Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      6.218


  3. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      5.230


  4. Ali Barout

    Ali Barout

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      2.362


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 21/03/2023 σε όλα

  1. Εγώ δεν βλέπω καμιά απαισιοδοξία. Απλός ρεαλισμός είναι.
    2 βαθμοί
  2. Στην αρχαια Ελλαδα ηταν αλλο πραγμα οι θεοι αλλο πραγμα το Θειο (οπως αναφερθηκε κ πιο πριν). Το πρωτο αντιμετωπιζοταν απο τους πολλους με θρησκοληψια, το δευτερο απο λιγους ως φιλοσοφια. Ελευθερος ησουν στην επιλογη σου ειτε ν'ακολουθησεις το πρωτο, ειτε το δευτερο. Σημερα τα δυο ακρα ειναι η θρησκοληψια παλι κ η "εφηβικη" αθεια. Οι πρωτοι δεν εχουν κανει το διαχωρισμο πιστης-δογματος-εκκλησιας(ως ενας οργανισμος κ πως μπορει να λειτουργησει ανθρωποκεντρικα)-εκκλησιας(ως θεσμος που ιστορικα εχει κανει χειροτερα κ απο πολιτικους στον τοπο) κ ουτε προκειται. Οι δευτεροι το κανουν για τη ''μουρη'' κ δεν εχουν διαβασει τιποτε που θα τους ανοιξει το κεφαλι. Δυστυχως το να εισαι "σωστος" ανθρωπος (ειτε θρησκευομενος, ειτε αθρησκος, ειτε αθεος) θελει δουλεια κ κοπο. Τσουβαλιαζουμε τα παντα μεσα σ'ενα "ειναι η προσωπικη ιδεολογια του καθενος" κ ξεχναμε να πουμε πως το να ανακαλυψεις που εισαι σε αυτη την ιδεολογια αγνοοντας ολη την πολιτιστικη κληρονομια φιλοσοφιας/λογοτεχνιας/(ακομα κ σωστης)θεολογιας ειναι πολυ δυσκολο, καθως αυτη η κληρονομια θα σου δωσει μια παιδεια απραιτητη για ολα οσα συζηταμε σε αυτο το θρεντ. Αλλιως γινομαστε οπαδοι. Κ το να βλεπεις γυρω σου οπαδους σε κοινωνιες οπου υπαρχει κ προσβαση κ ελευθερια επιλογης σε ολο αυτο τον πλουτο ειναι αποκαρδιωτικο. Οταν υπαρχει αυτη η παιδεια ο,τι κ να επιλεξεις να εισαι, ειναι επικοδομιτικο για το πως στεκεσαι κ ως πολιτικο ον
    2 βαθμοί
  3. Ειναι γεγονος οτι η "μαχητικη αθεια " είναι πιο γραφικη, και απο την Ελενη Λουκα. Ενω μπορει ανετα ο αθεος να αραξει στην επικουρια ραστωνη του, να πετάξει και ενα "και να υπαρχει ο Θεος, δεν ασχολειται με μαλακες σαν του λογου μας" και να μην τον αγγιζει τιποτα, προτιμαει να γινει η Ελενη Λουκα του τιποτα. Και η μεγαλη πλακα ειναι οτι, ακομα και διασημοι και "λογιοι μαχητες" του αθεισμού, εχουν τετοια θεολογικη ανεπάρκεια, που μονο αντίστοιχα αδιάβαστοι τους παίρνουν στα σοβαρα. Ειναι κριμα να υπάρχουν κείμενα σαν τον Αντίχριστο του Νίτσε, που ηλεκτρίζει ακομα και τον πιο πιστο Χριστιανο, και ο κοσμος να ασχολείται με (θεολογικως ) μαλάκες σαν το Ντοκινς. Και να πω οτι ημασταν στο μεσαιωνα, και καιμε ανθρωπους στην πυρα, να πω και εγω μαζι σας. Αλλα το θεμα σφυριξε και εληξε, μονο για κανα ψιλο στο church of atheism το ανακινουν.
    2 βαθμοί
  4. Δεν θα το έθετα σε επίπεδο ρουσφετιού. Κάθε άνθρωπος θέλει να αισθάνεται ότι τον προστατεύει/βοηθάει κάτι ανώτερο από αυτόν, αυτό τον κάνει να αισθάνεται λιγότερο μόνος και αδύναμος, λογικό είναι. Το ρουσφέτι είναι κάτι που γίνεται παράτυπα, σαν δοσοληψία κάτω απ' το τραπέζι ένα πράγμα. Όμως θα συμφωνήσω εδώ με τον Αλή. Πόση διαφορά έχει άραγε αυτή η αντιμετώπιση, με την παγανιστική θεοποίηση των πάντων (όπως πχ στην Αρχαία Ελλάδα με κάθε θεό και νύμφη να είναι προστάτης κάποιου πράγματος)? Ο μονοθεϊσμός, δεν μπορούσε να έχει ιδιαίτερες σχέσεις με διαφορετικές κατηγορίες ανθρώπων και καταστάσεων, έτσι ένα μέρος της "θεϊκής δύναμης" δόθηκε σε ανθρώπους που ήταν κατάλληλοι για αγιοποίηση, και έτσι λύθηκε το πρόβλημα. Και επίσης σε αυτούς τους άγιους αποδόθηκαν από τους πιστούς και την εκκλησία θεϊκά χαρακτηριστικά. Έτσι, για να βλέπουν και οι υπόλοιποι, ότι και οι άνθρωποι μπορούν να "θεοποιηθούν" μερικώς. Με ένα σμπάρο δύο τρυγόνια δηλαδής.
    2 βαθμοί
  5. Συμφωνώ με όσους αναφέρετε τη μόνιμη κατάσταση στην πολιτική δραστηριότητα της χώρας, τη διαφθορά και την κατοχή θέσεων από ανθρώπους που θα εξυπηρετήσουν συμφέροντα και μόνο. Αλλά όσον αφορά την προσωπική μου ευθύνη σε όλα αυτά και το πόσο τελικά ο ναρκισσιστικός αυτός τρόπος σκέψης είναι hardwired στον εγκέφαλό μου, όσο κι αν θέλω να λέω ότι εγώ σκέφτομαι διαφορετικά, παραθέτω την παρακάτω προσωπική εμπειρία: Πριν 4 χρόνια, με σταμάτησαν για αλκοτέστ και ήμουν αρκετά πάνω απ' το όριο. Αποτέλεσμα: Αφαίρεση διπλώματος για 3 μήνες και 700€ πρόστιμο (και λίγα μου έκαναν). Η πρώτη μου σκέψη όταν έφαγα την καμπάνα ήταν "πόσο ηλίθιος είμαι που πήγα από Αμφιθέας που πάντα έχει αλκοτέστ και όχι όλο παραλιακή". Όχι δηλαδή "πόσο ηλίθιος είμαι που δεν άφησα το αμάξι παρκαρισμένο και να πάρω ένα ταξί". Και οι κουβέντες που είχα μετά με φίλους/γνωστούς ήταν σε αυτό το επίπεδο: πού είναι τα στάνταρ μπλόκα και πού περνάς άνετα. Υπόψιν ήμουν 42 ετών, όχι 19. Για την (τουλάχιστον εν δυνάμει) εγκληματική μου συμπεριφορά, που έβαλα μπρος και οδήγησα άρχοντας υπό την επήρεια, ούτε λέξη. Όταν αυτός ο τρόπος σκέψης είναι εντυπωμένος στον εγκέφαλό μας σε σημείο να μας φαίνεται λογικός, υπάρχει πολύ μεγάλο και δυσεπίλυτο πρόβλημα το οποίο ξεφεύγει εντελώς σε έκταση από το ποιος έχει μπει σε ποια θέση ποιου υπουργείου.
    2 βαθμοί
  6. Φίλε Nekkon, τη φοβόμουν μια τέτοια ανάρτηση, ίσως ήταν και αναπόφευκτο. Αλλά είσαι όσο πιο εκτός θέματος μπορεί να γίνει.
    2 βαθμοί
  7. Τον τελευταίο καιρό, μετά από το τρομαχτικό δυστύχημα στα Τέμπη, τρώγομαι με τα ρούχα μου γιατί δεν μπορώ να καταλάβω πώς σε αυτή τη χώρα ασχολούμαστε με τα προβλήματα πολλών υπολειμμάτων του σάπιου κράτους μεμονωμένα, σα να μην επηρεάζουν το ένα το άλλο και σα να μην είναι τραγικά αποτελέσματα του ίδιου ακριβώς κατεστημένου. Εξηγούμαι: Όλοι μας (νομίζω) ξέρουμε ότι στην Ελλάδα υπήρχαν και υπάρχουν οργανισμοί, υπηρεσίες, ΔΕΚΟ, ολόκληρα ζωτικά κομμάτια της λειτουργίας του μηχανισμού όπου καμία κυβέρνηση, κανένα κόμμα, κανένας υπουργός, πρωθυπουργός ή έστω υψηλός αξιωματούχος δεν τολμά να βάλει χέρι. Και αυτό γιατί αυτές οι δομές δημιουργήθηκαν και συνέχισαν να λειτουργούν με έναν βασικό στόχο: Να εξυπηρετούν την εκάστοτε κομματική πελατεία. Επί ολόκληρες δεκαετίες, αυτά τα κομμάτια του κράτους κάνουν αυτή τη δουλειά και παράλληλα, εξυπηρετούν ελλιπέστατα τον επίσημο λόγο για τον οποίο δημιουργήθηκαν. Μια από αυτές τις περιπτώσεις είναι και ο ΟΣΕ όπου ολόκληρες γενιές κομματικών στρατών εξυπηρετήθηκαν εις βάρος όλων μας και προσφάτως "απλά" πληρώθηκε το κόστος αυτής της εγκληματικής τακτικής, σε ανθρώπινες ζωές. Αυτό όμως που δεν μπορώ με τίποτα να ξεκολλήσω από το μυαλό μου τις τελευταίες ημέρες, είναι ένα άλλο κομμάτι, του ίδιου ακριβώς άθλιου μηχανισμού με το οποίο κανένας δεν ασχολείται και ΚΑΝΕΝΑΣ δεν τολμά καν να παραλληλίσει με το απερίγραπτο δυστύχημα στα Τέμπη. Και αυτό δεν είναι άλλο από το καθεστώς χορήγησης και επαναξιολόγησης των διπλωμάτων οδήγησης, από το υπουργείο Μεταφορών. Με λίγα λόγια και να μην κουράζω λοιπόν: Εδώ και δεκαετίες πάλι, ο μηχανισμός βάζει την επίσημη σφραγίδα του ώστε να πιάσουν ή να συνεχίσουν να πιάνουν τιμόνι άνθρωποι: - Που δεν έχουν κάτσει ούτε μια φορά στη θέση του οδηγού. (υπάρχει ταρίφα για δίπλωμα χωρίς να έχεις κάνει ούτε ένα μάθημα) - Που δε γνωρίζουν ούτε τι σημαίνουν τα σήματα του κ.ο.κ., ούτε ποιοι είναι οι κανόνες όταν αυτά λείπουν. - Που δεν έχουν ιδέα τι είναι το όχημα το οποίο οδηγούν, πώς συμπεριφέρεται ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος, του καιρού, τι ταχύτητες μπορεί να αναπτύξει, πόσο χρειάζεται για να φρενάρει, τι συμβαίνει όταν στρίβει κλπ. - Που είναι εντελώς ακατάλληλοι πια για οδήγηση λόγω σοβαρών προβλημάτων σε όραση, ακοή, αντανακλαστικά, αντίληψη. - Κλπ κλπ κλπ, η λίστα μπορεί να επεκταθεί στο άπειρο. Εκτός των παραπάνω, μιλάμε για ένα οδικό δίκτυο το οποίο έχει σοβαρότατα προβλήματα κατασκευαστικά (κακή ποιότητα ασφάλτου, ανωμαλίες οδοστρώματος κλπ.), δομικά (διασταυρώσεις εκεί που δε θα έπρεπε να υπάρχουν, τυφλά σημεία, στροφές με ανάποδη κλήση κλπ κλπ), όρια ταχύτητας που έχουν κρατηθεί τα ίδια εδώ και 60 χρόνια αλλά κυρίως ΕΛΛΙΠΕΣΤΑΤΗ αστυνόμευση και όπου αυτή τύχει να υπάρχει, μπακαλίστικο τρόπο λειτουργίας. Τα παραπάνω πληρώνονται με ανθρώπινες ζωές καθημερινά, απλά δε γίνονται σχεδόν ποτέ είδηση και σίγουρα όχι τόσο μεγάλη, γιατί τα θύματα ενός αυτοκινητιστικού δυστυχήματος είναι "λίγα". Για αυτούς τους νεκρούς (πάμπολλα νέα παιδιά btw), το σύστημα απλά σηκώνει του ώμους και συνεχίζει σα να μην έγινε τίποτα. Άντε να βγει ο Ιαβέρης σε κανά κανάλι, να πει τα γνωστά και ολόσωστα που λέει εδώ και 30 χρόνια και κανένας δεν ακούει και το θέμα κλείνει. Τη μαφία του υπουργείου Μεταφορών που πουλάει διπλώματα οδήγησης και λειτουργεί έτσι από πάντα, δεν έχει ακουμπήσει ως τώρα ΚΑΝΕΝΑΣ. Δεν έχει γίνει καν λόγος για το θέμα. Ουδείς έχει κάνει ποτέ έρευνα για το πώς πήρε το δίπλωμα κάποιος που προκάλεσε ένα θανατηφόρο δυστύχημα, ποτέ δεν έχει ελεγχθεί αν ήταν κατάλληλος για οδήγηση, αν είχε όραση 20% και ακοή 10% ή απλά μπούκαρε στο αμάξι και οδήγησε σα να παίζει need for speed γιατί έτσι νόμιζε ότι λειτουργούν τα πράγματα και στην πραγματικότητα. Εμείς παρεμπιπτόντως, εσείς κι εγώ και όλοι μας, απλά σιωπούμε και επίσης σηκώνουμε τους ώμους αδιάφορα. Ούτε συγκεντρώσεις, ούτε πορείες ούτε τίποτα. Απλά κοιτάζουμε ψιλοαδιάφορα τα καντήλια και τα λουλούδια ξεχασμένα πάνω σε διαλυμένες μπαριέρες και κολώνες και περίπου σκεφτόμαστε "η κακιά η ώρα".
    1 βαθμός
  8. Αν δεν έχουν συμπληρωθεί 14 μέρες από την αγορά, εγώ θα γυρνούσα την κάρτα πίσω άμεσα (δεν χρειάζεται να τους πεις γιατί, απλά δεν σε καλύπτει). Έχεις αυτό το δικαίωμα. Οι asio4all είναι μαύρο χάλι, και δεν είναι multi client. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα μπορείς να έχεις ήχο σε δύο πηγές ταυτόχρονα (όταν έχεις την κιθάρα, δεν θα μπορείς να ακούς mp3 ή youtube). Στο site της Behringer έχει μόνο αυτούς δυστυχώς, και είναι απαράδεκτο να έχουν την κάρτα χωρίς dedicated drivers. Αυτοί δεν είναι drivers της Behringer. Θα πρότεινα να πάρεις κάτι άλλο, αλλά όχι χωρίς να το ψάξεις πρώτα.
    1 βαθμός
  9. Αυτο που περιγραφεις ειναι απολυτως φυσιολογικο. Τα αυτια μας ακουνε με εντελως - μη γραμμικο τροπο, η ενταση δηλαδη αλλαζει το ποιες συχνοτητες μας γινονται αντιληπτες. Αντιθετα τα μικροφωνα, οι προενισχυτες και τα DAW ειναι απο πολυ περισσοτερο εως σχεδον απολυτως γραμμικα. Οποτε εκει οι διαφορες οντως εχουν να κανουν π.χ. με το ποσο "αρπαζει" η λαμπα, η μπισταει το ηχειο Οποτε υπαρχει διαφορα και εκει, αλλα δε θα ειναι η διαφορα που εκλαμβανει καποιος απο τη διαφορα της εντασης. Αποδειξη; Ανεβασε την ενταση στην ιδια ηχογραφηση και κανε Α/Β, ειναι ευκολο να νομιζεις οτι η δυνατοτερη ειναι και καλυτερη.
    1 βαθμός
  10. Εντάξει... 3 μέρες χωρίς να ανοίξω ίντερνετ, έχει να μου συμβεί απο το 1999. Καλό μου κάνει. Χρειάζομαι αποτοξίνωση.
    1 βαθμός
  11. Μπήκα και διάβασα κριτικές για το συγκεκριμένο ενισχυτάκι και ακούγεται πολύ ενδιαφέρον ειδικά μετά από αναβάθμιση σε λάμπες προενίσχυσης και μεγαφώνου όπως είπες κι εσύ και παρ΄όλα αυτά να παραμένει αρκετά φτηνός! Αν είχε πέσει το μάτι μου σίγουρα θα τον είχα σκεφτεί σοβαρά. Παρ' ολα αυτά ισως να βιάστηκα και να παρήγγειλα ήδη τον Koch Studiotone, και έχω ένα μικρό άγχος αν θα με καλύψει για practice στο διαμέρισμα. Θα δείξει...Θα επανέλθω με εντυπώσεις.
    1 βαθμός
  12. Μόλις περιέγραψες τον Τέρυ. Ακριβώς. Από την ανάποδη όμως.
    1 βαθμός
  13. 1 βαθμός
  14. Μια Revstar καλύτερα...
    1 βαθμός
  15. Όμορφες αναλύσεις.Μεστωμένες. Καίριες ανησυχίες επίσης. Δεν μπορώ να ξέρω για τη μεταφυσική,όπως και κανείς άλλωστε αφού η ίδια η έννοια αυτοπροσδιορίζεται χρονικά. Θαρρώ όμως ότι η επιστήμη είναι αυτή που (πάλι)μπορεί να δώσει τις απαντήσεις. Η εξέλιξη τονίζει πως κάθε είδος αναβαθμίζεται,προσαρμοζόμενο στην εκάστοτε αλλαγή του περιβάλλοντος του.Δεν υπάρχει κανένα που μένει στάσιμο:ή βελτιώνεται ή αφανίζεται. Όταν η αναβάθμιση του είδους επιτάσσει την κοινωνικοποίηση,τότε το ατομικό συμφέρον μπαίνει στην υπηρεσία του κοινού.Αυτή ακριβώς η κοινωνικοποίηση όμως φέρνει μαζί της πλαίσια,κανόνες συμπεριφοράς,νόμους.Η συμπαγής τήρηση όλων των παραπάνω εγγυάται και την ομαλή λειτουργία της εκάστοτε ομάδας. Σε έναν κοινωνικό παραλληλισμό λοιπόν,θα μπορούσαμε να πούμε ότι ο Νεοέλληνας δεν ανήκει στις εξελιγμένες εκείνες περιπτώσεις ανθρώπων οι οποίοι δείχνουν να αντιλαμβάνονται αυτό το αξίωμα.Θεωρεί ότι βρίσκεται σε μια οποιαδήποτε κοινωνική δομή(οικογένεια,εργασία,πόλη,κράτος) όχι για να "υπηρετήσει" αλλά για να εξυπηρετηθεί. Απαιτεί προνόμια,αποποιείται ευθύνες. Να μην κουράζω και να μην κουράζεστε κι εσείς. Αυτοί είμαστε. ...Και αυτοί θα παραμείνουμε,φορώντας ανά διαστήματα τον προοδευτικό μανδύα. Δεν ξέρω αν αν είναι παρήγορο το ότι υπάρχουν πολλοί λαοί σαν εμάς ή ακόμα και χειρότεροι από μας.Η εξέλιξη όμως δεν εστιάζει ποτέ στην ποσότητα αλλά πάντα στην ποιότητα. Εμείς δεν την έχουμε.
    1 βαθμός
  16. Είπαμε, το θέμα δεν είναι να μην κάνεις το "κακό". Είναι να μην σε πιάσουν. Αν τα καταφέρεις, είσαι μάγκας και έχεις να το περηφανεύεσαι. Αν σε πιάσουν θεωρείσαι μ@λ@κας, γιατί τους άλλους δεν τους πιάνουν.
    1 βαθμός
  17. Πέρα από το έλλειμα αισθητικής, της αγάπης και του σεβασμού για το περιβάλλον,κ.λ.π. έχουμε γαλουχηθεί με την πεποίθηση πως οτιδήποτε δεν περιστοιχίζεται από τον μαντρότοιχό μας, είναι δημόσιο,άρα και ξένο,οπότε το σπάμε,το βρωμίζουμε και το καταστρέφουμε. Ενώ αλλού, μεγαλώνουν με την πεποίθηση πως οτιδήποτε δημόσιο, είναι κτήμα όλων και προστατεύεται από όλους. Ο Έλληνας στο εξωτερικό δεν απέκτησε ξαφνικά αισθητική και σέβεται τους δημόσιους χώρους. Απλά ξέρει ότι θα φάει καραμούζα από τυχόν παριστάμενους, όπως ξέρει και ότι αν τον πιάσουν, θα φάει πρόστιμο που θα μπορεί να του το σβήσει ο μπατζανάκης του..
    1 βαθμός
  18. Καταλαβαινω τι λες. Πιστευω ομως οτι το προβλημα στην Ελλαδα ειναι κατα βαση ηθικο, δεν εχουμε εξαρχης την προθεση να βαλουμε τα πραγματα σε μια σειρα, δεν ειναι δηλαδη οτι τα θελουμε οργανωμενα αλλα δεν ξερουμε πως, ειναι οτι δε θελουμε οργανωση τελεία. Βεβαια δεν ειμαι σιγουρος για την επιδραση της θρησκειας στην ηθικη, μονο σε επιπεδο νομων και μιας γενικης κατευθυνσης, αλλα εδω δεν ειμαστε εντελως Μαο Μαο, τα βασικα τα ξερουμε, περισσότερο στο επιπεδο πολιτισμού χωλαινουμε παρα στο να απεμπολησουμε ξερω γω την ανθρωποφαγια. Οποτε δε θα πονταρα στη μεταφυσική ούτε εγώ, αλλά ουτε και στη λογική, πρεπει να παμε πιο πισω, στην αισθητική ας πουμε.
    1 βαθμός
  19. Υπαρχει πολεμος ιδεων, και οχι πολεμος καθαρα για τις ιδεες, αλλα πολεμος μεσω των ιδεων με καθαρα υλικους- πολιτικους και γεωστρατηγικους στοχους. Βλεπεις ας πουμε την ευθεια συνδεση ψεκασμενων διαυλων επικοινωνιας με τον Πουτιν. Ή αντίστοιχα "trendy- εναλλακτικων" φωνων με παγκοσμιοποιητικα κεντρα της Αμερικης. Ολοι αυτοι, και μιλαμε για κυριολεκτικα ΧΙΛΙΑΔΕΣ κεντρα προπαγανδας με διαπλεκομενους ή αλληλοσυγκρουομενους στοχους, στοχευουν στην πεπερασμενη και στουμπωμενη απο την καθημερινοτητα αντιληψη μας. Το πρωτο πραγμα που πρεπει να κανει κανεις λοιπον ειναι να δημιουργησει φιλτρα εισερχομενων για να απορριπτει οσο το δυνατον περισσοτερα σκουπιδια οσο νωριτερα γινεται. Δηλαδη πρωτα πρεπει να δεις ποιο συμφερον εξυπηρετει αυτος που μιλαει, ειδικα αν ειναι "αξιοσεβαστος" και "εγκριτος" ομιλητης, και μετα το τι λεει.
    1 βαθμός
  20. Kαλα ναι, αλλα ας μην το παμε γενικοτερα, γιατι μετα θα πρεπει να πουμε και για αυτους που δινουν 1000 ευρω για να παρουν το BAD MONKEY και να βγάλουν ήχο και κατι τετοια, και δε μας συμφερει Αλλα αυτο με την ομοιοπαθητικη εχει πολυ πλακα, διαλυμα λεει ο αλλος 1/ 10.000.000, φαρμακο λεει, ρε φιλε 1/10.000.000 (και παραπανω ) στο νερο που πινουμε εχει και σκ@τα, και τα σκ@τα φαρμακο ειναι;
    1 βαθμός
  21. Aυτό που κατάλαβα όσο περνάν τα χρόνια, είναι ότι κάποιοι δεν είχαν καν πρόθεση να αλλάξουν την κοινωνία και αν κάποτε διατείνονταν κάτι τέτοιο, ήταν απλά μια πρόφαση.. Ο φούσιον έχει δίκιο, είναι η συλλογική κοινωνική συνείδηση που μπορεί να επιφέρει αλλαγές. jazzjoker, θα ήθελα να μοιραστώ την αισιοδοξία σου, αλλά δεν το βλέπω στην πράξη.. Οι κοινωνικές αλλαγές, απαιτούν κοινωνική συνείδηση, επαναπροσδιορισμό αξιών, αλληλεγγύη, αλτρουισμό, ακόμη και αυτοθυσία.. Δεν πάμε προς αυτή την κατεύθυνση,δυστυχώς.. Α, οι κοινωνικές αλλαγές θέλουν και φρέσκα μυαλά, θέλουν νιάτα.. Επίσης η ιστορία κάνει κύκλους,απλά στον επόμενο κύκλο παίζει να έχεις γίνει κάτι άλλο ή να μην υπάρχεις καν. Εδώ ολόκληρες αυτοκρατορίες κατέρρευσαν και αφανίστηκαν.. Οπότε όσοι περιμένετε ότι ο λαός θα αντιδράσει, το "μπαμ",κ.λ.π. θα περιμένετε πολύ. Οι άνθρωποι σήμερα καταφεύγουν σε ατομικές λύσεις. Άλλος κάνει μπαμ και αποχαιρετά τα εγκόσμια, άλλος γυρνάει στο πατρικό του,άλλος πιάνει και 3η δουλειά,άλλος πάει στο εξωτερικό.. Γράψατε περί θρησκείας,για δεισιδαιμονίες,κ.λ.π. Τα κοινωνικά μας αντανακλαστικά τις τελευταίες δεκαετίες ήταν ίσως τα χειρότερα της Ευρώπης. Οι περισσότεροι τα ξέρετε, αν όχι, απλά googlάρετε για το νερό του Καματερού,την "Αγία Αθανασία" του Αιγάλεω,την φραπελιά,τον Σώρρα,τα χειρόγραφα του Ιησού και άλλα πράγματα, που μια κοινωνία με υγιή κοινωνικά αντανακλαστικά, θα τα είχε αποδομήσει σε χρόνο dt. Εμείς όχι..Αυτό δείχνει πολλά.
    1 βαθμός
  22. Νομίζω και ο Φιούζιος έχει μία...
    1 βαθμός
  23. Το προβλημα δεν ειναι η Ελλαδα, αλλα οι Ελληνουτζοι, με στρατοκαστερ ή χωρις.
    1 βαθμός
  24. 1. έχεις προοπτικές 2. πας να παίξεις πολύ πιό δύσκολα πράγματα από όσο ίσως ποτέ θα μπορέσεις και αν. 3. σου φεύγει ο μετρονόμος (αποτέλεσμα του 2) 4. δεν είναι δυνατόν με την κάρτα αυτή που έχεις να μην μπορείς να κάνεις έστω μέτρια ηχογράφηση
    1 βαθμός
  25. Πάνο Κ., Αλέξη, Γεώργιε, Απόστολε...σας μερσώ για τα καλά σας λόγια. Όταν πλέον γίνω διάσημος θα σας θυμηθώ! Τουλάχιστον από δυο groupies στον καθένα!!
    1 βαθμός
  26. Αυτό, μπορεί να ακούγεται σωστό, αλλά κατά την γνώμη μου είναι λάθος (και παγίδα, γιατί αυτό που έγραψες χρησιμοποιείται κατά κόρον). Και να εξηγήσω τι εννοώ. Όπως ένας σωρός από τούβλα, σίδερα, τζάμια, τσιμέντο δεν είναι σπίτι, αν και το σπίτι αποτελείται από αυτά, έτσι και πολλά ατομικά δεν είναι συλλογικό. Το συλλογικό, αποτελείται μεν από πολλά ατομικά, όμως είναι ένα κοινωνικό μόρφωμα πάνω από αυτά, και εντελώς ξεχωριστό από αυτά. Μπορεί σε μια κοινωνική ομάδα έστω άτυπη (πχ μια παρέα), να υπάρχουν δέκα άτομα-φίλοι κολλητοί. Αυτοί λοιπόν για κάποιο θέμα μπορεί να έχουν 3 (ή περισσότερες) διαφορετικές απόψεις, και η συλλογική συνείδηση της ομάδας-παρέας να είναι διαφορετική από όλες αυτές τις ατομικές απόψεις. Μπορεί να είναι μια σύγκλιση (ή και όχι), αλλά να μην συμπίπτει με καμία. Αν το τοποθετήσεις αυτό σε μεγέθη μεγάλων κοινωνικών ομάδων (ή και ολόκληρων κοινωνιών), μπορείς να φανταστείς τι τεράστιες αποκλίσεις μπορεί να υπάρχουν στις ατομικές αξίες/πρότυπα/νοοτροπίες από τις συλλογικές συνειδήσεις. Και για να αλλάξουν κοινωνικές δομές από ατομικές συμπεριφορές, το θεωρώ σχεδόν αδύνατο. Η κάθε κοινωνία, έχει αναπτύξει τους τρόπους και τις άμυνες να συντηρείται από πράγματα που απειλούν την συνέχεια και την συνοχή της. Και εκεί βέβαια υπάρχει πάντα μια μάχη, γιατί πάντα υπάρχουν τέτοια πράγματα. Είναι μια μακρά διαδικασία, την οποία όμως θεωρώ ότι το άτομο είναι μάλλον αδύναμο να ελέγξει και να επηρεάσει, ειδικά αν δεν υπάρχουν κάποιοι ακραίοι παράγοντες που να πιέζουν για μεταβολή. Θα μου πεις "ε και τι να κάνουμε? να μην προσπαθήσουμε? να τα παρατήσουμε όλα?". Όχι. Απλά να έχουμε επίγνωση ότι αυτό που κάνουμε είναι κατά βάση για τον εαυτό μας, και δεν έχουμε ελπίδα να αλλάξουμε την κοινωνία.
    1 βαθμός
  27. Σωστά όσα γράφτηκαν βεβαίως, αλλά θέλω να συμπληρώσω το εξής. Νομίζω βάζεις πολύ gain, δεν χρειάζεται τόση παραμόρφωση. Περιμένεις να ακούσεις ένα γεμάτο ριφ από μια κιθάρα μόνη της, κάτι το οποίο δεν συμβαίνει σε καμία μουσική (ούτε σε αυτήν που θέλεις να παίξεις). Για να βγει ο ήχος που φαντάζεσαι θέλει 2-3 layers από κιθάρα + μπάσο και κατάλληλη τοποθέτηση στο mix. Ακόμα και αν άλλος ενισχυτής ή άλλο πετάλι βγάλουν πιο "γεμάτο" ήχο, αυτή δεν είναι η κατεύθυνση για να ηχογραφήσεις αυτό που θέλεις. Κόψε λίγο (κάμποσο) gain, κόψε και λίγο μπάσο από τον ενισχυτή σου αν αισθάνεσαι ότι κλατάρει. Αυτό θα σε οδηγήσει στο να παίζεις και πιο καθαρά.
    1 βαθμός
  28. Ούτε το ένα, ούτε το άλλο*. Απλώς, είναι ευκολότερο να κάνεις το λάθος, από το να κάνεις το σωστό. Όπως έγραψα νωρίτερα, είναι απόφαση που παίρνει καθένας μας, κάθε λεπτό. * εκτός αν εννοείς ότι "μας έκαναν έτσι" οι γονείς μας, οπότε ναι μάλλον έχεις δίκηο.
    1 βαθμός
  29. Δεν με ενδιαφέρουν οι πολιτικοί (άλλωστε, οι πολιτικές συζητήσεις δεν επιτρέπονται). Οι Έλληνες έχουμε πρόβλημα να σκεφτούμε θεσμούς, και σκεπτόμαστε "πρόσωπα". Δεν βλέπω να αποδίδει αυτή η προσέγγιση. Για το ότι παχαίνω, δε φταίει ο σουβλατζής στη γωνία, αλλά το ότι τρώω τρία κομάτια ενώ μπορώ να φάω ένα.
    1 βαθμός
  30. Το θέμα είναι ότι σε όλες τις χώρες υπάρχουν άνθρωποι χαμηλής αισθητικής, ευθύνης, ενσυναίσθησης. Και πολιτικοί επίσης. Το παράπονό μου εμένα είναι ότι σε ετούτη εδώ τη χώρα, υπάρχει τεράστια δυναμική περιοχή μεταξύ του ανθρώπου-διαμαντιού και του ανθρώπου-χιονανθρώπου, αλλά στους πολιτικούς υπάρχουν γύρω στα 3dB δυναμική περιοχή μεταξύ σ#@7ων κι απόσ#@7των. Με αποτέλεσμα να έχουμε μπει οι πολίτες σε έναν κύκλο ασκητικής εσωστρέφειας καζαντζακικής, και να θλιβόμαστε που μόνοι εμείς αποτύχαμε να σώσουμε τον κόσμο. Θα πεθάνουμε και θα αναληφθούμε, θα μετενσαρκωθούμε. Κάθε σπίτι κι ένας βούδας. Βέβαια, υπάρχει και η πιο απλή λύση, να σοβαρευτούν οι πολιτικοί, αλλά δεν το βλέπω. Μιλάμε για χαμηλότατο επίπεδο πολιτικής.
    1 βαθμός
  31. Η επιλογή για το αν θα είμαστε Δυτικό κράτος, ή αποχωρητήριο ασιατικού τύπου γίνεται κάθε λεπτό, από τον καθένα μας. Όταν παραβιάζω ένα κόκκινο σηματοδότη, επιλέγω το δεύτερο. Τόσο απλά. Δεν είναι ότι δεν καταλαβαίνουμε από Μαθηματικά (αυτά είναι υψηλοί στόχοι), δεν καταλαβαίνουμε ούτε καν τη σχέση ανάμεσα σε Αιτία και Αποτέλεσμα.
    1 βαθμός
  32. Αναφορικά με το δυστύχημα στα Τέμπη, η εξήγηση είναι ότι στην ελληνική κοινωνία, μια μικρή μειοψηφία, θα βάλει τέτοια φαινόμενα κοινωνικής παθογένειας και κρατικής ανεπάρκειας, στη βάση που τα έβαλες εσύ. Οι περισσότεροι είτε από ιδιοτέλεια, είτε από έλλειψη παιδείας, θα φορέσουν τα χρωματιστά γυαλιά τους και θα κάνουν καφενειακή μικροκομματική ανάλυση. Ένας άλλος λόγος είναι ότι στην Ελλάδα υπάρχει τεράστιο έλλειμα αυτογνωσίας,αυτοκριτικής όπως και καμία διάθεση ανάληψης ευθυνών, τόσο από πολίτες, όσο και από πολιτικούς. Επίσης, σε αντίθεση με πολλές χώρες του εξωτερικού, ο Έλληνας γαλουχείται από μικρός με την παπάτζα της ψευτοεπαναστατικότητας και εναντίωσης σε κάθε αρχή,κράτος,πολιτεία. Δε δύναται να καταλάβει ότι οι πολίτες συγκροτούν τον εκάστοτε μηχανισμό και καθορίζουν τις αρχές του. Κοντολογίς, ο Έλληνας πολίτης έχει επιλέξει εδώ και καιρό τη μοίρα του. Το ότι δεν έχουμε περισσότερα μεγάλα δυστυχήματα, είναι καθαρά θέμα τύχης..
    1 βαθμός
  33. Πολύ εντυπωσιακό Bill! Σούπερ ήχος και παίξιμο Μπράβο!
    1 βαθμός
  34. όπως είχα υποσχεθεί προχώρησα στο επόμενο βίντεο. Εδώ πλέον πάμε στον τελικό κρίκο της αλυσίδας, το Iridium που ήρθε πριν λίγους μήνες και εγκαταστάθηκε στο σύστημα. Θα ακολουθήσουν σε πρώτη ευκαιρία και τα άλλα. Εκανα και μερικές "εικαστικές" παρεμβάσεις στο όλο setup της παρουσίασης. Γρατσουνάω τα γνωστά όργανα πάνω στα γνωστά πεπατημένα μοτίβα, με το γνωστό laid back υφος, πλην όμως είμεθα ανοικτοί και δεχόμεθα προτάσεις βελτίωσης
    0 βαθμοί
  35. Γράφτηκε και ανέβηκε εδώ πριν περίπου 3,5 χρόνια. Η απαγγελία μου ποτέ δεν μου άρεσε ιδιαίτερα, οπότε έκατσα χθες και το ξαναπήγγειλα... Με την ευκαιρία έφτιαξα την μίξη και άλλαξα κάποια σημεία στα τύμπανα. Οι στίχοι είναι του Αυγουστή Μαρούλη και ήταν αυτοί που με έκαναν να φτιάξω το κομμάτι τότε....
    0 βαθμοί
  36. Ετσι το κάνω και έτσι το έκανα όταν ηχογράφησα και ανέβασα το πρώτο κλιπ του slo με το backing. Ενας προ σαν τον slo δεν μπορεί να μπεί αλλιώς στα μηχανήματα που διαθέτω. Αν θεωρήσεις το iridium έναν πλήρη ενισχυτή, όπου στον πλήρη ενισχυτή θα ήθελες να συνδέσεις έναν προ, πάλι το ίδιο θα γινόταν. Βέβαια μην ξεχνάμε αυτό θα είναι πάντα ένας προ πριν από έναν άλλον πρό. Το καλύτερο θα ήταν να μπει ο slo είτε πριν από τελικό είτε σε λούπα ενισχυτή. Το behringer που ακούσατε στο χτεσινό βίντεο, είπαμε είναι bypass. Και εκτός του bypass είναι και σε λούπα του κυκλώματος. Εντάξει μπορεί να δίνει 1 ή 2 db που και αυτά σαν ένταση μπορεί να μετριάζονται από τα 1 ή 2 db που δίνει το level του boss. Στο βίντεο ούτε τα εφέ του δουλεύανε ούτε καμπίνες. Εκείνο που θα μπορούσε κανείς να πει ότι επηρεάζει είναι ότι το σήμα περνάει από ένα a/d, d/a που υποβαθμίζει το σήμα όσο υποβαθμίζει το σήμα μια τέτοια μετατροπή 24/96 με τις οποίες έχουμε μάθει όλοι να ζούμε τα τελευταία 20 χρόνια. το λέω πιό πάνω. Απο το Iridium. Σας βάζω και το τελευταίο σχηματικό που ισχύει τον τελευταίο μήνα. να προσθέσω, ότι πάντα χρησιμοποιούμε και πετάλια που τα θεωρούμε διαφανή, ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι. Πχ στο σχήμα μου θα δείτε ότι και ο κομπρέσορας και το eq έχουν κι αυτά από ένα στάδιο προενίσχυσης, όπως φυσικά και το tumnus πριν μπούν στο επόμενο στάδιο, είτε προ είτε τελικός, iridium κλπ
    0 βαθμοί
  37. Μόλις τελείωσε το video μου το έβγαλε προτεινόμενο το YOU TUBE. ΄Όσοι πιστοί θα το ευχαριστηθείτε .
    0 βαθμοί
  38. Α, άλλο αυτό. Ότι ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας είναι θρησκόληπτοι και όχι πιστοί, ναι, εκεί συμφωνούμε. Απλά δεν είναι ουσιαστική πίστη αυτό, είναι θρησκοληψία και αφέλεια, κάτι εντελώς επιφανειακό. Το κακό είναι ότι αυτό βγαίνει συχνά προς τα έξω και βγάζει ένα πολύ εσφαλμένο image
    0 βαθμοί
  39. Είτε διαβάσει κάποιος τον Γιούγκερμαν του Καραγάτση γραμμένο το 1933, είτε τους Αχαρνείς του Αριστοφάνη γραμμένο το 500 πΧ, ένα πράγμα καταλαβαίνει... Αλλάζουν πρόσωπα, ορολογίες, κοσμοθεωρίες αλλά οι κάτοικοι αυτού του τόπου ξεπερνάν διαχρονικά κάθε στερεότυπο. Μιλάμε εξάλλου για τον λαό που ακόμη και τη θρησκευτική του πίστη, που υποτίθεται ότι θα 'πρεπε να βρίσκεται στο απώγειο της πνευματικότητας την έχει συνδέσει με συγκεκριμένα ωφέλη κι έχουμε φτάσει εν 'ετει 2023 να έχουμε έναν Άγιο/α για κάθε πιθανό και απίθανο ρουσφέτι που μπορεί να σκεφτεί κανείς: σε γιατρεύει, σε προστατεύει όταν οδηγείς, να μην πνιγείς, σε αφήνει έγκυο, σου βρίσκει τα κλειδιά, πιλοτάρει πολεμικά αεροπλάνα, ρίχνει κανονιές με το πυροβολικό κλπ κλπ...
    0 βαθμοί
  40. Καταλαβαίνεις βέβαια ότι δεν έγραψα κάτι τέτοιο. Ούτε αποφασίστηκε ποτέ τίποτα ούτε εφαρμόστηκε. Επίσης δεν έγραψα τίποτε μηδενιστικό βρε Σπύρο μου. Απλά έγραψα τα πράγματα όπως εγώ νομίζω πώς είναι. Δεν σημαίνει αυτό να δεχόμαστε τα πράγματα μοιρολατρικά, όμως πρέπει να εξετάζουμε τις επιλογές μας γνωρίζοντας την πραγματικότητα χωρίς αυταπάτες. Αν είσαι διαφορετικός και επιλέξεις να μείνεις σε μια διαφορετική από σένα κοινωνία (με σοβαρές αντιθέσεις από τις δικές σου αντιλήψεις) θα υποφέρεις. Και η δική σου (δική μου, κλπ) στάση δεν θα αλλάξει τίποτα στην κοινωνία, εκτός και αν αλλάξει η συλλογική κοινωνική συνείδηση (οι νοοτροπίες, πρότυπα και κουλτούρες του μεγαλύτερου μέρους του πληθυσμού μιας κοινωνίας δηλαδή). Μετά φυσικά θα αλλάξουν και οι κοινωνικές δομές, και ο τρόπος που μεγαλώνουμε τα παιδιά μας, οι αξίες, κλπ. Δεν μιλάω μόνο για την Ελλάδα, αλλά για οποιαδήποτε κοινωνία.
    0 βαθμοί
  41. Στο νησί που ζω γίνoνται συχνά θανατηφόρα ατυχήματα. Την δικαιολογία ότι φταίνε οι δρόμοι δεν την πολυμασάω. Το οδικό δίκτυο παρά το προβλήματά του είναι διαμορφωμένο και χαραγμένο (με τα αντίστοιχα όρια ταχύτητας και τις αντίστοιχες σημάνσεις) βάσει μελετών και αν ακολουθήσεις τις σημάνσεις που υπάρχουν, το θεωρώ εξαιρετικά δύσκολο να πάθεις ή να προκαλέσεις ατύχημα. 99 στις 100 μην πω 999.999 στο 1.000.000 τα ατυχήματα οφείλονται στον ανθρώπινο παράγοντα και όχι επειδή ''βρήκα σε μια λακούβα'' κτλ Ακόμα και δρόμος να φταίει, μέσω μιας καθίζησης υλικού λόγω κακοτεχνίας - μη συντήρησης που προκαλεί μια ολισθηρότητα κτλ πάλι κάποια παραβίαση ΚΟΚ θα έχει προηγηθεί που προκάλεσε το ατύχημα (πχ υπερβολική ταχύτητα). Δεν λέω ότι έχουμε τέλειους δρόμους έτσι? Απλά σχεδόν πάντα φταίει η παραβίαση του ΚΟΚ
    0 βαθμοί
  42. "Αλλαχού τα κόμματα γεννώνται, διότι εκεί υπάρχουσιν άνθρωποι διαφωνούντες και έκαστος άλλα θέλοντες. Εν Ελλάδι συμβαίνει ακριβώς το ανάπαλιν· αιτία της γεννήσεως και της πάλης των κομμάτων είναι η θαυμαστή συμφωνία μεθ’ ης πάντες θέλουσι το αυτό πράγμα: να τρέφωνται δαπάνη του δημοσίου. Αν υπήρχε λεξικόν της νεοελληνικής γλώσσης, νομίζομεν ότι ο ορισμός της λέξεως κόμμα ήθελεν είναι ο ακόλουθος: «Ομάς ανθρώπων ειδότων ν’ αναγινώσκωσι και ν’ ανορθογραφώσιν, εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες, ενούμενοι υπό ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν’ αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παράσχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι». Εμ. Ροιδης
    0 βαθμοί
  43. Εσύ πάντα χοντρός δεν ήσουν?
    0 βαθμοί
  44. Τι είναι αυτό που έχει στο κλιψάκι της ζώνης? Κομμένο από άλλη ζώνη? Ωραίο κόλπο είναι αυτό ρε παιδιά, δεν το ήξερα. Να μην σε πρήζει και το μπίου μπίου δηλαδή, που σου παίρνει τα αυτιά. Εγώ πήγα να το ξηλώσω, αλλά μου είπαν ότι δεν γίνεται. Οπότε θα πρέπει να ψάξω κλιψάκι ζώνης τώρα. Ευχαριστώ για την βοήθεια, το λύσαμε κι αυτό.
    0 βαθμοί
  45. Κάτσε, ποιον λες; Αυτόν που κυκλοφορούσε χωρίς πινακίδες μαλλιά "για να φορτίσει τη μπαταρία";
    0 βαθμοί
  46. Ετουτο το κομματι το εφτιαξα για εναν διαγωνισμο στο Youtube .Εφτιαξα τη μουσικη γυρω απο τα φωνητικα του που δυστηχως τα εχει επεξεργασμενα ηδη με autotune και αλλα εφε και δυσκολευτηκα πολυ να τα φερω στα μετρα μου.Τελικα ξεμεινα απο ιδεες και το εστειλα ετσι οπως ειναι για να προλαβω την ληξη του διαγωνισμου.Θα εγραφα και τους στιχους αλλα αναθεμα αν καταλαβαινω τα μισα απο οτι λεει και ενω του εστειλα να γραψει και τους στιχους δεν απαντησε ακομα.
    0 βαθμοί
  47. Ένα κοινότυπο 32μετρο θεματάκι "καραμέλα". Πολύ θα ήθελα να το έχω κάνει με την τρομπόνα, αλλά ας όψεται η ψυχοσύνθεσή μου. Προς το παρόν, έγραψα κιθάρα για πολλές φάπες. Το θέμα είναι εύκολο, το σόλο είναι δύσκολο. Κι αν παραμυθιάστηκα την πρώτη ώρα ότι "μπορεί να θέλει λίγο μελέτη", όχι. Θέλει μετάγγιση εγκεφάλου. Ως εκ τούτου, παραθέτω κάτωθι επιπροσθέτως το πλεαλόν, προς εξέτασιν και κεφαλοκλείδωμα.
    0 βαθμοί
  48. Κι όπως είχε πει κι ένας σκηνοθέτης. "Αφού βρε πουλάκι μου βλέπεις δε χωράς, τι το ανοίγεις το ρημάδι;"
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου