Προς το περιεχόμενο

JAPAN vs USA


sotoman

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτό πιστεύω και εγώ, τζαπανοσύντροφε (!) taq, απλά μην έχοντας εμπειρία από τις συγκεκριμένες κιθάρες δεν μπορώ να είμαι σίγουρος! 8)

LEGO people live in houses made of their own flesh.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...
  • Απαντήσεις 54
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

εννοείται πως οι japan είναι κλάσεις ανώτερες απτής αμερικάνες και αυτό το διαπιστώνει κανείς αν παίξει με μια έστω 5 λεπτά.

ένα σημαντικό χαρακτηριστικό των γιαπωνέζικων κιθάρων είναι πως δεν διακρίνεις τεράστιες διάφορες στην ποιότητα απο κιθάρα σε κιθάρα όπως δυστυχώς συμβαίνει στις αμερικάνες και στις μεξικάνες.

Με λίγα λόγια είναι κιθάρες σταθερής υψηλής ποιότητας σε πραγματικό κόστος.

 

προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβώς! Έχω 4 strat Japan, και καμία μα καμία δεν παίζει χάλια (μέτρο σύγκρισης οι αντίστοιχες Αμερικάνικες Fender strat)!!

 

Όλες με το παραπάνω με "βγάζουν" μιά χαρά. Αυτό βέβαια δεν μειώνει σε καμία περίπτωση τα Αμερικάνικα αδερφάκια τους. Πρόκειται για το ίδιο επίπεδο κατασκευής, απλά τα Γιαπωνέζικα (όσα είναι for export) χρείζουν αλλαγή μαγνητών, πενταθέσιου, και pots, για να αποδώσουν όπως πρέπει!!!. Όσα όμως είναι για japan και μόνο αγορά (έχω μία τέτοια vintage white 70s) δεν θέλουν τίποτε μιά και έχουν ήδη Αμερικάνικους Fender vintage pickups original, και σωστά pots. Μόνη ένσταση ο πλαστικός φθηνός πενταθέσιος επιλογέας ο οποίος παραμένει, αλλά εννοείται ότι στη δική μου έφυγε με την μία.

Οπότε με τα μισά πραγματικά χρήματα αξίζουν τον κόπο...σε γενικές γραμμές.

 

Φυσικά το ότι παίζουν υπεράριστα, και είναι συγκρίσιμα με τα Αμερικάνικα άμεσα δεν σημαίνει ότι είναι πάντα το τόπ. Ναι μέν είμαι φανατικός υποστηρικτής τους, αλλά στο πολύ βάθος μία Αμερικάνα Fender vintage reissue 70s π.χ είναι ένα κλίκ πάνω από το Japan reissue 70s.

 

Η διαφορά τους όμως (overall, από "μαμά" κατασκευή) είναι σε τέτοια επίπεδα και για πολλούς ίσως να μην υπάρχει η και να μην τους ενδιαφέρει να την ακούσουν (ειδικά αν "παίζει" μπάλα η κιθάρα) οπότε απλά και το ανέφερα, μόνο και μόνο για να είμαι correct σε ότι έχω διαπιστώσει εγώ, χωρίς ωστόσο να σημάινει κάτι σημαντικό και να συγκρούεται σε αυτά που έγραψα στην αρχή.

 

In Fender Strat we trust!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η προσωπική μου εμπειρία με τις αμερικάνες και τις μεξικάνες είναι η του ύψους η του βάθους.

σε αντίθεση με τις japan που δεν έχει τύχει ποτέ μα ποτέ να πιάσω έστω και μέτριο κομμάτι.

 

χωρίς να θέλω φυσικά να ακυρώσω τον πολύ φίλο taq(ο καθένας έχει τις αντιλήψεις του) το 'κλικ' πάντα μου το έκανε πολύ εύκολα μια japan σε αντίθεση με τις fender της δυτικής ηπείρου που σε βάζουν σε διαδικασία ρουλέτας μονο και μονο για να πετύχεις ένα αξιοπρεπές οργανάκι

 

προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και για να μιλαμε με χειροπιαστα πραγματα....εγω θα προτεινα στον φιλο sotoman να παρει αυτη που πουλαει ο deadendmind....καπου στα 1000 νομιζω εχει πεσει τωρα για american reissue μοντελο....not bad...not bad at all ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι συμφωνώ whitenoise, όμως αναφέρομαι σε Αμερικάνικες vintage reissue, και αντίστοιχες Ιαπωνικές.

Αμερικάνικες εγώ, γενικά θεωρώ τις strd, και Ιαπωνική strd, δεν υπάρχει πλέον σε μαγαζί στας Ευρώπας για να έχουμε μέτρο σύγκρισης.

Οπότε το να συγκρίνουμε μία Ιαπωνική reissue π.χ 70ς με μία Αμερικάνικη strd series, είναι κάπως άστοχο γιατί μιλάμε για 2 διαφορετικά σχεδιασμένες κιθάρες τόσο ηχήτικά όσο και παικτικά όσο και κατασκευαστικά.. τρίβιδες - τετράβιδες, άλλοι μαγνήτες, μοντέρνοι - vintage, άλλα radius 7,1/4 - 9,1/2, άλλα μπράτσα, κοινώς απευθύνονται αλλού, και δεν είναι τα μεγέθη συγκρίσιμα άμεσα για ασφαλέστερα συμπεράσματα.

Η American vintage όμως σειρά σπέρνει.... καλώς ή κάκώς... απλά τα Ιαπωνικά αντίστοιχα μοντέλα,  ελάχιστα θα μπορούσαν να ζηλέψουν και μάλιστα έχουν τιμή λούκουμο!!! ;)

In Fender Strat we trust!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατ εμέ δεν τίθεται θέμα Japan ή Usa. H μπύρα δεν μπορεί παρά να είναι Γερμανική, ή Rolls royce Αγγλική έτσι και η Jazzmaster είναι αμερικάνικη. Οσο καλή και να είναι μια Κορεάτικη κιθάρα, μια Taiwaneziki πάντα μια Αμερικάνα είναι καλύτερη γιατί είναι Αμερικάνα.

Οι Jazzmaster είναι ιδιαίτερα όργανα και φαίνεται πως δεν έχεις ψαχτεί ακόμα να ξέρεις. Οι jazzmaster και οι jaguar είναι χάλια όργανα, ιδιότροπα. Ο κόσμος τις γουστάρει γι αυτό ακριβώς που είναι. ΜΥΘΟΣ και δεν υπάρχουν καλοί και γιαπωνέζικοι jazzmaster μύθοι.

 

Αμά θες βέβαια ένα οργανάκι να γρατζουνάς και να δείχνει σαν jazzmaster, τότε οι japan είναι μια χαρά.

 

αλλά βάλε τώρα:

 

Τι σου λένε? Αμα οι μαγνήτες είναι χάλια, θα αλλάξεις τους μαγνήτες, άμα η γέφυρα είναι χάλια θα αλλάξεις και την γέφυρα. Βάλε και την original vintage fender θήκη που η japan δεν έχει, έφτασες τα λεφτά της Αμερικάνας. Βάλε τώρα και το nitro laquer, ξέφυγες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι συμφωνώ whitenoise, όμως αναφέρομαι σε Αμερικάνικες vintage reissue, και αντίστοιχες Ιαπωνικές.

Αμερικάνικες εγώ, γενικά θεωρώ τις strd, και Ιαπωνική strd, δεν υπάρχει πλέον σε μαγαζί στας Ευρώπας για να έχουμε μέτρο σύγκρισης.

Οπότε το να συγκρίνουμε μία Ιαπωνική reissue π.χ 70ς με μία Αμερικάνικη strd series, είναι κάπως άστοχο γιατί μιλάμε για 2 διαφορετικά σχεδιασμένες κιθάρες τόσο ηχήτικά όσο και παικτικά όσο και κατασκευαστικά.. τρίβιδες - τετράβιδες, άλλοι μαγνήτες, μοντέρνοι - vintage, άλλα radius 7,1/4 - 9,1/2, άλλα μπράτσα, κοινώς απευθύνονται αλλού, και δεν είναι τα μεγέθη συγκρίσιμα άμεσα για ασφαλέστερα συμπεράσματα.

Η American vintage όμως σειρά σπέρνει.... καλώς ή κάκώς... απλά τα Ιαπωνικά αντίστοιχα μοντέλα,  ελάχιστα θα μπορούσαν να ζηλέψουν και μάλιστα έχουν τιμή λούκουμο!!! ;)

κατα την γνωμη μου η διαφορα στην ποιοτητα υπερ τον ιαπωνεζικων ειναι τοσο μεγαλη που δεν χρειαζεται καν να μπαινουμε σε τετοιες λεπτομεριες.

με λιγα και απλα λογια εννοω πως ολες οι japan που εχω πιασει ηταν αψογες σε ολους τους τομεις και τις περισσοτερες φορες δεν χρειαζονταν την παραμικρη διορ8ωση.

( λιγες αμερικανες εξαλλου εχουν υποστει μεταμοσχευση μαγνητων? ;D....θεμα γουστου λοιπον και ολιγον τι  ψυχολογικο;)...παντα κατα την γνωμη μου)

προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστό. Αμα δεν έχεις την πόρωση λοιπόν θέλω Jazzmaster και την θέλω Αμερικάνα τωωωωωρα. Νο problem,  εξάλου δεν είναι λίγοι οι πιτσιρικάδες που φτιάχνονται να χτενίζονται περίεργα και να παίζουν φτηνά όργανα όμοια όμως με αυτά που παίζουν τα ινδάλματα τους Sonic Youth, Dinosaur Jr, Nirvana κ...κ...

 

Το θέμα εάν τα reissue οργανα είναι ανάλογα των vintage δεν θα το κρίνω. Θα πώ μόνο ότι η Αμερικάνα έχει και τον τρόπο κατασκευής και το ίδιο εργοστάσιο που φτιαχνόταν η vintage και την φήμη και μια μέρα θα είναι vintage, ενώ η Γιαπωνέζα πάντα μια ΣΑΝ την Αμερικάνα θα είναι και η αξία της θα πέφτει χρόνο με τον χρόνο.

 

Επουδενεί δεν λέω ότι οι Japan είναι κακά όργανα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου