Προς το περιεχόμενο
Scandal

Πιάνο YAMAHA reconditioned, συστήματα silent κτλ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά!

Είμαι κατωτέρα στο πιάνο και σκέφτομαι σοβαρά να "αφήσω" μέσα στο 2019 το ηλεκτρικό μου πιάνο και να πάω σε κάποιο reconditioned. Βασικά έχω μετανοιώσει που δεν πήγα εξ αρχής σε ακουστικό.

Σκέφτομαι, με budget τα 3.500 ευρώ να πάω στο Yamaha U3 Reconditioned από Νάκα (έχει 3.800 αλλά που και που ο nakas βάζει εκπτώσεις).

 

Αξίζουν τα reconditioned; Βέβαια θα μου πείτε, με τέτοιο budget τι άλλο να βρεις. Αλλά ελπίζω τουλάχιστον να αξίζουν τα χρήματά τους.

 

Τέλος, σκέφτομαι σε πιο βάθος χρόνου να του βάλω και σύστημα silent. Που απευθύνομαι γι' αυτό, πόσο κοστίζει και τι επιλογές υπάρχουν;

Επεξεργασμένο από Scandal

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
19 λεπτά πριν, Scandal είπε

Αξίζουν τα reconditioned; 

 

 

Λαθος ερωτηση.

 

Η ερωτηση σου θα επρεπε να ηταν αν αξιζουν τα ΥΑΜΑΗΑ.

 

Μιλαμε για ΥΑΜΑΗΑ της περιοδου 1970-1980, μιλαμε για ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ιαπωνικα πιανα.

 

Αν δε αυτο που πουλαει ο ΝΑΚΑΣ ειναι U3H  (σειριακός αριθμος απο 2000000 και ανω) μιλαμε για καταπληκτικο πιανο.

 

Το U3Η ηταν ισως το καλυτερο "upright" πιανο της εποχης του,το γνωριζω γιατι η δασκαλα μου (θρυλος της εποχης) το προτιμησε σε σχεση με ενα Steinway στα μεσα του 1976 και ετσι μου το αγορασε ο πατερας μου ,ακομα το εχω και απλα σκοτωνει .

 

ΟΛΑ τα πιανα,ακομα και τα Bösendorfer  (που ετσι κι αλλιως η ΥΑΜΑΗΑ εχει πλεον αγορασει) που παιζει ο Σγουρος στο Μεγαρο Μουσικης καποια στιγμη γινονται reconditioned ετσι κι αλλιώς μια και αν δεν γινουν απλα δεν παιζουν. 

 

 

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Ευχαριστώ 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο nakas έχει το απλό U3 (link). :classic_smile:

Θα το ψάξω και το U3H πάντως να δω τι παίζει!

 

Ναι σίγουρα αξίζουν τα Yamaha και έχω ακούσει ότι και η σειρά U είναι καλή.

Ο προβληματισμός μου έχει να κάνει με το αν αξίζουν τα reconditioned. Πχ διαβάζω στα διάφορα site ότι όσο παλιώνει το πιάνο βγάζει κρότους αντί για νότες με σωστό τόνο καθώς το ηχείο επιβαρύνεται με τα χρόνια κτλ κτλ.

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Έχω παίξει με κάμποσα reconditioned του Νάκα. Κάποια ακούγονταν πολύ πολύ ωραία, και κάποια άλλα ακούγονταν σαν κατσαρόλες ανεπρόκοπης νοικοκυράς, που τις είχε ξεχάσει στο μάτι τρεισήμισι μήνες και τις κοπάναγε η πυροσβεστική με φτυάρι για να σβήσουν. 🤣

 

 Το τι παίζεται όμως εσωτερικά και ποια η αξιοπιστία ενός συγκεκριμένου πιάνου, αυτό μόνο τεχνικός μπορεί να στο απαντήσει.  

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 ώρες πριν, manosx είπε

σαν κατσαρόλες ανεπρόκοπης νοικοκυράς, που τις είχε ξεχάσει στο μάτι τρεισήμισι μήνες και τις κοπάναγε η πυροσβεστική με φτυάρι για να σβήσουν. 🤣

 

φιλοους αυτο πως μπορούμε να το κάνουμε εφφέ για vst? πήρα μία εργολαβία για προεκλογικά σποτ και τώρα γράφω και θα το χρειαστώ😋😁 πλερώνω όσο όσο....

  • Χαχα 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 λεπτά πριν, stavros_d80 είπε

 

προεκλογικά σποτ

με ήχους από

10 λεπτά πριν, stavros_d80 είπε

κατσαρόλες ανεπρόκοπης νοικοκυράς

:classic_laugh:

Επεξεργασμένο από Μανώλης Χναράκης

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



  • Αναρτήσεις

    • Τεραστια σχεση με chocking  Aν εχεις πολυ relief το action στα τελευταια ταστα δεν επηρεαζεται  ,ετσι κι αλλιως το action το φτιαχνεις απο τη γεφυρα οχι με το relief (το truss rod δεν επηρεαζει τιποτα πανω απο το 3 και κατω απο το 12 ) τωρα.... λογω της γεωμετριας ΤΡΙΖΕΙ στα ταστα μετα το 14,αντιθετα αν ισιωσεις το μπρατσο (κοντα στο 0 οπως το εχω  π.χ. σε ολες τις κιθαρες μου) οι χορδες παιρνουν "αερα" μετα το 14 και δεν τριζουν.   Ειναι καθαρα θεμα γεωμετριας.   Το "μηδενικο" relief (ή και το ΑΡΝΗΤΙΚΟ οπως το εχει π.χ. ο Εric Johnson ) ειναι και θεμα fret leveling & φυσικα παιχτικου στυλ. Καποιοι μπορουν να παιξουν καποιοι οχι.   Γενικα μιλωντας ΙΣΙΩΣΤΕ καργα τα μπρατσα σας....θα ανταμειφθείτε και ηχητικα και παιχτικα.    Τα εχει πει αλλωστε πολλες φορες και ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ         >Το relief στις ηλεκτρικές κιθάρες (και στις ακουστικές τρόπον τινά) είναι ο μεγαλύτερος αστικός μύθος που κατατρέχει το όργανο από τότε που οι αστικοί μύθοι απέκτησαν σημασία. Τεντώστε τα μανίκια σας κι ένας γενναίος νέος κόσμος ήχου, ωραίου action και -σημειώστε- sustain, εκεί που το όργανο το χρειάζεται περισσότερο, δηλ. από 8-9 τάστο και μετά. Επίσης είναι το κλειδί για χαμηλό action χωρίς πνίξιμο bends στις ψηλές περιοχές μέχρι το 21-22 τάστο. Ή σε 7,25" radius ταστιέρες. Κάθε όργανο διαφέρει (γεωμετρία και μορφολογία), οπότε θέλει λίγο tweak μέχρι να βρεθεί η χρυσή τομή/συμβιβασμός.<          
    • Πρόκειται για την νέα κυκλοφορία των Doobie Brothers απο ηχογράφηση του 1973 και μάλλον σε stereo μιας και έπαιζαν σε ραδιοφωνικό σταθμό. Η ατμόσφαιρα της ηχογράφησης μόνο τον ιδρώτα και την κάπνα δεν έχει μεταφέρει! Για όσους έχουν ζήσει αυτες τις στιγμές, είναι ανατριχιαστικό να το ακούς πάλι με αυτή την... πιστότητα.  Με τους ενισχυτές στο 10 για να βγαίνει η βρώμα (που να βρεις pre και master volume τότε), το μπάσο να βουϊζει απο τον Bassman 100w και τις flat χορδές και ο ντράμερ να πολεμάει να ακουστεί το ταμπούρο. Καλά δεν μιλάμε για τα άλλα τύμπανα και τις λεπτομέρειες στο hihat... γι αυτό έπαιζαν 4α αντε 8α... τσάμπα θα πήγαινε όποια προσπάθεια. Οι φωνές έβγαιναν απο το P.A.. Ενας 100w ενισχυτής με υποδοχές XLR αν ήσουν τυχερός και 2 κολώνες full range ηχεία. Ευτυχώς που υπήρχε και κάποιος ηχολήπτης του σταθμού που έκανε κάποια σχετική μείξη on the fly αλλά πραγματικά αυτό ήταν τότε.     καθως και το απαραίτητα κουρδισματάκια ενδιάμεσα.   Ακούστε όλο το άλμπουμ αν έχετε την περιέργεια ή σας αρέσει το είδος και θα καταλάβετε τι εννοώ.
    • Νικο μπρο, δεν συμφωνώ στα περι relief. Ακόμα και σε ακραία shredding/tapping setup λίγο relief συνηθως υπάρχει. Επίσης, αν ανεβάσεις το relief στον Θεό, απλά αυξάνεις το action (ΚΑΙ στα τελευταία τάστα) χωρίς όφελος. Καμια σχέση με choking.   Το relief χρειάζεται για να έχουμε ομοιόμορφο action σε όλη την ταστιέρα : Σενάρια 1) bridge action ψηλο - relief μηδενικό , αποτέλεσμα : πολύ χαμηλό action αριστερά στην ταστιέρα, υψηλό δεξιά 2) bridge action χαμηλό - relief στον Θεό, αποτέλεσμα : action ψηλό αριστερά και στην μέση, ταστάρισμα τερμα δεξια
    • Παραξενο που ενας MASTER builder δεν ξερει οτι οταν ισιώσεις ενα μπρατσο (μηδενιζοντας το relief αν το fretwork το επιτρεπει) εξαφανιζεται και το chocking out στο ψηλα τάστα (για την CV λεω που επειδη εχει εναν τονο relief "τσοκαρει" στα ταστα πανω απο το 14).   Επίσης το να διαλέγεις ή να απορρίπτεις  μια κιθαρα επειδη εχει καλο/κακό εργοστασιακο σετ απ ειναι το λιγοτερο ΗΛΙΘΙΟ.....    
    • Δεν μου αρέσουν αυτές αλλά μου αρέσει πολύ όταν οι μαγνήτες μπαίνουν στο σώμα χωρίς αυτό το πλαστικό περίβλημα τριγύρω.    Επίσης μια που θέλω να τσιμπήσω σύντομα:    
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.