Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Alex Raptakis

    Alex Raptakis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1.812


  2. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      11.681


  3. mike_rhd

    mike_rhd

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      503


  4. methylene blue

    methylene blue

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      540


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 15/07/2021 σε όλα

  1. Αν είχες στην συλλογή σου και τις original (τις ακριβές εκδόσεις) ο λόγος σου θα είχε άλλη βαρύτητα.
    1 βαθμός
  2. Αφού λοιπόν μας επιτρέπει ο dim, παραθέτω ενδεικτικά μερικούς κλασικούς δίσκους που παίζει ο Ν. Καπηλίδης, και πραγματικά θα ήθελα να μου πεις πού ακούς το σκάψιμο. Γιατί προσωπικά ακούω ένα απόλυτα ισορροπημένο παίξιμο, δυναμικά και μουσικά, μέσα στο κλίμα του κάθε κομματιού, χωρίς υπερβολές και overplaying. Παπάζογλου - Μέσω Νεφών Μάλαμας - Κύκλος Μικρούτσικος - Στου Αιώνα την Παράγκα The Jazz Utopia (η προσωπική του ethnic/jazz/fusion μπάντα) - Arothymian (το οποίο παρεμπιπτόντως είναι γεμάτο μονά μέτρα, οπότε είμαστε και λίγο μέσα στο αρχικό θέμα). Θα μπορούσα να βάλω και πολλούς άλλους αλλά η δισκογραφική του παρουσία είναι τεράστια και δεν θα τελειώναμε ποτέ.
    1 βαθμός
  3. Αυτο ειναι το κλειδι ολης της συζητησης νομιζω. Γιατι οι οποιες "διαφωνιες" προκυπτουν ειναι επειδη ο καθενας προσπαθει να πεισει (και καλα κανει) τον εαυτο του και τους αλλους (και δεν κανει και τοσο καλα) οτι αυτο που πηρε αυτος ειναι η καλυτερη δυνατη αγορα που μπορει να κανει καποιος. Δηλαδη καλυτερα "ωραια η custom shop Gibson φιλε. Εγω δεν ηθελα-μπορουσα να σκασω τοσα, πηρα μια Epiphone, μ αρεσει και τη χαιρομαι." Παρα, "Ε εσκασες 2000 ευρω εξτρα για το flametop" και αντιστοιχα "500 ευρω? καυσοξυλο πηρες. Αν δεν ειναι USA..."
    1 βαθμός
  4. τις οποίες fw τις αλλάζεις μόνο μία φορά όταν αλλάξεις και το όργανο
    1 βαθμός
  5. Δε κατάλαβα από πού προκύπτει αυτό το συμπέρασμα. Επειδή συστήνω κάτι πρακτικό και καθημερινό, ή επειδή δεν ανέφερα τα Windows XP? Restore Points δημιουργούνται αυτόματα αλλά δεν είναι πάντα χρήσιμα. Το cloning είναι για ολικό system restore, ενώ το backup είναι η ρεζέρβα κάθε αρχείου ξεχωριστά. Δηλαδή, τι, κάθε φορά που κάνω ένα νέο project θα κάνω clone δίσκους? Το χειρότερο efficiency που έχω ακούσει ποτέ.
    1 βαθμός
  6. Can you play free or in three.... λένε οι chicago στην παρακάτω κομματάρα μετά το σόλο του Terry Cath στο 4.09 ... ένα κομμάτι που ακούγοντάς το τώρα βλέπω πολλά πράγματα που με επηρέασαν συνθετικά τουλάχιστον σε ριφ, γύρω στα 1976-77, (αρκετά παράξενο βέβαια, διότι τον δίσκο τον αγόρασα γύρω στο 79, άρα...?, υποσυνείδητα ποιός ξέρει...) Δεν ξέρω πως προέκυψε αλλά εκείνα τα χρόνια τα μονά ήταν κάτι που το κυνηγούσαμε με μανία, σχεδόν ήταν αυτοσκοπός, όπως και οι αλλαγές από ένα μονό σε ζυγό ή σε άλλο μονό... Την ίδια εποχή επίσης πολλά prog συγκροτήματα της εποχής τα λάτρευαν επίσης. Θυμάμαι χαρακτηριστικά το παρακάτω που όταν το αγόρασα γύρω στο 1977 πέρασα πολλές μέρες για να μπορέσω να το αποκρυπτογραφήσω. Σήμερα ήρθε ο Ρικ να το αναλύσει...
    0 βαθμοί
  7. 0 βαθμοί
  8. 0 βαθμοί
  9. Άκου τον παλιό και πάρε πολλές ακριβές :) Αλλά ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΈΝΕΣ ακριβές. Ζήτημα είναι στη ζωή μου να έχω αγοράσει 8 κιθαρες καινούργιες, τις 2 δε τις αγόρασα φέτος γιατί έπαθα πλάκα από το πόσο καλές και ΦΘΗΝΕΣ είναι (ή μάλλον value for money) και ας έκανε 2 χιλιάρικα η κάθε μια.
    0 βαθμοί
  10. O μεγαλος μαέστρος Paul Shafer αναφέρει πολύ παραστατικά ότι από τις σχεδόν 3000 εμφανίσεις στο late night show με τον Letterman η καλύτερη ήταν με τον james brown. Και έχει δίκιο. Η εκτέλεση σκίζει και ο ίδιος ο JB είναι ενθουσιασμένος. a must see μιλάμε για άλλα επίπεδα ζωντανής τηλεόρασης και μάλιστα 1982. Δυο πνευστά δικά του και στα τύμπανα της in house band ο ....Steve Jordan εδω καλύτερη εικόνα
    0 βαθμοί
  11. "Το σπιτι σου ειναι εκει που ειναι κιθαρες σου", λενε. Δεν αναφερουν κατι για γυναικοπαιδα..
    0 βαθμοί
  12. Αν διώξεις την γυναίκα και τα παιδιά, θα κερδίσεις περισσότερο χώρο.
    0 βαθμοί
  13. Διάολε μεταμορφωμένε σταμάτα να μας κολάζεις επιτέλους!!!!
    0 βαθμοί
  14. 0 βαθμοί
  15. 0 βαθμοί
  16. Όλα αυτά θέλουν ρεύμα, και ειδικά η κάρτα ήχου παίρνει ρεύμα μέσα από USB. Ακόμα και φουλ αντάπτορες χταπόδι να βάλεις, δεν είμαι σίγουρος ότι θα τα αντέξει όλα αυτά το κινητό. Η κάρτα ήχου θέλει και drivers, τα οποία δε νομίζω να βγαίνουν για κινητά... Εκτός αν υπάρχει κάτι φτιαγμένο αποκλειστικά γι αυτό, που δε το γνωρίζω. Καλύτερα να πάρεις ένα μικρό λάπτοπ να κάνεις τη δουλειά σου...
    0 βαθμοί
  17. Να παραθέσω και γω την αποψή μου έχοντας αλλάξει πολλά όργανα ανά τα χρόνια (από 500€-4000€ πάνω κάτω). Ισχύει αυτό που αναφέρει ο φίλος παρακάτω: Σε όλα τα μήκη τιμών υπάρχουν καλά και κακοφτιαγμένα όργανα. Θες τα ξύλα, θες ότι δεν το προσέξανε στην κατασκευή? Θες ότι οι Ροζ κιθάρες παίζουν καλύτερα? :D :D :D Ο μόνος τρόπος να πεις ότι μια κιθάρα ακούγεται-παίζει καλύτερα είναι άμα σου κλείσουν τα μάτια. Και να την ακούσεις και ηχογραφημένη. Εκεί να δεις πανηγύρια! αμά ξεχωρίσεις εκεί τις τιμές κάνε μου εμβόλιο!
    0 βαθμοί
  18. Κατά τη γνώμη μου, η κιθάρα συνολικά πιάνει ένα 20% στο σύνολο του ήχου. Τα υπόλοιπα είναι ενισχυτής/εφέ και πόσο καλά παίζεις κιθάρα. Απλά, πως να το κάνουμε.. είναι κάποιες κιθάρες που τις βλέπεις και σε καλούν να πας να τις παίξεις... και δεν θες να τις αφήσεις από τα χέρια σου. Φυσικά και μια Squier Classic Vibe Strat είναι πολύ καλή κιθάρα, αλλά βλέπεις την Fender American Series σε αυτό το dark night finish και τρελαίνεσαι!
    0 βαθμοί
  19. Το σωστό panning δυστυχώς δεν γίνεται βάζοντας "απέναντι" τις κιθάρες, ούτε υπολογίζεται με ποσοστά επί τις %. Τα "είδωλα" των οργάνων στην στερεοφωνική εικόνα δεν είναι σταθερά κατά την διάρκεια του mix και αλληλοεπηρεάζονται με τα γειτονικά τους (και όχι μόνο) σε κάθε επέμβασή μας. "Μετακινώντας" κάποιο με το pan ή ανεβοκατεβάζοντας την έντασή του ή ακόμα ακόμα "πειράζοντας" το συχνοτικά με ένα eq, ήδη έχουμε επηρεάσει ανάλογα και τα υπόλοιπα. Κυρίως όμως αυτό που μας ενδιαφέρει, την συνολική ισορροπία στην στερεοφωνία ώστε η "ενέργεια" να "μοιράζεται", ξεκινώντας πάντα από το κέντρο. Οπότε η θέση των οργάνων πρέπει συνεχώς να "διορθώνεται" καθ όλη την διάρκεια του mix μέχρι να καταλήξουμε και μάλιστα να είναι πάντα το τελικό μας "χτένισμα". Καλό βέβαια είναι το "τελικό" να γίνεται με ξεκούραστα αυτιά (άλλωστε ειδικά μετά τα σαράντα έχει πολύ πλάκα το τι και πως ακούει ο καθένας μας και αν μπει και η κόπωση στη μέση βράστα). Έτσι, όσο πιο απλά μπορώ να το θέσω, το "μυστικό" είναι να αντιμετωπίζεις το mix σαν ακροατής μιας μπάντας. Φρόντισε λοιπόν ανά τακτά χρονικά διαστήματα να στήνεσαι στο sweet spot των ηχείων σου (τα ακουστικά εδώ τα ξεχνάς για λίγο) και να προσπαθείς να "δεις" τους μουσικούς σου στον χώρο (κλείνοντας για λίγο και τα μάτια έχεις καλύτερη αντίληψη). Σου ακούγονται σωστά εκεί που θα έπρεπε να είναι και ισορροπημένοι μεταξύ τους?... αν όχι, διορθώνεις προσωρινά θέσεις και εντάσεις και πας παρακάτω. Εννοείται ότι η χρήση των effects (ειδικά του reverb) λειτουργεί "καταλυτικά" ως προς την αίσθηση της θέσης των "ειδώλων". Η όλη διαδικασία να γίνεται σε "ρεαλιστική ένταση" και όχι χαμηλά γιατί οι ρυθμίσεις θα βγουν λάθος. Επίσης βοηθά πολύ να ακούς αποσπασματικά γκρουπάροντας τα solo σε ομάδες οργάνων (πχ τις ρυθμικές κιθάρες ξεχωριστά). Το σωστό γκρουπάρισμα των επιμέρους οργάνων είναι σημαντικότατο όχι μόνο για το pan φυσικά. Σημαντικό βοήθημα είναι και το να ακούς συχνά και mono / stereo σε A/B συγκρίσεις. Έτσι και δεν θα "θάψεις" κάτι ξεχασμένο στα άκρα και θα αποφύγεις εύκολα τις "υπερβολές" και το σύνηθες λάθος των περισσότερων που προσπαθώντας να "απλώσουν" την στερεοφωνία δημιουργούν μια "τρύπα" στο κέντρο συσσωρεύοντας "αφύσικη" ενέργεια στα άκρα. ΠΑΝΤΑ η "ενέργεια" πρέπει να απλώνεται "γραμμικά" χωρίς κενά (πλην περιπτώσεων που το επιδιώκουμε για x λόγους). Τέλος ένα VST plug in όπου μπορείς να συμβουλεύεσαι (ή και να επεμβαίνεις με σύνεση όμως) στο mid και τα sides του mix σου είναι τo Voxengo MSED και είναι και free. EDIT - ακολούθως συμπληρώνω με την απάντηση που έδωσα στις παρατηρήσεις των φίλων μας στα σχόλια. Χονδρικά, ο άνθρωπος βρισκόμενος σε ένα χώρο, αποκτά αίσθηση της απόστασης και της θέσης μιας ηχητικής πηγής μέσα σε αυτόν, από τις διαφορές των ηχητικών σημάτων (χρονικές και έντασης) που φτάνουν στα δυο αυτιά του. Αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάμε ποτέ, είναι ότι τα αυτιά μεταφέρουν την πληροφορία αλλά πάντα στο τέλος ο εγκέφαλος καλείται να «ερμηνεύσει» τα ηχητικά δρώμενα κατά κανόνα υποκειμενικά. Καλώς η κακώς η ακοή ως αίσθηση επηρεάζεται κατά κάποιο τρόπο λογαριθμικά και από τις εξωτερικές διεγέρσεις αλλά και από το θυμικό. Είναι αδύνατο να μετρηθεί αντικειμενικά σε προβολή με την πραγματικότητα μια κοινή ακουστική αίσθηση που προκαλεί ένα ερέθισμα, καθότι μπορούν να δοθούν από τον κάθε ακροατή ξεχωριστά μεγάλες διάφορες στις εκτιμήσεις του. Επίσης συνυπολογίστε το ότι παρότι η ακουστική αντίληψη παίζει σημαντικό ρόλο και η ταυτόχρονη χρήση της όρασης (όταν η πηγή είναι ορατή) επηρεάζει θετικά την ακρίβειά στον εντοπισμό της θέσης της βελτιώνοντας δραστικά την διαδικασία… Μετά από τόσα χρόνια στο κουρμπέτι πάντως, έχω καταλήξει ότι καλή η ακουστική και η ηλεκτροακουστική αλλά το παιχνίδι στην πράξη ορίζεται εν πολλοίς από την ψυχοακουστική η οποία κάνει άνω κάτω τα όποια νούμερα μέτρησης υπολογισμού και καταγραφής. Αnyway και παμ’ παρακατ’. Επί της ουσίας οι στερεοφωνικές μέθοδοι κατά την ηχογράφηση, επεξεργασία και αναπαραγωγή είναι η τεχνητή προσπάθεια μας να δημιουργήσουμε την αίσθηση της αρχικής φυσικής κατανομής του ήχου στον χώρο. Τώρα η απόλυτη σχέση «αιτίας αιτιατού» (που μπορούμε να την ορίσουμε και ως «πιστότητα») έχει να κάνει κυρίως με την κλασική μουσική (ή εν γένει διάφορα ακουστικά σύνολα πολλών μουσικών ειδών). Ηχογραφούμε από απόσταση με κάποια από τις δοκιμασμένες επιτυχώς στην πορεία των χρόνων stereo mic τεχνική, την φυσική ακουστική του περιβάλλοντος μαζί με την ηχητική πηγή (π.χ. μια συμφωνική ορχήστρα σε μια αίθουσα συναυλιών) και όλα καλά όλα ανθηρά στο βασίλειο της "audioμαρκίας". Αναπαράγοντας πλέον σε ένα hi end σύστημα σε ρεαλιστικές εντάσεις, εισπράττουμε εν δυνάμει αληθοφανείς εμπειρίες αναπαράστασης του αρχικού μουσικού δρώμενου. Κάποιες φορές και συγκλονιστικές. 'Οσοι είχαν την τύχη να απολαύουν ανάλογες, με καταλαβαίνουν φαντάζομαι καλύτερα. Στα καθ ημάς από την άλλη, για κοινωνικο-εμπορικο-οικονομικούς κατά βάση λόγους που δεν είναι του παρόντος αλλά φαντάζομαι κατανοείτε, ως επί το πλείστον στην μουσική βιομηχανία η ηχογράφηση της ηχητικής πηγής, γίνεται από πολύ κοντινή απόσταση (close mic technique). Αποτέλεσμα η καταγραφή όσον δυνατόν λιγότερο της φυσικής ακουστικής του περιβάλλοντος δηλαδή με όσα δυνατόν λιγότερα στοιχεία χώρου. Αναπόφευκτα λοιπόν στην σύγχρονη μουσική, το panning (σε συνδυασμό πάντα με τα effect εξομοίωσης χώρων και τις εντάσεις) αποτελεί περισσότερο μια δημιουργική post production διαδικασία, που δεν περιορίζεται απαραίτητα από την ανάγκη κάποιας φυσικής αναπαράστασης, τουλάχιστον ως προς την χωροθεσία των μουσικών (τι να πουν και τα έρμα τύμπανα που στην πορεία των χρόνων έκαναν «βόλτες» δεξιά αριστερά στις διάφορες παραγωγές). Κατά κανόνα φτιάχνουμε εκ βάθρων (περισσότερο ή λιγότερο πετυχημένα) εικονικά περιβάλλοντα (σκηνές) προσπαθώντας να καθορίσουμε κατά βούληση τις θέσεις των οργάνων στον οριζόντιο και κάθετο άξονα με τέτοιον τρόπο ώστε να μην αλληλεπιδρούν αρνητικά ως προς την διακριτότητα τους και να μην αλλοιώνονται (το δυνατόν) οι χροιές τους «αναπνέοντας» αναλογικά στο δικό τους μέρος, υπηρετώντας την μουσικότητα και δίνοντας την ψευδαίσθηση στον ακροατή του αμιγούς ηχητικού δρώμενου σε έναν χώρο κι όχι της αποσπασματικής multitrack “συραφής”. Κι αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΥΚΟΛΟ… πέραν της έλλειψης της επικουρικής βοήθειας της όρασης και την μη γραμμική συμπεριφορά της ευαισθησίας της ακοής αναλόγως της συχνότητας, έχουμε να παλέψουμε συνεχώς και με το φαινόμενο masking effect που στην εξέλιξη του mix επηρεάζει την γενική ηχητική συνισταμένη και ως προς την ικανότητα διάκρισης της κάθε θέσης οργάνου ανά πάσα χρονική στιγμή (το «σπρώξιμο» που λέγαμε) και αποκρύπτοντας παράλληλα επιμέρους πληροφορία ή αλλοιώνοντας την χροιά της. Τεράστιο ρόλο στην δυνατότητα επιτυχούς panning παίζει και η «σωστή» ενορχήστρωση. Δεν είναι δύσκολο με μια κακή με 5 όργανα να οδηγήσουμε ένα mix σε μια «ηχητική λάσπη», ενώ από την άλλη με 10 σε μια καθαρή όπου όλα θα ακούγονται δεμένα αλλά ταυτόχρονα και ευκρινή. Επίσης ρόλο παίζει και το Pan law που έχουμε επιλέξει στο daw αλλά δεν με βλέπω να τελειώνω σήμερις (άλλωστε η τιμή των 3db boost στα άκρα που νομίζω ότι δίνεται ως default επί το πλείστον στα daw είναι μια γενικά αποδεκτή τιμή). Εν κατακλείδι μην περιορίζετε την φαντασία σας. Αν σας ακούγεται κάθε φορά ωραία το αποτέλεσμα (σε ένα αποδεκτό μόνιτορ σύστημα), τότε περί σπιτικής κολοκυθόπιτας το ανάγνωσμα και κερνάτε και τους άλλους από αυτήν. Άσε που μπορεί να δημιουργήσετε "σχολή" με μια πρωτότυπη προσέγγιση... ποιος ξερ'. Π.χ. Θέτε το μπάσο δεξά?. No prob. Στράτο μου η κατευθυντικότητα ξεκινά μετά από τα 80 έως 120Hz περίπου. Απλά ντουμπλάρισε το κανάλι του μπάσου. Στο πρώτο βάλε ένα high cut φίλτρο στα 120 και άστο στο κέντρο σε mono mode. Στο δεύτερο ένα low cut πάλι στα 120 και γείρε το όσο δεξιά θέλεις (σε stereo mode αυτό φυσικά). Κατόπιν πειραματίσου λίγο ως προς την ένταση μεταξύ τους για να μην «γέρνει» πέραν του φυσιολογικού το master διατηρώντας επαρκή την ενέργεια του και με την κλίση οκτάβας στα φίλτρα (ξεκίνα στα 18db και κινήσου αυξητικά) για να είναι ομαλή η μετάβαση και είσαι έτοιμος (ο στόχος λογικά είναι να παραμείνει ο ήχος ίδιος με το αρχικό για αυτό κράτα το και αυτό σε ένα τρίτο κανάλι για A/B συγκρίσεις. Εκτός αν δεν σε νοιάζει κάτι τέτοιο και βρεις κάποιον ήχο πλέον που σου αρέσει περισσότερο κατά το blend). Ελπίζω να λύθηκαν οι απορίες σας (σε κάποιο βαθμό έστω) και επιφυλάσσομαι. ΥΓ. Στην συγκεκριμένη περίπτωση που απλά θέλουμε απλά να "ανοίξουμε" ή να "κλείσουμε" την αίσθηση της στερεοφωνίας, ναι. Σε ένα ή περισσότερα subgroup και ή master. Επ ευκαιρία όμως πιο ειδικά για pannnig και όχι μόνο, ρίχτε μια ματιά στο καταπληκτικό Pan Pot της Goodhertz. https://goodhertz.co/panpot/
    0 βαθμοί
  20. Τα μουσικά όργανα είναι κι αυτά καταναλωτικά αγαθά σε τελική ανάλυση. Κι όπως συμβαίνε με πάρα πολλά καταναλωτικά αγαθά πρέπει να ξεχωρίζουμε το worth απ το value. Τα Ελληνικά δυστυχώς είναι λίγο φτωχά στην συγκεκριμένη περίπτωση και γι αυτό μπερδευόμαστε όταν μιλάμε γενικά για "αξία" μιας που συμπεριλαμβάνει και τους δύο αυτούς πολύ διαφορετικούς όρους. Για να το θέσω με ένα παράδειγμα, ας πούμε ότι κάποιος αγοράζει ένα κρασί των 5.000 ευρώ. Είναι 500 φορές καλύτερο από ένα κρασί των 10 ευρώ; Είναι 50 φορές καλύτερο από ένα κρασί των 100 ευρώ; Το αγοράζει για να το πιεί, για να το κρατήσει ως επένδυση ή για να το δείχνει στους φίλους του; Προφανώς αν θες απλά να πιεις ένα καλό κρασί δε θα αγοράσεις την τελευταία ρετσίνα αλλά σε καμιά περίπτωση δε χρειάζεται να αγοράσεις ένα Chateau Petrus. Έτσι και για τις κιθάρες: Τα τελευταία χρόνια έχω βρει στις αγγελίες κιθάρες με 300 ευρώ που της πήρα για project (να περάσει κι ο χρόνος στην καραντίνα) αλλά όταν τις έπιασα στα χέρια μου διαπίστωσα πως πέρα από ένα σετάκι κλειδιά δεν χρειάζονταν τίποτα παραπάνω για να χτυπήσουν όργανα δεκαπλάσιας αξίας. Ούτε καν μαγνήτες και ηλεκτρικά που ήταν μια στάνταρ αναβάθμιση τις προηγούμενες δεκαετίες.Άρα, αν απλά θες να παίξεις ηλεκτρική κιθάρα, αυτό το ποσό αρκεί κατά τη γνώμη μου. Από την άλλη αν αγοράσεις μια κιθάρα με value στη σωστή τιμή και την προσέξεις και θα έχεις ένα πολύ καλό όργανο και ουσιαστικά τα λεφτά σου στην τράπεζα μιας που μπορείς ελέω ιντερνετ να το μεταπωλήσεις χωρίς χασούρα. Αν είσαι λοιπόν από αυτούς που βαριούνται εύκολα ή αλλάζουν μουσικά projects με διαφορετικές ανάγκες, αυτός είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας που πρέπει να λάβεις υπόψιν.
    0 βαθμοί
  21. Ναι παίζω, αλλά όχι για την επιτήδευση όπως μου ακούγεται ότι κάνουν κάποιοι progressives, οι tool κλπ. Αν ταιριάζει όμως, αν έχει γραφτεί το κομμάτι έτσι, κανένα πρόβλημα. Κάποτε θυμάμαι κάποιος έφερε κάποιος μια ιδέα σε 6/8, αλλά οι στίχοι ήταν αραιοί και ακούγονταν λίγο χασμωδία καθώς προσπαθούσαν τα φωνητικά να ακολουθήσουν το μέτρο. Η λύση βρέθηκε όταν "φάγαμε" ένα όγδοο απ το μέτρο στις στροφές. Το κομμάτι έσφιξε και μετά καθώς άνοιγε ξανά στα 6/8 στο ρεφρέν ακουγόταν σαν ρυθμικό λύσιμο του tension.
    0 βαθμοί
  22. Όχι ρε, τι Ringo. Ο Νίκος δεν είναι άμπαλος λέμε. Παρεμπιπτόντως οι Καπηλίδηδες είναι δύο - πατήρ και υιός. Και οι δύο σκοτώνουν. Οπότε σε όποιον και να αναφέρεσαι, πες του μπράβο.
    0 βαθμοί
  23. Αυτόν τον Καπηλιδη μου τον έχουν αναφέρει προσωπικά πολλοί. Και κάνα δυο φίλοι ντράμερ που έπαιζα παλιά μαζί τους. Καλός είναι ε? Πρέπει να ΚΣΕΡΕΙ. Αμα τον δω πότε θα του πω ρε φίλε, τσουρέκια μου τα είχαν κάνει για εσένα, μπράβο, πρέπει να σαι καλός Δεν πιστεύω να μας βγει Ρινγκο και τούτος....... ε? Χαχαχαχαχαχαχα
    0 βαθμοί
  24. Ναι ρε συ το κατάλαβα. Είναι γεγονός ότι εμείς οι βαλκάνιοι έχουμε ένα πλεονέκτημα απέναντι στους δυτικούς λόγω εξοικείωσης από τότε που γεννηθήκαμε. Ακόμα και όσοι δεν βάζαμε πιτσιρικάδες 'ελληνικά' στο πικάπ μας, ούτε για να σώσουμε τη ζωή μας - ροκάδες γαρ - τα ακούγαμε θέλοντας και μη. Προσωπικά είχα και την τύχη να έχω υπάρξει μαθητής του Νίκου του Καπηλίδη, ο οποίος έχει εμβαθύνει στα μονά όσο δεν παίρνει, οπότε έχω και ένα ακόμα μικρό 'πλεονέκτημα'. Στην πράξη πάντως, πέρα από κανά Whipping Post, Take Five, Blue Rondo A La Turk και 2-3 άλλα που δεν θυμάμαι, δεν μου έχουν χρειαστεί συχνά. Έχουν πολύ ενδιαφέρον πάντως, και το στοίχημα, ειδικά για τον ντράμερ, είναι τα γκρουβάρεις, έτσι ώστε να μην ξενίζουν τον ακροατή. Οι Mode Plagal έχουν γράψει το textbook σ' αυτόν τον τομέα.
    0 βαθμοί
  25. Στους πρωτους Ολο μου διαφεύγει η παράμετρος πασοκ
    0 βαθμοί
  26. στους 50 που έβαλες η Carol και ο Phil Lesh... (τωρα τι είναι....δεν ξέρω) ψάξε να δεις μια εκτέλεση των carmina burana να δεις πόσα πεντάχορδα κοντραμπάσα είναι στη σκηνή
    0 βαθμοί
  27. 1991 στα καλύτερα τους, το σκίζουν το κομμάτι.
    0 βαθμοί
  28. Αν μιλάς για ακουστική κιθάρα ίσως, για ηλεκτρική δύσκολο...(αν και πάλι για τυπική ελληνική παπαντζα μου ακούγεται :) μια και οι πανάκριβες ακουστικές κιθαρες που μπαίνουν στην Ελλάδα είναι ελάχιστες) Άλλωστε γιατί να ενδιαφέρεται ένας "συλλέκτης " για non vintage ηλεκτρική κιθάρα? Έτσι κι αλλιώς έχουμε την τύχη στην εποχή μας να βγαίνουν οι καλύτερες ηλεκτρικές κιθαρες όλων των εποχών σε όλα τα price points ,είναι πρακτικά αδύνατο να πέσεις σε "κακή " κιθάρα...αντε στη χειρότερη να θέλει σετ απ (οι περισσότερες στα ελληνικά μαγαζιά θέλουν για να λέμε και του στραβού το δίκιο μια και στο...δρόμο από τις ΗΠΑ ή την Άπω Ανατολή είναι φυσικό να "την ακούνε " τα μπράτσα λόγω των μεταβολών στην υγρασία και θερμοκρασία....ενω δυσκολα θα βρεις εργοστασιακή κιθάρα με τέλειο fret leveling & crowning ακόμα και στα 2 χιλιάρικα...αλλά αυτές είναι απλές δουλειές που οποιοσδήποτε τεχνίτης της προκοπής θα στις κάνει με 60 ευρώ οπότε μη χολοσκας.) Το παν είναι να ξέρεις τι θες και αυτό δυστυχώς έρχεται ΜΟΝΟ με την εμπειρία.
    0 βαθμοί
  29. Πρεπει, οντως, να ξερει ακριβως τι κιθαρα θελει, και να αγορασει αυτη, ωστε να υπαρχει μεγιστο vfm. Γενικοτερα "χαμενα ευρω" ειναι τα χρηματα που εχουμε δωσει για ενα προιον που δεν καλυπτει τις αναγκες μας, ειτε αυτο (πχ κιθαρα) κοστιζει 200 ευρω, ειτε κοστιζει 2000 ευρω. Στην πρωτη περιπτωση δεν καλυπτει τις αναγκες μας, δεν μας κανει, αρα πεταξαμε λεφτα. Στην δευτερη περιπτωση υπερκαλυπτει τις αναγκες μας, και το πλεονασμα αξιας που μενει, ειναι παλι πεταμενα λεφτα. Επισης, πεταμενα λεφτα ειναι και τα 1000 ευρω, εαν το προιον δεν εχει τα χαρακτηριστικα που χρειαζεται ο χρηστης, ενω με αλλο προιον ισης αξιας θα μπορουσε να καλυπτεται πληρως.
    0 βαθμοί
  30. Εγώ παίζω άμα θέλω σε ότι χρόνο θέλετε. Δεν έχω πρόβλημα. Καλή παρέα να είναι.....
    0 βαθμοί
  31. Είμαστε Έλληνες και τα μονά τα' χουμε για πλάκα. Ζεϊμπέκικα, καρσιλαμάδες, τσάμικα και δε συμμαζεύεται. Κι ας μην πάω σε κάτι μακεδονίτικα ή ποντιακά, 13άρια και 17άρια. Που θα μας κουνηθούν εμάς οι βάρβαροι.
    0 βαθμοί
  32. Εδώ και ένα χρόνο έχω κόψει το cosmote tv που είχα για χρόνια, έχω βγάλει και την κεραία και την τηλεόραση τη χρησιμοποιώ πλέον μόνο για το cinobo και το youtube. Και ευτυχώς το ελληνικό youtube γίνεται ολοένα και καλύτερο. Γιάννης Σαρακατσάνης - Unbooking project Γεωγραφικοί, η γεωγραφία αλλιώς Astronio Mad Scientist Καθημερινή φυσική 5 προτασούλες από μένα, γράψτε και τις δικές σας
    0 βαθμοί
  33. Τεραστιος παικτης,τραγουδιστης επισης. Καθε φορα που τον ακουω μου δινει το μυαλο στο χερι. Κριμα που πηγε ετσι. Δεν τον εχω ακουσει/δει καπου να δινει απλα το 100%.Παντα το 101% και βαλε. Μεγας. @Αετός Για την παρτη σου φιλε.....Nταξει ο μαγκας γαζωνει(ενεστωτας οχι αοριστος,του αξιζει οσο σε κανεναν αλλον νομιζω).
    0 βαθμοί
  34. 0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου