Προς το περιεχόμενο

Μία αληθινή ιστορία εξυπηρέτησης πελατών


Angelos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

... Αυτό γινεται πλέον και σε κάποια εγχώρια καταστήματα π.χ.  ηλεκτρονικών ειδών, για το απλό καταναλωτικό κοινό , (δεν τα αναφέρω) και συμφωνα με τις προσωπικές μου εμπειρίες, που με εξυπηρέτησαν ανάλογα...

Εχω παρατηρησει οτι οσο αφορα τον Thomann τον αναφερουμε καθημερινα καποιες δεκαδες φορες αλλα τοπικα μαγαζια φοβομαστε μην κανουμε διαφημιση; Δεν εχω κανενα προβλημα να αναφερω οτι στηριζω συνειδητα τον Π. Κουρμπη http://www.kourbis.com/ και Π. Οικονομακη http://www.enigmagt.gr/index.html γιατι οι υπηρεσιες που μου προσφερουν ειναι υποδειγματικες και οι τιμες τους ανταγωνιστικες των ευρωπαικων.

Οταν προκειται για τα χρηματα μου δε λειτουργω με ρομαντισμο και μπορω να δικαιολογησω 10-20 ευρω διαφορα για την προσωπικη επαφη και εξυπηρετηση.

Οποιοι δε μπορουν να λειτουργησουν σωστα και προσπαθουν να κερδοσκοπισουν, ειτε θα αλλαξουν τακτικη ειτε θα το κλεισουν γρηγορα το μαγαζι...

 

Εντάξει , να το πώ, εμένα μου έχουν αντικαταστήσει άμεσα, χωρίς ερωτήσεις μέσα στην εγγύηση αρκετές φορές απο το plaisio (πανω απο 6) και μια φορά πρόσφατα το multirama.

 

Και επίσης μιας και είναι στο θέμα και το θυμήθηκα, πριν 2 μήνες, πήρα μια τηλεόραση Lcd samsung  32''.  απο το πλαίσιο χρησιμοποιώντας την διαδικασία, web offer, και την πηρα γιατι πιστεύω οτι μου άξιζε να βλέπω κι εγώ ο κακομοίρης βιοπαλαιστής τα dvd μου με την γυναικούλα μου, στο φτωχό μας πέτρινο σπιτάκι με την χιλιοτρυπημένη σκεπή , με την σομπίτσα μας και το home cinema μου που ενω έδινε στα φτωχά και ταλαιπωρημένα απο τις δυσκολίες της ζωής αυτάκια μου, ωραίο ήχο, τα φτωχά ματάκια μου δεν είχαν την ίδια απόλαυση στην γερασμένη sony τριτιτρον μεν, ψωροκαθοδικού σωλήνα δε τηλεόραση.

 

Τελος πάντων , παραγγέλνω στον υπάλληλο και του λέω, οτι οπωσδήποτε (επειδή θα μου την παρέδιδαν την άλλη μέρα, και ήταν παρασκευή, να μου πόυνε το Σάββατο τί ώρα θα έρθει σπιτι, και μάλιστα του τόνισα 3 φορές οτι δεν μπορώ λόγω φόρτου εργασίας την εβδομάδα που ακολουθουσε, να είμαι σπιτι να την παραλάβω,

 

Μάλιστα πήρα και τον αριθμό παραγγελίας με e-mail, καθώς και το τηλέφωνο του οδηγού.

 

Ε, λοιπόν το σάββατο αργούσε η φάση και παίρνω τηλέφωνο, και μου απαντάνε οτι εχει προγραμματιστεί να μου την φέρουν την Δευτέρα. Εξαλλος μέσα μου , αλλα ψύχραιμος στο λόγο, ζητώ μια υπεύθυνο και όνομα.

 

Με παραμπέμπουν σε μία απο τα κεντρικά τους,

 

Την παίρνω, της εξηγώ την φάση (είχε παει 12 η ώρα, με την φάση) και μου λέει '"τι λέτε κυριε μου...., παρακαλώ δώστε μου 10 λεπτά και θα σας πάρω¨. Σε δέκα λεπτά με παίρνει και μου λέει "Κύριε cos_dr, η τηλεόραση θα είναι σπίτι σας στις 14.30, και στγνώμη για την αναστάτωση". Τελικά μου την έφεραν 14.30 με πολιτικό αυτοκίνητο και δυο άντρες και μιά γυναίκα μαζί (ωραία). Μεχρι και συνοδεία έστειλε.

 

Τέλος την τρίτη με πήρε ένας υπάλληλος, με ρώτησε αν είμαι ευχαριστημένος, και μου ζήτησε πάλι συγνώμη για το οτι εγινε αυτό που έγινε. (!)

 

Εκεί αισθάνθηκα λίγο ευρωπαίος. Λίγο μαμάκας αισθάνθηκα 1,5 μήνα μετά όταν βλέπω οτι την πήρα 745ευρώ, και τώρα την έχουν κάτω απο 600ευρώ, αλλά τι να κάνουμε, δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα, σιγά σιγά,

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου