Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. ex - v27, bk27

    ex - v27, bk27

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      3.708


  2. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      6.218


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      47.075


  4. Ali Barout

    Ali Barout

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      2.362


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/09/2023 σε όλα

  1. Λοιπον, η ωρα που ολοι περιμενατε. Μινι- tutorial για το πως φτιαχνουμε κιθαρες ταξιδιαρικες μπλιμπλικατες. Γιατι μας το ζητησατε. Οτι κανουμε θα το κανουμε με freeware γιατι ετσι μας αρεσει. Επισης δε θα χρησιμοποιησουμε σαχλοφωνο, γιατι υπαρχει (αδικος) φοβος για αυτο. Θα πρεπει ομως να τονισω οτι το σαχλοφωνο ειναι κλειδι, οποιος μπαινει στο τριπακι κυριολεκτικα εχει μπροστα του ΑΠΕΙΡΟΥΣ δρομους, διοτι εχει προσβαση σε ΣΥΝΘΕΣΑΙΖΕΡ. Ω ναι. Αλλα για το παρον tutorial δε θε χρειαστει κατι τετοιο. Θα χρειαστει βεβαια ενα DAW, αλλα αυτο ειναι εκ των ουκ ανευ. Αλλωστε υπαρχει και το Sonar. Φυγαμε Η λογικη της παρανοιας. Λοιπον, πρωτα απο ολα θα εξηγησουμε τη λογικη. Και η λογικη ειναι παρα, μα παρα πολυ απλη: Θα πρεπει να κανουμε παραλληλη επεξεργασια. Τι εννοουμε παραλληλη επεξεργασια: Η κιθαρα μας δε θα τροφοδοτει ενα μονο καναλι, αλλα πολλαπλα. Θα αναθεσουμε δηλαδη την κιθαρα σε πολλαπλα tracks στο DAW, τα οποια θα τα οπλισουμε για να παιζουν ολα μαζι. Οπως αν καναμε μια ενορχηστρωση θα ειχαμε ενα track για μπασο, ενα για κιθαρα, ενα για pad και ενα για lead, ετσι ακριβως θα κανουμε και τωρα. Καθε ενα απο αυτα τα track θα αφορα ενα τετοιο οργανο, με τη διαφορα οτι πηγη για ολα αυτα θα ειναι η κιθαρα μας. Παμε λοιπον στο ψητο. Μπασο ψητο. Ανοιγουμε λοιπον ενα τρακ, αναθετουμε την κιθαρα μας σε αυτο, και σκοπο εχουμε να παιξει το τρακ το ρολο του μπασου. Πως θα γινει αυτο; Πρωτα απο ολα θα πρεπει να διασφαλισουμε οτι το καναλι θα “ακουει” μονο τις μπασες νοτες της κιθαρας. Αρα ξεκιναμε πρωτα πρωτα να βαλουμε ενα φιλτρο που θα κοβει ολες της νοτες που δεν αφορουν την πιο μπασα οκταβα της κιθαρας. To Dead Duck filter ειναι ιδανικη επιλογη. Με 48 db slope στο low pass, και ρυθμιση γυρω στο 160 Hz που ειναι η Μι στο 2ο ταστο της Ρε χορδης, ειμαστε πολυ καλα. Τσεκαρουμε παντα με τα αυτια για να το φερουμε εκει που θελουμε εννοειται. Σκοπος μας ειναι να ακουγονται μονο οι μπασες νοτες. Αφου το κανουμε αυτο, επομενο βημα ειναι να ριξουμε τις νοτες μια οκταβα. Το μπασο ως γνωστον βρισκεται μια οκταβα χαμηλοτερα απο την κιθαρα. Με το δωρεαν (οπως ολα οσα θα αναφερουμε) pitchproof μπορουμε ευκολα να εχουμε το σημα μια οκταβα κατω, και επιπλεον να διατηρησουμε και λιγο απο το αυθεντικο μεσω του dry/ wet ρυθμιστικου για καλυτερη παρουσια. Αφου ξηγηθουμε και κανα κομπρεσορακι, dead duck και εδω, ηρθε η ωρα για τα ωραια: Το μπασο δεν ειναι μονο μελωδικο οργανο αλλα και ρυθμικο, για την ακριβεια μεγαλη σημασια εχουν τα ρυθμικα σχηματα που παιζει. Επειδη ομως εμεις θελουμε ταυτοχρονα να παιζουμε και τις υπολοιπες χορδες της κιθαρας, και δε μπορουμε να απασχολουμε το δεξι μας μονο για το μπασο, τη λυση θα τη δωσει το (δωρεαν, μην το ξαναλεμε) Α1 triggergate. Προκειται οπως λεει και το ονομα του για ενα ρυθμικο gate, οτι χρειαζεται δηλαδη για να εχει το σημα μας ρυθμικο παλμο. Βαζουμε προαιρετικα και κανα ελαφρυ drive για να εχει χαρακτηρα το μπασακι, εγω εβαλα το φοβερο tse bod, και ειμαστε μπρουκλιδες απο μπασακι. Pad: Η λογικη παραμενει η ιδια: Πρωτα απο ολα θα κρατησουμε μονο οσες συχνοτητες θα αφορουν το pad. Ιδανικα θελουμε τις μεσαιες χορδες της κιθαρας, ωστε να μην μπερδευει το pad ουτε με τα μπασα ουτε με το lead. Παιρνουμε λοιπον παλι το dead duck filter και πρωτα απο ολα εφαρμοζουμε ενα high pass με steep curve (48) παλι γυρω στα 160. Ταυτοχρονα βαζουμε και ενα low cut, οχι απαραιτητα με τοσο steep curve, απλα θελουμε οι ψηλες νοτες απο τη Μι καντινι και πανω να ακουγονται λιγοτερο. Εκει το καλυτερο ειναι να ακουσουμε με τα αυτια μας, δεν χρειαζονται παντως υπερβολες, ενα 24 db φιλτρο στα 4 kHz μπορει να αρκεσει. Το δευτερο βημα τωρα και το σημαντικοτερο: Τo χαρακτηριστικο των pad ειναι οτι εχουν αργο attack. Δεν εχουν δηλαδη την ατακα της κιθαρας, αλλα η νοτα μπαινει σταδιακα, σα να ανοιγεις το ποτενσιομετρο της κιθαρας. Θα μπορουσαμε να το κανουμε αυτο αν παιζαμε μονο το pad, αλλα εμεις θελουμε να παιζουμε και τα υπολοιπα. Πως θα γινει; Η λυση ειναι το gate. Ω ναι, το ταπεινο gate. Aρκει το dead duck gate, διοτι εχει την παραμετρο attack. Τη βαζουμε ψηλα, ρυθμιζουμε καταλληλα το threshold ωστε να ανοιγει οταν βαραμε τις μεσαιες χορδες και ειμαστε ετοιμοι. Φυσικα υπαρχει και μια αναγκη για καταλληλο παιξιμο, αν βαραμε συνεχεια τις χορδες το gate θα παραμεινει ανοικτο και δε θα παρουμε την αισθηση που χρειαζομαστε. Αν ομως προσαρμοστουμε καταλληλα, θα ειναι ωραια φαση. Φυσικα τα pads δεν ειναι μονο το αργο attack αλλα και οι ουρες. Ετσι λοιπον, πρωτα πρωτα θα φροντισουμε την παραμετρο release του gate, για να εχει κρατημα ο ηχος. Και επιπλεον θα δωσουμε εμφαση στο reverb που θα στειλουμε το gate. Στα παραδειγματα που θα ακουσετε χρησιμοποιησα το Sanford reverb, ενα πολυ ωραιο freeware, με μια ομως πουτανια: Στο send καναλι, μπροστα απο το Sanford εβαλα το pitchproof ρυθμισμενο μια οκταβα πανω. Ενα ειδος αυτοσχεδιου shimmer reverb δηλαδη, οχι ταυτοσημο βεβαια, αλλα στην ουσια πιο εντονου, αφου το pitch shift γινεται αμεσα και οχι σταδιακα, πραγμα που ταιριαζει με το σκοπο μας μια χαρα. Ενα αλλο χαρακτηριστικο των pad ειναι οτι αποτελουνται απο πολλαπλα layers. Οπως καταλαβαινεται αυτο ειναι ταυτοσημο με τη λογικη που δουλευουμε ετσι και αλλιως. Στο πρωτο μισο του παραδειγματος που θα ακουσετε, υπαρχει και ενα δευτερο καναλι σε στυλ pad, περασμενο και αυτο οπως το μπασο με ενα A1 triggergate για εξτρα κινητικοτητα. Κιθαρα: Δε θελει και πολυ φιλοσοφια. Στο επομενο καναλι εχουμε την κιθαρα οπως θα την ειχαμε σε καθε αλλη περιπτωση. Με ενα απλο amp sim, το poulin 456 στην περιπτωση μου. Ειναι σημαντικο να προσεξουμε τη μιξη, θα πρεπει η κιθαρα να ειναι αρκετα χαμηλα, απλα να συμπληρωνει συχνοτητες, διαφορετικα αν ειναι πολυ μπροστα θα χαθει αυτη η ψευδαισθηση των πολλαπλων οργανων, θα γινουν ολα σαν ενα περιπλοκο delay. Βεβαια μπορει να θελουμε κατι τετοιο. Lead: Και τελειωνουμε με το Lead. Τι θελουμε εδω; Θελουμε να τονισουμε τις πιο ψηλες νοτες του παιξιματος μας. Πως θα το κανουμε αυτο; Μα πρωτα απο ολα, θα βαλουμε ενα High Pass φιλτρο για να κοψουμε τις χαμηλες νοτες. Και στη συνεχεια εχουμε δυο δρομους: Η θα βαλουμε παλι ενα Gate για να κοψουμε την ατακα και να εχουμε μια ψευδαισθηση οργανου με διαφορετικη ατακα, η θα (υπερ) τονισουμε τον ηχο μαζι με την ατακα με chorus, delays και οτι εχετε ευχαριστηση, για να “σκανε” οι ψηλες μας νοτες και να ξεχωριζουν σε ολο αυτο το συνοθυλευμα. Το πρωτο σεναριο ειναι στο πρωτο μισο του παραδειγματος, με το gate και ενα ελαφρυ ring modulation της dead duck να κανουν τις ψηλες νοτες να “συνθοφερνουν”, ενω στο δευτερο μισο, με τα synth drums απο το δωρεαν Drumsource, εχουμε κρατησει την ατακα και εχει τονιστει με delay και pitch shifter. Final thoughts. Οτι ακουτε στο παραδειγμα ειναι χαλαρο παιξιματακι με ακκορντακια, μια κιθαρα και φυσικα μπαμ και κατω, εκτος βεβαια απο το ρυθμο του drumsource. Ειναι διασκεδαστικο ομως. Ειδικα το μπασο μετραει απο την αποψη οτι γκρουβαρει με το ρυθμο και φυσικα ακολουθει το παιξιμο, οποτε την καταβρισκει κανεις χωρις πολλα πολλα. Οπως βεβαια ειπα στην αρχη τα ωραια αρχιζουν αμα βαλουμε τα σαχλοφωνα στο παιχνιδι. Οπως ομως μπορειτε να διαπιστωσετε, αν ακολουθησετε αυτα τα απλα βηματα και αυτην την απλη λογικη, υπαρχουν πολλες δυνατοτητες. Και με freeware ολα ετσι; Απο τη στιγμη που υπαρχουν δωρεαν τοσο ωραιοι αλγοριθμοι. Και απο τη στιγμη που και ο πιο ξεφτιλας συγχρονος υπολογιστης κατουραει απο αποψης CPU power στα περιφημα και πανακριβα FX ρακ του παρελθοντος, πραγματικα δε χρειαζομαστε τιποτα αλλο. Ακουστε το ηχητικο, φτιαχτηκε στο τσακ μπαμ σαν proof of point για το κειμενο, με περισσοτερο χασιμο χρονου θα φτιαξετε κλασεις ανωτερους ηχους, αν μπειτε στο τριπακι. manosxnoizguitar3.mp3
    4 βαθμοί
  2. Βρρρρρε αχάριστε άνθρωπε! Αντί να ευγνωμονείτε τη μάνα, που τα έβραζε 20 λεπτά για "να γίνουνε καλά για να μη σε πιάσει το στομάχι", μέσα σε κάποιο λάδι που επέπλεε στο νερό (μάλλον για να μη ματιαστούν τα μακαρόνια), και μετά τα ξέπλενε να φύγουν τυχόν ιζήματα, ΑΦΤΟ είναιτοφχαριστώ;;;;! (Τελικά, νομίζω ότι επιβεβαιώνεται η θεωρία μου όσο περνάει ο καιρός. Μέσα σε όλα τα σπίτια, συμβαίνουν ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια πράγματα, απλά με άλλα ονόματα.)
    2 βαθμοί
  3. Respectfully disagree.. Το έχει πει κι ο ίδιος ο Lord, άλλωστε, ότι ο RB ήταν η κινητήρια δύναμη των DP. Και μάλιστα αν δε μονοπωλούσε τόσο στις συνθέσεις πιστεύω ότι θα είχαν βγάλει πολύ καλύτερους - και περισσότερο πολυδιάστατους- δίσκους στην εποχή του reunion. Αυτό φάνηκε στο αριστουργηματικό Purpendicular που κυκλοφόρησαν μόλις έφυγε.. Όσον αφορά τα ποπάκια που έγραφε ο RB στη μετα-Dio εποχή ήταν συνειδητή (και αρκετά ριψοκίνδυνη) επιλογή και το έκανε αρκετά επιτυχημένα. Δυστυχώς, όμως, για να το καταφέρει διέλυσε ένα από τα καλύτερα χαρντ ροκ λαϊναπ έβερ... (αυτό του Rising)
    1 βαθμός
  4. Eιχα βαλει και φωτογραφια τη φατσα μου νομιζω, γιατι κανονικα απανταει με γκριματσα ψιλοαηδιας και λεει "εεεχχ", ενω κουναει το χερι σαν να εχει παρκινσον για να δειξει τη μετριοτητα. .
    1 βαθμός
  5. Παντως @gkourmoul1 το οτι ειναι δανεικη το υποψιαστηκα. Στις δικες σου κανεις ρηβιου
    1 βαθμός
  6. Ακολουθει διαφημιστικό μηνυμα: ΟΛΑ είναι PROG... ...συνεχίστε το θεάρεστο έργο σας...
    1 βαθμός
  7. Αυτο το ανεκδοτο με τα Ηλιος Σπυρο το ειχες ποσταρει καπου παλαιοτερα, και δε ξερω αν στο ειχα πει τοτε, αλλα μου εχει μεινει στη μνημη το σκηνικο - γυρναω αργα βραδυ σπιτι, δε ξερω και σε τι mood ημουνα, ανοιγω νοιζ, το διαβαζω και κοντευω να μεινω στον τοπο απο τα γελια, σκοτοδινη μου ηρθε. Με ειχε πιασει ενα νευρικο, μιλαμε κλονισμος κανονικος. Να'σαι καλα που μου το θυμησες παλι.
    1 βαθμός
  8. Κ μετά άρχισε να κάνει κουμάντο ο Ρίτσι, κ διώξανε τον Έβανς γιατί θέλανε τον Γκιλαν κ τα screams του, κ μετά δε τον ήθελε κ έφερε Χιουζ κ Κοβερντεηλ , κ μετά τσαντιστηκε κ έφυγε κ έφτιαξε τους Ρεηνμποου με τον Ντιο στα φωνητικά κ τον έδιωξε κ έφερε Τέρνερ κ εφερε Μπονετ, κ μετά γύρισε Περπλ κ μετά έδιωξε ξανά Γκιλαν να φέρει κ εκεί Τέρνερ κ μετά ξαναφτιαξε τους Ρεηνμποου ώσπου βρήκε την Κάντις κ του τα κόψε όλα αυτά.... ΑΦΤΟ ΑΚΡΙΒΏΣ ΤΊΠΟΤΕ ΑΛΛΟ
    1 βαθμός
  9. Ναι ρε κλασσικά, κορυφή,καλό και το νέο του μαγαζί στη Ρόμβης αλλα άλλη χάρη έχει η παλια πλάκα...
    1 βαθμός
  10. Αυτά είναι τα ωραία, ευχαριστούμε Μάνο.
    1 βαθμός
  11. Δούρειος ίππος των πληχτράδων εις την κιθαριστικήν τέχνην λέγω! Γεια σου ρε Μάνο δυναμίτη, αυτά γουστάρω εγώ με χίλια. Να δουλεύει το τσερβέλο.
    1 βαθμός
  12. Μανο εισαι γιγας. Οταν στησω το νεο μηχανημα θα πεσει μελετη! Ευχαριστουμε πολυ
    1 βαθμός
  13. Ξέρω ένα ανέκδοτο με μακαρόνια. Πάει ένας στο σούπερ μάρκετ και ζητάει μακαρόνια Ήλιος. - Δεν έχουμε. Πάει σε μπακάλικο. - Δεν έχουμε. Μαθαίνει ότι έχει ένα μπακάλικο στη Θεσσαλονίκη, μπαίνει αεροπλάνο και πάει. - Μόλις μου πήρανε το τελευταίο πακέτο. Αν θες να βρεις, θα πας στο εργοστάσιο που είναι έξω από τη Θήβα. Πάει Θήβα. - Δυστυχώς σταματήσαμε την παραγωγή τους. Αλήθεια τι τα θέλετε τα Ήλιος; - Φτιάχνω ένα γλυκό με αυτά. - Και πως το φτιάχνετε; - Βάζω μια στρώση μακαρόνια Ήλιος, μετά μια στρώση κρέμα ζαχαροπλαστικής, μια στρώση πάλι Ήλιος και από πάνω σαντιγύ και πασπαλιζω με τριμμένο φιστίκι και τρούφα σοκολάτας. - Και γίνεται καλό; - Έτσι κι έτσι. .
    1 βαθμός
  14. Θα σε βοηθάω στα δυσκολα. Όπου εχει γκιθαρες. Ειμαι αφου ειδικός γκιθαρολογος Θα σε βοηθάω στα δυσκολα. Όπου εχει γκιθαρες. Ειμαι αφου ειδικός γκιθαρολογος
    1 βαθμός
  15. Απο σήμερα διαθέσιμη στο bandcamp μια νέα έκδοση του δίσκου μας NOS, ανανεωμένη με διαφορετικό mastering και εμπλουτισμένη με επιπλέον ακυκλοφόρητα κομάτια απο τις διήμερες πρόβες του γκρουπ στο Revolver Studio το 2016. Άλμπουμ τόσο άμεσο και αληθινό για μας όσο οι συνθήκες που το γέννησαν. https://blueswire1.bandcamp.com/album/nos-the-revolver-recordings
    1 βαθμός
  16. Τι να τον ρωτήσω. Δεν μπορώ να το προφέρω κάν... Εγώ άλλωστε όλα "μακαρόνια" τα λέω, ανεξαρτήτου μάρκας ή τύπου..... αντρίκια πράγματα δηλαδή.
    1 βαθμός
  17. Μπα...ΓΝΗΣΙΟΝ Καισαριανή,the best
    1 βαθμός
  18. Παιδιά μαύρο χρήμα υπάρχει παντού όποιος έχει ανακατευτεί με το εμπόριο ειδικά για λίγο πάνω απο 20' το έχει ζήσει. Όποιος πιστεύει το αντίθετο ή είναι γεννημένος χθές ή έχει συμφέρον να υποστηρίζει οτι δεν υπάρχει. Το θέμα είναι να έχεις ένα κράτος που σου δινει και κίνητρο να μην φοροδιαφεύγεις και να βλέπεις και τους φόρους σου να γίνονται κάτι που σου επιστρέφεται.
    1 βαθμός
  19. Τελικά όλοι τα ίδια έχουμε ζήσει... βάσιμο το ζυμαρικό μέχρι να διαλυθεί στα συστατικά του, και κάψιμο σε λιπαρή ουσία λουσμένο με βρωμοτύρια Επίσης βράσιμο σε μικρό κατσαρολάκι και "σπάσιμο" του σπαγγέτι στη μέση πριν πέσει στο νερό (μαζι με ελαιόλαδο). Τώρα θίγεις τεράστιο θέμα με την τιμολόγηση του φαγητού στα εστιατόρια...
    1 βαθμός
  20. Να σου πω.....στην ΕΛΛΑΔΑ οντως τοσο στα σπιτια οσο και στα εστιατορια το 99% των...μακαρονΑδων ειναι απο απαραδεκτες εως τρισαθλιες οποτε καλα κανεις και δεν τα τρως μια και ΚΑΝΕΙΣ δεν ξερει να τα ΜΑΓΕΙΡΕΨΕΙ με τον ΣΩΣΤΟ τροπο Εχω ..παιδικα τραυματα απο τις...μακαροναδες της μανας μου ..βρασμενες 20 λεπτα ,καλα...ξεπλυμενες κατω απο τη βρυση και μετα σερβιρισμενες ΜΕ ΤΗ ΣΑΛΤΣΑ κιμα (και αυτη τρισαθλια) ΠΑΝΩ αν ειναι δυνατον ΠΑΝΩ απο τα μακαρονια.... με τριμμενο ΚΕΦΑΛΟΤΥΡΙ ....αν ειναι δυνατον δηλ. ΚΕΦΑΛΟΤΥΡΙ ...στουΜπετσι κανονικο (στα 80s αντικατασταθηκε απο REGATTO ...αλλη ΤΡΑΓΩΔΙΑ και αΦτι....). Τωρα αν σου φτιαξω ΕΓΩ την μακαροναδα τη ΣΩΣΤΗ ειμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ οτι θα ξετρελλαΘοις και οτι για να στην φτιαχνω καθε μερα θα παραδεχτεις μεχρι και οτι η ΓΗ ΔΕΝ ειναι επιπεδη.
    1 βαθμός
  21. Θα έλεγα ότι είναι μόνο 1000 φορές καλλίτερο. Και είναι. Στην φωνή τα συριστικά ακούγονται πολύ έντονα. Μήπως να έκοβες λίγο κάποια πρίμα στοχευμένα (φαντάζομαι ότι έxεις βάλει de-esser) και να ανέβαζες ένα τσικ μόνο τα μεσαία? Τώρα μάλιστα, έδειξε το κομμάτι.
    1 βαθμός
  22. Όλα πιο ξεκάθαρα τώρα. Του άξιζε ο καλός ο ηχος, καθότι κόμματαρα.
    1 βαθμός
  23. Το θεμα στο 1:10-1:18 ειναι πολυ καλο για να ειναι τοσο μικρο κ ξεχασα να στο πω προχτες Πολυ καλυτερο τωρα!
    1 βαθμός
  24. πρώτη φορά μου τον έμαθα σήμερα. Τα σουπερ ιντερνετικά δίκτυα λένε "πεθανε ο διάσημος κιθαρίστας των dire straits"
    1 βαθμός
  25. Αυτό που ξεχωρίζει την disco είναι ότι επρόκειτο για μια εύπεπτη και συνάμα τεχνικότατη σε όλα τα επίπεδα μουσική.
    1 βαθμός
  26. Και ένα δικό μου καλοκαιρινό, ερωτιάρικο. Μπόνους στο τέλος κιθάρα σόλο 80s like . (Δεν μου βγήκε κάτι άλλο να παίξω ) Στίχοι Έλα απόψε μαζί μου,σε έναν έρημο κήπο εδώ στην βροχή,να σκουριάσουν οι ζωές μας μαζί. Θάλασσα μου το κύμα σου έκαψε τα μάτια μου. Στο απέραντο χάος σου κρύβω, όσα οι φόβοι μου φέρνουν και όσα οι φωνές και έχω πιει απ τα χέρια σου στυφό κρασί. Έλα απόψε μαζί μου. Απ' το πρόσωπό μου να κρύβεις, με τα χέρια το φως όταν λάμπει η αυγή, να σκουριάσουν οι ζωές μας μαζί. Θάλασσα μου το κύμα σου έκαψε τα μάτια μου. Στον αφρό σου τις μνήμες μου σβήνω και ποτίζω με αλάτι βαθιά τις πληγές, να γεμίσει το γκρίζο χρώματα και φωνές.
    0 βαθμοί
  27. Σε ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που μου δείχνεις, σύντροφε Dim. Ήδη νιώθω το βάρος του αισθήματος ευθύνης που μου αναλογεί, δεν σου κρύβω δε ότι η πραγμάτωση των στόχων που έχω θέσει σε αυτόν τον τομέα με βοηθάει να προσδιορίσω, καθορίσω και αφομοιώσω τις νέες τάσεις και προκλήσεις των καιρών, και ταυτόχρονα με υποχρεώνει να θέσω σε εφαρμογή ένα μοντέλο πολύπλευρης δράσης που μέσα από την πλατιά συμμετοχή των λαϊκών μαζών στις διεργασίες, σε συνδυασμό με το δυνάμωμα και την επέκταση των υφιστάμενων δομών, θα συμβάλουν αποφασιστικά στην προοδευτική μετεξέλιξη και το σύνολο των πρακτικών που θα μου επιτρέψουν να φανώ αντάξιος των προσδοκιών του λαού προς το πρόσωπο μου. Και οι ELP έγραψαν το "C'est La Vie", τι να λέει? Οι UK ανήκουν πιο πολύ στο JazzRock ιδίωμα.
    0 βαθμοί
  28. Πάει αυτό Bill. Θέλει πολύ κοπτοραπτική τώρα για να μεγαλώσει. Αυτά ήταν κάποια μέτρα για ένα ακόμα κουπλέ που δεν βγήκε ποτέ και σκέφτηκα δεν βάζω ένα πιανάκι να γεμίσει .
    0 βαθμοί
  29. Εγω κουραστηκα να ειμαι ακριβολόγος. Ας ειμαι και λιγο μπουρδολόγος. Εσυ θα κρατας τα μπόσικα
    0 βαθμοί
  30. Γκαλά ντε Ουτε μια γκουβεντα να μπουμε
    0 βαθμοί
  31. Ε, λογικό... είδες κορίνες μπόουλινγκ και cigar box και ενθουσιάστηκες
    0 βαθμοί
  32. Ο πρώτος μου ενισχυτής. Η μεγαλύτερη μαλακια που έχει βγει ποτέ. Θυμάμαι μετα μετα απο ένα δύο μήνες με τον πρώτο μου μισθό τότε τον πέταξα και πήρα ένα valvestate 8080.Τρελη χαρά στην γειτονιά.
    0 βαθμοί
  33. Boutique ρε συ φυσικα...παιΔγΙα ιμαστε?
    0 βαθμοί
  34. Ο ορισμός του prog rock πάντως θα μπορούσε να είναι οι King Crimson και οι διαφορετικές περίοδοι αυτών... μιλάμε για όλο το εύρος, όλες τις εποχές, όλο το prog. Κι επειδή δεν το είδα να αναφέρεται, ας βάλω αυτή την αδιανόητη σύλληψη... Και κάποια προσωπικά αγαπημένα και ιστορικά του είδους...
    0 βαθμοί
  35. Σώπα καλέ τώρα που θα κάθεσαι ν'ακους τον ήχο Ο μόνος σωστός τρόπος να συγκρίνεις δύο μηχάνηματα που παράγουν ήχο, είναι προφανώς χώρις να λαμβάνεις τον ήχο υπόψιν Τώρα πέρα από την πλάκα επειδή υπάρχει ένα σοβαρό επιχείρημα σε αυτά που λες για τα βατ, υπάρχουν κ άλλες εναλλακτικές να κάνεις τη δουλειά σου κ να έχεις κ ήχο όπως πρέπει τα μοντελερς. Αλλά να συγκρίνεις ένα μηχάνημα σαν το jcm με το σπαηντερ κ να λες, "έχουν κ τα δυο ήχο; -τσεκ" με κάνει να σκέφτομαι πως ήχο κάνει κ η πόρτα μου ας πούμε..
    0 βαθμοί
  36. Νομίζω ότι ήγγικεν η ώρα που οι περισσότεροι από σας - αν όχι όλοι - περιμένατε. Θα 'θελα να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου, που αν και με συνοδεύουν μέτρια όπως θ' ακούσετε, με βοήθησαν ν' ανακαλύψω μια ακόμη πτυχή του ταλέντου μου. http://www.box.net/shared/dtrxpfcuov Miss you- Nestor Apos and the Noiz band.mp3
    0 βαθμοί
  37. Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, αλλά εγώ άκουγα σήμερα πάνω από 5 ώρες Kaipa. 8 στα 10 κομμάτια τους τα γουσταρω πολύ. Στους Flower kings μου αρέσουν περίπου τα 4 στα 10. Έβαλα για λίγο Spock's beard, αλλά το ξαναγύρισα στους Σουηδούς. Άλλο ένα που μου άρεσε πολύ.
    0 βαθμοί
  38. @Freedom Καλώς! Αν έρθω ν'ακουσω το φεμναην θα στον φέρω. Αλλιώς βαλ'τον στην παραγγελία του Τομαν @Κβαντική Διεμπλοκή ποιος είναι ένας κ ποιος ο άλλος αν επιτρέπεται? (Το ότι στον πρώτο λες κοστίζει, ενώ στο δεύτερο τον αγόρασες, είναι ύποπτο, αλλά για να δούμε...)
    0 βαθμοί
  39. Και είναι και μπάσο. Οπότε βολεύει, αντί να βράζεις μόνο τις χορδές, το βάζεις ολόκληρο στην κατσαρόλα.
    0 βαθμοί
  40. Εγώ με αυτό είχα φάει κόλλημα από την πρώτη μέρα που το άκουσα... στα μακρινά 80ς.
    0 βαθμοί
  41. Τους λατρευω, μουσικάρες και παιχτούρια διαστημικά, μαζί με τους Human Touch ειναι στα αγαπημένα μου ελληνικά σχηματα (και το σχημα του ντραμερ του Πολυχρονακου). ΑΠΩΧΟΡΟ είπα, μην με κρατάς!
    0 βαθμοί
  42. Απλά τα πράγματα. Πατάτα τηγανητή σε φέτες, χοιρινή πανσέτα λωρίδες, σάλτσα μουστάρδας.
    0 βαθμοί
  43. Μη ζητήσετε συνταγή Μ’ έχει ορκίσει η γιαγιά να μείνει μυστική Sorry for that
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου