Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      6.218


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      21.934


  3. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      9.376


  4. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      10.841


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 15/05/2023 σε όλα

  1. Εμ τέλει, είναι σημαντικότερο να σε εμπνέει η ήχος για να παίξεις κάτι θεϊκο, παρά να έχεις "θεϊκο" ήχο (χωρίς αίσθηση στο χέρι) και να ψάχνεις την έμπνευση. Συμφωνώ. Και με αυτό συμφωνώ. Ο καλός ο μάστορας θα κανει τη δουλειά του με ο,τιδηποτε.
    3 βαθμοί
  2. κι αν δεν το επιτρέπει το κάνεις στο max/MSP
    2 βαθμοί
  3. Εκεί έπαιζε η όποια διαφορά. Το DX7 mk1 πχ ήταν 12μπιτο και mono (όχι stereo δηλαδή). Το DX7 II ήταν stereo και με πιο "καθαρό" ήχο, αν και ουσιαστικά ήταν το ίδιο synth με κάποια μικρο-liftings. Αυτές οι διαφορές είναι αμελητέες και πολύ σπάνια γίνονται αντιληπτές, αφού ο τελικός ήχος περνάει πάντα από κάποιο εφέ. Για να γίνουν αντιληπτές (αν γίνουν) αυτές οι διαφορές θα πρέπει να βάλεις κάτω το DX7 και το MODX, πχ, και να ακούσεις το ίδιο patch και στα δύο synths χωρίς κανένα εφέ. Τζάμπα σπατάλη χρόνου δηλαδή που ούτε ο χειρότερος "purist" δεν θα αντέξει να το κάνει.
    2 βαθμοί
  4. Εχουν βαλει FM engine στο καινουργιο Halion δυνατη, πρεπει να μπισταει. Για το DX7 συγκεκριμενα, υπαρχει αυτο το αριστουργημα: https://asb2m10.github.io/dexed/ Ειναι δωρεαν, και πολυ καλο. Με εχει καλυψει στο μεγιστο βαθμο. Για ακομα πιο ψειρες υπαρχει το Plogue ops7, που ειναι υποτιθεται bit accurate με το dx7, ενταξει δεν ειμαι πια και τοσο φανατικος, το dexed μου αρκει, αλλα υπαρχει και το plogue για τους φανατιλες. Το sy εχει και δειγματα στη φαση, οποτε αν δεν το κανει η yamaha νομικα δε θα γινει απο αλλη εταιρια, η steinberg ανηκει στη yamaha βεβαια.
    2 βαθμοί
  5. Όλα αυτά τα vintage μηχανήματα απευθύνονται σε συλλέκτες που λογικά το μεγαλύτερο ποσοστό τους είναι ΚΑΙ μουσικοί, διότι είναι κομματάκι δύσκολο να συλλέγεις vintage synths και να είσαι κτηνοτρόφος, όπως και να τα κάνουμε. Τώρα ως μουσικός , ο συλλέκτης, μπορεί να τα χρησιμοποιήσει αν θέλει και σε κάποιο πρότζεκτ.
    2 βαθμοί
  6. Προχειροδουλεια... Ο καλός ο "χάκερ" κάνει πρωτα την έρευνα του...ΕΛΤΑ με δωρεάν αποθηκευση...που και 15 χρονια πριν αν πέρναγε κάτι απο τελωνείο, εμενε κανα μηνα χαλαρα και στο χρέωναν οπως SLK παρκαρισμένη σε λουξ γκαράζ... Αυτός εδω τωρα λεει επιστροφη φορου...600 και ευρώ...ρε μαγκάκο, φορ φακς σέηκ, welcome to Greece δηλαδη, έλεος...
    1 βαθμός
  7. Αααα Βρασίδα μου, άμα είναι για creme brulee προτιμώ κάτι τέτοιο...
    1 βαθμός
  8. Το έκανα.Σε κάποιες απαντήσεις έκανα panning αριστερά/δεξιά ενώ στο κέντρο κράτησα τις,δεν συμφωνώ/δεν διαφωνώ.Αν και το δωμάτιο δέν ήταν κατάλληλο,νομίζω κατέληξα σε ένα ισορροπημένο ερωτηματολόγιο.Αντε...πείτε την γνώμη σας,τι πρέπει να αλλάξω πάλι?
    1 βαθμός
  9. Δεν αμφιβάλλω. Εγώ ρωτάω σαν κούρδος που είμαι, αλλα την έχω την υποψία ότι "όλα γίνονται" κι ότι "μόνο του χάρου δεν έχουνε βγάλει".
    1 βαθμός
  10. Μπορω να σκεφτω πολλους τροπους για να γινει αυτο που λες Ali. Θελεις να δουλευει οπως τα πνευστα, δηλαδη ο πληρης ηχος μια οκταβα πιο πανω, ή σκετη sine στην πρωτη θεση, sine + οκταβα στη δευτερη και παει λεγοντας; Λογικα το πρωτο θες, οποτε κανεις map τα αντιστοιχα δειγματα σε zones που ελεγχει το modulation wheel. Αυτο για δειγματα. Το δευτερο γινεται πολυ ωραια με additive synthesis. Η να ανοιγεις τις αντιστοιχες γεννητριες με το modulation wheel. Σε επιπεδο physical modelling φυσικα κατι τετοιο θα ηταν πολυ ευκολο να γινει, αλλα θα πρεπει να το επιτρεπει η αρχιτεκτονικη του για να το προγραμματισεις. Πιστευω οτι γινεται, ολα γινονται, αμα δεις τι εχω κανει κατα καιρους for the lols θα πεσεις κατω απο τα γελια
    1 βαθμός
  11. Πολυ ενδιαφερον αυτο που περιγραφεις, αλλα φανταζομαι οτι βγαζει νοημα μονο αν καποιος γνωριζει ηδη τις λειτουργικες αρχες και την παικτικη νοοτροπια του πνευστου που περιγραφεις. Εγω πχ ως ασχετος που του εχουν εξηγησει καμια 50αρια φορες και αρνειται πεισματικα να κατανοησει πως λειτουργει μια φλογερα δε θα μπορουσα να βγαλω ακρη. Ενω το κλαβιε, με το οποιο επισης ειμαι ασχετος, ειναι αν μη τι αλλο οσο πιο απλο μπορει να γινει κατι για τον τελικο χρηστη - ενα κουμπι για καθε νοτα, πατας το κουμπι? Παιζει τη νοτα. Υπαρχει ρε παιδι μου μια αμεσοτητα στο κλαβιε που ειναι σχεδον instrument agnostic.
    1 βαθμός
  12. Ali καταλαβα τι λες και εχεις απολυτο δικιο. Αυτο που λες ταυτιζεται σε μεγαλο βαθμο πιστευω με αυτο που λεμε " μουσικο ηχο" στα synthesizer. Δηλαδη το synth μπορει να βγαλει ενα τρισεκατομμυριο ηχους, αλλα εμας μας αφορουν μονο το ενα δισεκατομμυριο απο αυτους γιατι οι υπολοιποι ειναι κατι σμπρουμπλε μουμπρλε που αν πας να παιξεις το περνα περνα οι μελισσα ερχονται οι μελισσες και σε τσιμπανε γιατι εβγαλες τη συχνοτητα " επιτιθονται στη βασιλισσα μας, ορματε τους". Τι να κανουμε, ειναι στη φυση την ιδια οι αρμονικες και οι ντοματζορες, δε θα τους ξεφυγουμε ετσι απλα.
    1 βαθμός
  13. Τόσες ταλενταρες και πορωμενοι στην Ελλάδα θσ υπάρχει σίγουρα και κτηνοτρόφος με moog. Εδω υπάρχουν υπάλληλοι του χιλιάρικου με λιμουζίνα Mercedes s400
    1 βαθμός
  14. Όχι όχι. Σόρρυ δεν σε έκανα quote στο σωστό σημείο. Λέω ότι σκευομορφικά, επειδή το 90% των συνθίων είναι συνυφασμένα με κάποιο πληκτρολόγιο, και το πρότυπο MIDI οργανώθηκε πληκτροφοροκεντρικά, και κατ επέκτασιν και τα εργαλεία έντιτινγκ στον υπολογιστή. Δηλαδή σκεπτόμαστε "πληκτροκεντρικά" ακόμα κι αν η πηγή (το συνθ ντε), είναι αγνωστικιστικό ως προς αυτό. Σου λέει έλεγξέ με βγάζω ήχο. Θες με μαγνητικό πεδίο, θες με φωτοδίοδο, θες με μιντι; Έλεγξέ με. Αυτό θέλω να πω. Ότι το πορταμέντο είναι οκ, μεταξύ δύο διακριτών νοτών, το pitch envelope προφανώς(;) θα τριγκάρεται από ένα πλήκτρο (ένα όμως) και θα παίρνει δρόμο είτε με βελόσιτυ είτε με άλλη πηγή μεταβολής προς τα εκεί που πρέπει. Δηλαδή, για να μην το μπουρδουκλώσω παραπάνω, θα μπορούσε το κάθε συνθ να έχει μια άταστη επιφάνεια ελέγχου, επί της οποίας κάθε κίνηση θα επηρρέαζε κάποιες παραμέτρους. (Κάπως σαν το osmose, αλλά είδα κάτι βίντεο που παίζαν πιάνο και πήγαινε το φάλτσο γόνατο, οπότε ίσως να μην είναι και καλή ιδέα τελικά) Δηλαδή θέλω να πω, είναι το συνθ και το πληκτροφόρο κώλος και βρακί. Κι αν δεν θα έπρεπε να είναι απαραίτητα, δεν υπάρχει κάποιος φιλικός προς τον τεμπελχανά τρόπος να το συνδέσει και να το ελέγξει "με κάτι άλλο" εκτός μίντι και υπολογιστή. Τουλάχιστον δεν γνωρίζω εγώ κάποιον τέτοιον τρόπο. Εδώ θέλω να εξομολογηθώ, ότι μετά από 1 μήνα ντέμο του χάλιον 7, κι αφού άκουσα φοβερά πράγματα μέσα, τι σπέκτραλ σύνθεσις, τι γουέιβτέιμπλ, τι φμ, τι μαύρος χαμός γίνεται εκεί μέσα, ένιωσα όπως τότε που ήμουν 8 χρονών και πήγαινα να παίξω adventure στην amiga χωρίς να ξέρω αγγλικά. Μετά από 1 μήνα ντέμο λοιπόν, τι μου έμεινε; Κάτι αράβικα αρκουδιάρικα που έγραψα. Ντροπή μου. Έχω έναν φίλο ντραμίστα. Δεν ξέρω αν διαφωνείτε. Μπορώ αν θες να τον ρωτήσω κάποια πράγματα, και να έρχομαι εδώ να διαστρεβλώνω τις απόψεις του να σφαζόμαστε μαζί. Αν το θες δηλαδή και σου λείπει, εγώ προσφέρομαι!
    1 βαθμός
  15. Φοβερό thread. 'Οχι τίποτα άλλο τωρα τελευταία παίζω ντραμς και παρότι εντελώς νιούμπης έχω φοβερα παγιωμένες απόψεις. Δυστυχώς όμως δε βρίσκω άλλους ντράμμερς στο noiz να σφαχτώ επιτυχημένα. Μόνο στις κιθάρες και στα πλήκτρα τα καταφέρνω.
    1 βαθμός
  16. Ali, δεν ξερω αν καταλαβα καλα, αλλα απο αυτα που λες μοιαζει να ταυτιζεις τη συνθεση ηχου με το midi. Δεν υπαρχει καμια απολυτως συνδεση αυτων των δυο, περα φυσικα του ελεγχου που μπορεις να εχεις με το midi. Αλλα με το midi ελεγχεις και το φωτισμο, δεν ταυτιζεται ομως με το φως, ετσι δεν ειναι; Σε επιπεδο λοιπον συνθεσης ηχου, φυσικα και μπορεις να εχεις ενα συνεχες glissardo, ειτε με το portamento ειτε με καποιο pitch envelope. Φυσικα μπορεις να κοψεις αρμονικες απο το πιατινι σε συγκεκριμενα σημεια, ελεγχοντας αε πουμε το cutoff του φιλτρου με καποιο step sequencer σε ενα sampled πιατινι. Και με fretless, με μορια δηλαδη κανεις παιχνιδι, οτι παιχνιδι θες, υπαρχουν τα scala αρχεια κε αλλους συγκερασμους, υπαρχει το detune στις γεννητριες, μιλαμε για ΠΟΡΩΣΗ Αν εννοουσες κατι αλλο sorry που ακουγομαι pedantic, αστο να υπαρχει γενικα το μπλα μπλα.
    1 βαθμός
  17. Έχω (εδώ και μέρες) μία υποψία για την "πραγματική" σου ταυτότητα. Να την πω;
    1 βαθμός
  18. Πρέπει να πας σε πανηγύρι στη Μύκονο.
    1 βαθμός
  19. Κι εκεί που συζητάγαμε σοβαρά για 18 ολόκληρες σελίδες εκτός θέματος, μπήκαν οι κιθαρίστες και τα έκαναν μαντάρα... Οι Mods κοιμούνται??
    1 βαθμός
  20. Η αντιστοιχια ειναι η εξης: Φανταστειτε να υπηρχαν μονο δυο ενισχυτες: Ο Fender twin reverb, και ενα καλο modelling σε φαση kemper. Ο twin reverb ειναι τα αναλογικα, το kemper τα ψηφιακα. Ο twin reverb ειναι ιδανικος για ηχο twin reverb. ΜΟΝΟ. Το kemper εχει και marshall, και mesa, και vox, και το λουρι της μανας. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ομως " αναλογικοι marshall και vox". Γιατι; Γιατι η FM, η Wavetable, η sampled based, η physical modeling, η granular και ολα αυτα τα μαγικα ειναι καθαρα ΨΗΦΙΑΚΕΣ μεθοδοι συνθεσης, μονο στον Kemper θα το βρειτε, δεν υπαρχει αναλογικο dx7 ουτε αναλογικο m1. Αν λαβουμε μαλιστα υποψη οτι το "kemper" εχει και ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ εξομοιωση "twin reverb", καταλαβαινουμε οτι μιλαμε για κατι πολυ περιορισμενο στο αναλογικο πεδιο. Αλλα επειδη ο twin reverb ειναι icon, οπως και η αναλογικη αφαιρετικη συνθεση, εχουμε ακομα ζητηση και συζητηση. Υπαρχει ομως το prophet 10 ας πουμε, ενα πραγματικο αναλογικο θηριο που ειναι στα 4 χιλιαρικα, δηλαδη και στο πλαισιο ακομα της εξειδικευσης το moog ειναι υπερβολη, δεν ειναι κερασακι στην τουρτα, ειναι ο χρυσος που τυλιγει τις μπριζολες αυτου του ανεκδιηγητου, ειναι για οσους δεν ξερουν τι εχουν με αλλα λογια.
    1 βαθμός
  21. Άριστο. Δηλαδή τα Elka EK44 (ο Jarre και κάποιος πανηγυριώτης στην Πάνω Στενή Ευβοίας το είχαν), Korg Kronos/Triton/Trinity/M3 κλπ, Yamaha DX7/7 II/Motif (all models)/SY77/99 κλπ, Roland Super JX/Juno 106/D50/D70 κλπ είναι καλύτερα? Μόνο Synclavier δεν έχω πετύχει σε πανηγύρι...
    1 βαθμός
  22. τα σαχλόφωνα κύριος, δεν είναι για όλους....οι περισσότεροι κιθαρίστες δεν τα καταλαβαίνουν!!!
    1 βαθμός
  23. ο Greg Phillinganes έλεγε ότι στο στούντιο με τον QJ πάντα υπήρχε πολύ και καλό φαγητό! Τελικά τίποτα δεν είναι τυχαίο σε αυτόν τον ΓκόΖμο (άντε μαθαίνω και γω την σωστή την ορθογραφία σιγά σιγά........ )
    1 βαθμός
  24. Έχεις μεν, αλλά δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις λόγω φασαρίας δεν. Γι' αυτό σου λέει πάρε πλήκτρα, να μην σε ακούει η κυρα Μαριγούλα στην άλλη άκρη του χωριού. Το είχα κάνει edit το ποστ πριν το γράψεις. Μεγάλα πνεύματα.
    1 βαθμός
  25. Τι πλήκτρα να αγοράσω για να ... (βάλτε ότι θέλετε) ... αλλά να είναι βάλιου φορ μάνυ? Να πάρω αναλογικό συνθ ή ψηφιακό? Ποια πλήκτρα έχουν καλύτερο ήχο αλλά δεν ξεφεύγουν σε μπάτζετ? Θέλω καλό σταντ αλόουν ήχο, αλλά να κόβει καλά και στην μίξη. EDIT: Να δεις που αν ανοίξω τέτοιο θρεντ, στο τέλος θα μου προτείνουν να πάρω τελεκάστερ.
    1 βαθμός
  26. Πολύ ωραίο. Τελικά ο Καζαντζίδης είναι surf?
    1 βαθμός
  27. Καλα ναι, το κανεις το switch assign στο gamepad, και παίζεις ταυτοχρονα και pro Οτι πρεπει το gamepad για controller, το δινεις και στα πιτσιρικια να βαρανε μη σου σπασουν το pitch bend, εκει να δεις σπασιματα ρε τρολλευ, οχι μπασογραμμες και τετοια, πιτσιρικια power, Destrooooooooyyyyyy που ελεγαν και οι pistols
    1 βαθμός
  28. Ότι θέλουμε μπορούμε να κάνουμε. Ολα στα νεότερα synth και hard και soft assignable ειναι.
    1 βαθμός
  29. Δεν έχω χρόνο καθόλου αυτον τον καιρό. Θα το κάνω όμως. Τα παράτησα τα μουσικά και για χαλάρωση παίζω κανα παιχνιδάκι. Η μουσική με κουράζει και με εκνευρίζει τουλάχιστο για να παίζω και να γράφω αυτή την περίοδο. Μετα το καλοκαίρι το βλέπω. Προτιμώ να ακούω αλλα είδες, μου μένει το challenge αμα διαβάσω κάτι που με εμπνέει. Όσο μεγαλώνω κουράζομαι, παλιά πως είχα χρόνο και αντοχή και διαύγεια για να τα κάνω όλα και ήμουν world class παιχταράς στο πιάνο και στα πληκτρα. Τώρα λες, αντί να παιξω λίγο mozart και Chopin για να ξεμουδιασω, δεν βλέπω λίγο netflix να χαλαρώσω να μην σκέφτομαι. Αυτο με τρώει. Αν ήσουν υψηλό επίπεδο κάποτε και ξέρεις πως αμα πας να παίξεις τώρα τίποτα καλό και δύσκολο θα παιδευτείς και θα φας χρόνο για να το παίξεις άψογα να το θυμηθείς κλπ, δεν σου αρκεί να παίξεις κάτι απλό και τελικά τα παρατάς. Αμα δεν είναι η δουλειά σου ή δεν είσαι πραγματικά πορωμενος και πλέον μπορείς να ακούσεις ότι γουστάρεις με ενα κλικ και οι αλγόριθμοι ξέρουν και τι θες να ακούσεις και σου ταιριάζει μετά και μετά σου πετάνε και τις διαφημίσεις για το τι χρειάζεσαι να πάρεις να φοράς να τρως, να μαθαίνεις......... Οτι να ναι λέω χαχαχαχα
    1 βαθμός
  30. Υπάρχουν διάφορα soft synths στα οποία μπορείς να φορτώσεις DX7 patches. Ακόμη και στο FM8. Τώρα θα ακούγονται ακριβώς ίδια; Όχι. Η διαφορά είναι στο πως επεξεργάζονταν αυτούς τους ήχους τα διάφορα synths της εποχής στα DAC τους κυρίως. Οι ατέλειες που είχαν έβγαζαν έναν πιο "σκληρό" ήχο που έδινε μεγαλύτερο punch σε μπάσα και διάφορους άλλους ήχους. Τίποτα που δεν μπορείς να καταφέρεις και σήμερα με λίγο compression και λίγο saturation φυσικά αλλά για τους purists αρκετός λόγος για να κρατούν τα παλιά Yamaha.
    1 βαθμός
  31. Για το "χάλιον" δεν ξέρω, αλλά τα Yamaha Montage/MODX/MODX+ synths μπορούν να φορτώσουν και να παίξουν όλες τις βιβλιοθήκες ήχου του(των) DX7. Για τους ήχους του SY77 κρατάω μια επιφύλαξη .
    1 βαθμός
  32. @manosx Συμφωνώ σχεδόν σε όλα όσα έχεις γράψει έως τώρα με τον αστερίσκο του ότι δεν είναι απαραίτητο να κάνουν όλοι μουσικές που χρειάζονται τέρατα πολυφωνίας και συνθετικών δυνατοτήτων. Ειδικά με είδη όπως είναι το hip-hop και η neosoul, το synthwave/synthpop και τα παράγωγά τους, o χαρακτήρας και οι περιορισμοί έχουν τη δική τους αξία. Εδώ υπάρχει πλέον τεράστιο trend με τα modulars και βλέπω κάτι μονοφωνικά synths που πιάνουν ένα δωμάτιο...
    1 βαθμός
  33. Ενταξει, δεν ηταν η 16 πολυφωνια στα αναλογικα κατι το συνηθες, ουτε τοτε ουτε τωρα. Θηριο ηταν το Andromeda, αλλα αυτο και αν ηταν απο εταιρια αναξιοπιστη, τα horror stories ειναι φοβερα, παμπολα εχουν γινει τουβλα πολυτελειας, δεν ειναι να σκας λεφτα για αυτο το πραγμα. Γενικα η μεγαλη πολυφωνια δεν ειναι συνηθισμενη στα αναλογικα, ανεβαζει δραματικα το κοστος και οδηγει σε προβληματα, το βλεπουμε και με το moog one, τραβανε τα μαλλια τους οι τρελοι που πηγαν και τα εχωσαν για το moogone 16, το πιο απλο: Βγαζει τη ζεστη της χιροσιμα, και τα ανεμιστηρακια βουιζουν σα σμαρι απο μελισσες, ενω ας πουμε η οκταφωνικη εκδοση του moogone δεν εχει αυτο το προβλημα. Δεν ειναι τυχαιο οτι τα πιο πετυχημενα κλασσικα αναλογικα ειναι οκταφωνικα, jupiter, cs80, ob8, ειναι προφανες οτι εκει ειναι το sweetspot κοστους/ αποδοσης. Αλλα ειναι κερασακια στην τουρτα ρε παιδια αυτα τα μηχανηματα, πως να το κανουμε. Δεν μπορεις να βασισεις ολη την ενορχηστρωση σε κατι τετοιο, ουτε ολη η τουρτα ειναι κερασακια, αλλωστε και χωρις κερασακια κανεις μια χαρα τουρτα. Ειναι να εχεις για παντεσπανι κανα montage και κανα virus, για να βαλεις για κερασακι και κανα ob6 η κανα moog matriarch. Πιστευω οτι η ζητηση για αναλογικα εχει αυξηθει, γιατι με τα pc εχεις ενα πολυ ωραιο παντεσπανι, οποτε πας μονο για τα κερασακια. Και εκει στοχευει και η behringer, διοτι ενας με χαμηλο budget που θελει ενα κερασακι για το pc του, ε δε θα δωσει και 6 χιλιαρικα. Ε, τρια χρονια εγγυηση εχει το pro 800, και τοσο μονο να κρατησει παλι best buy το λες
    1 βαθμός
  34. Το έχω και το χρησιμοποιώ με δύο Mooer preamp 012 που δουλεύουν με 220mA το καθένα και δουλεύει χωρίς πρόβλημα, θορύβους κλπ Όμως, στις θύρες 4+5 όταν αυξάνεις τα volt πέφτουν τα mA που δίνει (λογικό) χονδρικά: 9Volt - 500mA 12volt - 375mA 18volt - 250mA All in all λοιπόν το συστήνω. Αν χρειαζόμουν τροφοδοτικό θα έπαιρνα ένα τέτοιο. Τα βύσματα είναι στη μία άκρη ευθεία και στην άλλη γωνία (λογικό επίσης).
    1 βαθμός
  35. Μου λύθηκε η απορία, δηλαδή γιατί επέλεξες ίδιες ρυθμίσεις. Καθε ενισχυτής, φυσικός και μη, έχει τα κουσούρια του και το δικό του sweet spot.
    1 βαθμός
  36. Εχω ακουσει στο YT ενα τυπο που παιζει το little wing απο SRV με ιδιο ηχο απο plugin. Ειναι θεμα ρυθμισης λοιπον. Οταν πηρα ομως το ιδιο plugin, τα χερια μου δεν "πηγαιναν". Και δεν ηταν θεμα latency αλλα κυριως δυναμικων. Το θεμα λοιπον δεν ειναι μονο πως το ακουμε (γιατι εμεις δεν ειμαστε μονο ακροατες) αλλα και πως ειναι οταν παιζουμε με αυτο. .
    1 βαθμός
  37. Ναι, έχω μερικά IR από ακουστικές και κλασικές. Οι κιθάρες μου έχουν πιεζοηλεκτρικά, οπότε τις γράφω καρφί και μετά περνάω τα IR, λίγο Eq, reverb, compression και stereo imaging.. Πχ..
    1 βαθμός
  38. Έτοιμο και από μένα, καλή δύναμη σε ό,τι κάνει και καλά τελειώματα!
    1 βαθμός
  39. Μιλώ αποκλειστικά για αίσθηση. Οι high gain ήχοι (ειδικά οι μοντέρνοι), είναι υπερκομπρεσαρισμενοι. Δεν διαφέρει και τόσο η αίσθηση των (ανύπαρκτων) δυναμικών, εκτός του latency. Όσο πιο low gain ο ήχος, τόσο μεγαλύτερη η διαφορά στην αίσθηση των δυναμικων, κατά την μικρή μου εμπειρία. Δεν μιλώ για ηχητικο αποτελεσμα.
    1 βαθμός
  40. ΤΙ ωραιο τραγουδι.Μπραβο ρε φιλε!!
    1 βαθμός
  41. Στην περίπτωση των high gain ήχων, που υστερούν σε αίσθηση έτσι και αλλιώς, μια χαρά έμπνευση μπορεί να προσφέρει το plugin (εφόσον το latency δεν αποτελεί πρόβλημα). Σε low/medium gain ήχους τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά.
    1 βαθμός
  42. Ναι αλλα ο νο 1 λογος μαζι με τις επιλογες κ δυνατοτητες (κ ο βελτιωμενος ηχος φυσικα γιατι τα πρωτα πλαγκιν σιμ καμμια 20αρια χρονια πριν καναν το ποντ ν'ακουγεται νταμπλ) ειναι πως τον ηχο που στηνεις, πατας ενα save κ τον ηχογραφεις οπως ειναι (ή με λιγο τουηκ αναλογα το προτζεκτ) οποτε θες κ χωρις reamping αν κατι δε σάρες, δηλ η ευκολια. Για εμενα το ζητουμενο ειναι πως πειραματιζεσαι κ στο στησιμο οπως λες, αλλα μαθαινεις κ πως καθεται κατι στο συνολο με ρηαλ ταημ τουηκηνγκ κ αποκτας εμπειρια να παρεις μια hardware υλιποιηση σιμ κ να στησεις τους ηχους που χρειαζεσαι χωρις λεητενση, γνωριζοντας πως με την εμπειρια αυτη οι ηχοι αυτοι θα καθονται κ καλυτερα κ θα ειναι στα γουστα σου
    1 βαθμός
  43. Το μαυρισμένο παίζει ίσως τον μοναδικό ρόλο. Η αίσθηση στο χέρι και στο αυτί του παίκτη. Γιατί με άλλη αίσθηση παίζεις αλλιώς. Και στα π@π@ρια μου εμένα πώς θα κάτσει στο mix αν έχω παίξει μ@λ@κίες.
    1 βαθμός
  44. Γενικά η κουζίνα τους είναι η μητέρα όλων των κουζινών της περιοχής από Ινδία μέχρι και Ελλάδα και δεν παίζεται. Κατά τα άλλα βραστά και άστα... είναι χειρότερα τώρα από την τελευταία φορά που πήγα; (2004) Πάντως οι Ιρανοί της διασποράς που έχω γνωρίσει στο εξωτερικό ήταν εξαιρετικοί ανθρώποι υψηλού επιπέδου αλλά μάλλον γιατί την είχαν κοπανησει πριν τους Μουλάδες....
    1 βαθμός
  45. Υπαρχουν καποιοι iconic ηχοι οπως τα lead της moog, τα brass του oberheim, τα electric piano του DX7 κλπ. Εμενα μου αρκουν οι εξομοιωσεις, ο αλλος παει και τα χωνει για το original, τι να κανουμε τωρα, τα βιτσια πληρωνονται. Δηλαδη οταν θα παει να χωσει κανα κατοσταρι χιλιαδιτσες για κανα καλο grand piano τι θα του πεις, γιατι ρε αδαη δεν πηρες ενα φτηνοτερο; Γιατι ΜΠΟΡΟΥΣΑ θα σου πει. Ετσι και με το moog, θα παει ξερω γω ο rick wakeman να παρει ενα για τη συλλογη του και τι θα του πεις, παρε ενα behringer καλυτερα; Για τον iconic ηχο του moog η προφανεστερη εξ ορισμου επιλογη ειναι ενα moog, οπως για τον iconic ηχο του DX7 ενα DX7, και για τον iconic ηχο του steinway ενα steinway. Το οτι για ολα τα παραπανω υπαρχουν πολλες εξομοιωσεις σαν εναλλακτικες, δεν σημαινει τιποτα αλλο παρα το οτι πραγματι ειναι iconic οργανα με iconic ηχο. Δε θα εμποδισουν ομως οι εξομοιωσεις τους εχοντες και κατεχοντες να παρουν τα αυθεντικα, ειτε για συλλεκτικους λογους, ειτε για προσεγγιση πελατων, ειτε γιατι θελουν το 100% του ηχου και της εμπειριας. Εγω πιστευω οτι για το μεσο χρηστη, αλλα και τον αρκετα advanced χρηστη μπορω να πω, οι εξομοιωσεις φτανουν και περισσευουν. Οι top μουσικοι ομως, οι εχοντες και κατεχοντες, και αυτοι που θα κανουν αποσβεση με επαγγελματικη χρηση, θα εξακολουθουν να δινουν πεντοχιλιαρα για μονοφωνικα synth και κατοσταχιλιαρα για grand πιανο, ετσι ειναι η ζωη, αδικη, τι να κανς, να κατς να σκας;
    1 βαθμός
  46. Έπειτα από συζήτηση με τον προσφιλή μου @fusiongtr, αλλά είναι και κάτι που ήθελα να κάνω καιρό, είπα να συγκρίνω τρία διαφορετικά είδη ηχογράφησης. 1. Λαμπάτος ενισχυτής 2. Solid state ενισχυτής 3. Plugin Η λογική πίσω από αυτό το πείραμα είναι ότι πρώτον δεν εμπιστεύομαι τους YouTubers γιατί τα παίρνουν δεξιά και αριστερά, και δεύτερον αν είσαι καλός κιθαρίστας ή έχεις premium gear, τέλειο studio κλπ, ότι και να κάνεις θα ακουστεί καλό. Άρα θέλω γνώμη για κάτι ρεαλιστικό, για τον μέσο χομπίστα ο οποίος είναι ερασιτέχνης, μέτριος παίκτης με οικονομικές λύσεις για εξοπλισμό, και χωρίς γνώσεις ηχοληψίας. Αυτός είμαι εγώ. Δεν έχω premium εξοπλισμό και δεν έχω home studio (ηχογράφησα στην κρεβατοκάμαρα μου που δεν είναι και το καλύτερο δωμάτιο ηχητικά). Αλλά εμπιστεύομαι το αυτί μου και με αυτόν τον τρόπο διαμορφώνω τη γνώμη μου. Τα αποτελέσματα εννοείται μπορούν να ερμηνευτούν με όποιον τρόπο θέλει ο καθένας. Εγώ το έκανα για την πλάκα μου, το διασκέδασα πολύ, βρήκα τα αποτελέσματα ενδιαφέροντα και θέλω να τα μοιραστώ μαζί με τους συμφορουμίτες. Gear used Ενισχυτές 1. Fender Bassbreaker 30r 2. Boss Katana MK I 3. Neural DSP Cory Wong Κιθάρες 1. Gretsch electromatic G5422tg 2. Fender Stratocaster player series Καρτα ήχου Focusrite scarlet 2i2 Software Ableton live Ξεκίνησα με ένα απλό άρπισμα. Arpeggio Tube.mp3 Arpeggio Plugin.mp3 Arpeggio Katana.mp3 Συνέχισα με ένα jazz ριφάκι Jazz Tube.mp3 Jazz Plugin.mp3 Jazz Katana.mp3 Ένα Rock ριφ Rock Tube.mp3 Rock Plugin.mp3 Rock Katana.mp3 Ένα blues δωδεκαμετρο με Stratocaster Blues Tube.mp3 Blues Plugin.mp3 Blues Katana.mp3 Και μία μίξη με σόλο σε στυλ praise and worship Mix Tube.mp3 Mix Plugin.mp3 Mix Katana.mp3
    0 βαθμοί
  47. Για τετοιες περιπτωσεις το ... no4. Πεταλιερα.
    0 βαθμοί
  48. 0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου