Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      5.235


  2. Ali Barout

    Ali Barout

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      2.362


  3. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      12.215


  4. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      6.218


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 13/03/2023 σε όλα

  1. Για την ιστορία και το δίκαιον του πράγματος, ιδού τα υπόλοιπα 4 υποψήφια για όσκαρ τραγούδια: Τώρα αν με ρωτάτε, τα τρία πρώτα είναι απερίγραπτες ΣΟΥΠΕΣ (κρίμα για την Lady Gaga, περίμενα πολύ περισσότερα και από το κομμάτι και από το live performance της στην τελετή το οποίο ήταν άθλιο) ενώ παρόλο που η Rihanna είναι σταθερή αξία, εδώ τραγουδάει ένα νανούρισμα με τόσο πολλή ζάχαρη που σου 'ρχεται αναγούλα. Το τελευταίο, της καλύτερης ταινίας των όσκαρ (όχι για μένα, εννοώ αυτή που πήρε το όσκαρ καλύτερης ταινίας), έχει ένα ενδιαφέρον σαν ενορχήστρωση και παραγωγή αλλά η σύνθεση παίρνει ενάμιση. Ανάμεσα στους τυφλούς (και κουφούς) λοιπόν, Ινδοί με τιράντες άνετα.
    2 βαθμοί
  2. Bollywood αγόρι μου. 2 δις σίγουρο ΚΟΙΝΟ που πλΕρωνει κανονικό εισιτήριο σε κινηματογράφο για να δει ταινία.. Ούτε σπετζοφαι ούτε νετφλιξ. αΦτα ινε.
    2 βαθμοί
  3. Το θέμα της CPU και RAM βαράει πολύ τους "vstάηδες". Όταν θες ΚΑΙ τύμπανα vst, και ολόκληρη ορχήστρα VST, και πλήκτρα vst, και μπάσα VST, και το κάθε VST είναι ναυαρχίδα που θέλει ένα γήπεδο μόνο του να παίξει μπάλα, και ταυτόχρονα θες να τρέχεις και κανα δυο mastering plug-in στο master bus ή στο κάθε... κανάλι, έτσι για τη φάση, μπορεί ο υπολογιστής να φτύσει αίμα, όσο κι αν βρίσκεται στην αιχμή της τεχνολογίας. Από την άλλη, αν κάποιος δουλεύει λούπες (σε μορφή audio) ή ηχογραφεί ξερά multi-track (και ιδιαίτερα με εξωτερικό monitoring), δε νομίζω ότι θα παραπονεθεί ότι η CPU τον κρατάει πίσω. Δηλαδή, γράφαμε ήχο και το 2000 κάτι, με 32μπιτα λειτουργικά, και 3.5 gb RAM και κάτι επεξεργαστές Thunderbird, ή ATHLON, ή Μέντιουμ 1, ή παλιοσέλερον. Η ηχογράφηση αυτή καθεαυτή δεν είναι βαριά. Η σειριακή επεξεργασία όμως με βαρβάτα πλαγκιν είναι. Αν και πάλι, τώρα πια, πολλά πλαγκιν έχουν και ZL mode, ή realtime mode, ή κάτι αντίστοιχο.
    2 βαθμοί
  4. Από μια ηλικία και μετά....κανείς δεν βλέπει. Τα κινητά είναι μπελάς από κάθε άποψη....ούτε να το κουβαλάω δεν θέλω.....έχω ένα καμιά 10αρια χρόνια, και η μονή χρήση είναι τηλέφωνο (να με παίρνουν) και κωδικοι web banking με sms. Το χα πάρει 40 ευρώ. Τα pc....είναι άλλο πράγμα. Εκεί να χώσεις $$$$
    2 βαθμοί
  5. Εγώ με το κινητό ΔΕΝ μπορώ να κάνω τίποτα. Καταρχάς, δεν βλέπω να κάνω.....
    2 βαθμοί
  6. Οπως και να εχει παντως, απο μια τιμη και πανω τα features που υποτιθεται "δικαιολογουν" την αυξημενη αξια δεν εχουν καμια σχεση με το αν ειναι καλο οργανο μια κιθαρα. "Τα ξυλα εχουν ΑΑΑΑΑΑΑ νερα" και τι εγινε; "Τη βαραγαμε με κατσαβιδια και την αφησαμε στη βροχη να μοιαζει 90 ετων" και λοιπον; "Ειναι ιδια με αυτη που επαιζε ο Ζακης Πρεζακης το 1967" so? "Εχει κουρδισμενα ξυλα, τους μαγνητες τους τυλιξε σαολιν μοναχος, ειναι φτιαγμενη στην πολη των Αγγελων, μονο 100 τετοιες θα κυκλοφορησουν", μ@λ@κιες τουμπανα, ισα ισα να αρπαξουν λεφτα απο τα κοροιδα. Τελικα τι εννοουμε καλο οργανο, καλο για να παιζεις, η καλο οπως λεμε εβαλα τα καλα μου ρουχα να παω στην εκκλησια την Ανασταση; Χρειαζονται και τα καλα ρουχα, δε λεω, αλλα ειναι θεμα μοστρας περισσοτερο παρα ουσιας. Παλια οταν λεγαμε καλη κιθαρα ηταν θεμα ουσιας, γιατι οι φθηνες ειχαν λειτουργικα προβληματα. Με τις καινουργιες κιθαρες ομως, που τις φτιαχνουν με μηχανηματα κλπ, ο ορισμος εχει αλλαξει, μαλλον προς τη φαση καλα ρουχα παει παρα καλα απο λειτουργικη αποψη.
    2 βαθμοί
  7. ναι, οκ. Λέω μήπως με το receive έχει θέμα, αν όλα τα synth δέχονται σε όλα τα κανάλια οκ. Τώρα από το through πάλι να δεις μετά σε πόσα κανάλια ταυτόχρονα μπορούν να στείλουν. Άμα δεν υπάρχει θέμα (π.χ γιατί κάποια στέλνουν σε κάποια και συνήθως δέχονται σε όλα, τουλάχιστο σε όλα τα parts τους δεν θα έχεις θέμα.
    1 βαθμός
  8. Τα ίδια και εγώ. 9αρες και είμαι παντού άνετος.
    1 βαθμός
  9. Ναι ρε γαμωτο. Εγω το νιωθω κ στις 10αρες. Στο καθαρο ή σε μπλουζ φιλοσοφιας ηχο κ παιξιμο ολα ειναι σουπερ. Οταν ανεβαινουν τα γκαζια κ οι πιο ροκ επιρροες εμφανιζονται στο default στο παιξιμο, τα πιο μοντερνα βιμπρατα κ τα ρανς μου κανουν τη ζωη πιο δυσκολη κ η ενοχληση στα χερια εμφανιζεται. Ισως πρεπει να επανεξετασω το 9.5αρι σετ σαν happy medium.
    1 βαθμός
  10. Όχι ότι έχω καμία σχέση καλλιτεχνικά και παικτικά με τους ανωτέρω, αλλά το παρακάτω (αν αυτό εννοείς για τις μπάσες) είναι παιγμένο με 10άρες
    1 βαθμός
  11. Το gauge των χορδών, είναι μάλλον ο τελευταίος τροχός της αμάξης για να πλησιάσει κανείς αυτό το ηχόχρωμα. Ο srv μας κορόιδευε όλους βασικά γιατί έπαιζε με συρματόσχοινα, όχι για τον ήχο αλλά γιατί το δεξί του χέρι σφυροκόπαγε με τόση δύναμη που έφευγαν οι χορδές σαν ελατήρια στα live. Ολόκληρες γενιές κιθαριστών αγόρασαν tubescreamers και έβαλαν 12άρες και 13άρες αλλά no cigar.
    1 βαθμός
  12. Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι. Που ήταν δευτερανίψι του Χέντριξ.
    1 βαθμός
  13. Yποθέτω πως το όλο πράγμα(τραγούδι,βίντεο,σκηνοθεσία) φτιάχτηκε για να αναδειχθεί η χορογραφία,η οποία και είναι καταπληκτική. Οπότε σε αυτό το πλαίσιο της εμπορικής στόχευσης δεν έχω απολύτως κανένα πρόβλημα,ίσα ίσα το βρίσκω τέρμα διασκεδαστικό.Οι τύποι τα σπάνε,τα κάνουν θρύψαλα. Ας είμαστε ανοικτοί σε οτιδήποτε περιέχει έστω και ένα ψήγμα ποιότητας.
    1 βαθμός
  14. Να σου βαλω και κατι να σε φτιαξω. Ακουσε το ολο γιατι υπαρχουν κι αλλοι μουσικοι οπως και αλλη μουσικη.
    1 βαθμός
  15. Στον ήχο ναι, καλά τα πάνε. Στα παιξίματα... ε. (Ψυχώ κτπ κτπ. που έλεγες την άλλη φορά)
    1 βαθμός
  16. Το θεμα ειναι να μην εχει λοξιγκες, και να τραβαει το session το 5ωρο χωρις να κανει κιχ. Αυτο ειναι για μενα το βασικο, γιατι την ωρα που παιζω δε θελω να υπαρχει το pc, θελω να υπαρχουν μονο τα εικονικα μηχανηματ, το pc πρεπει να ειναι φαντασμα, να μη με προβληματιζει ΚΑΘΟΛΟΥ. Χιλιες φορες αξιοπιστη λειτουργια, και ας κανω και δυο- τρια ρενταρισματα ρε αδερφε, σιγα τα ωα, δευτερολεπτα παιρνει με το offline rendering, που οι εποχες που επρεπε να τα κανεις real time στο multitrack, η ακομα χειροτερα σαμπλαρισμα, λουπαρισμα και ξερω γω, τωρα τραβας ενα render μπαμ μπαμ και τελειωσε. Και σιγα μη χρειαστει και αυτο. Σιγα τωρα, επειδη δεν εχουν τι να κανουν οι εταιριες, σου βγαζουν κατι μαλακισμενες βιβλιοθηκες, "το καινουργιο μας πικολο, μονο 350 τεραμπαιτ", μαλακιες, οταν ομως βαζαν απο την τσεπη τους τη ρομ, σε 2 ΜΕΓΚΑΜΠΑΙΤ ειχαν ολα τα οργανα του GM Γενικα αν οταν αγοραζεις vst imho πρεπει να λαμβανεις υποψη σου και την καταναλωση πορων που απαιτει, γιατι ειναι και αυτο μια μορφη κοστους, δεν ειναι μονο η τιμη του. Υπαρχουν ποιοτικοτατες επιλογες για ολες γις φασεις χωρις να γονατιζουν το pc, αν επιλεξεις εχοντας υποψη σου και αυτην την παραμετρο αποκλειεται να μην σε καλυψει ακομα και ο i3 13100. Αν τωρα δουλευεις στην καινουργια ταινια της marvel, με 400 audio καναλια και πληρη εξομοιωση της συμφωνικης της βιεννης, πασο. Αλλα οταν θες να ΡΟΚ, με ντραμς- μπασο καμια κιθαρα και κανα συνθακι, ε τοτε ΕΛΕΟΣ, σιγα τα αυγα, οι 12πυρηνοι θα μας λειψουν.
    1 βαθμός
  17. είμαι κακομαθημένος. Ανοίγω τα όργανα όλα σε instrument και δεν κάνω κάποια βελτιστοποίηση με κανάλια midi, οπότε συνεχίζω μέχρι το μηχάνημα να πει έλεος. Και συνήθως έχω και 2 ή 3 vst τύμπανα και όντως κάνω το μαστερινγκ πάντα στο master out, αλλά ο 3600 με τα 16gb μέχρι στιγμής είναι καλά. Και σε κανα δυο ορχηστρικά που έκανα μέχρι 10 όργανα, όχι με βιολιά πχ shorts, legato, long και δε συμμαζεύεται, πήγα καλά. Αν η βιβλιοθήκη σου δίνει πχ ένα string section πορεύεσαι. Δεν είμαστε και Hans Zimmer
    1 βαθμός
  18. Ίσως να είναι καθαρά θέμα προτίμησης. Για μενα, ο μεγάλος παράγοντας που θολώνει τα νερά με την κιθάρα είναι η φύση του οργάνου. Είναι σχεδιασμένο εξαρχής με σκοπό να παίζεται σε ενισχυτή. Σε άλλα όργανα είναι ξεκάθαρα τα πράγματα. Ένα φλάουτο, ένα τρομπόνι, όταν λέμε είναι "καλό", είναι ξεκάθαρο στον ήχο, και στο παίξιμο. Το καλό όργανο έχει μεγαλύτερο ήχο, τεράστια έκταση ποιοτικών δυναμικών, και απαιτεί και την αντίστοιχη παροχή από τα πλεμόνια ώστε να γίνονται όλα αυτά. Γι' αυτό και δεν ξεκινάς τον αρχάριο από όργανο του πεντοχίλιαρου, γιατί το "καλό" δε συγχωρεί. Κάθε αλλαγή στο στήσιμο, στη διαχείριση του αέρα, έχει επίδραση στον ήχο, ο μαθητής μπορεί να πελαγώσει, να μη μπορεί να σχηματίσει ήχο μέσα στο άπειρο των δυνατοτήτων. Στο φθηνό/μαθητικό, πολλά συγχωρεί το όργανο, και επιτρέπει στο μαθητή να χτίσει την τεχνική του. Τώρα οι κιθάρες, να με συμπαθάτε για την ατυχή παρομοίωση, αλλά μου κάνει λίγο η φάση σαν τους κλαριντζήδες. Κερί στη μπουκαδούρα, καλάμι ξασμένο νούμερο 0.0000001, κάψες, πετάλια, όλα κρίνονται στο ρεύμα. Δεν υπάρχει νομίζω κλαριντζής που να απασχολείται με το πώς ακούγεται το όργανο στο χώρο υπό πραγματικές συνθήκες, κι αν το κάνει αυτό, είναι αρκετά μακριά από τις "προδιαγραφές" που είχε κατα νου ο κατασκευαστής. Οπότε; Μάλλον ό,τι μας κάνει κούκου πιο πολύ; γιατί η ποιότητα κατασκευής έχει ανέβει πάρα πολύ τα τελευταία 20 χρόνια, ακόμα και στα φθηνά όργανα.
    1 βαθμός
  19. Το σύστημα που παραθέτεις και με τις προσθήκες/βελτιώσεις που σου γράφουν τα παιδιά παραπάνω, είναι καρα-overqualified για home studio music production. Αν δε σε απασχολεί το θέμα του κόστους, πάω πάσο μια και χαμένο δε θα πάει. Θα κρατήσεις τουλάχιστον τα core components για πολλά χρόνια.
    1 βαθμός
  20. Δεν ειναι ετσι απλα τα πραγματα φιλε μου. Στην καπιταλιστικη κενωνια που ζουμε ενα ρητο (αρχαιοελληνικο) λεει...οτι πληρωνεις περνεις. Σε οποιαδηποτε μουσικη σκηνη να πας στην Ελλαδα η στο εξωτερικο fender και gibson θα δεις ως επι το πλειστον. Ολοι αυτοι λοιπον δεν το κανουν για τη μοστρα. Ενα φτηνο οργανο των 100 ευρω αν θελησεις να το αναβαθμισεις πληρως θα σου στοιχισει ενα χιλιαρικο και ανω και θα χεις ενα απλα καλο ηχο με καμμια μεταπωλητικη αξια. Δωσε κατι παραπανω και παρε το γνησιο το οποιο θα σου στοιχισει κατι παραπανω μεν αλλα θα εχεις τα λεφτα του μεσα και οχι πεταμενα. Αν τωρα υπαρχει ελλειψη χρηματων, δωσε δυο κατοσταρικα σε μια αλλαγη μαγνητων και μονο, αλλα ποτε μη φανταστεις οτι θα εχεις ΤΟ οργανο.
    1 βαθμός
  21. Άσε μας ρε φούζιε. Είναι ηλεκτρονικά του διαβόλου ή δεν είναι; Ανάβουνε οι λάμπες; Όχι. Πλαγκίν τα λέω εγώ αυτά.
    0 βαθμοί
  22. Τα λέει όλα στις πληροφορίες του βιντέου.
    0 βαθμοί
  23. Έχω ένα σετ 11αρες, αλλά θα ξενερώσω εάν το βάλω, διότι η κιθάρα θα μπει στο περιθώριο την επόμενη μέρα. Ακόμα και στις les paul έχω 9αρες. Εκεί και εάν αισθάνομαι άνετος για μοντέρνο παίξιμο. Σε 25,5 ιντσες είμαι πολύ οριακά, και σε καποιες συγκεκριμενες κιθάρες (λόγω σεταπ) δεν μπορώ να κάνω μοντέρνο βιμπρατο. Εκπληκτικά κοντά στον ορίτζιναλ ηχο. Με τι plugin παίζει?
    0 βαθμοί
  24. Btw, χωρίς να τους έχω ψάξει όλους, αυτός που βγάζει ήχο πολύ κοντά σε srv αποκλειστικά με plugins, είναι ο παρακάτω youtuber αν δεν τον ξέρετε: Αν και όπως οι περισσότεροι χρησιμοποιεί παραπάνω overdrive απ' όσο χρησιμοποιούσε ο Στύβει.
    0 βαθμοί
  25. το είχα ξαναβέλει όταν είχαν βγει οι υποψηφιότητες. Ακούω σχόλια. Εγώ τα δικά μου τα εντάσσω στη νέα τάξη πραγμάτων και την σταδιακή επικράτηση της Ανατολής και γενικώτερα της Ασίας στον δυτικό κόσμο. Να σας προκαταλάβω, όχι ότι δεν μου αρέσει, διότι είναι εξαιρετικό ως παραγωγή (δεν συζητώ για χορογραφία) και πιασάρικο. απλά έχω μεγαλώσει με άλλα πρότυπα
    0 βαθμοί
  26. Thank you. Ο ενισχυτής είναι Fender Deluxe Reverb RI και το πετάλι VS Audio Royal Flush. Εγώ όταν πήγα τη στρατ σε 11αρες (γιατί μου αρέσει αυτή η τάση), χρειάστηκα περίοδο προσαρμογής αρκετών εβδομάδων. Πόνοι, σχισμένα δάχτυλα, σπασμένα νύχια, κατεδαφίσεις κτιρίων κλπ.
    0 βαθμοί
  27. Φανταστικο! Κοίτα, το δικό σου έχει σε μικρό βαθμό αυτό το χαρακτηριστικό που λέω. Είναι αισθητό ότι δεν βάζεις πολλή δύναμη στις χορδές, λόγω των 10αρων. Βάζεις όση χρειάζεται. Στο παραπάνω κλιπ είναι αισθητό το ποσό παραπανω βαράει, όπως αισθητό είναι και το ποσό πιο ογκώδης είναι ο ήχος λόγω μεγαλύτερου gauge, κυρίως στις μπασες χορδές. Με fingerstyle είναι ακόμα πιο αισθητό. Στο βαρύτερο gauge, ο ήχος σπάει δυσκολότερα και η παραπάνω δύναμη μεταφράζεται σε μεγαλύτερη ένταση, διαφορετικη ατάκα και eq.
    0 βαθμοί
  28. Μπραβο ρε τζαζτζοκερ! Πολυ ωραιος ηχος κ ακομα πιο ωραιος το παιξιμο!! Ο ενισχυτης τι ειναι? Παντως απ'οτι διαβασα παιζει απο 9αρες μεχρι 11αρες αναλογα το mood. Στις 9αρες παιζει 09-42 κ αλλαζει μονο τη ΜΙ με 56αρα. Επισης καπου λεει πως οταν παιζεις 250 μερες λαηβ το χρονο καλες οι 11αρες αλλα πρεπει ν'ακους κ τι σου λεει το σωμα σου.
    0 βαθμοί
  29. Είναι τελεκάστερ γι' αυτό. Έχουνε πάρει χαμπάρι οι πονηροί ότι εδώ μέσα υπάρχουν ινφλουένσερς και χτυπάνε αλύπητα.
    0 βαθμοί
  30. Η τιμή κάνει το καλό οργανο. Σε ανθυποβαλλει. Η παρακάτω πρέπει να ειναι πολύ καλό όργανο https://smart.noiz.gr/details.php?id=538856
    0 βαθμοί
  31. Σεμινάριο για double stops ο τύπος. Πρέπει να είναι κάνα δευτερανήψι του srv...
    0 βαθμοί
  32. Fender FSR Player Stratocaster Ακούγεται όπως πρέπει να ακούγεται μια Strat, είναι ελαφριά, έχει και το αγαπημένο μου χρώμα... δεν χρειαζόμουν κάτι άλλο για να ερωτευτώ. Σκοπεύω να της κάνω 1-2 αναβαθμίσεις και να τη σετάρω στα γούστα μου στο προσεχές μέλλον, αλλά και τώρα που μιλάμε παίζει υπέροχα (αμφιβάλλω αν αλλάξω ποτέ το σετ medium Alnico 5 μαγνητών της).
    0 βαθμοί
  33. ωΡΑΙΟς παρε και ενα δωρακι (καλα εδω μιλαμε για ΧΤΗΝΗ) ΑΦΤΟΥΝΟΣ με τι ΚΑΛΑΜΙ παιζει? φιλωΟυζ εδω μιλαμε για τις 010-038 του ΚΛΑΡΙΝΟΥ....να τα λεμε και αΦτα....
    0 βαθμοί
  34. Καλα ναι, αλλα 80 ΝΤΕΛΙΒΕΡΑΔΕΣ να βαλεις να παιξουν ενα πενταωρο σεσσιον, θελεις 2 χιλιαρικακια μανι μανι νατο το pc το τουμπανο. Αν πας στη συμφωνικη της βιεννης αστο, παμε για σερβερ της ΝΑΣΑ
    0 βαθμοί
  35. έχω βάλει όλες τις σαμπλοβιβλιοθήκες σε κανονικό σκληρό, γιατί ήταν ο μόνος διαθέσιμος κατά την εγκατάσταση. Δεν ξέρω αν πρέπει κάποια στιγμή να τις μετακομίσω σε ssd. Σίγουρα την ώρα που φορτώνει το όργανο βλέπω ένα λαγκ, αλλά μετά δεν παρατηρώ κάτι όταν ήδη το τρακ είναι έτοιμο
    0 βαθμοί
  36. βρήκες άνθρωπο έχει smart crt βρε?
    0 βαθμοί
  37. 0 βαθμοί
  38. Καντο mirror στη smart tv σου και πρόσθεσε του πληκτρολόγιο και ποντίκι. Σε λίγο καιρό με το ΑR και μς gestures θα δουλεύεις και θα βλέπεις τους γύρω που θα κάνετε προβα ολογράμματα. Εγω νομίζεις τυχαία είπα πως δεν θα ξανακάνω αναβάθμιση? Ε? χαχαχαχα. Αλλάζουν τα πράγματα και βιαια μάλιστα την άλλη 5ετια. Αλλάζει ο κόσμος.
    0 βαθμοί
  39. Εμενα μου τη δινουν παλι τα καβουρδιστηρια, 125 watt tdp, δηλαδη θα περιμενω να ριχνει συχνοτητες και κατι efficient cores και τετοια για να μη βρασει, συνταγες καταστροφης, αυτα τα απενεργοποιω. Βεβαια εχω μεινει πισω απο τις εξελιξεις, αλλα και η intel πισω εχει μεινει στη λιθογραφια Αν δεν ηθελα κατι εξεζητημενο σε δυναμη εφτιαχνα ενα προσιτο i3 13100 χωρις τρελα motherboard και fans, το οποιο για τα επομενα 3 χρονια ανετα στεκεται για μουσικη, και θα κραταγα τα λεφτα για τοτε να παρω κατι που δε θελει θειο στη ΔΕΗ. Αν παλι ηθελα το τοπ, θα την εψαχνα με ryzen 7900. Αλλα καβουρδιστηρι με προοπτικη δεκαετιας δε θα επαιρνα, τη φοβαμαι αυτην την καταναλωση, οχι λογο γκρετας αλλα θερμικης συμπεριφορας αρα και μακροβιοτητας του συστηματος. Καθεται στα αυγα του το DAW οταν ριχνει συχνοτητες η cpu και παει σε efficient cores; Η steinberg λεει οτι δεν υποστηριζει τα efficient cores ας πουμε. Αυτο θα με προβληματιζε.
    0 βαθμοί
  40. ναι να μην έχει αλλά υπάρχουν σοβαρά λάθη στο config, πχ μονή μνήμη. Μπορει να δίνεις πολλά ή να μη σε νοιάζει, αλλά ορισμένα πράγματα θέλουν προσοχή. Και γω ανήκω σ αυτούς που λές, αλλά κάποιες φορές τα έτοιμα συμφέρουν (πχ στην περίοδο κορωνοιου, όταν δεν υπήρχε τίποτα όρθιο), ενώ άλλες φορές είναι ξεσκαρτάρισμα όσον αφορά τα ίδια τα τηλέφωνα ναυαρχίδες αλλά και κοντά στο όριο αυτό η υπολογιστική τους δύναμη είναι όντως τεράστια. Και εκεί πάει το σχόλιο μου. Το έλα μωρέ όσο ένα κινητό κάνει, μπορεί να δηλώνει και ευτέλεια, αλλά μπορεί να δηλώνει και κάτι εξτραβαγκάντζα τελος χωρίς να ξέρω τι συνθέτει από μουσική το πισί αυτό για μένα είναι overkill, oταν φτιάχνω αρκετά σύνθετα πράγματα χωρις καμμία εξοικονόμηση μνήμης με 16 και έναν ryzen 5
    0 βαθμοί
  41. 0 βαθμοί
  42. Το pc που περιγράφει ο OP , θα στοιχίσει όσο ένα I-phone. Αν το δεις έτσι, είναι πάμφθηνο, μιας και με αυτό όχι μουσική, κινηματογράφο θα μπορεί να κάνει.....και αν δεν τον ενδιαφέρει να το συνδέει και στο internet......θα του πάει μέχρι και 20 χρόνια. (εννόω ότι δεν θα τον αφορούν τα updates στο λειτουργικό κ.λ.π) Αν το δει ώς recorder - arranger και όχι σαν pc .....θα πάει 20 χρόνια σίγουρα. Οπότε μην το συζητάς, πάρτο.
    0 βαθμοί
  43. Και μπράβο σε όσους το λένε αυτό και δεν το κάνουν μάρκετινγκ, έτσι; Πχ η PRS λέει ότι η private stock σειρά απευθύνεται σε συλλέκτες και σε όσους θέλουν να έχουν ένα όργανο "of heirloom status". Εμένα πιο πολύ με ιντριγκάρει το αρχικό ερώτημα, δεν είναι γενικά θέμα τι tone θα βγάλεις. Κρατώντας ίδιες όλες τις άλλες μεταβλητές (παίκτης, ενισχυτής, μέρος που παίζεις κλπ), εσύ ο ίδιος ως κιθαρίστας πώς οριζεις το τι κάνει μια κιθάρα καλή; Πάνω κάτω απαντήθηκε το ερώτημα, φαίνεται οι περισσότεροι να μην έχουμε σαφείς ορισμούς και να πηγαίνουμε με το feel
    0 βαθμοί
  44. Κοιτάξτε να δείτε τώρα .... Σε φόρουμ μουσικής τεχνολογίας, συμφωνούμε στα περισσότερα σχετικά με υπολογιστές, και σκοτωνόμαστε για τα κσύλα, τους μαγνήτες, τα αναλογικά και τα πσηφιακά. Άβυσσος ....
    0 βαθμοί
  45. Καλησπέρα. Έφτιαξα πρόσφατα PC, και έχω κάνει αρκετά μεγάλη έρευνα (συν ότι το χω σαν χόμπι), οπότε σου αφήνω μερικά σχόλια για το build. Σαν πρώτη σημείωση, στη θέση σου δε θα κοίταζα μόνο από ένα κατάστημα, ιδιαίτερα το plaisio, που έχει πάρει την κάτω βόλτα εδώ και χρόνια. Υπάρχουν αξιοπρεπέστατα καταστήματα που μπορείς να βρεις προϊόντα σε πολύ χαμηλότερες τιμές, και έτσι είτε εξοινονομείς χρήματα, είτε παίρνεις κάτι καλύτερο στα ίδια χρήματα. Τίποτα από αυτά δεν είναι απαρχαιομένο. Για την ακρίβεια έχεις διαλέξει τις τελευταίες γενιές, με κάποιες μικρές εξαιρέσεις που δε θα έπρεπε να σε απασχολούν. 1) Μη δώσεις 165 ευρώ για Windows, κρίμα είναι. Μπορείς να πας σε ένα key store και να πάρεις ένα κλειδί με λιγότερο από 2 ευρώ. Πριν μια βδομάδα πήρα 2 και μάλιστα μου χρειάστηκε μόνο το ένα. Αν θες σου δίνω το δεύτερο. Δουλεύουν κανονικά και πήρα το ένα 1,75ε. 2) Ο επεξεργαστής είναι καλός, αλλά να ξέρεις ότι οι νέες γενιές επεξεργαστών είναι γενικά υπερβολικά "ζεστές", και τραβάνε διπλάσια (αν όχι τριπλάσια watt) ρεύμα. Οπότε έχε στο νου σου να πάρεις και μια καλή ψύξη, είτε αερό- είτε υδρόψυξη - και να έχεις αρκετά καλό τροφοδοτικό. 3) Για τη motherboard χρειάζεται κυρίως να δεις αν σε βολεύουν οι πίσω θύρες USB, και τα power phases τα οποία συνήθως δεν αναγράφονται στις προδιαγραφές στα καταστήματα. H συγκεκριμένη έχει 14, που για αυτό που θες να χτίσεις ίσως να έψαχνες για κάτι με πάνω από τα 16 ειδικά αν σκέφτεσαι να κάνεις overclock (που για να βλέπω επεξεργαστή K και Z motherboard chipset ίσως να θες, αλλιώς δεν υπάρχει λόγος που πας εκεί). Η μία εξαίρεση της απαραχαίοσης έρχεται εδώ, γιατί η συγκεκριμένες motherboard δεν έχουν PCI gen 5, αλλά δε θα το χρειαστείς. Δεν υπάρχει καν hardware ακόμα. Υπάρχουν όμως οι M.2 Gen 5, που και πάλι είναι πανάκριβοι και παίζει να μην υπάρχουν στα ελληνικά καταστήματα ακόμα. Η δική μου motherboard έχει ένα Slot Gen5 για M2, που ίσως στα επόμενα 3-4 χρόνια να το χρησιμοποιήσω. 4) Θα πρέπει να πάρεις ένα ζευγάρι των 2 RAM sticks για αρχή, όχι ένα. Οι μητρικές είναι φτιαγμένες για να τρέχουν καλύτερα σε Dual Channel, οπότε πάρε ένα σετ των 2x16GB. Επίσης το συγκεκριμένο είναι αρκετά ακριβό χωρίς λόγο. Μπορείς να πάρεις κάτι ακόμα πιο γρήγορο, και σε CL, και σε Mhz, όπως αυτό. Για να αξιοποιήσεις όμως τις μεγαλύτερες ταχύτητες θα πρέπει να ενεργοποιήσεις το XMP μέσα από το BIOS. Επίσης παίζει ρόλο και το CL (Cas Latency). Αυτή που έχεις διαλέξει είναι πραγματικά η χειρότερη επιλογή. Στα γράφω γιατί γενικά η RAM και οι ταχύτητες των M2 έχουν μεγάλη σημασία στη μουσική παραγωγή, ιδιαίτερα αν χρησιμοποιείς μεγάλα vst libraries. (στιγμιότυπο από ένα πρόσφατο βίντεο του Linus) 5) Οι Samsung 980 Pro έχουν εμφανίσει ένα τρομακτικό πρόβλημα που πεθαίνουν πολύ γρήγορα. Επίσης είναι χειρότεροι από τους Kingston KC3000. Εγώ πήρα 2 τέτοιους (2TB o ένας). 6) Θα σου έλεγα κλάιν μάιν για την κάρτα γραφικών, μέχρι που είδα ότι κάνει 350. Μη τυχόν και δώσεις τόσα για αυτό το σκουπίδι. 1ον δε θα τη χρειαστείς, και δεύτερον κρίμα τα λεφτά, καθώς βρίσκεις καλύτερη (Ti έκδοση) με 100 ευρώ λιγότερα. Μπορείς να κοιτάξεις και την 3060, που πάλι βγαίνει φθηνότερα. 7) Σιγουρέψου ότι το τροφοδοτικό αντέχει τον νέο επεξεργαστή και κάρτα γραφικών. Στις νέες γενιές, θες πολύ μεγαλύτερο τροφοδοτικό. Επίσης για ένα τέτοιο build, να προτιμήσεις ένα καλό τροφοδοτικό με τουλάχιστον Gold certification (που πλέον και αυτό είναι μέτριο). Κανονικά θες Platinum. Τα χρήματα τα "κερδίζεις" με τον καιρό μιας και θα έχεις πιο φθηνούς λογαριασμούς ρεύματος, γιατί όσο καλύτερο το certification, τόσο πιο αποδοτικό είναι. 8) Σιγουρέψου ότι το κουτί χωράει τα νέα μεγέθη.
    0 βαθμοί
  46. Εκτός από βίντεο στο youtube που υπάρχουν άπειρα να ακούσεις στο κάθε είδος μουσικής και για τον κάθε μαγνήτη και πάνω σε πολλές διαφορετικές κιθάρες και που έτσι επιλέγουμε οι περισσότεροι, υπάρχουν κάποιες γενικές αλήθειες: 1. Όσο πιο δυνατό το μαγνητικό πεδίο, τόσο πιο γρήγορη η αττάκα του μαγνητη, περισσότερα τα πρίμα και λιγότερο το sustain. Η δύναμη του μαγνητικού πεδίου πάει: Alnico III < Alnico II < Alnico IV < Alnico V < Κεραμικοί. 2. Όσο μεγαλύτερη η ωμική αντίσταση (αυτό που διαβάζεις σε KOhm) και όσο μικρότερη η διατομή του τυλίγματος ενός μαγνήτη (AWG42 > AWG43), τόσο περισσότερα τα μπάσα και λιγότερα τα πρίμα. Γιατί λόγω μήκους κύματος, τα πρίμα συνήθως μετατρέπονται σε θερμότητα πριν να καταφέρουν να περάσουν μια μεγάλη ωμική αντίσταση ή ένα λεπτότερο τύλιγμα. 3. Όσο πιο στενός και μικρός ένας μαγνήτης τόσο πιο focused ήχος, με μικρότερο συχνοτικό εύρος. Όσο μεγαλυτερος και πλατύτερος έχεις μεγαλύτερο συνχοτικό εύρος αλλά λιγότερο snap & focus. Τώρα όλα αυτά συνδυάζονται με πάρα πολλούς τρόπους για να παράξουν τα τόσα είδη μαγνητών που βλέπεις να πωλούνται. Οπότε πρακτικά ξαναγυρνάμε στα sound clips και στο Youtube για να βγάλεις άκρη, αλλιώς δεν μπορείς να ξέρεις. Επίσης ένας μαγνήτης χρειάζεται μια μεταλλική χορδή να πάλλεται για να δημιουργήσει ρεύμα το οποίο ο ενισχυτής θα μεταφράσει σε ήχο. Το πώς και πόσο πάλλεται η χορδή έχει να κάνει με το πού είναι τοποθετημένη. αυτό σημαίνει ότι ο ίδιος μαγνήτης δε θα σου δώσει ακριβώς ίδιο αποτέλεσμα σε διαφορτικές κιθάρες. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι η αναζήτηση του σωστού μαγνήτη είναι μια φάση trial & error και όντςω δεν μπορείς ακριβώς να ξέρεις τί θα συμβει.
    0 βαθμοί
  47. Ένα κομμάτι για μια φίλη που παλεύει με τις κρίσεις πανικού από την παιδική ηλικία.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου