Προς το περιεχόμενο

Απορίες για την emu 1212m


katsanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας..

Εχοντας διαβασει και έχοντας ακούσει διάφορα σχετικά με κάρτες ήχου αποφάσισα να αγοράσω την emu 1212m.

 

Τη χρειάζομαι πιο πολύ για ηχογραφήσεις (έχω μια κιθάρα και ένα synth (Roland Fandom Xa) ) και όχι τόσο για midi προς το παρόν..

Ο υπολογιστής μου είναι σχετικά καινούριος (Core2 duo @2.13, 2Gb Ram).

 

Εχω λοιπόν ορισμένες απορίες και θέλω τη βοηθειά σας μιας και είμαι ψιλοάσχετος.

 

1) Διαβασα ότι η συγκεκριμένη κάρτα έχει λιγο δύσχρηστους drivers και κακογραμμένο manual, κατα πόσο αληθεύει αυτό και τι προβλήματα μπορεί να μου δημιουργήσει;

 

2) Εχω ακόυσει ότι γενικά οι PCI κάρτες ήχου ενδέχεται να έχουν πρόβλημα θορύβου από το εσωτερικό του κουτιού του υπολογιστή, υπάρχει τέτοια περίπτωση;

 

3) Χρησιμοποιώ και Windows XP και Linux (Mandriva) θα μπορέσω να βρώ drivers για τα Linux? (αν και δε με απασχολεί ιδιαίτερα γιατι δουλέυω στα XP με Qubase SX..)

 

4) Από που μπορώ να αγοράσω την κάρτα με 150 ευρώ? (Δεν έχω πιστωτική, ούτε θέλω να μπλέξω με τραπεζες αν είναι δυνατόν, οπότε ξέρετε κάποιο μαγαζί στην Ελλάδα που να τη δίνει σ αυτή την τιμή?)

 

5) Tι Latency έχει?

 

6) Σκέφτομαι αργότερα να πάρω και ένα Midi keyboard, Θα με βολέψει η καρτα αυτή?

 

7) Θα θελα αν γίνεται όσοι έχετε αυτή την κάρτα να μου πείτε γενικότερα εντυπώσεις, κατα πόσο είστε ικανοποιημένοι και άν δεν είστε να μου προτείνετε κάτι άλλο αλλά όχι πάνω από 200 ευρώ..

 

Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Διαβασα ότι η συγκεκριμένη κάρτα έχει λιγο δύσχρηστους drivers και κακογραμμένο manual, κατα πόσο αληθεύει αυτό και τι προβλήματα μπορεί να μου δημιουργήσει;

Δεν έχει δύσχρηστους drivers, αλλά δύσχρηστο control panel. Αυτό ή θα το συνηθίσεις ή θα το μισήσεις. Το πρόβλημα με τους drivers ήταν ότι είχαν καιρό να αναβαθμιστούν, αλλά αυτό προσφάτως λύθηκε.