Προς το περιεχόμενο

Copyright


ex-Πάνος Χελιδόνης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Administrator

Συνεχίζω να μην σε καταλαβαίνω. Πάλι δεν συζητάς σαν δημιουργός.

 

Όσο για την Carly και τους Ac/Dc έχουν υπογράψει συμβόλαιο με τις εκδοτικές εταιρίες για να διαφυλάσσουν τα δικαιώματα τους.

Σιγα μη χρειάζεται εκ των υστερων να συζητούν την κάθε περίπτωση και τον χειρισμό της εταιρείας αναλογα με το πως και γιατί παίχτηκε! Αν δεν ικανοποιούνται υπογράφουν αλλού μετα τη λήξη. Αλλά δεν νομίζω να το κάνουν επειδή κάποιος μουσικός τους πρέπει να εξαιρεθεί για τα δικά συμφέροντα στο Youtube.

 

Οπότε προς τι η αδυναμία του ΟΡ;

Οταν θα κάνει τις απαραίτητες κινήσεις για να εκδώσει, θα αναθέσει σε μια τέτοια εταιρία να τον διαφυλάξει. Αν είναι συμφέρον να δώσει ένα σημαντικό ποσοστό για να το πετύχει μονο εκείνος γνωρίζει. Υπάρχουν πολλά deals. Κάποια έχουν μεγαλύτερη απόδοση και κάποια μεγαλύτερη ασφάλεια.

You win some, you lose some.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, yameth said:

Συνεχίζω να μην σε καταλαβαίνω. Πάλι δεν συζητάς σαν δημιουργός.

 

 

είναι γεγονός ότι οι δυό μας έχουμε ένα προβληματάκι με την αμοιβαία κατανόηση. 🤪

 

Σαν δημιουργός συζητάω. Απλά ειρήσθω εν παρόδω αναφέρω σαν παράδειγμα της εντατικοποίησης της περιφρούρησης των δικαιωμάτων των συνθετών (πολλές φορές ίσως εν αγνοία τους ή σε ψιλά γράμματα) που έχει φτάσει σε τέτοιο βαθμό ώστε ακόμα και ένα cover να περνιέται από τους αλγορίθμους ως το κανονικό κομμάτι.

 

Τώρα για τον OP και τους νεους συνθέτες, εγώ κατάλαβα οτι ο ίδιος δεν ενδιαφέρεται (όπως ο περισσότερος κόσμος σήμερα) να υπογράψει με κάποια εκδοτική εταιρεία (άλλωστε και οι εταιρείες δεν ενδιαφέρονται πλέον για άγνωστα ονόματα) αλλά να "εκδόσει" τις συνθέσεις του μέσω διαδικτυακης πλατφόρμας που για την ώρα φαίνεται ότι δεν τον καλύπτουν όσον αφορά την πατρότητα της σύνθεσης σε διεθνές επίπεδο ή τουλάχιστον το αφήνουν σε θολό περιβάλλον.

 

 

Τέλος όσον αφορά στο θέμα του time stamp της σύνθεσης με το ανέβασμα σε μια πλατφόρμα όπως το soundcloud ή γιατί όχι όπως το noiz ας μου πει ο LK ή οποιος άλλος το έχει "φανταστεί" πχ σε ένα δικαστήριο να αποδειχτεί ότι ένα τραγούδι "δένεται" με ένα screen shot που γράφει "uploaded on 5/3/2019". Θα το δείξουμε στον "δικαστή" και θα πούμε "ΝΑ το κομμάτι μου"?

Πως συνδέεται ο ήχος, αυτό που ακούγεται με μια εικόνα από ηλεκτρονικό υπολογιστή και μια ημερομηνία πάνω του?

Με τον τίτλο? Με αυτό που ακούει εκείνη την ώρα ο "δικαστής".

Εμένα πολύ απλοϊκά και πολύ πολύπλοκα ταυτόχρονα μου φαίνονται.

2 hours ago, yameth said:

Όσο για την Carly και τους Ac/Dc έχουν υπογράψει συμβόλαιο με τις εκδοτικές εταιρίες για να διαφυλάσσουν τα δικαιώματα τους.

Σιγα μη χρειάζεται εκ των υστερων να συζητούν την κάθε περίπτωση και τον χειρισμό της εταιρείας αναλογα με το πως και γιατί παίχτηκε! Αν δεν ικανοποιούνται υπογράφουν αλλού μετα τη λήξη. Αλλά δεν νομίζω να το κάνουν επειδή κάποιος μουσικός τους πρέπει να εξαιρεθεί για τα δικά συμφέροντα στο Youtube.

 

 

Το θέμα έχει συζητηθεί και συζητιέται καθημερινά στο διαδίκτυο από youtubers και μάλιστα από αυτούς που έχουν tutorial κανάλια και γενικά ζητούν να εφαρμοστεί για τις περιπτώσεις τους η παράγραφος που εξαιρεί τις αναρτήσεις που γίνονται για fair use κάτι που προβλέπεται στην νομοθεσία. Τουλάχιστον στις ΗΠΑ.

Εχω παρακολουθήσει δεκάδες τέτοια βίντεο που έχουν κατέβει πλήρως και όχι απλά στερήθηκαν το monetization. Και οι ίδιοι οι παραγωγοί τους έχουν δηλώσει ότι δεν ενδιαφέρονται για το monetization. Οι ίδιοι κάνουν ουσιαστικά διαφήμιση στον καλλιτέχνη. Το κομμάτι του Phil collins In the air tonight ξαναέγινε No1 επειδή κάποιος youtuber ανέβασε μια ανάλυσή του και κούναγε το κεφάλι του. Και μιλάμε Νο1 μετά από 40 χρόνια. Αλλά οι εταιρείες που "εκπροσωπούν" τους καλλιτέχνες εχουν μαύρα μεσάνυχτα.

Ο δε Sklar ανεβάζει και σχολιάζει μονίμως κομμάτια καλλιτεχνών με τους οποίους συνεργάστηκε και δείχνει απλά πως έπαιξε το μπάσο τότε και τώρα. Αν αυτό δεν είναι fair use και ουσιαστικά στην τελική προμοτάρει τον ίδιο τον καλλιτέχνη τι είναι?

 

Επεξεργασμένο από dimsonic

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
23 minutes ago, dimsonic said:


ε

 

 

Τέλος όσον αφορά στο θέμα του time stamp της σύνθεσης με το ανέβασμα σε μια πλατφόρμα όπως το soundcloud ή γιατί όχι όπως το noiz ας μου πει ο LK ή οποιος άλλος το έχει "φανταστεί" πχ σε ένα δικαστήριο να αποδειχτεί ότι ένα τραγούδι "δένεται" με ένα screen shot που γράφει "uploaded on 5/3/2019". Θα το δείξουμε στον "δικαστή" και θα πούμε "ΝΑ το κομμάτι μου"?

Πως συνδέεται ο ήχος, αυτό που ακούγεται με μια εικόνα από ηλεκτρονικό υπολογιστή και μια ημερομηνία πάνω του?

Με τον τίτλο? Με αυτό που ακούει εκείνη την ώρα ο "δικαστής".

Εμένα πολύ απλοϊκά και πολύ πολύπλοκα ταυτόχρονα μου φαίνονται.

 

 

 

 

Τα παραδείγματα είναι και απλοϊκά και τραβηγμένα , για να γίνουν κατανοητά....καμία φορά δε και "απιθανα να συμβούν".

Παρέθενση: στο κεφάλαιο για την "ευθύνη κατόχου ζώου" , υπήρχε μια παράγραφος που έλεγε πως ο κάτοχος ζώου ΔΕΝ ευθυνεται όταν το ζωο του χρησιμοποιείται ως ¨μηχανικό μεσο". Π.χ. Ο Α εκσφεντονίζει την γάτα του Β στον Γ. 😛

 

 

Επανέρχομαι στο θεμα μας: Κάθε περίπτωση κρινεται ΑΥΤΟΝΟΜΑ και ατομικά.

Επίσης το τί μπορεί να αποδείξει κάτι, είναι θέμα ΚΑΤΑΡΧΗΝ λογικής και εν συνεχεία νομολογίας (η οποία δεν υπακούει πάντοτε στην λογικη).

Ενα screen shot δεν συνδέεται με ακολουθία ακόρτων φυισκά  , ούτε μπορεί να αποδείξει μελωδία, αλλά μπορεί πχ. να αποδείξει τον τίτλο ενος τραγουδιού  ή τους στίχους ενος τραγουδίου , για τα οποία μπορούν να ερίζουν δύο ή περισσότεροι.

 

Μπορείς αν θες να γραψεις το κομματι σου σε παρτιτούρα, να φωτογραφισεις την παρτιτουρα και να την ανεβασεις στο instagram. Αντιλαμβανεσαι ότι είναι "κάτι" σε σχέση με το ΤΙΠΟΤΑ.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, LK said:

 

Επανέρχομαι στο θεμα μας: Κάθε περίπτωση κρινεται ΑΥΤΟΝΟΜΑ και ατομικά.

Επίσης το τί μπορεί να αποδείξει κάτι, είναι θέμα ΚΑΤΑΡΧΗΝ λογικής και εν συνεχεία νομολογίας (η οποία δεν υπακούει πάντοτε στην λογικη).

Ενα screen shot δεν συνδέεται με ακολουθία ακόρτων φυισκά  , ούτε μπορεί να αποδείξει μελωδία, αλλά μπορεί πχ. να αποδείξει τον τίτλο ενος τραγουδιού  ή τους στίχους ενος τραγουδίου , για τα οποία μπορούν να ερίζουν δύο ή περισσότεροι.

 

 

λογικά μεν αλλά....

1. οι στίχοι συνήθως δεν ανεβαίνουν σε πλατφόρμες, εκτός αν το φορντίσει ο συνθέτης και το επιτρέπει η πλατφόρμα.

2. Υπάρχουν κομμάτια χωρίς στίχους.

3. Ανεβάζει ένας το 2018 ένα κομμάτι με τίτλο "απο την πόλη έρχομαι", και ένας το αντιγράφει και παρουσιάζει σκρην σοτ που λέει τίτλο "βάλε το φαί στο φούρνο" με ημερομηνία 2019. Πες μου πως γίνεται η ταυτοποίηση

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
14 minutes ago, dimsonic said:

λογικά μεν αλλά....

1. οι στίχοι συνήθως δεν ανεβαίνουν σε πλατφόρμες, εκτός αν το φορντίσει ο συνθέτης και το επιτρέπει η πλατφόρμα.

2. Υπάρχουν κομμάτια χωρίς στίχους.

3. Ανεβάζει ένας το 2018 ένα κομμάτι με τίτλο "απο την πόλη έρχομαι", και ένας το αντιγράφει και παρουσιάζει σκρην σοτ που λέει τίτλο "βάλε το φαί στο φούρνο" με ημερομηνία 2019. Πες μου πως γίνεται η ταυτοποίηση

1, Στο youtube μπορείς να τους γράψεις στο description.

2, Υπάρχουν,

3. Αρα σε αυτην την περίπτωση δεν ερίζουν για τον τίτλο, αλλά για τη μουσική. Αν υπάρχει ακόμα η πλατφόρμα που εχει ανεβάσει το 2018 κάποιος το "απο την πόλη έρχομαι"  ευκολα γιενται η ταυτοποίηση. ΑΝ ΔΕΝ υπάρχει, και η μόνη απόδειξη του ήταν το Upload σε εκείνη την πλατφόρμα...ναι δεν μπορει να το αποδείξει. Επρεπε να είχε σκεφτεί και κάποιον άλλο τρόπο "ταυτοποίησης".

 

 

Για να μην ξεφύγουμε απο το θέμα.

Εγω αυτό που θα συμβουλευα στον OP, για την βεβαια χρονολογία, αν ερχόταν στο γραφείο μου, ως πιο φθηνη λύση.

Να πάει σε εναν συμβολαιογράφο το έργο του, π.χ. ενα τραγούδι του, σε όσσα πιο πολλά αποδεικτικά μπορεί.

Σε audio cd, σε multitrack.....σε παρτιτούρα......σε ότι αλλο μπορει να σκεφτεί.

Να κάνει τη σχετική πράξη ο συμβολαιογράφος, και αυτη την πράξη ας την μεταφράσει ΕΠΙΣΗΜΑ, στα Αγγλικά, Γερμανικά....Γαλλικά.

 

Αυτο που θα του συμβούλευα για τους όρους της πλατφορμας που θελει να το ανεβασει: Να διαβάσει καλά τους όρους, ό,τι δεν κατανοει  να ρωτησει δικηγόρο, και αν τελικα συμφωνει , να δοσει την διανομη εκει που επιθυμεί.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, LK said:

1, Στο youtube μπορείς να τους γράψεις στο description.

2, Υπάρχουν,

3. Αρα σε αυτην την περίπτωση δεν ερίζουν για τον τίτλο, αλλά για τη μουσική. Αν υπάρχει ακόμα η πλατφόρμα που εχει ανεβάσει το 2018 κάποιος το "απο την πόλη έρχομαι"  ευκολα γιενται η ταυτοποίηση. ΑΝ ΔΕΝ υπάρχει, και η μόνη απόδειξη του ήταν το Upload σε εκείνη την πλατφόρμα...ναι δεν μπορει να το αποδείξει. Επρεπε να είχε σκεφτεί και κάποιον άλλο τρόπο "ταυτοποίησης".

 

αυτό λεω

1. το youtube αύριο κλείνει επειδή φτωχαίνει o Larry Page ή μαλώνει με τον Sergei. Αρα αδυναμία του συστήματος για την τεκμηρίωση της πατρότητας

2. Αυτά τι θα γίνουν ? Δηλαδή ό,τι έχει στίχους....στο πηγάδι?

3. Μα η σύνθεση είναι μουσική. Το τραγούδι είναι στίχος και μουσική.

Αρα όλα αυτά τα μέσα τα άυλα και ψηφιακά δεν θεωρούνται ασφαλή.

Τα πιό ασφαλή τελικά παραμένουν η παρτιτούρα και το χαρτάκι του θεού και των Αιγυπτίων και ο συμβολαιογράφος. Πού άντε να βγάλει άκρη ο δικός μας (Ελληνας) συμβολαιογράφος με το διεθνές κατεστημένο.

 

Δεν ξέρω, πείτε ότι είμαι υπερβολικός. Αλλα κάπως έτσι την πάτησε ο George Harrison που ήταν από τους πρώτους παθόντες και αναγκάστηκε τελικά να αγοράσει την εκδοτική του μηνυτή του. Ετσι την πάτησε κι ο Lennon που αναγκάστηκε να βάλει 3 κομμάτια του Chuck Berry ως διασκευές στον δίσκο του επειδή δανείστηκε δυο στίχους του στο Come Together.

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Επηρεάζεσαι υπερβολικά απο τα είδωλα σου. Απο τη μια ο Lenon δεν ζει και απο την άλλη ο McCartney μονο στην ψάθα δεν είναι.

Και σε τελική ανάλυση τίποτα δεν είναι μόνιμο. Αν κλείσει το Youtube, iTunes, Spotify ή το Noiz που ακόμα κι αυτό είναι εδω 20 χρόνια, ελπίζω να είμαστε ζωντανοί να το δούμε και να το αντιμετωπίσουμε τότε.

Ηξερε κανείς πως η Minos ή η Λύρα θα είναι ακόμα εδω όταν υπογράφανε όλοι; Αλλά ποιος ήξερε για τα παγκόσμια δικαιώματα τότε και ποιος αναρωτιόταν τι γινότανε κάθε χρόνο στο MIDEM των Κανών όπου γίνονταν οι αγοραπωλησίες δικαιωμάτων μεταξύ εταιριών άλλων χωρών. Πόσα έχανε γιατί η εταιρία του δεν τον έσπρωχνε εκεί ή γιατί κάποιοι πιο επιτήδειοι έκαναν μια μικρή περιουσία με instrumental δίσκους που στην Ελλάδα ούτε για αστείο δεν υπήρχε περίπτωση να τους υπογράψει κανείς.

 

Ποιος σου εγγυάται ότι κάτι που θα υπογράψεις στην τοπική σου νομοθεσία (με κρατικό οργανισμό που φαντάζομαι θεωρείς αδιάβλητο και αέναο για κάποιο λόγο) θα γίνει σεβαστό στη Γουαδελούπη ή το Youtube; Ποιος θα ασχοληθεί με τα δικαιώματα σου εκτός Ελλάδας;

Νομίζω πως πιο πολλά θα χάσεις παρα θα κερδίσεις αν έχεις ένα εμπορεύσιμο προϊόν και το λιβανίζεις. 

Αντι να βρεις τη λύση που σε εξυπηρετεί καλύτερα, ασχολείσαι περισσότερο με το what if.

Είναι νεο τοπίο στη μουσική βιομηχανία και πλεον τα oultlets μουσικής δεν είναι ελληνικά και βρισκόμαστε να θελουμε να διαφυλάξουμε κάτι που δισκογραφικές επι δεκαετίες δεν έκαναν με δικο τους νομικό τμήμα. Στα καλά καθούμενα άσχετος και με πολλές επιλογές καλείσαι να βρεις το σωστό και συμφέρον. Πολύ δύσκολο αλλά εφικτό και υπάρχουν αρκετες σοβαρές προτάσεις.

 

Πάντως συνεχίζεις να μπερδεύεις δυο διαφορετικά θέματα σε ότι έχει να κάνει με το copyright, όπως το τι αντιμετωπίζουν αυτοι που θα παίζουν την σύνθεση σου χωρίς την άδεια σου. Κι αν δεν σου λέει κάτι το ότι ακόμα και ο Beato και ο Sklar έχει πρόβλημα, τότε μάλλον πρέπει να αναρωτηθείς αν πρέπει να... αναρωτιέσαι κατα πόσο διαφυλάσσονται τελικά τα δικαιώματα του δημιουργού.

 

Παράλληλα πρέπει να βάζεις και το απαραίτητο αλατοπίπερο στο πως λειτουργούν όλα στον πλανήτη, μιας και δεν είναι όλα αγγελικά πλασμένα όπως μας έμαθε η σχεδόν σεβάσμια ηλικία μας. Κάνω λάθος;

  • Like 1

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
2 minutes ago, yameth said:

Επηρεάζεσαι υπερβολικά απο τα είδωλα σου. Απο τη μια ο Lenon δεν ζει και απο την άλλη ο McCartney μονο στην ψάθα δεν είναι.

Και σε τελική ανάλυση τίποτα δεν είναι μόνιμο. Αν κλείσει το Youtube, iTunes, Spotify ή το Noiz που ακόμα κι αυτό είναι εδω 20 χρόνια, ελπίζω να είμαστε ζωντανοί να το δούμε.

Ηξερε κανείς πως η Minos ή η Λύρα θα είναι ακόμα εδω όταν υπογράφανε όλοι; Αλλά ποιος ήξερε για τα παγκόσμια δικαιώματα τότε και ποιος αναρωτιόταν τι γινότανε κάθε χρόνο στο MIDEM των Κανών όπου γίνονταν οι αγοραπωλησίες δικαιωμάτων μεταξύ εταιριών άλλων χωρών. Πόσα έχανε γιατί η εταιρία του δεν τον έσπρωχνε εκεί ή γιατί κάποιοι πιο επιτήδειοι έκαναν μια μικρή περιουσία με instrumental δίσκους που στην Ελλάδα ούτε για αστείο δεν υπήρχε περίπτωση να τους υπογράψει κανείς.

 

Ποιος σου εγγυάται ότι κάτι που θα υπογράψεις στην τοπική σου νομοθεσία (με κρατικό οργανισμό που φαντάζομαι θεωρείς αδιάβλητο και αέναο για κάποιο λόγο) θα γίνει σεβαστό στη Γουαδελούπη ή το Youtube; Ποιος θα ασχοληθεί με τα δικαιώματα σου εκτός Ελλάδας;

Νομίζω πως πιο πολλά θα χάσεις παρα θα κερδίσεις αν έχεις ένα εμπορεύσιμο προϊόν και το λιβανίζεις. 

Αντι να βρεις τη λύση που σε εξυπηρετεί καλύτερα, ασχολείσαι περισσότερο με το what if.

Είναι νεο τοπίο στη μουσική βιομηχανία και πλεον τα oultlets μουσικής δεν είναι ελληνικά και βρισκόμαστε να θελουμε να διαφυλάξουμε κάτι που δισκογραφικές επι δεκαετίες δεν έκαναν με δικο τους νομικό τμήμα. Στα καλά καθούμενα άσχετος και με πολλές επιλογές καλείσαι να βρεις το σωστό και συμφέρον. Πολύ δύσκολο αλλά εφικτό και υπάρχουν αρκετες σοβαρές προτάσεις.

 

Πάντως συνεχίζεις να μπερδεύεις δυο διαφορετικά θέματα σε ότι έχει να κάνει με το copyright, όπως το τι αντιμετωπίζουν αυτοι που θα παίζουν την σύνθεση σου χωρίς την άδεια σου. Κι αν δεν σου λέει κάτι το ότι ακόμα και ο Beato και ο Sklar έχει πρόβλημα, τότε μάλλον πρέπει να αναρωτηθείς αν πρέπει να... αναρωτιέσαι κατα πόσο διαφυλάσσονται τελικά τα δικαιώματα του δημιουργού.

 

Παράλληλα πρέπει να βάζεις και το απαραίτητο αλατοπίπερο στο πως λειτουργούν όλα στον πλανήτη, μιας και δεν είναι όλα αγγελικά πλασμένα όπως μας έμαθε η σχεδόν σεβάσμια ηλικία μας. Κάνω λάθος;

Συμφωνώ με όλα.....1000%.

Προς νέους καλλιτέχνες.

Βγάλτε τη δουλεία σας, δεν σας αμφισβητώ καλλιτεχνικά , αλλά μην συμπεριφέρεστε σαν να βγάλατε το νέο Stairway to Heaven (τουλάχιστον μέχρι να το βγάλετε).

To youtube, αυτή τη στιγμή που μιλάμε, ξέρω ότι πληρώνει , αν κάτι έχει views. (για τις άλλες πλατφόρμες δεν ξέρω).

Πολλοί το έχουν και για full time job....και όχι μόνο μουσικοί.

Αν το συνδυάσεις με τον σχεδόν θάνατο του live (λόγω covid)....και την παγκοσμιοποίηση.....οι πλατφόρμες αυτές είναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ, και για να σας μάθουν και για να βγάλετε κάνα $.

 

Αν ξεκινάτε κακόπιστα .....το τριβελίζετε πολύ.....και μάλλον εσείς θα χάσετε.

Ξεκινήστε καλόπιστα, και ΑΝ στραβώσει κάτι, το αντιμετωπίζετε τότε.

Ακόμα και αυτό που λέει ο OP, με όλον τον σεβασμό, να έχει έναν ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ δικηγόρο να τρέχει από πίσω του, είναι οικονομικά ασύμφορο....μέσα θα μπει.

Φοβάστε ότι θα σας κλέψουν; Μπορεί.

Καλλίτερα το 50% στο  κάτι, παρά από το 100% στο τίποτα.

 

  • Like 1
  • Ευχαριστώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 minutes ago, yameth said:

Επηρεάζεσαι υπερβολικά απο τα είδωλα σου. Απο τη μια ο Lenon δεν ζει και απο την άλλη ο McCartney μονο στην ψάθα δεν είναι.

 

 

 

κακό είναι? δεν νομίζω.

Ο Lennon δεν ζει, αλλά η χήρα είναι εντελώς μπλακ.

Ο Ετερος αναφερθείς ποτέ δεν είχε πρόβλημα.

Είχε ο ήσυχος (ίσως επειδή ήταν ήσυχος), αλλά σιγά σιγά έμαθε κι αυτός, όπως κι ο τέταρτος το μάθημα και γενικά όλοι περνάνε καλά, ζωντανοί και επίγονοι.

 

44 minutes ago, LK said:

 

Καλλίτερα το 50% στο  κάτι, παρά από το 100% στο τίποτα.

 

 

επειδή ανέφερε ο yameth για είδωλα.

Στην περίπτωση των 4 ήταν ήταν όταν ξεκίνησαν καλύτερα 1 στα 4 στο κάτι, παρά 100% στο τίποτα.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχω λιβανίσει και εγώ αρκετά αυτό το θέμα στο φόρουμ,  ξεκίνησα να μάθω να γράφω παρτιτούρα (που σημαίνει να μάθω να μετράω, που δεν είχα ιδέα) μόνο και μόνο για να κάνω μια συμβολαιογραφική πράξη με ότι έχω έτοιμο, και παραδέχομαι ότι μου περνάει συχνά από το μυαλό η ρήση ''πολύ κακό για το τίποτα''

 

ΟΜΩΣ τα καθαρογραμμένα κομμάτια μου στο χαρτί και η επισημότητα με ικανοποιούν και με κάνουν να νιώθω ότι δεν είμαι χομπίστας (και ας είμαι σόλο μέσα κάσα καπίκια)

 

Χωρίς πλάκα αξίζουν τα 50-100 ευρώ που στοιχίζει ένα επίσημο χαρτί, τόσα είμαι διατεθειμένος να διαθέσω για την καριέρα μου, αλλά πάνω από όλα η γνώση που αποκτάς μέχρι να φτάσεις εκεί...

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου