Προς το περιεχόμενο

Σας αρέσουν τα "τραβηγμένα" ποπ κομμάτια?


dimsonic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οσο για το Chandelier (Sia για την οποια ξεκινησε το θεμα) ειναι απο τα αγαπημενα μου ποπ

Η ενορχηστρωση θα μπορουσε να ηταν λιγο διαφορετικη (για τα γουστα μου), αλλα η συνθεση και οι στιχοι του, καλυπτουν καθε μειονεκτημα στην ενορχηστρωση.

Ολα ειναι θεμα γουστου και αισθητικης.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 61
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

ok sorry, δεν κατάλαβα καλά περι παρεξήγησης...

 

λοιπόν τα δυό κομμάτια που βάζεις είναι μια χαρά ΟΚ. Τίποτα παράξενο.

 

Εγώ εννοώ κάτι σαν αυτό.

 

ένα γνωστότατο κομμάτι που έχει αδιαμφισβήτητη αξία, αλλά είναι στημένο πάνω στο τσαλίμι της φωνής της Dolores που αν το έκανε μια δυό φορές θα έλεγα ΟΚ.  Το κάνει όμως συνέχεια και συνέχεια. Και το έκανε και σε άλλα κομμάτια.

Αυτό ακόμα και σήμερα με ενοχλεί. (παρά το γεγονός ότι θεωρώ ότι κομμάτι είναι σημαντικό).

Εννοώ δηλαδή ότι η παραγωγή έκανε υπερβολική χρήση ενός ας πούμε "σφάλματος" της φωνής και ποντάρισε εκεί πάνω.

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει ωραία πιασάρικη μελωδία, ωραίο κουπλέ και ωραίο ρεφραίν, πολύ καλή παραγωγή και ωραία ενορχήστρωση. Με λίγα λόγια ένα κομμάτι προορισμένο για επιτυχίαu

 

Συμφωνω, επισης ρετρο reverb που με εκανε να νομιζω ειναι απ'τα 60s την πρωτη φορα που το ακουσα. Και να μην παραβλεψουμε πως δεν ειναι ακομη ενα 4-chord song και εχει και το twist με την Vmaj7 συγχορδια.

I quickly learned that the study of music harmony is the study of everything - Richard Merrick

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσο για το Chandelier (Sia για την οποια ξεκινησε το θεμα) ειναι απο τα αγαπημενα μου ποπ

Η ενορχηστρωση θα μπορουσε να ηταν λιγο διαφορετικη (για τα γουστα μου), αλλα η συνθεση και οι στιχοι του, καλυπτουν καθε μειονεκτημα στην ενορχηστρωση.

Ολα ειναι θεμα γουστου και αισθητικης.

 

 

θεωρώ ότι στο κομμάτι, έχει τονιστεί ιδιαίτερα (δηλαδή έχει γίνει δασκάλεμα) η εκφορά του "α" σε συνδυασμό με άλλα φωνήεντα, δημιουργώντας ένα "εξώκοσμο"¨άκουσμα, μια διαφορετική χροιά, για μένα προσποιητή - δηλαδή δεν είναι η καθαρή φωνή της έτσι- και για μένα απωθητική.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το θεμα της ενορχηστρωσης που εθεσα ειναι πολυ σημαντικο.

Ενα παραδειγμα ειναι ενα πολυ καλο τραγουδι  που δεν μου αρεσε στην αρχικη του εκτελεση

 

Μεχρι που ειδα αυτην την ερμηνεια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω, επισης ρετρο reverb που με εκανε να νομιζω ειναι απ'τα 60s την πρωτη φορα που το ακουσα. Και να μην παραβλεψουμε πως δεν ειναι ακομη ενα 4-chord song και εχει και το twist με την Vmaj7 συγχορδια.

 

αν μιλάς για το empire of the sun

και εδώ θα προσέξεις ότι τα φωνητικά είναι κατά τη γνώμη μου προσποιητά παραμορφωμένα στην εκφορά τους, δηλαδή όλα τα φωνήεντα εκφέρονται προς το "α" ή "αϊ" γι αυτό τονίζεται και τρεις φορές η λέξη "eye"

Δεν τους έχω ακούσει αλλού, αλλά έχω την εντύπωση ότι η φωνή του τραγουδιστή δεν είναι φυσική, τουλάχιστον στο κομμάτι αυτό...

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θεωρώ ότι στο κομμάτι, έχει τονιστεί ιδιαίτερα (δηλαδή έχει γίνει δασκάλεμα) η εκφορά του "α" σε συνδυασμό με άλλα φωνήεντα, δημιουργώντας ένα "εξώκοσμο"¨άκουσμα, μια διαφορετική χροιά, για μένα προσποιητή - δηλαδή δεν είναι η καθαρή φωνή της έτσι- και για μένα απωθητική.

Ο Καζαντζιδης οταν ηχογραφουσε ενα καινουριο τραγουδι, πηγαινε στην κυρουλα που ειχε το ΚΨΜ στην Columbia, για να ακουσει την αποψη ενος απλου ακροατη, αφου οπως ελεγε, οι μουσικοι συνηθως ειναι κολημμενοι σε διαφορες μικρολεπτομεριες και χανουν το νοημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το θεμα της ενορχηστρωσης που εθεσα ειναι πολυ σημαντικο.

Ενα παραδειγμα ειναι ενα πολυ καλο τραγουδι  που δεν μου αρεσε στην αρχικη του εκτελεση

 

Μεχρι που ειδα αυτην την ερμηνεια

 

είναι το ίδιο τραγούδι ε?

απίστευτο!

 

αυτό ακριβώς εννοώ.

Η κοπέλα έχει (αν είναι η κανονική της) απωθητική φωνή και όλο το στήσιμο του κομματιού της είναι για να μαζέψει ένα συγκεκριμένο κοινό που γουστάρει αυτό το "ψεύτικο" άκουσμα, ενώ το κομμάτι είναι πραγματικά καλό στην δεύτερη "φυσική" ερμηνεία.

 

πιάνεις το νόημά μου τώρα.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Καζαντζιδης οταν ηχογραφουσε ενα καινουριο τραγουδι, πηγαινε στην κυρουλα που ειχε το ΚΨΜ στην Columbia, για να ακουσει την αποψη ενος απλου ακροατη, αφου οπως ελεγε, οι μουσικοι συνηθως ειναι κολημμενοι σε διαφορες μικρολεπτομεριες και χανουν το νοημα.

 

μια και είπα για "α", εννοείται ότι το "α" του Καζαντζίδη είναι ιστορικό.

Αφού διάλεγε κομμάτια με στίχους που έπρεπε να έχουν "α".

Και αν δεν είχαν έβαζε μερικά "α" ως ...πόνο....

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ουτε στο Kiss τραγουδαει "φυσικα" ο Prince αλλα το γουσταρω καργα. Για μενα το αποτελεσμα μετραει και αν ταιριαζει στο τραγουδι.

I quickly learned that the study of music harmony is the study of everything - Richard Merrick

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου