Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. BillTrantos

    BillTrantos

    Moderator


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      4.443


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      20.926


  3. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      9.438


  4. Grey

    Grey

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      1.140


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 14/01/2024 σε όλα

  1. αγαπητέ Slew Rate, δεν σε γνωρίζω δεν με γνωρίζεις αλλά επίτρεψε μου να πω ότι αυτά που γράφεις παραπάνω δεν μπορούν να γίνουν πιστευτά ούτε καν από παιδί του δημοτικού. Ξαφνικά μαθαίνουμε ότι υπάρχει χώρος για ποιοτικότερες συζητήσεις (αλήθεια? ποιές?του στυλ δεν έχω κιθάρα, σκέφτομαι να αγοράσω μία, αλλά ξέρω από το yt ότι ο ένας μαγνήτης της είναι κάπως και θέλω να μου πείτε να τον αλλάξω με ποιόν, εν όψει ότι μάλλον θα πάρω και τον τάδε ενισχυτή που τον άκουσα στο yt ? συγνώμη κι όλας που υπερβάλλω αλλά δεν γεννηθήκαμε και χτες) Νέα usernames? που με την έλευσή τους προσέφεραν ή μήπως τα έκαναν μπάχαλο? (επειδή όπως είπα δεν γεννηθήκαμε χτες, μάλλον το δεύτερο έγινε) Παλιοί λογαριασμοί αναστήθηκαν? Ενδιαφέρον μεν, γιατί όμως? Πως ξαφνικά όλοι αυτοί οι παλιοί λογαριασμοί αναστήθηκαν? Εγώ βέβαια είδα ότι αναστήθηκαν καμιά δεκάδα αρχαία νήματα, νεκρά από κατα μέσο όρο 2 δεκαετίες, νήματα που πιθανότατα αναφέρονται και σε προϊόντα που δεν παράγονται πλέον, δεν συζητάμε καν που μπορεί να βρίσκονται οι op τους ή οι τότε συμμετέχοντες. Ωραίες δημοσιεύσεις. Μάλιστα. Αυτό με ξεπέρασε. Θα ήθελα να απαριθμήσεις μια δυο απ αυτές τις ωραίες. Ξαφνικά επι δεκαπέντε μέρες βλέπουμε μέλη που έχουν κάτι να πούν? Εγώ γιατί νομίζω ότι επι 15 μέρες συζητάμε κυρίως για ποιοί μαγνήτες είναι ή δεν είναι καλύτεροι για την α ή β θέση? Αν είναι αυτές οι ωραίες δημοσιεύσεις για φόρουμ μουσικής τεχνολογίας, ναι τότε κάτι σοβαρό συμβαίνει με μένα και ανησυχώ. αγαπητέ Slew Rate, συγνώμη αν ακούγομαι κάπως, αλλά τα παραπάνω είναι όχι μόνο η άποψή μου, αλλά και αρκετών άλλων μελών που έτυχε να το συζητήσουμε αυτές τις μέρες. Δεν έχω κάτι μαζί σου ειλικρινά, αλλά αν έτσι βλέπεις τα πράγματα (που είναι δικαίωμά σου μια και επένδυσες στον χώρο αυτό) τότε δεν υπάρχει χώρος εδώ για μένα (τουλάχιστον όπως προσδιόριζα τον εαυτό μου και την 10ετή συμμετοχή μου-και σκασίλα σου). Πιθανόν να υπάρχει και για μένα κάποια αποστειρωμένη γωνιά η οποία θα μου έδινε την δυνατότητα επικοινωνίας με τους 10-15 καλούς φίλους που έκανα λόγω της συμμετοχής μου εδώ. Αυτό που με στεναχώρεσε είναι ότι αυτήν την απολυμαντίλα την επιζητούν αρκετοί εδώ μέσα οπότε σίγουρα θεωρώ ότι καλώς έχω αναθεωρήσει την στάση μου και απέχω. Ο φούζιος λείπει, ας λείψω και γω, όπως και άλλοι 4-5 που εξαφανίστηκαν ήδη, αν είναι να πάει μπροστά στο 2010 το νόιζ. Κατά τα άλλα Οκ απολύμανση θέλετε, απολύμανση εφαρμόστε. Αρχής γενομένης από το παρόν νήμα που από χτες που επικαιροποιήθηκε ήδη είναι διανθισμένο με off topic (και μάλιστα από διαχειριστή - Λάκη μου δεν θέλω να σε φέρω σε δύσκολη θέση αλλά αν θέλετε να βάλετε διαχείριση ΑΙ εδώ, βάλτε), που περιμένω να σβηστούν και αυτά, και όχι μόνο a la carte όποιων μελών δεν συμπαθούμε. Όπως επίσης να μην ξεχνιόμαστε, όταν τιμωρήθηκα τα Χριστούγεννα, τιμωρήθηκα με συνοδεία προτροπών, "μη χαλάτε το γιορτινό κλίμα και πείτε μου τι κιθάρα να πάρω" (σορρυ και πάλι Λάκη μου, αλλά μου στραβοέκατσε παρά την φιλότιμη προσπάθειά σου να ευθυμήσουμε) και εν κατακλείδι... θα πείτε, αυτός τσατίστηκε επειδή τον μπανάρανε. Όχι καθόλου. Απλά περίμενα μετά την τιμωρία μου (δίκαια δεν λέω) να εφαρμοστεί με την ίδια αυστηρότητα ο κανονισμός προς όλους. Αντ αυτού, επί 15 μέρες εδώ έγινε λούνα παρκ, και συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό και ενδιαφέρον. Περιμένω λοιπόν ένα αυστηρό φόρουμ, όπως ευαγγελίζεσθε, αλλιώς νά'χαμε να λέγαμε. φιλικά και με πολλή αγάπη, αισθήματα που μου γεννά ο χώρος με την μέχρι τώρα 10ετή συμμετοχή μου
    3 βαθμοί
  2. Είμαι από αυτούς που έχουν περιορίσει στο ελάχιστο τη συμμετοχή τους στο φόρουμ...Και αυτό γιατί δεν έχω καμία διάθεση να φορέσω στα 47 μου στολή αρρένων. Αν η διοίκηση του Νόιζ έχει σαν όραμα να μετατρέψει το φόρουμ σε ένα κλινικό μέρος ανταλλαγής τεχνικών απόψεων,με αυστηρούς κώδικες συμπεριφοράς από τους οποίους απαγορεύεται να ξεφύγει ο οποιοσδήποτε,τότε κάνει ένα μεγάλο λάθος. Δεν ήρθε ακόμα η εποχή που η ΑΙ συμμετέχει στις διαδικτυακές συζητήσεις.Για την ώρα είμαστε ακόμα άνθρωποι και κάποιοι άνθρωποι προσφέρουν τα μέγιστα σε μια παρέα όταν νιώθουν ότι δεν ελέγχονται κάθε στιγμή...Παραδείγματα μελών που δεν "λάμπουν" πια όπως τους είχαμε γνωρίσει όλοι μας υπάρχουν και είναι τρανταχτά. Να σημειώσω απλά εδώ ότι κάποια μέλη ήρθαν πιο κοντά και έμαθαν να εκτιμούν ο ένας τον άλλο μέσα από συγκρούσεις και "off topic" τσαμπουκάδες. Σαφώς και δεν είμαστε εμείς ή εγώ αυτοί που θα καθορίσουν το ύφος του Νόιζ...Όποιος θέλει να το κάνει αυτό,θα πρέπει πρώτα και πριν από όλα να βγάλει ένα σοβαρό ποσό από την τσέπη του. Μπορούμε όμως να μπαίνουμε που και που,γιατί το Νόιζ είναι κομμάτι της ζωής μας,να βλέπουμε τα θέματα που πλέον θυμίζουν manual καφετιέρας και κάποια στιγμή (που θα πάει) θα το πάρουμε απόφαση.
    3 βαθμοί
  3. Για την Οριανθη συγκεκριμένα. Ούτε σαν γυναίκα μου αρέσει, ούτε σαν μουσικός. Για την Οριανθη στο νοιζ, προσωπικά ούτε μου λείπει η γυναικεία παρουσια στο νοιζ ούτε και θα με ενδιέφερε. Καλώς να έρθει οποία θέλει βέβαια
    2 βαθμοί
  4. Απόστολε έχω να πω τα εξής: Το κομμάτι άνετα θα μπορούσε να γίνει παγκόσμια επιτυχία, εξαιρετική σύνθεση. Το πιάνο εκπληκτικό. Θα ταίριαζε να γίνει και ντουέτο (συνδυασμός γυναικεία, αντρικά φωνητικά). Έχει κάποιες αλλαγές που σου παίρνουν την ψυχή. Οι ΑΙ φωνές έχουν πολύ ενδιαφέρον και πραγματικά σε μερικά σημεία ακούγονται καταπληκτικά. Λίγο το τέλος νομίζω θέλει φτιάξιμο να τελειώσει με ένα μεγαλειώδες φινάλε. Γιώργο δεν θα μπορούσα μάλλον να το πω εγώ... άσε που έχω και τα θέματα με την προφορά μου.
    2 βαθμοί
  5. Αυτό είναι το θέμα με τους περισσότερους νέους. Λείπουν τα τραγούδια. Φοβερός παίκτης πάντως, για να τον αποθεώνουν Vai και Di Meola κάτι πρέπει να κάνει καλά.
    2 βαθμοί
  6. Ήταν ένα -σχεδόν- νεκρό φόρουμ αλλά τουλάχιστον είχε κάποια πλάκα. Τώρα επικρατεί η σοβαροφάνεια και η "αποστείρωση", και το φόρουμ οδεύει προς το τέλος του.
    2 βαθμοί
  7. Καλησπέρα φίλοι! Εδώ και μερικούς μήνες, ο συμφορουμίτης @loucas μου έδωσε μεγάλη χαρά και υλικό για μελέτη, στέλνοντάς μου τους τρεις δίσκους του, Blue Sense, Escape και Origins (κατά σειρά κυκλοφορίας). Έδωσα στον εαυτό μου λίγο χρόνο να τους ακούσω προσεκτικά, αλλά κάποια πράγματα στην προσωπική μου ζωή, συν ο χαμός στο noiz δε μου είχαν επιτρέψει να κάτσω να γράψω ένα κείμενο της προκοπής. Ξεκινώντας από το Blue Sense του 2014, σε μεταφέρει από το πρώτο κιόλας κομμάτι (Quiet Gaze) στον ατμοσφαιρικό κόσμο που είχε κατά νου ο Λουκάς, γεμάτο smooth jazz από μια πολύ δεμένη τριμερή μπάντα με κέντρο το πάντα εκλεπτυσμένο πιάνο του. Κατά τη διάρκεια του δίσκου συναντάμε και νέα στοιχεία, όπως pads και πολύ groovy ρυθμούς, στοιχεία τα οποία δε σε αφήνουν να "βολευτείς" σε αυτό που νόμιζες ότι θα ακούσεις. Την ίδια εντύπωση μου δίνουν και οι μεταβάσεις από το ένα section στο άλλο καθ'όλη τη διάρκεια του δίσκου, ο Λουκάς δεν ήθελε να βολευτεί και έσπρωξε τον εαυτό του μουσικά ώστε να ξεφύγει από τα κλισέ που εύκολα μπορεί να έχει κανείς ως αποκούμπι στη jazz. Θέλω να κάνω ειδική αναφορά στο Power of Three και για το υπέροχο piano intro του, αλλά και για τη συμμετοχή της συζύγου του Λουκά στο μπάσο. Συνολικά, εκτός από μια ολοκληρωμένη και πολύ ποιοτική δουλειά, το Blue Sense λειτούργησε για μένα ως μια εισαγωγή στο ποιος είναι ο μουσικός Λουκάς. Κατευθείαν πάμε στο 2017 και το Escape. Εδώ τα πράγματα είναι πιο up tempo, πιο funk, πιο παρεΐστικα. Πέρα από τους ήχους που συναντήσαμε στο Blue Sense, τώρα έχουμε και electic piano, synths, πνευστά, αλλά και λίγο διαφορετικές δομές, ακόμα πιο περιπετειώδεις σε σχέση με το Blue Sense. Θυμάμαι ότι στην πρώτη ακρόαση είχα ανοίξει ένα μπουκάλι κρασί με την κοπέλα μου και είχαμε εντυπωσιαστεί από το vibe που έδωσε ο δίσκος. Εδώ ξεχωρίζω σίγουρα το Escape Route, μου άρεσε πολύ η χρήση ηλεκτρικού μπάσου και ηλεκτρικής κιθάρας, έδωσαν κάτι διαφορετικό που δεν περίμενα. Μου άρεσε επίσης πολύ το Harlem Walk, με την πιο blues διάθεση και τα ξεσηκωτικά πνευστά. Δε γίνεται όμως να μιλάω για αυτόν το δίσκο χωρίς να αναφέρω το κομμάτι Far from coast, στο οποίο συμμετέχει ο αγαπημένος @fusiongtr. Όχι μόνο γιατί σπάνια τον ακούμε, αλλά γιατί όταν τον ακούμε εντυπωσιάζει με το πώς σκέφτεται μουσικά και πώς πατάει αρμονικά. Πολύ ωραίες οι ανταλλαγές solo με το electric piano στο τέλος. Και φτάνουμε στο πρόσφατο αλλά και μακρινό 2019, τη χρονιά που ο Λουκάς κυκλοφόρησε το Origins. Όπως προϊδεάζει και ο τίτλος, εδώ ερχόμαστε περισσότερο σε επαφή με τις καταβολές του, αλλά αυτό που με χαροποίησε ιδιαίτερα ήταν η συμμετοχή αγαπημένων μελών του forum. Πέραν αυτού όμως, το αληθινό brass section δίνει άλλο αέρα και για αυτό το λόγο νομίζω πως ήταν ο αγαπημένος μου δίσκος. Ειδική μνεία πρέπει να γίνει στο Scherzo Latino, για τα φοβερά syncopated grooves και τη συμμετοχή του αφεντικού @Yannis Methenitis που εντυπωσιάζει σε ένα κομμάτι που θα χαρακτήριζα "δύσκολο" για solo ηλεκτρικής κιθάρας. Στο Ride On βρίσκουμε τον λατρεμένο @gvour να δείχνει έναν άλλο εαυτό από εκείνον που μας έχει συνηθίσει, παντρεύοντας το παθιασμένο του blues στυλ με πανέξυπνα jazz περάσματα. Τέλος, στο πολύ groovάτο Stratosphere με τα υπέροχα πνευστά, έρχεται πάλι ο @fusiongtr να κεντήσει σε άλλο στυλ αυτή τη φορά, φέρνοντας τη fusion κιθάρα στο κέντρο του κομματιού, η οποία λειτούργησε ως "αντίπαλο δέος" στα πνευστά που ως τότε είχαν lead ρόλο. Θέλω να ευχαριστήσω τον Λουκά για αυτό το ταξίδι, τα albums του μου έκαναν παρέα σε μια αρκετά δύσκολη περίοδο. Συγγνώμη για την κακή φωτογραφία, όσο μουσικός είμαι, άλλο τόσο είμαι και φωτογράφος!
    1 βαθμός
  8. Εγώ το πάτησα το κουμπί, αν εννοούμε το αρχικό moderation και (παράκληση σε όλους) θα προτιμούσα να έρθετε όσοι έχετε θέμα μαζί μου να μου το πείτε ιδιωτικά, παρά να κάνετε πηγαδάκια και να με ειρωνεύεστε πλαγίως. Το ότι τόσο καιρό δεν έχω πει κάτι, δε σημαίνει ότι δε διαβάζω, ή δεν καταλαβαίνω τι γράφεται. Προτιμώ να γίνει μια ειλικρινής κουβέντα κι ας διαφωνούμε, παρά αυτό το πράγμα. Είναι κρίμα. Στα υπόλοιπα συμφωνώ με τον Λάκη, κυρίως ότι στο δε γίνεται να μας αγαπάνε όλοι, δε γίνεται αυτό σε καμία κοινότητα οποιουδήποτε μεγέθους. Τέλος, θα ήθελα να διευκρινίσω, αν και είναι προφανές, πως αυτή τη "δουλειά" την κάνουμε αφιλοκερδώς επειδή αγαπάμε το forum. Είναι μια δουλειά με ελάχιστα ευχαριστώ και πολλά μπινελίκια. Αυτό δεν το λέω γιατί περιμένω να μας πείτε μπράβο, ή να εκτιμήσετε τι προσπαθούμε να κάνουμε, αλλά για να μην υπάρχει η απαίτηση να είμαστε όλοι απίκο 24/7. Είναι πρακτικά αδύνατο και σε καμία περίπτωση δε σημαίνει ότι κάνουμε moderation μόνο όσους νομίζετε ότι δε συμπαθούμε.
    1 βαθμός
  9. Δεν το εχω δοκιμασει, αλλα αυτο που λεει ο kpeyos πιο κατω πιστευω θα δουλεψει. Επισης συγκρινε τη σταθμη εξοδου στο αριστερο καναλι οταν βαζεις και βγαζεις βισμα στο δεξι output, αν αλλαζει κατι.
    1 βαθμός
  10. Έχουν περάσει δεκαετίες από τότε που είχα pod αλλά πάνω κάτω αυτό που σου είπε ο @Spyros Delta To ένα output χρησιμοποιείται και ως mono. Όταν συνδέσεις και το δεύτερο έχεις stereo αλλά βέβαια αν δεν έχεις delays και μεγάλα reverbs ίσως να μπορείς να το χρησιμοποιήσεις έτσι όπως θες, σα να ήταν δεύτερο mono. Επίσης νομίζω έχει και headphones out. Δεν ξέρω αν και με αυτό μπορείς να κάνεις κάτι.
    1 βαθμός
  11. Συμφωνώ με ότι είπε ο Πάνος αλλά και ο Jj. Νομίζω αυτό που το χαλάει είναι η εντελώς διαφορετική ποιότητα/sound signature που λέμε. Είναι σαν να έχει γίνει ήδη μείξη για δύο τελείως διαφορετικά πράγματα, ένα μιξ για τις φωνές και ένα για τα υπόλοιπα. Το πιάνο φοβερό όντως.
    1 βαθμός
  12. τα έχω και γω εδώ και κανα δυο χρόνια και ελπίζω μέσα στο 2024 να ανταποδώσω
    1 βαθμός
  13. Κομματαρα είναι, εύγε Απόστολε! Καλος ο πειραματισμός, αλλά καλό είναι να βάλεις φυσικές φωνές. Χώσε τον Πανο να σου πει κάποια μέρη και καθαρισες…
    1 βαθμός
  14. Tην είδα μόλις βγήκε και αρχικά θα σταθώ στον τρόπο που κάνει τις συνεντεύξεις ο Beato, δίνοντας χώρο και χρόνο στον καλεσμένο. Ο Mancuso είναι εξαιρετικά ταλαντούχος και επειδή τον έχω παρακολουθήσει και σε άλλες συνεντεύξεις, φαίνεται και πολύ προσγειωμένος. Αυτό που δεν μου αρέσει γενικότερα στη σύγχρονη ηλεκτρική κιθάρα, είναι ότι κινούμαστε προς μία κατεύθυνση που στην πρώτη γραμμή μπαίνει η ταχύτητα. Τα τελευταία χρόνια είχα κάποιους, κυρίως εφήβους μαθητές, που είχαν ξετρελαθεί με το djent και μετά με τον Tim Henson. Για μένα ο Mancuso,παρά το μελετημένο παίξιμο και το μεγάλο ταλέντο, φλυαρεί λιγάκι. Επίσης, αν στα δικά μου "κιθαροκαμμένα" αυτιά, ακούγεται αυτό σαν φλυαρία, αναρωτιέμαι πως ακούγεται στο απλό κοινό. Δηλαδή αν ο ακροατής είχε κάποτε ταυτίσει την ηλεκτρική κιθάρα με τον Gary Moore, μετά με τον Slash,κ.ο.κ. πλέον με ποιον την ταυτίζει; Mε κάποιον που κάνει ζογκλερικά στην ταστιέρα;
    1 βαθμός
  15. Μπραβο Βασίλη την παρουσίαση, Συγχαρητήρια Λουκά!
    1 βαθμός
  16. Το τραγούδι είναι διαμάντι αλλά οι φωνές το χαλάνε για μένα. Δηλαδή οκ, για να το στείλεις στον τραγουδιστή που θα το πει και να του δώσεις μια ιδέα της μελωδίας, τη δουλειά την κάνουν. Σαν ερμηνεία όμως, όχι. Αοριστία, ασάφεια και πρόφαση ερμηνείας αλλά διεκπεραίωση. Αν το έκανες σαν πείραμα και μόνο, δεκτόν αλλά επειδή, ξαναλέω, το κομμάτι είναι πολύ καλό, πρέπει να μπει κανονική φωνή.
    1 βαθμός
  17. Δεν έχω πρόβλημα να είμαι μέρος της αλλαγής και συμφωνώ εν πολλοίς με όσα είπατε για την εύρυθμη λειτουργία του φόρουμ. Δυσκολεύομαι μόνο να κόψω τον χαβαλέ, οπότε θα προσπαθήσω να τον περιορίσω. Απλά ήθελα να είναι και ο Στράτος
    1 βαθμός
  18. Άκουσα πρόσφατα το The light at the edge of the world από τον John McLaughlin...(82 ο δάσκαλος πια!!!) Αφού το άκουγα όλη μέρα, σκέφτηκα ότι η σύνθεση είναι πολύ "απλοϊκή" για τον John....πιο πολύ για Carlos μου έφερνε... Άρχισα να ψάχνω και βρήκα μία version που παίζει ο γιος του Carlos - Salvador - με το γιο του Coltraine - Ravi - Mετά βρήκα τον ίδιο τον Carlos ...αλλά...η πρωτότυπη σύνθεση είναι του Ιταλού Piero Piccioni το 1971 για ένα έργο με τους Kirk Douglas, Yul Brynner... ...αλλά...τη πρώτη smooth διασκευή την έκανε ο Pharoah Sanders το 1987!!!! ...απίστευτη η ανθρώπινη δημιουργική διαδικασία!
    1 βαθμός
  19. Καλως ηρθες, Αν βαλεις ενα καρφι ειτε στο left ειτε στο right output, θα παρεις mono out (και τα δυο καναλια σε ενα output δηλαδη) . Αν βαλεις βισματα και στα δυο outputs, απο το left θα παρεις μονο το left output και απο το right μονο το right output. Παραδειγμα (κι ετσι μπορεις να τσεκαρεις και μονο σου το αποτελεσμα), αν εχεις βαλεις ενα βισμα στο left output, αν βαλεις στον ηχο σου stereo* ή ping pong delay (φυσικα σε post effects configuration τα συγκεκριμενα), θα ακουσεις και left και right delay μαζι στη μεση. Αν βαλεις και τα δυο βισματα στα outputs, θα ακους στο left monitor το left delay και στο right monitor το right delay. Tips για καθε ενδιαφερομενο επι του pod xt tip1 το channel volume οσο πιο ψηλα παει, μεχρι το σημειο πριν αρχισει να σου βγαζει στην οθονη του pod ενδειξη clip. Και το master volume στο 5 εως 6. tip2 στο cab sim το room παντα στο 0 και στο reverb το predelay παντα στο 0. Αλλιως χανεις attack στον ηχο σου και "χανεται" η κιθαρα στη μιξη. Και γενικοτερα, χαμηλα το reverb (εως καθολου οταν βαζεις και delay). tip3 σε περιπτωση που παιζεις με stereo συνδεσμολογια (κατι που δεν συνιστω για διαφορους λογους σε ηχογραφηση ή Live, αλλα ειναι ωραιο οταν τζαμαρεις σπιτι) για ενα lead ηχο για σολο, βαλε stereo delay, επελεξε 650ms (ή με το tap στο παλμο του κομματιου που θελεις να παιξεις πανω του), επελεξε τεταρτα, offset στο 75 %, left feedback στο 40%, right feedback 50%, mix 33%. .
    1 βαθμός
  20. Έχει γίνει κάτι σαν soft reset ένα πράγμα. To noiz είναι το ίδιο, αλλά η συμπεριφορά κάποιων μελών άλλαξε (έγιναν πιο συγκρατημένοι), κάποιοι άλλοι συμμετέχουν περισσότερο, κάποια παλιά μελη επανήλθαν, κάποια νέα μέλη εισήλθαν, και ο φούζιος με τον dim λείπουν -με την απουσία τους είναι παραπανω από αισθητή-. Έχουμε πάει από την μια άκρη (παρεϊστικο) στην άλλη άκρη (μέγιστη σοβαρότητα από τους περισσότερους). Η μπάλα αναμφίβολα θα καταλήξει κάπου στη μέση, όπου εκεί είναι και το πρέπον, εφόσον η διεύθυνση συνεχίζει να είναι παρούσα στην καθημερινότητα. Είμαστε στη φάση που ήρθε νέος δοίκας στη μονάδα, και μας έχει πάει όλους εμπλοκή. Περιμένουμε να δούμε τι κάμπανες θα ρίξει στους λελέδες για να δούμε πόσο μας παίρνει να κοιμόμαστε στη σκοπιά...
    1 βαθμός
  21. Σε κάθε αλλαγή συστήματος κάποιοι θα δυσαρεστούνται και κάποιοι θα ευχαριστούνται. Λείπει το παρεΐστικο κλίμα, οπότε για εκείνους που έμπαιναν κυρίως λόγω αυτού, το φόρουμ έχει χειροτερέψει. Για την άλλη μερίδα, έχει καλυτερέψει γιατί πιθανό ότι αισθάνονται ότι έχουν πλέον χώρο να συζητήσουν. Πού θα κάτσει η "μπίλια" θα φανεί. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το noiz δεν οδεύει προς αχρηστία.
    1 βαθμός
  22. Εχθες το ειδα. Ωραιος ο μικρος στα παιξιματα, αλλα ............μετα;
    1 βαθμός
  23. Καλύτερο είναι το φόρουμ τώρα
    1 βαθμός
  24. Προσωπικά βρίσκω μεγαλύτερο ενδιαφέρον τώρα ξανά μετά από πολύ καιρό... Εννοειται δεν έχει σχέση με το φουζιο που είναι από τους αγαπημένους χρήστες και τον παρακαλώ να επιστρέψει
    1 βαθμός
  25. Δεν ξέρω αν θέλω να ξανανοίξω το θέμα, αλλά σαν απλή παρατήρηση. Από Χριστούγεννα ως σήμερα, πώς σας φαίνεται το noiz σαν χρήστες; Απλές παρατηρήσεις, πείτε μου αν διαφωνείτε: 1) Εξακολουθεί να υπάρχει το αρχικό "μούδιασμα" ενώ έχει περάσει αρκετός καιρός κ έχουν μεσολαβήσει γιορτές. 2) Η πλάκα σχεδόν έχει εκλείψει και όσες φορές έχουν γίνει προσπάθειες για να ελαφρύνει το κλίμα δεν είναι όπως πριν. Για την ακρίβεια κάθε φορά που έχω προσπαθήσει να πω κάτι αισθάνομαι μια άβολη βλακεία ελλείψει του Φιούζιου και ξέροντας ότι και οι υπόλοιποι χρήστες δε θα αντιδράσουν όπως παλιά. 3) Έχουν φανεί (σαν πυροτεχνήματα βέβαια) στο άκυρο παλιότεροι χρήστες περιστασιακά και με ελάχιστα σχόλια. Επίσης, έχουν δημιουργηθεί λογαριασμοί "νέοι" που ξεκάθαρα είναι παλιά μέλη που μπήκαν σε συζητήσεις απλά για να σπάσουν μπάλες (username 13-13; Σοβαρά τώρα; Ας μασήσω λίγο ακόμα κουτόχορτο) 4) Έχουν αναστηθεί topics θαμμένα δεκαετίες 5) Οι mods έχουν γίνει ενεργότεροι στις συζητήσεις (ή έτσι μου φαίνεται). 6) Η κακεντρέχεια που παίζει σε πολλαπλά νήματα είναι ανεξήγητη. Αυτήν δεν πηγαίναμε να πολεμήσουμε με τους νέους κανόνες; Γιατί αυξήθηκε; Μήπως δεν έφταιγε ο χαβαλές και τι ότι "ξεφεύγαμε"; Δεν κατηγορώ κανέναν, αντιθέτως καταθέτω το πώς μου φαίνεται η τωρινή κατάσταση. Και ότι σα να μου λείπει η παρεΐστικη διάθεση. Φιλικά
    1 βαθμός
  26. η ταπεινή γνώμη (και παράλληλα φιλική συμβουλή) μου, είναι να το δεις το θέμα ανάποδα χωρίς να επιζητάς άλλοθι (ασυνείδητα δυστυχώς) απέναντι σε κανέναν.. ούτε καν στον εαυτό σου... απλά να επιχειρείς αλλαγές στον εξοπλισμό σου ΜΟΝΟ και μόνο όταν αισθάνεσαι (επιτακτικά) ότι αυτός που ήδη διαθέτεις δεν καλύπτει πλέον τις θυμικές και γνωστικές ανάγκες σου... και φυσικά πάντα έχοντας εκ των προτέρων εμπεριστατωμένα διακρίνει ξεκάθαρα τις όποιες δυνητικές βελτιώσεις στα υποψήφια κομμάτια που θα αντικαταστήσουν κάποια από τα υπάρχοντα... αν καλώς ή κακώς έχεις πειστεί ότι δεν πρόκειται να ακούσεις (ή ήδη έχεις επιχειρήσει να ακούσεις και δεν το καταφέρνεις) καμία διαφορά, ε πρέπει αν μη τι άλλο να είσαι ευτυχής (και ο ίδιος και το πορτοφόλι σου) καθώς είσαι απερίσπαστος στο να απολαμβάνεις την μουσική προσεγγίζοντας απ ευθείας στην "ψυχή" της, παρακάμπτοντας το "επιρρεπές στην αμαρτία του marketing hype "λάγνο σώμα"...
    1 βαθμός
  27. @elephant πρέπει να καταλάβεις πως τα μέλη του noiz (τα πολύ ενεργά και καθημερινοί σχολιαστές) έχουν ώς επί το πλείστον "κλείσει" μουσικά. Τό ομολογούν εδώ. Είναι 50άρηδες και άνω που έχουν "κλείσει" δημιουργικά και ίσως γι' αυτό δεν ασχολούνται πιά με τη μουσική αλλά με τα όργανα και κάθε είδους απίθανη και περιττή λεπτομέρεια. Καθώς στον άνθρωπο υπάρχει η ανάγκη για δημιουργία αλλά αυτοί δεν μπορούν να δημιουργήσουν μουσικά και συνθετικά, αρχίζουν να πειράζουν τα όργανα που έχουν αλλάζοντας μαγνήτες, κλειδιά, κλπ, ή μαθαίνουν να φτιάχνουν όργανα από την αρχή. Είναι ευκατάστατοι κι εξαντλούν το ενδιαφέρον τους για τη μουσική πλουτίζοντας τις συλλογές τους από κιθάρες που δεν χρειάζονται και δεν χρησιμοποιούν. Εδώ διαβάζουμε το πολύ σωστό: " Το περισσότερο gear που έχουμε είναι αποτέλεσμα επιθυμίας και όχι ανάγκης." Όπως κι εδώ διαβάζουμε το επίσης εύστοχο: "Αυτές οι κιθάρες απευθύνονται σε "μεγάλα παιδιά" που είτε θέλουν να έχουν "συλλογή"(...)Δεν ειναι τυχαίο που επενδύουν κυριως στην εμφάνιση, και δευτερευοντως σε ολα τα αλλα." Εδώ έχουμε την ομολογία: " σχεδόν όλοι έχουμε πάνω από 3 - 4 κιθάρες ο καθένας, και συζητάμε να πάρουμε κι άλλες, ενώ δεν χρειαζόμαστε πολλές από αυτές στην πραγματικότητα. Και οι κιθάρες κοστίζουν, δεν κάνουν 4 και 5 ευρώ ... Άλλοι έχουν 4 - 5 ενισχυτές και ψάχνονται να πάρουν κι άλλους. Αμ αυτά τα πετάλια? Χαμός στο ίσιωμα. Κι ας μην χρησιμοποιούν κάποια από αυτά. Έχουμε πένες πολύ περισσότερες από όσες χρησιμοποιούμε (...) έχω κιθάρες που δεν μου χρειάζονται (αλλά τις χρησιμοποιώ), όπως έχω πένες που δεν μου χρειάζονται (αλλά μου αρέσουν σαν αντικείμενα), κλπ. " Έχουν φετίχ με τα όργανα Εμείς όχι: εμείς τά χρησιμοποιούμε για τη μουσική, τη τέχνη μας, γι' αυτό που δημιουργήθηκαν. Καθώς δεν μπορούν να φτιάξουν μουσική με μία πχ κιθάρα, θα φτιάξουν μία συλλογή από 20 κιθάρες αναλύοντας τον ήχο τους. Μή μπορώντας να δημιουργήσουν μουσική, το φετίχ με τα εργαλεία της είναι η μόνη τους επιλογή. Μή ψαρώνεις όταν κουβεντιάζουν για τα live που έχουν παίξει, ή τις απαιτήσεις τους στο soundcheck ή τις αναμνήσεις τους απο live... Δεν παίζουν σε κανένα φοβερό κοινό τίποτε δικά τους τραγούδια! Δεν έχουν γράψει (τα τακτικά και "καθημερινά" μέλη τουλάχιστον) κάποια οργανωμένη σύνθεση ή ένα τραγούδι, παρά μόνο σκόρπιους "ασφαλείς κι ανώδυνους" αυτοσχεδιασμούς, ριφφάκια και σόλα χωρίς νόημα που δεν οδηγούν πουθενά, πατώντας πάνω σε "ασφαλή" shapes όπως την ελάσσονα πεντατονική. Ακόμη παίζουν AC/DC, Deep Purple και Metallica σε μπαράκια, όπως εμείς στα 17 μας Τώρα, ...γιατί έχουν απαιτήσεις από τον ήχο τους (και τί απαιτήσεις είναι άραγε αυτες;...) και γιατί αγοράζουν νέες κιθάρες κι ενισχυτές αφού δεν θα δημιουργήσουν κάτι νέο και συγκεκριμένο αλλά θα παίξουν πράγματα που έχουν γράψει κι ηχογραφήσει ήδη με τέλειο πρωτότυπο και προσωπικό ήχο κάποιοι άλλοι...μή μέ ρωτάς: είναι αίνιγμα και για 'μένα... Προσωπικά δεν βρίσκω λόγο να αγοράσω κάποιο νέο όργανο, άν δεν εξυπηρετεί κάτι συγκεκριμένο στη συνθετική και δημιουργική μου πορεία. Γράφω κάτι, πάω στο στούντιο, τό ηχογραφώ. Μετά τό διαχειρίζεται ο στουντιατζής (recording, mixing, mastering) και πάω σπίτι μου. Δεν καταλαβαίνω γιατί να αγοράσω καινούργιο όργανο άν δεν έχω σκοπό να γράψω κάτι με αυτό. Κάτι που να ταιριάζει στο νέο όργανο ή που να απαιτεί το συγκεκριμένο όργανο και τα features που αυτό διαθέτει για κάποια νέα μου δημιουργία... Τα μέλη του φόρουμ αγοράζουν ένα σωρό όργανα για να παίζουν τη μουσική που έγραψαν κάποιοι άλλοι. Οπότε, δεν είναι εδώ το φόρουμ όπου θα συζητήσεις για μουσική αγαπητέ... Μόνο άν θέλεις να συγκρίνεις κλειδιά, ξύλα, μανίκια, μαγνήτες, κλπ και να παρουσιάσεις το καινούργιο σου πανάκριβο απόκτημα που θα στολίσει ώς στολίδι το σπίτι σου... Αλλιώς... δεν. Βλέπεις, Είσαι μουσικός. Ο μουσικός δεν ασχολείται τόσο με τα όργανα αλλά με τη τέχνη του. Τα μέλη του noiz είναι συλλέκτες. Ο συλλέκτης εξαντλεί κάθε συζήτηση για κάθε αντικείμενο που αποτελεί την κιθάρα. Περνούν ατελείωτες ώρες προσπαθώντας να διερευνήσουν άν έχει σημασία στον ήχο της ηλεκτρικής κιθάρας το ξύλο, η γέφυρα, τα κλειδιά, οι βίδες, η ζώνη και δεν ξέρω κι εγώ τί άλλο. Σ' αυτό το video που έχει ανέβει ξανά στο φόρουμ, αποδεικνύεται πως το ΜΟΝΟ που έχει σημασία στον ήχο της ηλεκτρικής κιθάρας είναι οι μαγνήτες. Κάτι στο οποίο συνηγορεί κι ο @gkourmoul1 εδώ "Σε μια ηχογράφηση, μια πχ στρατ των 100 ευρώ θα ακούγεται εξίσου καλά, με μία των 2000, αρκεί να φοράνε ίδιους μαγνήτες και να είναι σεταρισμένη σωστά." κι ο @Alex Raptakis εδώ "Αν μιλάμε για ήχο, ναι φυσικά, ο μαγνήτης είναι το παν" Κι είναι απολύτως λογικό, για ηλεκτρισμό μιλάμε! Καθώς δεν παράγουν μουσική, βρίσκουν τρόπο να γίνουν παραγωγικοί διϋλίζοντας τον κώνωπα του ήχου. Ίσως τα μέλη του noiz να ήταν κάποτε μουσικοί, ίσως να είναι ακόμη... Το σίγουρο είναι πάντως πως έχουν γίνει εξαιρετικοί τεχνικοί και τεχνίτες. Ένας μουσικός που θέλει το καλύτερο για την τέχνη του θα πήγαινε για ρεκτιφιέ του οργάνου σε ένα μέλος του noiz. Σ' αυτό είναι εξαιρετικοί και χρήσιμοι. Τα μέλη του noiz είναι αυτοί στους οποίους απευθυνόμαστε για να βελτιώσουν τον ήχο μας στο studio, για να μάς ηχογραφήσουν, για να μάς ρυθμίσουν τον ήχο στα live. Είναι αυτοί που θα κάνουν service και set up τα όργανά μας. Είναι οι άνθρωποι που χρειάζεται ένας μουσικός, ένας δημιουργικός καλλιτέχνης. Είναι οργανοποιοί, οργανο-αξιολογητές, οργανο-διορθωτές, τεχνικοί υπολογιστών και τεχνικοί ήχου. Δεν είναι μουσικοί. Εσύ είσαι μουσικός. Το δικό σου όργανο λέγεται "κιθάρα" ή "πιάνο", το δικό τους ξεκινάει από δυσνόητα αρχικά και λέγεται "daw" και "vst" και δεν ξέρω κι εγώ τί άλλο. Προγράμματα εξομοίωσης μουσικής κι επεξεργασίας ήχου. No wonder γιατί τα μισά νήματα του φόρουμ είναι στη κατηγορία "κιθάρα" και τα άλλα μισά στη κατηγορία... "υπολογιστές"! Να και ο λόγος που even υπάρχει η κατηγορία "υπολογιστές" σε ένα φόρουμ... μουσικής. Οι μουσικοί δεν χρησιμοποιούν έτοιμα δείγματα Ο @roberto30 εδώ ("το ezbass εκτός από το όργανο προσφέρει και πολλές μπάσογραμμές με πολλά ρεαλιστικά articulations που θα σου δώσουν έμπνευση να γράψεις μια μπασογραμμή που δεν θα σου ερχόταν αλλιώς στο μυαλό με το φυσικό μπάσο στα χέρια.") κι ο @Paris k εδώ ("κάνει ανάλογες μπασογραμμές, απλές ή σου προτείνει από το library διάφορες.") μάς πληροφορούν ότι αυτά τα προγράμματα γράφουν ακόμη και μουσική μόνα τους! Εδώ, κι εδώ, ο @vrasidas27 μάς πληροφορεί για τα προγράμματα που χρησιμοπούν τα μέλη του noiz πως "Υπάρχουν τρόποι να τα χρησιμοποιείς κ να βγάζεις κομμάτια ενώ δεν είσαι καν μουσικός , ναι . Και μουσικός να είσαι υπάρχουν τρόποι να τα χρησιμοποιείς, ακόμα κ αν δεν έχεις καθόλου έμπνευση -δημιουργικοτητα." Σαν να παιζουν video games στο pc τους. Νοιωθουν μουσικοί, όπως τα παιδιά που παίζουν football manager στο pc νοιώθουν football managers... Ειναι τεχνικοί, όχι μουσικοί. Διϋλίζουν τον κώνωπα του ήχου μή μπορώντας να καταλάβουν πώς 1000 μουσικοί με τον δικό τους απλό ή μή εξοπλισμό, χωρίς επεξεργασία μέσω καρτών ήχου, προγραμμάτων επεξεργασίας ήχου, κλπ ακούγονται ωραία (όπως απόρησε o @fusiongtr εδώ) Στο νήμα για το νέο τραγoύδι των Metallica, τα μέλη του noiz (τουλάχιστον στις τρείς πρώτες σελίδες) δεν σχολιάζουν τη νέα δημιουργία του συγκροτήματος (κι όταν σύντομα η κουβέντα οδηγείται στο παρελθόν, τις παλιές δημιουργίες του συγκροτήματος) ώς μουσικές συνθέσεις, αλλά ώς παραγωγές. Συζητούν για τη παραγωγή, τους ενισχυτές, οτιδήποτε άλλο εκτός από τις συνθέσεις του συγκροτήματος. Διότι αυτά ξέρουν, αυτά συζητούν. Αυτή είναι η δουλειά τους, η ηχοληψία και η ρύθμιση του ήχου, όχι η δημιουργία. Οπότε, και σχετικά με το θέμα, πολλοί νομίζουν ότι η κιθάρα των 50.000€ ακούγεται 1.000 φορές καλύτερα από τη κιθάρα των 50€. Η κιθάρα των 50.000€ ΔΕΝ ακούγεται 1.000 φορές καλύτερα από τη κιθάρα των 50€. Ακούγεται αρκετά καλύτερα, καθ' ότι έχει ποιοτικότερα υλικά και ποιοτικότερη κατασκευή. Όχι όμως 1.000 φορές καλύτερα Κι αυτό, διότι εκεί ΔΕΝ πληρώνεις ποιότητα ήχου. Εκεί πληρώνεις όνομα, χρυσές, διαμαντένιες, δερμάτινες και φιλντισένιες επιστρώσεις και λοιπά περιττά λούσα που δεν έχουν ΚΑΘΟΛΟΥ να κάνουν με τον ήχο. Τώρα λοιπόν καταλαβαίνεις γιατί τα μέλη του noiz σέ αποπήραν έτσι: είναι ηχο-λήπτες και ηχο-διαχειριστές, ενώ εσύ είσαι ηχο-πομπός, μουσικο-δημιουργός, μουσικο-συνθέτης. Να τούς ακούς, όμως: αυτοί μπορούν να βελτιώσουν μία φτηνή κιθάρα, στην οποία εσύ ούτως ή άλλως έπαιζες ώς δημιουργός και καλλιτέχνης τις πανέμορφες δημιουργίες σου. Η δική σου θέση είναι η δημιουργία, η δική τους θέση είναι η διαχείρισή της ηχητικά. Ξέρουν αυτοί. Η "κιθάρα" με τα σκόρπια ξύλα που πόσταρες ώς ειρωνία είναι πολύ περισσότερο κιθάρα από αυτή η οποία ακούγεται ΙΔΙΑ με την αυθεντική και δεν έχει ξύλα, ούτε ΚΑΝ σώμα! Κι όμως ακούγεται καταπληκτικά Διότι ναί, ΜΟΝΟ τα ηλεκτρικά μετράνε Βλέπεις, πρόκειται για... ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ όργανο...! Άρα, ναί, τα σκόρπια ξύλα που πόσταρες ΔΕΝ είναι αστείο. Αφού ΔΕΝ έχει ΚΑΜΜΙΑ σημασία τί βρίσκεται έξω από τους μαγνήτες. Πιστοποιείται από το video και τα σχόλια των αξιόλογων συμφορουμιτών .. Joke's on you
    1 βαθμός
  28. Ειμαι γραμμενος απο το 2009. Μεχρι πριν απο 3-4 χρονια, εμπαινα, διαβαζα, εβγαινα. Αλλες περιοδους περισσοτερο, αλλες λιγοτερο. Ο λογος δεν ηταν ουτε η πλακιτσα, ουτε το οφτοπικ (λογικο αφου ανοιγω στους χαχαχουχες). Ηταν η αγενεια κ λιγοτερο η "επιβολη" αποψεων (δεν ειναι ευστοχος ο ορος, αλλα ειλικρινα αυτη τη στιγμη δεν εχω ενεργεια να προσπαθησω να βρω καλυτερο ή να το περιγραψω). Το πρωτο ειδικα, η αγενεια κ το να βρισκεται μια συζητηση στα ορια της προσβολης με κραταγε μακρυα κ μου εβγαζε κ πολυ ασχημο εαυτο οταν συμμετειχα. Αυτο υπο καποια εννοια, συνεχιζεται ακομα (σε πολυ μικροτερο βαθμο βεβαια). Με οσους μα οσους εχω μιλησει κ συζητησαμε για το λογο που δε μπαινουν στο νοιζ, ολοι μου εχουν πει, πως λεει ο καθενας το κοντο του κ το μακρυ του, χωρις να εξηγησει κιολας κ ειναι κ ψιλοπροκλητικο το κλιμα. Ατομα ολα μουσικαραδες κ στην πιατσα, που θα ειχαν να δωσουν πολλα. Υποψιν πως ο επισκεπτης δε ξερει τα χουγια του καθενα κ 2-3 ατομα φτανουν για να δωθει αυτη η εντυπωση. Κ παροτι οπως ειπα πριν δεν γινεται εδω μεσα ο,τι γινοταν πριν 10 χρονια, ο αλλος αφου αυτη η φημη υπαρχει, ο,τι στραβουτσικο γινει θα του την επιβεβαιωσει. Για οφτοπικ κ πλακιτσες δεν εχω ακουσει να χαλαστει ποτε κανενας παρεπιπτοντως. Εξ αλλου ο αλλος που θα μπει εδω μεσα, θελει κ την παρεα κ την πλακιτσα του. Κ οι πιο "φτασμενοι". Αγενεια δε θελει
    1 βαθμός
  29. Το έγραψα πριν κανένα μήνα. Και μιας και το τελευταίο διάστημα δεν έχω και καμία άλλη ιδιαίτερη έμπνευση είπα να ανεβάσω αυτό. Απόψε η νύχτα με μένος ουρλιάζει ξανά. Γλυκά φίλησέ μου, το παιδί και γείρε κοντά του. Τι όμορφα που είναι να σε έχω και πάλι κοντά. Και ας είσαι μονάχα, μια σκιά στο μυαλό μου Κρύψε τους ανέμους κι όλα αυτά που με λιώσαν ξανά και εγώ θα πάρω σακί. Για να μαζέψω το χθες το μετά και το τώρα μαζί, δίχως μια λέξη, μέσα. Απόψε η νύχτα με μένος ουρλιάζει ξανά. Με φως τύλιξε με, η ομίχλη να φύγει μακριά μου. Κρύψε τους ανέμους κι όλα αυτά που με λιώσαν ξανά και εγώ θα πάρω σακί. Για να μαζέψω το χθες το μετά και το τώρα μαζί, δίχως μια λέξη, μέσα.
    0 βαθμοί
  30. Καλησπέρα σας θέλω να αναπτύξω ένα hardware project και είμαι σε αναζήτησή εξοπλισμού. Να πω ότι ασχολούμαι κυρίως με την melodic techno /Techno γενικος. Oπως αναγράφω και στο θέμα θελω πιο καθαροαιμα drum machine και οχι υβριδια τυπου Native Instruments (Maschine το οποιο εχω καθως και το Jam) η Akai (MPC). Eχω εστιάσει στα Roland TR8S vs Arturia drumbrute impact, εχω δει καποια βιντεο και σκεφτηκα να το αναπτιξουμε το θεμα. Με ενδιαφέρει σίγουρα το sequencer να εχουν patterns/steps/Polyrhythms και γενικα θα ηθελα να το αναπτυξουμε αν καποιος συναδελφος τα εχει και τα δουλευει σιγουρα θα ειναι πιο ενδιαφερον και θα βοηθησει για περαιτερω αναπτυξη. θα προτιμούσα γνώμες και απόψεις εννοείτε τεχνικής πλευράς αλλά κυρίως από ηλεκτρονικούς στο είδος της dunce σκηνης και κατα κορον πληκτραδες ευχαριστω.
    0 βαθμοί
  31. Φαντάζομαι ότι σε κάποια sample libraries θα μπορέσεις να τα βρεις
    0 βαθμοί
  32. Άλλο στιλ ο Νίτο. Και ναι, γράφει instrumental τύπου fusion
    0 βαθμοί
  33. Ναι αλλά για την Οριάνθη δε μας είπες κ εσύ κάτι, διαβάσαμε μόνο τον διθύραμβο του npap Πέρα απ' την πλάκα, όταν έπαιζε με τον Michael το beat it, το σκότωνε το σόλο του μεγάλου Eddie. Το δολοφονούσε. Ιεροσυλία κανονική
    0 βαθμοί
  34. Στο γραφείο το έχω, και κάνω τα πάντα με το χέρι… Αρα έχεις ήδη αποφασίσει για τον vox. Θα σου αρέσει και ο ήχος. Εδώ σου άρεσε του mg15
    0 βαθμοί
  35. Πολύ πλαστικουρα και πολύ ψεύτικος φαίνεται. Γιατί δεν δίνεις λίγα χρήματα παραπάνω να πάρεις έναν boss katana που είναι και μικρός και τα κάνει ολα;
    0 βαθμοί
  36. Μια χαρά θα είναι για αυτο που το θέλεις. Αξιόλογες εναλλακτικές προσφέρει και η blackstar. Τσέκαρε τι βγάζει. Μια άλλη λύση θα ήταν να πάρεις ένα floor modeler και να το συνδέσεις σε κάποιο active monitor/PA. Έχεις το πλεονέκτημα πολλών περισσότερων ήχων και εφέ, καθώς και εναλλαγή των με footswitch. Θα έχεις έτοιμα presets, όποτε θα είσαι plug and play και πάλι.
    0 βαθμοί
  37. ίσως τελικά εκεί να είναι το θέμα που καρκινογεννά βαβελοειδείς συζητήσεις στις αντροπαρέες και που ανακυκλώνονται χωρίς καλοπροαίρετες και παραγωγικές αλληλοπαραδοχές στα κοινά τους σημεία, με το προδιαγεγραμμένο τέλος τους να συμπίπτει βαρετά κι ανούσια με την εκκίνηση τους... αν υπήρχε όμως στο σάλ... ε στο φόρουμ μια Orianthi? ε; αμφιβάλει κανείς ότι οι περισσότεροι θα σκάγανε μύτη καθημερινά "φρεσκοξυρισμένοι" και "επιμελώς ενδεδυμένοι" (φωτεινή εξαίρεση σε αυτό ο Λάκης που το κάνει έτσι κι αλλιώς επειδή γουστάρει και δεν χρειάζεται έξτρα κίνητρο) και θα μίλαγαν με το σεις και με το σας αλληλοκερνάμενοι φιλοφρονήσεις και υποχωρητικότητα και κατανόηση στις αντίθετες απόψεις και σεβασμό και και και... καλά στη δύσκολη δε λέω θα αλλάζανε και 5-6 μπουνίδια (πάντα με προσοχή βέβαια να είναι μπροστά η Orianthi και τον πραγματικό τσαμπουκά να ορίζεται στο από πια γωνιά θα έχει στο οπτικό της πεδίο το "καλό" τους προφίλ)... στο τέλος όμως θα πέφτανε αγκαλιές και θα ξεσκόνιζε (σωματικά και ηθικά) ο ένας τον άλλο και θα συνέχιζαν πίνοντας μπύρες παίζοντας τι άλλο; μπλουζ (πυροβολώντας προαιρετικά τον ragtime πιανίστα) και ξεχνώντας μετά από λίγο και την έρμη την Orianthi... ε εντάξει τώρα... ενίοτε όλο και κάποιος θα την κοπάναγε στο ηλιοβασίλεμα καβαλώντας μια κιθάρα αλλά Ντόλι σιγοτραγουδώντας τι άλλο; ένα βαρύ μπλουζ ενοχλημένος που δεν του αναγνώρισαν οι υπόλοιποι ότι πυροβολά πιο γρήγορα από την σκιά του όπως τους δήλωνε (το αν είχε καν όπλο βέβαια άσχετο)... όπως κι αυτός που θα πήγαινε συχνά πυκνά προς την πόρτα φωνάζοντας και διαμαρτυρόμενος για την μπόμπα ποτό, το κακό σέρβις, το κακό αφεντικό, τον καθρέφτη που έσπασε και δεν τον βοηθά να κλέψει στο πόκερ κλπ αλλά επαναλαμβανόμενα θα έδινε τόπο στην οργή μια και το άπαξ drama ξεχνιέται εύκολα... και δε λέω και σπανιότερα όλο και κάποιος θα διωχνόταν (δικαίως και αναπόφευκτα αδίκως ενίοτε) πάνω σε ράγα με πίσσα και πούπουλα... αλλά μικρό το κακό για το σαλούν που θα συνέχιζε την λειτουργία του με τα πάνω και τα κάτω του... η Orianthi θα ταν εκεί... η glue blue note που θα έκανε τη ζωή στη φυτεία υποφερτή... πέρα από την πλάκα δεν ξέρω... προσωπικά χρόνια τώρα, δηλώνω την ηλικία μου στα γενέθλιά μου με μια υποδιαστολή... φέτος ας πούμε είμαι 5,8... και προσπαθώ σκληρά να αισθάνομαι και έτσι σε πολλές καταστάσεις στην ζωή μου χωρίς όμως πάντα να τα καταφέρνω... αλλά σ΄αυτή την κουβέντα μου βγαίνει αβίαστα χωρίς να το επιδιώκω... τι να πω... ίσως τελικά να μην χρειάζεται Orianthi αλλά μια καλή (να με αντέχει και να καταλαβαίνει για μένα αυτά που δεν καταλαβαίνω μόνος μου) νηπιαγωγός... καλά καλά... αν μοιάζει και με την Orianthi το τερπνόν μετά του ωφελίμου... και να επιτέλους κάτι που όλοι θα συμφωνήσουμε χωρίς πολλά μα μου..... ------ ΥΓ. άσχετο αλλά για μένα σημαντικό... τον Στράτο τον ρώτησε κανείς αν έρχεται σε αμήχανη θέση με όλο αυτό και την συνεχή αναφορά του που κάποιες φορές αγγίζει την "μαρτυροποίηση" του με αφορμή μια παρεξήγηση του κ^λο%? δεν ξέρω εγώ στην θέση του θα αισθανόμουν άσχημα και επειδή τον θεωρώ φίλο (και καλό υπό των συνθηκών) αισθάνομαι ήδη ανάλογα... ΥΓ2. νομίζω το έχω ξαναπεί... νοσταλγώ τα πρώτα χρόνια με το πάλαι ποτέ noiz cafe και το live chat που ειδικά τα βραδάκια στήνονταν πολύ ωραίες παρεούλες που μιλάγαμε επί παντός επιστητού και χύμα, εκτονώνοντας όμως το "παραγνώρισμα" μεταξύ μας χωρίς να επηρεάζουμε την ροή του φόρουμ ακόμα κι αν ξεφεύγαμε κάποιες φορές... φυσικά και τότε υπήρχαν έριδες και δράματα και αποχωρήσεις και "κλίκες" (όπως πάντα θα γίνεται) στο γαλατικό μας χωριό, αλλά ήμουν νιος και γέρασα και κανένας ουρανός δεν μας έπεσε στο κεφάλι κανενός... ούτε όσων έμεναν ούτε όσων έφευγαν... και κρίμα για όποιον δεν καταλαβαίνει πόσο γραφικό καταντάει να μεγαλοποιούνται τέτοιες "διαφορές" πέραν ενός πρώτου χρόνου αντιδράσεων που φυσιολογικότατα ο εγωισμός προβοκάρει το θυμικό ένθεν κακείθεν... όσοι επιμείνουν περαιτέρω μιας χαζοασυνενοησίας στην οποία συμβάλει και ο γραπτός λόγος, πραγματικά δεν θέλω να φαντάζομαι τις αντιδράσεις τους σε πραγματικά σοβαρά συμβάντα στην πραγματική τους ζωή... ΥΓ3. και φαρμακερό... όποιος διάβασε έως εδώ κάτω ε αν μ τι άλλο κερδίζει άξια τον παντοτινό σεβασμό μου για την υπομονή και την επιμονή του...
    0 βαθμοί
  38. Dim εισαι biased αυτή τη στιγμή και δε διαβάζεις καν όλη τη πρόταση μου... Γενικά παίρνετε το νοιζ πολύ πιο σοβαρά από τι πρέπει...
    0 βαθμοί
  39. Bill ευχαριστώ θερμά για τον κόπο σου να γράψεις ολα αυτά τα πράγματα..χαίρομια που η μουσική γίνεται ο σύνδεσμος επικοινωνίας στούς ανθρώπους. Ίσως να "ξένισες" με τις εναλλαγές του ύφους σε πολλά τραγούδια αλλά συνηθως γράφω όποια ιδέα έρχεται όπως είναι και δεν θέλω να τηνν προσαρμόζω στο συνολικό ύφος του cd γιατί απλά δεν έχω εμπορικές βλέψεις. Επίσης, η κάθε μουσική μας εποχή να τηνν πούμε, αντικατοπτρίζεται στην στιγμή της έμπνευσης.Είναι δηλαδή η αιχμαλώτηση του συνεσθήματος την συγκεκριμένη χρονική στιγμή. όπως και να έχει είναι αυτό που είναι .Πλέον το 4ο αν ποτέ βγεί θα έχει το ύφος που έχεις ακούσει τελεταία στο noiz. Σε ευχαριστώ όπως και να έχει. Mpamps σε ευχαριστώ θερμά για τα καλά σου λόγια καθως κια για τον χρόνο σου να ακούσεις το cd Dim περιμένω με το καλό και το δικό σου cd που τόσο καιρό συζητάμε και ξέρω οτι θα ακούσω "με τα χίλια"
    0 βαθμοί
  40. μην κάνεις συνεχώς edits, απο τη στιγμή που ήδη έχω απαντήσει. Θα απαντούσα ίσως αλλιώς αν τα είχα δει. Θεμα λήξαν. Τοποθετήθηκα επί του θέματος του @Nekkon και της απάντησης της ιδιοκτησίας του φορουμ και τέλος. Ειπα είπες πάτησα δεν πάτησα δεν ξέρω τι έγινε πολύ καλά έγινε, μετά από 20 μέρες είναι σαν προπερσινα ξυνά σταφύλια. Εγώ συμμορφώθηκα, άλλαξα και αβαταρ για να μην προκαλώ τα νομοταγή μέλη, θα είμαι και εγώ τύπος και υπογραμμός, και στο εξής είπαμε: τηλεγραφικά και εάν χρειαστεί.
    0 βαθμοί
  41. Με κανατε και συνδεσα παλι το φασολακι. Τα λεει ακομα καλα το διαόλι. Το εχω απο το 2003. Εχει παιξει σε καμια χιλιοπεντακοσιαρια λαιβ (με ελεγχο απο art x-15 ultrafoot) και εχει γραψει σε καμια 50αρια δισκους. .
    0 βαθμοί
  42. ναι...το headphone out δεν το υπολογισα..ευχαριστω!...θα πειραματιστω ευχαριστω για τα tips...!
    0 βαθμοί
  43. Ο Μπουζουκλερής δεν χάλασε την ζαχαρένια του, ίσα ίσα που αυτά που απαντήσατε με πήγαν και λίγο παραπέρα και λίγο καλύτερα. Ευχαριστώ ειλικρινά .
    0 βαθμοί
  44. μετά το 1.5 χιλιοστό ανοίγει. Και πρέπει να το έχω προλάβει να βάλω logo. Τα άλλα δυο όχι τόσο, ιδίως τον παράμεσο που είναι αυτός που χρησιμοποιείται λιγότερο. Αλλά η ρωγμή πλέον γίνεται ακόμα κι αν δεν παίζεις. Πχ έχω να παίξω 4 μήνες και γίνεται μόνη της. ξερω γω...κάτι Η κιθάρα του είναι στοκ? Μόνο για τις 10ρες μιλήσανε με τον άλλον τον plini καθήσανε και κάνανε ολόκληρο βίντεο πως στήνουν patches
    0 βαθμοί
  45. Τον έχουμε συζητήσει διεξοδικά εδώ μέσα τον Μανκούζο. Σίγουρα δεν είναι τυχαίος όταν τον αναφέρουν ήδη πολύ μεγάλα ονόματα της ηλεκτρικής κιθάρας. Αν, πλην της εξωφρενικής τεχνικής του αρτιότητας, έχει να δώσει και αντίστοιχα δείγματα γραφής/σύνθεσης, θα φανεί στο μέλλον και ήδη βρίσκεται σε καλό δρόμο θα έλεγα. Όσον αφορά το παίξιμο, προφανώς και είναι flashy και δε χάνει ευκαιρία να παίζει σε ταχύτητες που σε κάνουν να ντρέπεσαι αλλά είπαμε: Νέο παιδί που μεγάλωσε μέσα στα ήθη του youtube και του instagram, της προσπάθειας εντυπωσιασμού μέσα σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα κλπ κλπ. Πάντως, εδώ είμαστε, να κρίνουμε την εξέλιξή του μέσα στα επόμενα χρόνια.
    0 βαθμοί
  46. Μπράβο Βασίλη για το review. Αν μου επιτρέπεις να πω κι εγώ ένα μεγάλο ευχαριστώ δημόσια στο @loucas, που μου έστειλε κι εμένα τα 3 albums. Προς το παρόν έχω ακούσει μόνο το Blue Sense. Η αλήθεια είναι ότι δεν ήξερα τι να περιμένω και εξεπλάγην ευχάριστα από αυτό που άκουσα. Θα συμφωνήσω με αυτά που γράφεις και θα προσθέσω ότι ο δίσκος μου έβγαλε μια ζεστασιά που δεν περίμενα. Το άκουσα σε μια περίοδο που ήμουν αρκετά down και μπορώ να πω ότι η μουσική του με ζέστανε και με ανέβασε. Απολαυσα κάθε νότα του. Σε ευχαριστώ πολύ Λουκα.
    0 βαθμοί
  47. Τι Malmsteen & Hammett μας τσαμπουνάς. Εσύ τους Buzzcocks γουστάρεις. Δεν έπαθα τη πλάκα μου αλλά είχε πλάκα, μ' άρεσε. Υ.Γ. αν κάτι πρέπει να διορθωθεί είναι το μπάσο που σε μερικά σημεία φαίνεται οτι το παίζει αυτός των Sex Pistols που δεν ήξερε.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου