Προς το περιεχόμενο

Μήπως τελικά συμφέρουν τα μπουτίκ πετάλια?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

40 minutes ago, Tamtam said:

Δεν την βρίσκω σαν μόντα του Wampler συγκεκριμένα, αλλά ως γενική.  
 

Υπάρχει στο βιβλίο με τις μόντες που έβγαλε ο Wampler  ως indy guitarist.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Ledge είπε

Υπάρχει στο βιβλίο με τις μόντες που έβγαλε ο Wampler  ως indy guitarist.


Σόρι,  παρακολουθώ περισσότερο τη βιντεογραφία παρά τη βιβλιογραφία! 😎
(και δεν τον έχω και πολύ σε υπόληψη, αλλά δεν είναι του παρόντος!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
5 ώρες πριν, Tamtam είπε


Σόρι,  παρακολουθώ περισσότερο τη βιντεογραφία παρά τη βιβλιογραφία! 😎
(και δεν τον έχω και πολύ σε υπόληψη, αλλά δεν είναι του παρόντος!)

 

Mιλάμε για μπουτίκ πετάλια. Είναι και παραείναι του παρόντος. Πώς θα κοβεντιάσομε?

 

Hλιθιούθιερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/1/2019 στις 11:19 ΠΜ, Πνοή και Νύξη είπε

Ειμεθα tone junkies και ο εξοπλισμός είναι η πρέζα.

η γυμνη αληθεια 

papa don't take no mess!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει, εγώ πάντως γελάω με τα σημερινα "μπουτίκ".

Εκτός από μη λειτουργικά στη σκηνή, τα βρίσκω τόσο επιτηδευμένα για χομπίστες/συλλέκτες ώστε καταλήγω να θεωρώ ότι με προσβάλλουν ως μουσικό (και τη νοημοσύνη μου πάνω απ' όλα).

Προσωπικά δεν θα μπορούσα να παίξω με κάτι τέτοιο.


image.thumb.png.52a2360251f0519cb66895250ed88692.png

  • Χαχα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 1/12/2019 at 7:56 AM, Ledge said:

"The grass is always greener, where the dogs are shitting", που έλεγε και ο αείμνηστος Cornell 😋

Ναι, και ο Κένταυρος έριξε και μια μαύρη χλαπάτσα πάνω στην πλακέτα, για να μην αντιγράψουν το κύκλωμα του, αλλά φευ...

Η "κακιά" μαϊμού πάντως μοντάρεται και γίνεται λίγο καλύτερη. Αν αλλάξεις τον πυκνωτή C5 από 0.047uf στα 0.1uf, η "κακιά" μαϊμού γίνεται πιο transparent, με λιγότερα μεσαία. Για ακόμα λιγότερα μεσαία, μπορείς να πας και σε .15uf. Αυτή είναι η μόντα που έκανε ο Wampler.

 

 

 

Ναι, αλλά προσωπικά έχω μια συγκεκριμένη τακτική να αγοράζω πετάλια στην "original μορφή" τους, ώστε να μπορώ να τα κρίνω όπως τα έβγαλε η κάθε εταιρεία. Επίσης δεν έχω τις γνώσεις να τα μοντάρω, οπότε την μαιμού το πιθανότερο ήταν να την έκανα ""bad κωllum" ... :classic_biggrin:

 

Επεξεργασμένο από S9F
  • Χαχα 1

"And remember Carol, the last card is the Alien card. We are going to have to build space-based weapons against aliens and all of it is a lie"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 hours ago, Tamtam said:

Εντάξει, εγώ πάντως γελάω με τα σημερινα "μπουτίκ".

Εκτός από μη λειτουργικά στη σκηνή, τα βρίσκω τόσο επιτηδευμένα για χομπίστες/συλλέκτες ώστε καταλήγω να θεωρώ ότι με προσβάλλουν ως μουσικό (και τη νοημοσύνη μου πάνω απ' όλα).

Προσωπικά δεν θα μπορούσα να παίξω με κάτι τέτοιο.


 

Καλό θα ήταν να μην γενικεύουμε. Υπάρχουν και πολύ αξιόλογες μπουτίκ εταιρείες, κάποιες από τις οποίες παρέχουν και δωρεάν service εφ' όρου ζωής (βλ. Death by audio). Όσον αφορά στον Wampler, προσωπικά τον συμπαθώ πολύ, γιατί πέρα από κάποια ωραία πετάλια που κατασκευάζει, ανεβάζει ωραία επεξηγηματικά βίντεο για ενισχυτές και πετάλια, και τον ήχο γενικότερα. Απαντά σε απορίες και είναι πολύ μετριόφρων. Επίσης έχει μπει σε φόρουμ diy και έχει δώσει λύσεις σε ανθρώπους που έφτιαχναν κλώνους των πεταλιών του. Αυτό λίγοι θα το έκαναν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Ledge είπε

Καλό θα ήταν να μην γενικεύουμε. Υπάρχουν και πολύ αξιόλογες μπουτίκ εταιρείες, κάποιες από τις οποίες παρέχουν και δωρεάν service εφ' όρου ζωής (βλ. Death by audio). Όσον αφορά στον Wampler, προσωπικά τον συμπαθώ πολύ, γιατί πέρα από κάποια ωραία πετάλια που κατασκευάζει, ανεβάζει ωραία επεξηγηματικά βίντεο για ενισχυτές και πετάλια, και τον ήχο γενικότερα. Απαντά σε απορίες και είναι πολύ μετριόφρων. Επίσης έχει μπει σε φόρουμ diy και έχει δώσει λύσεις σε ανθρώπους που έφτιαχναν κλώνους των πεταλιών του. Αυτό λίγοι θα το έκαναν.


Εχεις δίκιο. Το σωστό θα ήταν να γράψω "με κάποια σημερινά μπουτίκ". Πολλά κουμπιά για το τίποτα. Το συγκεκριμένο που έβαλα, έχει 4 footswitches με αντίστοιχα leds (ζαλάδα!), και επιλογή αν θα τρέξεις τα δυο reverb πριν ή μετά από τα δυο delay, παραμέτρους και διακοπτάκια.
Αυτό είναι καλό αν παίζεις (κυριολεκτικά "παίζεις") στο σπίτι σου μέχρι να έρθουν οι καλεσμένοι για το μεσημεριανό τραπέζι, αλλά παντελώς άχρηστο για να βγεις να παίξεις μουσική σε μια σκηνή -έχω παίξει σε σκηνές μικρότερες από το μέγεθος αυτού του πεταλιού, πόσο μάλλον να το είχα και στα πόδια μου!-  οπού κι εκεί όμως, αν υποθέσουμε ότι το έχεις αυτό το πράγμα μαζί σου σε κάποιο ρακ ας πούμε, πάλι έναν ήχο θα έχεις σετάρει και καθόλου ή σχεδόν καθόλου δεν θα εκμεταλλεύεσαι τις δυνατότητες της συσκευής.

Για την Death by audio δεν έχω γνώμη, εχω όμως γνώμη γενική! Σε όλες τις εταιρίες - μπουτίκ , υπάρχουν εφέ που βρίσκω χρήσιμα ή χρησιμοποιήσιμα αλλά και εφέ που είναι για bedroom players, των 40-50 ετών που έχουν μέσα-ανώτερα εισοδήματα και μπορούννα διαθέσουν ποσά των 400 ευρώ για ένα reverb που θα χρησιμοποιήσουν μια φορά για να εντυπωσιάσουν τους φίλους τους καιμετά θα το βαρεθούν/συλλέξουν/μεταπωλήσουν κ.λπ.
Το συγκεκριμένο delay-reverb που έβαλα της Matthew effects ας πούμε είναι ένα παράδειγμα για τα παραπάνω. Μπροστά του το El Capistan με τα secondary functions του, μοιάζει ένα φυσιολογικό digital πετάλι! Και το El Cap, κάποτε -και για κάποιους, ακόμη- θεωρούταν "μπουτικ". Αυτό εννοώ ότι τα σημερινά μπουτίκ εχουν σπάσει το φράγμα της χρηστικότητας και είναι περισσοτερο "παιχνίδια για μεγάλους".

Τέλος, για τον Wampler, μου είναι γνωστά αυτά που λες. Είμαι όμως από εκείνους που ξενέρωσαν απίστευτα με τη διαφήμιση του στο Reverb.com για το Pantheon overdrive, όπου ποντάριζε στο μεγάλο waiting list του AnalogMan για το King of Tone (ΚΟΤ) , προκειμένου να πουλήσει το δικό του πετάλι (Pantheon) εις βάρος του AnalogMike.
Δεν έχει να κάνει τόσο με το ότι ο Mike είναι φίλος μου ή με το ότι έχουν διαφορετικό business model και γραμμή παραγωγής,  όσο με το ότι μεταξύ ανθρώπων που χαίρουν εκτίμησης στην DIY κοινότητα, μια τέτοια πισώπλατη πονηριά είναι ανεπίτρεπτη και κατά τη γνώμη μου και λίγο απατεωνιά καθώς:
α) το Pantheon ούτε κατά διάνοια δεν φτάνει τον ήχο του POT (προσωπικά το θεωρώ πολύ πιο "άτσαλο" στο drive του)
β) δεν συγκρίνεται με το POT δεδομένου ότι το POT είναι διπέταλο (δυο footswitches) ενώ το Pantheon μονό και
γ) παρά τα α) και β), η διαφήμιση του Brian έκανε ευθέως αναφορά στο POT αναφέροντας κάτι σαν "δεν χρειάζεται να περιμένετε δυο χρόνια waiting list για να πάρετε τον θρυλικό ήχο , το δικό μας είναι άμεσα διαθέσιμο κλπ".
All in all, όπως είπε και ο AnalogMike ευγενικά, μετά από αυτό: "εκείνο που τον στεναχωρεί περισσότερο είναι πως ο κόσμος θα δοκιμάσει πιθανόν το Pantheon και θα θεωρήσει -εσφαλμένα- ότι έτσι, ή κάπως έτσι, ακούγεται το POT, πράγμα που δεν θα μπορούσε να είναι πιο άδικο για το πετάλι μου".
Και επιμένω ότι ο Wampler (που έκανε edit εν τέλει στην αγγελία/διαφήμισή του στο Reverb, σβήνοντας την επίμαχη αναφορά) δεν κόπιαρε το POT αλλά το King of Tone (τη μονή version δηλ. του Prince of Tone). Το οποίο επιπλέον, ΔΕΝ έχει/είχε λίστα αναμονής δυο χρόνων, όπως ισχυριζόταν με υστεροβουλία στη διαφήμισή του...
Εν κατακλείδι, και με αφορμή τα παραπάνω, υπάρχουν μικρά πραγματάκια που βγαίνουν στη φόρα (και στα... φόρα) κατά καιρούς, αφού ο κόσμος των pedal builders είναι ένα μικρό - παγκόσμιο χωριό, τα οποία αποκαλύπτουν αρκετά για το ποιόν του καθενός. Η συγκεκριμένη περίπτωση πάντως δεν φαίνεται να βοήθησε την υστεροφημία του Wampler, ΄κάνοντας ανθρώπους σαν κι εμένα που, μαλακωδώς ίσως, δίνουν έξτρα σημασία σε ορισμένα θεματάκια, εκεί που συμπαθούσα λίγο τα πετάλια του, τα οποία εν γένει έβρισκα να έχουν μάλλον μέτριο ήχο πλην κάποιων εξαιρέσεων, τώρα να μη θέλω ούτε να ακούσω για τον γαλανομάτη συμπαθητικό και επεξηγηματικό κο Brian.
Ξέρει πολλά, έχει βοηθήσει άπειρο κόσμο, και η συνεισφορά του στην community είναι ανεκτίμητη, εκτιμητέα είναι όλα αυτά, - το ίδιο όμως συβαίνει και με πολλούς αξιόλογους συμφορουμίτες εδώ στο Noiz, που έχουν συνεισφέρει τα μάλα και συνεχίζουν να είναι πολύτιμοι στυλοβάτες του φόρουμ, με τους οποίους όμως δεν θέλω να έχω καμία αλληλεπίδραση, επειδή μέσα μου τους έχω καταχωρήσει ... κάπως.  (Το τελευταίο δεν το γράφω για να ξεκινήσει κανένα flame war - και δεν θα το συνεχίσω, απλά για να εξηγήσω γιατί και πώς συμβαίνει μερικές φορές αυτό το contradiction). Kαι σόρι για την πολυλογία! Καλημέρα!
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 minutes ago, Tamtam said:

Τέλος, για τον Wampler, μου είναι γνωστά αυτά που λες. Είμαι όμως από εκείνους που ξενέρωσαν απίστευτα με τη διαφήμιση του στο Reverb.com για το Pantheon overdrive, όπου ποντάριζε στο μεγάλο waiting list του AnalogMan για το King of Tone (ΚΟΤ) , προκειμένου να πουλήσει το δικό του πετάλι (Pantheon) εις βάρος του AnalogMike.
Δεν έχει να κάνει τόσο με το ότι ο Mike είναι φίλος μου ή με το ότι έχουν διαφορετικό business model και γραμμή παραγωγής,  όσο με το ότι μεταξύ ανθρώπων που χαίρουν εκτίμησης στην DIY κοινότητα, μια τέτοια πισώπλατη πονηριά είναι ανεπίτρεπτη και κατά τη γνώμη μου και λίγο απατεωνιά καθώς:
α) το Pantheon ούτε κατά διάνοια δεν φτάνει τον ήχο του POT (προσωπικά το θεωρώ πολύ πιο "άτσαλο" στο drive του)
β) δεν συγκρίνεται με το POT δεδομένου ότι το POT είναι διπέταλο (δυο footswitches) ενώ το Pantheon μονό και
γ) παρά τα α) και β), η διαφήμιση του Brian έκανε ευθέως αναφορά στο POT αναφέροντας κάτι σαν "δεν χρειάζεται να περιμένετε δυο χρόνια waiting list για να πάρετε τον θρυλικό ήχο , το δικό μας είναι άμεσα διαθέσιμο κλπ".
All in all, όπως είπε και ο AnalogMike ευγενικά, μετά από αυτό: "εκείνο που τον στεναχωρεί περισσότερο είναι πως ο κόσμος θα δοκιμάσει πιθανόν το Pantheon και θα θεωρήσει -εσφαλμένα- ότι έτσι, ή κάπως έτσι, ακούγεται το POT, πράγμα που δεν θα μπορούσε να είναι πιο άδικο για το πετάλι μου".
Και επιμένω ότι ο Wampler (που έκανε edit εν τέλει στην αγγελία/διαφήμισή του στο Reverb, σβήνοντας την επίμαχη αναφορά) δεν κόπιαρε το POT αλλά το King of Tone (τη μονή version δηλ. του Prince of Tone). Το οποίο επιπλέον, ΔΕΝ έχει/είχε λίστα αναμονής δυο χρόνων, όπως ισχυριζόταν με υστεροβουλία στη διαφήμισή του...

 

Ε, σόρι, αλλά για ποιά πισώπλατη πονηριά μιλάμε; Ελεύθερη αγορά λέγεται. Δεν έκανε κάποιου είδους δυσφήμιση. Είναι σα να λες πισώπλατη πονηριά οποιοδήποτε πετάλι βγήκε ύστερα από τα πρώτα Boss OD-1, DS-1, RAT, ts-808 και άλλα. Και ο analogmike σε κάποια υπάρχοντα κυκλώματα βασίστηκε. Μήπως η περιγραφή στο σάιτ του reverb ανήκει σε κάποιον άλλο; Γιατί στο σάιτ του Wampler δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο στην περιγραφή του πεταλιού. Πλέον με το youtube μπορείς να ακούσεις πως είναι ένα πετάλι και να κρίνεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

King of tone = διπλο πεταλι

Prince of tone = μονο πεταλι

 

Δεν εκανε αντιγραφη σε καποιο απο τα δυο. Εκανε αντιγραφη στο original BB, οπως εκαναν και ο analogman, jhs κλπ. (Το xotic BB preamp δεν εχει σχεση με blues breaker). Ολες οι παραπανω αντιγραφες του γνησιου εχουν παρομοιο ηχο, αλλα διαφορετικο interface.

 

Αυτο που σιγουρα εκανε ειναι να προσπαθησει να μπει στην αγορα των παραπανω δυο, και να παρει μεριδιο. Ετσι λειτουργει ο ανταγωνισμος. Και μαλιστα, δεν τον θεωρω καν αθεμιτο. Εαν εχει ο analogman δυο χρονια αναμονης ειναι δικο του προβλημα και σιγουρα θα χασει κι αλλο μεριδιο αγορας εαν δεν καταφερει να αυξησει την παραγωγη του.

 

http://www.wamplerpedals.com/wamplerblog/item/2298-the-pantheon-and-associated-pedals

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου