Προς το περιεχόμενο

Προτείνετέ μου ένα master keyboard


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είναι γεγονός: το M-Audio Keystation 49 που είχα για χρόνια, τα έπαιξε. Αρκετά πλήκτρα δεν παίζουν, και γενικά παρουσιάζει αλλόκοτη συμπεριφορά, όποτε γουστάρει.

 

Δεν έχω παράπονο, τα λεφτά του τα έβγαλε... Το θέμα είναι ότι θα χρειαστώ κάτι να το αντικαταστήσω. Οπότε ψάχνω κάτι:

 

1) Απλό και οικονομικό

2) 49 πλήκτρα

3) Δοκιμασμένο και αξιόπιστο

4) Να δουλεύει και με USB και με MIDI

5) Ιδανικά, που να μπορώ να βρω σε καλή τιμή και στην ντόπια αγορά.

 

Προτείνετέ μου, γιατί είμαι άσχετος.

 

Ευχαριστώ!

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 21
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Το M-audio Oxygen 49 το σκεφτεσαι? Ειναι ουσιαστικα το keystation με περισσοτερα καλουδια, φτηνο, απλο στη χρηση και αρκετα ποιοτικη κατασκευη. Εχω ενα εδω και κανα 2 χρονια και δεν μου εχει βγαλει καποιο προβλημα, αν και ομολογουμενως του κανω πολυ ελαφρια χρηση.

 

Το μονο του μειον ειναι οτι ΔΕΝ εχει midi διασυνδεσεις, μονο USB οποτε χανεις το 4ο κριτηριο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το M-audio Oxygen 49 το σκεφτεσαι? Ειναι ουσιαστικα το keystation με περισσοτερα καλουδια, φτηνο, απλο στη χρηση και αρκετα ποιοτικη κατασκευη. Εχω ενα εδω και κανα 2 χρονια και δεν μου εχει βγαλει καποιο προβλημα, αν και ομολογουμενως του κανω πολυ ελαφρια χρηση.

 

Το μονο του μειον ειναι οτι ΔΕΝ εχει midi διασυνδεσεις, μονο USB οποτε χανεις το 4ο κριτηριο...

 

Ναι, το είδα, αλλά χωρίς MIDI που πάμε...  :P

 

Ένα πιο ακριβό που βγάζουν, με Pads, το έχεις δει?

 

Είδα και ένα φτηνό της Behringer αλλά δεν ξέρω αν μπορώ να το εμπιστευτώ...

 

Βασικά θα ήθελα να ακούσω, πέρα από home studio guys, και από πληκτράδες που έχουν κάποιο ως "δεύτερο", χωρίς φυσικά να έχω τις απαιτήσεις τους.