Προς το περιεχόμενο

Πρώτη Jazz προσπάθεια...


gkourmoul1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είμαι εντελώς άσχετος από jazz. Δεν έχω ποτέ ακούσει στη ζωή μου. Τελευταίες μέρες κάτι με έχει πιάσει και ξεκίνησα να ακούω λίγο, και ταυτόχρονα προσπαθώ να παίξω με jazz ύφος. Μέχρι που έγραψα ένα κομμάτι jazz.... και ηρέμησα (ο θεός να το κάμει κομμάτι). Το βάζω στην κατηγορία αυτή, διότι υπάρχουν πολλά λάθη, και σε πολλά σημεία δεν ξέρω καν τι κάνω. Είναι καθαρά αυτοσχεδιαστικό (κιθάρα και μπάσο), ενώ έβαλα και λίγα πλήκτρα για να γίνει κάπως πιο ανθρώπινο.

 

Δεν ξέρω εάν συνεχίσω να ακούω ή ακόμα και να παίζω. Θα δείξει...

 

 

jazz.mp3

 

  • Like 3

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα μιλησω για το πρωτο 1:30 λεπτο γιατι απο εκει κ μετα αυτο που παιζει το μπασο ειναι αστοχο κ δεν μπορω να ακουσω κ τα υπολοιπα οργανα λογω αυτου

 

Αν το swing feel σου ηταν λιγο πιο συνεπες (που για πρωτη προσπαθεια μια χαρα ηταν χαχα) θα μιλαγαμε για... επος. Απιστευτα κολληματικο κ παιχνιδιαρικο. Το timing στο μπασο (κυριως) αλλα κ στα πληκτρα στο θεμα μετα το 30 θελουν λιγο δουλιτσα για να αναδειχτει το συνκοπεσιο. Δηλαδη εκει που μπαινει το θεμα D-C- B- G η B-C μου ακουγονται λιγο πιο straight eights απ'οτι θα πρεπει.

 

Παρολα αυτα το εχω ακουσει ηδη ποσες φορες γιατι ειναι σουπερ απλο κ το τραγουδαω ολη την ωρα. Μπραβο!

  • Ευχαριστώ 1

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, cigaret13 είπε

Πήρες μάσκα, πήρες βατραχοπέδιλα, τον αναπνευστήρα γιατί τον ξέχασες...; 😘

 

Εγώ θα μιλούσα για σωσίβιο πρώτα, γιατί δεν είναι εύκολο να κολυμπήσεις αν δεν πατώνεις στην αρχή, και πας βαθιά.

 

Γιώργο μου, θα πρότεινα να "ψάξεις" λίγο περισσότερο τι και πως*, και να ξαναπροσπαθήσεις.

Μου φαίνεται σαν ένα αμάλγαμα τυχαιότητας, με μια προσπάθεια προσομοίωσης jazz αισθητικής.

Πάρτα ένα ένα, και αργά, να τα καταλαβαίνεις πρώτα, και μετά να τα προσπαθείς.