Προς το περιεχόμενο

Γνώμες για KORG M3


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 80
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εντάξει ρε παιδιά, κι εγώ προτιμώ να βγάζω laptop στο live και να κάνω τα πάντα όπως ακριβώς στο σπίτι μου αντί να τα φορτώνω στο πλήκτρο. Αυτό είναι ο τρόπος δουλειάς του καθενός, δεν μιλάμε γι' αυτό τώρα.

Αντιθέτως, ο eye λέει ότι δεν υπάρχουν πλέον πολλοί που να έχουν πρόσβαση σε έναν υπολογιστή για να φτιάξουν μουσική και αντ' αυτού να προτιμούν τα sequencers που έχουν τα workstations. Λογικό μου ακούγεται...

 

Προσωπικά, η τελευταία φορά που έφτιαξα ολόκληρο κομμάτι μέσω του sequencer στο keyboard μου ήταν γύρω στο 2002, λίγο πριν μου αφήσει χρόνους το Trinity με το οποίο έπαιζα τότε. Από τη στιγμή που έκανα μια φορά τη διαδικασία μέσω του υπολογιστή, δεν ασχολήθηκα ξανά με sequencer σε workstation.

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα δεν καταλαβαίνεις ότι δεν μπορούν αυτά τα όργανα να κρατήσουν την τιμή τους γιατί συνεχώς εξελίσσονται?

 

Οι λόγοι για τους οποίους ένα όργανο έχει διάφορες τιμές ανά τους καιρούς είναι πολυποίκιλοι και δεν είναι απλά "θέμα εξέλιξης". Εν προκειμένω περισσότερο μετράει η φήμη και ακόμα χειρότερα το word of mouth παρά η *υποτιθέμενη εξέλιξη*. Ακόμα και στο ίδιο το OASYS δεν υπάρχει τίποτε νεωτεριστικό και καμμία εξέλιξη σε σχέση με το ήταν διαθέσιμο στην αγορά την στιγμή που εμφανίστηκε, πέραν του ότι επιτέλους το έκαναν διαθέσιμο. Το πλασάρισμα του OASYS ως workstation ήταν καθάρα, ξεκάθαρα και πεντακάθαρα θέμα marketing της Korg.

 

Το dx 7 όμως μπορεί να την κρατήσει διότι εδώ μιλάμε για πρωτόκολο σύνθεσης ήχων που δεν έχει αλλάξει δραματικά από το παρελθόν.

 

Η σύνθεση ήχων που χρησιμοποιείται στο DX7 είναι ποιά ακριβώς;;;; Γνωρίζεις πως άλλαξε στο SY-77 ?? Είναι θέμα σύνθεσης ή ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ σύνθεσης;

 

Α, και κάτι ακόμη, πολύ σημαντικό : ο ρυθμός απαξίωσης ενός workstation είναι κάτι το ασύλληπτο. Προσπαθείστε να θυμηθείτε ένα workstation του παρελθόντος που να έχει "κρατήσει" τιμή στην αγορά των μεταχειρισμένων, ειδικά σε σχέση με άλλα όργανα της εποχής του. Όσο περισσότερο ένα synth εντάσσεται στην κατηγορία "workstation" (ενσωματωμένο sequencer / ενσωματωμένα πολλά εφέ / πολλά midi κανάλια / floppy drives κλπ) ΤΟΣΟ πιο ξεφτιλισμένο θεωρείται (συχνά αδίκως).

 

Συμφωνώ.

 

Εγώ προσωπικά θεωρώ την ιδέα του workstation ως εχθρό του κόσμου των synths (πιο πολύ γουστάρω το Blofeld π.χ.) διότι είναι μία εντελώς μαρκετινίστικη προσέγγιση των σύγχρονων αναγκών του keyboard player, η οποία θα μπορούσε να λείπει και να είχαμε (στα ίδια λεφτά) καλύτερα όργανα..

 

Συμφωνώ εν μέρει. Δεν την θεωρώ απαραίτητα εχθρό, όσο εχθρός είναι η νωθρότητα και η έλλειψη υπομονής ή γνώσεων, αλλά ΣΙΓΟΥΡΑ θα μπορούσαμε να έχουμε ακόμη καλύτερα όργανα.

 

Έτσι ξηγιέται η Korg.

 

Hallelujah. Δεν μπορεί να δει κανείς το πως το marketing της Korg επηρρεάζει το τι δίνει στην αγορά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμα και στο ίδιο το OASYS δεν υπάρχει τίποτε νεωτεριστικό και καμμία εξέλιξη σε σχέση με το ήταν διαθέσιμο στην αγορά την στιγμή που εμφανίστηκε, πέραν του ότι επιτέλους το έκαναν διαθέσιμο. Το πλασάρισμα του OASYS ως workstation ήταν καθάρα, ξεκάθαρα και πεντακάθαρα θέμα marketing της Korg.

Για την ακρίβεια, όλα όσα βάλανε στο Oasys (ή σχεδόν όλα) ήταν στη διάθεση της Korg τουλάχιστον μιά 10ετία νωρίτερα. Αντί να βγάλουν το Oasys το '95, το έβγαλαν το 2005 και στο ενδιάμεσο μια ντουζίνα όργανα που τους έφεραν τρελά φράγκα. Ας όψεται η Oasys PCI card που πήγε άπατη όταν βγήκε... ::)

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την ακρίβεια, όλα όσα βάλανε στο Oasys (ή σχεδόν όλα) ήταν στη διάθεση της Korg τουλάχιστον μιά 10ετία νωρίτερα. Αντί να βγάλουν το Oasys το '95, το έβγαλαν το 2005 και στο ενδιάμεσο μια ντουζίνα όργανα που τους έφεραν τρελά φράγκα. Ας όψεται η Oasys PCI card που πήγε άπατη όταν βγήκε... ::)

 

Για την ακρίβεια ήταν πολύ πιο πριν. H πλατφόρμα OASYS ήταν ένα best-of των τεχνολογιών που κατείχε η Korg οι σημαντικότερες από τις οποίες ήταν αγορασμένες από άλλες εταιρείες. Μιλάω για το phsyical modeling, για την ανάπτυξη του οποίου η Yamaha χρηματοδοτούσε το Stanford (όπως έγινε και στην περίπτωση του DX7), το οποίο έγινε διαθέσιμο για πρώτη φορά στο VL-1, αλλά για άλλη μιά φορά ο κόσμος δεν κατάλαβε περί τίνος πρόκειται και ένα υπέροχο synthesizer πήγε στράφι.

 

Η άλλη τεχνολογία είναι η Vector Synthesis την οποία η Korg αγόρασε από την Yamaha, η οποία Yamaha την αγόρασε από την Sequential Circuits όταν η τελευταία έκλεισε τις πόρτες της περίπου το 87. Μετά ο μανωλιός έβαλε τα ρούχα αλλιώς, άλλαξε το όνομα από Vector Synthesis σε Wave Sequencing και βγήκε το Wavestation. Παραλλαγές της εν λόγω τεχνικής υπήρχαν και στη σειρά 01 αν θυμάμαι καλά.

 

Επίσης η τεχνολογία KARMA είναι proprietary τεχνολογία του Stephen Kay με άδεια χρήσης στην Korg. Όταν βγει το KARMA Creator, το οποίο θα δουλεύει ανεξαρτήτως πλατφόρμας, τότε τι το *καινούριο* θα παρουσιάσει η Korg για να *εντυπωσιάσει*. 6000 audio κανάλια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως η όλη ιστορία πέρι κατωτερότητας των workstation έχει ξεκινήσει κάτα ένα τεράστιο ποσοστό απο κάποιους ερασιτέχνες μουσικούς οι οποίοι αφιερώνουν ατελείωτες ώρες για την δημιουργία του ιδανικού ήχου. Αυτοί λοιπόν ξενέρωσαν με την ιδέα ότι αρχικά τα workstations δεν προσφέραν μια ιδανική πλατφόρμα ηχοσύνθεσης, πράγμα που αλήθευε , απο εκεί και πέρα το θέμα απλώς φούσκωσε γιατί τα workstation άρχισαν να μπαίνουν στα λυμέρια των υπολοίπων σύνθ , αναπτήσωντας ένα πολυ καλο περιβάλλον ηχοσύνθεσης.

 

Σε επαγγελματικό επίπεδο κατί τέτοιο φυσικά δεν ισχύει , μιας και πολλοί επαγγλματιες τα χρησιμοποιούν κατά κόρον ως ακρογωνιαίους λίθους στην μουσική τους. Και πολύ περισσότερο γιατί τα workstation προσφέρουν τα καλύτερα presets στην αγορά. Και oι επαγγελματίες βασίζονται κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό στα presets λογο πιεσμένουν χρόνου.

 

Βασικά και εγώ ήμουν σε δίλημα να αγοράσω το motif ή το virus, δεν χρειάζεται βέβαια να πώ οτι πολύ μου παρουσιάζαν το virus απείρως καλύτερο απο το motif. Όχι βέβαια ότι δεν έχει μια αρκετά ισχυρή μηχανή ηχοσύνθεσης το VIRUS. Αλλά όσες φόρες να πήγαινα στο νακα να το ακούσω , κάτι μου έφταιγε. Δεν με πείθανε τα pads presets που ήταν κάτι πολυ σημαντικο για μένα. Aποφάσισα λοιπόν να ακούσα και το motif αν και σχεδόν είχα αποφασίσει να αγοράσω το VIRUS . Απλώς έμεινα , τα presets του δεν είχαν απολυτως καμμία σχέση με του VIRUS ή κανενός VST συνθ που είχα ακούσει. Ήτν απλούστατα οτι καλύτερο είχα ακούσει. Συνέχισε να με προβληματίζει οτι ήταν και καλά κατώτερο σε θέματα δημιουργία ήχων όπως άκουγα. Με έκπληξη ανακάληψα ότι μόνο κατώτερο δεν ήταν και ότι υπήρχε πάρα πολυ κόσμος που δημιουργούσε ήχους στηριζόμενος προς μεγάλη μου έκπληξη όχι σε εξωτερικά δείγματα αλλά στα ήδη έτοιμα, δημιουργόντας ήχους μοναδικούς που τίποτα δεν είχαν να ζηλέψουν απο άλλα συνθ.

 

http://www.motifator.com/forums/postlist.php?Cat=1,2,4&Board=voices

 

Και έκει για μένα έγινε ξακάθαρο το θέμα. Το Virus πρόσφερε wavetables, granular, fm , subsocilators .Αλλά έχανε στο πιο βασικό , δεν είχε το σωστό πρωτεύον υλικο, δεν είχε το ετοιματζίδικο αν θέλετε. Απο την άλλη το ΜΟΤΙΦ το είχε , αλλά αντίθετα με ότι πιστεύαν οι περισσότεροι μπορουσε να βγάλει εξίσου μεγάλη πρωτοτυπία λόγω layering αλλά και επειδή είχε και πολλά κοινά με τα συμβατικά synth, όπως dual filters, mod matrix, complex envelops και μεγάλο σύνολο κορυφαίο σε ποιότητα εφε. Αλλά ήταν φιλικό προς τον χρήστη που δεν ήθελε να ασχοληθει με τις ώρες με την δημιουργία ήχων. Και για μένα αυτό έκανε την τεράστια διαφορά. Βέβαια αργότερα μετά την αγορά του ΜΟΤΙΦ συνειδητοποίησα ότι λίγο πολυ το ίδιο ισχύει με όλα τα workstations. Ανακάλυψα ότι υπήρχαν workstation που μπορούσαν να ξεπεράσουν κάθε άλλο συνθ σε θέματα ηχοσύνθεσης, o φίλος underground με μύησε στην τεχνλογια VAST της Kurzweil και φυσικά στον νοίζ άκουσα γαι το ανεπανάληπτο Alesis fusion που μάλλον αυτό θα έπρεπε να είχα αγοράσει.

 

Και απο τότε πιστεύω ότι το wokstation είναι το καλύτερο είδος σύνθ, oικνομικό , φορητό , αποτελεσματικό , εύκολο και άμεσα συνδεδεμένο με την δημιουργία ήχων αλλά και την δημιουργία μουσικής. Για μένα είναι και θα είναι για πάντα το μεγαλύτερο επίτευγμα της μουσικής τεχνολογίας.

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kilon η ευγένειά σου με σκλαβώνει. Σε πληροφορώ πάντως ότι το μυαλό μου είναι μια χαρά. Να ξέρεις ότι η επιθετικότητά σου δείχνει πως κατά βάθος νιώθεις ανασφάλειες. Μάλλον θα είναι από την επιθυμία σου να αυτοεπιβεβαιωθείς. ΟΚ ρε φίλε, έκανες την καλύτερη αγορά του κόσμου. Είσαι ο κορυφαίος στην επιλογή μηχανημάτων, και τα αποκτήματά σου είναι αξιοσέβαστα, αξιοζήλευτα και άκρως επιθυμητά από όλους.

 

Αισθάνεσαι καλύτερα τώρα?  :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kilon η ευγένειά σου με σκλαβώνει. Σε πληροφορώ πάντως ότι το μυαλό μου είναι μια χαρά. Να ξέρεις ότι η επιθετικότητά σου δείχνει πως κατά βάθος νιώθεις ανασφάλειες. Μάλλον θα είναι από την επιθυμία σου να αυτοεπιβεβαιωθείς. ΟΚ ρε φίλε, έκανες την καλύτερη αγορά του κόσμου. Είσαι ο κορυφαίος στην επιλογή μηχανημάτων, και τα αποκτήματά σου είναι αξιοσέβαστα, αξιοζήλευτα και άκρως επιθυμητά από όλους.

 

Αισθάνεσαι καλύτερα τώρα?  :) 

εχει και τα δικια του ομως το παιδι...
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης, για να εξομοιωθεί η συμπεριφορά του Moog VCF θα πρέπει να εξομοιωθεί επακριβώς η συμπεριφορά του resonance σε σχέση με τις συχνότητες στο pass-band. Θες 2-3 papers από πανεπιστήμια που να αποδεικνύουν ότι αυτό δεν μπορεί να επιτευχθεί σε ψηφιακά συστήματα;

 

Δεν τα γνωρίζω αλλά υποθέτω ότι πραγματικά λένε ότι δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα, όχι ότι ένα ψηφιακό σύστημα δεν θα το καταφέρει ποτέ. Και από ένα σημείο κι έπειτα, μερικές λεπτομέρειες δεν θα είναι και διακριτές στην ανθρώπινη ακοή, ο οποίος βέβαια είναι και υποκειμενικός και μη μετρήσιμος παράγοντας.

 

Δεν καταργήθηκαν τα synthesizers επειδή βγήκαν τα workstations και ούτε πρόκειται να γίνει αυτό. Γιατί; Γιατί υπάρχουν ηχοχρώματα, δυνατότητες και ευελιξίες σε άλλα synthesizer που τα workstations απλά δεν μπορούν ούτε να τα πλησιάσουν.

 

Εγώ ακριβώς το αντίθετο θα έλεγα - αν και κολλημένος με τα αναλογικά συνθ, αναγνωρίζω ότι ένα από τα strong/selling points των workstations είναι η ευελιξία τους και η δυνατότητα να παίρνουν δυνατότητες των αναλογικών και να τις πηγαίνουν παραπέρα, πχ. με καινούργια φίλτρα - διασταύρωση παλιών αναλογικών.

 

Αυτό ανάγεται στις δυνατότητες της νέας ψηφιακής τεχνολογίας, πχ. το νέο hardware synth της Arturia θα μπορεί να πάρει τους osc ενός ARP, να τους περάσει από φίλτρο ενός Minimoog, μετά από LFOs ενός Jupiter κ.ο.κ. Και για τους μεμονωμένους ήχους, ακόμη και αν πει κάποιος ότι η προσομοίωση απέχει κάπως από το real thing, it's damn close και θα γίνεται συνεχώς καλύτερο...

 

 

 

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου