Προς το περιεχόμενο

4 mic drum recording (G.Johns revisited)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

...για την ακρίβεια ο G.Emmerick ήταν αυτός που εισήγαγε το close & multimicing drum recording στους Beatles (και πιθανότατα στο Abbey Road εν γένει...) αντικαθιστώνας τον Norman Smith στην θέση του μηχανικού ήχου....και αφήνωντας πίσω του το "κλασσικό" 3 mic setup της εποχής (και των πρώιμων beatles άλμπουμ) ξεκίνησε να τοποθετεί κοντινά μικρόφωνα στο ταμπούρο και στα τομ φτάνωντας σταδιακά στα 10-12 μικρόφωνα του "abbey road"

 

 

 

Οκ. Αλλά τώρα θα σκάσω, στον ύπνο μου το είδα; ;D Δεν μιλάω για routine recording στα “abbey road”, απλά νομίζω έκανε και κάποια takes με ένα mic. Επιφυλάσσομαι να το ψάξω τις επόμενες ημέρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 50
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Guru

Οκ. Αλλά τώρα θα σκάσω, στον ύπνο μου το είδα; ;D Δεν μιλάω για routine recording στα “abbey road”, απλά νομίζω έκανε και κάποια takes με ένα mic. Επιφυλάσσομαι να το ψάξω τις επόμενες ημέρες.

 

...σίγουρα δεν το είδες στον ύπνο σου  :)

 

Υπάρχουν απίστευτες ιστορίες σχετικά με το πως έχουν ηχογραφηθεί τα τύμπανα σε άπειρα κομμάτια ειδικά από μπάντες όπως οι Beatles, Beach Boys, Zeppelin, The Who και άπειροι ακόμη.... από το When the Levee Breaks των Zeppelin και την ηχογράφηση των τυμπάνων στον διάδρομο έξω από το recording room με μόνο 2 μικρόφωνα ως αποτέλεσμα τυχαίας ανακάλυψης (by the way ηχογραφήθηκε από τον Andy Johns, αδερφό του Glyn Johns περί ου ο λόγος στο συγκεκριμένο τόπικ) έως το κλασσικό break στο In the air tonight του P.Collins στο πέτρινο δωμάτιο του Townhouse που προσδιόρισε σε μεγάλο βαθμό των ήχο των τυμπάνων μιας ολόκληρης δεκαετίας (και πάλι αποτέλεσμα "ατυχήματος" μέσω του listen mic compressor μιας ssl 4000).

 

....και χιλιάδες ακόμη πανέμορφες ιστορίες....ίσως κάποιες λίγο "φουσκωμένες" ίσως κάποιες εντελώς φανταστικές.....

 

Το νόημα πίσω από όλα αυτά όμως παραμένει αφενός η τεράστια σημασία και συμμετοχή του χώρου στην τέχνη των ηχογραφήσεων και αφ'ετέρου η καταλυτική συμμετοχή στο επιτυχημένο και μοναδικό αποτέλεσμα του πειραματισμού και της διαρκούς αναζήτησης ανήσυχων ανθρώπων (μηχανικών και μουσικών) πέρα από την (αναγκαία και πάντα επιθυμητή) γνώση και εφαρμογή των καθιερωμένων.

 

 

...πάρτε και ένα τελευταίο βιντεάκι

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίο θέμα παιδιά!

 

Αν και δεν είμαι πολύ οπαδός της Glyn Johns, μου αρέσουν οι ηχογραφήσεις με λίγα μικρόφωνα και ειδικά αν ο χώρος (το σημαντικότερο) έχει καλές προδιαγραφές και μουσικό ήχο, τότε τα close mics μπορούν να γίνουν συμπληρωματικά αν όχι προαιρετικά.

 

Η Glyn Johns όντως μου αφήνει μια εντύπωση κενού χώρου στο κέντρο και έτσι καταλαβαίνω απόλυτα την τοποθέτηση μικροφώνου από τον Νικόδημο μπροστά ακριβώς από τα τύμπανα για να παίξει τον διπλό ρόλο γεμίσματος κέντρου/ενίσχυσης χαμηλών κάσας

 

Πάντως πιστεύω ότι ακόμη και με 2 μικρόφωνα μπορείς να πετύχεις ικανοποιητικό αποτέλεσμα. Αυτό το κατάλαβα στον καινούργιο μας χώρο που τον επιμεληθήκαμε ειδικά για τα τύμπανα.

Στις δοκιμές μας με τα room mics, τολμώ να πω ότι πλησίασα πολύ (τυχαία φυσικά) στον zeppelin ήχο με 2 room mics σε ortf (ή spaced pair δεν θυμάμαι καλά).

 

Το αποτέλεσμα με ξάφνιασε ευχάριστα και με έπεισε ότι μάλλον το live room "έκατσε" καλά που λέμε. (ακολουθεί wav δείγμα για να πάρετε μια ιδέα)

 

Νικόδημε να μην ξεχάσω να σε ευχαριστήσω και εγώ για τα δείγματα με τον εξαίρετο ντράμμερ.

Αλήθεια θα κάνεις κάποιο project ή ήταν απλές δοκιμές?

test_room_recording_emmono_grizo_studio.wav

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά περάσαμε πολύ ώρα κουνώντας μικρόφωνα, πάνελς και ανοιγοκλείνωντας πόρτες  ;D

 

Θα παρω 2 πορτες, μερικα πανελ και τον ΝΤΡΑΜΕΡ σου! ;D

 

Ενα αποτελεσμα που αναδεικνυει την ομορφια της λιτοτητας οταν αυτη ερχεται σε

συνδιασμο με την γνωση και την λογικη.

 

Μπραβο σας!

Kαι το μικροφωνο της Barbie μια χαρα ηχογραφει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Το αποτέλεσμα με ξάφνιασε ευχάριστα και με έπεισε ότι μάλλον το live room "έκατσε" καλά που λέμε. (ακολουθεί wav δείγμα για να πάρετε μια ιδέα)

 

 

ΕΕεεεπππ που πας. Σειρα μου τωρα. Για δωσε λεπτομεριες ;D

Kαι το μικροφωνο της Barbie μια χαρα ηχογραφει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΕΕεεεπππ που πας. Σειρα μου τωρα. Για δωσε λεπτομεριες ;D

 

Το μόνο που θυμάμαι είναι τα mics ;D ;D Αkg c2000B

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανπιστευταμπλ  ;D

 

Βρε θηριο δεν θυμασαι?!?!

Χχχουμμμ. Η πολλα μικ εχεις η... μονο αυτα τα 2!  ;)

Kαι το μικροφωνο της Barbie μια χαρα ηχογραφει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είπαμε..2 mic technique...το συγκεκριμένο ζευγάρι το χρησιμοποιώ πάντοτε για stereo room. :)

Στα τύμπανα φτάνω ως τα 14 αλλά το συγκεκριμένο δείγμα είναι 2.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ανοιγεις νεο θεμα ως προς το

 

"...το live room "έκατσε" καλά..."

 

γιατι αυτο μαλλον το παρασπαμαραμε? ::)

 

 

Kαι το μικροφωνο της Barbie μια χαρα ηχογραφει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ανοιγεις νεο θεμα ως προς το

 

"...το live room "έκατσε" καλά..."

 

γιατι αυτο μαλλον το παρασπαμαραμε? ::)

 

 

 

To 'xω σκοπό αλλά με συνοδεία ..φωτορομάντζου. :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου