Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      20.926


  2. roberto30

    roberto30

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1.153


  3. Terry RoscoeBeck5

    Terry RoscoeBeck5

    Moderator


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      9.371


  4. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      7.696

    • Αναρτήσεις

      21.934


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 14/08/2023 σε όλα

  1. πολύ όμορφο. Και η παραγωγή μια χαρά. Με χαλάνε λίγο τα τύμπανα και το ντέφι. Ακούς Aubry?
    1 βαθμός
  2. Ρε μη κολλάτε, όλα τα progressions χιλιοπαιγμένα είναι στην τελική. Βαρατε εκεί να γουστάρουμε!
    1 βαθμός
  3. Σας έφερα την πράσινη ανάπτυξη στο νοιζ. Ξεχρέωσα
    0 βαθμοί
  4. ...είναι όμως παιγμένο με μεταλοκίθαρο και χωρίς πένα Για όποιον ενδιαφέρουν τα τεχνικά, ο ήχος έρχεται από το Archetype Cory Wong της Neural dsp και η κιθάρα είναι μια ibanez rg652ahm Να σημειώσω ότι το βίντεο είναι ψιλοπαντομίμα, γυρίστηκε αφού είχε ήδη γίνει η ηχογράφηση.
    0 βαθμοί
  5. (Τροπ. 1 : Κρουστά) Παλιό κι αυτό , "καλοκαιρινότατο" το ρινοδελφινάκι , το είχα φτιάξει προ τριετίας περίπου . Προσπάθησα να βελτιώσω λίγο τον ήχο συνολικά. Από τα επί μέρους στοιχεία βρήκα κάπου ένα καλύτερο Mallet από το παλιό και το αντικατέστησα. Τίποτε άλλο... Καλή συνέχεια ... !
    0 βαθμοί
  6. αγόρια... σας ζητάνε αμφότερους...
    0 βαθμοί
  7. Τώρα που τα εξαφάνισες, δεν γίνεται να εμφανίσεις έναν ωραίο κώλο φάτσα κάρτα στο τοπίο, αντί για τον κακάσχημο που υπήρχε πριν? Κάτι που να μην προσβάλλει την αισθητική μας ρε φίλε.
    0 βαθμοί
  8. Kαι μια και θυμηθήκαμε τον Τεράστιο, να ποστάρουμε κι εμείς το κατιτίς μας. Corea / Gambale / Marienthal / Patitucci / Weckl.
    0 βαθμοί
  9. τσκ τσκ!!!! εδώ λείπει και το ποδήλατο... ποια σέλα... ποιος κώλος... σαν δεν εντρέπεσθε λέω εγώ που φαντάζεσθε αυτά τα πράματα του σατανά... σκανδαλίσατε και τον Άνθιμο και παραιτήθηκε... ντροπή...
    0 βαθμοί
  10. Ελπίζω να μας διαβάζει κάνα πιτσιρίκι μπας και ανοίξει κάνα αυτί... Τι γκρουπάρες πάω και θυμάμαι...
    0 βαθμοί
  11. Θεός ο Jaco, αλλά και ο Bailey ήταν τεράστια παιχτούρα...
    0 βαθμοί
  12. Να ακούσουμε ένα δεκαπενταυγουστιάτικο.
    0 βαθμοί
  13. Ήρθαν νέα ήθη, ο κώλος μας συστήθη.
    0 βαθμοί
  14. Χαιρετώ τους αγαπητούς συμφορουμίτες. Ηχογράφησα κάποιες ιδέες και τις έκανα ένα κομματάκι (sic). Μου αρέσουν κάποιες στιγμές (η διάρκεια είναι 3 λεπτά γιατί είναι γραμμένο σε 3 ακόρντα, πόσο παραπάνω να πάει), αλλά ηχητικά και ποιοτικά δεν έχει καμία σχέση με όσα ανεβαίνουν στο Music. Θα ήθελα προτάσεις τόσο για το μουσικό-συνθετικό κομμάτι όσο και για το ηχητικό. Δηλαδή οκ, έγινε αυτή η ηχογράφηση, ποιο θα ήταν το επόμενο βήμα για ένα καλύτερο αποτέλεσμα ηχητικά; Επίσης, αν ήταν δικό σας κομμάτι τι θα προσθετατε από μουσικής άποψης; Κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη! Υπόψην: 1) Έχω μινιμαλιστικό εξοπλισμό, ούτε καν studio monitors, άρα δεν έχω ακούσει ακόμα το κομμάτι σωστά. 2) Δεν έχω ιδέα από mixing, mastering, cubase και αυτά τα μπλιμπλίκια που παίζετε στα δάχτυλα εσείς οι νεολαίοι 3) Οι γνώσεις μου στη μουσική είναι περιορισμένες, δε μπορώ να γράψω jazz ακόμα Ευχαριστώ! Nekkon - The Crazy Scientist.mp3
    0 βαθμοί
  15. Βρε όταν έλεγα fade in στην αρχή, δεν έλεγα την ένταση! Αλλά να υπάρχει έστω ένα μικρό intro 1-2 δευτερολέπτων, πχ μια reversed συγχορδία, έστι ώστε να μην κάνει μπαμ κατευθείαν!
    0 βαθμοί
  16. Τι γαρίδα ρε φίλος... οδηγούσα και κόντεψα να τρακάρω απο το γέλιο! Έβγαλα το κινητό να το αποθανατίσω. Το ξέκωλο στη παραλία δικαιολογείται γαρ αλλά στο χωριό με ποδήλατο... μου έφερε στο νου το ποιηματάκι του δημοτικού που πήγαινε... σε είδα στο ποδήλατο και ήσουν όλο τρέλα μα ύστερα κατάλαβα πως έλειπε η σέλα
    0 βαθμοί
  17. Μακρια, μακρια, το ματι γαριδα ομως
    0 βαθμοί
  18. Ωραία φώτο, δεν λέω....και το τοπίο εξαιρετικό, αλλά επειδή δεν είμαι σίγουρος τί ήθελες να βγάλεις ακριβώς σου προτείνω αυτόν τον φακό και έτσι θα έχεις και από ασφαλή απόσταση πολύ κοντινά πλάνα.....της θάλασσας.
    0 βαθμοί
  19. Εγω είδα αυτό σήμερα και έπιασα το ενσταντανέ και θυμήθηκα ένα ποιηματάκι σχετικό απο τα νιάτα μου.
    0 βαθμοί
  20. Δεν το βλέπω στην πρώτη σελίδα οπότε το βάζω στα σχόλια . Αγάπη καραμέλα dolby2-404.MP3
    0 βαθμοί
  21. Δεν ειναι τπτ, μια ελαφρια dreadnoughtιτιδα. Guild D4 (1995), Ibanez 2846 (1975), Gibson B-45-12 (1964) και τελος μια Landola V-73 Colorado (1960s) δωδεκαχορδη που αγοραστηκε τις προαλλες ως repair project για ενα 30αρικο, να δουμε τι θα την κανουμε...
    0 βαθμοί
  22. "Fusion του κιαρατά" να βάλεις.
    0 βαθμοί
  23. Καλησπέρα Nekkon, είναι δικό μου preset, εδώ μπορείς να δεις τις ρυθμίσεις. Τα μικρόφωνα είναι στα default μόνο.
    0 βαθμοί
  24. Re-upload με καλύτερες εντάσεις The Crazy Scientist.mp3
    0 βαθμοί
  25. Σήμερα είχε λίγο δουλειά στο video/photo studio. Λίγο editing και πολύ αλλαγη setup.
    0 βαθμοί
  26. Βρασίδα σε αυτή την περίπτωση, τους βγάζουμε έξω (τους επεξεργαστές) τους μετράμε, κι όποιος τον έχει μεγαλύτερο κάνει τη μάνα. Κανα βάουτσερ δεν έχει, κανα gkourmidas pass για μ2 μινι έστω;
    0 βαθμοί
  27. Ημ/νία: 20:27 - 16/05/09 Εισαγωγή: Η χρήση compression στο mix bus, είτε μιλάμε για ΟΤΒ είτε για ΙΤΒ μίξεις, είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη. Δυστυχώς εξίσου διαδεδομένη είναι τόσο η υπερχρήση, όσο και η λανθασμένη χρήση. Γι'αυτό ίσως είναι καλό να ξαναρίξουμε μια ματιά στο συγκεκριμένο θέμα. Οχι τόσο στο πως αλλά κυρίως στο πότε και γιατί. Η χρήση compression στο main mix bus σίγουρα δεν είναι κάτι καινούριο στην όλη διαδικασία του mixing....υπήρχε σαν λογική εδώ και πάρα πολλά χρόνια αλλά έγινε σχεδόν αναπόσπαστο κομμάτι της όλης διαδικασίας από την στιγμή που αυτού του είδους οι επεξεργαστές άρχισαν να αποτελούν μέρος του master section των high end recording consoles... Έτσι από την εποχή του 2254 της Neve αλλά πολύ περισσότερο με την εμφάνιση και καθιέρωση της SSL 4000 και του περιβόητου buss compressor που ενσωμάτωνε, η χρήση compression στο mixbus είναι ιδιαίτερα προσφιλής στους mixing engineers, σχεδόν αναπόσπαστο κομμάτι της δουλειάς τους και σίγουρα ένα από τα "μυστικά όπλα" χιλιάδων επιτυχημένων mix.....βέβαια πλέον υπάρχει μια τεράστια ποικιλία από bus compressors με διαφορετικά χαρακτηριστικά και φυσικά διαφορετικές "γεύσεις"...και φυσικά η λογική είναι η ίδια είτε μιλάμε για αναλογικούς hardware επεξεργαστές είτε για ψηφιακά software plugins. Ας δούμε λοιπόν ποιοί είναι οι βασικοί στόχοι που καλείται να εκπληρώσει η συγκεκριμένη διαδικασία... a. levelling/limiting .....αν και πλέον η αιτία έχει ουσιαστικά εκλείψει, τόσο στα χρόνια της ταινίας (ως master recording) όσο και στα πρώτα άγουρα χρόνια των ψηφιακών μάστερ και της περιορισμένης δυναμικής περιοχής των 16bit , υπήρχε αρκετά έντονη (όχι βέβαια πάντα) η ανάγκη για την επίτευξη ενός αρκετά υψηλού μέσου level (hot) είτε για να αντισταθμηστούν τα μειονεκτήματα της ταινίας (hiss, s/n ratio) είτε για να επιτευχθεί το επιθυμητό saturation, είτε για να αξιοποιηθεί στο έπακρο η δυναμική περιοχή των 16bit κατά την μετατροπή σε ψηφιακό φορμάτ. Έτσι με την χρήση του compression αμβλύνονταν οι "επικίνδυνες" κορυφές με αποτέλεσμα να αυξάνεται το θεωρητικό headroom και να μπορεί να αυξηθεί με ασφάλεια το επιθυμητό level μέσω του make up gain stage του compressor. Σήμερα αποτελεί πιο πολύ τρόπο για να ελέγχουμε το μέσο level αλλά και να προσδώσουμε κάτι από την λογική των πολλαπλών gain stages του recording chain της καθαρά αναλογικής εποχής. b. "glueing" compression ..αυτό θα μπορούσαμε στα ελληνικά να το ονομάσουμε ομογενοποίηση....περνώντας δηλαδή το σύνολο της ηχητικής πληροφορίας που αποτελείται από πολλά διαφορετικά, τόσο συχνοτικά όσο και σε σχέση με την δυναμική τους κίνηση, επι μέρους στοιχεία μέσα από ένα levelling amplifier (compressor) μπορούμε να δώσουμε μια πιο "συμπαγή" εικόνα του υλικού τόσο σε ότι αφορά την δυναμική κίνηση αλλά και σε ότι αφορά την συχνοτική συμπεριφορά (ως ακουστού artifact του compression)....να αμβλύνουμε δηλαδή τις κορυφές που ξεχωρίζουν και ταυτόχρονα να φέρουμε στην επιφάνεια στοιχεία που έως εκείνη την στιγμή είχαν χαθεί, και φυσικά να δώσουμε την αίσθηση μιας ενοιαίας δυναμικής κίνησης ως σύνολο. c. sonic footprint ...εδώ βέβαια μιλάμε για το ιδιαίτερο "χρώμα" που θα δώσει ο κάθε επεξεργαστής είτε εξαιτίας του ποσσοστού και του τρόπου επεξεργασίας είτε απλά της τοπολογίας του.....εννοείται πως αυτό το τμήμα θα μπορούσαμε να το δούμε σε συνδυασμό με το προηγούμενο δηλαδή την ομογενοποίηση του υλικού....έτσι τελείως διαφορετική συμπεριφορά έχει ένας vca compressor στο mixbus απ'ότι ένας valve mu compressor και αντίστοιχα και τελείως διαφορετικό ηχόχρωμα ακόμη και όταν απλά παρεμβάλοντε στο signal chain με μηδενικό gain reduction. Από τα παραπάνω είναι σαφές ότι το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να σκεφτούμε είναι το αν και πως θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε μια τέτοια μορφή επεξεργασίας, όπως επίσης και το σε ποιό στάδιο (χρονικό) της μίξης θα πρέπει να την εισάγουμε. Η χρήση του compression στο mix bus δεν είναι αυτοσκοπός και σίγουρα δεν είναι απαραίτητη προυπόθεση για μια επιτυχημένη μίξη......φυσικά και μπορεί να προσθέσει θετικά στοιχεία σε μια μίξη αλλά από την άλλη πλευρά η κακή ή απλά υπερβολική χρήση μπορεί τελικά να αποδυναμώσει το συνολικό αποτέλεσμα......και αναφέρομαι φυσικά στο ευδιάκριτο pumping, στην εξάλειψη της δυναμικής περιοχής, στην αλοίωση της συχνοτικής συμπεριφοράς του κομματιού κλπ κλπ .....από την άλλη ένα προσεκτικό και έξυπνο compression στο mix bus μπορεί να αποτελέσει μια πολύ δραστική βοήθεια στην συνολική εικόνα του κομματιού αναδυκνείωντας το σύνολο των συστατικών του καιφέρνωντας ένα βήμα πιο κοντά στην ευτυχή ολοκλήρωση μιας σωστής μουσικής παραγωγής.... Πως θα πάρουμε λοιπόν αυτή την απόφαση? Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν υπάρχει απλή απάντηση σε αυτή την ερώτηση....είναι κάτι που θα πρέπει να κρίνει ο καθένας με βάση την αισθητική του αλλά και την εμπειρία και γνώση του εξοπλισμού που έχει στην διάθεση του....και φυσικά με τον σκοπό τον οποίο πιστεύει ότι προσπαθεί να εξυπηρετήσει όπως περίπου τους περιέγραψα πιο πάνω. Χρονικά τώρα , ουσιαστικά υπάρχουν 2 σχολές....αυτοί που επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν compression στο main bus αφού ουσιαστικά έχουν ολοκληρώσει το μεγαλύτερο και σημαντικότερο μέρος της μίξης και απομένουν κάποιες λεπτόμερειες και αυτοί που ουσιαστικά ξεκινούν να μιξάρουν έχωντας πάντα στο mix bus τον compressor της επιλογής τους. Στην πρώτη περίπτωση το compression παίζει πιο πολύ τον ρόλο του φινιρίσματος-ομογενοποίησης του υλικού είτε αμβλύνωντας τις άκρες είτε απλά λόγω της ιδιαίτερης (ηχητικά) συμπεριφοράς του επεξεργαστή ενώ στην δεύτερη αποτελεί βασικό κομμάτι του συνολικού ηχητικού αποτυπώματος του set up καθώς αλληλεπιδρά με κάθε κίνηση και απόφαση μας. Στην πρώτη περίπτωση συνήθως υπάρχει ελάχιστο ή και καθόλου gain reduction από το compressor και συμμετέχει πιο πολύ ως ένα ιδιαίτερο τελικό gain stage και γι'αυτό σε αυτήτην λογική θα συναντήσει κανείς πιο εύκολα ιδιαίτερους και χρωματισμένους επεξεργαστές όπως πχ τα manley vari mu , LA2A και συνήθως με αρκετά "αργές" ρυθμίσεις σε ότι αφορά το attack. Από την άλλη πλευρά συνήθως βρίσκουμε γρήγορους VCA comps με έντονο pumping αλλά αρκετά "αχρωμάτιστη" τοπολογία (transformerless) όπως το διάσημο ssl g384 και οι διάφοροι κλώνοι του.......κάπου ανάμεσα υπάρχουν και τα FET comps μς τον γρήγορο αλλά και χρωματισμένο bright χαρακτήρα τους.......εννοείται βέβαια πως αυτά δεν αποτελούν κάποιο κανόνα και πως ουσιαστικά δεν υπάρχει κάποιος κανόνας, παρά μόνο δοκιμή και πειραματισμός ανά περίσταση. Σε γενικές γραμμές πάντως το bus compression είναι καλό να προσεγγίζεται με προσοχή και μέτρο....είναι πολύ εύκολο να "καταστρεψουμε" ένα μιξ ή στην καλύτερη περίπτωση να κάνουμε την δουλειά ενός mastering engineer ακόμη πιο δύσκολη......ειδικά αν αυτό που μας ενδιαφέρει είναι κυρίως το glueing comp τότε το gain reduction δεν χρειάζεται να υπερβαίνει το 1 με 2 db (ειδικά αν αναλογιστουμε το πόσο αργά ανταποκρίνονται τα VU meters) στα πιο δυνατά περάσματα και πιθανότατα με ένα συνδυασμό αργού attack ώστε να μην γίνεται εύκολα αντιληπτό και γρήγορου (λιγώτερο ή περισσότερο ανάλογα με το περιεχόμενο) release και φυσικά με την επιλογή ενός επεξεργαστή που ταιριάζει στον σκοπό μας είτε με τα χρωματισμένα gain & I/O stages (πχ tubes & traffos) είτε με τα εντελώς transparent (πχ VCA & electr.ballanced). Αν πάλι μας ενδιαφέρει μια πιο επιθετική προσέγγιση και ένας πιο σφιχτός punchy (ότι και αν σημαίνει αυτό!!! ) ήχος τότε ίσως θα είναι καλύτερα να επιλέξουμε την mixing in to compression προσέγγιση και ακόμα καλύτερα με κάποιον επεξεργαστή που θαμας δώσει την δυνατότητα επιλογής μεταξύ wet/dry signal (ουσιαστικά μιλάμε για parallel compression). Δύο ακόμη σημαντικοί παράγωντες σε ότι αφορά την προσέγγιση μας θα πρέπει να είναι η επιλογή ανάμεσα σε linked stereo ή dual mono λειτουργεία ειδικά όταν έχουμε έντονες διακυμάνσεις σε σχέση με την στερεοφωνική εικόνα του υλικού και φυσικά η δυνατότητα για την παρεμβολή ενός HP φίλτρου στο gain detection. Και οι 2 αυτές παράμετροι είναι πολύ σημαντικές τόσο για να πετύχουμε στον μέγιστο βαθμό το επιθυμητό ηχητικά αποτέλεσμα όσο και για να αποφύγουμε ενοχλητικά και ανεπιθύμητα artifacts (pumping, stereo image shifting).
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου