Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. TakisB

    TakisB

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      26


  2. npap

    npap

    Guru


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      4.473


  3. roberto30

    roberto30

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1.138


  4. kwstas79

    kwstas79

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      7.275


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 17/04/2024 σε όλα

  1. Εννοείται ότι υπάρχει. Τα λεφτά είναι πολύ βασικός λόγος, σίγουρα όχι ο μοναδικός. Την τελευταία φορά που πήγα στη Ζυρίχη κατάλαβα πόσο χάλια είναι οι πόλεις και το κράτος στην Ελλάδα, από αισθητική, ασφάλεια, παροχές, καθαριότητα, οργάνωση και ευγένεια. Ειδικά σε αυτό το τελευταίο είναι λόγος για να φύγεις από την Ελλάδα αύριο το πρωί. Μπορεί για εσένα να μην είναι σημαντικά όλα αυτά, για κάποιους άλλους είναι.
    4 βαθμοί
  2. δυστυχώς Απόστολε, εκ του μακρόθεν δεν μπορώ να διαπιστώσω επακριβώς σε ποιο στάδιο της παραγωγικής σου αλυσίδας γίνεται το "έγκλημα" αλλά θα σου γράψω μερικά tips που ελπίζω ότι ίσως σε βοηθήσουν μελλοντικά... 1. κατά την ηχογράφηση πρέπει να αφιερώσεις αρκετή ώρα(ες) σε πειραματισμούς ώσπου να καταλήξεις στην σωστή(-ότερη) τοποθέτηση του μικροφώνου στο χώρο, την γωνία και την απόσταση του απέναντι σου, αλλά και την αναζήτηση πατεντών για την διόρθωση αδυναμιών του χώρου σου (από την τοποθέτηση μαξιλαριών περιμετρικά του μικ, μέχρι -γιατί όχι-την ηχογράφηση παρέα με την βαπόνα μπροστά ή και μέσα στην ντουλάπα με τα ρούχα σου)... μπορεί να είναι βαρετό κάτι τέτοιο και να σε κουράζει και μόνο η ιδέα, αλλά μια φορά θα κουραστείς για κάτι που θα σου γλυτώσει ανεκτίμητες ώρες επεξεργασίας αναπόφευκτα επαναλαμβανόμενες σε κάθε project αν δεν το κάνεις... 2. πρότερη πολύ καλή ενυδάτωση του οργανισμού σου για να βοηθήσεις την ελαστικότητα των χορδών αλλά όχι την ώρα της ηχογράφησης γιατί θα προσθέσεις πολλούς ενοχλητικούς θορύβους και "πλάτσα πλούτσα" που το μικρόφωνο θα τους πολλαπλασιάσει σε ένταση... για νεράκι του θεούλη μιλάμε πάντα... για καφέδες τσάγια, αλκοόλ, σοκολάτες και ειδικά γάλα δεν συζητάμε καν... 3. το πολύ καλό "ζέσταμα" ακριβώς πριν τραγουδήσεις είναι εκ των ων ουκ άνευ... 4. το reverb κατά την ηχογράφηση μπορεί να βοηθάει την ψυχολογία σου ενδεχομένως, αλλά είναι ότι χειρότερο για την επικέντρωση του εγκεφάλου στην "τεχνική" προσήλωση ευνοώντας τις τονικές αστάθειες και τα ανεξέλεγκτα sibilants... 5. το balance πρέπει ΠΑΝΤΑ να γέρνει υπέρ της συνοδευτικής αρμονίας... όταν η φωνή μας στα ακουστικά είναι υπερβολικά δυνατά σε σχέση με την ορχηστρική συνοδεία, είναι παράλληλα και η χαρά του φάλτσου όταν τραγουδάμε... 6. βάζε το eq μετά το comp στο track της φωνής (και όχι μόνο) ώστε να μπορείς να προβαίνεις σε ρυθμιστικές επεμβάσεις σε τυχόν συχνοτικά artifacts που θα προκύψουν από την χρήση του δεύτερου... 7. μην το φοβάσαι και χρησιμοποίησε αν απαιτηθεί δύο ή και τρία de-esser σε διαφορετικές συχνότητες (αλλά πάντα με φειδώ στα threshold και συχνά A/B τεστ)... 8. ένα μεγάλο λάθος που γίνεται συχνά είναι να τονίζουμε υπερβολικά τις μεσουψηλές για να "καθαρίσουμε" την φωνή μέσα στο mix ενώ τις περισσότερες φορές αρκεί ένα ελαφρύ "άδειασμα" μεσοχαμηλά (με παράλληλη ανάλογη αύξηση της έντασης αν και εφόσον χρειαστεί)... 9. τέλος (γιατί πήρα φόρα και υπερέβην σε αρκετά σημεία το θέμα που ξεκίνησα ), το λέω και το ξαναλέω για να το ακούω πρώτα οπό όλους εγώ, δεν μιξάρουμε κουρασμένοι (όση εμπιστοσύνη κι αν έχουμε στην εμπειρία και την γνώση μας)...
    3 βαθμοί
  3. Το μόνο θετικό στην Ελλάδα σήμερα είναι το κλίμα και όση φύση έχει απομείνει, τα δάση και οι παραλίες. Κατά τα άλλα πρόκειται ακόμα για μια πρώην οθωμανική περιφέρεια με όλες τις νοοτροπίες που αυτό συνεπάγεται. Τα προσωπικά μικροσυμφέροντα είναι πάντα πάνω από το μακροπρόθεσμο κοινό καλό και η εξουσία είναι μέσο προσωπικής ανέλιξης και όχι προσφοράς. Με άλλα λόγια αν δεν γλύφεις τον αποπάνω και δεν ποδοπατάς τον αποκάτω δεν έχεις θέση την οθωμανική κοινωνία όπως και προ αμνημονεύτων χρόνων, δεν έχει αλλάξει τίποτα στις νοοτροπίες
    2 βαθμοί
  4. @npap αυτή η απάντηση νομίζω ότι πρέπει να κσρφιτσωθεί μόνιμα στην πρώτη σελίδα του noiz. Εγώ προσωπικά θα την τυπώσω για να την έχω ως check list δίπλα στο κομπιούτερ μου. Ευχαριστώ πολύ για τα φώτα σου και τις συμβουλές σου!
    2 βαθμοί
  5. Χαλαρά η αγαπημένη μου κάρτα εποχής, ήμουν πτωχός το '99 μα την πήρα και δεν το μετάνοιωσα ποτές. Το συνοδευτικό software που έδινε η creative σε cd ήτο για αρχόντους.
    2 βαθμοί
  6. Μια χαρά ασφάλεια υπάρχει σε συγκεκριμένες μεγαλουπόλεις, βλέπε πολωνικές,ουγγρικές,τσέχικες,βαλτικών χωρών και γενικά πόλεις που έχουν σαν προτεραιότητα την ασφάλεια των πολιτών τους και δεν κυβερνώνται από ουτοπιστές εναλλακτικούς μπαρουφολόγους που στο τέλος το μόνο που καταφέρνουν είναι να οδηγούν τον ντόπιο πληθυσμό στα άκρα και μετά να το παίζουν έκπληκτοι.
    1 βαθμός
  7. Δεν χρειάζεται να κάνει κάποιος κάποιο σχόλιο, δεν είναι απαραίτητο (ούτε απαγορεύεται φυσικά). Δεν το ανέβασα για σχόλια το συγκεκριμένο βίντεο, για να το δούμε το ανέβασα. Αν θέλει πάντως κάποιος να σχολιάσει κάτι, θα προτιμούσα το σχόλιο να έχει σχέση με το θέμα του βίντεο (που σίγουρα δεν είναι το πως ακούγονται τα XΨ synths του συγκεκριμένου στούντιο). Έχουμε τώρα εδώ και 4 σελίδες και συζητάμε για 4 ramdom ήχους ενός εκ των 15 synths του στούντιο, εντάξει, φτάνει, πάμε παρακάτω.
    1 βαθμός
  8. Είναι πολύ χειρότερα τα πράγματα, από αυτό που γράφεις. Ο έλλην "απλός πολίτης" δεν είναι ένας αθώος που ατύχησε να γεννηθεί στη "λάθος" χώρα. Είναι κάποιος που εργάζεται για να παραμείνει "λάθος" η χώρα, διότι μόνο σε μία "λάθος" χώρα θα μπορούσε να είναι κάτι άλλο εκτός από τον Γκιωνάκη στα "Κίτρινα Γάντια". Με την επισήμανση ότι και εγώ τέτοιος είμαι, βέβαια.
    1 βαθμός
  9. το χειροτερο δεν ειναι αυτο, αλλα το οτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ και η αντιστοιχη (σε μεγεθος) ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΟΜΗ προϊοντων και υπηρεσιων ΥΨΗΛΗΣ ΥΠΕΡΑΞΙΑΣ.....για να ΑΠΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ...μικρη χωρα, μικρη οικονομια με ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ δομικα προβληματα, τεραστιος, κοστοβορος και ανεπαρκης κρατικος τομεας, ανυπαρκτη τηρηση των νομων και δικαιοσυνη. σαφως και μονο ενας τρελος στον τομέα που απασχολεισαι (φανταζομαι δεν εχεις airBnb, δεν δουλευεις σε rent-a-room ,ουτε εχεις ταβερνα ή καφετερια και οτι μαλλον δεν δουλευεις στο δημοσιο) θα αφηνε την Ελβετια για να ερθει να δουλεψει στην Ελλαδα ΕΙΔΙΚΑ αν εχει ΠΑΙΔΙΑ. τωρα για τα καλα και τα κακα της καθημερινοτητας και αυτα πηγαζουν κυριως απο την απουσια της τηρησης των νομων ,μη νομιζεις δηλαδη οτι ο Γερμανος που δεν ουρλιαζει στη μεση της πλατειας στις 2 τα ξημερωματα, δεν παρκαρει πανω στο πεζοδρομιο ή δεν τριγυριζει ηχορυπαινοντας με το μαμοπαπι του, ή δεν περναει με κοκκινο ειναι..."ευγενικος και καλος ανθρωπος" απο τη φυση του ..εγινε ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ τετοιος γιατι στις χωρες που υπαρχει τηρηση των νομων (δηλ. κανονικη αστυνομια και δικαιοσυνη) σου κοβουν τον πωπω αν κανεις κατι τετοιο. Αν τον αμολυσεις στην Ελλαδα τα ιδια και χειροτερα θα κανει (δες πως φερεται ο μεσος Αγγλοσαξωνας τουριστας στο Φαλιρακι....)
    1 βαθμός
  10. Σαν μόνιμος κάτοικος Ελβετίας έχω να πω ότι το κόστος ζωής φαίνεται υψηλό μόνο στον τουρίστα και σε κάποιους ανειδίκευτους εργαζόμενους στην Ελβετία. Το παραπάνω, δηλαδή ότι όσοι έφυγαν το έκαναν μόνο για οικονομικούς λόγους ή για να ξεφύγουν από τα χρέη τους, αφορά κυρίως περασμένες δεκαετίες. Έχω γνωρίσει πάρα πολύ κόσμο, όχι μόνο από την Ελλάδα, που ενώ είχε τις προϋποθέσεις να ζήσει από καλά, έως πάρα πολύ καλά στην πατρίδα του, έφυγε για άλλους λόγους. Δεν εργάζονται όλοι σε συνθήκες γαλέρας σε ελληνικά εστιατόρια ή στη φάμπρικα αναπολώντας την πατρίδα ακούγοντας Καζαντζίδη... Επίσης, "τα ξέρω εγώ από το youtube" και "μου τα είπε εμένα ένας θείος μου που ήταν στη Γερμανία", είναι να 'χανε να λέγαμε.. Προσωπικά αγαπάω την Ελλάδα, ακόμη και με τα στραβά της, αλλά το να φύγω από την Ελβετία και να γυρίσω στην Ελλάδα, θα ήταν αυτοκτονικό... Και δεν εννοώ μονάχα για τα επαγγελματικά,αλλά ένα σωρό άλλα πράγματα που έχουν να κάνουν με την ποιότητα ζωής. Τέλος, κάποιοι δεν έχετε το παραμικρό μέτρο σύγκρισης ενώ ταυτόχρονα έχετε αναπτύξει τέτοια ανοχή στην παρακμή, που δεν μπορείτε να αντιληφθείτε το μέγεθος του μπάχαλου στην πατρίδα μας..
    1 βαθμός
  11. Δε διαφωνούμε. Απλά το βίντεο ήταν ακατάλληλο για προβολή του μηχανήματος.
    1 βαθμός
  12. @John Tzinieris Αυτό το βίντεο που παρέθεσες όντως έχει πολύ πιο ενδιαφέροντα πράγματα από το Montage M. Και δεν καταλαβαίνω που διαφωνούμε, είπα κι εγώ ότι είχα ακούσει καλύτερο υλικό σε σχέση με το βίντεο του Scott. Ο προβληματισμός μου ήταν ότι ένα μηχάνημα τόσο καινούριο και φορτωμένο με δυνατότητες μπορεί να ακουστεί τόσο μέτρια. Και θα μου επιτρέψεις ελπίζω να χρησιμοποιώ όλα τα δείγματα που μπορώ να βρω από ένα μηχάνημα προκειμένου να σχηματίσω μια σχετική άποψη, ακόμη κι αν πρόκειται για ένα λεπτό βίντεο με 4 ψιλομέτριους ήχους, γιατί κι αυτοί από το Montage M βγήκαν στην τελική.
    1 βαθμός
  13. σε καποια φαση σκεφτηκα μηπως υπνοπληκτρολογισα καποια στιγμη το βραδυ / εχω καποιο δευτερο προφιλ στη σελιδα!!!!! Δευτερο προφιλ, δεν εχω!!!!! δεν μπορω να συμφωνησω παραπανω με το προηγουμενο ποσταρισμα!!!!! και να διαφωνησω ταυτοχρονα και με εναν συμφορουμητη παραπανω, που ειχε γραψει οτι, (τελος παντων αφισε να εννοηθει) οτι ο ανθρωπος στο βιντεο πηρε χρηματα για να διαφημισει το μηχανημα. Με αυτο διαφωνω! δεν πηγε καν το μυαλο μου, οτι θα σε πληρωνε καποιος για να διαφημησεις ενα μηχανημα παραγογης/επεξεργασιας/παιξηματος μουσικης και, εσυ για να το δειγματισεις θα διαλεγες αυτους τους ηχους!!!!!!!!!! τα συμπερασματα δικα μας!!!!!
    1 βαθμός
  14. Τα ξέρω, έχω συγγενείς που ζουν στην Ελβετία και για την ώρα δεν σκοπεύουν να επαναπατριστούν καθώς διαβούν σε ένα κορυφαίο επίπεδο ζωής.
    1 βαθμός
  15. Συμφωνούμε για το κόστος ζωής. Μιλώντας πάντως με κόσμο που ζει εκεί, αυτό που μου μετέφεραν είναι ότι οι μισθοί ακολουθούν το κόστος ζωής και ότι γενικά ο κόσμος δεν δυσκολεύεται να ακολουθήσει το κόστος.
    1 βαθμός
  16. βεβαια πως στεκεται αυτο οταν οι μισοι κλασσικοι Marshall ειναι αντιγραφα του Tweed Fender Bassman ενας θεος κΣερει
    1 βαθμός
  17. 1 βαθμός
  18. Ένα studio/synth tour από τον αγαπητό -και φρεσκοκουρεμένο- Scott. Ποιο είναι το αγαπημένο του/"desert island" synth? (yeap, αυτό είναι) Ποιο synth αγόρασε τελευταία? Ποια vintage synths χρησιμοποιεί ακόμα? Τι κονσόλα έχει? Τι έφαγε χτες το βράδυ? Tι αμάξι κυκλοφορεί? Coca ή Pepsi? Moog ή Boog? Biden ή Trump? Όλα αυτά και άλλα πολλά στο παρακάτω βίντεο που ανέβηκε τρεις μέρες πριν.
    0 βαθμοί
  19. Υπομονετικός
    0 βαθμοί
  20. Είναι μόδα το στυλ της Rosalia, βέβαια δεν βάζει ζουρνάδες όπως η Μαρίνα, αλλά βάζει tango, salsa και άλλα τέτοια είδη μαζί με trap Επίσης στο σημείο που ακούγονται τα φωνητικά της Σάττι σαν να σε υπνωτίζουν είναι κοινό σε asmr κομμάτια τύπου κάποια country της Taylor Swift και στο Midnights που είναι και lofi . Οι ζουρνάδες για να δείξει ελληνικό στοιχείο και τα Τα τα τα και λίγο τραπ. Η Μαρίνα Σάττι έχει κάνει πολλές μουσικές σπουδές και στη σύνθεση, στίχο αλλά και στην παραγωγή, στο πιο τεχνικό κομμάτι. Παρόλα αυτά αντιγράφει τα πρότυπα του εξωτερικού. Τώρα γενικότερα, η trap είναι μια κακή εξέλιξη της hip hop μουσικής και πολλών άλλων ειδών, ίσως και ήχους που έκαναν οι ξένοι ράπερς Nicki Minaj, Lil Nas X, Cardi B και άλλοι. Έχει και άλλα η Rosalia, παρόμοιου στυλ που δεν τα θυμάμαι, αλλά γενικά η Σάττι έχει πάρει πολλά στοιχεία.
    0 βαθμοί
  21. σόρυ ρε Κώστα για τα βαφτίσια... το stam με παρέσυρε... Νίκος
    0 βαθμοί
  22. Μετά την επερχόμενη επιτυχία των twang attack θ’ αποκτήσεις.
    0 βαθμοί
  23. Δεν ξέρω αν αυτό συμβαίνει. Μπορεί να έχουνε φάει κάποια μήνυση που να τους ανάγκασε να σταματήσουν την περαιτέρω διανομή για όσο υπάρχει εκκρεμότητα. Μεγάλη εταιρεία είναι, μπορεί να έχει συμβεί οτιδήποτε. Αλλά και μόνο ότι δεν υπάρχει μία επίσημη ενημέρωση, επαναλαμβάνω, είναι καφρίλα χωρίς προηγούμενο στην ιστορία (τους).
    0 βαθμοί
  24. Καλά αυτό το έχω δει και στην Κοζάνη, αλλά ήτανε απόκριες
    0 βαθμοί
  25. Ειχαμε ένα μανάβη στη γειτονιά, είχε 3-4 τελάρα ντομάτες, ας πούμε 10 δραχμές το κιλό. Έρχεται μία και του λέει "μπαρμπα Στέλιο, ο άλλος μανάβης της γειτονιάς, τις έχει 8 δραχμές της ντομάτες", οπότε της λέει, "πάρε 25 δραχμές και φέρε μου τρία κιλά από εκείνο το μανάβη". Φεύγει αυτή, γυρίζει μετά από κανά μισάωρο, με μισό κιλό ντομάτες "αυτές είχε όλες, μπαρμπα Στέλιο, τις είχε στη βιτρίνα, τα τελάρα μέσα ήταν άδεια". "Κατάλαβες;" τη ρώτησε...Ο άλλος μανάβης είχε μία τιμή επειδή ήξερε ότι δεν έχει τις ντομάτες. Αυτός που είχε όντως τις ντομάτες, είχε και την πραγματική τους τιμή. Έβγαλε λοιπόν η Γιάμαχα άγνωστο αριθμό κοματιών (μπορεί να έβγαλε 100 κομάτια, ποιος ξέρει πόσα είναι και κυρίως ποιος ξέρει ποιο ποσοστό της αναμενόμενης ζήτησης), φυσικά πουλήθηκαν και τώρα έχει όλους τους υπόλοιπους να μαζεύουν χρήματα για κάτι που - κάποια στιγμή - ΘΑ έχει να τους πουλήσει. Παρά την αγάπη μου στα προϊόντα τους, τέτοια δακτυλοδεικτούμενη μαλακία, αν την είχε κάνει οποιοσδήποτε άλλος κατασκευαστής, ο Καταράκτης (πρώτος) θα την έκραζε με μεγάφωνα. Να μη ξεχάσω ότι κάπου στην πορεία, ενημέρωσε τον κύριο έμπορο μουσικών οργάνων σε όλη την Ευρώπη ότι δεν θα του δώσει να πουλάει, ΑΡΑ αγαπητέ Καταράκτη πρόκειται για προσχεδιασμένη φάρσα και όχι για απροσδόκητη εξέλιξη λόγω υψηλής και μη-αναμενόμενης ζήτησης. Και τι να πει κανείς για το ότι ούτε ο αντιπρόσωπος δεν ξέρει τίποτε για το τι διάβολο κάνουν; Για 'μένα επιβάλλεται να τους αφήσει ο κόσμος σύξυλους, φτύνωντας την συγκεκριμένη αντίληψη μεταχείρισης του κοινού. Σε άλλη περίπτωση, στο μέλλον θα κακοφορμίσουν και θα έχουμε συνέχεια στις ιδιοφυείς αυτές αντιλήψεις. Τέλος παρένθεσης, Επιστρέφουμε στο συνηθισμένο μας πρόγραμμα. Το Montage M είναι το καλύτερο synth στο κόσμο".
    0 βαθμοί
  26. Ε ναι... Άπειροι. Κι εγώ μέσα. Τίποτα δεν λείπει, απλά η δημιουργία νέου στοκ δεν γίνεται από τη μια μέρα στην άλλη.
    0 βαθμοί
  27. Μερικές σκέψεις: 1. Προφανώς ο καθένας μπορεί να γράφει οποιοδήποτε σχόλιο πάνω σε οτιδήποτε, ειδικά αν είναι καλοπροαίρετο και δεν προσβάλει κάποιον. 2. Οι ήχοι που παίζει ο φίλος μας στο πρώτο βίντεο δεν δείχνουν τη δύναμη του Montage M, τί να κάνουμε τώρα.. Φυσικά, είπαμε, δεν ήταν αυτός ο στόχος του.. Κάτι άλλο ήθελε να δείξει.. 3. Ρε παιδιά, υπάρχουν άνθρωποι ακόμα και τώρα που κάνουν sequencing το midi μέσω του synthesizer και όχι από κάποιον υπολογιστή; Αρχίζει και θυμίζει αντίκες στο πατάρι του LK η φάση.. Να μην αισθάνομαι κάπως δηλαδή που τρέχω ακόμη το Sonar 2 του 2002.. (βλέπε ατμομηχανή στο profile..) 4. Για ποιο λόγο δεν υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα Montage M γνωρίζει κάποιος;; Λείπουν εξαρτήματα από την αγορά;;
    0 βαθμοί
  28. δικιο εχεις Τακη παντως!!! να σου φανε τα λεφτα σου τα συνεργεια;;;!!!!!!!!!!
    0 βαθμοί
  29. Να του μιλήσουμε για το Head And Shoulders.
    0 βαθμοί
  30. Περί ορέξεως κι εδώ, δε νομίζω ότι προσπαθεί κανένας να πείσει κάποιον να γράφει σε PC άμα δεν θέλει. Συμφωνοι. Κι εγώ έκανα ένα σχόλιο σχετικά με το μηχάνημα που ο Scott τόνισε ως το καλύτερο ή πιο ολοκληρωμένο στο setup του. Δεν σχολίασα κάτι άσχετο, δεν σχολίασα καν το Montage M γενικότερα, εξέφρασα μια γνώμη για αυτό που άκουσα στο βίντεο. Και πάλι δεν βλέπω γιατί το θεωρείς κακό. Για άλλη μια φορά, σχολίασα αυτό που άκουσα στο βίντεο. Και η ειλικρινής μου γνώμη είναι ότι άκουσα κάποιους ήχους που θα μπορούσα να τους ακούσω από σχεδόν κάθε άλλο σύγχρονο synth. Σύγχρονο = μέχρι και δεκαπενταετίας. Δεν ήταν κακό το ηχητικό αποτέλεσμα, δεν ήταν και καθόλου αξιοσημείωτο. Και επειδή το Montage M είναι αυτό που κουβαλάει το hype και την καινοτομία αυτή τη στιγμή, δεν είναι αυτό που περιμένεις να ακούσεις από το latest and greatest, εγώ τουλάχιστον. Τα 1000 κομμάτια στοκ ήταν ένα τυχαίο, χαμηλό νούμερο που ανέφερα ως παράδειγμα και το καταλαβαίνεις απόλυτα νομίζω. Δεν έχω καταλάβει μάλλον ποιό είναι το point του βίντεο και τί επιτρέπεται να σχολιάσει κανείς. Δηλαδή ο Scott μας δείχνει τα πολλά του μηχανήματα για να κάνουμε τι; Να του πούμε συμβουλές για τη διακόσμηση;
    0 βαθμοί
  31. Πρόγραμμα/πληροφορίες/εισιτήρια: Φεστιβάλ Λαϊκής Κιθάρας (ΦΛΚ) στο facebook Φεστιβάλ Λαϊκής Κιθάρας (ΦΛΚ) στο more.com φεστ ακ.mp4
    0 βαθμοί
  32. Αυτός ο Σκοτ, ποιος είναι, έψαξα δέκα λεπτά να βρω όνομα και επώνυμο αλλά δεν τα κατάφερα. Θέλω να πω, έχει κάνει κάτι με όλο αυτό το hardware που έχει μαζέψει; Ρωτώ, όχι διότι θεωρώ υποχρεωτικό να έχει κάνει κάτι, αλλά διότι αν είναι τυπική περίπτωση ινφλουενσερ, τότε είναι βέβαιο ότι πληρώνεται για κάθε λέξη που λέει.
    0 βαθμοί
  33. Σωστό, τη λέξη workstation την επέλεξα καταχρηστικά γιατί κάπως έτσι αναφερόμαστε στα all-in-one synths. Που βέβαια δεν ξέρω ποιός ασχολείται πλέον με sequencers και recording πάνω στο ίδιο το synth το 2024, άλλη κουβέντα αυτή. Όσο για τα υπόλοιπα που έγραψες, εσύ ο ίδιος στο αρχικό σου post επεσήμανες ότι το Montage M είναι το desert island synth του Scott και βασικά έστρεψες την προσοχή μας πάνω του, δεν καταλαβαίνω γιατί σε ενοχλεί ένα σχόλιο πάνω σε κάτι που εσύ φρόντισες να τονίσεις. Το ότι ήταν ψιλομέτριοι οι ήχοι το ανέφερε ο John Tzinieris, όχι εγώ. Εγώ είπα ότι αυτό που άκουσα στο βίντεο από το Montage M ήταν μέτριο/απογοητευτικό και επιμένω ότι ήταν και φαίνεται ότι δεν είμαι ο μόνος που το σκέφτηκε. Προφανώς όλα τα παραπάνω είναι περί ορέξεως, όπως και αυτά που γράφεις εσύ είναι περί ορέξεως, όλα γύρω από τη μουσική και τον ήχο είναι περί ορέξεως. Εξαιρείται ίσως το να παίζεις λάθος νότες σε ένα τραγούδι αλλά κι αυτό το βαφτίζεις jazz και παύει να είναι πρόβλημα. Και το ότι ξεπούλησε το στοκ δεν λέει κάτι. Αν το αρχικό στοκ ήταν μικρό πχ 1000 κομμάτια, είναι σίγουρο ότι υπάρχουν αρκετοί Γιαμαχάκηδες στον κόσμο που θα το αγόραζαν την ίδια μέρα όσο καλό ή κακό κι αν είναι σαν μηχάνημα. Επίσης υπάρχουν πολλά άλλα αντικείμενα που ξεπουλάνε και έχουν λίστες αναμονής κλπ και είναι (για μένα) τραγικά. Το πρώτο τέτοιο παράδειγμα που μου έρχεται είναι το Tesla Cybertruck που δεν θα το έπαιρνα ούτε αν μου το χαρίζανε. Είμαι σίγουρος ότι δεν θα κάναμε όλη αυτή την κουβέντα αν έγραφα πόσο φανταστικά ακούγεται το Montage M και πόσο τέλειο είναι κλπ
    0 βαθμοί
  34. εγω πιστευω βαλτος απο τη Roland ηταν!!!!!
    0 βαθμοί
  35. Λύση Δύο: πάρτε της ένα κουδούνι, να μη χρειάζεται η κόρνα. Λύση Τρία: πάρτε μία εξάτμιση στον ντελιβερά Λύση Τέσερα: <λογοκρίθηκε>
    0 βαθμοί
  36. Ευχαριστώ για την απάντηση φίλε, εξαιρετικός όπως πάντα. Καλές μουσικές, Κώστας
    0 βαθμοί
  37. +1000 Moνο σε δυο πολεις εξωτερικου θα μπορουσα να ζησω. Βαρκελωνη και Γενευη (και αντε με πολλα ζορια Λονδινο αν ημουν στα 30s μου).
    0 βαθμοί
  38. Πριν φύγω για τα ξένα, την είχα δει σώγαμπρος για λίγα χρόνια έμενα στο πατρικό της συζύγου στα ιστορικά Ψαχνά, το μέρος που φημίζεται παγκοσμίως για τους καλούς του ανθρώπους. Πέρα από την πλάκα, είναι χλιδή να έχεις την θάλασσα στο τέταρτο και τα βουνά στο μισάωρο από το σπίτι σου, μου λείπει πάρα πολύ η όλη φάση... Η πλάκα είναι πως ανάλογη φάση είναι και το πατρικό μου, απλά από την άλλη μεριά (βοιωτία).
    0 βαθμοί
  39. Πρόκειται να κάνω μια συναυλία, μπορεί Gagarin ή στο Λυκαβηττό αν γίνει Καλοκαίρι. Ντράμερ έχω το Βασίλη Πλήκτρα σκέβομαι τον Σιαχάμη με έξτρα πέρασμα το Κοζ. Μπάσο καθότι απόθανε ο Entwistl λέω να πάω αναγκαστικά στο Παρτέρη, δεν θα θέλει να έρθει, καθότι Δεξιό κουνάβι, αλλά άμα πέσει το χρήμα ... Κιθάρα έχω θέμα, καθότι ο Τυρέας και ο Φούζιος δεν, χώρια που είναι και αντισυναυλιακοί χαρακτήρες. Θα καταλήξω με Δέλτα και Νέστορα, θα κάμνω τη καρδιά μου πέτρα prs+gibson χάλια μαύρα
    0 βαθμοί
  40. 'Εχω εδώ και λίγο καιρό μια νέα (παλιά) ακουστική στην κατοχή μου, προσωρινά μάλλον και σήμερα που έκανα λίγο practice το πρωί είπα να γράψω ένα γρήγορο κλιπάκι, ευκαιρία να σας την δείξω κιόλας. Είναι μια Kiso Suzuki 9507. Made in Japan, early '70s (μαλλον 1973 απο το serial), η γνωστή lawsuit era. Η συγκεκριμένη είναι ξεκάθαρα "εμπνευσμένη" (sic) απο την Gibson Hummingbird, απο την οποια έχει ξεπατικώσει το γενικό look της. Λέω γενικό look γιατί οι lawsuit era κιθάρες, ειδικά οι φθηνοτερες ακουστικές, επι το πλείστον ΔΕΝ ήταν ακριβή αντίγραφα - κλώνοι των original παρα μόνο εμφανισιακά και στο περίπου. Κατασκευαστικά υπάρχουν αισθητές διαφορές με τα πρότυπα που δεν έχουν να κάνουν μόνο με τα υλικά. Η συγκεκριμένη έχει spruce top και mahogany back and sides, όλα laminate καλής ποιότητας, κλασσική δηλαδή 70s MIJ κατασκευή. Το σώμα έχει ξεκάθαρα Gibsonικό cherry burst (αν και δεν είναι μασκαρισμένο σωστά στη ροζέτα λόγω κόστους) και φοράει ενα pickguard που είναι σχετικά πιστό αντίγραφο της Hummingbird αλλα δυστυχώς έχει ξεθωριάσει πρακτικά τελείως στο κομμάτι που θα βρισκόταν το πτηνό. Σε αντίθεση με τα αυθεντικά, τα pickguard στις 9507 (και αλλες αντιστοιχες MIJ) δεν είναι χαραγμένα, είναι απλά τυπωμένη η παράσταση πάνω οπότε με τον καιρό και το παίξιμο φεύγει. Η γέφυρα είναι rosewood με adjustable saddle (όπως μια κλασσικη Hummingbird) αλλά έχει πιο Martin-like σχήμα. Το μανίκι είναι μαόνι και έχει προφιλ πολύ κοντά σε '60s slim Gibson (αν και είναι φτιαγμένο με Martin-style heel και grafted headstock, όχι one piece). Η ταστιέρα είναι rosewood καλής ποιότητας, bound και με split parallelogram inlays. Η κλίμακα βέβαια είναι Martinική γιατι σιγά μη φτιάχναμε νέα jigs και templates για το ένα μοντέλο με Gibson specs. Γενικά η κιθάρα δεν είναι κάτι το απίστευτο to write home about, αλλά είναι τιμιότατη, ειδικά αν κάποιος ψάχνει τον κλασσικό σφιχτοξύλινο ήχο των Hummingbird, τα καταφέρνει αρκετά καλά στο συγκέκριμενο ballpark. Πολυ ευχάριστη στον ήχο της. Παρότι έχει τα χρόνια της και με εμφανή σημαδάκια χρήσης, παικτικά είναι άψογη - δεν έχει σημαντικές παραμορφώσεις, το neck angle είναι κομπλέ, το action χαμηλό και το intonation επαρκέστατο. H χρήση laminates απο τους γιαπωνέζους έχει μεν τα θεματάκια της απο ηχητικής απόψεως, απο την άλλη παίζει και τεράστιο ρόλο στο ότι μια κιθάρα τετοίας ηλικίας διατηρείται σε τέτοια κατάσταση χωρίς καποια (μαντευω) ιδιαίτερη φροντίδα. Ειδικά για το κόστος της έχει βγεί εξαιρετική, δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάτι σε νέα παραγωγή κάτω απο τα 500Ε που να μπορεί να την κοντράρει. Με λίγη τύχη μπορούν να βρεθούν στα 250-300Ε. Η συγκεκριμένη όπως είπα είναι μάλλον προσωρινά στα χέρια μου - μια πολύ κοντινή φίλη αποφάσισε να μάθει ακουστική και ανέλαβα να της βρώ κιθάρα. Το αστείο είναι ότι είχα σταμπάρει μια άλλη 9507 στον κατάλογο για ένα επερχόμενο auction και σκεφτόμουν οτι θα ήταν καλη επιλογή στα 250ish. Εκανα το mental note να κάνω bid και τσουπ την επομενη μέρα ανεβαίνει αγγελία για τοπίκη πώληση της συγκεκριμένης 9507, 140 λίρες μαζί με σκληρή θήκη βαλίτσα, με τις υγίες μας. Λογικά στα κοντά θα πάρει την έγκριση και θα φύγει για το νέο της σπίτι, οπότε όσο είναι εδώ ένα πρόχειρο κλιπάκι με το Hey Hey του Big Bill Broonzy που μελετάω αυτές τις μέρες. Τα πάει αρκετά καλύτερα με πένα, που είναι ίσως και το φυσικό της περιβάλλον, αλλα και στο fingerstyle δεν είναι καθόλου άσχημη τολμώ να πω.
    0 βαθμοί
  41. Όταν βαριέμαι να σηκωθώ από τον καναπέ για να αλλάξω χορδή… Και μάλιστα σε κιθάρα με Floyd rose…
    0 βαθμοί
  42. Για κάνα φεστιβάλ της ΚΝΕ καλό είναι... (δεν βαρεθήκατε ρε σεις? αίλεωσ...)
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου