Προς το περιεχόμενο

Γιατί Vintage εξοπλισμος;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συμφωνοι, αλλά αυτό μπορεί να είναι αρκετό για τη μουσική που παίζεις εσύ.

Για τη μουσική που παίζει π.χ. ο Bonamassa ή ο Paul Gilbert, μπορεί να παίζει ρόλο η παλιότητα, τα ξύλα και το αν ένα όργανο είναι vintage ή όχι -γι' αυτό μιλάει το παρόν thread.

Κάθε μουσικό όργανο καλύπτει τις ανάγκες εκείνου που το προτιμά.

 

 

 

 

Μιλάω με Μποναμάσα εδώ? Μιλάω με Ρίτσι Μπλακμορ? Τι δική σου άποψη γράψε, δικό σου βίωμα, όχι τι είπε ο Σατριάνι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Μιλάω με Μποναμάσα εδώ? Μιλάω με Ρίτσι Μπλακμορ? Τι δική σου άποψη γράψε, δικό σου βίωμα, όχι τι είπε ο Σατριάνι.

 

Κι εγώ δεν ανάφερα Σατριάνι ούτε Ρίτσι. Να διαβάζεις προσεκτικότερα (αφού αρχίσαμε τις προστακτικές - εκτός αν θες να επανέλθεις στην ευπρέπεια και στο netiquette)

 

Κι επειδή δεν μπορείς να πεις τον πόνο σου στους διάσημους αγαπημένους μας κιθαρίστες που χρησιμοποιούν όργανα - διαστημόπλοια, θα την πληρώσουμε εμείς ο άμαχος πληθυσμός;

Σοβαρέψου. (ουπς, κι άλλη προστακτική)

 

 

Επί της ουσίας γράφεις παραπάνω:

 

// Τώρα αυτό που λες ότι οι μεγαλύτεροι κιθαρίστες παίζουν με custom shop δε μου φαίνεται ότι στέκει. Ότι μπορεί να παίζουν με custom custom κιθάρες ναι, αλλά ότι πήρε τηλέφωνο ο clapton τη  fender για να παραγγείλει custom shop δε νομίζω.//

 

Εντάξει, αφού το νομίζεις, έτσι θα είναι. Ποιος να διαφωνήσει

 

// Επίσης άκυρο αυτο που λες για Stagg και ΗΒ. Μηδενισμός στα όρια του τρόλινγκ. Δηλαδή ή custom shop  ή καυσόξυλο. Απορώ με μερικούς πως σκέφτεστε.//

 

Κι εγώ το ίδιο. Απόδειξη ότι έχω ακριβώς αυτές τις δύο κιθάρες και καθόλου δεν θέλησα να τις μειώσω. Απλά μου κάνει εντύπωση που ελάχιστοι από τους αγαπημένους μου κιθαρίστες παίζουν με τέτοιες, αλλά πρτιμάνε  κάτι tailor-made στα μέτρα τους καστομιές.

Μάλλον δεν ξέρουν τι τους γίνεται γιατί δεν σε διαβάζουν στο Νοίζ.

 

Γι' αυτό λέω, αν εσένα δεν σου κάνει διαφορά, είναι προφανώς επειδή δεν κάνει διαφορά στη μουσική που θές να παίξεις/παίζεις. Για αυτούς που ακούμε όμως, φαίνεται ότι κάνει.

Σόρι αν αισθάνεσαι ότι αυτό σε μειώνει, δεν έχει προσβλητική χροιά. Απλώς όποιος έχει τη μύγα, μυγιάζεται λένε.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ δεν ανάφερα Σατριάνι ούτε Ρίτσι. Να διαβάζεις προσεκτικότερα (αφού αρχίσαμε τις προστακτικές - εκτός αν θες να επανέλθεις στην ευπρέπεια και στο netiquette)

 

Κι επειδή δεν μπορείς να πεις τον πόνο σου στους διάσημους αγαπημένους μας κιθαρίστες που χρησιμοποιούν όργανα - διαστημόπλοια, θα την πληρώσουμε εμείς ο άμαχος πληθυσμός;

Σοβαρέψου. (ουπς, κι άλλη προστακτική)

 

 

Επί της ουσίας γράφεις παραπάνω:

 

// Τώρα αυτό που λες ότι οι μεγαλύτεροι κιθαρίστες παίζουν με custom shop δε μου φαίνεται ότι στέκει. Ότι μπορεί να παίζουν με custom custom κιθάρες ναι, αλλά ότι πήρε τηλέφωνο ο clapton τη  fender για να παραγγείλει custom shop δε νομίζω.//

 

Εντάξει, αφού το νομίζεις, έτσι θα είναι. Ποιος να διαφωνήσει

 

// Επίσης άκυρο αυτο που λες για Stagg και ΗΒ. Μηδενισμός στα όρια του τρόλινγκ. Δηλαδή ή custom shop  ή καυσόξυλο. Απορώ με μερικούς πως σκέφτεστε.//

 

Κι εγώ το ίδιο. Απόδειξη ότι έχω ακριβώς αυτές τις δύο κιθάρες και καθόλου δεν θέλησα να τις μειώσω. Απλά μου κάνει εντύπωση που ελάχιστοι από τους αγαπημένους μου κιθαρίστες παίζουν με τέτοιες, αλλά πρτιμάνε  κάτι tailor-made στα μέτρα τους καστομιές.

Μάλλον δεν ξέρουν τι τους γίνεται γιατί δεν σε διαβάζουν στο Νοίζ.

 

Γι' αυτό λέω, αν εσένα δεν σου κάνει διαφορά, είναι προφανώς επειδή δεν κάνει διαφορά στη μουσική που θές να παίξεις/παίζεις. Για αυτούς που ακούμε όμως, φαίνεται ότι κάνει.

Σόρι αν αισθάνεσαι ότι αυτό σε μειώνει, δεν έχει προσβλητική χροιά. Απλώς όποιος έχει τη μύγα, μυγιάζεται λένε.

 

 

 

 

Η ευπρεπεια χάθηκε επειδή όλα σου τα μηνύματα είχαν ειρωνική χροιά. Ούτε μειωμένος αισθάνομαι ούτε "αυξημένος" . Συζητάμε και ο καθένας λέει την άποψή του. Ειλικρινά ειδικά από το τελευταίο σου ποστ και σε συνδυασμό με τα πιο πάνω δε βγάζω νόημα. Γράφω καθαρά ότι αν κάποιος πάρει custom είναι γιατί θέλει συγκεκριμένα specs. Γράφω ότι δεν έχει διαφορά; έχεις κενό αντίληψης εδώ.  Επίσης μου γράφεις "ποιος να διαφωνήσει με αυτά που λεω". Ίσα ίσα μπορείς να διαφωνήσεις μια χαρά. Παντού σου υπογράμμισα ότι λέω τη γνώμη μου. Να στο ζωγραφίσω κιόλας; γνώμη μου. Όχι σωστό πράγμα. Όχι αντικειμενικη αλήθεια. Η γνώμη μου. Σου ζήτησα  μάλιστα να πεις το δικό σου βιωμα. Παρολαυτα πάλι γενικολογιες.

 

"Να πω τον πόνο μου στους διάσημους" επειδή τι ; εγραψες κατι απλα για να γραψεις κατι σαν απάντηση λες και είσαι 12 χρόνων. Δεκτο. Καλή σου συνεχεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Aυτά τα περι παλαιότητας/παιξίματος κλπ, στα κσύλα -και δη σε καυσόξυλα ηλεκτρονικιάς κιθάρας τα προσπερνάω και ρίχνω κι ένα χαμόγελο αμφισβήτησης.

 

Θα συμφωνήσω 100% με αυτό:

 

 

Δεν είναι απατεώνες αλλά είναι επαγγελματίες. Δουλειά τους είναι να σου πουλούν μία φέντερ για 5000 ευρώ και μετά από το placebo να νομίζεις ότι "πάλλεται το ξύλο" καλύτερα.

 

Ο καλός μάστορας είναι καλός μάστορας ό,τι και να λέει αλλά η προσωπική μου άποψη είναι ότι μόνο 2 λόγοι υπάρχουν για να αγοράσει κανείς custom shop fender/gibson/whatever:

 

1. Να ζητά κάποια πολύ συγκεκριμένη εμφάνιση (περίεργα νερά, ιδιαίτερα χρώματα, ιδιαίτερα ξύλα (μόνο στην εμφάνιση συντελλούν έτσι κι αλλίως ;D)).

2. Να ζητά πολύ συγκεκριμένα specs που δε βρίσκει στα όργανα της σειράς.

 

 

 

Χωρίς να αμφισβητώ την υπόθεση ότι κάποια κσύλα δονούνται διαφορετικά από κάποια άλλα, ακόμη και ίδιας ράτσας, αυτό το "καλύτερα" μου κάθεται στο σβέρκο.

 

 

Τα περί των προτιμήσεων διασήμων μουσικών σε συγκεκριμένα όργανα, τα οποία φέρουν και την υπογραφή τους, endorsement λέγεται και είναι απλό. "Σε φτιάχνω για να με φτιάξεις".  Η προτίμηση ενός μουσικού σε ένα όργανο είναι απόλυτα θεμιτή. Η χρήση αυτής της προτίμησης για αμοιβαίο συμφέρον, λέγεται marketing. Απλά και όμορφα.

 

 

Για το "vintage" τώρα, θεωρώ ότι συντρέχουν δύο διαφορετικοί λόγοι στην προτίμηση κάποιου σε ένα vintage όργανο.

 

-Το καθαρά αισθητικό: Σε κάποιους αρέσουν τα καλογυαλισμένα/άθικτα αντικείμενα, ενώ κάποιους τους έλκει το "φορεμένο", αυτό που έχει πάνω του σημάδια του χρόνου. Μπορεί να συμβαίνουν και τα δύο ταυτόχρονα (όπως και σε εμένα) ανάλογα το υπόβαθρο του αντικειμένου. Μια LP με supreme grade ξύλα-εμφάνιση δεν θα μου άρεσε χιλιοχτυπημένη. Μια fiesta red strat δεν θα με χαλούσε. Έχει να κάνει με το οπτικό "δέσιμο" και πλέον, αυτό δεν είναι απαραίτητο να είναι vintage, αλλά να μοιάζει με τέτοιο εν είδει relicing, το οποίο χρησιμοποιείται και σε ολοκαίνουρια όργανα κατά κόρον, για να ικανοποιήσει αυτό ακριβώς το κριτήριο.

 

-Το καθαρά συλλεκτικό. Λέγοντας συλλεκτικό δεν εννοώ απαραίτητα κάποιον που συλλέγει παλιές κιθάρες, αλλά αυτόν που συλλέγει ένα απλό κομμάτι ιστορίας, βιώματα άλλων ανθρώπων ή άλλων εποχών. Κάποιον που τον έλκει η ιστορία ενός αντικειμένου που φτιάχτηκε σε τελείως άλλη εποχή από τη δική του. Ένας σύνδεσμος ανάμεσα σε αυτόν και το παρελθόν του, ή το παρελθόν κάποιου άλλου. Που μπορεί να τον ωθήσει να παίξει καλύτερα/περισσότερο/αλλιώς, όπως βολεύεται κανείς.

 

Hλιθιούθιερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω. Να προσθεσω πως το vintage/παιγμενο/relic κτλ βγαζει και μια αλητεια που σε καμια περιπτωση δεν βγαζουν τα κρεμασμενα γυαλιστερα κιθαρονια στις βιτρινες του Νακα που είναι σαν παιχνίδια. Και αυτό παιζει το ρολο του.

I quickly learned that the study of music harmony is the study of everything - Richard Merrick

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσα δεν φτάνει η αλεπού, τα κάνει marketing.

 

Η προσωπική μου εμπειρία είναι προσωπική. Αν νομίζεις ότι σε παίρνει να χλευάσεις κάποιον που προτιμά ένα vintage όργανο ποιότητας από μια Stagg χθεσινή, κάνε το στον Bonamassa και άσε μας εμάς στην ησυχία μας.

 

Τέλος, είναι αγένεια, να παίζουν τα άλλα παιδάκια λέγοντας τι ωραία και καλά είναι τα βίντατζ παιχνίδια τους γιατί κάνουν αυτό και το άλλο (όπου στην προκειμένη περίπτωση, πέφτουν στο τραπέζι και οι γνώμες του επικεφαλής του κάστομ σοπ της φέντερ) και να έρχεται το κακό παιδάκι που δεν το παίζουν/ζεν έχει όργανο ακριβό/έχει όργανο ακριβό (who cares) να τους πει ότι δεν ξέρουν τι τους γίνεται και ότι τα κσύλα αυτό και τα κσύλα το άλλο είναι μόνο διακοσμητικά και εκείνος από προσωπική του εμπειρία παίζει με hot output μαγνήτες σρεντάρει κ.λπ. You get the point.

Δεν είναι ευγενικό (για να μην πω ότι είναι εμπαθές).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να προσθεσω πως το vintage/παιγμενο/relic κτλ βγαζει και μια αλητεια που σε καμια περιπτωση δεν βγαζουν τα κρεμασμενα γυαλιστερα κιθαρονια στις βιτρινες του Νακα που είναι σαν παιχνίδια. Και αυτό παιζει το ρολο του.

Ε, ναι ....

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H αποψη μου είναι πως ισχυει ότι ισχυει και στην μουσικη. Η πραγματικοτητα δεν είναι πως στο παρελθον γραφόντουσαν μονο κομματαρες ενώ σημερα όχι (Thinking out loud κανεις?), αλλα τα τοπ κομματια του χθες είναι αυτά που επιβιωσαν και τα ακουμε σημερα, ενώ τα μετρια και κακα όχι, και δημιουργείται η εντυπωση του ενδοξου παρελθοντος.

Ετσι και στα οργανα, τον Bonamassa δεν τον ενδιαφερει να παιξει vintage οργανο, τον ενδιαφερει να παιξει vintage ΚΑΙ καλο οργανο. Για ένα καταπληκτικο vintage οργανο υπαρχουν χιλια κακομοιρικα.

I quickly learned that the study of music harmony is the study of everything - Richard Merrick

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ετσι και στα οργανα, τον Bonamassa δεν τον ενδιαφερει να παιξει vintage οργανο, τον ενδιαφερει να παιξει vintage ΚΑΙ καλο οργανο. Για ένα καταπληκτικο vintage οργανο υπαρχουν χιλια κακομοιρικα.

Και πάλι ε, ναι ......

 

 

Να καταλάβω κι εγώ...

Τι σχέση έχει το custom με το vintage;

Τι σχέση έχει το "ready-custom" με το custom-made;

 

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι σχέση έχει το custom με το vintage;

Τι σχέση έχει το "ready-custom" με το custom-made;

 

Για το πρωτο νομιζω το custom θα γινει vintage στο μελλον, με την εννοια του vintage = παλιο και καλο. Για το δευτερο δεν ξερω.

I quickly learned that the study of music harmony is the study of everything - Richard Merrick

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • πριν Slew Rate ξεκλείδωσε το θέμα
  • Slew Rate unpinned this θέμα

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου