Προς το περιεχόμενο

Τα πάντα

Η λίστα ανανεώνεται αυτόματα     

  1. Τελευταία ώρα
  2. nickrahm

    nick rahm tricker, instrumental & solo

    πρωτα βηματα κιθαρα φωνη, αποψης...
  3. Σήμερα
  4. yannisp

    funky calls

    μετα το "βαπτισμα του πυρος" ανεβαζω και ενα δευτερο track(μου εφυγε η ντροπη!!!) ελπιζωντας οτι εμαθα απο τις συμβουλες.εδω εχει και φωνη..αλλα απο φωνη..κορμαρα..οκ τελος παντων.καλη ακροαση.
  5. Είναι πραγματικά εντυπωσιακή η διαφορά στα δύο track. Παρόλο που η version 4 του dimsonic βρίσκω πως έχει και καλά παραγωγικά στοιχεία. Πολύ ενδιαφέρον το όλο θέμα. Δεν περίμενα βέβαια κάτι διαφορετικό. Είμαι λίγος για να πω μπράβο αλλά το λέω. Μπράβο!!! Χαχαχαχαχα λολ Τωρα στο θέμα δεύτερης ματιας σε άλλο track, μιας και προσφέρεται ο καλλιτέχνης, θα ήθελα να δοκιμάσεις ένα δικό μου. Αλλά και δεν θα ήθελα. Τι εννοώ. Βρήκα την ευκαιρία να παλέψω με τους μουσικούς μου δαίμονες αυτό το διάστημα και είπα. Εγώ φτιάχνω μουσική για πλάκα. Και αναγκαστικά για να φτιάξω μόνος μου μουσική, ιδιαίτερα όλα αυτά τα χρόνια που η τεχνολογία έδωσε την δυνατότητα και στον πιο καθημερινό άνθρωπο με ένα μικρό κόστος που συνεχώς μικραίνει να έχει τα εργαλεία για μια αξιοπρεπή παραγωγή, να περνάω από όλα τα παραγωγικά στάδια. Βέβαια αυτό ιδιαίτερα στους πληκτραδες - μπλιμπλικαδες ήταν ανέκαθεν πιο προσιτό γιατί τα όργανα μας, ιδιαίτερα αυτά με τα οποία ξεκίναγαμε προσομοιώναν ανεκαθεν είτε πιο απλά, είτε πληρέστερα την στουντιακη διαδικασία. Αφού λοιπόν είμαι ερασιτέχνης χομστουντιας πολλά χρόνια τώρα όλα αυτά είναι μέσα στο παιχνίδι μου και πρέπει να τα βελτιώνω όσο θέλω να παίζω. Μόνος μου. Θα πρεπει να παιδεύομαι, να προσπαθώ, να πιέζομαι να απότυγχανω. Αν μου το φτιάξει άλλος που ξέρει θα το κάνει καλύτερο. Είναι δεδομένο. Αλλά πρέπει να το κάνω μόνος μου. Αφού αυτός είναι ο στόχος μου αν υπάρχει στόχος σε ένα ζόμπι πέραν της διασκέδασης. Ο στόχος είναι να γίνω καλός home producer. Όλα εγώ. Χαχαχαχαχα. Από την άλλη θα ήθελα να μου φτιάξεις ένα όπως μου έφτιαξε ένα που προσφέρθηκε ο yameth και το έκανε, έτσι τιμής ένεκεν, για να έχω κάτι στη συλλογή μου που ασχολήθηκαν και μου το βελτίωσαν παραγωγικά pro γνώστες και μάλιστα φίλοι του noiz, και να το έχω και σαν σημείο αναφοράς. Γιατί πρέπει να μάθω μόνος μου. Αυτά που γράφω βέβαια αναφέρονται σε εμένα ε?
  6. μονάχα ο καθένας να κοιτάει όπου γουστάρει, στον ουρανό, τις μηχανές που ξεκινάνε πριν ανάψει το φανάρι. 3.55 Παυλίδη είσαι μεγάλο αλάνι !!!!
  7. sharpshooter

    On The Road

    Το υπόλοιπο το έγραψα άλλη μέρα και το vibe ήταν άσχετο, σαν metal blues αν υπάρχει ο όρος, οπότε έφαγε και Χ γιατί μου χάλαγε τη σούπα. Δεν έγραψα outro στη του όντως Όταν βρω λεφτά να πάρω Τώρα που έχω μαζέψει κάτι ψηλά, ζαχαρώνω kemper και στη συνέχεια πώληση κάθε είδους gear παλιάς τεχνολογίας που έχω. Ετοιμαζόμουν να ανοίξω και topic σχετικό. Όντως τα tracks μου "χάνουν" πολύ από την απουσία μπάσου και σοβαρών drums. Δυστυχώς λαγκάρει το daw από τα plugins και δεν μπορώ να το μιξάρω όπως θα ήθελα, με το ζόρι ανοίγει το track γζζζζ ποπ ποπ και τέτοια. btw θα θελα τη γνώμη σου για το σόλο μιας και είσαι παιχτούρα. Κρατάω ότι με βολεύει Jam γραμμένο μονοκοπανιά είναι ούτως η άλλως. Μόνο το σόλο έκανα μερικά takes μέχρι να αποφασίσω πως το θέλω. Αλλά χωρίς σοβαρά τύμπανα δε μπαίνω καν στον κόπο να το κάνω τραγούδι ολοκληρωμένο. Με το τουκου τουκου που έχω τώρα ότι riffs και να γράφω αδικούνται Χαίρομαι πολύ που σας άρεσε σε γενικές γραμμές πάντως. Αν κουνήσατε το κεφάλι πάνω κάτω έστω και λίγο, η δουλειά έγινε !!! Για αυτό τα γράφω.
  8. Φρέσκο, σπαρταράει αντάξιο του παρελθόντος τους
  9. Δεν πουλάω όργανα... Ατυχώς και μόνο μια φορά, έδωσα την πρώτη μου ηλεκτρική μια γιαπωνέζικη απομίμηση στρατο, όταν μου δόθηκε ευκαιρία να πάρω την deluxe που ήταν η πρώτη (και ίσως η τελευταία) σοβαρή κιθάρα μου. Θεώρησα ότι ήταν απαράδεκτο να εμφανίζομαι με μιά κανονική fender και με έναν κλώνο. Μόνο βέβαια για συναισθηματικούς λόγους. Δεν έλεγε και πολλά πράγματα.
  10. Ακριβώς έτσι λειτουργώ κι εγώ. Έχω πουλήσει μόνο αυτά που δεν μπορούσα (οικονομικά) να κρατήσω.
  11. θα ήθελα να ξέρω αν δεν υπήρχαν τύποι σαν τον Steve τι θα έκαναν τα παιδιά του στυλ του mayer
  12. o Steve νομιζω οτι εχει ξεφυγει απο τα στενα ορια του drumming . Πλεον σαν παραγωγος με ενα Continuum στην πλατη κ τον Mayer να πινει κρασι στο ονομα του..θα ειναι ενα Busy αγορι κ σαν παραγωγος. Εννοειται οτι συνεχιζει τα σεσσιονς. https://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Jordan_(drummer)
  13. npap

    Clips με μια δεύτερη ματιά...

    σ' ευχαριστώ πολύ φίλε mpamps... θα επιμείνω όμως να μην επικεντρώσουμε μόνο στην τεχνική... και συνηγορώ στον Δημήτρη και όπως του είπα και στην επικοινωνία μας αυτή είναι απλά μια μου άποψη που προσωπικά με ικανοποιεί (η δεύτερη διαφορετική ματιά που λέγαμε)... κάποιος, οποιοσδήποτε άλλος, είτε επαγγελματίας είτε ερασιτέχνης θα είχε μια δικιά του... έτσι κι αλλιώς σε κανονικές συνθήκες παραγωγής θα είχε τουλάχιστον άλλα τρία στάδια επανεξέτασης (κάθετης και οριζόντιας και με σοβαρότερο εξοπλισμό) συν ένα κανονικό mastering (και για να ταν ο Δημήτρης πραγματικά ευχαριστημένος δεν γίνεται αλλιώς...προαπαιτούταν η παρουσία του σε όλα για να εκφράζει τις επιθυμίες του κατά το "χτίσιμο" σε πραγματικό χρόνο διαδραστικά)...
  14. dimsonic

    Clips με μια δεύτερη ματιά...

    Για την ιστορία θα σημειώσω ότι ο Νίκος ενδιαφέρθηκε και προσφέρθηκε ευγενικά από την πρώτη στιγμή που άκουσε την μετά 40 χρόνια αναβίωση του παλιού κομματιού των a priori. Όλα ξεκίνησαν γύρω στο 2012 όταν τα εναπομείναντα μέλη των a priori κάναμε μιά προσπάθεια να ηχογραφήσουμε κάποια παλιά κομμάτια ξανά. Δυστυχώς η προσπάθεια δεν ολοκληρώθηκε. Από εκείνη την ηχογράφηση υπήρχαν τύμπανα, μιά κιθάρα, μπάσο και πλήκτρα. Φέτος το ξαναέφτιαξα χρησιμοποιώντας τα βασικά τρακς και προσθέτοντας νέα για να καλύψω κενά, λαθάκια και λοιπά θεματάκια της τότε one-take ηχογράφησης. Οι γνώσεις μου σαφώς περιορισμένες και ερασιτεχνικές. Ετσι η πρόταση του Νίκου εγινε αποδεκτή και με το πλήρωμα του χρόνου βλέπετε το αποτέλεσμα. Προηγήθηκε άλλη μια έκδοση που μου έστειλε πριν ένα μήνα, όπου έκανα ορισμένες εξ αποστάσεως προτάσεις για αλλαγές. Δυστυχώς αποδεικνύεται ότι η ηχογράφηση και μουσική παραγωγή εξ αποστάσεως είναι δύσκολη υπόθεση. Άλλα θέλει ο μουσικός, άλλα ο παραγωγός, άλλα ο ηχολήπτης. Αν είμασταν μαζί στον ίδιο χώρο θα έβγαινε ένα ακόμα πολύ καλύτερο αποτέλεσμα, σχεδόν ιδανικό. Αυτό που ακούτε εδώ, έχει μια σωρεία από επεμβάσεις και προσπάθειες βελτίωσης από τον Νίκο, που έγιναν ακόμα πιό δύσκολες, καθώς έχω την συνήθεια να ηχογραφώ τα όργανα wet και επεξεργασμένα, χωρίς να κρατώ (ακόμα) παράλληλα τις dry ανεπεξέργαστες εκδόσεις τους. Ετσι έπρεπε να καθαριστούν πράγματα που είχαν προστεθεί στα όργανα όπως reverb, eq ή delay που δυσκόλευαν την καθαρότητα και την εστίαση του τελικού αποτελέσματος. Η δουλειά του Νίκου στα τύμπανα ιδίως για μένα ξεπέρασε κάθε προσδοκία, καθώς δυό φορές προσπάθησα εγώ να τα βελτιώσω χωρίς σημαντικό αποτέλεσμα. Τώρα, όσον αφορά την συνολική εικόνα προς τα έξω του κομματιού ως συνθέτης και ενορχηστρωτής, αν ήμουν παρών στην τελική μείξη σίγουρα κάποια πράγματα θα ήταν λιγότερο εμφανή ή αντιστρόφως, αλλά είπαμε: η απόσταση. Συμπερασματικά, ευχαριστώ τον Νίκο για τον κόπο του και χαιρετίζω την νέα σειρά παρουσιάσεων !
  15. Γιατί ήταν ακριβότερο απ'το alder και το ash. Έχει βγάλει πάντως και κάποιες μαονενιες tele όταν δεν έβρισκαν alder στα mid 60s και φυσικά οι thinline του 69 ήταν μαόνι
  16. Φοβερός είναι. Τεχνική δεν κΣερω ούτε και με ενδιαφέρει και ιδιαίτερα, έτσι κι αλλιώς σε αυτά τα επίπεδα είναι δεδομένο ότι είσαι τουλάχιστον τέρας τεχνικής έτσι κι αλλιώς.
  17. Eπόμενα άρθρα. "πως να πάτε στην πρόβα αδιάβαστοι, αλλά να φαίνεστε ότι έχετε μελετήσει". "το ηλεκτρονικό κουρδιστήρι: αυτός ο άγνωστος -και πως να κατακτήσετε την τέχνη του κουρδίσματος"
  18. mpamps

    Clips με μια δεύτερη ματιά...

    Η διαφορά είναι τεράστια!!!! Ακομά προσπαθώ να συνέλθω και να συνειδητοποιήσω τελικά τι κάνει μια σωστή μίξη. Τεχνικές γνώσεις δεν έχω. Την ορολογία δεν την έχω οπότε θα χρησιμοποίησω ότι εκφράσεις μπορώ. 1) Πρώτη εντύπωση είναι σαν να τράβηξε κάποιος μια κουρτίνα και η θολούρα έφυγε. Κι άρχισαν όλα να ακούγονται. 2) Το κομμάτι άπλωσε. Και το κάθε όργανο βρήκε το χώρο του. Τον τελευταίο καιρό προσπαθώ να ξεστραβωθώ και να μάθω 2-3 πραγμάτα περι μίξης, comporessores, reverbs. Πριν απο λίγο είχα ανοίξει ενα demo song στο Logic κι άρχισα να παίζω και να αφαιρώ plugins απο τα διάφορα tracks και κατάλαβα ότι ειναι μακρύς ο δρόμος μέχρι να καταλάβω γιατι το καθε plugin ήταν έκει και με τις συγκεκριμένες ρυθμίσεις. Τέχνη είναι η μιξή κι εσύ καλλιτέχνης! Καταπληκτικός!
  19. κάθε δημιουργός έχει μια μοναδική και "αυθεντική" πρώτη ματιά για το κάθε του πόνημα, η οποία αποτυπώνεται στην παραγωγή του clip του (όσο βέβαια του επιτρέπει η τεχνική του γνώση και οι εξοπλισμός του μια και μιλάμε ως επί το πλείστον για "σπιτικές" παραγωγές)... εμένα όμως πάντα μου κινούσε το ενδιαφέρον και μια ενδεχόμενη δεύτερη ματιά-άποψη σε πολλά από αυτά που καταθέτουν οι φίλοι μας εδώ... προσωπικά το έχω ξανακάνει παλιότερα και σε κομμάτια του φίλου Σπύρου (Jazzjoker) περισσότερο σε τεχνική βάση αλλά αυτή την φορά αναφέρομαι περισσότερο στην "διαφορετικότητα" της έκφρασης μέσω της παραγωγής... το τεχνικό μέρος είναι απλά μια αναγκαία και αναπόφευκτη συνθήκη που δεν την καθορίζει απόλυτα (πχ οι επιλογές στις εντάσεις και την χωροταξία των επιμέρους οργάνων είναι καθοριστικές επιλογές που λειτουργούν ενδεικτικά και πέραν της όποιας "ηχοληπτικής αρτιότητας" συνολικά)... ανοίγω λοιπόν αυτή την συζήτηση, με αυτήν (την διαφορετικότητα) ως κύριο κριτήριο και όχι τις τεχνικές επισημάνσεις (που εντάξει κάποιες φορές θα ναι και αναπόφευκτες, αλλά όχι αυτοσκοπός)... ως πρώτο clip σε αυτή την ενότητα το Why Not του Δημήτρη (Dimsonic) που τον και ευχαριστώ θερμά ακόμα μια φορά για την εμπιστοσύνη... αναμένω εναγωνίως και από άλλους φίλους ανάλογες "δεύτερες ματιές" σε οποιοδήποτε clip... ΥΓ. για την ιστορία και μόνο, το remix έγινε στα φτωχά πλην τίμια tascam vl-x5, με μια Lexicon Ωmega μέσω του Sonar και διαφόρων plug-inιδίων...
  20. O μέτριος κιθαρίστας. (Αυτός είναι τίτλος!) Υπότιτλοι: Ντόπια ή εισαγόμενη; πως η μπυρα επηρεάζει τον ήχο σου. 5 πανάκριβα πετάλια. 5000 Likes! Τι να λέμε...
  1. Περισσότερα
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.