Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. D'Ailleurs

    D'Ailleurs

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      624


  2. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      11.681


  3. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      11.956


  4. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      13.210


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 20/02/2024 σε όλα

  1. Είσαστε μια ωραία ατμόσφαιρα και αυτό μεταδίδεται. Ζήλεψα!
    2 βαθμοί
  2. Πανικός έχει γίνει με αυτές τις κιθάρες που πάντα φαίνεται να μην είναι σε απόθεμα. Η flying V Cerberus είναι λουκούμι. Δείτε εδώ ομορφιές: https://www.amazon.com/stores/WestCreekGuitars/page/954DE8D5-9E42-4CD7-B684-6F1A3119155E?ref_=ast_bln
    1 βαθμός
  3. δες και βίντεο υπάρχουν πολλά. Φυσικά δεν είναι η επιτομή του guitarmaking αλλά για την τιμή φαίνονται τίμιες.
    1 βαθμός
  4. τσέκαρε τις west creek που μόλις ανέβασα και νομίζω θα ξεχάσεις τις harley benton.
    1 βαθμός
  5. την victory plus που είναι μαόνι την ζαχαρώνω και εγώ.
    1 βαθμός
  6. H HB explorer μπαινει κανονικα στην Thomann Xtreme Style Guitar Gigbag. Μια χαρα θηκες.
    1 βαθμός
  7. το φωτογραφικο υλικο που ανεβαζεις ειναι πραγματικα εξαιρετικο και αθεραπευτα ρομαντικο!!!!
    1 βαθμός
  8. Κοίτα, σαφέστατα δεν έχω δοκιμάσει τις συγκεκριμένες, αλλά έχω μια θήκη του Thomann και είναι εξαιρετική. Φαντάσου ότι εκεί έχω το Geddy Lee Δεν έχω κανένα παράπονο. Καλή ποιότητα κατασκευής, ανθεκτική (την έχω πολλά χρόνια και είναι... αλφάδι) και πολύ καλός βαθμός προστασίας για το όργανο. Αφτά... https://www.thomann.de/gr/thomann_elite_gigbag_ebass.htm
    1 βαθμός
  9. Αν και κατάλαβα πως το γράφεις, βρίσκω την ευκαιρία να πώ τα εξής: Γενικά η κιθάρα, ειδικά η ηλεκτρική κιθάρα και ακόμα πιο ειδικά όλες οι μουσικές (και οι κιθάρες που παίζονται αυτές) έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον . Μουσικό- ιστορικό- συλλεκτικό. Δεν θα μπορούσα με τίποτα να αφήσω από έξω τις μεταλλοκιθάρες που από τα 80's και μετά έκαναν δική τους σχολή. Όταν τελειώσω με τις Vintage σειρές, θα ήθελα να επεκταθώ και σε αυτές (αν και έχω ήδη μια) Ένα εξαιρετικό πλήρες βιβλίο είναι αυτό και το προτείνω σε όποιον δεν το έχει και τον ενδιαφέρει το θέμα. Eδώ σε free pdf https://archive.org/details/ultimateguitarbo00baco/page/8/mode/2up
    1 βαθμός
  10. Διάβασα όλες τις πολλές ενδιαφέρουσες προτάσεις και λύσεις/ πρακτικές του καθενός. Επίσης χαίρομαι που δεν είμαι ο μόνος, που τον απασχολεί το θέμα. Τί παίζει με εμένα και γιατί άνοιξα το νήμα τώρα. Επί 23 χρόνια είχα τίς κιθάρες μου όλες μέσα στις θήκες , ελλείψει χώρου ...διάσπαρτες στο διαμέρισμα, στα πιο απίθανα σημεία. Τα τελευταία τρία χρόνια , που βρέθηκα με χώρο, ήταν μοιραίο να δημιουργηθεί ένας dedicated μουσικός χώρος και οι κιθάρες να βγουν από τις θήκες και να μπουν σε stand (ήταν η πρώτη φορά που τις είδα όλες μαζί στη σειρά και ενθουσιάστηκα τόσο.....που συνέχισα να αγοράζω κι άλλες...πολλές). Μου έμειναν αμανάτι οι θήκες όμως. Η αποθήκευση-παροπλισμός τους με απασχόλησε για 2 λόγους ,αν και γενικά είμαι ευχαριστημένος απόλυτα εκεί που τις έχω. Γιατί δεν είναι σε ορατό σημείο οι κούτες, και δεν σκονίζονται οι θήκες μέσα σε αυτές. Με απασχόλησε όμως για τους κάτωθι 2 λόγους: 1ον αισθάνθηκα ότι απαξιώνω ένα σημαντικό οικονομικό κεφάλαιο (που έκανε μεν επί 23 χρόνια απόσβεση) , μιας και αν και gig bags , είναι όλες τους μια και μια διαλεγμένες., όμορφες και επώνυμες (......fender - warwick -gibson-ibanez κ.λ.π ) 2ον Δεν είναι "θεματικά" τουλάχιστον στον ίδιο χώρο με τον άλλον μουσικό εξοπλισμό (αυτό είναι δικό μου OCD *). * Που δεν είναι εντελώς παράλογο, προς υπεράσπισή μου. Α . Όπως δεν θέλω στο studio βιβλία, ή στην βιβλιοθήκη βιντεοκάμερες , έτσι με χαλάει που δεν είναι η θήκες στο studio. Όταν είμαι στη βιβλιοθήκη ή στο γραφείο μου με βοηθάει στη συγκέντρωση να είμαι Δικηγόρος και να μην μου αποσπούν αντικείκενα από άλλες δραστηριότητές μου την προσήλωση και τη συγκέντρωση μου. Έτσι στο stuio φωτογραφίας αισθάνομαι Φωτογράφος, στο γραφείο Δικηγόρος κ.ο.κ. Β. Έτσι ξέρω ανά πάσα στιγμή που είναι τι ή που να το ψάξω και δεν χρειάζεται να ψάχνω κάτι σε άλλους χώρους. Δεν είναι δυνατόν να ψάχνω π.χ καλώδια για κάμερα στο studio μουσικής ή στην ντουλάπα....είναι σαν να ψάχνω ψύλλους στα άχυρα .
    1 βαθμός
  11. Ε καλά, αφού έχουν ασχοληθεί ήδη...500 χρόνια με αυτόν. Δεν νομίζω να υπάρχει πιο τιμημένος/βραβευμένος/διαφημισμένος/προωθημένος συνθέτης απ'τον Θεοδωράκη. Το ίδιο θα συνέβαινε και με τον Βαγγέλη, αλλά "δυστυχώς" για εκείνον δεν ανήκε στον γνωστό "προοδευτικό" χώρο. Δεν πειράζει, δεν τον έμαθε η Ελλάδα, τον έμαθε όμως ο υπόλοιπος πλανήτης. Κάποτε θα τον μάθει και η χώρα του, υπομονή...
    1 βαθμός
  12. Το ξέρω πολύ καλά, όμως, σε αυτή την περίπτωση, ας καταργηθεί το γελοίο Υπουργείο Πολιτισμού, και κυρίως ας καταργηθεί η ψευδεπίγραφη αντίληψη ότι οι Νεοέλληνες έχουμε οποιαδήποτε οργανική σχέση με τον Πολιτισμό, γενικότερα.
    1 βαθμός
  13. Πραγματικά, πάρα πολύ καλό, ακούγεται υπέροχα. Πολύ ωραία ιδέα και εξαιρετική απόδοση. Μπράβο, μπράβο! Και η προηγούμενη έκδοση με το άλλο beat και τα σόλο ήταν μούρλια επίσης.
    1 βαθμός
  14. @Nestoras : telecaster (all lead guitars) @Terry RoscoeBeck5 : Bass , μπαμπάδες από το Rio SF: καφέδες , keys, guitars, drums, ενορχηστρωση, παραγωγη, μιΚση & μαστερινΓΚ Ακόμα μια υπερπαραγωγή διασκευή στο τεράστιο κομμάτι που πρωτοτραγουδησε ο τιτάνας Τολης Βοσκοπουλος.
    0 βαθμοί
  15. O Άρχοντας των Συνθεσάιζερ, ο Guru των Romplers, o Undisputed Composer cos_dr proudly presents: Φίλοι μου, αυτόν τον μήνα ασχολήθηκα αρκετά με το Triton VST όπως είχα αναφέρει και στο ανάλογο thread του φόρουμ μας. Κατά τη διάρκεια της εκτενούς μου ενασχόλησης, προέκυψε και αυτό το … trance downbeat κομμάτι. Η αγάπη μου για τη σειρά TRITON είναι γνωστή και θα είναι για πάντα μεγάλη και παντοτινή. Το παραθέτω λοιπόν και σαν ένα φόρο τιμής μου θα έλεγα, για το KΟRG Triton Classic, το Μusic Workstation που την εποχή που κυκλοφόρησε ως μετεξέλιξη των προηγούμενων μοντέλων της KORG, έδωσε κατά τη γνώμη μου μια σημαντική ώθηση στη μουσική τεχνολογία επαναπροσδιορίζοντας τη δυνατότητα της αυτόνομης, δημιουργίας και διαμοιρασμού ολοκληρωμένης μουσικής παραγωγής, υψηλού, στουντιακού επιπέδου, από ένα και μόνο πληκτροφόρο όργανο, γεγονός που επηρέασε και τους άλλους κατασκευαστές πραγματικών αλλά και virtual οργάνων. Έφαγα αρκετό χρόνο για να το φτιάξω, δε θα το κρύψω αλλά δεν το μετανιώνω γιατί αναδεικνύει παράλληλα τις world class δυνατότητες του cos_dr στο παίξιμο και τον προγραμματισμό των ΣΥΝΘΕΣΑΊΖΕΡΣ αλλά και τον μέγιστο βαθμό στον οποίο κατέχει το συγκεκριμένο όργανο Μεράκλωσα και έφτιαξα και ένα βιντεάκι γι αυτό, έκανα προσπάθεια να είναι καλή η μουσική παραγωγή και να μη θάψω το όργανο Οι ήχοι (και εφφέ και φίλτρα κλπ.)είναι preset του οργάνου, όλα έχουν βγει από το TRITON VST παιγμένα φυσικά από τον μοναδικό και καλό σας φίλο και συμφορουμίτη cos_dr Ελπίζω να σας αρέσει και κάθε σχόλιο ή παρατήρηση πάντα ευπρόσδεκτα!!!! KORG TRITON FOREVER!!!! ΤΡΕΜΕ MONTAGE Μ! Τα κουρέλια τραγουδούν ακόμα!
    0 βαθμοί
  16. Τα βούρτσισμα των δοντιών είναι ανάγκη, αν δεν προσέξεις εκτός του ότι θα πρέπει να τα σκάσεις χοντρά και να υποφέρεις, χαλάς και την υγεία σου. Είναι σε άλλη κατηγορία διαφορετική από το ξύρισμα
    0 βαθμοί
  17. Θα κάνω καφέ αύριο πρωί και θα χαζέψω
    0 βαθμοί
  18. Δεν έχεις άδικο. Αλλά αν το καλοσκεφτείς όλα τα parts της περιποίησης είναι βαρετά. Το ξύρισμα, η αποτρίχωση. Το πλύσιμο των δοντιών....όλα. Αλλά πρέπει να γίνουν. Αν καταφέρεις να το κάνεις ιεροτελεστία, απλά γίνεται πιο ευχάριστο.
    0 βαθμοί
  19. @Spyros Delta Αν δεν γίνομαι αδιάκριτος κάθε πότε ξυριζεσαι;
    0 βαθμοί
  20. Χαρά μου. Τέτοια θεματάκια θέλουν υπομονή, ειδικά όταν έχεις να κάνεις με πολλά νέα πράγματα ταυτόχρονα, που πρέπει να τα συνδιάσεις για να κάνεις αυτό που θες. Λογικό είναι κάπου, κάτι να πάει λίγο λάθος και να στα χαλάσει. Πάντως οκ η κιθάρα! Κάνε κανα κομματάκι και ανέβασε να ακούσουμε!
    0 βαθμοί
  21. Ευτυχως που βοηθησες και βρεθηκε η λυση γιατι αλλιως θα τα εβγαζα ολα απο τον υπολογιστη!
    0 βαθμοί
  22. Το Epsilon Studio βρισκόταν στο κέντρο του Παρισιού και χρησιμοποιήθηκε από τον Παπαθανασίου την περίοδο 1992-1993. Σε αυτό ηχογραφήθηκαν διάφορα projects, με γνωστότερο το score για την ταινία του Ridley Scott "1492: Conquest Of Paradise". Το στούντιο ήταν φτιαγμένο σχεδόν όλο από γυαλί και ήταν διαμπερές, ενώ περιβαλλόταν από διάφορα πολυώροφα κτήρια με διαμερίσματα και γραφεία. Ο Παπ. είχε πει ότι είχε βαρεθεί τόσα χρόνια να ηχογραφεί σε υπόγεια ή σκοτεινά στούντιο, οπότε ο συγκεκριμένος χώρος ήταν ιδανικός για να τον μετατρέψει σε στούντιο, ένας χώρος απ'τον οποίο μπορούσε να παρακολουθήσει τις αλλαγές της ημέρας, του καιρού και των εποχών. Ακολουθεί φωτο-αφιέρωμα με σπάνιες φωτογραφίες. Από αριστερά: άγνωστη φίλη του Παπ, Roman Polanski, Emmanuelle Seigner, Λώρα Μεταξά και Παπ. Ο Παπ. μαζί με τον Philippe Colonna, έναν εκ των δύο βασικών και μακροχρόνιων sound engineers του Με αγνώστου ταυτότητας φίλη Ο Παπ. είχε τρελό κόλλημα με την τοξοβολία ήδη από τα '60s Ο Philippe επί το έργον Οι δύο engineers που δούλευαν μαζί του ως το τέλος της ζωής του, Philippe Colonna & Frederick Rousseau Το ένα εκ των δύο synth setups του στούντιο. Το συγκεκριμένο διέθετε analog κ' digital synths, σε αντίθεση με το 2ο setup που ήταν εξ ολοκλήρου digital and hop... O Guy Protheroe, conductor, musical director, διευθυντής της English Chamber Choir και ένας από τους πιο παλιούς και στενούς συνεργάτες του Παπ. απ΄τα μέσα των '70s και το "Heaven And Hell". Στη φωτό με το 2ο synth setup του Epsilon Studio. Με τον Παναγιώτη Τουλάτο! που δεν είχε ακόμα μούσι. Παράξενες παρέες είχε ο Βαγγέλης... Παπ., Ridley Scott & Frederick Rousseau Με Ridley Scott Mε Gerard Depardieu, Philippe Colonna, Ridley Scott, Frederick Rousseau και Λώρα Μεταξά Γενέθλια κάποιας φίλης του Παπ., με τον ίδιο να της παίζει το Happy Birthday (υπάρχει και σχετικό βίντεο). Στην παρέα η διεθνούς φήμης Κλασική πιανίστρια Akiko Ebi (φωτό κάτω αριστερά) Στιγμιότυπα από την εκπομπή "Musiques Au Coeur" που προβλήθηκε στην Γαλλική tv το 1993 και ήταν αφιερωμένη στον Παπαθανασίου. Στις φωτογραφίες με την παρουσιάστρια της εκπομπής και τον Roman Polanski. Στα τέλη του 2022 ο Ελληνο-Γάλλος συνθέτης Zorzes Katris βρήκε την περιοχή που ήταν το Epsilon Studio και πήρε κάποιες φωτογραφίες. Ο χώρος πλέον φαίνεται να είναι εγκαταλειμμένος.
    0 βαθμοί
  23. Ο τίτλος του βίντεο θα έπρεπε να είναι κάτι σαν "συγκέντρωση πυραύλων" Απολαυστικό και λίγα λέω... Το μαλλί του μπάρμπα Lukather δε, όλα τα λεφτά
    0 βαθμοί
  24. Ευτυχώς που το σρέντιν πέθανε Και ευτυχώς που δεν παίζω πλέον ….. μα τον Γιαραμπή θα τις έσπαγα όλες τις κιθάρες μου και θα το γυρνούσα στην τσάπα στα πατατοχώραφα
    0 βαθμοί
  25. Ας ρίξω και εγώ το κοντό και το μακρύ μου. Περί FR όπως και η όρεξη ..... αρκεί να είναι το καλό το ακριβό. Αλλά το μέταλ πολλοί εμίσησαν την ποζεριά του ουδείς. Πρότασις πρώτη , ευρά 352 σε δυο βδομάδες στην πόρτα μας. Jackson JS32 King V AH M Army Drab Πρότασις δευτέρα 20 ευρόπουλα ακριβότερη επίσης σε μισό μήνα στην πόρτα μας. Τιμάμε και τον μακαρίτη. Jackson JS32 Rhoads AH SG Επίσης του μακαρίτη έχουν και αυτή την κούκλα στα 433 γιούρια. Jackson JS32 MAH Rhoads Natural Μιας που πιάσαμε τους μακαρίτες , του Αλεξάκου μια χαρά ούτε καν 660 ευρά. ESP LTD Alexi-200 Black Πρόταση τελευταία. Εκείνη του Λύκου των Χόφμαν. Framus D-Series Artist Line WH-1 SBLK. Ούτε οκτώ εκατοστάρικα η τιμούλα. Αλλά έρχεται σε τέσσερα τέρμενα. Σχετικά περί μαγνητών . Όπως η όρεξη, μόνο που αλλάζουν γρήγορα και εύκολα , εξ'ού και οι τιμές όλες κάτω του χιλιάρικου. Περί ξύλων. Μαχογκάνυ καλό για μέταλ, ΘΕΣΦΑΤΟΝ. Όμως ένεκα και έχεις κολλήσει το γνήσιο μπράτσο αγριοπασατεμπιάς Ονδούρας, στο λατρευτό σώμα ευγενούς παρθενοκαλαμποκιάς Μοζαμβίκης , και καλωδιώσεις το όλον σε πεταλάκι μπουτίκ Distortionmetalator V.3 με το Gain στο 25 και το Volume στο 11 άιντε καμμένε μου bouzoukleri να καταλάβεις αν παίζεις εσύ ή ο Satanas Diabolus . Και φυσικά εάν ο ορίτζιναλ πόστερ μπορεί να περιμένει, υπάρχουν πάντα ΚΙΤ εκεί έξω με τα σπεξ που επιθυμεί και να το φτιάξει όπως ζητά η ψυχούλα του. Εάν δε, έχει ακόμη μεγαλύτερη υπομονή και δεν κολλά σε μικροζητήματα όπως το χρήμα, κάνει και μια παραγγελία και του φτιάχνει ένας μάστορης λουκούμι που θα το ορέγεται και ο Τζέφ. Όχι ο Μπέζος. Ο Λούμης. Εύχομαι να φτάσει το έγχορδο (όποιο θα είναι αυτό) γρήγορα στα χέρια και να το χαρεί ο παίκτης η μπάντα και το κοινό.
    0 βαθμοί
  26. Είχαμε σήμερα κοπή της πίτας στο ωδείο και περάσαμε ένα όμορφο μεσημέρι… att.YMq4wS6SKvDduQZFQAAeLhOM2_NMTBByuTv3oARFC3g.mov att.OKxdhv8iiMW9B81VWl-seEwi6r2uXfxVH2cnpODGXuE.mp4 έκανα τις πρασινάδες μου αλλά δεν πειράζει…
    0 βαθμοί
  27. Μόλις μου το έστειλαν… EA649B29-CC3B-438D-BE5C-45EC095E80DF.mov
    0 βαθμοί
  28. ζήλεψα κι εγώ συνγέροντα... είναι ωραίοι οι "νέοι"... ΥΓ. να δω θα μας βρει εν ζωή μια υπερπαραγωγή by noiz που θα έχουμε βάλει όλοι (καλά οι περισσότεροι το δυνατόν) το χεράκι μας όπως πρώιμα την είχαμε οραματιστεί αν θυμάσαι πριν καμιά 15αριά χρόνια στον κήπο της Alba στην Αγ. Παρασκευή...
    0 βαθμοί
  29. Μπράβο ρε Λάκη! Ωραία σκέψη. Εμενα μόλις λύθηκε το πρόβλημα με τις θήκες. Εχω χώρο πάνω απο τα ντουλάπια της κουζίνας ανεκμετάλλευτο κι εκεί χωράνε και οι 8 ξαπλωμένες. Ετσι θα ανοίξουν οι ντουλάπες για πιο χρήσιμα πράγματα.
    0 βαθμοί
  30. Καίγομαι να ρωτήσω... Από καθαρά τι λένε;
    0 βαθμοί
  31. Με βάσει τα παραπάνω και θα μιλήσω για τελευταία φορά, και μετά θα σωπάσω για πάντα. ΔΕΝ χρειάζεται καν να μου απαντήσεις. Απλά σκέψου το κυρίως κάντο εικόνα! Άρα θες μια μετολοκιθάρα (και πολύ καλά κάνεις) , για την ποζεριά (και πολύ καλά κάνεις), αν παίξετε μια φορά την εβδομάδα (και πολύ καλά θα κάνετε) ....δέκα τραγούδια (πολύ καλά θα κάνετε). Έχεις μπάτζετ (με βάση το ποστ σου 766 € ). Με ακόμα 43 ευρώ κοίτα τί παίρνεις. Αλλάζεις κιθάρα μετά από κάθε τραγούδι....και στο τέλος της σαιζόν....τις σπας και τις καις στη σκηνή. Με ευχαριστείς μετά
    0 βαθμοί
  32. ΠΟΛΥ πρόσφατα όλο το internet ήρθε στα πάνω κάτω με αυτή την ερώτηση, με έναν YouTuber που έκατσε και το ψαξε, και είδε ότι το πιο σοφό είναι να έχεις το gain της κάρτας ήχου στο 0, τέρμα κλειστό δηλαδή. Αν χρειάζεται να κάνεις κάποια ρύθμιση θα την κάνεις μέσα από το Input volume του Guitar Rig - όπως δηλαδή θα έκανες σε έναν πραγματικό ενισχυτή. Το 1ο gain knob είναι για την είσοδο 1 (XLR) οπότε και αυτό εφόσον δεν έχεις συνδέσει τίποτα, άσε το στο 0. (Αν στο Guitar Rig εκεί που λέει ΙΝ το σήμα είναι πολύ αδύναμο ή πολύ δυνατό, κάνε τη ρύθμιση από εκεί. Εφόσον στο direct monitor ακούγεται καθαρά, σημαίνει ότι το σήμα που φεύγει και πάει στο Cubase είναι καθαρό. Άρα το πρόβλημα είναι στο Cubase ή σε κάποιον driver ίσως. Δοκίμασες να το κάνεις σε νέο project? Επίσης να σημειώσω ότι το INST κουμπί στην κάρτα ήχου, στο 2 knob, πρέπει να είναι πατημένο! Πάμε να κάνουμε κάτι για να δούμε πώς εμφανίζεται o ήχος. - Κάνε ένα νέο Empty project - Δημιούργησε ένα Audio Track για την κιθάρα σου - Κάνε μια πρόχειρη ηχογράφηση με ακόρντα ή κάποιο χαζοσόλο - Πάτα το e που είναι δίπλα από το Monitor - Κάνε το ίδιο στο Stereo Out Ο σκοπός είναι να ΔΟΥΜΕ τις συχνότητες στo Audio Track και στο Master/Stereo Out. Εδώ παίζω μια ανοιχτή συγχορδία Μι μινόρε: Όλες οι ρυθμίσεις θα πρέπει να μην είναι καθόλου πειραγμένες! Guitar Rig ή άλλα VST Effects: - To Guitar Rig είναι ένα VST Effect. Δες το προηγούμενο πόστ που έκανα για το πώς οργανώνεις VST Instruments/Addictive Drums. Το ίδιο πράγμα! Για να φορτώσεις οποιοδήποτε εφέ, (EQ, Compressor, Amp Simulator, κτλ) πας είτε στον Inspector, είτε στο MixConsole, είτε στο Channel Settings (το κουμπί e) και το φορτώνεις ως Insert effect. Εδώ να ξέρεις ότι παίζει ρόλο η ΣΕΙΡΑ που τα βάζεις. Αν βάλεις έναν κομπρέσορα ή ένα EQ ΚΑΤΩ από το Guitar Rig (στο 2 δλδ), τότε αυτό θα πάει ΜΕΤΑ το guitar rig. Κάτι τελευταίο που μπορείς να κάνεις για να δούμε την κιθάρα - εφόσον έχεις το Guitar Rig. Κλείσε Cubase και άνοιξε το Guitar Rig μόνο του! Κάπου θα είναι αποθηκευμένη συντόμευση στο PC σου. Διάλεξε πάνω πάνω το R αντί για το L ή το στέρεο - δε θυμάμαι ποιο είναι το Default. Δες αν παίζει καθαρά έτσι!
    0 βαθμοί
  33. Λοιπόν έχει κάτι πλαστικές θήκες που βάζεις μέσα πράγματα και μετά ρουφάς τον αέρα από μέσα με μια σκούπα κ γίνονται το 1/10 του όγκου... Νομίζω είχε αναφερθεί κ εδώ σε ένα νήμα για κόλληση ξύλων...
    0 βαθμοί
  34. Οι πιο πολλές είναι hard cases λόγω ακουστικών και κλασσικών και έτσι τις έχω στην αποθήκη στοιβαγμένες. Στο σπιτι εχω μια δυο κάτω απο καναπέδες και κρεβάτια (εκτός απο μια κλασσική που είναι χύμα στην ακρη του τοιχου) και τις gigbags όπως περιέγραψε ο φίλτατος @bouzoukleri.
    0 βαθμοί
  35. Δίπλωμα στην μέση , σε μεγάλη νάυλον θήκη για ρούχα του ΙΚΕΑ. Όμορφα με διαφανές υλικό, εύκαμπτη σε ανθρώπινες διαστάσεις. Χωρά στο κάτω μέρος της ντουλάπας και δεν φτάνει σε ύψος τα σιδερωμένα πουκάμισα. https://www.ikea.gr/proioda/skubb-thiki-apothikeysis/70290360 https://www.ikea.gr/proioda/parkla-thiki-apothikeysis/50395382 https://www.ikea.gr/proioda/gorsnygg-thiki-apothikeysis-55x49x19-cm/40504193
    0 βαθμοί
  36. Ένα από τα πιο όμορφα και άκρως ενδιαφέροντα post που έχω διαβάσει εδώ.
    0 βαθμοί
  37. Η αλήθεια είναι πως από τότε που έβαλα στην κιθάρα μου FR-type tremolo έχω αρχίσει και γλυκοκοιτάω τις Tele!
    0 βαθμοί
  38. Ωραίοι. Το πρώτο το παίζαμε κι εμείς με την μπάντα (κάπου πρέπει να έχω και μια liFe ηχογράφηση) και το Easy Livin', αν και το παίζαμε πάντα στις πρόβες, περιέργως δεν το παίξαμε ποτέ σε live. H πλάκα είναι ότι δεν το παίζαμε στην αρχή γιατί δεν είχαμε Hammond, και όταν αποκτήσαμε δεν το παίξαμε ποτέ, πάντα για κάποιο λόγο έμενε έξω από τη λίστα με σκεπτικό να παιχτεί στο επόμενο live. Πάρτε ένα πληκτρά, τα κομμάτια αυτά τον "τραβάνε".
    0 βαθμοί
  39. Πάρτε και ένα easy livin att.xXl3C6YM4dR9fvbxh2M3S57Xp913EtmLbif0rd2JZY8.mov
    0 βαθμοί
  40. Για πες μας κάποιους καλλιτέχνες/αθλητές/φαντάρους(?) που προσφέρουν ανιδιοτελώς για τη χώρα. Οι καλλιτέχνες που το κάνουν είναι ελάχιστοι, και το κάνουν σπάνια. Οι αθλητές το κάνουν πρωτίστως για την πάρτη τους (και καλά κάνουν) ενώ οι φαντάροι ό,τι κάνουν το κάνουν αναγκαστικά. Ο Παπαθανασίου δεν πήρε ποτέ κρατικό χρήμα, δεν πληρώθηκε ποτέ για συναυλία του ή για οτιδήποτε άλλο πρόσφερε, ίσα ίσα που έβαλε πολλές φορές γερά το χέρι στην τσέπη του (την ίδια στιγμή που κάποιοι άλλοι έβαζαν/βάζουν το χέρι βαθιά στον κρατικό κουμπαρά). Για το ηχητικό σήμα των ειδήσεων της ΕΡΤ που τους έγραψε το 1983 και παίζει μέχρι σήμερα ζήτησε ως αμοιβή να του στείλουν στο Λονδίνο...2 τενεκέδες λάδι. Μη σου πω πόσα έπαιρνε για αντίστοιχα σήματα που έφτιαχνε για διαφημιστικά εκτός Ελλάδας. Στα μέσα των '70s για να καταλάβεις, για 20" μουσικής του γραμμένη για κάποιο διαφημιστικό εταιρείας, της General Motors πχ που είναι μια περίπτωση που θυμάμαι, τσέπωσε £200,000, κάπου £2 εκατομμύρια δηλαδή σε σημερινές τιμές. Όλα αυτά λοιπόν που έκανε τζάμπα για την Ελλάδα (και για πάμπολλους άλλους που ούτε καν φαντάζεσαι) δεν τα έκανε με σκοπό να του φτιάξουν κάποτε κάποιο...μουσείο. Το Ελληνικό κράτος όμως, που έχει ταΐσει και συνεχίζει να ταΐζει με άφθονο δημόσιο χρήμα αμέτρητους καραγκιόζηδες, χαραμοφάηδες, τεμπελχανάδες και κομματόσκυλα , αν μη τι άλλο θα έπρεπε να τιμήσει κάπως και τον Βαγγέλη Παπαθανασίου. Τόσο απλά.
    0 βαθμοί
  41. Μια HB από εμένα σε όποιον έτυχε το φλουρί!
    0 βαθμοί
  42. H Δήμητρα Γκουντούνα, παλιά καραβάνα της ΕΡΤ. Η εκπομπή απ'ότι θυμάμαι γράφτηκε λίγο πριν τη συναυλία του στο Καλλιμάρμαρο, για την προώθηση της υποψηφιότητας της χώρας μας για τους Ολυμπιακούς του '96. Το τι τζάμπα lives και "τρέξιμο' είχε ρίξει ο μακαρίτης για να πάρουμε κάποιους Ολυμπιακούς δεν λέγεται. Και τα λεφτά που έβαλε κι από την τσέπη του όλα αυτά τα χρόνια. Και η χώρα του τον τίμησε δεόντως στους Ολυμπιακούς του 2004, γράφοντας τον στα π@π@ρια της. Ώσπου μάς μούτζωσε όλους στο τέλος και την έκανε μόνιμα για έξω, Λονδίνο και μετά Παρίσι. Πάρε και μια φωτό παρακάτω που δεν έχεις ξαναδεί, από τις πρόβες της συναυλίας στο Καλλιμάρμαρο το 1990.
    0 βαθμοί
  43. Aσχετο με το ερωτημα, αλλα οταν διαβαζω για σπασμενο λεβιε μεσα στη γεφυρα, θυμαμαι την πρωτη μου strat που μου εκλεψαν το 1985 με το λεβιε σπασμενο μεσα στη γεφυρα, αφου δεν ειχε καταφερει να το βγαλει ενας "μαστορας" (γνωστος μαλιστα - δεν λεω ονομα) που την ειχα δωσει για επισκευη και οπως εμαθα λιγο αργοτερα απο τον σωστο μαστορα, βγαινει με τρυπανι ή εξολκεα.
    0 βαθμοί
  44. Καλό Σαββατοκύριακο με ολίγη vintage ρομαντζάδα. Κυνηγούσα έναν συγκεκριμένο ήχο στην τέλε, δεν τον πέτυχα απολύτως αλλά οκ close enough.
    0 βαθμοί
  45. Ειπα να γραψω και ενα ρΩουκ ασΘμα
    0 βαθμοί
  46. Σαφέστατα σε Irish mood απόψε...
    0 βαθμοί
  47. Δεν ξαναπαίξω λάιβ με κιθάρα που εχει rosewood ταστιερα. Δεν έβλεπα τα inlays μέσα στα σκοτάδι... Επί τω έργω... XiaoYing_Video_1687554384483.mp4 (Οπερατέρ ήταν τα παιδιά μου...) Και ένα μπόνους XiaoYing_Video_1687556214657.mp4
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου