Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      6.285


  2. loucas

    loucas

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      892


  3. BillTrantos

    BillTrantos

    Moderator


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      4.443


  4. sharpshooter

    sharpshooter

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      864


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 23/01/2024 σε όλα

  1. O Manu Katche? First call και o πιο ακριβοπληρωμενος recording drummer καποτε. Steve Jordan? Επιτομη στο groove H μεγαλυτερη παραληψη ? Bernard Purdie .
    2 βαθμοί
  2. έχουμε άλλες απόψης σε αυτό. Επειδή το θέμα είναι για τη NAMM δεν θα επεκταθώ για τα workstations και την εξέλιξή τους. Άμα γίνει άλλο thread σχετικό με αυτό θα πω και άλλες απόψης εκεί.
    1 βαθμός
  3. 1 βαθμός
  4. E οχι εδω θα πατησω ποδι, εχουμε δυο σελιδες πριν τον αρχηγο να το λεει ο ιδιος με τον Gadd απο πισω, που να παει αλλος τωρα? Κλειστε το να φυγουμε ειναι η φαση.
    1 βαθμός
  5. Η μόνιμη δόκιμη λύση είναι: νέα κάρτα (ή επιστροφή στα Windows 7). Τα 10 δεν είναι καν η τρέχουσα έκδοση των Windows, τα 11 είναι. Ακόμη και αν βρεθεί μία λύση με τα χίλια ζόρια, έχει πολύ μικρό χρονικό ορίζοντα ζωής. Πάρε μία νέα USB κάρτα, να φύγει το εμπόδιο, πριν σου χαλάσει το κέφι.
    1 βαθμός
  6. Βασίλη τα τραγούδια έχουν πολύ λίγη σημασία σε αυτές τις περιπτώσεις.Εύχομαι ολόψυχα ότι καλύτερο σύντομα και μακαρι να αλλάξουν τα πράγματα.
    1 βαθμός
  7. Ηθικό- κατά Jordan- δίδαγμα: Less is more. Σωστός...
    1 βαθμός
  8. Ωραία ατμόσφαιρα όπως πάντα. Εντάξει τα 2-3 μικρά σημεία που θέλουν προσοχή στα είπαν και τα παιδιά, εγώ θα έλεγα να το "παιδέψεις" λίγο παραπάνω για να βρεις 1 section έξτρα. Έχεις πάει σε πιο prog μονοπάτια, δε γίνεται με 2.5 λεπτά
    1 βαθμός
  9. Ναι, ο Vinnie ήταν: http://www.thepolicewiki.org/Police_wiki/index.php?title=1993-1995_Ten_Summoner's_Tales_Tour
    1 βαθμός
  10. Καλησπέρα. Ένα κομματάκι χαλαρό - χωρίς edits. Θα γίνει μελλοντικά Σημ : Λίγο ένταση ανέβασμα. Σημ: Οι τίτλοι πάντα μου είναι πιο δύσκολοι και απο το κομμάτι.
    0 βαθμοί
  11. Τεσταροντας τις νεες χορδες στην Jazzmaster μου μου βγηκε αΦτο
    0 βαθμοί
  12. Μία παλιά ιδέα με νέο σχέδιο!! Hardware Synths used : Yamaha An-1x, Roland D-10 , Korg Prophecy Vst Synths used: U-he Hive, Vps Avenger
    0 βαθμοί
  13. Είδα ένα εφιάλτη το βράδυ (κακοκοιμήθηκα πιο πολύ λόγω κρυώματος). Σηκώθηκα και έγραψα αυτό....
    0 βαθμοί
  14. Μια και πιάσαμε τους τεράστιους ντράμερ για να ακούσουμε τι μας λέει ο βασιλιάς του groove
    0 βαθμοί
  15. Λίγα λόγια για το track. Οι εγγραφές είχαν γίνει πριν αρκετές ημέρες με το Dexxed vst αλλά στην πορεία άλλαξα γνώμη και χρησιμοποίησα το minilogue και τα vsts του cubase καθώς και το sampletank. Δεν μπορούσα να το ολοκληρώσω σαν track,γιατί συνήθως θέλω να έχω μια θεματολογία μέσα στα κομμάτια μου,κάτι το οποίο έγινε αργότερα διαβάζωντας για το περίφημο αυτό πλάσμα που ονομάζεται αετός. Τα χαρακτηριστικά που τον διακρίνουν,με έκαναν να βρώ το θέμα μου και αυτό είναι μια μουσική ιστορία γύρω απο αυτό. Αφιερωμένο σε όλους τους ανθρώπους που τους διακρίνουν τα χαρακτηριστικά του. Καλή Χρονιά με υγεία!
    0 βαθμοί
  16. Και καινούρια κιθαρόνια από την Martin με τιμές από 599 μέχρι 50.000 δολάρια
    0 βαθμοί
  17. Ναι... χάλια τα παιδιά. Τώρα που θα σου έρθω να γράψουμε, αν ακούσω κάνα δείγμα Weckl, θα φύγω την ίδια στιγμή, να το κσέρεις
    0 βαθμοί
  18. Κι ο Pick Whithers των Dire Straits. Μέγας τεχνίτης.
    0 βαθμοί
  19. Ωραίο vibe φίλε !!!
    0 βαθμοί
  20. E ναι και ο... Διονυσάκης ο Chambers δεν είναι αμελητέα ποσότητα και ο Βασιλάκης ο Cobham και αρκετοί άλλοι.
    0 βαθμοί
  21. Ε καποιου ς επρεπε να αφησω εκτος ομαδας. Γιατι ο Cozy Powell?
    0 βαθμοί
  22. 0 βαθμοί
  23. Αν είχες μέσα Porcaro και Phillips θα συμφωνούσα 100%. Μπράβο για τον Garibaldi (και ζήτω για τον Peart)
    0 βαθμοί
  24. Νομιζα οτι μιλαμε μονο για τους τρεις. Αν ειναι ετσι, αυτη ειναι η 11αδα που θα εβαζα βασικους John Bonham Stewart Copeland Clyde Stubblefield Neil Peart Vinnie Colaiuta David Garibaldi Gavin Harrison Vinny Appice Jeff Campitelli Matt Cameron Steve Gadd Ολοι αυτοι εχουν απο κατι που με εξιταρει οταν τους ακουω. Ειναι κι αλλοι βεβαια, αλλα ενταξει οι πρωτοι 11 που μου ηρθαν στο μυαλο, φτανουν. .
    0 βαθμοί
  25. Αλλοίμονο, αν δεν μπορείς...
    0 βαθμοί
  26. Παιδιά καλησπέρα Εδώ και κάμποσα χρόνια έχω μια εξωτερική κάρτα ήχου της M-audio την firewire410. Γενικά δεν είχα κανένα παράπονο από την συγκεκριμένη κάρτα και μια χαρά έκανε την δουλειά της.... Τον τελευταίο χρόνο όμως η κάρτα μου έκανε νερά. Ανοίγοντας το Guitar Rig 5 εκεί που παίζω ανά κάποια χρονικά διαστήματα ακούγονται κάποιοι ήχοι του τύπου clicks and pops Σήμερα λοιπόν την σύνδεσα σε ένα και καινούργιο PC και τα πράγματα ήταν ακόμα χειρότερα. Οι ήχοι αυτοί ακούγονται πολλές φορές ανά δευτερόλεπτο σε σημείο να μην καταλαβαίνεις την νότα που παίζεις. Καμιά ιδέα ? Ευχαριστώ προκαταβολικά Τα χαρακτηριστικά του PC είναι Pentium Dual Core 2.50 GHz Ram 2 GB Windows XP service pack3
    0 βαθμοί
  27. δεν ξέρω αν μπορώ να συμφωνήσω με δαύτο. Όλοι οι μεγάλοι μουσικοί έχουν αυτό το χαρακτηριστικό, να παίζουν "με" το κομμάτι και όχι πάνω του ας πούμε. Είναι κάτι που ΠΟΛΛΟΙ ντράμερ αγνοούν και δεν καταλαβαίνουν ότι αυτο ακριβώς θα τους κάνει καλούς νταμερ. Να εξυπηρετήσουν το κομμάτι. Παράδειγμα του Weckle: Σίγουρα έχει "fusion" παίξιμο, έτσι είναι το στυλ του. Εμένα μου αρέσει. Ο Colaiuta είναι πιο flexible, ναι. Για αυτό και είναι απ' τους μεγαλύτερους session μουσικούς.
    0 βαθμοί
  28. εγω εμεινα στα σπεκς του συμφορουμητη που αρχισε το ποστ! XP! Λειτουργικαρα! core, 2 duo! 2 γμ Ραμ! τιμιοτατο μηχανημα!!!!! με τι μηχανηματα δουλευαμε βρε παιδια!!!!! και... Πως! Και τωρα εχεις 32 και σκεφτεσαι!!! μηπως να αναβαθμησω τελικα;;;!!!!! Υγ. Απο τη στιγμη, που η καρτα, λειτουργει... Αν υπαρχει κανενα cd! (Τι ειπατε;;;)!!! με Xp, αξιζει ενα Virtual machine. Να μη το τραβηξω, στο οτι αν υπαρχει κανενα μηχανακι με xp, μονο και μονο για το reunion βρε αδερφε, να τη βαλεις πανω να γινει δουλιτσα!!!!!
    0 βαθμοί
  29. Παιδιά ευχαριστώ πολύ για την αμεσότητα μου φαίνεται θα πάω σε καινούργια για να μην έχω όλο αυτό το ψάξιμο. Ήλπιζα να είναι πιο απλό, δηλαδή με ανταπτορα usb και driver's από την εταιρεία πιο νέα να γινόταν.
    0 βαθμοί
  30. Aν πάντως μιλάμε για εξυπνάδες,δεν γίνεται να μην παραθέσω αυτό... Ανάθεμα με αν δεν κατάλαβα μόλις λίγο καιρό πριν, ότι ο Petrucci παίζει συνέχεια στον ίδιο ρυθμό όπως στην αρχή και ότι ο Portnoy φτιάχνει την ακουστική απάτη ότι ο ρυθμός της κιθάρας αλλάζει. Ακόμη κι όταν το παίξεις(απλούστατο) ενώ το ξέρεις,πάλι σε μπερδεύει.
    0 βαθμοί
  31. Για οσους δεν το εχουν επισκεφθει ειναι μια ωραια virtual ευκαιρια να το επισκεφθουν τωρα
    0 βαθμοί
  32. Καλα μιλαμε για τον ΠΑΤΕΡΑ ολων εδω. https://en.wikipedia.org/wiki/Al_Jackson_Jr. Ακου εδω ΤΙ δεν παιζει ο ανθρωπος και πως αλλαζει απο κουπλε σε refrain (ισως το καλυτερο και ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΟ παιξιμο ντραμς που εχω ακουσει ποτε)
    0 βαθμοί
  33. Και σε συνέχεια του προηγούμενου... Είπαμε ο άνθρωπος είναι μια ζωή στο studio και έχει παίξει τα πάντα όλα. Ακόμα και εδώ, το οποίο πάντως όπως και να το δει κανείς, ήταν έκπληξη...
    0 βαθμοί
  34. Από συνέντευξή του σε κανάλι του youtube, o Scott Hendersοn δήλωσε πως παρόλο που ο θρυλικός κατασκευαστής John Suhr έφτιαξε πολλές κιθάρες με σχεδόν τις ίδιες προδιαγραφές για αυτόν, εξήγησε πώς έχουν αισθητά διαφορετικούς ηχητικούς χαρακτήρες. «Για κάποιο λόγο, η seafoam green είναι η αγαπημένη μου κιθάρα για live», είπε. Την χρησιμοποιώ στα live εδώ και πολύ καιρό και μου αρέσει πολύ ο τρόπος που ακούγεται στη σκηνή. Χρησιμοποιώ μία ίδια σε vintage white όταν ηχογραφώ γιατί έχει περισσότερο μπάσο και αυτό είναι καλύτερο για ηχογράφηση, αλλά όχι τόσο καλό για τα live γιατί μερικές φορές στη σκηνή, το μπάσο είναι το τελευταίο πράγμα που χρειάζομαι." Συζητώντας για τις κιθάρες Suhr, ο Henderson αναφέρθηκε στη διαδικασία επιλογής για τα όργανα του και πώς πάει, λέγοντας: "Όταν ο John Suhr φτιάχνει μια κιθάρα για μένα, που είναι μόνο μια φορά το χρόνο ή μια φορά κάθε δύο χρόνια ή περισσότερα όπως κάθε τρία χρόνια αυτές τις μέρες, επειδή έχω αρκετές κιθάρες - φτιάχνει πέντε κιθάρες. Και με αφήνει να διαλέξω την αγαπημένη μου και πουλάει τις άλλες τέσσερις σε αντιπροσώπους». "Αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι παρόλο που αυτά τα όργανα έχουν τις ίδιες ακριβώς προδιαγραφές στο χαρτί, δεν υπάρχει τρόπος να αποφευχθούν οι διαφορές. Το θέμα είναι ότι παρόλο που είναι ο ίδιος τύπος ξύλου ή ο ίδιος ακριβώς τύπος ξύλου, το ίδιο ακριβώς υλικό, όλα ακούγονται διαφορετικά επειδή το ξύλο είναι ξύλο. Δεν ακούγονται δύο κομμάτια ξύλου το ίδιο. Είναι τρελό πόσο διαφορετικά ακούγονται. Όλα ακούγονται καλά εννοώ, δε νομίζω ότι έχω ακούσει ποτέ μια κιθάρα με κακό ήχο από τον Suhr, αλλά μπορεί κάποια κιθάρα να έχει λίγο πιο μεσαία, μπορεί να έχει λίγο περισσότερα πρίμα, μπορεί να έχει λίγο περισσότερο μπάσο. Απλά ακούγονται λίγο διαφορετικά." "Εκτός από το σώμα, υπάρχει επίσης η επίδραση που έχει το υλικό του μπράτσου στον τόνο της κιθάρας. Ειδικότερα, είναι ο συνδυασμός ξύλου σώματος και μπράτσου που δημιουργεί ένα μοναδικό ηχητικό αποτέλεσμα. Ο Hendersοn προσθέτει επίσης ότι είχε την ευκαιρία να ακούσει πώς διαφορετικά μπράτσα μπορούν να ακούγονται διαφορετικά. "Το neck έχει τον δικό του τόνο. Επομένως, αν αλλάξετε το neck και το βάλετε σε διαφορετικό σώμα, θα έχετε έναν εντελώς διαφορετικό ήχο. Και ο John Suhr μου το έδειξε αυτό με τον εξής τρόπο. Αν έχεις ένα μπράτσο χωρίς χορδές πάνω του και χωρίς κλειδιά και βάλεις ένα μολύβι στην τρύπα όπου υποτίθεται ότι μπαίνει το κλειδί και το κρατήσεις ψηλά, αν το χτυπήσεις στο πίσω μέρος του λαιμού θα βγάλει έναν τόνο. Μερικά μπράτσα έχουν έναν ήχο χαμηλότερο ή υψηλότερο. Και όσο χαμηλότερος είναι ο τόνος του neck όταν το χτυπάτε, συνήθως τόσο περισσότερο μπάσο θα έχει η κιθάρα." ΥΓ Προσπάθησα να το αποδώσω όσο γίνεται καλύτερα η ερώτηση και απάντηση ξεκινάνε στο 28:56 του βίντεο
    0 βαθμοί
  35. Έλαβα πολύ κακά νέα χθες για τον πατέρα μου και προσπαθώ να τα συλλάβω. Η μουσική σου είναι βάλσαμο για άλλη μια φορά Λουκά.
    0 βαθμοί
  36. Ο,τι προενισχυση και να βάλεις στη λούπα θα ακουστεί σωστά, στις πιο πολλές περιπτώσεις. Όποτε, ανάλογα με τα γούστα σου, μπορείς να δοκιμάσεις και το ανάλογο πετάλι. Ακομα και ένα modeler stompbox να βάλεις, θα παίρνεις πολλούς διαφορετικούς ήχους, ανάλογα την προενισχυση που θα επιλέξεις. Δεν θα καταλαβεις ότι θα είναι ψηφιακή η προρνισχυση. Δεν έχω άποψη περί των joyo, αλλα ακούω καλά λόγια.
    0 βαθμοί
  37. Εγώ με Akoustic Band. Τον Vinnie τον έχω δει; Όταν είδαμε τον Sting στη Φιλαδέλφεια να έπαιζε αυτός; Δεν θυμάμαι... Τον Gadd σίγουρα όχι.
    0 βαθμοί
  38. Άντε και ακόμα μια στιγμή μαγείας από τον μάστερ (χορεύουν και οι.. μοκέτες )
    0 βαθμοί
  39. Ευχαρισ΄τω πολύ.Δεν δουλέυω DAWS κλπ.Δουλεύω με το Physis H2 piano και εναν ηχο φτιαγμένο στα γουστα μου. και μεσα απο recorder 8 καναλιων που γράφω τα όργανα και τυμπανα.
    0 βαθμοί
  40. λέω κι εγώ. Δηλαδή €11.950 περίπου γιατί και εμένα €13.000 μου φάνηκαν πολλά.
    0 βαθμοί
  41. Κοίτα να δεις που παίζαμε και... έντεχνα. Εδώ ο sir έχει "ζωγραφίσει".
    0 βαθμοί
  42. Με δεδομένο ότι ατμίζω κοντά μια δεκαετία, λογικά, πρέπει να είναι πιο πίσω.
    0 βαθμοί
  43. Είναι stratocaster σίγουρα. Πιθανόν να είναι αυτή που λέει ο @Terry RoscoeBeck5, μπορεί να είναι και η vintage 70's. Έχω χρόνια όμως ν' ακούσω το κομμάτι που μ'αρεσε πολύ. Όχι δεν βλογάω τα γένια μου, δεν έχω συνθετική συμμετοχή αλλά η παραγωγή και τα παιξίματα μ' εντυπωσίασαν. Πολύ ωραίο "τραγουδιστό μπάσο". Scissor-hand bravo.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου