Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. roberto30

    roberto30

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1.152


  2. ex - v27, bk27

    ex - v27, bk27

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      3.708


  3. Nestoras

    Nestoras

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      8.230


  4. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      11.062


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 04/02/2024 σε όλα

  1. Πολύ ωραίος ήχος στις κιθάρες, έξυπνα στημένο κομμάτι. Μπράβο, πολύ καλό!
    2 βαθμοί
  2. Τον τελευταιο καιρο κ λογο καποιων youtube βιντεο που εχουν γινει "viral" (στα στενα πλαισια των guitar communities), βγηκε ενα προβλημα στην επιφανεια, που εχει να κανει με το πως χρησιμοποιουμε τα softare modellers. Το λαθος που κανουμε οι περισσοτεροι εχει να κανει με το πως σεταρουμε τα level τοσο της προενισχυσης της καρτας ηχου, οσο κ του input level του plugin. Η κοινη λογικη κ αυτο που εκανα κ εγω κ η μεγαλη πλειοψηφια (για να μην πω το 100%) οσων εχω συζητησει κ χρησιμοποιουν soft sims, συνδεαν την κιθαρα στο instrument in (hi z), κ ανεβαζανε το gain της προενισχυσης μεχρι να εχουν ενα υγιες σημα που δεν κλιπαρει. Αυτο οπως αποδειχτηκε ειναι λαθος. Θα το πιασω λιγο απο την πλευρα των plugin in κ μετα θα καταληξω στο τι πρεπει να κανουμε. Φυσικα ολα αυτα ειναι το πως το καταλαβα εγω κ μπορει να εχω κανει λαθος. Οποτε στο τελος θα παραθεσω λινκ απο τρια βιντεο που αναφερονται στο προβλημα (κ εναν πινακα με πληροφοριες κ suggested ρυθμισεις) κ οποιος κατανοησει περισσοτερα ή κ βρει λαθος καλυτερα ας με διορθωσει, μιας κ αυτο το αρθρο μπορει να γινει ενας πολυ καλος μπουσουλας για το πως να διορθωσουμε μια συνηθεια που κανουμε οι περισσοτεροι (κ εχει ως συνεπεια κ καποια μεγαλα misconceptions για το τι αποψη εχουμε πολλοι για τα soft sims) Καθε sim, απο καθε εταιρεια, ειναι καλιμπραρισμενο να δεχεται input συγκεκριμενο. Το εχω δει με πολλες ονομασιες. Ας πουμε στο forum του S-Gear που με ενδιαφερει εμενα, ο Mike (δημιουργος του software) το αναφερει ως expected headroom. Σε καθε soft sim αυτη η τιμη ειναι διαφορετικη. Εδω υπαρχουν περιπτωσεις που το figure αυτο ειναι διαφορετικο οπως φαινεται, σε διαφορετικα suites της ιδιας εταιρειας! Δυστυχως αυτην την τιμη μπορει να τη βρεις στο manual του προιοντος μπορει κ οχι. Μετα τον χαμο των τελευταιων ημερων, σε πολλα φορουμ του προιοντος καποιος χρηστης ζητα απο τους δημιουργους να τους πουνε ποιο ειναι αυτο το level για το συγκεκριμενο σιμ. Η αλλη τιμη μου μας χρειαζεται ειναι το maximum input volume της προενισχυσης της καρτας ηχου. Αυτην την τιμη ευτυχως την βρισκεις πολυ πιο ευκολα, στα specs της καρτας ηχου. Εδω παραθετω εναν πινακα απο τον Ed S που ουσιαστικα εχει φτιαξει ενα excel για πολυ διαδεδομενες καρτες ηχου, το max input vol της καθε μιας κ το πως πρεπει να ρυθμισεις το gain του instrument in ωστε καθε plugin να βλεπει το σωστο σημα (ο Ed S ηταν ο τυπος που τα πηρε χαμπαρι ολα αυτα τον Μαρτιο, ειχε email συννενοηση με τις περισσοτερες εταιρειες που βγαζουν γνωστα σοφ σιμ, οργανωσε το ολο πραγμα κ εβγαλε προς τα εξω το ολο ζητημα. Παρόλα αυτα ο χαμος δεν εγινε τοτε που τα κυκλοφορησε, αλλα τις τελευταιες 2 εβδομαδες, που καποια δημοφιλη guitar youtube channels, βοηθησαν να.. μαθευτει το νεο χρησιμοποιώντας την "ερευνα" του Ed) https://docs.google.com/spreadsheets/d/1bZHaapCiCg4RLIFqTS5KyUUVa4MwaqfxRCYk35Bvdrs/edit#gid=0 Αν η καρτα σας κ το σιμ που χρησιμοποιειτε δεν ειναι στη λιστα, καντε την ερευνα σας κ βρειτε αυτες τις δυο τιμες που λεω πιο πανω για την δικη σας περισταση. Χοντρικα απο το σημα που περιμενει να δει το αμπ σιμ αφαιρειτε το max input volume κ εκει βαζετε το gain της προενισχυσης Σε εμενα πχ που εχω την audient id24 (max input vol 12 δβ) κ χρησιμοποιω το S-Gear που θελει 9-12 db expected headroom (περιμενει να δει δηλ input -9 με -12 db), η σωστη ρυθμιση ειναι το gain της καρτας 0 με 3 db !!! Φυσικα εγω που σε κιθαρες με μονους το ειχα κοντα στα 5db ειναι σαν να εσπρωχνα το S-Gear μονιμα με ενα boost 5 db! Αν λοιπον παιζετε με τα preset του σιμ, κ αυτο που ακουτε δεν ειναι αυτο που περιμενετε ν'ακουσετε οταν διαβαζετε το ονομα του preset, ισως αυτος να ειναι ο λογος. Αν προσπαθειτε να φτιαξετε εναν καθαρο ηχο κ το αποτελεσμα ειναι πολυ κομπρεσαρισμενο κ saturated, μη βγαζετε κατευθειαν συμπερασμα για τα soft sim εν γενει, μπορει σε ολα να κανετε το ιδιο λαθος. Κ να ξεκινατε σπρωχνοντας με αρκετα db το front end του εικονικου ενισχυτη. Παρακατω θα βαλω το βιντεο του Ed S, καθως κ ενα βιντεο του Cordy κ του Shull που βοηθησαν να μαθευτει το βιντεο του Ed S. Τα βαζω με τη σειρα που εβγαλε νοημα σε εμενα να καταλαβω τι παιζει. Το πρωτο του Shull τα λεει απλα κ κατανοητα για να καταλαβουμε το προβλημα (ειναι μεγαλο μεν αλλα αξιζει να ξεκινησεις απο εκει), μετα του Cordy κ τελος του Εντ που ειναι πιο μικρο κ "τεχνικο"
    1 βαθμός
  3. Update. Δεν παίζει μόνο ωραία. Δεν ακούγεται ωραία. Το βασικότερο, βγαίνει ωραία
    1 βαθμός
  4. Σε ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σου! Καλά παιξίματα εύχομαι.
    1 βαθμός
  5. Για να το λέει ο έλλην Phil Spector… οφείλουμε να το σεβαστούμε.
    1 βαθμός
  6. Ακόμα και με 2 ακόρντα μπορείς να γράψεις κομματάρα. Βλέπε το Lady in black
    1 βαθμός
  7. Εύγε στον μαθητή, και εύγε και στον δάσκαλο που τού διάλεξε τέτοια κομματάρα, και για τον προγραμματισμό.
    1 βαθμός
  8. Απο τα 40 κομμάτια που διάλεξε και έπαιξε για μερικά δευτερόλεπτα ο Beato σαν σημεία αναφοράς στον ήχο, ένα μου έκανε άμεσα εντύπωση και έτρεξα να το αναζητήσω. Alabama shakes - sound and color. Ένα κέντημα! Φοβεροί μουσικοί κι ενορχήστρωση. Μοναδική μείξη! (Sound Emporium studio, παραγωγή Blake Mills) Είναι περισσότερες οι παύσεις απο τις νότες. Είναι ενα κοινό κουαρτέτο κι όμως ακούγεται εξωγήινο. Τωρα τους έμαθα που έπαψαν να υπάρχουν. Αν και πολυβραβευμένοι δικαίως, με Grammies. Σίγουρα θα τους ξέρετε εσείς... αλλά ιδού.
    0 βαθμοί
  9. Μια μικρή μπαλάντα....
    0 βαθμοί
  10. Καλησπέρα παιδιά. Με λένε Νίκο και τα τελευταία τρία χρόνια μαθαίνω μουσική με σκοπό να γράψω τραγούδια. Είπα σήμερα να δείξω ενα δείγμα της δουλείας μου σε εσας να μου πείτε την γνώμη σας. Καλή ακρόαση https://drive.google.com/file/d/1zBczaa1XAtDetD35p4s_MCJlVSMo-W8W/view?usp=sharing
    0 βαθμοί
  11. Εργοστασιακό locking: https://www.fender.com/en-US/electric-guitars/stratocaster/dave-murray-stratocaster/0141010303.html/ Και αυτή η Ibanez έχει πολύ καλό τρέμολο (όχι locking όμως... ) https://www.ibanez.com/na/products/detail/at100cl_00_07.html
    0 βαθμοί
  12. Ο φίλος που έφερε το κρασί δεν είναι ο κυνηγός,το κυνήγι μου ήρθε μέσω τρίτου , ωραίες πάντως ήταν μετά από brining δύο ημερών βέβαια γιατί κατευθείαν δεν τρώγονται.
    0 βαθμοί
  13. Ή τα νησιά, ή τα πουλιά.
    0 βαθμοί
  14. Κι αν θέλετε να δείτε απο που βγήκε αυτός ο ήχος στο άλμπουμ, δείτε τι παραγωγό είχαν. Ο Blake Mills έχει παίξει κιθάρα για τους πάντες στο Nashville και είναι ανήσυχο μυαλό. Εδω σε ένα σετ με τον Pino Palladino. Καραουάου...
    0 βαθμοί
  15. Που να δεις? Σάμπως έχει αφήσει καμιά ζωντανή ο φίλος του Superfunk?
    0 βαθμοί
  16. Μάπα,όπως όλες οι προσπάθειες της Fender στα early 80s να "αναβαθμίσει" τις κιθάρες της (αυτα είναι αμερικανικά τρεμολα που ξέμειναν αφού έκλεισε το εργοστάσιο)
    0 βαθμοί
  17. 'Ηρθε αυτή τη βδομάδα η νέα μου κάρτα ήχου - πήρα μια Audient ID14, κατόπιν πρόσφατης συζήτησης εδώ. Σήμερα το απόγευμα που είχα λίγο χρόνο επιχείρησα μια πρώτη απόπειρα ηχογράφησης, να δώ πως γράφει και είπα να δοκιμάσω να γράψω κάτι πιο ολοκληρωμένο παρά σολο κιθάρα. Εγινε λοιπόν μια απόπειρα πάνω στο Waltz for Indira του Tony Rice. Lead ακουστική, ρυθμική και κοντραμπάσο. Η κιθάρα είναι μια Ovation Legend και το κοντραμπάσο ενα Thomann 22 (ρουμάνικο Hora, μαθητικό μοντέλο). Γραμμένα όλα με ενα Rode M3. Εγραψα μερικά πρόχειρα takes να δώ τι λέει ο ήχος, έκανα λίγη κοπτοραπτική και αποπειράθηκα μια πρόχειρη μίξη. Δεν έχω ιδιαίτερη ιδέα του τι κάνω αλλά νομίζω ακούω εμφανή διαφορά σε σχέση με το προηγούμενο μου setup με το Zoom R16 οπότε νομίζω άξιζε το εγχείρημα, happy so far! (Να μου συγχωράτε τις πρασινάδες, ειδικά με το μπάσο που έχω να πιάσω χρόνια αλλα ήμουν με περιορισμένο χρόνο). Waltz for Indira.mp3
    0 βαθμοί
  18. Παω 30 χρονια Λημνο ( γαρ γυναικα) ,παπιες ουτε εχω δει, ουτε εχω φαει.
    0 βαθμοί
  19. Αλλά εγώ προχωρώ και δεν κοιτάζω πίσω... Κάτι πήγα να ξεκινήσω, αλλά δεν είχα και πολύ όρεξη (εξαρχής μου φάνηκε βαρετό). Έμεινα στα 2 ακορντα, του έβαλα μερικές κιθάρες, τις εμπλεξα μεταξύ τους και βγήκε ένα ωραιότατο τζαμ. Πάμε γι' άλλα... Jammin.mp3
    0 βαθμοί
  20. Η φαζαρισμενη φλυαρη κιθαρα χαλαει το κομματι και στην πρωτη και στην δευτερη εκδοχη. Απο εκει και μετα σκεψου συγκεκριμενη μελωδια και αυτη θα σε οδηγησει γενικοτερα σε αλλαγες αρμονικες, ρυθμικες ή ατμοσφαιρας, (αν χρειαστουν βεβαια) στο κομματι. .
    0 βαθμοί
  21. Άσχημη γκουμούτσα αυτό το τρέμολο https://reverb.com/en-bg/item/76961871-fender-contemporary-stratocaster-1986-sunburst https://reverb.com/en-bg/item/75973845-fender-mij-stratocaster-1980s-black https://reverb.com/en-bg/item/69524213-fender-st-557-contemporary-series-stratocaster-sss-mij-w-system-one-tremolo-1984-candy-apple-red-w-hard-case
    0 βαθμοί
  22. https://planetbotch.blogspot.com/2012/10/the-fendersquier-mij-system-i.html https://www.whammyparts.com/faq/162-fender-contemporary-elite-and-free-flyte-tremolo-history Αυτό το άρθρο θα σε κατατοπίσει κάπως παραπάνω - οι γιαπωνέζες των mid-80s είναι λίγο ιδιαίτερες μιας και ήταν για κάποιο καιρό οι μόνες Fender που βγαίναν. H CBS πούλησε την Fender το 1985 αλλα η πώληση δεν περιελάμβανε το εργοστάσιο στο Fullerton, οπότε μέχρι και να φτιαχτεί το τωρινό στην Corona η μόνη παραγωγή για κανα δυο χρόνια ήταν στην Ιαπωνία. Η Fender Japan οπως την ξέρουμε με τις γνωστες σειρές της ουσιαστικά καθιερώθηκε μετα απο αυτή τη μεταβατική περιοδο, όταν ξαναπήρε μπρος η αμερικάνικη σειρά. Οι κιθάρες αυτές με το System I tremolo είναι κατα κύριο λόγο απο αυτή την περίοδο.
    0 βαθμοί
  23. μου εφεραν κυνήγι σήμερα...δεν εχω φωτο (λιγο brutal γιατι ηταν παπιες απο Λημνο αρτι..πυροβολΙμενες) εφτιαξα ομως πατατες daphnoises (κομπλε μαζι με κομμενο δακτυλο επειδη δεν σεβαστηκα το μαντολινο..) εφερε και ενας φιλωΟυζ ενα παλιοκρασο..χαμος εγινε pp
    0 βαθμοί
  24. Θα σε γελασω, νομιζω υπηρχαν κανα δυο μοντελα που το φορουσαν? Καπου 750-1000 θα περιμενα, αλλα χωρις να βαζω το χερι μου στη φωτια.
    0 βαθμοί
  25. Εργοστασιακό είναι, ψάξε για Fender System One Tremolo.
    0 βαθμοί
  26. Καλησπέρα για την ενόχληση. Χίλια συγνώμη σας εύχομαι.
    0 βαθμοί
  27. Κι εγώ δεν το είπα αρνητικά, απλά...δια την τάξιν! Άλλωστε έχω και εγώ απ' αυτές. Τεχνικά, ούτε η ορίτζιναλ ούτε η απομίμηση σε κάνει καλύτερο κιθαρίστα. Ψυχολογικό & οικονομικό είναι το θέμα. Για κάποιους είναι και θέμα status βεβαίως - βεβαίως.
    0 βαθμοί
  28. Μωρε να βάλω, αλλά ίδια με όλες τις άλλες είναι . Δεν εχω και κανα home studio setup ωραίο να την ενσωματώσω, απλά κάθεται δίπλα στην οθόνη. Πάρε και μια με το πιό ενδιαφέρον gear.
    0 βαθμοί
  29. Τραγούδι τι άλλο μπορεί να είναι;
    0 βαθμοί
  30. Μου άρεσε πιο πολύ η αρχική έκδοση. Προσωπικά θα σου έλεγα να το κάνεις τραγούδι. Το ζητάει νομίζω. Επίσης βγάλε γενικώς πρίμα και από τις κιθάρες και από τα πλήκτρα και από τα πιατίνια γιατί είναι πάρα πολύ έντονα..
    0 βαθμοί
  31. Aκόμα δεν έχω αποφασίσει τι με φτιάχνει περισσότερο,το ψυχοβγαλτικό σόλο ή η γκρουβιά που σκάει αμέσως μετά.
    0 βαθμοί
  32. Και με ένα ακόρντο θα μπορείς, είμαι σίγουρος. Ξαναείδα το κομμάτι που δεν έγινε κομμάτι, κατά τον πρωινό καφέ. Το βελτίωσα ολίγον... Jamminnn.mp3
    0 βαθμοί
  33. Όχι ότι έχει σημασία αν εσένα σου αρέσει η κιθάρα σου αλλά ρέπλικα ονομάζεται η κόπια η οποία είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στο αυθεντικό, π.χ. η γνωστή LP του Slash. Δηλαδή είναι τουλάχιστον δύσκολο να την ξεχωρίσεις οπτικά αλλά και σε feeling μιας και έχει "ίδιο" neck shape, φινίρισμα που προσομοιάζει της αυθεντικής κλπ. Η ΗΒ φτιάχνει κόπιες με πολύ ποιητική αδεία για νομικούς λόγους... Όντως στο κεφάλι σου είναι, ονομάζεται νεκροφιλία! Την είχα κι εγώ στην εφηβεία με τις vintage κιθάρες γιατί αυτά διάβαζα στα κιθαροπεριοδικά. Μιας και είμαστε σε ώριμη ηλικία πια μάθαμε ότι το κάθε όργανο κρίνεται ανεξάρτητα και κάθε εποχή, κάθε χρονιά μιας εταιρείας έχει κακά, καλά και πολύ καλά όργανα. Όμως όσο υπάρχουν οι Frusciante, Bonamassa και λοιποί καμένοι ο κόσμος θα διαβάζει και θα πιστεύει ότι vintage = θεικό και για να βγάλεις ηχάρα πρέπει η κιθάρα σου να παράχθηκε το πολύ μέχρι το '68. Μια μικρή διαφορά υπάρχει αυτών των καμένων με όσους τους πιστεύουν...αυτοί και με Vester μέσα σε Gorilla combo μια χαρά ήχο θα βγάλουν.
    0 βαθμοί
  34. 0 βαθμοί
  35. STFUP Σαμη. Το ξέρεις ότι καλά λόγια λέω μόνο όταν τα εννοώ. Το ότι ο Spyros Delta μου χώνει €2,5Κ τον μήνα για τα μικροέξοδα μου δεν λέει κάτι, δηλαδή κάπου ώπα με τις κακοήθειες...
    0 βαθμοί
  36. Ίσα μαρή σαύρα της Κανήθου μας γέμισες σάλια χαχαχαχαχα
    0 βαθμοί
  37. Toσο αριστουργημα που το εχω μαθει σε μαθητη μου και το καρφωσε (το backing το εφτιαξα ολο programming)
    0 βαθμοί
  38. Οχι η μονη αλλα αυτη μου ηρθε τωρα (βοηθαει πολυ και η αρμονια και η μπαντα απο πισω) Στο 3.30 Ρε φιλε την ιδια στιγμη ποσταραμε munfred ???!!!!
    0 βαθμοί
  39. Το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό, οπότε το ποστάρω. Το σόλο στην κιθάρα του κυρίου Mick Rogers είναι για πολλές ενέσεις, το ίδιο και ολόκληρο το κομμάτι, που από ένα χλιαρό τραγουδάκι του Springsteen μεταμορφώθηκε σε αριστούργημα με το μαγικό άγγιγμα του μεγάλου Manfred Mann.
    0 βαθμοί
  40. Δε ξέρω γιατί, αλλά πάντα με συγκινούσε το σόλο του Peruvian Skies
    0 βαθμοί
  41. Παίδες αν μιλάμε συγκεκριμένα για μελωδία που επαναλαμβάνεται, θέμα δηλαδή και όχι ριφ/αυτοσχεδιασμό, ένα είναι το κομμάτι και μετά ήρθαν όλοι οι υπόλοιποι να παίξουν ανάλογα:
    0 βαθμοί
  42. Πολύ ωραία ακούγεται! Βγάλε τη και μια φώτο να τη δουμε ντε.
    0 βαθμοί
  43. 4 ιδέες σε ένα κομμάτι. Το ζάλιζα εδώ και καιρό και σίγουρα θα έπαιρνε κάποιες βελτιώσεις οπότε, όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου