Προς το περιεχόμενο

Ηχογράφηση κυματομορφής stereo ή mono?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μια χαρά στερεοφωνικότατο σήμα παίρνεις με 2 μικρόφωνα. Τα στέρεο μικρόφωνα υπάρχουν μόνο για χάρην ευκολίας και είναι λιγότερο customizable από 2 μονοφωνικά μικρόφωνα.

 

Είναι σαν να σου λέω για να κάνεις telephone voice δεν αρκεί να βάλεις ενα bandpass και εναν κομπρέσσορα αλλα ότι πρεπει να χρησιμοποιήσεις το ultra-telephonix plugin :lol:

 

Με 2 μικρόφωνα μια χαρά στέρεο γράφουμε αν ξέρουμε. Δεν νομίζω ότι μπορείς να πεις ότι ο crhis lord alge (και όλοι οι άλλοι guru του εξωτερικού) δεν ξέρει να γράφει τύμπανα που χρησιμοποιεί 2 "μονοφωνικά" μικρόφωνα για overheads και αλλα δύο για room.

 

edit: επίσης όταν γράφουμε stereo κάνουμε παντα hard-pan!! Μονο τότε είναι πραγματικό stereo.

 

Επίσης πολύ βολικό για τις ακουστικές κιθάρες είναι το double tracking, γράφουμε δηλαδή 2 φορές το ίδιο πράγμα και τη μια left και την αλλη right στην μίξη. Εδώ βέβαια δεν μιλάμε για stereo, αλλά για 2 κιθάρες, αλλά το αποτέλεσμα τα σπάει.

 

Αυτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 60
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εντάξει δεν είναι σπάνιο να γράφεται έτσι μια κιθάρα.Εγώ προσωπικά γράφω με ένα mic και κάνω double-tracking αλλά έχω ακούσει ηχογραφήσεις με left το σώμα και right την ταστιέρα.Πάντως και εγώ δεν το προτείνω μου ακούγεται κάπως περίεργο ένα μικρό όργανο όπως η ακουστική να καταλαμβάνει όλη τη στέρεο εικόνα.

 

Αλλά είναι μια πρακτική που χρησιμοποιείται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στερεοφωνία δεν έχεις άμα χρησιμοποιείς 2 μικρόφωνα το ξαναλέω...

 

¶μα ηχογραφείς κιθάρα από ενισχυτή με ένα mic μπροστά κ ένα πίσω, τότε δεν έχεις στερεοφωνία... έχεις 2 monο σήματα.

 

Θέλει τρόπο, αυτό θέλω να τονίσω. Οι παραγωγοί του εξωτερικού ξέρουν κ τοποθετούν εκεί που πρέπει.

 

Για stereo recording εδω: http://en.wikipedia.org/wiki/Stereophonic_sound

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει δεν είναι σπάνιο να γράφεται έτσι μια κιθάρα.Εγώ προσωπικά γράφω με ένα mic και κάνω double-tracking αλλά έχω ακούσει ηχογραφήσεις με left το σώμα και right την ταστιέρα.Πάντως και εγώ δεν το προτείνω μου ακούγεται κάπως περίεργο ένα μικρό όργανο όπως η ακουστική να καταλαμβάνει όλη τη στέρεο εικόνα.

 

Αλλά είναι μια πρακτική που χρησιμοποιείται.

 

Δεν είπα ότι είναι σπάνιο, απλά όλοι μιλάνε για στέρεο και είπα να αναφέρω και αυτό. Πολλές φορές το multi-mono είναι το καλύτερο stereo.. Για να πω και την αλήθεια μου, πιστεύω ότι λίγα πράγματα αξίζει να τα γράψεις stereo (τύμπανα, χορωδία, κανένα σετ κρουστών, πιάνο - εγώ τουλάχιστον μόνο αυτά γράφω)

 

Το multi-miking επίσης δεν σημαίνει πάντα stereo. Δηλαδή μπορώ πχ να γράψω ένα cello με 1 μικρόφωνο στον καβαλάρη, 1 μπροστά, 1 overhead, και από DI για να πάρω full χροιά, αλλά θα εξακολουθεί να είναι mono (τα λέω όλα αυτά προς αποφυγή συγχύσεων του τι είναι στερεο και τι μονο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στερεοφωνία δεν έχεις άμα χρησιμοποιείς 2 μικρόφωνα το ξαναλέω...

 

¶μα ηχογραφείς κιθάρα από ενισχυτή με ένα mic μπροστά κ ένα πίσω' date=' τότε δεν έχεις στερεοφωνία... έχεις 2 monο σήματα.

 

Θέλει τρόπο, αυτό θέλω να τονίσω. Οι παραγωγοί του εξωτερικού ξέρουν κ τοποθετούν εκεί που πρέπει.

 

Για stereo recording εδω: http://en.wikipedia.org/wiki/Stereophonic_sound[/quote']

 

ρε συ αυτό εννοείται, το είπα και στο προηγούμενο ποστ.

πάντως δεν είναι και πυρηνική φυσική να τοποθετήσεις 2 μικρόφωνα XY ή AB και να πάρεις στέρεο σήμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει δεν είναι σπάνιο να γράφεται έτσι μια κιθάρα.Εγώ προσωπικά γράφω με ένα mic και κάνω double-tracking αλλά έχω ακούσει ηχογραφήσεις με left το σώμα και right την ταστιέρα.Πάντως και εγώ δεν το προτείνω μου ακούγεται κάπως περίεργο ένα μικρό όργανο όπως η ακουστική να καταλαμβάνει όλη τη στέρεο εικόνα.

 

Αλλά είναι μια πρακτική που χρησιμοποιείται.

 

Δεν είπα ότι είναι σπάνιο' date=' απλά όλοι μιλάνε για στέρεο και είπα να αναφέρω και αυτό. Πολλές φορές το multi-mono είναι το καλύτερο stereo.. Για να πω και την αλήθεια μου, πιστεύω ότι λίγα πράγματα αξίζει να τα γράψεις stereo (τύμπανα, χορωδία, κανένα σετ κρουστών, πιάνο - εγώ τουλάχιστον μόνο αυτά γράφω)

 

Το multi-miking επίσης δεν σημαίνει πάντα stereo. Δηλαδή μπορώ πχ να γράψω ένα cello με 1 μικρόφωνο στον καβαλάρη, 1 μπροστά, 1 overhead, και από DI για να πάρω full χροιά, αλλά θα εξακολουθεί να είναι mono (τα λέω όλα αυτά προς αποφυγή συγχύσεων του τι είναι στερεο και τι μονο)[/quote']

 

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου,απλά γράφαμε την ίδια ώρα.Απευθυνόμουν στον db548.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στερεοφωνία δεν έχεις άμα χρησιμοποιείς 2 μικρόφωνα το ξαναλέω...

 

¶μα ηχογραφείς κιθάρα από ενισχυτή με ένα mic μπροστά κ ένα πίσω' date=' τότε δεν έχεις στερεοφωνία... έχεις 2 monο σήματα.

 

Θέλει τρόπο, αυτό θέλω να τονίσω. Οι παραγωγοί του εξωτερικού ξέρουν κ τοποθετούν εκεί που πρέπει.

 

Για stereo recording εδω: http://en.wikipedia.org/wiki/Stereophonic_sound[/quote']

 

Ώπα εννοείτε πως δεν μιλάμε για 2 μικρόφωνα = stereo!

 

Μην τα μπερδεύουμε! Εννοούμε στερεοφωνική τοποθέτηση 2 μικροφώνων! Και ναι όντως θέλει λίγο πειραματισμό και ζόρι αλλά μόλις το πετύχεις κάνει θαύματα σε ακουστικά όργανα και ειδικότερα σε τύμπανα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

ρε συ αυτό εννοείται' date=' το είπα και στο προηγούμενο ποστ.

πάντως δεν είναι και πυρηνική φυσική να τοποθετήσεις 2 μικρόφωνα XY ή AB και να πάρεις στέρεο σήμα.[/quote']

 

Tουλάχιστον τελικώς συννενοηθήκαμε... :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι παραγωγοί του εξωτερικού ξέρουν κ τοποθετούν εκεί που πρέπει.

 

Kαι δω στο ελλάντα πάντως ξέρουν να γράφουν ακουστικές.Με τις ηλεκτρικές έχουμε ακόμη πρόβλημα.

Μόλις τώρα αρχίζουμε και ξεπερνάμε το "σύνδρομο Κροκίδη". :lol:

Φοβερός ήχος.Λες και τσινάει γάιδαρος στο βοσκοτόπι. :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θέλω να παραπονιέσαι...

 

Στην Έλλαδα ξερουμε να ηχογραφούμε το καλύτερο μπουζούκι, μπαγλαμά, ζουρνά, κλαρίνο κ τουμπερλέκι. Χρόνια μπροστά....

 

A επίσης στην Ελλάδα μπορούμε να κάνουμε τους ατάλαντους, 'τραγουδιστές'...

 

Το μυστικό είναι στα υπερεξοπλισμένα μηχανήματα που φέραν οι προγονοι μας απο τον Σύριο (δουλεύουν με τη δύναμη της κεφαλής της Μέδουσας).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου