Προς το περιεχόμενο

to true by pass or not to true by pass;


takis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

θα μπορουσε καποιος να μου εξηγησει αυτη την εννοια "to true by pass or not to true by pass",σε σχεση με τα πεταλακια για την κιθαρα;ακομα τι ακριβως σημαινει οταν λεμε οτι καποια πεταλια εχουν Buffered Output; 8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτή είναι η γνώμη του νο 1 γκουρού πεταλιέρων στον κοσμο

 

http://www.petecornish.co.uk/case_against_true_bypass.html

 

η δική μου περισσεύει αλλα συμφωνώ μαζί του,σχεδόν κανένα πετάλι μου δεν είναι tbp & ποτε δεν είχα κανένα πρόβλημα (ούτε βέβαια οι χιλιάδες κιθαρίστες που χρησιμοποιούσαν & χρησιμοποιουν απλά πεταλάκια τύπου BOSS χρόνια τώρα) ακόμα ενα hype είναι το tbp.

Αλλωστε όπως πολύ σωστά λεει & ο FEATHER ξεκινώντας μια αλυσίδα εφε με ενα low impedance buffer δεν έχει καμμια σημασία αν τα πετάλια που ακολουθούν ειναι tbp ή όχι :wink:

 

low impedance buffers θα βρείς ενσωματωμένα στο ROUTE 66 της Visual Sound ή εδω

 

http://www.axess-electronics.com/_bs2.htm

 

ενοείται ότι το buffer "χρειάζεται" όταν έχεις παραπάνω απο 4-5 πεταλάκια αλλοιώς μη χάνεις το χρόνο & το χρήμα σου :wink:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Superfunk εβαλες 2 ιδιες διευθηνσεις νομιζω η οχι;.παντως thanks και τους δυο για τις απαντησεις καταλαβα τι παιζει με το θεμα:wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πέρα από την τεχνική πλευρά του θέματος υπάρχει και το προσωπικό στοιχείο του καθενός στο παίξιμό του.Με άλλα λόγια δεν υπάρχει απαραίτητα σωστό και λάθος(ως προς τις αρχές που αναφέρθηκαν παραπάνω δεν τείθεται θέμα διαφωνίας).

Θα παραθέσω τις δικές μου εμπειρίες που στηρίζονται καθαρά στη δικιά μου φιλοσοφία για το παίξιμο και τις δικές μου ανάγκες.

Θα διαχωρίσω τη χρήση για ηχογράφηση και τη live χρήση.Στην πρώτη περίπτωση ακόμα και ένα πετάλι που κάνει διακοπές μπορεί να οδηγήσει σε κάποιο ενδιαφέρον αποτέλεσμα μουσικά ο θόρυβος μπορεί να είναι και καλός καμμιά φορά :D.Με λίγα λόγια tbp ή buffer οποιουδήποτε τύπου όλα έχουν τη θέση τους,βασική προϋπόθεση όμως ότι γνωρίζεις καλά τις ιδιαιτερότητες του κάθε μέρους του εξοπλισμού σου.

Τώρα σε ότι αφορά το στήσιμο για πρόβες,live κτλ τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά.Προσωπικά δεν χρησιμοποιώ τίποτα από boss όχι λόγω ανούσιου ελιτισμού αλλά επειδή δεν έχω βρεί κάτι που να ανταποκρίνεται στο γούστο μου, και επειδή δεν είμαι guitar tech ούτε επαγγελματίας να μπορώ να έχω τα πάντα έχουν ξεμείνει 2 boss τα οποία έχω σκοπό ή να τα πειράξω ή να τα πουλήσω.

Έχω ένα aby (πρώτο στην αλυσίδα) το οποίο έχει κάποιο buffer.Ακολουθούν τα overdrive + distortion τα οποία είναι tbp και αυτό με βολεύει απίστευτα.Από την άλλη όμως έχω στο άλλο κύκλωμα ένα phase 90 το οποίο μόνο tbp δεν είναι (κάνει τα δικά του καμμιά φορά ) αλλά μου αρέσει απίστευτα και αν και είναι ανοιχτό ελάχιστες φορές(και τις πιο πολλές φορές απλά στη μηδέν ρύθμιση) και αλλάζει τον ήχο σαν ένα ιδιότροπο equalizer.Απλά σε μια μπάντα live θα αλλάζουν οι ανάγκες για ήχους και θα προκύπτουν διαφορετικά από άποψη παιξίματος πράγματα προσάρμοσε το setup σου σε αυτό.Είναι αλλιώς όταν παίζεις μόνος σου.

Θεωρώ ότι ειδικά με μονούς μαγνήτες (που δεν χρησιμοποιώ γενικά) θέλει προσοχή όταν υπάρχουν πολλά πετάλια με tbp.Αλλά έτσι κι αλλίως χωρίς compression δεν κάνεις δουλειά με απλούς μονούς μαγνήτες.

Συμπερασματικά ψάξε τον ήχο σου και εφόσον αυτό που ακούς ανταποκρίνεται στο αισθητήριό σου ακολούθησέ το κατα περίπτωση με βάση τις ανάγκες του τι κάνεις.Έτσι ο ήχος σου σε συνάρτηση με το παίξιμό σου θα γίνει και ξεχωριστός :!:

 

Υ.Γ Το τεχνικό κομμάτι είναι για τους κιθαρίστες ανάλογο με την τεχνοτροπία που χρησιμοποιεί ένας ζωγράφος μπορεί να ζωγραφίζει με πινέλο ή με οδοντόβουρτσα το αποτέλεσμα μετράει.Απλά καλό είναι να κατανοούμε και την τεχνική πλευρά τον συσκευών που χρησιμοποιούμε :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν βαλεις δυο di , ενα στην αρχη της αλυσιδας και ενα στο τελος δε κανεις παρομοια δουλεια ?

βαζοντας δηλαδη το di ετσι ωστε να ρίξεις την impedance στην αρχη και στο τελος βαζοντας αναποδα το di ωστε να την ανεβασεις(αυτο απο οτι ξερω κανει δουλεια σε περιπτωσεις με μεγαλο καλωδιο απο την κιθαρα μεχρι τον ενισχυτη. στην δικη μας περιπτωση δουλευει ή μηπως τα πεταλακια δε θα δουλευουν καλα οταν μεσολαβησει το πρωτο di)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με αφορμή το θέμα ένα άρθρο για το πως μπορείς μόνος σου να βάλεις ένα διακόπτη tbp.Επιπλέον έτσι γίνεται και κατανοητό το πως λειτουργεί ένα τέτοιο ποδόπληκτρο.

 

truebypass

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου