Προς το περιεχόμενο

Τα πάντα

Η λίστα ανανεώνεται αυτόματα     

  1. Τελευταία ώρα
  2. 250 για Yamaha FG410... μάλιστα Μακριά από rip-offers, μακριά από Harley Benton ακουστικές (το ίδιο ισχύει και για Recording King, Fender και κάποιες άλλες μάρκες που μου διαφεύγουν). Υπόσχονται πολλά περισσότερα απ' ό,τι είναι και συνήθως αυτό που δεν είναι, είναι αόρατο μέχρι να συμβεί/τύχει κάτι. (πασαλείμματα κατασκευές να φεύγουν από το εργοστάσιο να ψωνίζει ο κόσμος mojo και λούσο) Υamaha (σε σωστή τιμή), Τakamine, Art & Lutherie/Norman/Seagull/Simon&Patrick, Guild (η σειρά Westerly), μου έρχονται στο μυαλό αβίαστα, με τις δύο πρώτες να είναι σχεδόν εγγύηση στο budget σου (ειδικά μεταχειρισμένες) και για να σε βγαλουν ασπροπρόσωπο παντού (live, studio, πρόβα, συντήρηση/ανθεκτικότητα). Epiphone, Lag, Sigma, Cort και παρόμοιες είναι hit & miss, αναλόγως το μοντέλο/price-tag. Συνήθως θα πετύχεις μετριότητες.
  3. Σήμερα
  4. Από ότι βλέπω η Γιαμάχα έχει ανέβει πολύ σε υπόληψη εδώ στο φόρουμ, θα στην προτείνουν και άλλοι, γιατί οι τιμές ξεκινάνε και ανεβαίνουν τίμια... ακόμα και οι πιο φτηνές ακουστικές της μπορεί να σε εντυπωσιάσουν. Εμένα δεν μου αρέσουν οι ηλεκτροακουστικές (ούτε οι τρύπες στο πλάι με το equalizer-κουρδιστήρι ούτε αυτό που καταφέρνω να γράψω με τα πιεζοηλεκτρικά ) γιαυτο θα σου προτείνω μια ακουστική και να βρεις άλλο τρόπο να ηχογραφείς. Γιαμαχα λοιπόν για ακουστικές και μηχανάκια Χοντα
  5. Καλημέρα, καλημέρα! Όπως λέει και ο τίτλος ενδιαφέρομαι να αγοράσω μια budget ηλεκτρακουστική. Είμαι μουσικός τα τελευταία 12-13 χρόνια, από τα 17 μου δηλαδή και το όργανο μου είναι μπάσο, παίζω τα τελευταία 9-10 χρόνια σε μπάντες - αν και σε καμία την περίοδο αυτή. Λέω ότι είναι μπάσο γιατί κιθάρα μέχρι τώρα παίζω μόνο στο σπίτι, αλλά όταν λέω παίζω, εννοώ λιώνω. Το Fenderάκι (το jazz) κάθεται στη γωνία παραπονεμένο στο σπίτι. Ο λόγος είναι ότι (μετά κι από ένα χρόνο vocal coaching) τραγουδάω και γράφω κομμάτια. Στην επόμενη μου μπάντα που θα προσπαθήσω να το παίξω μπασίστας-frontman. Anyway ξεφεύγω. Λοιπόν, έχω μια ακουστική της κακιάς ώρας που μου χει ξεσκίσει τα δάχτυλα και δεν παίζει κιόλας. Καυσόξυλο κανονικό, πρώτο όργανο που πήρα ever πριν πολλάααα χρόνια. Μετάνιωσα το ότι αγόρασα πριν κάποιο διάστημα μια ηλεκτρική epi και δεν τα δωσα για ακουστική, αφού μ' αρέσει περισσότερο και εκεί πάνω γράφω, αλλά δεν πειράζει μου είναι απαραίτητη κι αυτή οπότε.. Πάμε τώρα να βρούμε και μια αξιοπρεπή ακουστική. Budget 250-300 ευρώ. Δυστυχώς, καιροί δύσκολοι και έχουμε και καινούργια γκόμενα να μας τα τρώει (Honda τη λένε...). Κοίταξα για μεταχειρισμένη, δε βρήκα κάτι που να μου γυαλίσει. Κυρίως φταίει ότι οι περισσότερες μτχ. ηλεκτρακουστικές αγοράστηκαν εδώ και σε τιμή σχετικά υψηλή για το όργανο, οπότε τώρα τις ζητάνε επίσης ακριβά γι' αυτό που είναι. Οπότε είπα να μπω και Γερμανό. Εκεί είδα τις εξής 2 που μου γυάλισαν: https://www.thomann.de/gr/harley_benton_hbjc503ceq_nt.htm#bewertung https://www.youtube.com/watch?v=uATKfe5IbYQ & https://www.thomann.de/gr/epiphone_hummingbird_pro_fcb.htm https://www.youtube.com/watch?v=TT5cr_0VT24 Επιπλέον βρήκα και μια μεταχειρισμένη YAMAHA FG410EA ('89-'94 παραγωγή) στα 250€ με τη σκληρή της θήκη. Χρήση που θέλω να της κάνω: τα πάντα. Practise, σύνθεση, πρόχειρες ηχογραφήσεις σπίτι, acoustic sessions (πρόβες-λάιβ) και αν μπορεί να σταθεί και σε κανονική ηχογράφηση και για αυτό. Λαμβάνοντας υπ' όψιν τα πάντα που αφορούν την κιθάρα (όχι την εμφάνιση της), δηλαδή playability πάνω απ' όλα, ήχο, ποιότητα κατασκευής, πόσο καλά μπορεί να σεταριστεί (σόρρυ αν πεταξα καμια ...) και ηλεκτρικό σύστημα ποια θα επιλέγατε;; Και για τις 3 διάβασα τα καλύτερα, καλά για τη Yamaha είναι λίγο πιο θολό το τοπίο και δε ξέρω αν αξίζει και τόσα λεφτά επίσης. Γενικά έχω την εντύπωση ότι, λόγω τεχνολογίας, τα σημερινά budget όργανα είναι κλάσης ανώτερα από τα αντίστοιχα παλιά. Αλλά διάβασα εξαιρετικά σχόλια, ότι βρήκα τελοσπάντων, και για τη Yamaha. Γενικά πάντως θέλω μια καλή βάση που με λίγη δουλίτσα αργότερα (βλ. bone saddle-nut, fret levelling αν χρειάζεται) να παίξει ακόμα καλύτερα. Οπότε τα κσύλα μας νοιάζουν επίσης. Αλλά μη δώστε πολλή σημασία στο τελευταίο, για τώρα μας νοιάζει να παίζει out of the box. Με ένα καινούργιο σετ καλύτερες χορδές και ένα σεταπ, if necessary. Για πείτε..! Κάθε άλλη πρόταση σε καινούργιο/μεταχειρισμένο αν δεν ενοχλεί τους admin λόγω διαφήμισης, καλοδεχούμενη! Sorry for the long post!
  6. Χθες
  7. rgxinap

    Hey you

    εγω γουστάρω @gvour , άνευ όρων! μπορεί να βγάλει τον καλύτερο εαυτό απο πολύ κόσμο. Λίγοι άνθρωποι το μπορούν αυτό..
  8. Βασίλη, εδώ που το έβαλες, είναι ένα μέρος του φόρουμ που συζητάμε για θέματα αγοράς, καταστήματα, τιμές, προϊόντα, κλπ. Ο χώρος των αγγελιών είναι εδώ. https://smart.noiz.gr/
  9. Καλησπέρα σας, πουλάω μεταχειρισμένο το παραπάνω Ασύρματο μικρόφωνο καθαρά για προσωπικούς λόγους με όλα τα παρελκόμενα
  10. dimsonic

    Dimsonic - a priori / "νέο" άσμα

    Χαίρομαι που σου άρεσε Λουκά. τώρα που το ξανασκέφτομαι ίσως να κατέβηκε παραπάνω το κατώφλι που μπαίνει ένας multiband maximizer και τσιμπάει παραπάνω το μπάσο και το ταμπούρο. Θα το κοιτάξω. Το αριστερά...έχω την εντύπωση ότι το είχα ελαφρά αριστερά όπως πρέπει να είναι στο κιτ, αλλά τόσο αριστερά που λες πρέπει να το ξαναδώ.
  11. gvour

    Hey you

    Nα σαι καλα βρε Λουκα,μας τιμας με τα λογια σου.
  12. loucas

    Dimsonic - a priori / "νέο" άσμα

    Όπως πάντα υψηλή αισθητική και επίπεδο. Τέλειο Δημήτρη. Μπράβο
  13. loucas

    Hey you

    Ο gvour είναι νομϊζω στο στοιχεϊο του. Ο fusiongtr όπως πάντα παντός καιρου. Ο Terry άψογος. Και οι τρεϊς εϊναι υπέροχοι όπως θα έλεγε και ο Sergio Leone. Μουσική όπως πρέπει . Απο την καρδιά. πρώτα και μετά στο μυαλό και όχι αντίθετα οπως κάνουν πολλοί σήμερα. Μπράβο φϊλοι μου!
  14. Ειναι κλασικο προβλημα στα εν λογω crybaby, απ' οσο μπορεσα να δω. Καποιοι αλλαζουν pot, καποιοι προσεχουν μη το εχουν τερμα διοτι γινεται εντονοτεροντο προβλημα. Εγω θα σου προτεινω μια αλλη λυση να δοκιμασεις. Τρεξε ενα πεταλι με καθαρο boost, always on, πριν το wah. Θα δωσεις τοσο gain οσο χρειαζεται ωστε να ερθει η ενταση στο ιδιο επιπεδο. Λογικα, θα ανεβαζει την ενταση στο καθαρο καναλι (χωρις wah) και δεν θα μεταβαλει την ενταση με wah on. Το κανω συχνα για να ματσαρω ενταση σε 2 καναλια, καθως και σε αλλες περιπτωσεις. Ισως σου δουλεψει
  15. Καλησπέρα, θα ήθελα τα φώτα σας στο εξής θέμα: Έχω ένα Dunlop Crybaby Classic https://www.thomann.de/gr/dunlop_crybaby_classic_wahpedal.htm Όταν το ενεργοποιώ, παρατηρώ ότι ανεβαίνω σε ένταση και βγαίνω πιο μπροστά και πρέπει να χαμηλώσω το volume για να έρω στο προηγούμενο επίπεδο έντασης.. Αυτό δεν με βολεύει καθόλου, γιατί αυξάνει τις κινήσεις που πρέπει να κάνω, ενώ ταυτόχρονα παίζω.. Έχει κάποιο πρόβλημα το πετάλι ή έτσι γίνεται σε όλα τα Wah Wah pedals ; Μήπως ρυθμίζεται κάπως, εσωτερικά ;
  16. gvour

    Hey you

    Thank you Sir!
  17. Nestoras

    Hey you

    Εξαιρετικό κομμάτι. Άψογα παιξίματα. Τα τύμπανα γ@μάτa, μη μου πείτε ότι είναι ψηφία ή κάτι ...
  18. gvour

    Hey you

    Αυτο για τα ναι,θα το δεχτω γιατι ειναι αληθεια. Ευχαριστω πολυ αγαπητε αντμιν. Αετε να εισαι καλα και σε ευχαριστουμε για μια ακομη φορα για τα λογια σου.
  19. dimsonic

    Dimsonic - a priori / "νέο" άσμα

    Ναι Γιάννη, πλέον πάντα μόνος μου τα κάνω, εκτός από μία φορά που είχα κάποια tracks από προσπάθειες στο στούντιο. Και στο συγκεκριμένο επίσης όλα μόνος καθώς από τότε ήταν προσωπικό εντελώς πόνημα. Το είχα ανεβάσει στο νοιζ πριν 3 χρόνια, αλλά τότε δεν είχε το σημερινό τέλος, είχε σχεδόν fade out μετά το σόλο. Δεν θυμάμαι αν είχε γίνει παρατήρηση ότι δεν επαναλαμβάνονται τα θέματα. Ετσι δούλεψα αρκετά στο να βάλω τα θέματα ή ιδέες από το βασικό θέμα και τις γέφυρες στο β μέρος, αν και το β είναι 8/8 αντί 6/8 και στα 100 σχεδόν bpm αντί 76 ή κάτι τέτοιο. Το βασικό για μένα ήταν να βρώ όργανο για το κυρίως θέμα. Εξ αρχής προοριζόταν για πνευστό (σαξόφωνο) αλλά λόγω τεχνικών δυσκολιών κατέληγα πάντα να το έχω κι αυτό σε κιθάρα. Τα τελευταία χρόνια που ασχολήθηκα με τα midi και λόγω του fishman μπόρεσα να δώσω λύσεις σε αρκετά πράγματα. Εδώ δουλεύτηκαν αρκετά το ακουστικό πιάνο με midi (το ηλεκτρικό το είχα καταφέρει σχεδόν παλιότερα), το μπάσο αποφάσισα να το κάνω κι αυτό midi και κάποια pads και χάλκινα. Τα τύμπανα είναι πάντα γολγοθάς. Για το κομμάτι αυτό αγόρασα πριν κάποια χρόνια το EZ και τα tracks εδώ έχουν αλλαχτεί τουλάχιστον δυό φορές. Νότα νότα σχεδόν. Τα σχόλια είναι πάντα ευπρόσδεκτα. Δεν νοιάζομαι ιδιαίτερα για επαίνους, ιδίως στο συνθετικό μέρος. Πλέον το ενδιαφέρον μου είναι η παραγωγή και εκεί είναι όλη η προσοχή μου. Συνεπώς τις θέλω τις επισημάνσεις για επεμβάσεις. Το μπάσο για μένα είναι ιδιαίτερα περιορισμένο. Μου κάνει εντύπωση που σας φαίνεται έντονο. Σίγουρα θα επανέλθω πάλι κάποια στιγμή στο συγκεκριμένο. όσο για τα τύμπανα, ίσως φανεί αστείο, αλλά σκέφτομαι σοβαρά να πάρω ένα σετ ηλεκτρονικά. Εχω την εντύπωση ότι πιό εύκολα θα τα παίξω παρά θα τα προγραμματίσω.
  20. yameth

    Dimsonic - a priori / "νέο" άσμα

    Πάρα πολύ καλό! Με τράβηξε η ατμόσφαιρα του ευχάριστα μέχρι το τέλος. Ωραία μείξη και ενορχήστρωση. Εσυ το έκανες; γιατι δεν κατάλαβα ακριβώς. Ξέρεις πως σε αντιμετωπίζω σαν χαϊεντά οπότε ακούω και το παραμικρό. Γι αυτό αν είχα κάπου να γκρινιάξω θα ήταν πάλι στα ντραμς. Το ταμπούρο έχει πολύ αφύσικο pan αριστερά και τα υπόλοιπα τύμπανα κάτι θέλουν ίσως περισσότερο χώρο (reverb) και παρουσία. Σε ότι αφορά το μπάσο που λέει ο Φώτης, ίσως οι δυναμικές του είναι πολύ έντονες σε κάποια σημεία που παίζει 5ες και εγω θα το συμπίεζα περισσότερο για να κάτσει πιο μέσα χωρίς να χάσει τον υπέροχο όγκο. Ωραία παιγμένο κομμάτι!
  21. yameth

    Hey you

    Χ10 Κύριε Γιώργο μου, σε ακούει ο κόσμος και κρύβεται. Τι είναι αυτά που κάνεις; Τα κορίτσια ενοχλούνται, τα παιδάκια φοβούνται και μαζί τους και οι λοιποί κιθαρίστες. Που να φανταστούν τι μέλι άνθρωπος είσαι σε real time! Εχεις το γκρουβ που λείπει απο τη χώρα. Άπσογος!
  22. Έχει γίνει από τους αγαπημένους μου. Ξεκάθαρος, περιεκτικός και πάνω απ' όλα, χρήσιμος. Και έχει και καλό γούστο σε ήχους.
  23. Thanx. Σίγουρα το είχα δει αλλά μου φάνηκε τόσο τεχνικούρα που το αγνόησα και το ρυθμισα "με το αυτί" χωρίς να αντιληφθώ περί τίνος πρόκειται. Η αλήθεια είναι ότι δεν το έχουν και πολύ ξεκάθαρο. Θα τα τσεκάρω κι αυτά. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν ήταν έτσι όταν το έφτιαξα. 4μετρο είναι. Ίσα ίσα, το καταχάρηκα γιατί με "σάπιο" καλώδιο έχω κρύσταλλο ήχο...οπότε ξενιάζω από άγχη "tone sucking" κλπ ψυχοφθόρα.
  24. Για όσο μπορώ να σε βοηθήσω, ίσως να χρειάζεσαι επιπρόσθετο buffer! Ναι, οκ, το buffer ειναι "κακό" πράμα (διαφωνώ), αλλά τελικά όσο μεγαλύτερο το καλώδιο σου και όσο πιο ταλαιπωρημένο, τόσο περισσότερο "χάνεις" από το σήμα σου. Χάνεις και στις υψηλές συχνότητες, λόγω της χωρητικότητας που έχει το καλώδιο (capacitance) και χάνεις και σήμα όσο οι κολλήσεις ταλαιπωρουνται (κακή επαφή), όσο τα βύσματα οξυδώνονται και φυσικά όσο το ίδιο το υλικό που είναι φτιαγμένο το καλώδιο (χαλκός + κάποιο ποσοστό ασημιου) λόγω χρόνου. Αν έχεις πιάσει κολλητήρι στα χέρια σου, με 4-5 ευρώ μπορείς να φτιάξεις ενα buffer και να δεις αν κάνει τα πράγματα καλύτερα ή χειρότερα . Επίσης μπορείς να χρησιμοποιήσεις οποιοδήποτε κλώνο του Clon Centaur πριν το line 6 αν το έχει εσύ ή κάποιος φίλος. Για το θέμα του tap tempo και των επι μέρους effects σε ενα pedalboard, το κόστος είναι στην καλύτερη Χ 3 από όσο μια πεταλιέρα (και το βάρος!!!), αν θες το ταδε εφε πριν το αλλο, σκυβεις, ξηλώνεις πετάλια, ξανασυνδέεις, δεν παιζει, ριχνεις μπινελικια, ξανασκυβεις, ξανα ξηλώνεις πετάλια, συνδέεις, δεν σου αρέσει, ρίχνεις πάλι μπινελίκια (έχει ακόμα ένα σταδιο που τα συνδεεις οπως πριν και δεν παιζει + μπινελικια), τα βάζεις οπως ήταν πριν. Πρέπει να βρεις πετάλια που θα δέχονται όντως τον ίδιο τύπο tap tempo ως είσοδο όπως πολύ σωστά είπε ο ekim. Σίγουρα γίνεται και σίγουρα υπάρχουν λύσεις (midi, tap tempo controller κοκ)... Σίγουρα έχεις περισσότερα κουμπάκια (που σε κάθε μετακίνηση πάνε όπου θέλουν και σου αλλάζουν τον ήχο, αλλά τα "ατυχήματα" μπορεί καμιά φορά να σε οδηγήσουν σε κάτι καλύτερο) και περισσότερα χρώματα!!!
  25. Αετός

    Hey you

    Αλητεία!Μας φτιάξατε. Ένα <<επιθετικό>>σόλο,το σήκωνε. Εύγε.
  26. Μάλλον έχει χαλάσει κάτι στην κόλληση εκτός και αν είναι εξάμετρο οπότε είναι λογικό. Εγώ έχω και τριμετρο και εξάμετρο Sommer XXL και η διαφορά ακούγεται σίγουρα όταν βάζω το εξάμετρο Και σκέψου ότι έχει και από τα χαμηλότερα capacitance εκεί έξω...
  27. gvour

    Hey you

    Καλοι μου ανθρωποι,σας ευχαριστουμε ολους για τα ευγενικα σας σχολια. Νασο,πολυ θα θελαμε να μπορουμε να γραφουμε συχνα αλλα ειναι πια πολυ δυσκολο λογω χρονου.
  1. Περισσότερα


  • Agenda

  • Πρόσφατες δημοσιεύσεις

  • Members Online

  • Δημοφιλείς συμμετοχές

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.