Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. ex - v27, bk27

    ex - v27, bk27

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      3.708


  3. BillTrantos

    BillTrantos

    Moderator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      4.443


  4. Alex Raptakis

    Alex Raptakis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1.814


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 09/07/2021 σε όλα

  1. Λοιπόν Μπάμπη, άκουσέ με προσεκτικά γιατί αυτά που έχω να σου πω είναι (νομίζω) πολύ σημαντικά. Ξεκινάς έχοντας κάνει ένα πολύ μεγάλο λάθος. Σύνθεση και παραγωγή μαζί στην αρχή δεν γίνεται (εκτός αν ήσουνα βοηθός στο sierra). Και δεν πρέπει να γίνει. Επικεντρώσου σε αυτό που θέλεις στην αρχή, στο βασικότερο, που κατά την γνώμη μου είναι να γράφεις κομμάτια, που να έχουν "κάτι", και χέσε τις παραγωγές για την ώρα, all in good time. Για το κομμάτι η γνώμη μου είναι η εξής. ΜΑΜΑΕΙ και άσχημα μάλιστα. Σκέψου το σαν να είναι ολοκληρωμένο κομμάτι με φωνή, στίχους, κλπ Το πρώτο μέρος συνεχίζεται (μετά το σόλο) με την φωνή να τραγουδάει, και είναι έτοιμο. Ψάχνεις ρεφραίν (πιασάρικο) μετά. Σκάει το δεύτερο μέρος που είναι ακριβώς ότι χρειάζεται για αλλαγή διάθεσης, έχει το στοιχείο της "έκπληξης", μια χαρά όλα. Επίσης είναι για φωνή και στίχους. Μια γεφυρούλα κι ένα δυνατό ρεφραίν και είσαι μπερκέτης. Τα περί παραγωγής είναι στα π@π@ρια μου. Πρώτα φτιάχνουμε μουσική, και μετά όλα τα άλλα. Θα έρθει και η παραγωγή, αλλά στην ώρα της. Και εσύ ξεκίνησες δυνατά. Συνέχα έτσι. Ρεφραίν, γέφυρα (αν θέλεις), στίχους-φωνή, και το κομμάτι είναι έτοιμο. Το δε ριφφ, ΣΚΟΤΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    4 βαθμοί
  2. Όχι με κιμά ρε γμτ, όχι ....
    2 βαθμοί
  3. Το 'χεις πολυπλεύρως και ποικιλοτρόπως. Δώσε έμφαση πρώτα στη μουσική σου και μετά άσε τα διάφορα εργαλεία να είναι απλά το μέσο για την επίτευξη των ηχητικών στόχων σου. Keep rocking πάνω απ' όλα!!
    2 βαθμοί
  4. Το θεμα που ανοιξες λιγο πολυ αφορα τους παντες εδω μεσα. Πισω στο 2013 αποφασισα ν'αρχισω ν'ασχολουμαι λιγω πιο σοβαρα με το ιδιο ακριβως πραγμα γιατι υπαρχαν παρα μα παρα πολλες ιδεες που θα πηγαιναν χαμενες (Ο λογος που δε του δινω ονομα κ το λεω πραγμα ειναι γιατι ειναι πολλα διαφορετικα πραγματα μαζι) Το πρωτο ζητημα ειναι η καποια εξοικειωση με το daw. Στην αρχη φαινεται βουνο αλλα ερχεται σχετικα γρηγορα στις βασικες λειτουργιες του. Ειδα πως γραφεις με Λοτζικ κ σου βαζω 2 λινκ απο βιντεο που ειναι πολυ διαφωτιστικα. Δε ξερω σε τι επιπεδο εισαι οποτε υποθετω πως τωρα μαθαινεις (με βαση τα οσα γραφεις) κ το καναλι αυτο τα βαζει ολα σε πολυ λογικη σειρα, ο,τι καλυτερο για μενα για τα πρωτα βηματα https://www.youtube.com/watch?v=7QQN_UFVpbk https://www.youtube.com/watch?v=vry9ZDGr56E Το επομενο πολυ σημαντικο βημα ειναι drum programming. Δωσε οσο πιο πολλα μπορεις. Σπαταλα τις περισσοτερες ωρες εδω. Για μενα το πιο σημαντικο βημα στο να παψουν να ακουγονται τα κομματια σκορπιες ιδεες αλλα κομματια, ειναι αυτο. Μαθε τι ειναι half time, double time, αν ξερεις (που μαλλον ξερεις γιατι σε ακουω εμπειρο μουσικο) δοκιμαζε συνεχεια αλλαγες κ μη συμβιβαζεσαι με τη πρωτη γκρουβα που απλα ταιριαζει με την ιδεα σου. Ghost notes, δυναμικες πολυ σημαντικες. Εγω αφου γραφω το βασικο beat (κ αφου δοκιμασω 30 παραλλαγες του) μετα ψαχνω στα ντραμο-software που εχω ολες τις midi γκρουβες που εχω παιγμενες ομως απο κανονικους ντραμμερ. Κραταω οτι μπορω απο αυτες (πχ hi-hat κ το 50% του snare) κ προσθετω πχ μονο το πατερν της μποτας που θελω. Ο λογος? Δυναμικες, ghost notes κ το οτι δεν ειναι ολα στο grid το κανουν πολυ πιο ανθρωπινο. Παρ'ολα αυτα το πιο βασικο ειναι να μαθεις να γραφεις κ να κανεις οσο πιο καλο edit στα τυμπανα, μεχρι το beat που να συνοδευει το σημειο να ειναι 95% αυτο που θελεις κ οχι 70% αυτο που θελεις. Εχει μεγαλη διαφορα Το επομενο ειναι να εχει ενδιαφερον το κομματι αρμονικα. Πολυ μεγαλη κουβεντα. Δεν εχουμε ολοι το ιδιο υποβαθρο. Αλλο επιπεδο καποιος που εχει πτυχιο αρμονιας, αντιστιξης φουγκας κ ξερει ολα τα Κοραλ του Μπαχ απ'εξω κ ανακατωτα, αλλο ενας πιανιστας ή κιμπορντιστας εν γενει κ αλλο ενας ροκ κιθαριστας. Κ εγω ημουν ενας κιθαριστας που ηξερε να γραφει μονο riff-based μουσικη. Κ αυτο με αναγκασε ν'αλλαξω εντελως προσεγγιση. Να καταλαβω την αξια των voicing που χρησιμοποιω κ να να κατανοησω τουλαχιστον τη σημασια ενος βασικου voice leading κ του μπασου. Πραγματα αυτονοητα που εγω αγνοουσα την υπαρξη τους. Για χρονια "ζοριζα" τον εαυτο μου να μαθει να γραφει κατι που θα ειναι ενδιαφερον ακομα κιαν ο αλλος ακουσει μονο την μελωδια κ την βασικη αρμονια του κομματιου. Φωνη- πιανο, φωνη-κιθαρα. Εχει το κομματι λογο υπαρξης ετσι? Μονο τοτε προχωραω. Φυσικα ροκ κιθαριστας ημουν παντα κ αυτο θα φανει στο πως ντυνω το κομματι στην τελικη του μορφη. Αλλα ολη αυτη η διαδικασια με εκανε να δω σοβαρα το song-writing κ ακομα κ οταν γραφω ροκ-heavy κ guitar oriented μουσικη εχω πολυ περισσοτερο ελεγχο κ οραμα απ'οτι ειχα πριν. Μερα με νυχτα
    2 βαθμοί
  5. Πολύ καλός, σίγουρα δε μου ακούστηκε για πρώτη προσπάθεια. Γράφε, αυτό είναι το πιο σημαντικό. Συμφωνώ με τον Φούζιο, μη πολυδίνεις σημασία στην παραγωγή για τώρα, κοίτα να περνάει η ιδέα σου στο DAW γιατί αυτό είναι το σημαντικό στην αρχή. Με τον καιρό θα φτιάξει και το αυτί για παραγωγή, μαθαίνοντας παραπάνω και το DAW σου. Μπράβο!
    2 βαθμοί
  6. 1 βαθμός
  7. Μ' άρεσε. Κι' απο τη στιγμή που μ' άρεσε, δεν πολυκοιτάω τα της παραγωγής κλπ.
    1 βαθμός
  8. Γράφε Μπαμπίνο και μην πολυσκέφτεσαι! Να συλλαμβάνονται οι ιδέες και να αποτυπώνονται. Μπράβο!
    1 βαθμός
  9. Επισης βασικο που ξεχασα. Οσο πιο καλο τρακινγκ γινεται. Κι οπως αναφερθηκε παρε ενα φτηνο μπασο. Εγω πηρα ενα Squier cv Pj μεταχειρισμενο κ ειναι απ'τις καλυτερες αγορες που εχω κανει παρ'οτι δεν ειμαι μπασιστας. Επισης δεν αναφερθηκα στο κομματι σου που ειναι σουπερ για αρχη. Εχω καποιες ενστασεις στα ντραμς μετα το σολο αλλα αυτα ειναι δε παιζει ρολο. Επισης ειναι πολυ μικρο αλλα για το μεγεθος του εχει καλη αναπτυξη. Ειναι κ καλο σαν ιδεα κ μας δειχνει κ τα γουστα σου κ το παιξιμο σου που ειναι πολυ καλο.
    1 βαθμός
  10. Πριν παμε στα 2 τελικα σταδια (μιξη κ παραγωγη) υπαρχει ενα ακομα τεραστιο θεμα. Φωνη.... Εδω δεν ειναι πολλα αυτα που μπορεις να κανεις. Εγω γραφω τους οδηγους με δικα μου φωνητικα. Τα μισω. Ειμαι ο χειροτερος. Τιγκα στο pitch correction. Στη δικη σου περιπτωση flex pitch στο Λοτζικ. Βεβαιωνομαι πως η μελωδια λειτουργει κ ειναι αυτη που θελω. Οτι ειπα στο drum editing εδω επι 10. Να εισαι οσο πιο αυστηρος μπορεις με τη φωνη. Αυτη ειναι το κομματι. Αν γραφεις κατι κιθαριστικο ή ορχηστρικο κατα πασα πιθανοτητα η μελωδια ειναι το κομματι. Οταν εισαι απολυτα ικανοποιημενος συνθετικα (αφηνω τη μιξη εξω) κ σ'αρεσει αυτο που εγραψες βρες καποιον σεσσιον τραγουδιστη που σ'αρεσει η φωνη κ η δουλεια του κ πληρωσε τον να σου γραψει τα φωνητικα. Υπαρχουν site για ολα τα οργανα κ ολες τις δουλειες που μπορει να χρειαστεις κ για ολα τα βαλαντια. Ειδικα στη φωνη αξιζει τον κοπο. Απογειωνει το κομματι (αν το κομματι ειναι καλο βεβαια) Τελος μιξη παραγωγη. Καποια απο αυτα που εγραψα στο πρωτο ποστ ειναι κ δουλεια του παραγωγου. Οπως κ το pre-production βεβαια κ οι ηχοι που θα χρησιμοποιησεις. Δεν μπορεις να ξερεις αν το κομματι θα χρειαστει κατι ακομα αν ηχητικα δεν ειναι ισορροπημενο. Αλλα αυτο ερχεται με την εμπειρια. Θα σου προτεινα στην αρχη αυτο το κομματι να το παραβλεψεις. Πολυ σημαντικο μεν αλλα θα πελαγωσεις. Υπαρχει κ το συναισθημα του: "Τι στο καλο κανω? Εγω θελω να γραψω κατι κ το editing , programming, mixing κ producing μερος μου σκοτωνει την δημιουργια" Αν το νιωθεις εντονα ασ'το απ'εξω προς το παρον Εγω αφου ηρθε η τριβη με ολα τ'αλλα κ ειπα πως κατι σκαμπαζω, ενιωσα πως ηρθε η ωρα να μαθω καποια πραγματα με μιξη κ να κανω καποια μαθηματα. Απο την αρχη με ετρωγε αλλα πρεπει να εισαι ειλικρινης κ να ξερεις αν πρωτα εισαι εκει που θες σε ολα τα αλλα κ το μονο που λειπει ειναι η μιξη. Εστω κ για ντεμο. Κ μη γελιομαστε κ το song-writing ειναι ενα skill που αναπτυσσεται. Οσο πιο πολυ τριβη κ οσο πιο πολυ καιρια κριτικη στις αποφασεις με γνωμονα παντα το κομματι κ οχι τη συνηθεια, τοσο καλυτεροι γινομαστε. Τιποτα τι ευχαριστεις. Κ εγω στο ιδιο δρομο βρισκομαι. Κ απ'οτι βλεπω εσυ εισαι πολυ πιο οργανωμενος απ'οτι εγω οταν ξεκιναγα οποτε θα δεις πολυ πιο γρηγορα αποτελεσματα. Το πιο βασικο ειναι να μπορεις να βγαινεις εξω απο το κομματι κ να εισαι αυστηρος με τις αποφασεις σου. Αν δινουν κατι στη συνθεση δηλαδη. Ενα μονο πραγμα αν εμαθα απο ολο αυτο ειναι να πεταω πολυ πιο γρηγορα κατι που ή δε προσθετει τιποτα ή κανει κακο στο κομματι. Ειδικα οταν εχεις φαει τοση ωρα κ κοπο στο να το φτιαξεις ειναι πολυ δυσκολη αποφαση. Ε αφου το κανεις...50 φορες οι συναισθηματισμοι πανε στραφι κ κοιτας μονο το πως θα προχωρησει το κομματι.
    1 βαθμός
  11. Μια χαρά! Σίγουρα δεν δοκιμάζεις τις συνθετικές σου ικανότητες εδω αλλά παίζεις ένα ριφ για να γράψεις πρώτη φορά αν κατάλαβα καλά. Τα τύμπανα και το μπάσο σε κάποιους δεν αρέσουν καθαρά υποκειμενικά θα έλεγα. Εμένα μια χαρά μου φάνηκαν και αν σου αρέσουν εσένα μη ψάχνεσαι παραπέρα. Πολύ καλή αρχή στο home recording και ισορροπημένη. Έχεις τα εργαλεία, τα μαθαίνεις, έχεις αυτί και ξέρεις να παίζεις... προχώρα
    1 βαθμός
  12. Υπάρχουν φοβερά midi μπάσα, απλά πρέπει να αφιερώσεις πολλές ώρες στον προγραμματισμό και στη μείξη τους. Γενικά το μπάσο όμως μπορεί να σου χαλάσει όλη τη μείξη αρκετά εύκολα, ότι και να χρησιμοποιήσεις.
    1 βαθμός
  13. Πολύ καλό! και ωραίο ριφ! Γράφε πράμα φίλε και η παραγωγή θα έρθει! Αφού έχεις το logic, γιατί δεν χρησιμοποιείς τον drummer του logic? Είναι πολύ απλό και ρεαλιστικό και γκρουβάρει. Εσύ του λες μόνο "πιο δυνατά, πιο περίπλοκα, πιο απλά κλπ κλπ", δες κανά tutorial. Αν θες να κάνεις και κανά περίεργο και συγκεκριμένο brake, το επεξεργάζεσαι και σαν midi, κανονικά νότα-νότα. Επίσης, όπως σου είπαν και οι άλλοι, κοίτα στις αγγελίες κανένα μπάσο (80-100 ευρώ), είναι όντως ξενέρωμα το midi για μπάσο.
    1 βαθμός
  14. Με τη δύναμη του CUBASE 11 PRO ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΠΡΟΧΤΕΣ το φτιάξαμε.
    1 βαθμός
  15. Για τα γουστα μου ειναι ακριβως αυτο....... Καθομαι σε καλοκαιρινο υπερυψωμενο μπαρακι,εχω πιει τρια κοκταιλς χρωματιστα(οτι να 'ναι,με το χρωμα τα παραγγελνω αυτα παντα και να μην εχουν βοτκα)και ειναι η ωρα της μπυρας πια. Ακουγεται και λεω"ωραιο".Μολις μπαινουν οι "αρρωστες" κιθαρες και οι πενιες ξαναλεω "οπα,εδω ειμαστε". Κουνιουνται οι κοπελιες που σερβιρουν,παρεα και του λογου μου και γουσταρω.Ωραια πραγματα δηλ. Καπως ετσι. Μπραβο και στους δυο,ομορφιες.
    1 βαθμός
  16. Έχοντας αναβάλλει για πολύ (παρά πολύ) καιρό τη δημιουργία μια original σύνθεσης, αποφάσισα να αρχίσω δειλά δειλά την πρώτη μου προσπάθεια. Το φοβόμουν για δύο λόγους. Ο ένας είναι το κομμάτι της ηχογράφησης - παραγωγής. Ο άλλος είναι η ίδια η σύνθεση. Ότι και καλά θα τα σκατώσω. Λες και σώνει και καλά η παραγωγή θα πρέπει να είναι super με τη μία (ναι αμε!) και ότι η σύνθεση θα instant classic (). Άφησα τις μαλακίες στην άκρη λοιπόν και είπα να βρέξω τα πόδια μου. Το δείγμα είναι μικρό (μόλις 1'20'') και ίσως ζητάω τη γνώμη σας νωρίς, αλλά πολύ θα ήθελα να με συμβουλέψετε σε ό,τι νομίζετε πως χρήζει προσοχής, αλλαγής κλπ. Recording info: DAW: Logic Guitar: Παιγμένες από εμένα με stock logic sounds Drums: GetGood Drums Bass: MIDI με Logic plugins Mastering: Bandlab Υ.Γ.: To solo δε θα το έλεγα μέρος της σύηνθεσης. Περισσότερο το έβαλα για να τεστάρω το πώς θα το έβαζα στη μίξη. mpamps-DropD_mastered.mp3
    0 βαθμοί
  17. O Josh παρέα με τον Rhett έκαναν πάλι ένα ενδιαφέρον επεισόδιο για το αγαπημένο μου θέμα.
    0 βαθμοί
  18. Το πρωί τους άφησα μισό ταψί. Μου άφησαν το παρακάτω. Πείναγε πολύ το παιδί, μου είπε. Κακούργα γυναίκα!! (θα χάσω όμως κάποια γραμμάρια σήμερα - not bad)
    0 βαθμοί
  19. +1000 Οι κιθάρες στο κομμάτι είναι παιγμένες με την 1 από τις 2 κιθάρες που πήρα πριν 2 μήνες. Την ESP LTD EC-1000. Ήμουν έτοιμος έτσι για δοκιμή (αλλά και διάθεση για λίγο χαβαλέ) να ανεβάσω μια version παιγμένη με το έταιρο νέο απόκτημα την Ultra Tele.... ...αλλά μετά διάβασα το post σου και λέω "κρίμα είναι να εκτροχιαστεί το νήμα"
    0 βαθμοί
  20. Τι ωραία post έχουν γραφτεί σ' αυτό το νήμα! Τι ωραία ...
    0 βαθμοί
  21. @billaraskats27 Σε ευχαριστώ πολύ. Αρχικά σε ευχαριστώ για τα links. Θα τα μελετήσω το ΣΚ. Έχω ένα subscription στο Groove3.com που έχει ένα σκασμό tutorials για Logic και music production καθώς και πιο εξειδικευμενα για Compressors, Reverbs κλπ. Η πληθώρα όμως τόσων tutorials είναι ένα τεράστιο rabbit hole στο όποιο μπαίνω συχνά και στο τέλος πελαγώνω. Κατα δεύτερον, συμφωνώ απόλυτα σε ό,τι λες για τα drums. Τρίτον, σε ότι αφορά τη σύνθεση, ότι γράφω είναι κατα κύριο λόγο (guitar-)riff based. Τώρα τελευταία προσπαθώ να εξελιχθώ και στον τομέα αυτό. Όλα αυτά τα χρόνια έμαθα αρκετά basic κομμάτια θεωρίας και εδώ και κάποιους μήνες μελετάω 1-2 courses του Guy Michelmore στο https://thinkspaceeducation.com (Learn Music Theory, How to Write Music).
    0 βαθμοί
  22. Ναι Μανώλη σωστά κατάλαβες. Άνοιξα cubase και ηχογράφησα από το πλήκτρο με τέμπο 98 ενώ άφησα το μετρονόμο του cubase στο default 120 Ευτυχώς το έφτιαξε ο Alex τον οποίο ευχαριστώ Θα ήταν μεγάλο το κόστος να το κάνω από την αρχή γιατί ήδη κάνει επεξεργασία στα midi tracks την οποία θα έπρεπε να την κάνω ξανά Τέλος καλό όλα καλά!
    0 βαθμοί
  23. Φιλοσοφικά έχω τις ενστάσεις μου εδώ. Το Gain της κονσόλας ρυθμίζει την ευαισθησία εισόδου και άρα φροντίζει το εισερχόμενο σήμα να φτάσει το ιδεατό gain για να υποστεί χωρίς θόρυβο, επεξεργασία (EQ, Insert, Aux) και να διακλαδωθεί στη συνέχεια. Ιδανικά λοιπόν το πιστό σήμα είναι αυτό που έχει ρυθμιστεί στο gain της εισόδου στα +4dbu pre fader. Στη συνέχεια για να είναι σε unity gain (ότι μπαίνει, βγαίνει δηλαδή), τα fader του καναλιού και του master out θα είναι στο 0. Ολα αυτά βέβαια έχουν πάει περίπατο με τα διάφορα DAW αφού χάθηκαν τετοιες βασικές αρχές μιας και το ψηφιακό σήμα συγχωρεί το low gain. Η πιστότητα στην εγγραφή όμως είναι πάντα αυτό που κάνει την διαφορά στο αποτέλεσμα, όσο και αν το επεξεργάζεσαι στην συνέχεια.
    0 βαθμοί
  24. Χρόνος ελάχιστος αλλά στεγνώνουν και τα νίτρα, οπότε προχωράμε αργά. Εφτιαξα τη χαλκομανία. Στέλλα το όνομα αυτής. Μετά είπα να κάνω και το οβάλ αυτοκολλητάκι της εφ χωλ. Έβαλα το ζήρο φρετ αφού πλάνισα τάστα… Τέλος ζέστανα νερό και έβαλα και τη χαλκομανία στο χεντστοκ.
    0 βαθμοί
  25. Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις πολύτιμες συμβουλές. Θα συμφωνήσω με τον Φιουζιον ότι θα πρέπει να επικεντρωθώ αρχικά στη σύνθεση. Όλα μαζί δε γίνονται. Πολλά τα καρπούζια. Και σε αυτό οφείλεται οτι τα παρατούσα κάθε φορά που προσπαθούσα. Επίσης να ξεκαθαρίσω προς αποφυγή παρεξηγήσεων και δημιουργίας εσφαλμένων εντυπώσεων, ότι δεν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιώ daw για να ηχογραφήσω. Άλλωστε κατά καιρούς έχω ανεβάσει διάφορα solos/covers καθώς και συμμετείχα σε κάποια jams. Μόνο που αυτά ήταν στην ουσία overdubs πάνω σε backing track. Η 1η φορά που δοκίμασα να κάνω κάτι πιο ολοκληρωμένο σαν παραγωγή, ήταν να αποτυπώσω ένα μέρος από ένα κομμάτι των Opeth. Εδώ όμως υπήρχε κάτι έτοιμο και προσπάθησα απλά να το αναπαραξω όσο πιο πιστά μπορούσα. Αυτή όμως τώρα ήταν η 1η φορά που αποφάσισα να πάρω μια ιδέα ένα riff και να του δώσω υπόσταση. Να το κάνω κομμάτι. Σας ευχαριστώ πολύ και πάλι όλους.
    0 βαθμοί
  26. 0 βαθμοί
  27. 0 βαθμοί
  28. Ξεκίνα σιγά σιγά να περπατάς με κιθάρα στην πλάτη (σε θήκη). Στην αρχή με την sg, μετά την prs, μετά την strat, την Les Paul, και στο τέλος την Telecaster (αν δεν έχεις Tele, θα τις βγάλουνε προσφορά με τις εκπτώσεις κάποια καταστήματα ειδών άθλησης). Μετά θα προσθέσεις και κουβάλημα ενισχυτή στο περπάτημα. Και όταν με το καλό χτυπήσεις 35 χλμ. περπάτημα, θα έρχεσαι για καφέ με τα πόδια. 25 κιλά θα είσαι πια.
    0 βαθμοί
  29. Μεσημέρι, ζέστα, ελαφρά. Σαλάτα, με γαλοπούλα φουαντρέ και ντιρόλο χαμηλά λιπαρά, ελαιόλαδο και ξύδι. Στα μείον 23 κιλά σε 10 μήνες χωρίς κόπο. (Ε εντάξει όχι χωρίς τελείως κοπο. Λιγο περπάτημα κάνω κάνα 3χλμ, από εκείνη που πήγαινα με το αυτοκίνητο στη γωνία για καπνό) Πάμε για τα -33 ως στόχο. Μη κοίτατε σήμερα που το παίζω λαίδη με τα είδη υγιεινής. Ρίχνω και τις κρεαταρες και τις ψαρουκλες μου.
    0 βαθμοί
  30. 0 βαθμοί
  31. Οχι ρε, ειμαι αλαφροχερης. Η κιθαρας ειναι 34 ετων κι εχει αλλαξει μια φορα ταστα (στα 12 χρονια καθημερινης πολυωρης χρησης). Ειναι η κιθαρα που παιζω περισσοτερες ωρες με αυτην και για 20 χρονια επαιζε στη δουλεια απο 4ημερα ως 6ημερα. Ειναι 4-5 χρονια τωρα που λεω να τα αλλαξω κι ολο το τραβαω. Στην αλλη (Strat plus - κιθαρα δουλειας κι αυτη) αλλαξα πρωτη φορα περσι. (32 ετων αυτη) .
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου