με ηχο = 10.000 λεξεις Ακου τη διαφορα της εντασης που εχω με το booster On, ακουγωντας στο 1.55 του παρακατω βιντεο, τη διαφορα που εχει και ο Timmons με και χωρις booster. Στο 3.00 δειχνει ποτε χρησιμοποιει τον compressor. Στο 4.15 εξηγει και δειχνει αυτο που σου ελεγα για clean tone με drive ηχο μεσω treble bleed. (το κερδος εδω ειναι οτι εχεις ανα πασα στιγμη ολες τις ενδιαμεσες τιμες gain που θελεις στο χερι σου μεσω του vol pot, και χωρις να πατας καποιο drive πεταλακι που σου δινει 2 μονο τιμες gain, μια στο off και μια στο on και ενδεχεται να αλλαζει και τη χροια του τονου) Εχω βαλει το βιντεο να παιξει απο το 1.20 και μετα που μιλαει για booster γενικα και δινει πολυ χρησιμες πληροφοριες. Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 5 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 5 Σεπτεμβρίου 2018 Εννοεις οτι τα δυο εργαλεια αυτα χρησιμοποιουνται για να κοψουν ενοχλητικες και να τονισουν ευεργετικες συχνοτητες? Χρειαζομαι κομπρεσορα σε live παιζοντας βρωμικα? Στα καθαρα τον χρησιμοποιω πολυ συχνα. δε μιλάω για live. studio και Live δεν είναι το ίδιο πράγμα με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nestoras Δημοσιευμένο 6 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 6 Σεπτεμβρίου 2018 Δεν αλλάζεις καλώδια. Αυτά που βλέπω σου τρώνε .... InfluenSir! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 6 Σεπτεμβρίου 2018 OP Share Δημοσιευμένο 6 Σεπτεμβρίου 2018 Εχω σκοπο να τα αλλαξω με κατι ποιοτικοτερο. Τι μου τρωνε...? Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 6 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 6 Σεπτεμβρίου 2018 Τι μου τρωνε...? Τιποτα. Σε τοσο μικρα μηκη δεν εχει καμμια σημασια το καλωδιο,απλα αν βαλεις κατι καλυτερο δεν θα χαλασει...(τα συγκεκριμενα επειδη τα εχω μετρησει εχουν ακριβως το ιδιο capacitance με τα George L ,πολυ χαμηλο και με μηδενικη επιδραση στον τελικο ηχο ) Περισσοτερο με ανησυχει το γεγονος οτι ΟΛΑ τα πεταλια σου ειναι true by pass και δεν εχεις ουτε ενα με buffer (εκτος και αν εχεις καποιο πεταλι always on οποτε εισαι οκ) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Alter Δημοσιευμένο 6 Σεπτεμβρίου 2018 Guru Share Δημοσιευμένο 6 Σεπτεμβρίου 2018 Πεταλια που μου αρεσουν στο σπιτι, στην προβα χανονται (πχ mojo mojo) και πεταλια που δεν τα γουσταρω καθολου σπιτι, καταληγω να παιζω κυριως με αυτα μεγαλη αληθεια αυτο για ολα τα μηχανηματα. Αλλη κατηγορια τα φτιαγμενα για να ακουγονται καλα σπιτι, αλλη αυτα για λαιβ. Σε αυτο το δευτερο σταδιο του μαθαινω πως να κανω καλο ηχο, που εχει να κανει με λαιβ παιξιματα και μπαντες, με τον καιρο ξεκαθαριζει ο καθενας τι δουλευει και τι οχι για τη μουσικη που παιζει και τον ηχο που κυνηγαει. Σημαντικο ειναι επισης να καταλαβεις οτι οι ρυθμισεις του ηχου, εκτος απο θεμα γουστου, σε μεγαλο βαθμο απλα προσπαθουν να ισορροπησουν τον χωρο, το ηχητικο περιβαλλον, και τα αλλα οργανα. Οπως και με τα μηχανηματα σπιτι, ετσι και με τους χωρους και τις μπαντες, με τον καιρο και την εμπειρια διαφορετικων καταστασεων ολο και μαθαινεις πως να το κανεις καλυτερα. Εμενα με βοηθουσε παντα να εχω οσο πιο απλο rig γινεται (που δε γινεται παντα :) ), οσο πιο καλα μηχανηματα μπορω, και οσο πιο κοντα σε αυτα που χρησιμοποιουνται συνηθως στο καθε ιδιωμα. YouTube | Instagram Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 6 Σεπτεμβρίου 2018 OP Share Δημοσιευμένο 6 Σεπτεμβρίου 2018 Τιποτα. Σε τοσο μικρα μηκη δεν εχει καμμια σημασια το καλωδιο,απλα αν βαλεις κατι καλυτερο δεν θα χαλασει...(τα συγκεκριμενα επειδη τα εχω μετρησει εχουν ακριβως το ιδιο capacitance με τα George L ,πολυ χαμηλο και με μηδενικη επιδραση στον τελικο ηχο ) Περισσοτερο με ανησυχει το γεγονος οτι ΟΛΑ τα πεταλια σου ειναι true by pass και δεν εχεις ουτε ενα με buffer (εκτος και αν εχεις καποιο πεταλι always on οποτε εισαι οκ) Το μονο που εχω με επιλογη buffer πρεπει να ειναι το soul food, αλλα το εχω μονιμα πανω στον dsl στο σπιτι. Ποιο το "κακο" με τα true bupass οταν ειναι ολα κλειστα? Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 6 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 6 Σεπτεμβρίου 2018 Το μονο που εχω με επιλογη buffer πρεπει να ειναι το soul food, αλλα το εχω μονιμα πανω στον dsl στο σπιτι. Ποιο το "κακο" με τα true bupass οταν ειναι ολα κλειστα? https://www.premierguitar.com/articles/24687-tone-tips-a-crash-course-on-buffers προσωπικα προτιμω παντα να εχω τουλαχιστον ενα πεταλι με buffer στην αρχη και ενα στο τελος της αλυσιδας των εφε μου www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 6 Σεπτεμβρίου 2018 Administrator Share Δημοσιευμένο 6 Σεπτεμβρίου 2018 welcome to the dark side of the moon. τα flat είναι για τους χαιεντάδες. Στην σύγχρονη ηχοληψία υπάρχει μιά λέξη ή μάλλον δυό (και μερικές φορές παραλλαγές τους) eq compressor Η συζήτηση αφορά τον ήχο της ηλ. κιθάρας και πως ξεχωρίζει στην πηγή. Δεν μιλάει για το ηχοληπτικό μέρος με τους κομπρέσορες. Υπάρχουν 2 κύριες κατηγορίες πεταλιών overdrive. Αυτά που είναι flat και αποδίδουν το ηχόχρωμα του οργάνου όπως το Mojo Mojo, Timmy, κ.α. Αυτά που έχουν έμφαση στις μεσαίες συχνότητες όπως τα Tube screamer, Klon, OD-1, κλπ. Εξυπηρετούν διαφορετικές καταστάσεις και κιθάρες. Φυσικά υπάρχουν και ενδιάμεσες λύσεις. Εγω βάζω OD-3 > OCD > Mojo Mojo. To OD-3 πρώτο για buffer και κυρίως για την 335 με χαμηλό gain. Κόβει τα περίσσια άκρα. To OCD για την Stratocaster με περισσότερο gain και όγκο. Το Mojo Mojo για καθαρά σόλο με όγκο και έξτρα ένταση αν ζητηθεί. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση