Προς το περιεχόμενο

Το ακόρντο D13b5b9


Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 minutes ago, dimsonic said:

 

αυτό είναι άλλο ένα θέμα γιατί φαγώνεται ο συγγραφέας να μην το βάζει μπαρε

 

 

Απλό είναι.

Για να μην ακούγεται περισσότερο σαν Ab7#9 παρά σαν D13b5b9.

Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 109
  • Πριν
  • Τελευταία απάντηση

Μεγαλύτερες συμμετοχές

Μεγαλύτερες συμμετοχές

Popular Posts

Λοιπόν, να επεκταθώ πάνω σε κάτι που ανέφερα νωρίτερα-και ρώτησε σχετικά ο @gmoukou .Αρχικά, να πω πως υπάρχουν πολλές διαφορετικές προσεγγίσεις στο ζήτημα και όλες είναι σωστές και ενδιαφέρουσες. Το

Σε μια τρίφωνη συγχορδία, η 1η και η 5η δίνουν το τονικό βάρος και η 3η την ποιότητα (μινόρε-ματζόρε). Αν εμείς θέλουμε να κάνουμε την συγχορδία πιο "ομιχλώδη", της αφαιρούμε τονικό βάρος μην παί

Νομίζω πως πρόκειται για προσωπική προτίμηση του Baker. Προσωπικά, δεν μου αρέσει το συγκεκριμένο voicing, μου φαίνεται κάπως βαρύ-μάλλον λόγω της 5ης ανάμεσα στο μπάσο και την επόμενη χορδή. Τι είμασ

Posted Images

  • Guru
1 λεπτό πριν, fusiongtr είπε

 

Ειδικότερα, αν το dom7, έχει επεκτάσεις b9, και 13, μπορεί να θεωρηθεί ως βασιζόμενο στην diminished κλίμακα, και άρα να παίζει τον ίδιο ρόλο όχι απλά με το ίδιο ακκόρντο με root το τρίτονό του (πχ Ab7/13/b9 - D7/13/b9), αλλά με το ίδιο ακκόρντο με root μετακινούμενο ανά μικρές τρίτες (Ab7/13/b9 - B7/13/b9 - D7/13/b9 - F7/13/b9).

Στην πραγματικότητα, οι προεκτάσεις δεν είναι προυπόθεση. Ο Coltrane, χρησιμοποιούσε τις συγκεκριμένες αντικαταστάσεις-μαζί με το σχετικό IIm7-χωρίς κατ΄ανάγκη να αλλοιώνει τις προεκτάσεις. Για παράδειγμα, πάνω στο D7 που λύνεται σε GMaj7, παίζει Cm7-F7 ή/και Ebm7-Ab7 ή/και F#m7-B7.

  • Like 1
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 minute ago, pipityri said:

Στην πραγματικότητα, οι προεκτάσεις δεν είναι προυπόθεση.

 

Εννοείται, είπα να μην το πάω τόσο μπροστά ακόμα το πράγμα ...

Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Guru
6 λεπτά πριν, dimsonic είπε

αυτό κι αν ξεσκίζει

 

 

αυτό είναι άλλο ένα θέμα γιατί φαγώνεται ο συγγραφέας να μην το βάζει μπαρε

 

Και αυτό, προσωπική προτίμηση. Εγώ, ας πούμε, σπάνια παίζω μπαρέ. Σπανιότατα.

  • Like 2
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 minutes ago, pipityri said:

μαζί με το σχετικό IIm7

 

Που δεν νομίζω ότι χρειάζεται ...

 

 

1 minute ago, pipityri said:

Και αυτό, προσωπική προτίμηση. Εγώ, ας πούμε, σπάνια παίζω μπαρέ. Σπανιότατα.

 

Ρε συ αυτά λέω κι εγώ και με κοροϊδεύουν .....

Επεξεργασμένο από fusiongtr
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Just now, pipityri said:

Και αυτό, προσωπική προτίμηση. Εγώ, ας πούμε, σπάνια παίζω μπαρέ. Σπανιότατα.

και εγω

αλλά το λεω επειδή το είπε ο φούζιος. Και γενικά δεν βολεύει το μπαρέ με το 4ο δάχτυλο εκεί κάτω. Ενώ χαλαρό στην μι...

Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, dimsonic είπε

βεβαια μπορείς να το παίξεις και με μπαρε

4 6 4 5 4 7

 

αλλά δεν ακούγεται τόσο ευχάριστα

Αν είναι D πάλι δεν θα έχει ρίζα και αν είναι Ab δεν θα ακούγεται ευχάριστα γιατί θα έχει μικρή και μεγάλη τρίτη μαζί.

Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 minutes ago, dimsonic said:

 

αλλά το λεω επειδή το είπε ο φούζιος.

 

Εγώ το είπα για να στο κάνω πιο εύκολο στο πιάσιμο, επειδή είπες ότι σε δυσκολεύει.

Γενικώς με τα μπαρέ, υπάρχει το ζήτημα της επανάληψης κάποιας νότας, πράγμα που κάνει το ακκόρντο υπερβολικά τονικοβαρές.

 

 

2 minutes ago, Flotzen said:

αν είναι Ab δεν θα ακούγεται ευχάριστα γιατί θα έχει μικρή και μεγάλη τρίτη μαζί.

 

Και τι έγινε?

Γουστάρουνε οι τρίτες η μια την άλλη σε dom7 ακκόρντα.

Ειδικά αν τις βάλεις δίπλα δίπλα.

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Like 1
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Just now, fusiongtr said:

 

Εγώ το είπα για να στο κάνω πιο εύκολο στο πιάσιμο, επειδή είπες ότι σε δυσκολεύει.

Γενικώς με τα μπαρέ, υπάρχει το ζήτημα της επανάληψης κάποιας νότας, πράγμα που κάνει το ακκόρντο υπερβολικά τονικοβαρές.

όπως είπε κι ο Σπύρος, τα έχω ξεκόψει αρκετά. Τα τελευταία χρόνια με πιάνω να παίζω αρκετά τρίχορδα πιό αφηρημένα διότι το μυαλό με πάει γρήγορα στην ανάλυσή τους και χρησιμοποιώ πολύπλοκα (5 χορδα πχ) όσα μου μου είναι δεύτερη φύση πια.

Ακόμα και κλασικά μπαρέ 6χορδα ματζόρε τα έχω καταργήσει...

Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

Ανακοινώσεις

  • Τυχερός της κλήρωσης Sontronics Podcast Pro, ο Ανδρέας Γαλλιός (manitsa7).


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.