Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      5.227


  2. ex - v27, bk27

    ex - v27, bk27

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      3.708


  3. geka

    geka

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      899


  4. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      20.926


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 14/04/2023 σε όλα

  1. Από μια ηλικία και μετά, είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατο να δημιουργήσει κανείς νέες "μουσικές αναμνήσεις". Με άλλα λόγια ανατρέχουμε σε κομμάτια του παρελθόντος μας γιατί οι μουσικές αυτές, εκτός ότι μας άρεσαν καθαρά αισθητικά, έχουν συνδεθεί με πάρα πολύ έντονα βιώματα. Το παραπάνω οφείλεται σε εμάς και όχι στη νέα μουσική. Όπως έχουμε ξαναπεί πολλές φορές, αν είναι κανείς διατεθειμένος να ψάξει και φυσικά να φάει στη μάπα και άπειρη σαβούρα, υπάρχουν αριστουργήματα. Απλά θα τ΄ ακούσουμε μια-δυο και τελικά θα επιστρέψουμε εκεί που η ακρόαση, μέσω των αναμνήσεων, ξυπνάει κι άλλες αισθήσεις. Εγώ προσωπικά έχω απλά δεχτεί ότι κανένα σύγχρονο κομμάτι δεν μπορεί να ανταγωνιστεί στις προτιμήσεις μου τα oldies goldies, όσο τεράστιο αριστούργημα κι αν είναι, ακριβώς για τους παραπάνω λόγους.
    4 βαθμοί
  2. Off topic αλλά δε χάνω ευκαιρία να το αναφέρω: Δεν πάω ποτέ ταξίδια εκτός Αθηνών όταν φεύγει πολύς κόσμος. Δεν υπάρχει ωραιότερη περίοδος της πόλης από όταν λείπουν οι κάτοικοι. Είναι και ο λόγος για τον οποίο θυμάμαι το πρώτο lockdown με νοσταλγία. Βασικά αισθάνομαι ότι ζω σε μια πόλη όπως θα έπρεπε να είναι και όχι όπως είναι υπό "κανονικές" συνθήκες.
    3 βαθμοί
  3. Για αρχειακούς λόγους θα αναφέρω μια λύση που βρήκα εντελώς τυχαία. Στη δική μου περίπτωση αφορά σε έναν δίσκο 6Τb ο οποίος είχε αρχεία που δε με ενδιέφεραν πολύ αλλά δεν άξιζαν και το διπλό backup. Ο συγκεκριμένος δίσκος μετά από ένα ξεσκαρτάρισμα έγινε "not accessible" από τα windows και ότι δοκίμασα από αυτά που λένε στα ίντερνετς δεν είχε αποτέλεσμα. Αυτό που δούλεψε και πραγματικά δεν ξέρω πως μου πέρασε από το μυαλό ήταν να δοκιμάσω να τον κάνω image σε άλλο δίσκο με το macrium και να κάνω mount το image από εκεί. Όλα δούλεψαν, και εκτός από ελάχιστες απώλειες τα αρχεία παίζουν κανονικά. Προφανώς, δεν ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις προβλημάτων αλλά αξίζει κανένας να δοκιμάσει αν κάποιο partition εμφανίζεται στο macrium. Ελπίζω να γλυτώσει κάποιον η μικρή μου περιπέτεια.
    2 βαθμοί
  4. Το θέμα είναι πως με την πάροδο του χρόνου όλο και πιο δύσκολα ενθουσιάζεσαι. Παράδειγμα: αν ακούς μουσική ασταμάτητα σήμερα, όπως λες... πρόσθεσε άλλα 30 χρόνια ασταμάτητα ακούσματα και ίσως ανακαλύψεις τότε πως δεν θα συναντάς κάποια παρθενογένεση για να παθιαστείς, όπως τώρα. Μπουχτίζεις κάπου. Εδώ θα συμφωνήσω μερικώς καθώς πολλές φορές συνάντησα κόσμο που έπαψε να αναζητεί νεα ακούσματα σε ηλικία πριν και τα 40 ακόμα. Η μοναδική αλήθεια και ο οπαδισμός συμπεριλαμβάνει και τη μουσική. Ανήκεις κάπου.
    2 βαθμοί
  5. Την Μεγάλη Παρασκευή δεν ακούμε μουσική. Μόνο ψαλμωδίες. Σε μερικές καφετέριες βάζαν παλιά και κλασσική μουσική, τώρα δεν ξέρω δεν πάω στις καφετέριες. Ελπίζω να βοήθησα.
    2 βαθμοί
  6. Ποσο ζηλευω ανθρωπους που μπορουν και γραφουν τετοιους στιχους!!Ενα κομματι πληρες, γεματο εικονες!!Εβαλες και λιγο Rocky μεσα η μου φαινεται?
    1 βαθμός
  7. Σε οτι νεο κυκλοφορει αν παρεις το δρομο να φτιαξεις με γνωστα υλικα τα καλυτερα "κομματια" που μπορεις, θα εχει καποια απηχηση αλλα ενα μεγαλο ποσοστο θα πει τα εχουμε ξανακουσει (κ ισως κ καλυτερα). Αν παρεις το δρομο να φτιαξεις νεο ηχο, υπαρχει πιθανοτητα να ειναι τοσο out there που λεμε κ στο χωριο μου, που συνθετικα θα χολαινει (κυριως γιατι αυτο που καιει την παραγωγη, ειναι ηχητικα να μην εχει ακουστει, οχι η τραγουδοποιια). Αυτο συμβαινει για τους λογους που ειπε ο @Jazzjoker πιο πανω. Οποτε παντα η κριτικη θα ειναι ειτε πως ειναι ξανακουσμενο, ειτε πως δεν ακουγεται. Εδω κ δεκαετειες. Κ κυριως στις ευρυτερες ποπ μουσικες Επισης το φαινομενο να μην υπαρχουν νεα κινηματα στην τεχνη που να φτανουν μαζικα στο κοινο ειναι γενικοτερο κ οχι μονο στη μουσικη.
    1 βαθμός
  8. Ένα δίκιο το έχεις. Κι εγώ το ίδιο πιστεύω. Αλλά μετά κάθομαι και σκέφτομαι πώς ήταν η μουσική ανά τους αιώνες και πώς εξελίχθηκε. Φυσικά η τεχνολογία έπαιξε τεράστιο ρόλο. Αλλά αν πχ ζούσαμε στα 60s, πιστεύω ότι πάνω κάτω το ίδιο θα λέγαμε. Όλα έχουν παιχτεί (μιλάω πιο πολύ για την αισθητική και λιγότερο για την σύνθεση). Αν όμως ερχόταν κάποιος από την σημερινή εποχή πίσω στο τότε (60s) και μας έβαζε να ακούσουμε Holdsworth, tool, Abasi, Bad Bunny, Sin Boy, κλπ, θα μας φαινόταν μάλλον εξωγήινο. Φανταστείτε κάτι ανάλογο με την κλασσική εποχή. Ακόμα "χειρότερα" τα πράγματα. Ποτέ δεν ξέρεις πώς θα εξελιχθεί το πράγμα στο μέλλον. Για την ώρα πάντως .... δεν μου αρέσει η εξέλιξη στα mainstream πράγματα. Αλλού, υπάρχει φαγάκι όμως. Όχι τίποτα φοβερό. Αλλά υπάρχει.
    1 βαθμός
  9. α γεια σου. πολυ στοχευμενο..............
    1 βαθμός
  10. Εξαιρετικό άσμα. Τα θέματα στην κιθάρα εκπληκτικά παντρεύουν τον Χατζηδάκη με τους Doors. Ο Φώτης καταπληκτικός όπως πάντα. Τι θα γίνει ρε παιδιά;;; Δύο... δύο τις γκρούπις; Έχετε στεγνώσει την πιάτσα... αφήστε κάτι και για τους άλλους πτωχούς μεν πλην τίμιους μουσικούς. Εμείς τι θα γίνουμε.... ματάκηδες;;;;
    1 βαθμός
  11. Εννοειται. Αλλα δεν ψαχνω νεα. Αντιθετως παλια που δεν γνωρισα, ψάχνω
    1 βαθμός
  12. Πολυ ωραιο παιδια. Καλυερα σημεια οι ρυθμικες, τα τραγουδιστικα ριφ και η βαθεια φωνη στην προζα. Οι στιχοι οτι πρεπει. Μπραβο. Στο soundcloud εχει αλλη ενταση το κομματι. ειναι πιο χαμηλα
    1 βαθμός
  13. Γιώργο άκουσα πρώτα αυτό το track που φαίνεται κάτω από τους στίχους νομίζοντας ότι είναι το ίδιο με το track στο soundcloud ! "Πολύ ωραίο" σκέπτομαι. Έλειπε όμως η απαγγελία του Φώτη, οπότε κατάλαβα πως πρέπει να ακούσω και το άλλο track. Λοιπόν , ένιωσα ότι η τόσο ιδιαίτερη ατμόσφαιρα που δημιουργεί η μουσική δένει φοβερά με το στίχο , σε κάθε στροφή και με όλο το story που έγραψε και αφηγείται ο Φώτης. Έτσι δεμένα μεταξύ τους είναι ένα έργο τέχνης παιδιά !
    1 βαθμός
  14. Το Α section ειναι σε Ρε μινορε περιβαλλον, τα τεσσερα πρωτα μετρα φασολαδα στο πεμπτο μετρο ειναι μια δευτερευουσα δεσποζουσα που μας παει στο Σολ μινορε και καπακι γυριζει στο Ρε μινορε περιβαλλον με τη συγχορδια Σι υφεση που ειναι καθαρα η εκτη της Ρε μινορε σε απατηλη αιολοπτωση. Η τελευταια συγχορδια του Α μερους ειναι η Ναπολιτανικη της Ρε μινορε που χρησιμοποιειται για να γινει μετατροπια σε Ντο μινορε περιβαλλον. Η Μι υφεση ματζορε ειναι Ναπολιτανικη στη Ρε μινορε αλλα και η σχετικη ματζορε της Ντο μινορε κλιμακας. Τα δυο πρωτα μετρα λοιπον του δευτερου μερους ειναι ενα 4-5 στη Μι υφεση ματζορε αλλα καπακι του τριτο μετρο του ειναι η δεσποζουσα της Ντο μινορε που ακολουθει. Το Β section λοιπον ειναι σε περιβαλλον Ντο μινορε. Το τελευταιο μετρο του και τα δυο πρωτα του C section ειναι μεταβαση παλι σε ρε μινορε, η Σι υφεση συγχορδια ειναι παλι η εκτη του Ρε μινορε, ενω το D pedal ειναι και αυτο Ρε μινορε σε φαση ψιλοπλαγια πτωσουλα με hints της υποδεσποζουσας στα δευτερα μισαδακια. Εντελως προχειρο κοιταγμα και ακουσμα, διορθωσεις δεκτες εκ των προτερων.
    1 βαθμός
  15. Πλέον ακούω μουσική μόνο από υπολογιστή δυστυχώς. Κασσέτες κ Σίντι για διαφορετικούς λόγους έχουν φύγει εδώ κ καιρό. Οι δίσκοι μου για άλλους λόγους κάθονται . Στο υπολογιστή λοιπόν, το σκληρό που έχω τη "συλλογή" μου δε τον έχω μόνιμα συνδεδεμένο. Πράγμα που με οδηγεί στο να ακούω μουσική από γιουτιουμπι οταν μου έρθει η όρεξη να ακούσω κάτι. Αν μετα από κάνα δυο κομμάτια η όρεξη μεγαλώσει κ πω "τέρμα το κάνω κάτι άλλο κ ακούω μουσική συγχρόνως" τότε διαλέγω ένα ολόκληρο άλμπουμ κ αν δεν είναι στο γιουτιουμπι συνδέω σκληρό κ αφοσιώνομαι στο τι ακούω όπως παλιά. 99% είναι κ μουσική από τα παλιά κ προσωπικότητες που αφού έχουν ράψει τα παράσημα τους θεωρούνται μεγάλες . Κ συνήθως με καθηλώνουν για πάνω από μία ώρα κ το ένα άλμπουμ οδηγεί στο άλλο κλπ. Κοινως δεν ακουω με λιστες, κ οταν τις χρησιμοποιουσα, τις ειχα κυριως για το αυτοκινητο, ταξιδια κ το σημαντικοτερο να υπηρχε κ καποιος αλλος μαζι μου. Οταν ημουν μονος παλι αλμπουμ ακουγα
    1 βαθμός
  16. εκεί ακριβώς είναι το νόημα. γι αυτό δεν ακούω πιά προτεινόμενα και υπόβαθρα. μένω στα 50σ 60σ 70σ
    1 βαθμός
  17. Αναφέρεσαι σε ένα θέμα που το σκέφτομαι τελευταία πολύ λόγω spotify και εξηγούμαι: Μόλις η εφαρμογή πήρε χαμπάρι ότι πατάω play και favorite σε πολλά τζαζ, άρχισε να μου προτείνει κάτι playlists με ονόματα όπως "jazz for dinner" και "relaxation jazz". Τις έβαλα λοιπόν να παίζουν να δω τι γίνεται και το ρεζουμέ είναι το εξής: Πρόκειται για πολύ καλές μπάντες οι οποίες παίζουν μια μουσική "τύπου" τζαζ, πολύ easy listening και εντελώς "ανώδυνη". Ιδανική για να μη της δίνει κανένας σημασία ενώ κάνει κάτι άλλο. Επίσης είναι ό,τι πρέπει για παρουσιάστριες και τηλεμοντέλα που θα δηλώσουν περήφανα "ακούω πολλή τζαζ". Επειδή το θέμα μου κίνησε το ενδιαφέρον, έψαξα τις μπάντες λίγο παραπάνω και βρήκα ότι έχουν και δισκογραφίες και εμφανίσεις και απ' ό,τι φαίνεται, αυτό που παίζουν είναι αρκετά επικερδές. Δεν ξέρω αν υπάρχουν και στα άλλα είδη αντίστοιχα γκρουπς αλλά προφανώς υπάρχει μεγάλη ζήτηση για μουσική παρασκηνίου που δεν "ενοχλεί" και όταν τελειώνει δε σου αφήνει τίποτα. Μια στις τόσες βέβαια, τους ξεφεύγει κι ένα κομμάτι με ταυτότητα το οποίο ξεχωρίζει κι εκεί καταλαβαίνει κανείς ότι πρόκειται για μουσικούς που ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν και το κάνουν συνειδητά:
    1 βαθμός
  18. Καθόμουν εχθές και άκουγα τον τύπο που έχει το κανάλι. Πολύ ωραίος.
    1 βαθμός
  19. Έχοντας φθάσει σε ένα προχωρημένο στάδιο οξείδωσης εδώ και 2 χρόνια και κάτι ψιλά...σκέφθηκα να τα πιάσω πάλι σιγά-σιγά τα μουσικά....ότι μπορώ τέλος πάντων ! Οπότε, πήρα στίχο από το στιχουργό Γιώργο Γκανέλη (ποίημα Φυγή) αποφασισμένος να το μελοποιήσω σώνει και καλά ! Όσο """"τραγούδαγα"""" το στίχο κι έψαχνα συγχορδίες βαρώντας τα πλήκτρα κάπως μου άρεσε. Τώρα που έγινε μουσική ... μου φαίνεται φτωχό ! Ελπίζω να το αναλάβει ο Γιώργος Κουρμούλης όποτε μπορεί κι αν θέλει να το ερμηνεύσει ή/και να κάνει όπου θέλει τα δικά του με την ηλεκτρική κιθάρα (κι ας μην είναι ροκ το κομμάτι). Τη δική μου φωνή δεν επιτρέπεται βέβαια να την ακούσετε !!! Έστειλα προχθές ένα Demo στο @gkourmoul1 Γιώργο (αναγκαστικά με τη φωνή μου στη θέση της μελωδίας για ευνόητους λόγους) κι αρρώστησε βαριά ο άνθρωπος , παίρνει αντιβιώσεις και δεν συμμαζεύεται...!! ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ !! (Δεν είμαι συνήθως ομιλητικός ! Ελπίζω να μην έχω παρεξηγηθεί. Ο λόγος είναι ότι κλείνω το γέροντα υπολογιστή μου και βλέπω ότι υπάρχει διαδικτυακό στο κινητό τηλέφωνο. Δεν μπορώ όμως να πληκτρολογώ κείμενα σ' αυτό το μαραφέτι....) ΦΥΓΗ Σ’ ένα όνειρο βαθύ τη σκιά σου κυνηγάω δεν θυμάμαι τη μορφή μα ακόμη σ’ αγαπάω. Η ανάσα σου μπορεί τη σελήνη να γλυκάνει κι η ζωή σαν ιαχή τον αέρα να τρελάνει. Σε μια τέτοια εποχή όλα μοιάζουνε χαμένα είναι λάθος η στιγμή και τα λόγια προδομένα. Βυθισμένος στο χαρτί κάτι γράμματα σου γράφω ραγισμένο το γυαλί, με το αίμα υπογράφω. Ένα τρένο αδειανό αναμνήσεις κουβαλάει κι απ’ το τζάμι το θολό η ζωή μάς χαιρετάει. Στην ομίχλη των καιρών η αγάπη μοιάζει ρίσκο σ’ ένα θέατρο σκιών μια σε χάνω μια σε βρίσκω. Όταν έρχεσαι εσύ εγώ πάντοτε θα φεύγω σαν τρεμάμενη ψυχή το παρόν θα αποφεύγω. Όταν έρχομαι εγώ εσύ τη φωτιά θα σβήνεις σ’ έναν άγνωστο θεό το κορμί σου θα αφήνεις.
    0 βαθμοί
  20. Να, γεμίζουνε τα κανάλια με π@π@ριές αυτές τις μέρες, και δεν έχει σαρβάιβορ να δω. Γι' αυτό βαριέμαι.
    0 βαθμοί
  21. Αφου γινεται NAMM και η φαση ειναι πιο μιζερη και απο ταινια του Ξανθοπουλου, ε τι να κανουμε και εμεις, λεμε οτι ναναι Ψηφιζω Βερντι
    0 βαθμοί
  22. Το ένα κανάλι έχει το "The Imitation Game" και το άλλο έχει το Ρεκβιεμ του Verdi με Κούρεντζη. Αυτά είναι διλλήματα.
    0 βαθμοί
  23. Υπάρχουν ανοιχτά 3 θέματα συγχρόνως σε αυτό το θρεντ 1. τι ακούγαμε Μ.Παρασκευη 2. Οι λίστες 3. Αυτό που συζητάμε τέλος πάντων Το πρώτο αν κ το ξέραμε, υποδείχθηκε πως είναι οφτοπικ, το δεύτερο δε προχώρησε, το τρίτο το συζητάμε τέλος πάντων. Μη μας τα μπλέκεις τωρα
    0 βαθμοί
  24. ..Η αδερφή μου. Και όχι μόνο ασχολείται, προχθές την είχα studio και την ηχογραφούσα να τα απαγγέλει για έναν ραδιοφωνικό σταθμό που της το ζήτησαν. Hint: Μην κάνετε δουλειές με συγγενείς. Τεσπα...ευκαιρία ήταν να ξεσκονίσω τα πυκνωτικά μου
    0 βαθμοί
  25. Αν κατι δεν αφορα τον κοσμο, ειναι αδυνατο να λαβει διαστασεις, και αν κατι δε λαβει διαστασεις ειναι αδυνατον να προκυψει και ενα act μεγαλων διαστασεων. Οταν η μουσικη αφορουσε τον κοσμο προεκυψαν και οι Μπετοβεν, και οι Βερντι και οι Μπητλς. Τωρα δεν τον αφορα, και δεν προκειται να προκυψουν. Και με την ποιηση το ιδιο δεν εγινε; Οταν αφορουσε τους Ελληνες υπηρχαν και οι Παλαμαδες με τους Καβαφιδες, γινοταν χαμος με αντιπαλα στρατοπεδα και τετοια, τωρα ποιος ασχολειται; Ετσι ειναι τα πραγματα, ανοδος και πτωση. Κυριακη του Πασχα, θα ψηνουν ολοι κοκορετσια, καποια θα ειναι μετρια, καποια καλα, καποια θα αγγιξουν την τελειοτητα. Οταν ομως μπηκε η κινεζικη χρονια του λαγου, εψησε κανεις φιδια , σκορπιους η τελος παντων οτι συνηθιζουν οι Κινεζοι για να ξεχωρισουν οι καλοι μαγειρες;
    0 βαθμοί
  26. Δεν υπάρχει το ανεξερεύνητο πεδίο κυρίως θα έλεγα. Γιατί μουσικοί με τις δυνατότητες και τη φαντασία αυτών που αναφέρεις, υπάρχουν. Εν ολίγοις, σχεδόν όλα έχουν ήδη παιχτεί. Είναι πολύ πολύ δυσκολότερο για έναν μουσικό της δεκαετίας του 2020 να φτιάξει κάτι πραγματικά πρωτοπόρο σε σύγκριση με το παρελθόν. Επίσης το κοινό ταϊζεται μουσικό κουτόχορτο όπως έχουμε αναφέρει χιλιάδες φορές και η βιομηχανία δεν ασχολείται με "δύσκολα". Οι Beatles σήμερα θα θεωρούνταν εξαιρετικά στριφνό άκουσμα γιατί είχαν τραγούδια με πάνω από 3 ακόρντα και μετατροπίες. Δηλαδή και να βγει ένας σύγχρονος McLaughlin ας πούμε, ελάχιστοι θα τον πάρουν χαμπάρι. Εκπαιδευτήκαμε εντατικά στο εύκολο, το γρήγορο και το ανώδυνο. Και φυσικά αυτό δεν πάει μόνο για τη μουσική. Εδώ αν καθυστερήσει να πάει το μήνυμα που στέλνουμε στο viber από το κινητό την ώρα του χεσίματος, το πετάμε και παίρνουμε άλλο.
    0 βαθμοί
  27. Σημερα θέλουμε να τα κανογμε ολα γρηγορα. Αντε να αναπτυξεις την ποιμενικη σε 15 δλ
    0 βαθμοί
  28. Είναι γνωστό φαινόμενο. Όσο γεράζουμε τόσο σου φαίνονται ανούσια "τα μοντέρνα". https://psychology-spot.com/new-music-when-we-get-older/ (Δείτε και τη βιβλιογραφία στο τέλος ) Βάλτε και το γεγονός ότι η mainstream μουσική σήμερα εξυπηρετεί διαφορετικό σκοπό από αυτόν που εξυπηρετούσε πριν 30 χρόνια (συχνά μπορείς να χωρέσεις όλο το κομμάτι σε ένα snippet 15 sec) και... καταλάβατε.
    0 βαθμοί
  29. Απόστολε, Φάνη, Γιώργο και Πάνο, σας ευχαριστούμε πολύ για την ακρόαση και τα καλά λόγια! Οι καλλιτέχναι πρωτοπορούμε διότι τσι βάζουμε και τραγουδούνε
    0 βαθμοί
  30. Και δηλαδη τι εννοουμε νεα μουσικη; Φετινη; Περσινη; Προπερσινη; Να πουμε τελευταιας πενταετιας; Λοιπον τελευταιας πενταετιας. Και μουσικη φτιαχνεται 500 χρονια; Τουλαχιστον; Αρα, αν θελουμε να ειμαστε τιμιοι και αμεροληπτοι, σε καθε εκατο καλα για τα γουστα μας κομματια που ανακαλυπτουμε, μονο το ενα θα ειναι καινουργιο. Και πολυ ειναι, γιατι αν αφησουμε το καθαρα ποσοτικο χρονικα, και παμε και στο ποιοτικο, διοτι αλλο βαρος εχει ο 18ος αιωνας ή η 10ετια του 70 και αλλο η εντελως παρακμιακη σημερινη πραγματικοτητα. Οποτε ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ενα στα εκατο καινουργια κομματια να μπει στην playlist, με πιο ρεαλιστικη πιθανοτητα το ενα στα χιλια. Τη μοδα, τα τρεντυ,τα μαστ και τις μ@λ@κιες να τα βαλουν στον ποπο τους, αρκετα πεσαμε θυματα πιτσιρικαδες, να πατε αλλου, δωσαμε, δωσαμε.
    0 βαθμοί
  31. Σίγουρα Μπιλ, με βρίσκεις σύμφωνο. Βέβαια, εγώ προσωπικά, έχω γνωρίσει πολλούς που ανακαλύπτουν αριστουργήματα του παρελθόντος χωρίς να τα σνομπάρουν, και ελάχιστους που έκαναν το αντίθετο. Και θα σου πω και το άλλο. Οκ γεννήθηκες το 40-50-60. Γιατί να αφήσεις τον εαυτό σου να σε καταδικάσει μόνο σε αυτό το είδος? Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για το σήμερα και τις νέες γενιές. Γιατί να μένουν στη μουσική του σήμερα? Να πάνε και στο παρελθόν. Άμα λάχει, να πανε και στα gregorian chants. H μουσική είναι φυσικό φαινόμενο, είναι κάτι χωρίς σύνορα, χωρίς χρονολογία. Γιατί πρέπει απαραίτητα να της βάλουμε ταμπελάκια παλαιό,μοντέρνο, κλασικό, διάσημο, top10, 70', κοκ? Κατ' εμέ ο κάθε ακροατής πρέπει να είναι ανοιχτός σε οτιδήποτε, και να κρίνει χωρίς να ξέρει τις λεπτομέρειες. Απόλυτη αμεροληψία. Δυστυχώς όμως δε γίνεται κάτι τέτοιο, και όσο περνούν τα χρόνια βλέπω πως γίνεται ακόμη χειρότερο, το οποιό οδηγεί στο άλλο άκρο. Προωθείται υλικό που πληροί κάποιες προδιαγραφές ανεξαρτήτου ποιότητας (βλέπε το εύκολο, γρήγορο, ad-friendly, ντε και καλά diverse, κτλ), και φυσικά δε συμβαίνει μόνο στη μουσική. Εκεί ο δέκτης απλά καταναλώνει χωρίς καν να μπει στη διαδικασία να επεξεργαστεί οποιαδήποτε πληροφορία, και χάνεται όλο το νόημα. Άλλος θα πει βέβαια, υπάρχει νόημα? Αν διασκεδάζει ο άλλος με το οτιδήποτε, δεν είναι αρκετό? Και απαντώ, σίγουρα, και μακάρι να μπορούσα να διασκεδάζω με το οτιδήποτε
    0 βαθμοί
  32. Αφού το λεΓει ο ανθρωπΑς ρε φιλωΟυζ: "δεκτΑι όλαι άι κάρτε" μειλα μαι τι τραπΑιζα σου για να σου κάνουν 245 ατοΚε δόσις, η ψιΦα ΜΗτΣοτακι θα δώκει διαζυγοστουντιεπιδομα ακουΓω
    0 βαθμοί
  33. Ναι μεν αλλά ... αλλά υπάρχουν τόσες μουσικες του παρελθόντος που όταν τις ανακαλύπτεις γίνονται νέες για σένα όσο κλασσικές κ να είναι. Κ εκεί αισθάνεσαι πάλι έφηβος. Κ στις καινούργιες βέβαια . Στη τζαζ πχ συμβαίνουν κ πάντα θα συμβαίνουν πράγματα. Πόσα από αυτά θα γίνουν κλασσικα; Θα συγκρίνονται πχ με τα άλμπουμ του παρελθόντος ; Θα μου πεις ενδιαφέρει κάποιον που ανακαλύπτει κάτι καινούργιο αυτο; Κ αν το κάνει θα έπρεπε? Θα σου πω κ μια άλλη σκέψη. Μικρός ήμουν μεταλλας. Κάποια στιγμή πριν 2 δεκαετίες κ βαλε συνειδητοποίησα πως επαψα να χαρακτηρίζω τον εαυτό μου έτσι. Λίγο που ανακάλυψα πως θεωρώ τη θεματολογία, τις εμμονές, τον ήχο κ, τις απόψεις κ ότι άλλο θες γραφικά. Λίγο που ανακάλυψα πως δε μ'ενδιαφερει το μέλλον του είδους ή το είδος στο σύνολο του αλλά συγκεκριμένα γκρουπ κ άλμπουμ τους (κ μάλιστα από πολύ μικρά χρονικά παράθυρα δημιουργίας για το κάθε γκρουπ) κ πως πάντα μπορώ να γυρίζω σε αυτά όσο αστεία κ να μου φαίνονται σκηνή/δημιουργός/είδος , οτιδήποτε κ αν ακούω. Όλα αυτά με ανακαλύψεις σε τόσα άλλα μουσικά ήδη που κάποια στιγμή λες "αν έκλεινε ή μουσική δημιουργία σήμερα, έχω τόσα πράγματα να ανακαλύψω κ να δεθώ μαζί τους που 100 χρόνια δε θα μου έφταναν". Πάντα ρίχνω μια κλεφτή ματιά κ στα καινούργια. Αλλά γνωρίζοντας πως δεν υπάρχει κάποια τόσο σημαντική σκηνή που να δηλώνει ευθαρσώς πως θα αλλάξει τον κόσμο κ να συμβαίνει τώρα, σε συνδυασμό με το τι έχω ανάγκη να νιώσω όταν αφιερώνω 2-3 ώρες αποκλειστικά στο να ακούσω μουσική μην κάνοντας τίποτε άλλο, οι ώρες αυτές τείνουν να αποτελούνται από αριστούργημα του παρελθόντος που για μένα ειναι νέες ανακαλύψεις. Κ συνήθως δεν έχουν σχέση πλέον με το ροκ . Το αστείο είναι πως όλη η αλλαγή έτυχε να συμβαίνει χρονικά την ίδια περίοδο με την απογοήτευση που έφαγα όταν κυκλοφόρησε το Σηνς Φρομ ε μεμορη από Ντρημ Θηατερ. Θυμάμαι να το ακούω συνέχεια (γιατί όλοι το εκθειαζανε) να αναρωτιέμαι "καλά αυτός ο Πετρουτσις πως είναι δυνατόν μετά το (μικρό έστω) άνοιγμα που έκανε παιχτικα στο (υποτιμημένο) falling να γυρίζει σε όλες τις κλισέ συνήθειες του κ να αφήνει αυτό το υπέροχο κ πιο ανοιχτό ύφος του που ακούσαμε για λίγο για να γίνεται όλο κ πιο μεταλλας όσο μεγαλώνει; Ο Πετρουτσι βέβαια το έκανε γιατί ήξερε καλά ποιο είναι το φανμπεης του κ έτσι γιγαντώθηκε οικονομικά με αυτή του την επιλογή . Εγώ αλλαζα
    0 βαθμοί
  34. @Σαμη Παραγκα Σ' ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον ! Τώρα μόλις είδα το σχόλιο σου... Έτσι ακριβώς που το λες!!! Είναι ένας οδηγός , μια προσέγγιση ερασιτεχνική ως εκεί που μπορώ δηλαδή με τις λίγες γνώσεις μου και έναν παλιό υπολογιστή. Δεν είμαι Αθήνα , σου δίνω ένα link να το κατεβάσεις και να το κάνεις όπως γουστάρεις : https://drive.google.com/file/d/1u4sCBdX0o18-kpZkG7wJ93Dnzz3el9j0/view?usp=share_link
    0 βαθμοί
  35. 0 βαθμοί
  36. 0 βαθμοί
  37. Τι μου θύμισες... Χρόνια πριν κάτι Μ. Παρασκευές σε ταξίδια ανά την επικράτεια, στο ράδιο να παίζουν κάργα κλασσική μουσική. Αν ερχόταν κάποιος για πρώτη φορά στην Ελλάδα τη συγκεκριμένη ημέρα και άκουγε ράδιο, θα νόμιζε ότι είχε επισκεφθεί την κοιτίδα της κλασσικής μουσικής. Τύφλα να είχε η Γερμανία και η Αυστρία. "Ευτυχώς", δύο ημέρες μετά ερχόταν ο καταιγισμός κλαρίνων και η τάξη αποκαθίστατο.
    0 βαθμοί
  38. Φοβερός είναι. Έχει και ηχάρα, και το κανάλι του είναι πολύ ωραίο.
    0 βαθμοί
  39. Συμφωνώ με τον Σταύρο (). Και βάζω και την παρακάτω ερώτηση. Ο χερμπιχάνκοκ, ο αλαχόλτζγουορθ, ο ντεμπισής, ο στραβίσκυς, ο μπάξ, τι ακούγαν; Ποια μουσική θεωρούσαν αξιόλογη; Μόνο τη δική τους; Όταν ήσαν παιδιά δηλαδή λέγανε "ααα δεν ακούω εγώ κουταμάρες, όταν μεγαλώσω θα παίζω τέτοια πράγματα και θα γράφω που θα με ακούνε οι επόμενες γενιές. Όχι μπαινάκης, μόνο βγαινάκης."; Δε νομίζω. Επι του θέματος. Δεν ακούω μουσική. Κι ακούω μουσική. Είναι ξεχωριστές περίοδοι. Όταν δεν έχω κάτι να πω, όταν δεν παράγει το μυαλό μου τίποτα, θέλω να ακούω. Αυτή τη δισκοθήκη που έχω. Όταν έχω ιδέες (που προφανώς προήρθαν από την επεξεργασία όλων αυτών που άκουσα), δε θέλω να ακούω μουσική. Καθόλου. Μουσική που απλά υπάρχει για να συνοδεύει καθημερινές μου δραστηριότητες, όπως είναι τις μόδας, δεν θέλω καθόλου. Αυτά τα ανώμαλα από εμένα.
    0 βαθμοί
  40. Όχι ο δικός μας ΣΦ. Ένας άλλος... Ξάδερφός του θαναι
    0 βαθμοί
  41. Έχουνε και κινητά και λάπτοπ στο Άγιο Όρος σε πληροφορώ.
    0 βαθμοί
  42. Καλά θα με τρελάνετε. Ο ΣΦ παίζει μόνο με 15άρες χορδές σε μεταλλοκίθαρα με χαμηλό κούρδισμα.
    0 βαθμοί
  43. Όχι καλά γράφεις Ο κυρ Άλης θα αλλάζει χορδές στην τρομπέτα του τωρα γιατί οι προηγούμενες δεν ακουγοσαντε καλά σε 4 x12" με κλόουζ μαηκηνγκ. ...... ..... ..... Πάλι καλά που το θρεντ είναι για μπακινγκ τρακ γιατί το ματωσαμε... Εγώ αποχωρώ Καλό βράδυ Παυλάρα!
    0 βαθμοί
  44. Έριξα κι εγώ ο Σταύρος μια πενιά και το ονόμασα σύμφωνα με εκεί που το φαντάζομαι να ακούγεται. Tsonta.mp3
    0 βαθμοί
  45. Έχω κάτι μαγνήτες από μια παλιά Gerley και μια squier (που πατάει κάτω τις Αμερικάνες), και έλεγα μήπως μαζί με την γυναίκα, ξεφορτωνόμουν κι αυτά.
    0 βαθμοί
  46. Αυτό φίλως να το βάλεις στις αγγελίες, στην "προφορά υπηρεσιών". Δέχεσαι και ανταλλαγές ή μόνο μετρητά?
    0 βαθμοί
  47. Ελάτε τώρα να καθήσετε γύρω απο τον παππούλη, να σας δείξει, να ακούσετε πως είναι να είσαι γκουρού στα ΣΥΝΘΕΣΑΪΖΕΡ και να κάνεις ότι θέλεις. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ Με ένα synth, με το V-Synth. Ο Άρχοντας του Variphrase, ο Δούκας των Συνθεσάιζερ, το μεγάλο παικτρόνι, ο καλός ο φίλος σας, ο μεσήλικας της διπλανής πόρτας, o cos_dr παρουσιάζει............................ Είχα καιρο να ανοίξω το v-synth και το άνοιξα λιγο να ξεαυτώσω και πάνω σε αυτό το πλαίσιο κλασσικά έγραψα ένα κομματάκι. Χαλάρα. Πάρτε το να έχετε. Οτι θέλετε απο ΣΥΝΘΕΣΑΪΖΕΡ, εδώ παιδιά, έτσι? χαχααχαχαχαχαχαχαχα Καλά να είμαστε και καλό κουράγιο!!!!!!! Καθε παρατήρηση ευπρόσδεκτη!!! Το V-synth το αγαπώ. Με εμπνέει,. το γουστάρω πως το λένε. Αχχχχχχ, ο ανθρώπινος παράγοντας........... αχχχχχχχχχζ χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα ΑΓΑΠΗ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου