Προς το περιεχόμενο

Parents Music Resource Center (PMRC)


ez

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

 

Ομολογώ πως δεν ήξερα λεπτομέρειες για το θέμα - αν και δεν με εκπλήσσει καθόλου η ύπαρξη του, δεδομένου του μεγέθους του πουριτανισμού στις ΗΠΑ - και μιά και φάνηκε θέμα για τον Frank Zappa, είπα, αυτά που βρήκα να τα μοιραστώ μαζί σας.

Μπορεί να είναι "old news", αλλά με κάποιο τρόπο βρίσκουν πάντα γόνιμο έδαφος σε μουχλιασμένα μυαλά κι επανέρχονται με διάφορες μορφές...

http://en.wikipedia.org/wiki/Parents_Music_Resource_Center

 

Αντιγράφω απο τη Μηχανή του Χρόνου στο News247:

 

Ο μεγαλύτερος εχθρός των μακρυμάλληδων «Σατανιστών» της μέταλ και πανκ σκηνής τη δεκαετία του ’80, ήταν μία ξανθιά κυρία με το όνομα Τίπερ Γκορ. Ήταν η σύζυγος του Γερουσιαστή και μετέπειτα Αντι-Προέδρου των Η.Π.Α., Αλ Γκορ.

 

Το 1985, η Γκορ ίδρυσε τον οργανισμό «Parents Music Resource Center», γνωστό και ως PMRC, όταν έπιασε την 11χρονη κόρη της να ακούει το «χυδαίο» δίσκο του Prince, Purlpe Rain. Στόχος του οργανισμού ήταν να προφυλάξει τα αθώα νιάτα από τα ναρκωτικά και το σεξ της ροκ μουσικής. Η Γκορ δήλωσε ότι δεν επιθυμούσε να «φιμώσει τη μουσική», αλλά να προστατέψει τους νέους από τις κακές επιρροές.

 

Σύμφωνα με τη μηχανή του χρόνου, ο οργανισμός συγκέντρωσε τα δεκαπέντε «χειρότερα» τραγούδια σε μια λίστα που αποκάλεσαν «Βρώμικα Δεκαπέντε». Ανάμεσά τους ήταν το «Darling Nikki» του Prince, γιατί αναφερόταν στο σεξ και τον αυνανισμό, το «Bastard» των Motley Crue για τους βίαιους στίχους και το «High n Dry» των Def Leppard εξαιτίας των αναφορών σε ναρκωτικά και αλκοόλ. Οι μουσικοί δεν έμειναν άπραγοι.

 

Ο Φρανκ Ζάπα, ο Ντι Σνάιντερ των Twisted Sister και ο Τζον Ντένβερ προέβαλαν σθεναρή αντίσταση στις κατηγορίες του οργανισμού. Το τραγούδι του Σνάιντερ «Under the Blade» κατηγορήθηκε ότι εκθείαζε το σαδομαζοχισμό και το βιασμό. Στην πραγματικότητα, το τραγούδι αναφερόταν στην επικείμενη εγχείρηση του τραγουδιστή. Η αντίδραση του Σνάιντερ ήταν αποστομωτική. Δήλωσε ότι δεν ήταν οι στίχοι πονηροί, αλλά το μυαλό της κυρίας Γκορ: «Η κυρία Γκορ έψαχνε για σαδομαζοχισμό και βιασμούς και τους βρήκε. Αν κάποιος έψαχνε για αναφορές σε εγχειρήσεις, θα τις είχε κι αυτές»....

 

 

Ο Ζάπα προσέγγισε την υπόθεση με πιο συγκεκριμένα επιχειρήματα: «Η πρόταση είναι μια ανοησία που δε θα προσφέρει καμία βοήθεια στα παιδιά και σχεδόν καταπατά τις συνταγματικές ελευθερίες των ανθρώπων που δεν είναι παιδιά. Θα απασχολήσει τα δικαστήρια για χρόνια, λόγω των ερμηνευτικών δυσκολιών που παρουσιάζει». Ο Μπλάκι Λόλες, τραγουδιστής του συγκροτήματος W.A.S.P. έβρισκε υποκριτική τη στάση του οργανισμού, γιατί πίστευε ότι δεν τους ένοιαζε πραγματικά η ασφάλεια των νέων: «Το μόνο που τους νοιάζει είναι να εξυψώσουν το προφίλ του Γερουσιαστή Αλ Γκορ».

 

 

Παρά τις προσπάθειές των μουσικών, ο οργανισμός επικράτησε. Αποφασίστηκε ότι κάθε δίσκος που θεωρούνταν χυδαίος και επικίνδυνος για τους νέους, θα είχε στο εξώφυλλο το αυτοκόλλητο «Parental Advisory Explicit Content», δηλαδή «Γονική Συμβουλή Άσεμνο Περιεχόμενο». Τα «Αυτοκόλλητα Τίπερ», όπως τα αποκαλούσαν κοροϊδευτικά, είχαν το ανάποδο αποτέλεσμα από αυτό που ήλπιζε ο οργανισμός. Αντί να μειώσουν τις πωλήσεις των προκλητικών δίσκων, τις αύξησαν.Οι προσπάθειες του οργανισμού κατέληξαν στο να διαφημίσοζυν τους μουσικούς που καταδίωκαν. «Το αυτοκόλλητο σήμαινε ότι όλοι οι επαναστάτες έφηβοι θα αγόραζαν σίγουρα το δίσκο», δήλωσε ο τραγουδιστής των Motley Crue, Νίκι Σιξ. Το αυτοκόλλητο έγινε σύντομα σύμβολο της αντισυμβατικότητας και εμφανίστηκε παντού, από μπλούζες μέχρι γκραφίτι στους στίχους.

 

Τα «Βρώμικα Δεκαπέντε»

 

1. Prince - »Darling Nikki» (Σεξ/Αυνανισμός)

 

2. Sheena Easton - »Sugar Walls» (Σεξ)

 

3. Judas Priest - »Eat Me Alive» (Σεξ)

 

4. Vanity – «Strap On Robbie Baby» (Σεξ)

 

5. Mötley Crüe - »Bastard» (Βία)

 

6. AC/DC - »Let Me Put My Love Into You» (Σεξ)

 

7. Twisted Sister - »We’re Not Gonna Take It» (Βία)

 

8. Madonna - »Dress You Up» (Σεξ)

 

9. W.A.S.P. - »Animal (F**k Like A Beast)» (Σεξ)

 

10. Def Leppard - »High N” Dry» (Drug and Alcohol Use)

 

11. Mercyful Fate - »Into The Coven» (Occult)

 

12. Black Sabbath - »Trashed» (Ναρκωτικά και αλκοόλ)

 

13. Mary Jane Girls - »In My House» (Σεξ)

 

14. Venom - »Possessed» (Μαγεία)

 

15. Cyndi Lauper - »She-Bop» (Σεξ/αυνανισμός)...

rok4.jpg.5d9b1ae349f36f070e55e38e36faad17.jpg

The music you listen to, becomes the soundtrack of your life

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευτυχως που υπαρχει αυτος ο οργανισμος και τα παιδια σημερα ακουνε ΑΓΝΗ και χριστιανικη μουσικη... ;D

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί να μην είχα πρόβλημα από το Punk/Oi και την WendyO μέχρι και τα ορατόρια του Haydn αλλά δεν θα πω ψέμματα κι ας με πείτε γεροπουριτανό.

 

Με χαλάει όταν όλα αυτά τα mainstream ονόματα κυκλοφορούν στη σκηνή ντυμένα (?) είτε με λίγα κομμάτια κομφετί είτε όπως φαντάζονται οι βλαμμένοι τις μαθήτριες στις τσόντες, με λουριά ή σηθρου περνώντας το 80% με βογγητά και γλυψίματα, αναπαριστώντας σκηνές στην καλύτερη rough sex και submission με κάποιον πήδουκλα καδενοφόρο να προσπαθεί να τραγουδήσει με sign language πόσο μεγαλύτερη είναι η τέτοια του από το pimped Hummer του.

 

Δεν έχω πρόβλημα με το sexy attitude ή και enactment είτε έρχεται από Prince, Bowie, Nina Hagen, Zappa, Wendy James και κανα κατομμύριο άλλους από όλο το φάσμα της μουσικής  αλλά με χαλάει όλο αυτό το σύστημα που γεννάει τα λοβοτομημένα white (and assorted colours) trash τελευταία πίστα που κατακλύζουν το MTV.

 

 

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω πρόβλημα με το sexy attitude ή και enactment είτε έρχεται από Prince, Bowie, Nina Hagen, Zappa, Wendy James και κανα κατομμύριο άλλους από όλο το φάσμα της μουσικής  αλλά με χαλάει όλο αυτό το σύστημα που γεννάει τα λοβοτομημένα white (and assorted colours) trash τελευταία πίστα που κατακλύζουν το MTV.

 

+

 

Τι να πει κανείς; Αμερική, χώρα των ακραίων αντιθέσεων. Στη μία πολιτεία περνάει νόμος που επιτρέπει τη χρήση μαριχουάνας, στην άλλη ψηφίζουν πολιτικούς οι οποίοι πιστεύουν (και διακηρύσσουν) ότι η δευτέρα παρουσία θα συμβεί και μάλιστα το event θα περιλαμβάνει, στην κυριολεξία, αγγέλους με τρομπέτες.

 

Πάντως ομολογώ ότι, όπως λέει κι ο Όντιο από παν, μου προκαλεί αποστροφή αυτή η μουσική βιομηχανία που πουλάει κρέας και όταν αυτό παλιώσει το πετάει, ενώ έχει δημιουργήσει μια ακραία υποκουλτούρα η οποία δυστυχώς είναι ευρέως εξαγώγιμη, καταστρέφει ψυχές και γαλουχεί ανθρώπους που περνούν από αυτόν τον κόσμο χωρίς να καταλάβουν απολύτως τίποτα και για τίποτα.

 

 

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι να πει κανείς; Αμερική, χώρα των ακραίων αντιθέσεων. Στη μία πολιτεία περνάει νόμος που επιτρέπει τη χρήση μαριχουάνας, στην άλλη ψηφίζουν πολιτικούς οι οποίοι πιστεύουν (και διακηρύσσουν) ότι η δευτέρα παρουσία θα συμβεί και μάλιστα το event θα περιλαμβάνει, στην κυριολεξία, αγγέλους με τρομπέτες.

 

+1

 

Πάντως ομολογώ ότι, όπως λέει κι ο Όντιο από παν, μου προκαλεί αποστροφή αυτή η μουσική βιομηχανία που πουλάει κρέας και όταν αυτό παλιώσει το πετάει, ενώ έχει δημιουργήσει μια ακραία υποκουλτούρα η οποία δυστυχώς είναι ευρέως εξαγώγιμη, καταστρέφει ψυχές και γαλουχεί ανθρώπους που περνούν από αυτόν τον κόσμο χωρίς να καταλάβουν απολύτως τίποτα και για τίποτα.

 

Θα ηθελα να προσθεσω εδω την εντυπωση που μου κανει η δεκτικοτητα απο αλλους πολιτισμους/κοινωνιες στην στειρα/ανεπεξεργαστη υιοθετηση των παραγωγων αυτης της μουσικης βιομηχανιας. Το οτι ειναι ευρεως εξαγωγιμα. Δηλαδη προυποθετει μια δεκτικοτητα η οποια μου φαινεται παραλογη, με τον τροπο και στο βαθμο που γινεται (βλεπε Ινδια, Ελλαδα κλπ).

just changed avatar :p

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαφοροποιούμαι λίγο:

 

Η μουσική προυποθέτει κλασσική παιδεία..διότι από

τη φύση της είναι πολύπλοκη καί αντανακλά την κοινωνική

διαστρωμάτωση ενός λαού..στο Εllada παιδεία δεν είχαμε

ποτέ και διαπιστώνω ακόμα και σήμερα οτι δεν υπάρχει

τουλάχιστον όπως την αντιλαμβάνομαι εγώ...γιά Ελλάδα.

Καί δεν είναι μόνο η μουσική ..υπάρχουν πολλές εκφάνσεις

της καθημερινής ζωής που προδίδουν την ελλειψη της "καθαρής"

νοοτροποίας-τίμια σκέψη=τίμια εργασία.

 

Θυμάμαι ακόμα.. ως τέκνο των 80ς τους "εξωσχολικούς" Pink Floyd  

 

Σελ 46..από το βιβλίο μουσικής της  γ' Γυμνασίου .Τι να πω..

http://www.pi-schools.gr/books/gymnasio/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαφοροποιούμαι λίγο:

 

Η μουσική προυποθέτει κλασσική παιδεία..διότι από

τη φύση της είναι πολύπλοκη καί αντανακλά την κοινωνική

διαστρωμάτωση ενός λαού..στο Εllada παιδεία δεν είχαμε

ποτέ και διαπιστώνω ακόμα και σήμερα οτι δεν υπάρχει

τουλάχιστον όπως την αντιλαμβάνομαι εγώ...γιά Ελλάδα.

Καί δεν είναι μόνο η μουσική ..υπάρχουν πολλές εκφάνσεις

της καθημερινής ζωής που προδίδουν την ελλειψη της "καθαρής"

νοοτροποίας-τίμια σκέψη=τίμια εργασία.

 

Θυμάμαι ακόμα.. ως τέκνο των 80ς τους "εξωσχολικούς" Pink Floyd 

 

Σελ 46..Τι να πω..

http://www.pi-schools.gr/books/gymnasio/mous_c/math/001-085.pdf

 

Είχε τέτοια το σχολικό βιβλίο;;; :o :o

Θα μου πεις που να το ξέρω, αφού όταν ήμουν 3η γυμνασίου, πριν από 4 χρόνια, αντί η καθηγήτρια να μας μάθει 2 πράγματα μας άφηνε να ξυνόμαστε...και μετά αναρωτιόμαστε γιατί είναι πρώτες φίρμες ατάλαντα ξόανα, σκυλάδες και εντεχνιάρηδες... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

ηταν μια εποχη που οι μισοι μεταλ δισκοι ειχαν αυτοκολλητο απο PMRC  8)

 

παντως αν επαιζαν στην ελλαδα το ενα δεκατο απο τους στιχους που παιζουν στο αμερικανικο τοπ τεν σε μια οποιαδηποτε περιοδο, μαλλον θα ηθελαν να απαγορεψουν τη μουσικη γενικα  ;D (εννοω οτι εμεις ειμαστε δεκα φορες πιο συντηρητικοι)

 

η υποκρισια βεβαια βρισκεται στο οτι η αμερικη πουλαει σεξ και βια περισσοτερο απο οτιδηποτε στα media της, οταν πας εκει παθαινεις πλακα απο το ποση πολυ βια υπαρχει στην τηλεοραση. Το δε MTV (και παραπλησια καναλια), σημερα πιο πολυ σαν καναλια σοφτ πορνο μου φερνουν παρα μουσικα ..

 

..βασικα στα μουσικα πραγματα αυτο που εξαγει η αμερικη ειναι μαυρη μουσικη, αυτη ειναι η κινητηριος δυναμη. Στον χωρο της ποπ μετραει το χρημα, η προωθηση και οι εταιριες (που οι μεγαλυτερες καθως και η αγορα τους βρισκονται εκει), και για το λευκο αμερικανικο ροκ, εμενα μου φερνει στο μυαλο καπως καποιον δεμενο στις γραμμες του τραινου, με το τραινο να ερχεται :) - οποτε στις χωρες που ο κοσμος το χει παθει αυτο, ε τους αρεσει ...:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου