Προς το περιεχόμενο

Επειδή τα ξύλα τελικά κάνουν τη διαφορά.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

apollo-oh-no-not-again.jpg

 

Πραγματικα μας ανοιξε τα ματια παντως... ;D...μαθαμε οτι ενα βαρυτερο σωμα ειναι πιο πριμο απο ενα ελαφρυ... ::)...το εχουμε πει εδω μεσα τουλαχιστον....400 φορες και στα υπολοιπα κιθαριστικα φορουμ αλλες 5.000...

 

σε ευχαριστουμε Custom Shop... ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ό,τι κι αν πιστεύετε φίλοι, ακούστε τι λέει ο Mike Eldred της Fender Custom Shop. Έχει ενδιαφέρον...

 

Φίλε μου δε το λέω για σένα να σε κοροϊδέψω ή ότιδοίποτε άλλο.

 

Πολύ σωστά τα λέει ο τύπος άλλο τόσο σωστός είσαι και εσύ που θέλησες να το μοιραστείς μαζί μας.

 

Άσχετα αν το γνωρίζουν οι πιο πολλοί ή το 99% των κιθαριστών,σημασία έχει η προθυμία σου που θέλησες να το μοιραστείς μαζί μας.

 

Η πλάκα είναι ότι(δεν το λέω για να θίξω εσένα ή το βιντεάκι σου)το άκουσμα από το χτύπημα μου θύμισε επιλογή καρπουζιού ;D ;D ;Dείναι και καλοκαιράκι και ήρθε ταμάμ.

Flying High Again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Σίγουρα τα ξύλα παίζουν τον ρόλο τους, αλλιώς θα φτιάχναμε πλαστικές κιθάρες και θα ξενιάζαμε με ηχοχρώματα και συχνότικές συμπεριφορές.

Βέβαια το τελικό αποτέλεσμα, όταν μπούν όλα τα μέρη μιάς κιθάρας μαζί, γίνεται τόσο πολύπλοκο, και τις περισσότερες φορές ανεξέλενχτο.

 

Για παράδειγμα, τα συγκεκριμένα σώματα είχαν θεμέλια συχνότητα, περίπου F το alder και D το ash. Οταν όμως τοποθετηθούν το μπράτσο, τα κλειδιά, η γέφυρα, οι μαγνήτες με τα κουμπιά και όλα τα υπόλοιπα, τότε το συχνοτικό αποτέλεσμα ξεφεύγει κατά πολύ.

Με λίγο πιό βαρείς ή ελαφρείς μαγνήτες και κλειδιά, το αποτέλεσμα αλλάζει. Χώρια και το τελικό λούστρο, που κι αυτό παίζει το ρόλο του.

 

Το δικό μου συμπέρασμα όλα αυτά τα χρόνια παίζοντας με εκατοντάδες κιθάρες;

Aν ακούγεται ΚΑΛΑ, μην αλλάζεις ΤΙΠΟΤΑ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για παράδειγμα, τα συγκεκριμένα σώματα είχαν θεμέλια συχνότητα, περίπου F το alder και D το ash.

 

και επισης  τα σωματα που θα φτιαξουμε απο ενα αλλο ΔΕΝΤΡΟ ash/alder (η ακομα και απο ενα αλλο μερος των ΙΔΙΩΝ δεντρων ) μπορει να εχουν εντελως διαφορετικα ΒΑΡΗ ,οποτε ακομα δεν μπορω να καταλαβω τι θελει να μας πει ο...ποιητης...

 

το ΒΑΡΟΣ οντως παιζει ρολο ,φυσικα με το που θα γινει κιθαρα με μπρατσο και hardware τα πραγματα γινονται πιο περιπλοκα οπως σωστα λεει και ο ΜΑΚΑΜ....αλλα μια και κανεις

δεν μπορει να μας εγγυηθει το βαρος ενος...δεντρου αναλογα με το ειδος του..και παλι δεν βλεπω το λογο να σκαμε ιδιαιτερα..

 

αλλα βεβαια τα εχουμε συζητησει τοσες...χιλιαδες φορες αυτα εδω μεσα που οποιος ενδιαφερεται μπορει γραφοντας την λεξη "ξυλα" ή "κσυλα" στο ψαχτηρι μας να διαβαζει εναν....πακτωλο συμπερασματων,γνωσεων,αψιμαχιων και ..παρανοιας για...ΜΕΡΕΣ... ;D

 

προσωπικα πιστευω οτι ενα ΕΛΑΦΡΥ σωμα απο οτιδηποτε ειδος ξυλου και ενα σχετικα παχυ και ακαμπτο μπρατσο ειναι μια πολυ καλη συνταγη ,σε συνδιασμο με ελαφρυ vintage hardware & low output μαγνητες για κλασσικο FENDER ηχο.

 

 

Σίγουρα τα ξύλα παίζουν τον ρόλο τους, αλλιώς θα φτιάχναμε πλαστικές κιθάρες και θα ξενιάζαμε με ηχοχρώματα και συχνότικές συμπεριφορές.

 

Φυσικα υπαρχουν εξαιρετικες κιθαρες φτιαγμενες απο πλαστικό ή ακομα και απο..πεπιεσμενο χαρτι που εχουν φοβερο ηχο....(και αυτο βεβαια που λεω λαθος ειναι μια και η...ηλεκτρικη κιθαρα ΔΕΝ εχει ηχο...παρα μονο αν την συνδεσουμε με ΤΟΝ κυριο παραγοντα διαμορφωσης του ηχου δηλ.τον ΕΝΙΣΧΥΤΗ)

 

Να ας πουμε μια....χαρτινη

 

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα τα ξύλα παίζουν τον ρόλο τους, αλλιώς θα φτιάχναμε πλαστικές κιθάρες και θα ξενιάζαμε με ηχοχρώματα και συχνότικές συμπεριφορές.

Φτιάξαμε και από αυτές ;D...και έχουν τις δικές τους συχνοτικές συμπεριφορές και ηχοχρώματα ;)

http://www.customshop.gr/?btp_work=the-fiber-guitar

 

μαθαμε οτι ενα βαρυτερο σωμα ειναι πιο πριμο απο ενα ελαφρυ... ::)

...και μετά...ανακαλύψανε το ποντεσιόμετρο του tone ;)

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και μετά...ανακαλύψανε το ποντεσιόμετρο του tone

 

& μετα τους διαφορους τυπους ΜΑΓΝΗΤΩΝ και τους ενισχυτες αλλα και τα εφε...

 

τι σου ειναι ρε η τεχνολογια... ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Φτιάξαμε και από αυτές ;D...και έχουν τις δικές τους συχνοτικές συμπεριφορές και ηχοχρώματα ;)

http://www.customshop.gr/?btp_work=the-fiber-guitar

...και μετά...ανακαλύψανε το ποντεσιόμετρο του tone ;)

 

Ουάχ ουάχ ουάχ... ξεκαρδιστικό  ;D

 

Άσε φίλος και εδώ σε πρόλαβε η 7ενδερ: Custom Plexiglas Precision Bass , custom-ordered by Garry Beers of INXS, made in Fender Custom shop by John Page and Michael Stevens- 1989. Τιμή: $25,000.00 για την πλαστικούρα. (αίσχος, ντροπή και όνειδος)  :P

 

BF2858.thumb.jpg.3cdb7af592e61c0b75d529491918f340.jpg

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ουάχ ουάχ ουάχ... ξεκαρδιστικό  ;D

Ξεκαρδιστικό ή όχι...μήπως το συγκεκριμένο θέμα πρέπει να προσκοληθεί στο...

"οι ιδέες ενός φιλοσόφου για τις ιδέες" !!!!!

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου