Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      20.926


  2. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      46.990


  3. John Goumis

    John Goumis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1.940


  4. Alex Raptakis

    Alex Raptakis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1.812


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 19/04/2021 σε Αναρτήσεις

  1. H αλλαγή από PRS σε Tele είναι αρκετά ριζοσπαστική. Συμφωνώ σε ό,τι λέει ο @JimmyPap αν σου αρέσουν τα ''σύγχρονα'' Petrucci-οειδή leads με πολλά μεσαία, ή ακόμα και τα old school lead παιξίματα τύπου Gary Moore, Randy Rhoads κτλ, μην έχεις πολλές απαιτήσεις από την Τele, η οποία όμως στα ρυθμικά και στα καθαρά σκοτώνει, και στα leads βέβαια αλλά μιλάμε για άλλου τύπου leads. Την συγκεκριμένη κιθάρα βέβαια δεν την έχω πιάσει ποτέ στα χέρια μου (έχω παίξει μόνο με ''κλασσικού'' τύπου Τέλε και έχω και μια Μπάχα), αυτή έχει αρκετές μοντέρνες υλοποιήσεις που πάνε προς Ritchie Kotzen μεριά... Διαφωνώ πάντως στο ότι είναι πιο all around από την PRS. Είναι all around αν δεν έχεις στο παικτικό σου ρεπερτόριο τίποτα από την Van Halen εποχή και μετά. Η PRS λόγω του scaling και των split coils είναι πιο all around, επουδενί όχι σε τέλειο βαθμό και θα σου δώσω το εξής παράδειγμα: έστω ότι έχεις την κλασσική ροκ μπάντα, που ξεκινάει το ρεπερτόριό της με CCR, Stones, Skynyrd κτλ και καταλήγει σε ΑC/DC, Metallica, Ozzy, Van Halen κτλ. Αν επιλέξεις την PRS, θα ακουστείς αξιοπρεπώς (αλλά όχι τέλεια) στα πρώτα, και εξαιρετικά στα δεύτερα. Αν επιλέξεις την Tele, θα ακουστείς ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ στα πρώτα και ''meh'' στα δεύτερα. Βέβαια αν το παραπάνω δεν σε απασχολεί και τόσο και ψάχνεις μια κιθάρα με χαρακτήρα, εννοείται ότι η Tele έχει περισσότερο χαρακτήρα σαν όργανο. Καλή τύχη στην αναζήτησή σου!
    2 βαθμοί
  2. Εγώ θα πρότεινα να μην δώσεις ένα όργανο τέτοιας αξίας για ένα άλλο που μάλλον δεν είναι και σίγουρο ότι θα σου κάτσει.παρε μια οικονομική classic vibe που είναι τίμιο οργανάκι που το πουλάς οπότε θες.και επεξεργασου την.αν σου κάτσει στο χέρι και το αυτί κάνεις το μεγάλο βήμα δίνεις και τις 2 και τα χώνεις €€ για ένα και καλο.αυτα
    1 βαθμός
  3. Για τα Κ240 δεν έχω άποψη, δε τα ξέρω. Εγώ έχω τα Μ50X, τα οποια είναι το αμέσως επόμενο μοντέλο σε ποιότητα από τα 40, είναι μέσα στο budget σου νομίζω. Τα 40 είναι αξιοπρεπέστατα απ' ότι εχω διαβάσει, αν δεν είσαι διατεθημένος να δώσεις το κάτι παραπάνω για τα 50. Η κύρια διαφορά των 770 με 990 είναι το closed vs open back. Τα open back θεωρούνται καλύτερα γενικά, ναι, αλλά πρέπει να έχεις απόλυτη ησυχία για να μην μπαίνει άλλος ήχος μέσα. Αν έχεις δλδ aircondition, ή ακόμα και ψυγείο κοντά σου, θα το ακούς κανονικά. Είναι καθαρά για studio χρήση δηλαδή. Επίσης αφήνουν έξω τον ήχο που βγαίνει από αυτά, με αποτέλεσμα να είναι σαν μικρά ηχεία. Αυτό σημαίνει ότι αν κάνεις ηχογράφηση με μικρόφωνο, ίσως έχεις πρόβλημα feedback. Τα closed είναι πιο εύχρηστα, αλλά ίσως πιο κουραστικά. Δε συνιστώνται για να μειξάρεις 100% σε αυτά, ανάλογα και το μοντέλο φυσικά. Απομονώνουν τυχόν θόρυβο από το περιβάλλον και δεν αφήνουν έξω τον ήχο που έρχεται από αυτά. Έξτρα bonus, σίγουρα μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις σε άλλες περιπτώσεις, πχ, να τα βάλεις πχ σε ένα ταξίδι, αεροπλάνο, κτλ, χωρίς να ενοχλείς και να ενοχλείσαι. Έχε υπ όψιν σου ότι κανένα σετ ακουστικών δεν είναι τέλειο σε αυτό το ύψος τιμών - το ίδιο ισχύει και για τα ηχεία. Καλά ακουστικά δε σημαίνει καλό mix. Το παν είναι να γνωρίζεις της δυνατότητες και τις αδυναμίες τους και να ξέρεις να δουλεύεις γύρω από αυτές. Ότι και να πάρεις, πρέπει να του δώσεις χρόνο και να το μάθεις, να ακούς (και να κοιτάς) reference tracks και να προσπαθείς να καταλάβεις πώς μπορείς να φέρεις το mix σου στο βέλτιστο επίπεδο.
    1 βαθμός
  4. τα ανοιχτού τύπου είναι πιό ξεκούραστα. Μπορείς να ακούς τους ήχους του περιβάλλοντος, τηλεφωνα αν χρειαστεί, ομιλίες κλπ αλλά βασικά κάνεις τη δουλειά σου. Τα κλειστού τύπου σε ξεκόβουν, σε απομονώνουν, ψιλοαισθάνεσαι λίγο άσχημα και ανάλογα με την ποιότητα του ακουστικού έχεις την αίσθηση ότι ακούς σε "κουτί". Αλλά ό,τι δεν ακούς εσύ, δεν ακούν και οι άλλοι προς τα έξω. Δεν έχεις leakage προς το μικρόφωνο και ακούς καθαρά τη φωνή σου μέσα απο το κεφάλι σου αν είσαι ο τραγουδιστής. Δεν ενοχλούν τους δίπλα. Απλά...ακούγονται ελαφρά. Προσωπικά έχω 6 ζευγάρια ανοιχτού και ένα μόνο κλειστού και το χρησιμοποιώ μόνο όταν χρειάζομαι τις ιδιότητές του. Δηλαδή πιό σπάνια.
    1 βαθμός
  5. Αυτά είναι όντως καλά ακουστικά για επαγγελματίες και χαιεντάδες. Βέβαια για τους χαιεντάδες ίσως είναι η αφετηρία τα 300 ευρώ, καθώς η headfi craze των τελευταίων 10 ετών μας οδήγησε σε ακουστικά των 1000, 2000, 5000 και 10000 ευρώ. Ευτυχώς οι επαγγελματίες δεν μασάνε. Και μένουν με ένα καλό επαγγελματικό. Τα άλλα είναι έχοντες και μυαλό μή έχοντες....
    1 βαθμός
  6. Καταρχάς πρέπει να καταλάβεις τι παίζει με τα Ohm/impedance και τις κάρτες ήχου. Τι γίνεται όταν συνδέσεις high-impedance ακουστικά σε συσκευή που δε τα "σηκώνει", είτε αυτό είναι κάρτα ήχου, είτε είναι κινητό τηλέφωνο? Πολύ απλά, δεν έχεις αρκετή ένταση. Όσο περισσότερα Ohm ζητάει το ακουστικό, τόσο λιγότερη ένταση θα έχεις - γι αυτό και συνιστάται προενίσχυση. Η κάρτα σου είναι ίσως η πιο entry-level που υπάρχει, και απ'ότι διαβάζω δε θα μπορεί να υποστηρίξει 250 Ohm ακουστηκά. Γενικά διαβάζω ότι η συγκεκριμένη κάρτα δε τα πάει καλά με το headphone output. Οπότε θα πρέπει να πάς κάτω από τα 80. - Γιατί υπάρχουν τα ίδια μοντέλα ακουστικών σε διαφορετικά Ohm? Γιατί υποτίθεται ότι όσα περισσότερα Ohm, τόσο πιο ευκρινής θα είναι η ποιότητα αναπαραγωγής. Βέβαια μη περιμένεις να τρομάξεις από τη διαφορά. Κατά πάσα πιθανότητα δε θα καταλάβεις τίποτα. Θα έπρεπε να σε νοιάζει μόνο αν ήσουν επαγγελματίας mixing/mastering engineer, που και εκεί, θα γνώριζες ότι το mixing/mastering γίνεται πάντα σε ηχεία, και πάντα σε ένταση όχι μεγαλύτερη της ανθρώπινης καθημερινής ομιλίας. Οι περισσότεροι που προτιμούν μεγάλα Ohm και προενίσχυση είναι οι λεγόμενοι Audiophiles, που δεν έχουν σχέση με παραγωγή μουσικής. Επίσης, τα DT-990 είναι Open Back ακουστικά. To εχεις ψάξει αυτό? Γιατί υπάρχει τεράστια διαφορά ανάμεσα στα open και στα closed back. Αν συζείς, τα open θα "ενοχλούν" τους γύρω σου, μιας και ότι ακούς θα βγαίνει προς τα έξω σαν να έχεις ανοιχτά ηχεία. Εγώ σου προτείνω τα DT-770 Pro (32) ή τα ATH-M50X (38). Είναι και τα δύο closed back και θα μπορείς να τα "τρέξεις" παντού. Είναι υπερβολικά καλά, και είμαι σίγουρος ότι δε θα χρειαστείς κάτι ακριβότερο για αρκετό καιρό.
    1 βαθμός
  7. δεν θελω να σε προσγειώσω, αλλά ειλικρινά τι είναι αυτό που σε έκανε να λες θέλω να πάρω με το καλημέρα senn 600? Ας πούμε είναι σαν μια Ρολλς....(ας πούμε) αλλά δεν θα την πάς στον χωματόδρομο. Είναι εξαιρετικά ακουστικά αλλά απαιτούν (πρόσεξε τη λέξη) ανάλογα συνοδά. Αλλιώς θα είναι σαν να έχεις κάτι φτηνό, με ...προσδοκίες. Αυτά όλα πάνε πακέτο. Εγω θα έπαιρνα Κ240. Τα πρώτα μου Κ240 τα πήρα το 1976. Είναι 600Ω. Και τα έχω ακόμα. Βέβαια τώρα φτιάχνονται στην Κίνα, και δεν είναι πλέον αυστριακά. Μόνο στο όνομα. Αλλά είναι πολύ καλά. Τα σημερινά είναι 55Ω αλλά σαν ήχος είναι κοντά στο τότε. Μια ολόκληρη ζωή άκουω με ακουστικά και πολλές φορές αταίριαστα, οπότε ξέρω τι σημαίνει ταίριασμα. Γενικά να ξέρεις οι φτηνές κάρτες των 50-150 ευρώ έχουν στην έξοδο φτηνά ολοκληρωμένα που είναι φτιαγμένα για εύκολα ακουστικά στην περιοχή των 30Ω. Ή και ψείρες. Και σου λεω, δεν είναι ότι δεν θα παίξουν τα HD600. Θα παίξουν. Αλλά για να τα απολαύσεις και να πιάσουν τόπο θα χρειαστούν 2-3 χρόνια όσα θα κρατήσεις τη φτηνή κάρτα. Το να βάλεις ένα ενισχυτή σε τέτοια κάρτα δεν το συζητάμε κάν.
    1 βαθμός
  8. Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Δε με χαλάει καθόλου αυτό. Ίσα-ίσα. @JimmyPap & @Lord_Goumis Καταλαβαίνω τι λέτε. Τα posts σας εξέφρασαν πολλά από αυτά που σκέφτομαι και με ανησυχούν. Ελπίζω ότι σε medium/high gain ήχους θα με καλύψει η Charvel. Θα παραδεχτώ την αλήθεια και θα σου πω: Δεν ξέρω. Απλά ψάχνομαι... Μιας και δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να έχω μια σειρά από όργανα που θα είναι ας πούμε "tamam" για το εκάστοτε είδος που θα ήθελα να παίξω (blues, funk, hard rock, metal, ποιο σολιστικά etc.), προσπαθώ να βρω 1-2 όργανα που θα καλύψουν αξιοπρεπώς όσο μεγαλύτερο εύρος γίνεται. Και πίστευα ότι η PRS θα με βοηθούσε σε αυτό. Η συγκεκριμένη όμως σε βάθος χρόνου νομίζω ότι με απογοήτευσε. Πάντα μου φαινόταν "μουντή". Δεν ξέρω πώς αλλιώς να το περιγράψω. Ίσως φταίνε οι μαγνήτες. Ίσως πάλι το full mahogany. Ίσως να φταίω εγώ που δε μπορώ να φτιάξω έναν ήχο της προκοπής με αυτά που έχω. (Εδώ και 4 χρόνια είμαι Kemper). Ίσως η λύση να είναι όντως να αλλάξω μαγνήτες. Από ένα πρόσφατο θέμα (δε θυμάμαι ποιο) που ρώτησα τον ρώτησα @Spyros Delta τι έχει βάλει στη δικιά του, μου μπήκε η ιδέα να τους αλλάξω με το Duncan set που αναφέρω στο αρχικό post. Εν κατακλείδι, νομίζω ότι ποτέ δεν τη συμπάθησα. Καλά λέει ο @Solitude"Εκτος κι αν δεν παει άλλο κι εχεις ξεκινήσει με αιτησεις διαζυγίου κλπ" Κάπως έτσι είναι. Απλά, μπορεί η Tele να μην είναι αυτή που γυρεύω. Όπως και να 'χει, πολλά θα κριθούν στη δοκιμή. Εκεί θα δείξει το πράγμα. Αν αυτό που ακούσω και αισθανθώ μου αρέσει, θα προχωρήσω. Αλλιώς πάμε στην επόμενη...
    1 βαθμός
  9. Να σου πω το εξής. Σωτηρία υπάρχει. Απλά διαλέγεις ακουστικά που θα ταιριάζουν με την κάρτα αυτή και αργότερα με τις πιό καλές. Αν θες να έχεις και "καλή" κάρτα και καλά ακουστικά δίνεις την behringer και παίρνεις μια audient (έχω και γω solo, αλλά από όσο το είχα ψάξει στα ακουστικά η audient είναι καλύτερη, απλά βρέθηκε μπροστά μου και την πήρα ως δεύτερη). Αυτές θα ταιριάξουν καλύτερα με ακουστικά στο επίπεδο των 200-300 ευρώ, αν και πάλι γι αυτά θές κάρτα που να ξεπερνάει τα 500. (μιλάμε για 2-4 εισόδους) Εγω θα το ξεχνούσα το θέμα και με 50-80 ευρω με τα Κ240 ή τα ΑΤΗ40 θα έκανα τη δουλειά μου μια χαρά, και ίσως θα μου έφευγε η φαγούρα για τα ακριβά ακουστικά. Και μην νομίζεις ...πάντα είχα και έχω ακριβά ακουστικά. Απλά δεν ταιριάζουν όλα με όλα. Τα Κ240 ή τα ΑΤΗ40 είναι πολύ καλά ακουστικά. Πολύ καλύτερα από όσο δείχνει η τιμή τους.
    1 βαθμός
  10. θα ξεκινήσω από το υστερόγραφό σου και εσύ επίσης θα έπρεπε απο εκεί. Η κάρτα είναι εντελώς budget κατηγορία και κάτω. Τα ακουστικά που διαλέγεις ή στοχεύεις έχουν απαιτήσεις σε ohm. Τα sennheiser ιδίως, αλλά και τα beyer. Εχε υπόψη ότι το 770 βγαίνει και σε 32Ω. Προσωπικά θεωρώ καλό ένα ακουστικό ότι είναι απαιτητικό σε watt δηλαδή έχει μεγάλη impedance. Και τα ακουστικά που διαλέγεις μπορεί να είναι επένδυση αλλά μέχρι να αλλάξεις κάρτα θα ακούγονται όπως τα ακουστικά των 30-40 ευρώ. Στα χρήματα αυτά έως 100 θα κοίταζα επίσης τα akg K240 και τα at ath m40, με προτίμηση τα πρώτα. Μην ασχολείσαι με έξτρα ενισχυτές για τα ακουστικά, δώσε την κάρτα και πάρε μια audient ή μια focusrite. Προσπάθησε να ταιριάξεις τις εξόδους των καρτών με τα χαρακτηριστικά των ακουστικών. Δεν είναι ότι θα ακούγονται πιό σιγά κλπ, η υποοδήγηση ενός απαιτητικού ακουστικού θα το κάνει να ακούγεται χωρίς σώμα, χωρίς χαμηλές.
    1 βαθμός
  11. Αγαπητέ φίλε έχεις τόσα που δεν ξέρεις τι έχεις... Μάθε να χρησιμοποιείς σωστά (διαβάζοντας τις οδηγίες) το Garageband. Μπορείς να γράψεις καθαρά και χωρις "παραμορφώσεις" που είναι το πιο απλό και βασικό και μπορείς επίσης να χρησιμοποιήσεις και κάποιο preset εφέ που έχουν ετοιμάσει για όσους δεν έχουν όρεξη να ασχοληθούν διαβάζοντας, για να σου δώσουν εύκολα ότι ζητάς. Όγκο, βάθος, συμπίεση ή ότι άλλο σύνηθες χρησιμοποιείται απο τους έμπειρους ηχολήπτες για κάθε όργανο. Σύνδεσε πρώτα σωστά το όργανο στην κάρτα ήχου και ρύθμισε τις στάθμες. Ηχογράφησε στο Garageband σε κάποιο κανάλι καθαρά. Μετά πρόσθεσε κάποιο preset με έτοιμα εφε για κιθάρα. Συνήθως έχει EQ, Compression, Reverb αλλά και άλλα για πιο έντονα εφέ. Αν θες κάποια εξήγηση - βοήθεια πάνω στο Garageband εδω είμαστε.
    1 βαθμός
  12. Πάρε και μια tele καλύτερα.θα το μετανιώσεις..
    1 βαθμός
  13. Στα κομμάτια των Queen και PF που παραθέτεις χρησιμοποιούνται κιθάρες bolt on με πολύ λιγότερο sustain από μια tele. Συνεπώς δεν υπάρχουν "καλύτερες " κιθάρες απλά αυτές που βολεύουν τον παίκτη, εξάλλου στο κλιπ του Gilmour που έβαλα παραπάνω...ίδιο ηχο βγάζει και με την tele και φυσικό είναι με 3 ψυγεία με εφε... :) Επίσης αν κατάλαβα καλά ο ΟΡ δεν ζητάει κιθάρα για συγκεκριμένες χρήσεις αλλα all around κιθαρα και σίγουρα πιο all around κιθάρες από tele και strat δεν υπάρχουν. Το μόνο είδος που δεν τα καταφέρνουν καλά είναι τo heavy metal,grindcore etc. αλλά δεν νομίζω ο ΟΡ να παίζει τέτοια :)
    1 βαθμός
  14. να πίνεις πολλά νερά και να αθλείσαι . Κόψε το noiz για ένα μήνα και ίσως σου περάσει αυτή η " τρέλα " που πας να κάνεις
    1 βαθμός
  15. Ο μονος μου προβληματιΖΜΟς ειναι οι noiseless μαγνητες της ULTRA (που κατα τα αλλα ειναι κιθαρουκλα και οτι πρεπει για καποιον που ερχεται απο "μοντερνο" οργανο ,λογω του compound radius και του γελοία χαμηλου action που μπορει καποιος να πετυχει με αυτο ) αλλα αυτο αλλάζει. Μπορει ομως και να σου αρεσουν μια και δεν εχουν τα πριμα και το υπερβολικο σκασιμο των πραγματικων single coil μαγνητων. ΟΛΟΙ οι κιθαριστες καποια στιγμη ΩΡΙΜΑΖΟΥΝ στη ζωη αυτη και καταληγουν στην καλυτερη κιθαρα που εχει φτιαχτει ποτε και στην ΜΟΝΑΔΙΚΗ που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χρειαζονται.... ....η tele ειναι απλα η κιθαρα της...κιθαριστικης ωριμότητας...καποιοι την αποκτούν νωρις (την ωριμοτητα) καποιοι αργα,και καποιοι,δυστυχως...ποτεΣ
    1 βαθμός
  16. τα stock plugins του προγράμματος ειναι μια χαρα δεν χρειαζεσαι κατι παραπανω.
    1 βαθμός
  17. Σ'ευχαριστω πολυ για το σχολιο! Εχω μια υποψια για το τροφοδοτικο και συντομα θα το παω για μετρηση... τωρα usb που απασχολουνται ειναι keyboard,καρτα,ποντικι-πληκτρολογιο δεν υπαρχει κατι αλλο
    1 βαθμός
  18. Η σκεψη σου ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ λαθος. Οπως και ΟΛΑ τα DAW το GarageBand εχει ΑΠΟΛΥΤΗ πιστοτητα μια και ειναι ψηφικο. Οτι του ΒΑΛΕΙΣ ...ΒΓΑΖΕΙ.
    1 βαθμός
  19. Δεν έχω windows7 αλλά όπως φαίνεται από το σύνολο των σχολίων μοιάζει με πρόβλημα hardware. Προσοχή σε αυτό που λέει παραπάνω ο dimsonic. Αν το τροφοδοτικό έχει κουραστεί εξηγούνται πολλά προβλήματα τα οποία εκδηλώνονται κατ' αρχήν σε περιφερειακά usb . Καταλαβαίνω ότι δεν έχεις καμία διάθεση να το αφαιρέσεις και να το τρέχεις για μέτρημα....αλλά , κάποτε συμβαίνει... Μπορεί όμως και να μην είναι ακριβώς αυτό το πρόβλημα. Έχεις προσθέσει τελευταίως κι άλλες συσκευές USB ? Αν ναι , τότε αφαίρεσε όσες δεν χρειάζονται για να βγει η δουλειά σου. Κάποιες μητρικές μπορεί να λένε ότι σηκώνουν μέχρι και τόσες συσκευές usb αλλά , από ένα σημείο και μετά οι πόροι δεν επαρκούν (δεν αναφέρομαι στη μνήμη) , χάνεται το real time respond και γενικά μπορεί να μην ανταποκρίνεται το σύστημα με την επιθυμητή ακρίβεια. Καλή επιτυχία !
    1 βαθμός
  20. Δυστυχώς... Καλός μουσικός και καλός άνθρωπος. Ο Θεός να τον αναπαύσει.
    1 βαθμός
  21. Όπως πρέπει ακογονται και οι δυο αλλά λόγω χρώματος διαλέγω την πρώτη που σίγουρα είναι η parts
    0 βαθμοί
  22. Γράμμωση σήμερα. Χοιρινη μπριζόλα από Ελασσόνα φυσικά, σαλάτα σπανάκι ροκα φρεσκια μυτζηθρα. Αν έτρωγα έτσι κάθε μέρα θάμανε φέτες μέχρι τα μπάνια του λαΓου
    0 βαθμοί
  23. Πιλαφάρα δε κρέταν γουεη με κότα και φυσικά στο πλάι φρούτο
    0 βαθμοί
  24. πριν αρχίσω να ασχολούμαι με ηλεκτρονικά όργανα δεν είχα κανένα θέμα με κλειστά ακουστικά, μόλις πήρα ανοιχτά (beyerdynamic 990 pro) επιτέλους κατάλαβα τον ήχο των πηγών μου. Τα καλύτερα λεφτά που έχω δώσει για εξοπλισμό είναι. -κατά τη γνώμη μου δεν ενοχλούν "έξω" -τα ακούω από μια focusrite 18i20 2nd gen και σε στιγμές θα ήθελα να μπορώ να δυναμώσω κι άλλο (όχι για δουλεια, από πορωση )
    0 βαθμοί
  25. Σιγουρα φταινε οι μαγνητες. Στη δικια μου prs se οι μαγνητες 85/15s ειναι τοσο πριματοι που θυμιζουν πιο πολυ μονοπηνιους τελε, παρα humbuckers. Απο τις πιο bright κιθαρες που εχω. Ειμαι πεπεισμενος οτι με αλλαγη μαγνητων θα βρεις αυτο που ψαχνεις.
    0 βαθμοί
  26. Υπάρχουνε χαρακτήρες και χαρακτήρες. Δεν είναι όλοι οι χαρακτήρες καλοί. Υπάρχουνε και οι παλιοχαρακτήρες ασούμε.
    0 βαθμοί
  27. Παράξενο πράγμα πάντως. Οι Crimson μου άρεσαν, ο Fripp ποτέ! Δεν ξέρω, κάτι είχε στο παιξιμό του που δεν με πήγε. Τώρα αυτό το 'σούργελο' με την γυναίκα του, τα κολλητά και το παίξιμο στην κουζίνα και καλά χάριν πανδημίας, πιό πολύ στενοχώρια μου προκάλεσε παρά θαυμασμό!
    0 βαθμοί
  28. Ισως η πιο συνετή πρώτη κίνηση να αφορουσε τους μαγνητες της PRS. Όχι απαραίτητα με το τόσο προβλέψιμο σετ που σκεφτεσαι ΟΡ αλλα ως γνωστόν περί ορέξεως...... Εκτος κι αν δεν παει άλλο κι εχεις ξεκινήσει με αιτησεις διαζυγίου κλπ
    0 βαθμοί
  29. Και οι 2 πολυ ωραιες (και πολυ κοντινες ηχητικα) αλλα δε θα σταθω εκει - θα σταθω στο οτι εισαι τοσο κοντα στην υπερτατη thinline, κριμα ειναι, μια μανικοτραμπα δρομος, σκεψου το.
    0 βαθμοί
  30. o Mayer & o Hendrix διαφωνοντουστασανε https://www.guitarworld.com/artists/secrets-jimi-hendrixs-guitar-setup-interview-roger-mayer Mayer says an important part of Hendrix's sound was due to his use of carefully selected string gauges, which evened out the guitar's response from string to string. "First of all, we weren't using a flat-radius fretboard," Mayer says. "We were using the normal one, not the very high radius but definitely curvy. The actual strings we used were not what people would expect. The string gauges would run .010, .013, .015, .026, .032 and .038. The big difference there is that you're using the .015 for the third, because if you use the .017 for the third, the actual sound of the guitar is very G-heavy. The electrical output of the strings is dependent on the square of the diameter; if you square all the diameters and look at them, you can get much more of an idea about the balance of the guitar. "You should always remember that, because many, many times people use a set of strings that are completely imbalanced and they just don't sound that good. Most people would say a .010 to .013 is the correct jump. And the .015 is much better for the G than a .017. An .015 squares out at .225 and .017 is 289. So you're going to get 28 percent more output just with a two-pound different in string size Να σου πω ακομα και σε 10αρες να μεινεις...κανε τη..χαρη στον εαυτο σου και αλλαξε την 017 G με 015 ,στρωνει η κιθαρα αμεσως.
    0 βαθμοί
  31. Έχουμε μπουχτήσει με καθαρές ηχογραφήσεις από τέλε. Ανεβάζω μια ηχογράφηση με βρώμικο ήχο, έτσι για αλλαγή. Τέρμα gain στον dsl5cr, treble 0, middle 10, bass 0, καρφί στον ενισχυτή. Παίζω μόνο με το volume της κιθάρας. dsl5 tele full gain.mp3
    0 βαθμοί
  32. Μόλις μιλούσα με κάποιον φίλον τεχνικό, του λεγα για τις 10 38 την γνώμη του και μου πε ότι είναι ψυχολογικό, παρά αληθινό. Και μετά του απάντησα οτι και το πως δε φεύγω από 11 άρες γενικά ψυχολογικό είναι. Μου φαίνεται ότι είμαι ήδη στο κλαμπ. Τι κάθομαι και υπερασπιζομαι τις 10 38 χωρίς να τις πολύ έχω δοκιμάσει ?
    0 βαθμοί
  33. My name is 010-038 and I am the king of balance :) Δεν την γλυτώνεις θα μπεις και εσύ στο κλαμπ :) Δεν έχω γνωρίσει κάποιον που να δοκιμασε 010-038 και να μην αλλαξοπιστησε :)
    0 βαθμοί
  34. ειτε μιλαμε για mambo ειτε μιλαμε για hard/heavy rock ειτε μιλαμε για classic rock ειτε μιλαμε για country ειτε μιλαμε για jazz ειτε μιλαμε για ποπ & funk ειτε μιλαμε για ψυχεδελεια ειτε,ειτε,ειτε....δεν υπαρχει πιο all around κιθαρα απο την tele (&την strat φυσικα )
    0 βαθμοί
  35. τις ..γεμίζει μια χαρά. Οι φήμες από τα 70ς κιόλας λέγανε ότι είναι προικισμένος
    0 βαθμοί
  36. Είναι απλό. Έχεις πέσει θύμα των influencers του noiz, dim, και ΣΦ. Όταν έλεγα εγώ να απαγορευτεί το ποστάρισμα βίντεο για Tele πάνω από μια φορά την εβδομάδα κάτι ήξερα. Σου πλύνανε τον εγκέφαλο ασούμε.
    0 βαθμοί
  37. Tι κανει ο ανθρωπος για να .... γεμισει ... τις ωρες του.
    0 βαθμοί
  38. μπααα ο τρίτος όπως βλέπεις κρατάει φανάρι
    0 βαθμοί
  39. ένα είναι σίγουρο αυτοί οι δυο τη βρίσκουν καλά
    0 βαθμοί
  40. https://apollon.org.gr/έφυγε-ο-γιάννης-σαρόγλου/
    0 βαθμοί
  41. Θέλω να χάσω 8 κιλά λίπος και να βγάλω μαλλιά. Να ξεκινήσω δίαιτα με αβοκάντο?
    0 βαθμοί
  42. Για να κλείσουμε το θέμα τελικά επέλεξα την Taylor 214 ce dlx red. Φανταστικό όργανο με διαφορά η πιο value for money κιθάρα που έπαιξα μέχρι 3k. Σας ευχαριστώ όλους για την βοήθεια σας. Θα ήθελα κλείνοντας αφού μπήκα σε αυτη την διαδικασία να ψαχτω αρκετά και να παίξω με πάρα πολλες κιθάρες, ότι οι Taylor είναι συνολικά από τα πιο ολοκληρωμένα όργανα. Παίζουν πολύ καλά σε ολόκληρη την ταστιερα και είναι πολύ εύκολο-παίχτες κιθάρες. Τα ηλεκτρικά τους είναι εντυπωσιακά και τα μοντέλα από 1,5 κ και πάνω έρχονται με hard case θηκάρα! Την έχω στο σαλόνι και την κοιτάω είναι φανταστική.... σας ευχαριστώ και πάλι όλους.
    0 βαθμοί
  43. Δεν μπορώ να σταθώ στα της μουσικής γιατί προσπαθώ να συνέλθω από το θέαμα της συζύγου χωρίς σουτιέν
    0 βαθμοί
  44. Ο τύπος πάντως δεν το παίζει καλά το κομμάτι των Crimson. Να κάτσει να στρώσει κώλο άλλα 22 χρόνια, και μετά να ξαναδοκιμάσει να το παίξει. Α, ξέχασα, να μάθει και κανένα του Holdsworth (καμιά 20αριά χρόνια θα του πάρει). Και θα πάει 60 χρονών, και θα είναι ένας φοβερός κιθαρίστας που θα παίζει 2 κομμάτια.
    0 βαθμοί
  45. Ναι αλλά τύπος που το μελεταγε 22 χρόνια,θα μπορούσε να συνέθετε κανένα δικό του κομμάτι.
    0 βαθμοί
  46. Γουσταρω fripp, αλλά δεν είναι και όσα έχει γράψει τέλεια.
    0 βαθμοί
  47. To highway και 42 χρόνια να κάνεις να το μάθεις, αξίζει γιατί θα παιζεις μουσική όχι playstation. .
    0 βαθμοί
  48. Στα δυο λεπτα το βαρεθηκα. Κολληματα που εχει ο κοσμος.
    0 βαθμοί
  49. Επρεπε ο Fripp να το κανει ακομα πιο δυσκολο για να μη μπορει να ξαναπαιχτει ποτε. Δεν θα χαναμε τιποτα.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου