Προς το περιεχόμενο

Τα πάντα

Η λίστα ανανεώνεται αυτόματα

  1. Τελευταία ώρα
  2. Καλημέρα στο φόρουμ, παίζω νησιώτικα και κρητικά, χρησιμοποιώ 4χορδη λύρα όπως συνηθίζεται εδώ, και ψάχνω ένα μαγνήτη να βγάζει ωραίο ήχο. Μέχρι στιγμής έχω δοκιμάσει fishman v100 και fishman v200. Παίζεις, αλλά σε εσωτερική ηχογράφηση καταλαβαίνεις ότι αυτός ο ήχος δεν είναι καλός. Μια καλή εναλλακτική που σκέφτηκα να δοκιμάσω είναι ο BTS που χρησιμοποιούν πολλά βιολιά, μιας και τον άκουσα και βγάζει πολύ ωραίο ήχο. Έχετε άλλους παρόμοιους να μου προτείνετε; Όχι όμως κάψες που κολλάνε σε καπάκι, αυτές είναι ότι καλύτερο για 3χορδες λύρες, όχι 4χορδες.
  3. Σήμερα
  4. Η ηχογράφηση με το κινητό σου δίδει καλύτερη αίσθηση του πως ακούγεται η κιθάρα μέσα σε έναν χώρο. Ο ήχος είναι πιο κοντά σε αυτό που ακούμε ότι είμαστε μέσα στο δωμάτιο αυτό. Η ηχογράφηση με close mic, ενώ είναι ιδανική για χρήση μέσα στο μιξ, δεν δίνει τον παραπάνω ήχο. Αυτή είναι η αίσθηση που εχω.
  5. To Honor 7 Lite διαφωνεί με το παραπάνω σχόλιό σας... Να'σαι καλά, ευχαριστώ.. χάνει σίγουρα, αλλά τη γενική ιδέα την παίρνεις σε ικανοποιητικό βαθμό, για αυτό και τελικά το ανέβασα.
  6. Χθες
  7. nickrahm

    high volume

    χαιρετω οπως παντα! παιδια εχω ενα θεμα... εχω καποια amp στο pc αλλα μου βγαζουν χαμηλο ηχο! τι μπορω να κανω γιαυτο? καποιο πεταλακι ισως που να ανεβαζη την ενταση... να δεινη εξτρα ηχο, αλλα δεν ξερω πιο. ή υπαρχη και καποιο εξτρα software να γλιτωσο λεφτα, αλλιος πεταλι! περιμενω αποψης, ευχαριστω εκ των προτερων!!!
  8. Τον κατάφεραν να πάρει επιτέλους τον PaoBC; Sorry, συνεχίστε...
  9. Εν οίδα Στέφανε, ότι οίδα πως είσαι μεγάλος καλλιτέχνης, μεγάλος μουσικός, μεγάλος συνθέτης, ενορχηστρωτής, μεγάλος σολίστ, τραγουδοποιός, soundtracker, δάσκαλος. Σε αποκαλώ Στέφανε γιατί ξέρω πως έτσι θες, είμαι ένας από τους φίλους σου, τα φιλαράκια σου που λες αλλά για εμένα εσύ είσαι τόσα παραπάνω. Ευχαριστώ και εγώ τον θεό που κάποτες με έσπρωξε στο πιάνο, τη μουσική, τη μουσική τεχνολογία να παιδευτώ για να μπορώ να καταλάβω πιο καλά πόσο αξίζεις, πόσο σημαντικός, πόσο αναγεννησιακός, πόσο τεράστιος, υπερμέγιστος και υπερταλέντο είσαι. Όπως από την αρχή που άκουσα το έργο σου, άκουσε Στέφανε, δεν θέλω να προσέχω τι γράφω γιατί είμαι κουρασμένος, σε ΑΓΑΠΩ, θέλω να σου πω για πεντηκοστή χιλιοστή φορά τι σημαίνεις για εμένα, σε αγαπάω, σε νιώθω, σαν ρεύμα ηλεκτρικό περνούσε μέσα μου από μικρό παιδί το μουσικό σου έργο και με ιντρίγκαρε, το μελετούσα, το έπαιζα, αυθόρμητα και διασκέδαζα και γέμιζα, στο πιάνο στα συνθεσάϊζερ, γιατί είσαι είπαμε λέμε τρομερός, απίστευτος, ΤΑΛΕΝΤΑΡΑ και αυτό μου έδειξες για άλλη μια φορά που σε είδα εχθές στο ΠΑΛΛΑΣ στη συναυλία σου, δεν θα σταθώ στο υπόλοιπο υπέροχο σχήμα που σε συμπλήρωσε και σε ανέδειξε ακόμα περισσότερο, θα σταθώ σε εσένα. Έκλαιγα Στέφανε, έκλαψα πολλές φορές, ο θαυμασμός, οι αναμνήσεις, η ανατριχιαστική, συγκλονιστική σου εκτέλεση, έλαμπες στέφανε, παρόλο που περνούν τα χρόνια ακμαίος και ίσως και πιο παθιασμένος από ποτέ, αν και σε έχω δει πολλές φορές στο παρελθόν, ναι, να γράφεις ιστορία. Γιατί ο κόσμος διασκεδάζει και θαυμάζει Στέφανε και ο καθημερινός και πιστεύω κανένας μουσικός δεν μπορεί να μείνει ασυγκίνητος. Δεν είναι δυνατόν. Δεν μπορείς να μην το αναγνωρίσεις, δεν μπορείς να μην το κοινωνήσεις. Ναι, η αγάπη του κόσμου, πόσο το έδειξε, πόσο και πόσες φορές σε αποθέωσε, πόσο συμμετείχε και δεν ξέρω αλλά αυτή τη φορά σαν να το είχε ανάγκη, να τον ξύπνησες και να σε εκτίμησε ακόμα περισσότερο γιατί φαινόταν πως τα έδινες όλα και το έκανες από αγάπη. Φαινόσουν ΑΛΗΘΙΝΟΣ, ΠΡΟΣΙΤΟΣ, ήσουν ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ. Δεν θέλω να γράψω και να αναλύσω άλλο, δεν μπορώ, θέλω να κοιμηθώ, είμαι κουρασμένος αλλά από εχθές δεν ξέρω τι έγινε, νιώθω καλύτερα και σε ευχαριστώ. Δεν θα σταθώ στους άλλους συντελεστές, ακόμα και στην ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ μούσα σου, που ΚΑΘΗΛΩΣΕ τον ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ Θα σταθώ στα πλήκτρα, στο άξιο παιδί αυτό και ακορντεονίστα και θα πω πως άκου Στέφανε, θα μιλήσω όμως γι εμένα, όχι γι αυτόν, και εγώ Θεός των Πλήκτρων είμαι είμαι φοβερός, απίστευτος, ο καλύτερος, το ξέρω , το ξέρουν όσοι με ξέρουν και όσοι με ακούν και σε ξέρω Στέφανε, ξέρω τα κομμάτια σου, ξέρω να σε ακολουθήσω και σου λέω το εξής. Αν ποτέ χρειαζόταν για εσένα, αν κάτι γινόταν και χρειαζόσουν, για εσένα θα ερχόμουν να βοηθήσω τσάμπα, εθελοντικά, δεν θα το χρειαστείς ποτέ το ξέρω, αλλά εγώ το λέω και θα το έκανα με αγάπη για να σε βοηθήσω ΣΤΕΦΑΝΕ. Μόνο γι αυτό. Είσαι ΘΕΟΣ ΣΤΕΦΑΝΕ. ΗΣΟΥΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ, ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ήταν ακόμα μια υπέροχη ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΖΩΗΣ μαζί σου, είσαι ένας από αυτούς που με ενέπνευσαν να αγαπώ τη μουσική, το πιάνο και τη μουσική τεχνολογία και να ασχολούμαι. ΟΛΟΙ ΤΟ ΕΖΗΣΑΝ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ και στο ΕΔΕΙΞΑΝ, ΥΠΕΡΤΑΛΕΝΤΑΡΑ ΜΑΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕ, ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΕ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ. Σε είχα δει παλιότερα, σε είχαν φέρει μπροστά μου και έχασα τη μιλιά μου γιατί κάποιες φίλες ήξεραν τότε πόσο σε θαυμάζω και σε φέραν να σε δω και ήσουν καταβεβλημένος. Τώρα ήσουν καλά, δυνατός και πάντα να σαι. Θα έρθω να σε ξαναδώ. Έκλαιγα από συγκίνηση αγαπημένε ΣΤΕΦΑΝΕ σε αγαπώ. Βάζω αυτό το βίντεο για εσένα από εχθές. ΤΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΤΕ LIVE, Η ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΗΤΑΝ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ###ayto to video htan oraio san tribute alla paidia den htan tipota, pragmatika sto ypoloipo programma egine o xamos, dika toy kai diaskeyes rock, pop, blues apisteyta apisteytes erminies, hxos, ola #loveStefanosK!!!!! Και αυτό από κάτω το συνημμένο για εσένα Στέφανε, μια παλιά ενορχήστρωση μου στο κομμάτι σου που παίζω και παράλληλα τραγουδώ (λέμε τώρα δεν φημίζομαι νομίζω για την τραγουδιστική μου ικανότητα,ΣΕ ΑΓΑΠΩ και σε ΠΡΟΣΚΥΝΩ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΕ ΜΕΝΤΟΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Καληνύχτα και αν ηρεμήσω μπορεί να γράψω και μερικά πράγματα για τους άλλους συντελεστές της παράστασης, να μην επικεντρωθώ μόνο στο ΙΝΔΑΛΜΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ!!!!!!!!!!!! "Νεκρός ή ζωντανός, λιώνω για εσένα μόνο, μισώ το καθετί που αγγίζεις και δεν είμαι εγώ, σκόνη και θρύψαλα να γίνομαι μαζί σου, ο άγγελός μου, ο άνθρωπός μου. Στέφανε, σε αγαπώ!!!" cos_dr Θαυμαστής του Μεγάλου Μαέστρου Στέφανου Κορκολή SKONH KAI THRYPSALA.mp3
  10. Έχουν ειπωθεί πολύ ωραία πράγματα στο thread, ας ξεκινήσω από εκεί. Θέλω όμως και να διευκρινίσω κάποια πράγματα, γιατί ίσως παρεξηγήθηκα. Δεν πρότεινα στον αρχάριο που μπορεί να μας διαβάζει να πιάσει το YouTube και να αφήσει τον δάσκαλο ή το ωδείο. Θεωρώ πως δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα από έναν καλό δάσκαλο για έναν αρχάριο, όχι μόνο λόγω του διδακτικού σκέλους, αλλά και λόγω του παιδαγωγικού σκέλους, της ψυχολογικής υποστήριξης που μπορεί να σου παρέχει όταν κολλάς, κλπ. Αυτό που είπα είναι ότι αν κάποιος έχει πάρει τις βάσεις από δάσκαλο, ωδείο, προπτυχιακό, whatever, τότε ναι, μπορεί να μπει στο YouTube και να κερδίσει πολλά. Χωρίς να θεωρώ τον εαυτό μου σημείο αναφοράς, θα πω ότι μέσα από το YouTube έμαθα να μαγειρεύω, να καθαρίζω το σπίτι μου, να ξεβουλώνω τον νιπτήρα και άλλα τέτοια που ήμουν πολύ ακαμάτης για να μάθω όσο έμενα με τους δικούς μου. Μέσα από το YouTube πήρα την ενθάρρυνση που έψαχνα για να ασχοληθώ με άλλα είδη μουσικής, που μέχρι πρότινος μου φαίνονταν βουνά ατελείωτα. Μπορεί να μη μπορώ να διδάξω αρμονία σε προπτυχιακούς φοιτητές, αλλά η κατανόηση που έχω πλέον δε συγκρίνεται με πριν ένα χρόνο. Μπορούμε να γκρινιάξουμε για ένα κάρο πράγματα του YouTube, αλλά είναι επαναστατικό μέσο με συνολικά θετικό πρόσημο κατά τη γνώμη μου. Δεν ξέρω πώς λειτουργεί ο αλγόριθμος, αλλά στην αρχική μου πετάει κατά 90-95% απολύτως σχετικά πράγματα με τις αναζητήσεις μου. Μπορεί να υπάρχει και κάτι "ενοχλητικό" ή άκυρο, αλλά είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. Σε εκείνες τις περιπτώσεις απλά πατάω "Not Interested" και τελειώνει η ιστορία.
  11. @fusionakis ωραιος φιλε!! φαινεται οτι το εχεις δουλεψει και μελετησει το setup και το χειριζεσαι πολυ καλα! ωραια παλετα απο ηχους και υποθετω οτι ηταν και με το κινητο γραμμενο οποτε σιγουρα χανει λιγο
  12. Είναι πάρα πολύ απλό: φτιάχνεις playlists. Φτιάξε ένα compilation με 20 καλά μπλουζ κομμάτια πού να διαρκεί 2 ώρες, και το βίντεο σου θα προταθεί πολύ περισσότερο από οποιοδήποτε βίντεο με διάρκεια τριών λεπτών. Ελπίζω να έμαθες κάτι.
  13. To youtube δεν ανακάλυψε τον τροχό του marketing, ούτε έχει τέτοια λογική αυτό που λες πως κάνει. Φυσικά μεταξύ κοινού content θα σου παρουσιάσει πρώτα το πιο δημοφιλές καθώς η επισκεψημότητα προσδίδει και ένα ποσοστό εγκυρότητας, όπως καταλαβαίνεις. Εσύ μήπως σαν θεατής θα προτιμούσες αυτό με τις 57 επισκέψεις πρώτο ή μήπως θα περίμενες να έχουν τμήμα αντικειμενικής τεχνοκρατικά αξιολόγησης; Εξ άλλου εφ' όσον έχεις 3 κανάλια με εκατομμύρια views θα γνωρίζεις πως πετυχαίνει κανείς μια τετοια επισκεψημότητα που αρχίζει αλλά δεν τελειώνει σε paid υπηρεσίες keyword ειδικά για το youtube και μια βιομηχανία ειδική για να αποφέρει αποτελέσματα στο πόνημα σου, όπως κάνει χρήση και ο Μπεάτο σαν επαγγελματίας. Μια που το ανέφερες δεν μας λες κι εσύ πως πέτυχες τα εκατομμύρια views και τα κανάλια σου, σαν σημείο αναφοράς; Όλο και κάτι θα μάθουμε.
  14. Για να μάθεις καλά το οτιδήποτε δεν αρκούν μόνο οι σπουδές ή μόνο το youtube χρειάζεται ούτως ή άλλως ενδιαφέρον και χρόνος. Ειδικά σε καλλιτεχνικά-τεχνικά αντικείμενα το σημαντικότερο που σου προσφέρουν οι σχολές είναι η αλληλεπίδραση, η κοινότητα. Τα τελευταία χρόνια μαθαίνω 3d, τις πληροφορίες που βρίσκω στο youtube και σε φόρουμ είναι σχεδόν αδύνατο να τις βρεις σε μια σχολή. Και θα μου πεις, πήγες; Όχι, αλλά δίδασκα σε σχολή φωτογραφίας για 2 χρόνια και σταμάτησα, η αγορά πάντα πληρώνει καλύτερα τον χρόνο του καλού επαγγελματία και προσωπικά θα ήμουν πιο σίγουρος αν ο δάσκαλός μου πληρώνεται κάτι περισσότερο από μισθό καθαρίστριας. Στο αντικείμενό μου σου το υπογράφω, αν θέλεις κάποιον να σου κρατάει το χέρι, πας σε σχολή, αλλά αυτό δεν αρκεί. Αν δεν έχεις τα χρήματα και σε τρώει, μια χαρά μπορείς να τα καταφέρεις με ψάξιμο και αγάπη. Ο καλύτερος βοηθός που έχω είναι αυτοδίδακτος και έχουν περάσει παιδιά με μεταπτυχιακά από σχολές του εξωτερικού που δεν ξέρουν βασικά πράγματα. Σίγουρα νευροχειρούργος δε θα γίνεις με βιντεάκια του youtube αλλά μαστορέματα, μαγειρέματα, φωτογραφία, εικονογράφηση, βίντεο, και άλλα τέτοια, κουτσά στραβά θα μάθεις αν έχεις διάθεση. Στις περισσότερες δουλειές αυτού του είδους ούτως ή άλλως μαθαίνεις στου κασίδη το κεφάλι αφού δεν εξαρτάται η ζωή κάποιου. Τώρα για όργανα; Φαντάζομαι ότι στην αρχή γλυτώνεις πολύ κόπο αν κάποιος σε διορθώνει. Κάτι σαν τα αθλήματα ένα πράμα.
  15. Επειδή έχω τρία κανάλια με μερικές δεκάδες εκατομμύρια views, επίτρεψέ μου να διαφωνήσω. Ο αλγόριθμος σου δείχνει ναι μεν με βάση τα ενδιαφέροντα σου, πλην όμως σου δείχνει ολη μερα και ξεδιάντροπα μόνο τα διάσημα κανάλια. Και αυτό γιατί αυτά τα κανάλια έχουν αποδείξει ότι σε κρατούν περισσότερη ώρα στην οθόνη σου πράγμα που σημαίνει ότι θα παρακολουθήσεις περισσότερη διαφήμιση. Να στο πω πιο απλά δεν υπάρχει κιθαρίστας στον πλανήτη πού να μπει στο youtube και να μην τρώει στη μάπα τουλάχιστον 10 φορές την ημέρα το Beato. Τι είναι ο Beato? Ένας από τους εκατομμύρια δασκάλους κιθάρας που υπάρχουν στον πλανήτη γη. Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί το Beato από τους άλλους δασκάλους κιθάρας που ανεβάζουν περιεχόμενο? Ότι είναι καλύτερος δάσκαλος? Όχι, αλλά το ότι κάνει πολύ καλύτερη τηλεόραση. Έχει την ικανότητα δηλαδή να σε κρατάει περισσότερη ώρα μπροστά από την οθόνη σου. Να σου θυμίσω ότι το βίντεο με το οποίο έγινε viral και "διάσημος" ήταν που έδειχνε τον γιο του που έχει perfect pitch και όχι κάτι που έκανε προσωπικά ο ίδιος. Υπό αυτή την έννοια λοιπόν, ο Beato και ο Μουτσινάς έχουν ένα κοινό. Ότι θα τους φας στη μάπα θες δεν θες εφόσον χρησιμοποιήσεις το αντίστοιχο μέσο. Και ότι κάποιος άλλος αποφασίζει ότι αυτή είναι η καλύτερη επιλογή για να παρακολουθείς μπροστά από την τηλεόραση ή το κομπιούτερ σου αντίστοιχα. Υπάρχουν άπειρα παραδείγματα κουλών κιθαριστών που κάνουν καριέρα στο youtube επειδή απλώς κάνουν καλή τηλεόραση. Ή μόλις βγει η γκόμενα με βυζιά να παίζει κιθάρα που θα κάνει τα 100πλάσια views από οποιονδήποτε απόφοιτο του Berklee. Αν αυτό δεν είναι τηλεόραση τότε τι είναι? Κατά τα άλλα τα courses που πληρώνεις δεν μπορώ να τα θεωρήσω προνόμιο του YouTube, αφού πάντα υπήρχαν σε βιντεοκασέτες κλπ. Ασε που και η tv εχει documentaries κλπ :) Καλό το YouTube αλλά μην το θεοποιήσουμε κιόλας. Μπορεί να προσφέρει πληροφορία αλλά μπορεί να προσφέρει και ψευδαίσθηση γνώσης, και ημιμάθεια. Τουλάχιστον όταν πας ένα ωδείο έχεις κάποια εχέγγυα ότι αυτά που θα μάθεις δεν είναι μπούρδες. Στο YouTube υπάρχει άπειρη μπούρδα και ένας αρχάριος πολλές φορές δεν είναι σε θέση να έχει κριτήριο να την αναγνωρίσει, οδηγούμενος με μαθηματική ακρίβεια σε λάθος κινήσεις, ημιμάθεια ή αμάθεια. Τις προάλλες ας πούμε είδα πασίγνωστο Έλληνα δάσκαλο κιθάρας της metal κατευθύνσης, να λέει ότι αν βάζεις τον αντίχειρα του αριστερού χεριού πάνω από την ταστιέρα (όπως ο hendrix) είναι λάθος μπορεί να οδηγήσει σε τραυματισμούς και σύστησε στο συγκεκριμένο βίντεο σε όσους τον βλέπουν να μην το κάνουν επειδή είναι λάθος. Και αυτός ο άνθρωπος εκπαίδευσε εκατοντάδες μαθητές κιθάρας τα τελευταία χρόνια.
  16. Update: Το Free-Way 5B5-01 switch που φαίνεται και στο βίντεο, το οποίο χωρίς να αλλάζει την εμφάνιση της Strat ή S-τύπου κιθάρας που έχεις, προσφέρει άλλους 5 συνδυασμούς μαγνητών. Συγκεκριμένα... Στους 5 κλασικούς συνδυασμούς: 1) neck 2) neck + middle (parallel) 3) middle 4) middle + bridge (parallel) 5) bridge Προσθέτει και τους 5 παρακάτω (σε αντίστοιχη σειρά): 6) neck >> middle (series) 7) neck + bridge (parallel) 8) neck >> bridge (series) 9) neck + middle + bridge (parallel) 10) middle >> bridge (series) Το θεωρώ εξαιρετικά καλοφτιαγμένο τόσο από θέμα λειτουργικότητας (το συνηθίζει πολύ εύκολα το χέρι και η σειρά των συνδυασμών είναι σωστά διαμορφωμένη) όσο κι από θέμα εμφάνισης (δεν αλλάζει τίποτα στο πώς δείχνει η κιθάρα, μέχρι και απαρατήρητος περνάς), και το προτείνω ανεπιφύλακτα σε όσους λατρεύουν το όργανο που ήδη έχουν, και απλά θέλουν να εμπλουτίσουν την ηχητική παλέτα αυτού για ειδικές περιστάσεις. Αναφορικά με τις νέες θέσεις, η (6) είναι κάτι σαν neck humbucker, οπότε προσφέρεται για πιο σκοτεινούς και ογκώδεις καθαρούς ήχους ή Les Paulικά γκάζια, η (7) είναι λες και ακούς Tele στη μεσαία θέση, η (8) είναι κάτι σαν μεσαία θέση μιας LP, η (9) είναι μάλλον αυτή με το λιγότερο χαρακτήρα, αλλά μπορεί να είναι χρήσιμη σε αρπίσματα και γενικά καθαρά παιξίματα, ενώ η (10) πλησιάζει την αίσθηση ενός bridge humbucker, ό,τι πρέπει δηλ. για γκάζια με λίγο παραπάνω όγκο. Προσωπικά ο λόγος που το αγόρασα ήταν επειδή πού και πού ένιωθα να μου λείπει ένας humbucker στο bridge, αλλά ταυτόχρονα δεν ήθελα και να χάσω κανέναν από τους υπάρχοντες 5 ήχους από τους εξαιρετικούς low output Alnico 5 μαγνήτες της Cutlass. Με τη θέση (10) έχω ακριβώς αυτό, ενώ επίσης γουστάρω πολύ και με τη θέση (7) για funky T-style ρυθμικά, αλλά και με την (6) για γλυκά γεμάτα καθαρά άλλου τύπου.
  17. Θα απαντήσω και στους δύο σας με δύο μόνο λέξεις. Elon Musk.
  18. Μήπως υπάρχουν άνθρωποι που παρακολουθούν τυφλά κάποιους άλλους και θέλουν να τους λένε τι να έχουν μιας και δεν είναι σίγουροι για τις επιλογές τους ή δεν έχουν τη τεχνογνωσία; Λέω κι εγώ. Υπάρχουν πολλά απαξιωμένα καλούδια και μάλλον ο Josh με το επιχειρηματικό του πνεύμα και την εμπιστοσύνη που απολαμβάνει μέσα απο το εκπαιδευτικό του κανάλι, συνδύασε το τερπνόν μετα του ωφελίμου. Γιατί όχι; Μήπως κάνει καλό και στον πλανήτη που βάζει πράγματα άχρηστα σε λειτουργία πάλι;
  19. Γιατί απορείς, θυμήσου τι έγινε με το TS-10.
  20. Έχω χρησιμοποιήσει το youtube 1. Για computer trableshooting (με διαφορά υπερέχει από ό,τιδήποτε άλλο) 2. Για music production- για music performance- για filmaking - για photography 3. Για παρουσίαση πραγμάτων που θέλω να αγοράσω 4. Για DIY μαστορέματα. 5. Για πρόγραμμα γυμναστικής - διατροφή. Βασικά για τα πάντα που θέλω να δοκιμάσω χωρίς ρίσκο . Και φυσικά για διασκέδαση. Βασικά για διασκέδαση βλέπω ΜΟΝΟ youtube (αν εξαιρέσω τις ταινίες) Στο 99% των περιπτώσεων βρήκα λύση. Δωρεάν. Μπορεί να είδα π.χ. 5 videos , και να μην ήταν το πρώτο, που μου έδωσε τη λύση αλλά την βρήκα στο τέλος. Αν ήθελα να βγάλω λεφτά από skills που απέκτησα από του youtube (π.χ. φωτογραφία) έβγαζα άνετα....αλλά βαριέμαι το full time τρέξιμο ή δεν με αφορά π.χ. να πάω σε γάμους.. Βγάζω part time...επιλεκτικά , όταν μου αρέσει και το αντικείμενο. Το youtube για εμένα είναι ό,τι καλλίτερο, με διαφορά μάλιστα, έχει να προσφέρει η νέα τεχνολογία στον τομέα internet.
  21. Και γι' αυτόν που "έχασε" τα ποδόσφαιρα, είναι λύση. "Χτυπάει" το ματς, και βλέπει τα χαϊλάιτς ασούμε. Και θα του φέρει κι ο αλγόριθμος άλλα ανάλογα παλαιότερα παιχνίδια από δίπλα, να δει, να χορτάσουν οι οφθαλμοί του μπαλίτσα.
  22. Όσοι παρακολουθείτε το κανάλι 60 Cycle Hum θα δείτε μια live streaming συζήτηση σχετικά με αυτό το θέμα. Εν ολίγοις το δημοφιλές κανάλι των JHS pedals καθώς επίσης και ο ιδιοκτήτης και στενός συνεργάτης του reverb παρουσίασαν μια ξεχασμένη σειρά πεταλιών της digitech με αποτέλεσμα εκεί που τα σκότωναν στο reverb, οι τιμές να ανέβουν. Ποια η γνώμη σας για αυτό; Πετάλια και εξοπλισμός που δεν έχουν ζήτηση, ξαφνικά γίνονται ανάρπαστα επειδή εμφανίστηκαν σε δημοφιλές κανάλι; Μήπως τελικά τα μεγάλα κανάλια του youtube "ανεβάζουν" και "κατεβάζουν" εξοπλισμούς;
  23. παραδόξως εμένα (που ξεκίνησα και το νήμα) μου έρχονται κάποια από αυτά που βλέπω τακτικά, αλλά έρχεται και πολλή σαβούρα. Δεν ξέρω πού κάνει λάθος. Αλλά πέρα από αυτό, δεν εξετάζω το θέμα αλγοριθμικά. Το εξετάζω ως τρεντ. Όλοι οι μπλογκερς κλπ ακόμα και οι σοβαροί (Beato/Michelmore κ.α) πλέον το θεωρούν απαραίτητο να βάλουν μουτσούνες και "κράχτες" και κλικ μπειτ τίτλους, που ειλικρινά ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ. Τελος πάντων, είπαμε. Είναι γκρίνια
  24. Μας έχετε πεθάνει με τον αλγόριθμο. Το ακούω σαν buzzword τελευταία από φερόμενους γνώστες του ίντερνετ με δίπλωμα στο Facebook/Instagram, που αποδίδουν όλα τα κακά του κόσμου σε αυτούς τους αλγόριθμους. Καλό είναι να καταλάβουμε πως ότι βλέπουμε μας προτείνουν. Και όσο πιο συγκεκριμένος είσαι στα βίντεο που παρακολουθείς τόσο θα βλέπεις ενδιαφέροντα πράγματα για εσένα για να επισκέπτεσαι τη σελίδα συχνότερα (που τους αφορά) και όχι Μουτσινάδες που λες, που μάλλον δεν σε ενδιαφέρουν. Το τι κάνει ο καθένας με μέσα σαν το youtube, είναι δική του υπόθεση. Μαθαίνει ή περνάει την ώρα του, ποτέ δεν είχαμε τόση χρήσιμη πληροφορία στα χέρια μας απο την πολυθρόνα του σπιτιού μας. Κάποιοι παίρνουν και πτυχία και κάποιοι σπουδάζουν μιας και υπάρχουν αναρτημένα ολόκληρα courses που είναι διαθέσιμα στην Ελλάδα για αυτόν που έδωσε πανελλήνιες και χρειάζεται βοήθεια αλλά και σε αυτόν που βρίσκεται στο Malawi και δεν έχει καν σχολείο ή ωδείο.
  25. Γνωρίζω ότι είμαι εξαίρεση, δεν αντιλέγω καθόλου. Ομολογώ ότι πιέστικα και πάρα πολύ. Όχι μόνο είχα πολύ ελεύθερο χρόνο, αλλά πίεσα τον εαυτό μου σε άθλια επίπεδα για να γίνει αυτό. Βέβαια, κανείς δεν χρειάζεται να πιεστεί τόσο. Εγώ το κανα σε 2 χρόνια, άλλος μπορεί να το κάνει σε 4-5 όπως πχ είναι μια σχολή. Και πάλι, γίνεται. Νομίζω το βασικότερο πρόβλημα είναι ότι (γενικά το internet) χρειάζεται μια τεχνολογική κατάρτηση για να μπορέσει κάποιος να το κατανοήσει, και να το αξιοποιήσει, για πραγματική εξέλιξη, και όχι απλά για ψυχαγωγία, που αφορά την πλειονότητα. Και λόγω αυτής της έλλειψης κατάρτησης, ο μέσος δημιουργός (youtuber) εκμεταλλέβεται είτε έμμεσα είτε άμεσα το σύστημα που έχει αναπτυχθεί πάνω σε αυτή την έλλειψη. Οι κακές διαφημήσεις είναι οκ. Τι να πουν και οι scammers...
  26. Προ αμνημονεύτων ετών και βάλε, υπήρχε ένα πολύ ωραίο και υψηλής αισθητικής κανάλι το sevenX, που έβαζε ωραία πράγματα,monty python, κλασσικές ταινίες στυλ Ποτέμκιν, Μισαλλοδοξία κλπ, τη Μαλβίνα στα ντουζένια της και τέτοια. Παράλληλα υπήρχε και το ΙΤΑ8 που έβαζε τσόντες και διαφημίσεις για ψησταριές. Τι από τα δύο εννοούμε λοιπόν ως τηλεόραση; Και στο youtube οι διαφορές και οι ποικιλία του περιεχομένου είναι ακόμα μεγαλύτερη. Πάντως όταν θέλω να δω εξοπλισμό, κλικάρω ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ σε βίντεο με τίτλο "tade petalaki NO TALKING", γιατί οι wannabe reviewers δεν παλεύονται με τίποτα. Και φυσικά δεν αντάλλαζα τους καλούς δάσκαλους της real life ούτε για 5000 τερα με βίντεο. Όμως τα βίντεο ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ήταν πολύ χρήσιμα εργαλεία, σε VHS φυσικά. Οπότε μπράβο στο youtube, έχει πολύ πράγμα ΑΛΛΑ πρέπει να έχει κάποιος αναπτυγμένο κριτήριο, γιατί είναι ΤΙΓΚΑ στο σκουπίδι και θέλει προσοχή.
  27. Εντυπωσιακό ομολογουμένως. Και δεν έχω πρόβλημα να αναθεωρήσω. Προφανώς είσαι μεγάλη εξαίρεση εάν κατάφερες να κάνεις master ένα γνωστικό αντικείμενο αποκλειστικά από YT και μπράβο. Ή ίσως παίζει ρόλο το ότι είχες απεριόριστο χρόνο. Κι αυτό διότι ως γνωστόν, όταν ψάχνεις για κάτι ο αλγόριθμος σου φέρνει τα "δημοφιλέστερα" αποτελέσματα με βάση τα analytics που μετράει (διάρκεια παρακολούθησης, ποσότητα engagements, προβολές), τα οποία φυσικά είναι ένα ελάχιστο κλάσμα των άπειρων διαθέσιμων βίντεο που δε θα δεις ποτέ, ενώ είναι πιθανώς πιο σχετικά (ή εξίσου) με αυτό που αναζήτησες. Φαντάσου στο σχολείο ή το πανεπιστήμιο να είχες καθηγητή τον πιο δημοφιλή, και όχι αυτόν που ακολουθεί σωστά το πρόγραμμα. Όλοι θα προτιμούσαν αυτόν που θα έβαζε ταινίες στην ώρα του μαθήματος από αυτόν που θα δίδασκε πραγματικά. Μπράβο και πάλι πάντως.
  1. Περισσότερα


  • Αγγελίες

  • Agenda

  • News

  • Ενημέρωση Covid-19

    • Τα Υπουργεία Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων λαμβάνουν επιπλέον μέτρα στήριξης εργαζομένων και επιχειρήσεων για την αντιμετώπιση των οικονομικών επιπτώσεων της πανδημίας τον Ιανουάριο.   Τα μέτρα αυτά είναι τα εξής: 1. Επέκταση των προσωρινών αναστολών εργασίας εργαζομένων με αποζημίωση ειδικού σκοπού σε επιπλέον κλάδους, με οριοθέτηση ποσοστού επί του απασχολούμενου προσωπικού που δύναται να τίθεται σε αναστολή. Από την 1η/1/2022 και έως τις 31/1/2022 έχουν ήδη δυνατότητα να θέτουν σε προσωρινή αναστολή το 100% των εργαζομένων τους αποκλειστικά οι επιχειρήσεις στους ακόλουθους κλάδους (Πίνακας Α): Νυχτερινά κέντρα και Μπαρ Αίθουσες συναυλιών και επαγγέλματα συναφή με τη μουσική. Υπενθυμίζεται ότι οι εργαζόμενοι που τίθενται σε προσωρινή αναστολή σύμβασης εργασίας είναι δικαιούχοι αποζημίωσης ειδικού σκοπού, αναλογικά για το διάστημα που τίθενται σε αναστολή, υπολογιζόμενης επί ποσού 534 ευρώ μηνιαίως.   Για το ανωτέρω χρονικό διάστημα καλύπτονται αναλογικά και οι πλήρεις ασφαλιστικές εισφορές, υπολογιζόμενες επί του ονομαστικού μισθού, από τον Κρατικό Προϋπολογισμό.   1.α. Από τις 14/1/2022 και έως τις 31/1/2022 επεκτείνεται η δυνατότητα να θέτουν σε αναστολή το 100% των εργαζομένων τους οι επιχειρήσεις στους ακόλουθους κλάδους (Πίνακας Β.1): Τέχνες του θεάματος και θέατρα Χώροι εκδηλώσεων και θεαμάτων Διοργάνωση γάμων και εκδηλώσεων Παιδότοποι. 1.β. Από τις 14/1/2022 και έως τις 31/1/2022 επεκτείνεται η δυνατότητα να θέτουν σε αναστολή έως 25% των εργαζομένων τους και τουλάχιστον έναν εργαζόμενο οι επιχειρήσεις στους ακόλουθους κλάδους (Πίνακας Β.2): Εστίαση Υπηρεσίες τροφοδοσίας εκδηλώσεων (catering) Ξενοδοχεία Ταξιδιωτικά γραφεία και υπηρεσίες κρατήσεων Κινηματογράφοι Οργάνωση συνεδρίων και εμπορικών εκθέσεων Γυμναστήρια Αθλητική εκπαίδευση και αθλητικές δραστηριότητες Σχολές χορού Φυσική ευεξία Πάρκα αναψυχής και θεματικά πάρκα Καζίνο. → Το κόστος της επέκτασης του μέτρου εκτιμάται σε 30 εκατ. ευρώ για το υπόλοιπο του μηνός Ιανουαρίου. 2. Ειδικό πρόγραμμα ενίσχυσης επιχειρήσεων επιλεγμένων κλάδων που πλήττονται σημαντικά, από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων Οι επιλέξιμοι κλάδοι περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων: Οργάνωση συνεδρίων και εμπορικών εκθέσεων Οργάνωση εκδηλώσεων Υπηρεσίες τροφοδοσίας εκδηλώσεων (catering) Σχολές χορού Νυχτερινά κέντρα διασκέδασης. Προϋποθέσεις εφαρμογής: Μείωση τζίρου μεταξύ 2019 και 2020 άνω του 50%. Ύψος ενίσχυσης: 8% επί του τζίρου του 2019. Ανώτατο όριο ενίσχυσης: 400.000 ευρώ. → Το κόστος του μέτρου εκτιμάται σε 42 εκατ. ευρώ, με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ-REACT EU. 3. Αναστολή καταβολής της δόσης Ιανουαρίου 2022 ρυθμισμένων οφειλών στη φορολογική διοίκηση επιχειρήσεων που πλήττονται σημαντικά και εργαζομένων των οποίων η σύμβαση εργασίας τίθεται προσωρινά σε αναστολή Στις επιχειρήσεις που πλήττονται σημαντικά (σύμφωνα με τη λίστα ΚΑΔ των οποίων το 100% των εργαζομένων δύναται να τεθεί σε προσωρινή αναστολή εργασίας ως ανωτέρω), παρέχεται η δυνατότητα αναστολής καταβολής της δόσης Ιανουαρίου 2022 ρυθμισμένων οφειλών στη φορολογική διοίκηση και η αποπληρωμή της μετατίθεται στο τέλος της ισχύουσας ρύθμισης. Για τους εργαζόμενους ανά την επικράτεια των οποίων η σύμβαση εργασίας τίθεται σε αναστολή, παρέχεται η δυνατότητα αναστολής καταβολής της δόσης Ιανουαρίου 2022 ρυθμισμένων οφειλών στη φορολογική διοίκηση και η αποπληρωμή της μετατίθεται στο τέλος της ισχύουσας ρύθμισης. Τους σχετικούς πίνακες ΚΑΔ που δικαιούνται αναστολή εργασίας από 1/1/2022 σε ποσοστό 100%, θα τους βρείτε στη σελίδα του Υπ. Εργασίας.
  • Δημοφιλείς συμμετοχές

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.