Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. ex - v27, bk27

    ex - v27, bk27

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      3.708


  3. Ali Barout

    Ali Barout

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      2.362


  4. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      9.375


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 30/06/2023 σε όλα

  1. Όχι, αλλά δε γίνεται να μάθεις όργανο σε κλασσικό περιβάλλον και να μην πέσεις στη λούμπα. Ουσιαστικά αυτό είναι που σε κρατάει να μελετάς.
    3 βαθμοί
  2. Στα μαγαζιά υπάρχουν και μικρόφωνα.
    2 βαθμοί
  3. Τα ντεξιον είναι φοβερή λύση αλλά για ένα (μουσικό) δωμάτιο που θα το διαμορφώσεις από την αρχή με αντίστοιχη διακοσμιση. Αν βάλεις ντεξιον σε δωμάτιο που έχει χρησιμοποιείται κ για άλλους λόγους, δεν έχεις διακοσμήσει κατάλληλα κ που βλέπουν/χρησιμοποιούν κ άλλοι, είναι κράη δεμ Χαράλαμπους η φάση. Παρόλα αυτά ξέρω πως δεν ήταν σοβαρή η πρόταση σου!
    1 βαθμός
  4. Ακόμα καλύτερα κάτι που μοιάζει στο παρακάτω αντικείμενο.
    1 βαθμός
  5. Υπονοούμενο; Νόμιζα ότι ήμουν σαφής.
    1 βαθμός
  6. Θέλω να σου πω ότι από το 2011 ως σήμερα ελάχιστα εχουν αλλάξει στα όργανα της Hammond, το στοίχημα της δημιουργίας ενός digital Hammond που να ακούγεται επιτέλους όπως και ένα vintage Hammond μοντελο, το Β3 συγκεκριμένα, κερδήθηκε πίσω στο 2002 με την κυκλοφορία του New B3. Έκτοτε ο ήχος αυτός πέρασε και στα μικρότερα portable μοντέλα και σε τιμές τόσο χαμηλές που 10 χρόνια πριν ήταν επιστημονική φαντασία. Ο Dim έκανε μια εξαιρετική αγορά απ'όπου κι αν το πιασουμε, και €1,5Κ να το έπαιρνε πάλι μια χαρά θα ήταν.
    1 βαθμός
  7. Καλορίζικο Δημήτρη και καλά παιξίματα! Αναμένω κομμάτι με αρκετή δόση Β3 να το ευχαριστηθούμε. (Περασμένο μέσα από το Soldano κιόλας ) Άσχετη ερώτηση προς @Waterfall-K mk2 Το username έχει να κάνει με τα "waterfall" πλήκτρα του Hammond;
    1 βαθμός
  8. στο σημείο αυτό (αγαπητό ημερολόγιο) θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τον φίλτατο Χαλκιδιώτη @Waterfall-K mk2 που ήταν η εγκυκλοπαίδεια Πάπυρος Λαρούς Μπριτάνικα επι θεμάτων Hammond, όλο αυτόν τον καιρό. Δυστυχώς η τύχη δεν τα έφερε να συμπεθεριάσουμε, αλλά η συνεισφορά του στο θέμα ήταν η μέγιστη.
    1 βαθμός
  9. Αυτή την ωρα δεν κάθεσαι. Μετα τις 8
    1 βαθμός
  10. Κυρ @roberto30 μου Χρόνια σου Πολλά. Υγεία και καλές δημιουργίες.
    1 βαθμός
  11. Ολα ειναι ομορφα. Το να εχεις μια κιθαρα κ εναν ενισχυτη κ να μαθεις πραγματικα ολη την παλετα ηχων που μπορει να σου προσφερει αυτη δεν ειναι ομορφο? Ποσοι δεν παιζουν με το βολιουμ κ το τοουν παντα default στο 10? Το να εχεις βρει το παιξιμο σου κ κατα συνεπεια τον ηχο σου κ δε πα να παιζεις με 27 διαφορετικα οργανα, να εισαι αναγνωρισιμος δεν ειναι ομορφο? Βλεπω (κ δεν αναφερομαι σ'εσενα) να ψαχνουμε ολοι οποιαδηποτε αλλη λυση (να'ναι καλα το ιντερνετ κ το γκας) αρκει να μη πεσουμε στα βαθυα με τις δυο που ανεφερα πιο πανω (δε βγαζω τον εαυτο μου απ'εξω). Αγννοώντας πως το 99,9% οσων θεωρουμε μεγαλους, γινανε μεγαλοι λιωνοντας το πρωτο τους καλο οργανο κ εφαρμοζοντας αυτα τα 2.
    1 βαθμός
  12. Γιώργο, εγώ δεν γνωρίζω απ'αυτά. Εδώ, ίσως έχει κάποιες, χρήσιμες πληροφορίες.
    1 βαθμός
  13. Το δικό μου "πρόβλημα" είναι ακριβώς το αντίθετο (κι εκεί θέλει πολλή προπόνηση). Έχοντας συνηθίσει σε καθαρό ήχο, δυσκολεύομαι στον "βρώμικο" ακριβώς για τον λόγο που περιέγραψες. Και στα όσο πολύ σωστά έγραψες, να συμπληρώσω κάποιες σκέψεις. - Προφανώς αναφέρεσαι περισσότερο στον rock τρόπο παιξίματος, δεν σκάβουν όλοι στον βρώμικο ήχο. - Μετά τον Holdsworth, έχει δημιουργηθεί ολόκληρη σχολή που παίζει με βρώμικο ήχο, προσπαθώντας να μην ακούγεται καθόλου η πένα (με απίστευτα απαλό δεξί). - Τέτοιο πρόβλημα σαν αυτό που περιγράφεις, δημιουργείται επίσης, όταν κάποιος μελετάει χωρίς ενισχυτή (πχ λόγω έντασης σε ώρες κοινής ησυχίας). Εκεί χτυπάς πολύ δυνατά τις χορδές ασυναίσθητα (για να ακούς), και όταν πας μετά σε ενισχυτή, δεν μπορείς να κουμαντάρεις την δύναμη στο δεξί. - Αυτό που περιγράφεις, είναι ένας από τους λόγους που δεν μπορώ να παίξω όπως θέλω σε κιθάρες με πολύ σκάσιμο (πχ strat). Όσο απαλά και να παίξω (έχοντας συνηθίσει σε άλλου τύπου κιθάρες) το σκάσιμο είναι τόσο έντονο, που ακούγεται σαν να "σκάβω", ενώ δεν θέλω κάτι τέτοιο. Δεν μπορώ να ελέγξω το δεξί καλά δηλαδή.
    1 βαθμός
  14. Δε νομιζω να εχουμε τετοιους στο νοιζ. Επισης νομιζω πως τον καταλαβαινω τον @gmoukou με το χτενισμα, ως ενα σημειο. Το σημειο αυτο για μενα ειναι... κοντα στη μια μερα. Ναι τα ακουω, κ θα τα ακουω στον αιωνα τον απαντα αυτα τα σημεια, τα ανελυσα για να τα δουλεψω να τα βελτιωσω (ειτε σε αυτο το κομματι, ειτε στο παιξιμο γενικοτερα), αλλα αυτη τη στιγμη εκανα τη καλυτερη δουλεια που μπορω κ οσο κ να μου χτυπανε τα "κακα" σημεια, αλλο τοσο ακουω κ δε μπορω ν'αγνοησω κ τα "καλα"
    1 βαθμός
  15. Οι διαφορές που ακούω είναι ελάχιστες και τις ακούω μονο στο ταμπούρο. Η αίσθηση μου είναι AADDDAAD.
    1 βαθμός
  16. Εννοείται ότι ,εκτός κι αν μιλάμε για τα handwired reissue, καινούργιο Fender δεν θα αγόραζα ποτέ λόγω ΤΡΕΛΛΗΣ τιμής για φτηνό μεξικάνικο pcb και χαρτονένια καμπίνα. Αν τους βρεις βέβαια σε τιμή κάτω από 700 ευρώ οκ. Μιλάω λοιπόν για "τύπο ενισχυτή" που φυσικά θα σου φτιάξει κάποιος από τους εξαιρετικούς local κατασκευαστές.
    1 βαθμός
  17. Ο ωραίος, καθαρός ηλεκτρικός ήχος θέλει κατ' αρχήν εκπαίδευση του παίχτη. Η συντριπτική πλειοψηφία των ηλεκτρικών κιθαριστών, έχουμε συνηθίσει να παίζουμε με βρώμικους ήχους (από full distorted μέχρι break up) πριν το γυρίσουμε σε φουλ καθαρό. Και όταν λέω "καθαρό" δεν εννοώ να κλείσεις το πετάλι για να παίξεις funk ρυθμική σε κάποιο τραγούδι ούτε να παίξεις αρπίσματα σε μια μπαλάντα όπου πρωταγωνιστής θα είναι η φωνή. Εκεί τα πράγματα είναι λίγο πιο απλά. Αν λοιπόν μιλάμε για καθαρό ήχο όπου η κιθάρα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο, τότε θέλει αρκετή προπόνηση για να μας εντυπωθούν οι διαφορετικές ιδιότητες του ήχου (σε σχέση με το βρώμικο πάντα) και να συνηθίσει ο εγκέφαλος και τα δάχτυλα να κάνουν αυτό που πρέπει. Εδώ κυριαρχικό ρόλο παίζει το δεξί χέρι (για τους δεξιόχειρες) το οποίο πρέπει να μάθει να "χαϊδεύει" αντί να "σκάβει". Δεν ξέρω πόσες εκατοντάδες φορές, έχω δει βίντεο στο youtube όπου γίνεται παρουσίαση εξοπλισμού και στο section του καθαρού ήχου, ο παίκτης π.χ. βαράει τις χορδές με τεχνοτροπία και δύναμη strumming σε ακουστική και το αποτέλεσμα είναι άθλιο Από τη στιγμή που κανείς εξοικειωθεί με τη συμπεριφορά της ηλεκτρικής κιθάρας σε απολύτως καθαρό ήχο, ο τύπος του εξοπλισμού είναι θέμα προσωπικού γούστου και φυσικά οι επιλογές είναι άπειρες. Αλλά ωραίος ήχος θα βγαίνει παντού.
    1 βαθμός
  18. Δηλαδή λες ότι δεν θα ακούς καν τον εαυτό σου? Βάλ' τον κοντά σου.
    1 βαθμός
  19. Θα προσπαθησω να σου περιγραψω την κατασταση… ενος ενισχυτη που τα κανει ολα και συμφερει… Μονοι μαγνητες χωρις εκουαλιζερ cut και atttenuator σε θορυβωδη πολιτισμικα γειτονια (θερινο σινεμα, εντεχνα …live αδικα …και φιλικους γειτονες) και φυσικα σεβασμο στις ωρες κοινης ησυχια εχουμε… Απολυτα καθαρα ηχο μαζι με κρουστα (cajon για μποτα, ταμπουρακι, hi hat, πιατινι) ηλεκτρικο πιανακι , μικροφωνατες φωνες, καποιες φορες και δευτερο εγχορδο. Ολα αυτα σε πολυκατοικια …. και με φιλο επαγγελματια ηχοληπτη και μουσικο που υποστηριζει οτι παιζουμε δυνατα γιατι ειμαστε κουφοι Καθαρα… με κανονικο ντραμερ σε μαγαζι ….δε νομιζω….ειναι λιγα τα watt…δε γινονται θαυματα.. Τον πουλαω γιατι τον αντικατεστησα με δυο ενισχυτες…. Εναν για να εχει μεγαλυτερο headroom, και εναν για να σπαει νωριτερα….
    1 βαθμός
  20. Στο πα κ πιο πάνω . Πάρε τηλ ή Κουρμπη ή κολορσαουντ κάντε μια κουβέντα κ με 2χιλιαρικα θα έχεις ο,τι ακριβώς θες που θα πατάει κάτω όλα τα μπουτικαδικα που αναφέρεις. Κ θα φτιάχνεται κ πανευκολα. Όχι πως θα χρειαστεί δηλαδή... (Όχι πως δεν υπάρχει στην αγορά κάτι αξιόλογο, αλλά αν είναι να σκέφτεσαι μοντες, να σε τρώει κάτι ή να κοιτάς μπουτίκ μηχανήματα πάρε εκεί, άνοιξε τα εσωψυχα σου, άνοιξε το πορτοφόλι σου κ ετοιμάσου για μηχάνημα εγκεφαλικό) Κ λύσεις όπως ο Ριβέρα είναι φοβερές, αλλά καινούργιες ανεβαίνεις πολύ σε μανεηζ κ μεταχειρισμένες δε βλέπω να κυκλοφορούν πολύ πια. Αν κ απ'ότι έχω καταλάβει δεν κοιτάς μεταχειρισμένα
    1 βαθμός
  21. Ίσως εκεί είναι και το μεγαλύτερο πλεονέκτημα των handwired που υποστηρίζει ο SF, ότι τον πας για σέρβις και ξεμπερδευεις εύκολα και γρήγορα. Και έχουν μεγαλύτερο longevity, οι περισσότεροι δηλαδης
    1 βαθμός
  22. Έχεις πιεί Heineken φίλως? Αν όχι .... μην πιεις. Ούτε στο νοσοκομείο δεν προλαβαίνεις να φτάσεις. Χίλιες φορές καλύτερα είναι τα απόνερα του πλυντηρίου ρούχων. Και έχουν και καλύτερο αφρό ασούμε.
    1 βαθμός
  23. με αφορμή το κάτωθι θέμα που ανέβασε ο φίλος Μάνος και μια και με έχει βαρέσει η ζέστη την ώρα που μιξάρω μουσικές για ανέβασμα τραγωδίας (και αν συνεχίσω χωρίς διάλειμμα θα βγάλω την Αντιγόνη ωσάν Στικούδη ένα πράμα), σκάρωσα ένα τεστάκι από αυτά που αγαπάτε να μισείτε... έφτιαξα το λοιπόν 2 λούπες από τα original rec samples του τύπου στο βίδεον... μία με αναλογικό περιεχόμενο και μία με ψηφιακό (όπως τα δίνει αυτός).... κατόπιν επεξεργάστηκα στα γρήγορα το ψηφιακό με στόχο να πλησιάσει ηχητικά το αναλογικό... τέλος τις ανακάτεψα από 4 φορές την καθεμιά με τυχαία σειρά στο κάτωθι αρχείο: Npap test - Analog vs digital blind test [ > PLAY > ] or Download ποιες είναι λοιπόν οι αναλογικές και ποιες οι ψηφιακές και με ποια σειρά στο wav; ως συνήθως ο ευρών δεν κερδίζει τίποτα (αλλά ούτε και χάνει) πλην της αγάπης μου και μιας ακόμα ενδιαφέρουσας συζήτησης που ενδεχομένως ανοίξει για νιοστή φορά... το "αστείο" είναι ότι πειραματιζόμενος τώρα με το reference ως αντίπαλον δέος πλέον, πετύχαινα καλύτερα ως προς την αισθητική μου αποτελέσματα που ενδεχομένως ανάλογα την παραγωγή θα τα προτιμούσα αντί του πανάκριβου και μαζοχιστικού εργονομικά (έχω ακόμα εφιάλτες από την εφηβεία μου) original... πάντα ως προς αυτό που έχουμε στο μυαλό μας ως "αναλογικό" ήχο μιλάω... --- ΥΓ η επεξεργασία κράτησε βία ένα μισάωρο και αναλώθηκα κυρίως στο να βρεθεί αρχικά ο πιο "κοντινός" στον στόχο tape saturator ως βάση... τελικά χρησιμοποίησα και 2 Harmonic Enhancers και ένα δυναμικό EQ... το σίγουρο είναι ότι αν αφιέρωνα αρκετή ώρα, η προσομοίωση θα έβγαζε καλύτερο αποτέλεσμα που θα σας δυσκόλευε περισσότερο στην διάκριση...
    0 βαθμοί
  24. Η Synclavier, σαν να λέμε Rolls Royce, ανακοίνωσε την κυκλοφορία του επιτραπέζιου συνθεσάϊζερ Regen. Το 2019 είχε κυκλοφορήσει το Synclavier Go για iOS. Όπως αναφέρει ο κατασκευαστής, το νέο Regen διαθέτει την μηχανή του Synclavier II με υψηλή ποιότητα ήχου. Η αρχική τιμή που ανακοινώθηκε είναι περίπου στα 2300 ευρώ δίχως φόρους - δασμούς κλπ. Δεν χρειάζονται συστάσεις... Η επίσημη σελίδα του προϊόντος είναι εδώ. Οι τεχνικές προδιαγραφές είναι εδώ.
    0 βαθμοί
  25. την κιθαρουλα μη την κοπανας αΦτι σε δινει για να φας
    0 βαθμοί
  26. - Τι περιμένουμε στο στουντιο συναθροισμένοι; Είναι η μπομπινα να φθάσει σήμερα. - Γιατί μέσα στο control room μια τέτοια απραξία; Τι κάθοντ' οι ηχοληπτες και δεν ηχογραφουνε; Γιατί η μπομπινα θα φθάσει σήμερα. Τι ηχογραφηση πια θα κάμουν σε DAW; Η μπομπινα σαν έλθει θα ηχογραφησουν. - Γιατί ο παραγωγος μας τόσο πρωί σηκώθη, και κάθεται στου στουντιο την πιο μεγάλη πολυθρονα στον θρόνο επάνω, επίσημος, φορώντας την κορόνα; Γιατί η μπομπινα θα φθάσει σήμερα. Κι ο παραγωγος περιμένει να δεχθεί τον τεχνικο της. Μάλιστα ετοίμασε για να του δώσει ισοπροπυλικη. Εκεί στην κονσολα έγραψε και των πολλων καναλιων τα ονόματα. - Γιατί οι δυο μας βοηθοι εβγήκαν σήμερα με τα κόκκινα, τα κεντημένα χαιμαλια · γιατί βραχιόλια φόρεσαν με τόσα Τσε Γκεβαρα, και δαχτυλίδια με λαμπρά, γυαλιστερά σηματα της ειρηνης· γιατί να φορεσουν σήμερα πολύτιμα σκουλαρικια μ' ασήμια και μαλάματα έκτακτα σκαλιγμένα; Γιατί η μπομπινα θα φθάσει σήμερα· και τέτοια χιπικα πράγματα θαμπώνουν οσους θελουν να γραψουν σε αναλογικη ταινια. - Γιατί κι οι άξιοι DAW χειριστες δεν έρχονται σαν πάντα να αρχισουνε το editing, να κανουν τα μαγικα τους; Γιατί οι analog maniacs θα φθάσουν σήμερα· κι αυτοί βαριούντ' δυνατοτητες και ευκολιες. - Γιατί ν' αρχίσει μονομιάς αυτή η ανησυχία κι η σύγχυσις. (Τα πρόσωπα τι σοβαρά που εγίναν). Γιατί αδειάζουν γρήγορα το live και το control room, κι όλοι γυρνούν στα σπίτια τους πολύ συλλογισμένοι; Γιατί ξημερωσε και εβαλε blind test o npap. Και μερικοί έφθασαν απο το analog στρατοπεδο και είπανε πως διαφορα πια δεν υπάρχει. Και τώρα τι θα γενούμε χωρίς μπομπινα. Το να τα ριχνουμε στο μεσο καταγταφης ήσαν μια κάποια λύσις.
    0 βαθμοί
  27. Αυτά αφορούν τους συμπαίχτες που παίζουν ακριβώς το ίδιο ρεπερτόριο, εεεεέεεεχουν φάει κόλλημα σουλέω, εεεέεεχουν φάει κόλλημα μεγάλο και χτενίζουν το βίντεο καρέ καρέ για την ηδονή του κραξίματος της μιας αττάκας. Τζωρτζ, τσιλλ. Εμένα που δεν έχω ξανακούσει το τεμάχιο μου φάνηκε μια άρτια εκτέλεση. Δεν μπήκες εμπόδιο στη μουσική, αντιθέτως. Οπότε, οκ, ναι, φιλοσοφικά, σκριπτα μανεντ και να ήταν όλα τέλεια, και να μην πέφτει φύλλο. Αλλά πρακτικά, είναι μια πολύ ωραία εκτέλεση, εκείνης της στιγμής, σε εκείνον τον χώρο, με εκείνον τον Γιώργο, κι εκείνη την κιθάρα. Και ένα μεγάλο ευχαριστώ από εμένα που το ανέβασες, χωρίς εισιτήριο. Δεν το χρώσταγες σε κάποιον. Οπότε, ευχαριστώ, και συγχαρητήρια για άλλη μια φορά!
    0 βαθμοί
  28. Τι, δεν είναι; @vrasidas27 μακάρι να μπορούσα να πω δε γαμιε πάμε παρακάτω, που σε λαιβ κατάσταση αυτο κάνω, αλλά σε ηχογράφηση/βίντεο δε μπορώ με τίποτα.... και για αυτό που ανέβασα έδωσα μεγάλη μάχη... Θενξ Τζορτζ! Πραγματικά από κάποια στιγμή και μετά δε μπορούσα να καταλάβω αν είναι μέτρια, κακή ή πολύ κακή η ηχογράφηση... Όταν δε έπαιζα με reference track(s) και έπεφτε το Α-Β η ήθελα να πετάξω τον υπολογιστή από τον 4ο Γενικά έψαξα για πληροφορίες σχετικά με μίξη κλπ κλασικής αλλά προς έκπληξη μου δε βρήκα κάτι ενδιαφέρον και ουσιαστικό. Θενξ Δημήτρη! Του Νικόλα Ιωάννου είναι, κατασκευή 2007 (τα έχει φάει τα ψωμιά της η καημένη) Ανδρέα, πραγματικά, δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με αυτό που έγραψες. Κόλπα και συμπεριφορές που δυστυχώς οι ίδιες οι πλατφόρμες έχουν δημιουργήσει. Ποτέ δε με ενδιέφεραν τα views κλπ, πόσο μάλλον όταν κάνω γκριμάτσες παίζοντας... αλλά αν αυτός είναι ένας τρόπος (η ήπια μορφή του και όχι αυτός που πολύ πετυχημένα περιέγραψες) για να έρθει σε επαφή με τη τέχνη ένας παραπάνω άνθρωπος, so be it.
    0 βαθμοί
  29. Που το θυμήθηκες ρε φίλε! ήταν το μοντέλο με cutaway, μια χαρά έπαιζε ωραίος γλυκός ήχος την έχω δώσει αρκετό καιρό κυρίως γιατί είχε στενό για τα γούστα μου μπράτσο ήταν στο nut 39-40 mm Γειά σου φούζιε χαθήκαμε φιλαράκι
    0 βαθμοί
  30. Δεν θα μπορούσα να διαφωνώ περισσότερο εδώ, καθώς η μουσική είναι ήχος και μόνο ήχος. Η προσθήκη βίντεο σε μουσική δεν είναι τίποτα άλλο παρά επαυξημένο entertainment (δεν το λέω μειωτικά, ίσα ίσα, απλά είναι πλέον κάτι ελαφρώς διαφορετικό σαν συνολικό προϊόν), και με ενοχλεί προσωπικά η τάση κάποιων που για να δουν βίντεο με κάποιον μουσικό να παίζει, αυτό θα πρέπει να έχει ωραίο background, πολλαπλές λήψεις και λοιπές οπτικές πινελιές, κι ο κιθαρίστας φρέσκο κούρεμα, συγκεκριμένο fun attitude και catch phrases.. τα κόλπα για το μάζεμα views δεν έχουν σε τίποτα να κάνουν με το μουσικό και το παίξιμό του, σημασία έχει το performance του και ο ήχος, και εσύ έπαιξες υπέροχα στο παραπάνω κομμάτι, που έχει όμορφη αισθητική σαν άκουσμα. Επίσης θενξ για την περιγραφή, τροφή για ψάξιμο.
    0 βαθμοί
  31. Υπέροχη εκτέλεση,αγαπημένη σύνθεση. Τα υπόλοιπα,δεν ενδιαφέρουν. Γιώργο,η κιθάρα,ποιού κατασκευαστή, είναι;
    0 βαθμοί
  32. Πολυ το 'φχαριστηθηκα ρε Γιωργο, να μας ανεβαζεις πιο συχνα.
    0 βαθμοί
  33. Εννοειται…απλα δεν γνωριζω εαν τα ορια του ειναι ικανα για να χρησιμοποιηθει ως monitor.
    0 βαθμοί
  34. Δε τραγουδάει φίλος, κιθάρα παίζει
    0 βαθμοί
  35. Μια φορά μου κρέμασε η κάτω γνάθος απο καθαρά,έχωσα ένα χωνάκι παγωτό στο μάτι και πήγα έτσι να δώ απο που έρχονται και αυτή ήταν απο Rivera.Να σημειώσω οτί δέν ενθουσιάζομαι εύκολα.
    0 βαθμοί
  36. Δεν έχουμε γνωριστεί με τον κύριο από κοντά τι να σου πω... Έχει neo speaker. Σιγουρεψου πως τα βρίσκετε, μην τ'αλλαξεις μετα γιατί πάει το συν του βάρους Ένα κανάλι έχει αυτός, έχει κ middle ρυθμιστικό. Πήγαινε παίξε, σύγκρινε κ μετά θα ξέρεις Αφού το λέει κ το όνομα βρε Νεκκωνα Μπας κ χαλάσει? Δηλαδή... Μπαςμπρεηκερ Οι μπλακφεης (κ οι σιλβερφεης) είναι άλλη φάση... Κ οι τουίντ ακόμα πιο άλλη...
    0 βαθμοί
  37. Έχω τον Bassbreaker 30r ο οποίος μου αρέσει πολύ. Δεν έχω ακούσει κάτι καλύτερο σε ενισχυτή κάτω από χιλιάρικο. Πολύ καλός ήχος σε όλα τα settings, καλύπτει πολλά genres και γενικά είναι πολύ versatile. Σε αυτήν την τιμή κάνει πολλά πράγματα και τα κα ει καλά. Και μου αρέσει η φιλοσοφία της Fender εδώ του στιλ κρατάω ενα-δυο παραδοσιακά στοιχεία και προσθέτω άλλα πιο μοντέρνα. Επίσης τα δύο κανάλια που είναι footswitchable είναι φοβερή ευκολία για live, δε χρειάζομαι καν πεταλιέρα για τη μουσική που παίζω στην ουσία, έχω ένα reverb μόνο στο fx loop γιατί του ενισχυτή είναι μέτριο, ή μάλλον εγώ είμαι περίεργος και το reverb είναι το αγαπημένο μου εφέ και έχω απαιτήσεις. Το πρόβλημα είναι οτι το ίντερνετ ωρύεται για την αναξιοπιστία των συγκεκριμένων ενισχυτών και ότι άμα χαλάσει ξέχνα τον. Λένε θα χαλάσει γρήγορα, δε θα βρεις πρόθυμο τεχνικό να στον διορθώσει και θα σου κοστίσει η επιδιόρθωση τον μισό ενισχυτή. Παίζει να μην αξίζει τον κόπο. Άρα την ψάχνω για να είμαι έτοιμος. Και επειδή όλοι την ψάχνουμε, είτε χρειαζόμαστε κάτι είτε όχι
    0 βαθμοί
  38. Σούπερ κομμάτι! Πολύ καλή και η ηχογράφηση.
    0 βαθμοί
  39. Αν δεν κάνω λάθος μια ES-125 πρέπει να έχει ο Νάσος @nasokosm.
    0 βαθμοί
  40. Καλά που να δεις κ τι καταλαβαίνει.... Είδα το βίντεο από κινητό κ δε πήρα χαμπάρι πως ο op είναι ο gmoukou Το θαύμασα, κάνω λαηκ κ διαβάζω τα σχόλια. Αναρωτιέμαι γιατί ο gmoukou απαντά αυτός κ με αυτό το ύφος στα σχόλια για το βίντεο. @gmoukou σε καταλαβαίνω απόλυτα να τρωγεσαι με τον εαυτό σου με λεπτομέρειες που σου χτυπάνε κάπως, αλλά δε χρειάζεται . Είναι υπεροχο
    0 βαθμοί
  41. Ρε τι διαβάζει κανείς στα ίντερνετς σήμερα ... Μετά τι θα μας πεις, ότι η γη είναι τετράγωνη?
    0 βαθμοί
  42. Σε μερικά σημεία μ' άρεσες*. Αλλά γενικά είναι μια μέτρια διασκευή σ' ένα έτσι κι' αλλιώς μέτριο τραγούδι. *Στα περισσότερα όμως κυνηγάς το στίχο και δεν παίρνεις ανάσες.
    0 βαθμοί
  43. Καιρό έχω να ηχογραφήσω κάτι για μένα, και με αφορμή μια συναυλία καθηγητών στο ωδείο, είπα να ρίξω ένα ξεσκόνιΖμα (τρομάρα μου). Προτρέχω να δηλώσω ερασιτέχνης στα τεχνολογικά, εξού και η μέτρια προς κακή βιντεοσκόπηση/ηχογράφηση (εκεί ρίχτε οσο πιο πολύ ξύλο και φως μπορείτε μπας και). Κατα τα άλλα, Roland Dyens (1955-2016), μια τεράστια μορφή στο χώρο της κλασικής κιθάρας με μια φανταστική γκάμα συνθέσεων, μετεγγραφών αλλά και εκτελέσεων. Μεγάλος λάτρης της τζαζ, έκανε μετεγγραφές στη κλασική κιθάρα έργα Thelonius Monk, Django Reinhardt, Antônio Carlos Jobim, Gerald Marks, Dizzy Gillespie, Cole Porter.... και σα να μην έφτανε αυτό, σε κάθε του συναυλία ξεκινούσε το κάθε μέρος με έναν (πάντα εξαιρετικό) αυτοσχεδιασμό (talk about balls στη κλασική, συντηρητική ως επί το πλείστον, κιθάρα...) Τέλος, και πιο σημαντικό, ένας πολύ καλός και αξιαγάπητος άνθρωπος.
    0 βαθμοί
  44. Κ μιας κ εκανα την αρχη της μεταλ βραδυας μου γι'αυτο το καλοκαιρι, λεω δε βανω ν'ακουσω ενα αλμπουν ολοκληρο να θυμηθω καλοκαιρινες μερες ΠΑΣΟΚ
    0 βαθμοί
  45. Κ ας πιασουμε κ τη μικτη Σκανδιναβιας με το μακαριτη παιχταρα Ραντυ Κοβεν
    0 βαθμοί
  46. Στο πλαίσιο μιας σειράς μικρών εκδηλώσεων σε μία πόλη 80.000 κατοίκων για την τόνωση των καταστημάτων στη Γερμανία, ο δήμος σε συνεργασία με τοπικούς συλλόγους με κάλεσε να παίξω(Ελληνικό ρεπερτόριο). Οι περαστικοί λοιπόν που σταματούσαν ψάχνανε που να μου αφήσουνε χρήματα. Έπαιξα 1μιση ώρα και στο τελευταίο μισάωρο άνοιξε την θήκη της κιθάρας ένας φίλος μου παρατηρώντας κι αυτός ότι κάποιοι θελαν να αφήσουν χρήματα. Μέσα σ αυτό το μισάωρο μαζευτήκαν 45 ευρώ αν το είχα κάνει καθ όλη την διάρκεια υπολογίζω τουλάχιστον τα διπλάσια. Αποφάσισα λοιπόν να το δοκιμάσω και στις γύρω πόλεις και θα χρειαστώ αυτονομία..
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου