Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. BillTrantos

    BillTrantos

    Moderator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      4.443


  2. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      6.218


  3. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      9.372


  4. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      21.934


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 16/06/2023 σε όλα

  1. Ήχος και παίξιμο τοπ, αλλά θα ήθελα λίγο καλύτερα μιξαρισμένη την κιθάρα. Είναι πολύ δυνατά τώρα νομίζω. Έχεις ανέβει πάρα πολύ @mpamps, χίλια μπράβο!
    3 βαθμοί
  2. Στην νομική επιστήμη , όπως έχω ξανα πει, δεν υφίσταται η ερώτηση "τί ισχύει" ή ¨τι λέει" ο νόμος. Ισχύει το "πες μου τι θες να κάνεις, να σου δώσω νομικά επιχειρήματα". Εν τάχει: Κατά τη δική μου γνώμη, υποκείμενο δικαιώματος πνευματικής ιδιοκτησίας μπορεί να είναι μόνο ο άνθρωπος. Συνεπώς το έργο που παράγεται με τεχνητή νοημοσύνη, δεν προστατεύεται από τον νόμο περί πνευματικής ιδιοκτησίας. Η Τ.Ν είναι το μέσον , θα ήταν δηλαδή σαν να προστατευόταν το λαπτοπ ή ο κειμενογράφος , που γράφει κάποιος ένα μυθιστόρημα π.χ. Άλλωστε η Τεχνητή Νοημοσύνη , στην παρούσα φάση είναι μια "βάση δεδομένων" , και ως γνωστό " Η προστασία αυτή δεν εκτείνεται στο περιεχόμενο των βάσεων δεδομένων και δεν θίγει κανένα από τα δικαιώματα που υφίστανται στο περιεχόμενο αυτό. Ως βάση δεδομένων νοείται η συλλογή έργων , δεδομένων ή άλλων ανεξάρτητων στοιχείων , διευθετημένων κατά συστηματικό ή μεθοδικό τρόπο και ατομικώς προσιτών με ηλεκτρονικά μέσα ή με άλλο τρόπο"." ( 1 άρθρ.7 Ν.2819/2000,ΦΕΚ Α 84/15.3.2000.) που πρόσθεσε παράγραφο 2α στο άρθρο 2 του Ν. 2121/1993. Από εκεί και πέρα, δεν αποκλείω , αν επεκταθεί και εξελιχθεί η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και προκύψουν έργα "πρωτότυπα" με καλλιτεχνική άξια, να μπορεί να τύχουν προστασίας από πλευρά πνευματικής ιδιοκτησίας. Σε τί ποσοστό στην πλατφόρμα και σε τί στον χρήστη, φαντάζομαι θα εκτιμάται κατά περίπτωση , ανάλογα με τη συνεισφορά του καθενός. Ως γνωστό άλλωστε η τεχνολογία, προηγείται της ρυθμιστικής νομοθεσίας, αλλά αυτό σίγουρα είναι ένα θέμα που θα απασχολήσει τον νομοθέτη μελλοντικά.
    2 βαθμοί
  3. Φιλε αστο, δεν υπαρχει καμια αλλη φυλη κανιβαλων σαν τους μουσικους της κλασσικης. Τον πιο τελειωμενο πανκη να παρεις με τη μοικανα και τα piercing, ειναι προσχαρο προσκοπακι μπροστα τους, μιλαμε για αγνο και ανοθευτο ΜΙΣΟΣ.
    1 βαθμός
  4. Κατσε, εβαλα και εγω Manos: Which is the best electric guitar? AI: There is no doubt that the best electric guitar is the Fender Telecaster. It is well known that Leo got it right the first time. Telecaster has a magnificent sound that is ideal for every musical style, and it maintains a well defined musical character that is instantly recognizable. Every guitarist that respects himself should play only with a telecaster, for it is the only serious choice for a satisfying result. Furthermore, if you put 10- 38 gauge strings on it, you will have the all- important Superfunk approve seal, and you'll get extra reputation points in noiz.
    1 βαθμός
  5. Συζητάμε λεπτομέρειες σε κάτι που αναπτύσσεται εκθετικά Έχουμε χαθεί Μας επαναφέρω Me What is the perfect strings gauge set for a telecaster AI The perfect strings gauge set for a Telecaster can vary depending on personal preference and playing style. However, a common gauge set for a Telecaster is .010-.046. This gauge set offers a good balance between playability and tone. If you prefer a lighter touch, you may consider a lighter gauge set, such as .009-.042. If you prefer a heavier touch or play in lower tunings, you may consider a heavier gauge set, such as .011-.049. Ultimately, it’s important to experiment with different gauges to find what works best for you and your Telecaster. ………. Θα τους πω να προσλάβουν τον @Superfunk γιατί λένε βλακείες
    1 βαθμός
  6. Βρε εσύ καλά έκανες και ρώτησες. Προσπάθησα να γράψω, ότι ενώ η διαδικασία της εισόδου έχει κοινά στοιχεία με την ανθρώπινη δημιουργία (κι εκεί υπάρχει ασυνείδητη είσοδος δεδομένων), η όλη επεξεργασία από την μηχανή, αφαιρεί πλήρως την ανθρώπινη συμμετοχή στην δημιουργία. Η ανθρώπινη συμμετοχή περιορίζεται στην επιθυμία για συγκεκριμένο αποτέλεσμα, και στο τάισμα της μηχανής με δεδομένα.
    1 βαθμός
  7. Μπάμπη, εξαιρετικός και μεγάλη διαφορά στο παίξιμο σε σχέση με πριν 2-3 χρόνια, όταν ανεβάζετε αντίστοιχα solo covers. Βέβαια, προτιμώ να σε ακούω στα δικά σου σόλο, όπου παίζεις 100% ελεύθερα. Στα cover, προσπαθώντας να ακολουθήσεις το ορίτζιναλ, μοιάζει σαν να κρατιέσαι λίγο πίσω για να μη "χάσεις" κάποια νότα.
    1 βαθμός
  8. Τι ωραια παιξιματα ηταν αυτα ρε Μπαμπη! Μπραβο ρε φιλε! Αφηνω στην ακρη τα της μιξης γιατι οντως επαιζες πανω απο το τρακ σε ενταση, αλλα δεν ειναι το ζητουμενο Επισης δε θυμαμαι το αυθεντικο κομματι Αυτο που ακουσα ομως μου αρεσε πολυ κ απο ηχο κ απο παιξιμο Τα γρηγορα που λες, εσυ το ξερεις καθως χωρις να θυμαμαι το αυθεντικο δεν ακουσα κατι να χολαινει. Τα run παραειναι Γκαριμουριστικα παροτι το τρακ δε παραπεμπει προς τα εκει, πραγμα που ειναι κ του γουστου μου κ αναμενομενο απο Μποναμασα. Μπραβο ρε συ, σουπερ!
    1 βαθμός
  9. Μπάμπη όλη μέρα κιθάρα παίζεις και το χεις πάει τρένο? Φοβερός! Πολύ καθαρό παίξιμο, και στα γρήγορα και στα αργά. Το χεις πάει και τέρμα στην ένταση οπότε αν έκανες μ@1κί@ θα ακουγόταν φουλ!
    1 βαθμός
  10. Κάτι παρόμοιο έχω ακούσει από φίλο πριν πολλά χρόνια, για ένα live (σε βίντεο) των Deep Purple και ιδιαίτερα για τον Jon lord. Ο φίλος μου είχε εντυπωσιαστεί με το παίξιμο του Lord, και μου είχε πει το απίστευτο "τεράστιος πληκτράς ο τύπος, και ιδιαίτερα αν σκεφτείς τι ηχάρα έβγαζε από κείνο το παμπάλαιο αρμόνιο". Το "παμπάλαιο αρμόνιο" που στο μυαλό του φίλου μου μεταφραζόταν σε κάποιο παλιό και ξεπερασμένο "αρμόνιο, ήταν ενα "πειραγμένο" Hammond C3 συνδεδεμένο σε δύο εξίσου "πειραγμένα" Leslie και έναν Marshall ενισχυτή. Δεν του εξήγησα τίποτα βέβαια γιατί θα ήταν χάσιμο χρόνου.
    1 βαθμός
  11. Και οι δύο CX3 versions Hammond clones ήταν βρε Kreyos, το ότι του αφαίρεσαν (κακώς) το foldback δεν το βγάζει από την Hammond clone/tonewheel clone κατηγορία. Ο ήχος, τα 9 drawbars, o chorus/vibrato επιλογέας, τα percussion, το Leslie SIM, τα waterfall πλήκτρα κλπ φωνάζουν από χιλιόμετρα "tonewheel clone", Hammond clone δηλαδή. Και γι αυτό εξάλλου το σύγκριναν πάντα με το Hammond, όχι με το Vox, το Farfisa ή οποιοδήποτε άλλο organ. Το Farfisa που έπαιξες ίσως το άκουσες στον δικό του ενσωματωμένο παλιό ενισχυτή, ή συνδεδεμένο σε κάποιον τρίτο ενισχυτή ή περασμένο κι εγώ δεν ξέρω από που. Δεν γίνονται έτσι οι συγκρίσεις. Αν θέλουμε να κάνουμε μια σωστη σύγκριση μεταξύ δύο Farflisa μοντέλων, του original και του soft, θα πρέπει αρχικά το soft μοντέλο να είναι φτιαγμένο πάνω στο original μοντελο, και μετα να συνδεθούν και τα δύο στην ίδια πηγή ήχου, τον ίδιο ενισχυτή πχ. Έτσι συγκρίνονται και τα Hammond μοντέλα, παίρνουμε ένα σύγχρονο κλώνο του B3 πχ και ένα vintage B3, τα περναμε και τα δύο από το ίδιο Leslie και αρχίζουμε τη σύγκριση. Δεν παίρνουμε απ'τη μία τον σύγχρονο κλώνο με το internal Leslie SIM του και απ'την άλλη ένα "πειραγμένο" vintage Β3 του Jon Lord με 4 Leslie και ένα Marshall amp. Προσωπικά έχω τύχει να ακούσω vintage Hammond για το οποίο έπαιρνα όρκο ότι άκουγα ένα κάκιστο digital clone. Ναι, υπάρχουν και αυτές οι περιπτώσεις.
    1 βαθμός
  12. https://guitar.com/news/gear-news/is-this-the-most-excessive-guitar-ever-made-ibanez-and-steve-vai-unveil-the-triple-necked-vacuum-tube-equipped-hydra/
    1 βαθμός
  13. Εξαιρετική μελωδική γραμμή και πολύ καλό το ντύσιμο, ενορχηστρωτικά. Μπράβο
    1 βαθμός
  14. Κατσε ρε Dim, γιατι σε φωτογραφιζει; Εσυ το εκανες το internet πασαρελα; Ηταν φυσικο, οσο το internet γινοταν απο nerdy ενασχοληση η mainstream ενασχοληση της κυρα Κομπρεσας και του Παναη του Μπεκουρα, να καταληξουμε σε μηνυματα 280 χαρακτηρων και post φωτογραφιων απο τη μελιτζανοσαλατα που εφτιαξε με τα χερακια της η κουνιαδα του μπατζανακη της συμπεθερας της συνυφαδας του τριτοξαδελφου του γειτονα της αδελφης ενος τελειως αγνωστου μας.
    1 βαθμός
  15. Εγω δεν θα πσρω το KOBOL Θα πσρω το ΚΟΒΟLOI Eγω δεν θα πσρω το KOBOL Θα πάρω το PASCAL μμμμ... κρύα. Ντα-λε α του κουέρπο αλεγκρία Χαχαχαχαχαχα
    0 βαθμοί
  16. Εδω ενα γ@μημενο overdrive, που ειναι ενα κυκλωματακι ξεφτιλα, και τσακωνονται μεχρι θανατου για αν το ταδε πεταλακι ειναι καλυτερο απο το αλλο, ποσο μαλλον να πουμε για ψηφιακη εξομοιωση του πεταλιου. Και θα βρεθει ακρη σε τοσο περιπλοκοτερο πραγμα; Το θεμα ειναι αν ειναι good enough η ψηφιακη εξομοιωση, ή το plug in. Για μενα ειναι, για αλλον δεν ειναι και παμε παρακατω.
    0 βαθμοί
  17. 10-46, 9-42, 11-49; Ρεεεε βγάααααλσιμο απ την πρίζα. Οουυυυνουμουχαθεις παλιο286!
    0 βαθμοί
  18. Η τεχνητή νοημοσύνη θα βγάλει την φωνή της Beyonce να μπορείς να γράφεις και να τραγουδάει ή την πιστότητα ενός συγκεκριμένου βιολιού. Δεν θα βγάλει νέες φωνές από πολλές φωνές άλλων ξεχωριστές. Γι αυτό δεν θα βγάλει και ένα κομμάτι που να έχει τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν την ανθρώπινη αντίληψη, την ευφυΐα, το συναίσθημα σε συνδυασμό με τη μουσική θεωρία και τεχνική. χαχαχαχαχααχαχα
    0 βαθμοί
  19. Εμένα αυτό που με ανησυχεί κάπως με τα μοντέλα είναι η "μεθοδική" προσέγγιση της δημιουργικότητας, και της επιτυχίας, με ταυτόχρονη πλήρη παράλειψη της αποτυχίας και του εντελώς τυχαίου ως ανεπιθύμητου. Δηλαδή. Μου λένε εμένα γράψε ένα desert metal κομμάτι. Πολύ καλά. Εγώ δεν έχω ΙΔΕΑ από desert metal. Τι θα κάνω; Θα δω όσο αντέχω (σίγουρα όχι για πάντα, υπάρχει προθεσμία), θα ακούσω όσο αντέχω (ομοίως), θα μου μείνει μια x ποσότητα "στοιχείων που συνθέτουν και χαρακτηρίζουν" το desert metal. Θα ξεκινήσω να γράφω, προσπαθώντας στο μυαλό μου να πλάσω αυτό τον πολτό ιδεών. Αν το δούμε ψύχραιμα, ΑΠΟ ΘΕΣΗ ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΓΝΟΙΑΣ (κι όσο και να μελετήσω, ΠΟΤΕ από θέση πλήρους γνώσεως). Αλλά αυτό δε θα με εμποδίσει. Θα παράξω τελικά ένα αποτέλεσμα. Για desert metal, θα είναι μιλάμε πολύ φόλα. Όμως, αν έχω τηρήσει κάποιες βασικές συμβάσεις της μουσικής, θα είναι μια κάποια μουσική αχαρακτήριστη που μπορεί και να τρώγεται (κι ας μην είναι desert metal). Κάποιος καλύτερος, μπορεί να έφτιαχνε κάτι εντελώς καινούργιο και θαυμάσιο (που πάλι να μην ήταν desert metal). Δηλαδή, τι θέλω να πω. Όταν το μοντέλο αντλεί από το σωστό, το παλιό, το ορθόδοξο, ΔΕΝ θα βγει κάτι καινούργιο, παρα μόνο σαν τυχαία μετάλλαξη μιας αργής εξέλιξης. Γι' αυτό έλεγα για δικαίωμα στην άγνοια μια άλλη φορά, γιατί στην ουσία, τι είναι ο χαρακτήρας στο παίξιμο, στο γράψιμο, σε οτιδήποτε; Δεν είναι η άρνησή μας να τα μάθουμε όλα "σωστά"; Να μιμούμαστε τους μεγάλους; Να προσεγγίζουμε το φρασεολόγιο; Τον ήχο; Τη σκέψη; "Άλλο κομμάτι; Άλλο παίξιμο. Ποιος το παιξε; Άλλη τεχνική!" Έτσι δεν είναι το "σωστό"; Όμως, έρχεται κάποια στιγμή που λες "όχι ρε φίλε, εγώ έτσι θέλω να παίζω γιατί έτσι μου αρέσει, και το τάδε κομμάτι το κάνω έτσι, κι αμα βγάζω σόλο τώρα παίζω αυτό, και αν το παίξω αύριο θα παίξω άλλα." Δηλαδή, είναι ο χαρακτήρας τελικά κάτι που υπάρχει; Ή κάτι που λείπει;
    0 βαθμοί
  20. Γίνε από τώρα Al Barout, κατοχύρωσε το, έτσι ώστε όταν γίνουν τα ΑΙ της μόδας, να εισπράττεις δικαιώματα....
    0 βαθμοί
  21. Από αυτό, εγώ κατάλαβα ότι στην ουσία δίνεται αξία στην "είσοδο" που προσφέρουμε σαν διαδικασία, στο νταραβέρι με το μοντέλο. Το αποτέλεσμα που δίνει το μοντέλο, είναι μεν η πραγματωμένη βούλησή μας, αλλά εγώ θεωρώ ότι αυτό το αποτέλεσμα είναι τόσο φιλτραρισμένο που απέχει πάαααρα πολύ για να μας αποδοθεί πατρότητα του αποτελέσματος αυτού. Γι' αυτό ρώτησα. Συγγνώμη που αμφέβαλλα. Αφού τα ίδια σκεφτόμαστε στο 99%, αηδία έχουμε καταντήσει! ΩΩΩΩ ρε Γίωργαρε ιδέα! Όταν θα γίνουν πολύ της μόδας, θα αλλάξω, θα γίνω AI Barout, να είμαι in!
    0 βαθμοί
  22. Ρε παιδιά, τελικά άλλος είναι ο ΑΙ και άλλος ο Ali???
    0 βαθμοί
  23. Για να καταλάβεις εσύ λάθος κυρ Αλή μου, φαντάσου πόσο χάλια τα έγραψα. EDIT: Ξαναδιάβασα τι έγραψα, κυρ Αλή μου έχεις δίκιο, είναι πολύ εύκολο κάποιος να καταλάβει το αντίθετο από αυτό που εννοούσα. Πώς τα έγραψα έτσι ο π@π@ρας ...
    0 βαθμοί
  24. Φυσικά και όχι, αυτό είπα βρε Αλή μου, μήπως δεν διάβασες προσεκτικά τι έγραψα? Ή πάλι (το πιθανότερο) τα έγραψα τόσο ζαβά που βγάζουν το αντίθετο νόημα?
    0 βαθμοί
  25. Πιστεύω ότι το ΑΙ θα προσφέρει κακής ποιότητας και αδιάφορη μουσική αντίστοιχη με αυτήν που επικρατεί σήμερα, η δημιουργικότητα δεν κινδυνεύει από το ΑΙ γιατί έχει ήδη εκλείψει
    0 βαθμοί
  26. Αχ είχα γράψει παπάδες και τα έχασα. Θεωρείς κυρ φιουζιονάρα μου ότι η συνδιαλλαγή με το μοντέλο προς επίτευξη ενός έργου είναι εξ ίσου δημιουργική με την ίδια τη δημιουργία του έργου ιδιοχείρως; (κι ας χρησιμοποιούνται ΑΙ εργαλεία κατά τη σύνθεση;) Ναι οκ. Αυτό λέω κι εγώ. Κάποια στιγμή αν το πράγμα πάει τέλεια, θα έχουμε το θάνατο της δημιουργικότητας.
    0 βαθμοί
  27. Το εχει πετυχει τοσο τελεια αυτο το σεκανς ο ατιμος ο Τζειμς, μας σημαδεψε για παντα
    0 βαθμοί
  28. Γιώργη πιστευω ακράδαντα πως δεν έχει να κάνει με το ποσο καλά θα τα κάνει αυτά ο ΑΙ. Να το πάρω από αλλού καλύτερα. Ο κλαρινιστας από το Κομπότι δεν έχει να φοβάται πως έρχονται οι ΑΙ-δες κ μας παίρνουν το παίξιμο. Αυτοί που χρησιμοποιούν τα εργαλεία του σήμερα για να γράφουν με "κουτάκια" , οι dj-δες του άλλου θρεντ για τα keyboards αν θες, οι ίδιοι θα χρησιμοποιούν τις νέες "ευκολίες" του ΑΙ. Μόνο που όσο περνάει ο καιρός θα αυξάνονται "εκθετικα" όσοι το κάνουν, γιατί εκθετικα αυξάνονται οι ευκολίες, εκθετικά μειώνονται τα σκιλς που χρειάζονται άλλα το σημαντικότερο... Εκθετικά αυξάνονται αυτοί που έχουν μάθει πως αποκλειστικά αυτός είναι ο ήχος της μουσικής, δε τους φαίνεται περιεργο Το "εκθετικά" προφανώς είναι υπερβολή , γι'αυτό αρχικά το έβαλα σε εισαγωγικά (μετά βαρέθηκα)
    0 βαθμοί
  29. Εδώ και λίγες μέρες επέστρεψε η Strat από το μάστορα.. Τα upgrades που έγιναν ήταν τα εξής: 1) Εγκατάσταση VegaTrem vibrato system 2) Αντικατάσταση μαμίσιου bridge μαγνήτη με Seymour Duncan Red Devil 3) Διαφοροποίηση των tone controls σε master tone και master bass cut Για το VegaTrem έχω αναφερθεί ήδη ότι απλά μεταμορφώνει την κιθάρα σε όργανο άλλου επιπέδου. Για μένα, που ανήκω σε αυτούς που τα locking συστήματα τους απωθούν αισθητικά και λειτουργικά, είναι το τελειότερο γενικά vibrato - ή tremolo, αν δεν μπορείτε να το πείτε αλλιώς - που έχει υπάρξει, λόγω ευελιξίας χειρισμού της μπάρας και από τις δύο μεριές... και απλά χαίρομαι γιατί με χαρά μου διαπίστωσα πως και το σύστημα της PRS DGT είναι αντίστοιχα εξαιρετικό σε σταθερότητα και αίσθηση με το VegaTrem, και υστερεί ελάχιστα μόνο στο κομμάτι της ανάποδης κίνησης με την μπάρα (που έτσι κι αλλιώς προορίζεται για πολύ συγκεκριμένα παιξίματα). Σχετικά με τα άλλα δύο τώρα, ο Red Devil (signature μαγνήτης του Gibbons για Stratocasters) είναι ένας μεσαίος humbucker με όχι τρελά γκάζια, αλλά με μπόλικο όγκο.. και αν και είναι αρκετά διαφορετικός από τους άλλους δύο Fender μονοπήνιους της κιθάρας, η vintage Τεξανή χροιά του είναι στα γούστα μου, και μπορούν να συνδυαστούν όμορφα και φυσικά μεταξύ τους θεωρώ. Σε αυτό βοηθάει πολύ και η πατέντα που λέγεται bass cut (κάτι που κάνει σε όλα τα μοντέλα της η Reverend, πιθανά και άλλοι κατασκευαστές), η οποία είναι απίθανα χρήσιμη για οποιοδήποτε όργανο εκεί έξω, και ακόμα περισσότερο για όσα φέρουν humbuckers, P90s ή γενικά μπασάτους μαγνήτες. Πέρα από προφανείς χρήσείς όπως στα μέγιστα γκάζια που παίζει ο καθένας, ώστε να καθαρίζει τον πάτο από μπασίλα και να τοποθετεί την κιθάρα καλύτερα στο mix, ή σε funk ρυθμικά που θέλεις να τσιμπάνε όσο γίνεται περισσότερο, μπορώ να πω ότι ο τελειότερος λαμπρός φεντερίσιος ήχος (σκεφτείτε καθαρά Eric Johnson) επιτυγχάνεται για μένα στην επιλογή middle και bridge μαγνήτη, με το bass cut κάπου στο 7-8. Αυτό σε ένα καθαρό κανάλι με 6L6 ή 6V6 λάμπες, μαζί και με ένα καλορυθμισμένο tape echo, και είμαι πραγματικά στον προσωπικό μου tone heaven. Συμπέρασμα... πολύ χαρούμενος για τις αλλαγές, και πρόταση για όλους: αν έχετε κιθάρα με πάνω από ένα tone knobs, κάντε το ένα master και το 2ο bass cut.. θα με θυμηθείτε. Εμένα μου αρέσει τόσο που σκοπεύω να πράξω στο ίδιο και στην D'Angelico semi-hollow που έχω.
    0 βαθμοί
  30. Αυτό είναι και το πιο "καυτό" μέρος των εξελίξεων που έρχονται στον χώρο, και προβλέπεται μεγάλη δικαστική ιστορία μέχρι να διευθετηθεί. Ποιος θα έχει τα AI δικαιώματα της φωνής της Bejonce η του Prince σε λίγα χρόνια που η AI θα βγάζει άνετα ισάξια άλμπουμ με τα ήδη υπάρχοντα; Η όταν σκάσει καινούργιο άλμπουμ Beatles η Hendrix; Επί του παρόντος είναι λευκό τοπίο όπως είναι λογικό.. πολλά λεφτά παίζονται..
    0 βαθμοί
  31. Ναι, ο χρήστης. Αν η άδεια χρήσης του λέει ότι έχει δικαίωμα να χρησιμοποιήσει εμπορικά το αποτέλεσμα ναι. Άλλο το "AI" του spectralayers π.χ. που σου χωρίζει στεμς, άλλο το "ΑΙ" του drummer του logic, που στην ουσία είναι "έξυπνος προγραμματισμός", κι άλλο το generative AI. Γιατί ακόμα και στο είδος μουσικής που λες, υπάρχουν θεματάκια. Αν δηλαδή ζητήσουμε να μας φτιάξει κλαριτζήδικο παίξιμο που να προσομοιάζει την σχολή του Κομποτίου, και το κάνει, κάτι βρωμάει. Πόσους κλαριτζήδες έχει βγάλει το Κομπότι. Πήραν κανα φράγκο για να "εκπαιδευτεί" η ΑΙ ή όχι; Θα μου πεις το ίδιο δεν κάνουμε κι εμείς; Κλέψε από δω, κλέψε από κει μαθαίνεις. Οκ. Όμως. Ένα. Δεν μπορείς να κλέψεις 100% από κανέναν. Δύο. Δεν μπορείς να τα κλέψεις όλα από όλους σε μια ζωή. Κοίτα, αυτό τώρα δεν έχει απάντηση. Αν αυτό θέλουμε, εκεί θα πάμε. Μπορεί σε 30 χρόνια να κρεμάμε τίποτα ξεκοιλιασμένα κοράκια από την πόρτα του σπιτιού για να μας ξεχωρίζουνε (ότι ξέρουμε νότες π.χ.). Αλλά από την άλλη ρε Πιλάρα, πόσο ezkeyz να αντέξεις; Πόσο ορθόν voice leading; Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα, κι αμφιβάλλω ποτέ αν θα φτάσουμε ποτέ σε επίπεδο να πατάω το κουμπί του AI assistant και να μου λέει "Λοιπόν, μετά από μια γρήγορη ανάλυση, εκτός ότι το μισό αυτό που έχεις γράψει είναι σαν φθηνή απομίμηση του Χ, είναι και χάλια μαύρα από μόνο του. Λοιπόν, σβήστο με το καλό, ή θα στο σβήσω εγώ." που θα είχε και μια πλάκα.
    0 βαθμοί
  32. Με στατιστικές τεχνικές δεν μπορείς να παράγεις την πραγματική ανθρώπινη νοημοσύνη, την ανθρώπινη αντίληψη, την ανθρώπινη φαντασία. . Θα εξακολουθήσουμε να είμαστε το κυρίαρχο είδος και στις ΤΕΧΝΕΣ και τα ΓΡΑΜΜΑΤΑ.
    0 βαθμοί
  33. Μη σκάσει όμως όπως στη σκηνή στο τερμινεητορ με τη Σάρα στο πλεηγκραουντ
    0 βαθμοί
  34. Ήξερα κάποτε ένα μοντέλο πολύ γλωσσικό αλλά είχε δικαιώματα. Και νοημοσύνη είχε (αφού με παράτησε).
    0 βαθμοί
  35. Ο καθένας μπορεί να αξιώσει νομικά οτιδήποτε από τον οποιονδήποτε. Το θέμα είναι ποιόν θα δικαιώσει το δικαστήριο. Ένας από τους ΔΙΚΑΣΤΕΣ θα είναι ΡΟΜΠΟΤ και θα λειτουργεί με ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ και θα παίρνει και περίεργες εκφράσεις, απόκοσμες όταν μιλάει.
    0 βαθμοί
  36. Αν δεν τον μάθει , δεν τρέχει τίποτα. Όπως δεν τρέχει τίποτα, αν κλέψεις και δεν σε πιάσουν. Αν το μάθει (αυτό είναι άλλης επιστήμης ή τέχνης αντικείμενο) , με όποιον τρόπο, και μπορεί να το αποδείξει (εδώ υπεισέρχεται και η νομική) , τότε το έργο σου δεν θα προστατεύεται.
    0 βαθμοί
  37. Επ' αυτού, θα φροντίσει ο πάροχος της υπηρεσίας δια της οποίας απέκτησες πρόσβαση σε AI. Εκτός αν σκοπεύεις να τρέχεις κάποιο datacenter στην πιλοτή.
    0 βαθμοί
  38. Δεν θα τον κοτσάρει αυτούσιο, θα φτιάξει κάτι με πιθανόν πολλές επηρροές, κάτι σαν χωνευτήρι της βάσης δεδομένων. Όπως κάνει και ο ανθρώπινος παράγοντας/νους/εγκέφαλος όταν γράφει μουσική, επηρεάζεται από τα ακούσματά του και τις γνώσεις του. Είναι ποτέ δυνατόν δηλαδή, αν πχ ο @gkourmoul1 που προσπαθεί να προσεγγίσει ήχους καταξιωμένων μουσικών γράψει ένα κομμάτι στο οποίο ο ήχος και το παίξιμο θυμίζει Gary Moore ή Pink Floyd, να του ζητηθούν δικαιώματα από αυτούς? Το θέμα για μένα, είναι ποιος το φτιάχνει τελικά, ποιος είναι ο δημιουργός. Την πνευματική διεργασία δηλαδή που θα έκανε ο ανθρώπινος εγκέφαλος, το νευρικό σύστημα, κλπ, τώρα τα κάνει μηχανή, ο άνθρωπος είναι απλά ο εμπνευστής που ταΐζει την μηχανή τα δεδομένα όπως τα θέλει. Στην υπόλοιπη πνευματική διεργασία, δεν έχει καμία πραγματική συμμετοχή. Πχ λέγαμε στον καταρράκτη για βάλε αυτό κι αυτό να δούμε τι θα βγάλει. Το θέμα δεν είναι τι θα βγάλει αυτό, αλλά τι θα έβγαζε ο καθένας από εμάς. Γιατί πιθανότατα άλλο πράγμα θα έβγαζε ο καθένας. Αυτό θα το έκανε είδος τέχνης/έκφρασης.
    0 βαθμοί
  39. Όταν γίνουν όλα αυτά, εχώ θα χω βγει στη σύνταξη,
    0 βαθμοί
  40. Με άλλα λογια, προβλέπεται χοντρή κονόμα για τον @LK
    0 βαθμοί
  41. Ωραια, βαλτο τωρα να παιξει και τριλιζα να μαστουρωσει
    0 βαθμοί
  42. Πες του "When LK was coming, you were still going".
    0 βαθμοί
  43. Me Who has the commercial rights on lyrics created by AI based on music created by a human individual? AI The commercial rights on lyrics created by AI based on music created by a human individual would depend on the specific agreements and contracts between the parties involved. In most cases, the human individual who created the music would likely retain the commercial rights to the overall composition, while the AI-generated lyrics would be subject to separate agreements regarding ownership and licensing. It is important for all parties involved to consult with legal professionals and carefully review any contracts or agreements before proceeding with commercial use of the AI-generated lyrics.
    0 βαθμοί
  44. ΟΚ επειδή τα έχω ακούσει και τα δύο (απλά μπέρδεψα τις εταιρείες) και της Arturia και της IK, συνεχίζω να προτιμώ και να γράφω με το παλιό μου CX-3 μέσα από ένα Ventilator.
    0 βαθμοί
  45. Η Γαλλική σκηνή δέν σταμάτησε ποτέ να παράγει,ούτε τώρα,το συγκεκριμένο είδος.Οι σειρές αυτές βγήκαν μεταγενέστερα.Η τελευταία αναβίωση του είδου μαζικά,έγινε όταν έσκασε αυτό(2006,θυμίζει λίγο ψόφιο ποντικό) και όλα τα dancefloor της ευρώπης ακολούθησαν,μαζί αρκετοί μεγάλοι παραγωγοί/σχολές,djs(deadmau5,pryda κ.α),δίνοντας ο κάθε ένας την δική του οπτική. Και μήν ακούτε διαφημίσεις,όλα hardware.Βασικά εκεί γίνετε η αποδοχή του ενός καλλιτέχνη/στούντιο/σκηνής με το άλλο,στο ποιός θα βγάλει τον πιό "άρρωστο-μοναδικό-δύσκολο στήν αντιγραφή" ήχο και οι τεχνικές,όχι ποίος θα είναι ο εκατομμυριοστός μαλάκας που θα χρησιμοποιήσει το sample uk bass απο το m1 για να γράψει deep house η το έτοιμο kick από το sample pack που έχουν άλλοι 100.000.000 ατάλαντοι σαν αυτόν,όπως σήμερα.Βασικά μόνο το kick απο το παρακάτω να προσπαθήσουν να βγάλουν,θα βαράνε μία μπότα για το υπόλοιπο της ζωής τους. Με λίγα λόγια η συνταγή της επιτυχίας είχε να κάνει με αυτήν την σειρά.Πρωτα θα σε αποδεχτούν οι άλλοι επαγγελματίες/στούντιο/σχολές που κάνουν ακριβώς αυτό που κάνεις και εσύ και μετά ο κόσμος.Μιλάμε για την κορυφή της μουσικής βιομηχανίας και τον εξοπλισμό/τεχνογνωσία που διαθέτει. Που πάτε ωρέ ξεβράκωτοι με τα vst? Ωραίοι καιροί για όσους τους έζησαν. Δέν υπάρχει ακριβώς μιμητισμός,απλά ερασιτεχνικά κακέκτυπα.
    0 βαθμοί
  46. Πιστεύεω οτί η τεχνολογία του αναλογικού synth έφτασε στην ακμή του την εποχή που ο ανταγωνισμός έιχε σαν προταρχικό στόχο τούς επαγγελματίες και παρουσίαζε ένα προιόν καλύτερο από ένα ήδη άλλο καταπληκτικό προιον μιάς άλλης εταιρίας που υπήρχε ήδη στήν αγορά. Δέν γνωρίζω πότε υπήρξε αυτή η κορύφωση,απλά αυτό που ξέρω σίγουρα είναι οτί από την στιγμή που η τιμή άρχισε να απεθύνετε σε μη επαγγελματίες,υπήρξαν και οι απαραιτητες μετατροπές του προιόντος και οι όποιες μεταβολες του τελικού αποτελέσματος ώς προς την ποιότητα. Σήμερα αρκετοί μουσικοί που κάνουν χρήση κορυφαίων προιόντων της εποχής εκείνης,μπορούν να σβήσουν με ένα track,από θεωρητικής,εκτελεστικής και απόδοση παραγωγής,πάντα άποψη,ολόκληρη την δισκογραφία συγκροτημάτων που έγιναν γνωστά την εποχή εκείνη,αρκεί να αφαιρέσουμε το συναισθηματικό στοιχείο που μας κρατά συνδεμένους με αυτά.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου