Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      11.956


  2. Terry RoscoeBeck5

    Terry RoscoeBeck5

    Moderator


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      9.132


  3. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      11.681


  4. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      46.968


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 30/11/2021 σε όλα

  1. Συμφωνώ και επαυξάνω. Ο Στράτος από το τίποτα (στην κυριολεξία) απλά "ζωγράφισε". Με αυτές τις- να τις πω "synth"- κιθάρες έφτιαξε όλη την ατμόσφαιρα. Και αφήνω την σολιστική- σούπερ μετρημένη, αλλά απόλυτα to the point- φρασεολογία του. Αυτό το κομμάτι μπορεί να λέει παράγκας, αλλά είναι αποτέλεσμα της μουσικής ιδιοφυΐας του Στράτου.
    4 βαθμοί
  2. Μαλλον δεν εχεις καταλαβει τι εχεις κανει εκει μεσα
    2 βαθμοί
  3. Love to death όλους τους συμμετέχοντες αλλά δεν κατάφερα να τ' ακούσω όλο.
    1 βαθμός
  4. Οι φλατς δεν θενε αλλαγή :)
    1 βαθμός
  5. +100000 Μιλάμε για αποκάλυψη το κομμάτι όχι αστεία. Χίλια μπράβο στις μουσικαρες.
    1 βαθμός
  6. Συχνά, διαβάζοντας για το ακατάβλητο πάθος των ορειβατών να πατήσουν στις ψηλότερες κορφές των βουνών του κόσμου μας – κι από κει να τον αντικρύσουν όπως ελάχιστοι έχουν καταφέρει, παραλληλίζω κάπως την προσπάθεια τους με κείνη των ηλεκτρικών κιθαριστών του πλανήτη. Όχι τυχαία, καθώς οι ιστορίες απογοήτευσης είναι αμέτρητες, αφού τελικά για πολλούς το όνειρο σταματάει μερικά μόλις μέτρα από την κορυφή. Προετοιμασία, αυτοσυγκέντρωση, πολλά έξοδα, άσκηση, εξοπλισμός, κάποιες φορές δεν είναι αρκετά για να πατήσεις το έδαφος που βρίσκεται κοντύτερα στον ουρανό. Κατά μια αντιστοιχία λοιπόν, κάτι παρόμοιο συμβαίνει και στους περισσότερους εξ ημών που λαχταράμε να παίξουμε με ήχους που θα μας θυμίσουν ακαριαία τους ήρωες μας. Ξοδεύουμε πληθώρα μετρητών αγοράζοντας όργανα και εφέ, μελετάμε ατέλειωτες ώρες και ακούμε (ελπίζω) ακόμα περισσότερες τραγούδια και ήχους, ψάχνοντας ένα κάποιο ιερό δισκοπότηρο. Συνήθως ξεχνώντας μερικές βασικές αρχές και κάνοντας λογικές ακροβασίες, τυφλωμένοι θα έλεγε κάποιος από το όνειρο μας. Υπάρχουν αλήθειες και ψέματα στην ιστορία, η καλύτερα, πραγματικότητα και φαντασία, παραμύθι – που λέμε συχνά μεταξύ μας. Για αρχή λοιπόν, να ξεκαθαρίσουμε πως ο βασικός ήχος του καθενός μας προέρχεται από τον ίδιο του τον εαυτό, την προσωπικότητα του, το τι έχει στο μυαλό του και το πώς τα δάχτυλα του αγγίζουν τις χορδές. Αυτό μπορεί να το ξεγελάμε που και που, παραμένει όμως η κύρια πηγή του ήχου μας. Κατά συνέπεια, όσο καλλιεργούμε τον χαρακτήρα μας και όσο εμπλουτίζουμε τις γνώσεις μας ως άνθρωποι, τόσο κοντύτερα πλησιάζουμε στο να αποδεχτούμε τη φύση μας και ν’ αγαπήσουμε τον ήχο μας. Κι αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο, γιατί απελευθερώνοντας τη δική μας ψυχή και ματιά, βαθμιαία εκλείπουν οι σταθερές και οι συγκρίσεις, ανοίγεται ένας κόσμος που οφείλουμε να τον δεχτούμε, να τον ενδυναμώσουμε και να τον κάνουμε καλύτερο, όσο κι αν τούτος μοιάζει ελάχιστα η και καθόλου με όσα θέλαμε η πιστεύαμε. Αυτογνωσία ονομάζεται, και αποτελεί τον πλέον σίγουρο δρόμο για την καλλιτεχνική ισορροπία. Και αυτογνωσία δε σημαίνει συντηρητισμός, έλλειψη πειραματισμών, ορθολογική αντιμετώπιση της φιλοδοξίας, κυνισμός και ηττοπάθεια. Τουναντίον, πρέπει να ταϊστεί με το άνοιγμα κάθε παραθύρου και ανοίγματος του εσωτερικού μας κόσμου, αγγίγματος και γεύσης όλων εκείνων που θα μας κάνουν να τα πλησιάσουμε και θα τραβήξουν το ενδιαφέρον μας. Και όλα αυτά είναι ακίνδυνα; Αμφιβάλλω, δε θα μάθεις όμως ποτέ αν δεν περάσεις από κει. Αν είσαι τυχερός και ικανός, θα επιζήσεις ως λαμπερό πνεύμα, αν όχι, είτε θα κάνεις πίσω τρομαγμένος είτε θα πληγωθείς, κάποτε ανεπανόρθωτα. Στο ενδιάμεσο, φωλιάζουν κόσμοι που μπορούν να προσφέρουν ευτυχία στη ζωή, δεν είναι άσπρο μαύρο η διαδρομή, και, πολύ περισσότερο, το ταξίδι τελικά είναι κείνο που θα προσφέρει πληρότητα και συγκίνηση, και όχι η γραμμή τερματισμού. Άλλωστε, κάτι τέτοιο δεν υπάρχει στην πραγματικότητα. Νομίζετε πως κάποιος που πάτησε στο Έβερεστ θα σταματήσει ν’ αναζητά βουνοκορφές που δεν έχει επισκεφθεί; Ένας ακόμη λόγος που έκανα αρχικά τον παραλληλισμό του θρυλικού ταβανιού της γης με τον απόλυτο ήχο της ηλεκτρικής κιθάρας, είναι και ο ακόλουθος. Πέρα από την αναντίρρητα καθοριστική σημασία του παίκτη, υπάρχουν τα μέσα, ο εξοπλισμός που χρειαζόμαστε, πολύ η λίγο, προκειμένου να τραβήξουμε την ανηφόρα της εξερεύνησης. Όργανα, κιθάρες, ενισχυτές, ηχητικά εφέ. Αναρωτιέται κάποιος, γιατί κάτι να στοιχίζει Α και να κάνει μια δουλειά, και κάτι άλλο που κάνει την ίδια φαινομενικά εργασία να κοστίζει Α επί 10, 50, 100. Σωστά μεν αλλά όχι απόλυτα. Όπως λοιπόν όταν ανεβαίνεις το Έβερεστ απαιτείται εξοπλισμός, χρόνος και χρήμα, και παρόλη την ενδελεχή προετοιμασία και αφοσίωση μπορεί να βρεθείς 50 μέτρα από την κορυφή και να αναγκαστείς να γυρίσεις πίσω, έτσι και με τον ήχο. Αν σε γυρίσει ο καιρός, προσεύχεσαι κι ελπίζεις, αν όμως η αιτία είναι κάτι που δεν σκέφτηκες να πάρεις μαζί η δεν προετοίμασες σωστά, τότε θα πρέπει να ψάξεις να το έχεις την επόμενη φορά. Σχεδόν τα πάντα θα σε πάνε στο 90% της διαδρομής, εκείνο όμως που θα σε ανεβάσει στο τέρμα είναι αυτό το μικρό κομματάκι του παζλ, που –αλίμονο, κοστίζει πανάκριβα. Είτε μιλάμε για κιθάρα, είτε για πετάλια, ενισχυτές και μαγνήτες. Τα μεγάλα προβλήματα ξεκινούν όταν γευτείς αυτόν τον κόσμο και μαγευτείς από όσα προσφέρει. Τότε, πολύ δύσκολα επιστρέφεις εκεί που ήσουν. Κάπως σα να σου δώσουν να οδηγήσεις μια Φεράρι και μετά πρέπει να μπεις στο Φίατ για να γυρίσεις σπίτι. Και θα μου πεις, χρειάζομαι ένα πανάκριβο όχημα για να γυρίσω σπίτι μου, τα άλλα δε θα με πάνε; Σωστά, και ένα Όπελ και το λεωφορείο της γραμμής μια χαρά θα την κάνουν τη δουλειά, εσύ είσαι αυτός που θα αποφασίσει πως θα μετακινηθείς όμως. Δε σας κρύβω πως ζηλεύω πολύ εκείνους που δεν χρειάζονται τα πολλά και τα ακριβά και μεγαλουργούν με το τίποτα. Αληθινά τους θαυμάζω, σέβομαι όμως το πάθος και τη δίψα του κάθε συνανθρώπου μου και ομότεχνου μου, αρκεί να έχει ξεκαθαρισμένα στο μυαλό του προτεραιότητες και δυνατότητες. Οι αναβάσεις κάθε μορφής και είδους είναι πρόκληση, μεθύσι, ζωογόνος δύναμη, πεμπτουσία της ύπαρξης, απαιτούν όμως πολλά και δύσκολα. Γνωρίστε τον εαυτό σας, αφουγκραστείτε τα μύχια της ψυχής σας, μετρήστε τις δυνάμεις σας, εμπλουτίστε τις γνώσεις σας, μάθετε τα όρια σας, αξιολογήστε τις ικανότητες σας, διαλέξτε το σημείο που κάνει την καρδιά σας να πεταρίζει και ξεκινήστε την αναρρίχηση. Είτε είναι στα 50 μέτρα είτε στα 850, το ίδιο νικητές θα είστε, γιατί εσείς διαλέξατε τον στόχο και τον προορισμό. Καλό ταξίδι.
    0 βαθμοί
  7. Αυτά είναι τα ωραία, τα χειμωνιάτικα, τα παραδοσιακά. Εγώ έχω φασολάδα σήμερα, και θα πάρω παραμάσχαλα και ένα λευκό Τριποδάκη. Αντί για πατάτες, έχει μέσα γλυκοπατάτες. ΣΚΟΤΩ.
    0 βαθμοί
  8. Σήμερα θα κοιμηθώ στο στούντιο μόνος μου.
    0 βαθμοί
  9. Ένα μίνι review μου (01:23) στα ελληνικά του βασικού μου τιμονιού.
    0 βαθμοί
  10. Να το πω blast from the past, να το αποκαλέσω ghost of the Christmas past, δεν ξέρω... Αλλά ας δούμε τι έχουμε εδώ και κυρίως ποιους έχουμε εδώ: Καταρχάς τον αγνό, πηγαίο και άδολο καλλιτέχνη που τα παλιότερα μέλη του forum στο παρελθόν συχνά- πυκνά είχαν ανακηρύξει "artist of the year" (σ.σ. ποτέ και σε καμία περίπτωση), τον διαβόητο Samy Paraga. Ο παράγκας με δόλιους και υποδόριους τρόπους (τσίπουρα εξαιρετικής ποιότητας) παρέσυρε μια πλειάδα μελών του forum να τον συνδράμουν στις καλλιτεχνικές του αναζητήσεις (σ.σ. ήμαρτον, τι γράφω...). Ο υποφαινόμενος, ο Στράτος-fusiongtr, o κ. Σπύρος Τυρέας γνωστός ως pipityri, καθώς και ένας ντράμερ που δυστυχώς δεν γνωρίσαμε ποτέ- κατά την πάγια τακτική στις ηχογραφήσεις του αγνού και πηγαίου καλλιτέχνη- συνεισφέραμε το κάτι τις μας. Πρώτο άσμα τα Μεταξωτά της Μελίνας Κανά. Το καστ: Παράγκας τραγούδι και κιθάρες-βαβούρα στο φινάλε. Στράτος τα πάντα όλα (κιθάρες "φευγάτες", κιθάρες πιο "φευγάτες") και επί της ουσίας το έκανε κομμάτι. Εγώ πάλι έπαιξα μπάσο με μια allure... μπουζουκιού για τις ανάγκες του τραγουδιού, καθώς το budget ήταν "σφιχτό" και δεν είχαμε για μπουζουξή! Η ηχογράφηση (εγώ και ο Στράτος) έγινε ή το 2014 ή το 2015 αν θυμάμαι καλά. Μετά αράξαμε και πετούσαμε τάπες στο βαρέλι, περιμένοντας να "ωριμάσει" ο καλλιτέχνης. Του πήρε μερικά χρόνια... Το έτερο άσμα είναι "φρέσκο", εγώ έγραψα πριν μερικούς μήνες, μετά προστέθηκε ο Σπύρος, cajon παίζει ο Βασίλης Δηβόλης και ο παράγκας που δεν ξέρω τι κάνει (α ναι, τα υπόλοιπα)... Αυτά τα ολίγα και enjoy τέχνη λέμε.
    0 βαθμοί
  11. Στο Video θα βρείτε το take μου για ένα πρόσφατο shred collab του JTC guitar, ελπίζω να σας αρέσει.
    0 βαθμοί
  12. Γιατί φίλος, τι σου συνέβη; Έπεσε το internet ή λόγω γήρατος βίωσες κάποια ξαφνική απώλεια ακοής;
    0 βαθμοί
  13. Σε ευχαριστώ πολύ. Θα επικοινωνήσω με analogtouch -δεν γνώριζα αυτή την οψιόν- για να δω. Να είσαι καλά!
    0 βαθμοί
  14. Καλύτερα όχι στο Bon Studio. Αν σε εξυπηρετούν τα νότια προάστεια: http://www.effectum-electron.com/ Αν σε εξυπηρετούν τα βόρεια: http://analogtouch.gr/ Ειδικά για τους δεύτερους ξέρω ότι σε κάποιες περιπτώσεις παραλαμβάνουν κι επιστρέφουν στον χώρο σου τα μηχανήματα.
    0 βαθμοί
  15. Μα τι να πούμε για το δημιουργό? Είναι σαν τον...Syd Barrett του Noiz!!!! Τίγκα στις καταχρήσεις και τη ψυχεδέλια!!!!!
    0 βαθμοί
  16. https://www.digitech.com/authorized-dealers.html Bon Studio S.A. Email: [email protected] Phone: 0030 1 3809605-8 Fax: 0030 1 3827868 Website: http://bonstudio.gr Bon Studio S.A. - Greece 6 Zaimi Str. Athens, 10683
    0 βαθμοί
  17. Συμπίεση. Mε απλά λόγια είναι η επεξεργασία του συνόλου των ψηφιακών δεδομένων ενός αρχείου με σκοπό την δημιουργία ενός μικρότερου αρχείου. Ένας από τους πλέον διαδεδομένους αλγόριθμους συμπίεσης είναι ο MPEG1-Layer3 ή εν συντομία MP3.Σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε στη Γερμανία στο ινστιτούτο ερευνών Fraunhofer.Πρόκειται για απωλεστικό αλγόριθμο συμπίεσης πράγμα που σημαίνει ότι μέρος της ηχητικής πληροφορίας κατά τη διάρκεια της συμπίεσης χάνεται για πάντα.Για την επίτευξη καλύτερων αποτελεσμάτων χωρίς ουσιαστική επίπτωση στην ποιότητα του ψηφιοποιημένου ήχου ο αλγόριθμος στηρίζεται στο "ψυχοακουστικό" μοντέλο της συμπεριφοράς του ανθρώπινου αυτιού.Πιο συγκεκριμένα λαμβάνεται σοβαρά υπ'όψιν το φαινόμενο της ακουστικής σκίασης (masking effect).Το φαινόμενο αυτό έχει να κάνει με την ακουστότητα συχνοτήτων ήχου οι οποίες βρίσκονται φασματικά κοντά σε άλλες "κυρίαρχες" συχνότητες.Οι κυρίαρχες συχνότητες μασκάρουν τις υπόλοιπες με αποτέλεσμα το ανθρώπινο αυτί να συλλαμβάνει ορισμένες συχνότητες σε ένα συγκεκριμένο φάσμα.Ανάλογα δηλαδή με τους κυρίαρχους ήχους που υπάρχουν ανά πάσα στιγμή σε κάποιο μουσικό κομμάτι είναι δυνατόν κάποιοι άλλοι ήχοι, οι οποίοι επίσης υπάρχουν στο κομμάτι και πλησιάζουν οι συχνότητες τους αυτές των κυρίαρχων, να μην γίνονται αντιληπτοί από το ανθρώπινο αυτί. Βάσει αυτού του φαινομένου έχει δημιουργηθεί από τους επιστήμονες το ψυχοακουστικό μοντέλο, στο οποίο στηρίζεται ο αλγόριθμος MP3 για την συμπίεση των ψηφιακών δεδομένων ήχου.Το ηχητικό, λοιπόν, σήμα χωρίζεται σε ζώνες συχνοτήτων προκειμένου να διαπιστωθεί ποιες από τις συχνότητες που υπάρχουν σε αυτές τις ζώνες δεν είναι ακουστές και έτσι μπορούν να απορριφθούν.Στο τελικό συμπιεσμένο σήμα υπάρχουν μόνο οι κυρίαρχες συχνότητες που έτσι και αλλιώς θα ακούγονταν. Οι παράμετροι που καθορίζουν την ποιότητα του ψηφιοποιημένου ήχου (mp3) είναι: 1.Συχνότητα δειγματοληψίας (σε Hz) 2.Ανάλυση δείγματος σε bits 3.Αριθμός καναλιών στέρεο (1 ή 2) Το ποσοστό της συμπίεσης το μετράμε σε Kilobit per second, δηλαδή Kbit ανά δευτερόλεπτο.Με απλά λόγια πόσα Kbit μεταφέρονται στο χρονικό διάστημα ενός δευτερολέπτου.Η ποσότητα αυτή είναι ευρέως γνωστή με τον όρο bit rate. Όσο μεγαλύτερος είναι αυτός ο αριθμός τόσο καλύτερη είναι η ποιότητα του ήχου.Αντίστοιχα μεγάλος λόγος συμπίεσης, δηλαδή λίγα Kbps, σημαίνει μικρά σε μέγεθος αρχεία με κόστος όμως την ποιότητα ήχου.Τυπικές τιμές bit rate είναι 96 Kbps, 128 Kbps, 192 Kbps κ.α. Στην πράξη ακολουθείται μια μέση οδός.Έτσι για παράδειγμα ένας ρυθμός δεδομένων 128 Kbps δίνει μια συμπίεση της τάξης του 1:11. Μεγαλύτερος ρυθμός δεδομένων (192 Kbps) προσφέρει λόγο συμπίεσης 1:7. Προφανώς ο λόγος συμπίεσης βελτιώνεται δραματικά όσο πέφτει η ποιότητα του σήματος πλησιάζοντας αυτήν του μονοφωνικού ραδιοφώνου μεσαίων ή βραχέων. Αυτά με λίγα λόγια Ελπίζω να έγινα όσο πιο κατανοητός γινόταν!
    0 βαθμοί
  18. Καλημέρα και από μένα τσέκαρε και fotocopy peiraias Πραξιτέλους 157. Πολύ εξυπηρετικό το παλικάρι που το δουλεύει.
    0 βαθμοί
  19. Στράτο Και μόνο που αναφέρεις τον Evans.... ξέρεις τι σημαίνει Είμαστε ότι τρώμε αλλά και παίζουμε όπως ακούμε όσον αφορά τις επιρροές .Μην παρεξηγούμε όμως το μεγαλείο του με τα πολύ ψιλά τα γράμματα τα δικά μου. Το λέω απο πλευράς επιρροής. Σπυρο πολύ σωστό . Απλά είμαι του μουντού ήχου πιο πολύ παρα του πρίμου λόγω και πάλι ακουσμάτων .όμως εδω θα έγραφε καλύτερα το μέρος της ατάκας.
    0 βαθμοί
  20. Καραολή και Δημητρίου λίγο μετά την Πραξιτέλους.
    0 βαθμοί
  21. τα σέβη μου στο απολωλός... όσο για εσέ εύχομαι γρήγορα η μουσική να ξαναβρει τον χώρο που της αναλογεί στην ζωή σου (σε ισοροπία με το baby time βέβαια)... άλλωστε οι παντοκατευθυντικές χαμηλές του μπάσου δεν περιορίζονται ευκόλως θυμικά... μόνο λίγο καιρό ξαποσταίνουν και ξανά προς την δόξα τραβούν...
    0 βαθμοί
  22. Εμενα παλι στην τελε του μου εκανε εντυπωση ο bridge (little '59), δε θυμαμαι να τον εχω ξαναδει να χρησιμοποιει κατι τετοιο. Mιας και το ανεφερες, εχει και περιεργα saddles ο θειος, δεν ειμαι σιγουρος τι ειναι Speaking of ειδωλα, θυμαμαι ενα σκηνικο σχετικα με τον Frisell πριν απο αρκετα χρονια. Ημουν σε ενα jam session και μετα το τελος ειχαμε μαζευτει στο σπιτι του ενος κιθαριστα λιγο παραδιπλα για κανα ποτο. Ο φιλος που ειχε το σπιτι ειχε μανια με τον Frisell, ηταν το κιθαριστικο του ειδωλο. Μπαινουμε στο σπιτι και βλεπω οτι ειχε πανω απο το τζακι κρεμασμενο (as a joke θελω να πιστευω) εναν πινακα που ηταν μια ΚΑΚΙΣΤΗ τελειως amateurish αναπαραγωγη της Ακαδημιας των Αθηνων του Ραφαηλ, μονο που ειχε τον εαυτο του ζωγραφισμενο στη θεση του Αριστοτελη να περπαταει με τον Frisell αγκαζε στη θεση του Πλατωνα
    0 βαθμοί
  23. Ενα μπλουζακι συμπραξη με τον φιλο Steve στον Καναδα. (rough mix, δεν ειναι η τελικη μορφη) Παλιες μελωδιες rough MIX.mp3
    0 βαθμοί
  24. Συχνά αναρωτιόμουν τι περιλαμβάνει η μίξη και το mastering, γιατί ακούγονται και συζητιούνται τόσο πολύ και κυρίως γιατί τόση μυστικοπάθεια γύρω από αυτά τα θέματα. Συνήθως οι συζητήσεις λήγουν με ένα: "άστο τώρα που να σου λέω", "δε γίνεται αυτό", "πρέπει να πας στον ειδικό". Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν έβαλα την ενέργεια να ανακαλύψω τον χώρο από μόνος μου και κατέφευγα στην εύκολη "λύση" των presets. Όσες φορές είχα προσπαθήσει να διαβάσω ένα άρθρο στο Sound on Sound (αρκετά παλιότερα) μου φαινόταν πολύ ακαδημαϊκό και δεν μου έδινε τις γρήγορες λύσεις που έψαχνα. Κοντεύω να τελειώσω το εν λόγω βιβλίο και ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μερικές σκέψεις και μαθήματα που πήρα. Κυρίως ότι δεν υπάρχει κάτι μυστικό γύρω από την μίξη και το mastering, απλά θέλουν μεγάλη εμπειρία, χρόνο, ενέργεια, ταλέντο και χρήματα. Πολλές φορές θέλουμε το καλό αποτέλεσμα χωρίς να έχουμε κάποιο από αυτά τα χαρακτηριστικά. Το βιβλίο ξεκινάει και δίνει περίπου το 25% των σελίδων του στο πως ακούμε, το οποίο είναι άλλο ένα σημείο που πολλοί προσπερνάμε, σπεύδοντας να αγοράσουμε το καινούριο μαγικό plug-in που τα λύνει όλα. Επίσης δίνει καλούς και απλούς λόγους για να χρησιμοποιήσει κάποιος compression, EQ, reverb και άλλα, τους οποίους αν δεν έχεις τονίζει ότι καλύτερα να αφήσεις το track στην ησυχία του - κάτι που επίσης δεν έκανα πασαλείβοντας reverb και EQ ό,τι έβρισκα. Τέλος γίνεται ξεκάθαρο πόσο μάταιη είναι η χρήση των presets και ότι όλο αυτό γίνεται λαμβάνοντας υπόψη πολλές παραμέτρους που ένα preset δεν γίνεται να καλύψει (ούτε εσύ "ΑΙ" plug-in). Εντάξει προς το τέλος δεν άντεξε ούτε ο συγγραφέας και πρότεινε να αφήσουμε το multiband compression για τους "ειδικούς". Συνολικά όμως ήταν ένα βιβλίο που κυριολεκτικά μου άνοιξε τα μάτια και με γλίτωσε από πολλές σκέψεις που έκανα συνέχεια γυρνώντας γύρω από την ουρά μου. Σε καμία περίπτωση δε θα πω ότι είμαι έτοιμος να μιξάρω τα κομμάτια μου αποτελεσματικά, αφού συνεχίζω να πιστεύω ότι αν θες επαγγελματικό αποτέλεσμα χρειάζεσαι επαγγελματίες. Τουλάχιστον όμως κατάλαβα ότι η μίξη δεν είναι κάτι μαγικό και υπάρχουν πολύ συγκεκριμένα βήματα που μπορεί να ακολουθήσει κάποιος για να την ολοκληρώσει επιτυχώς, πάντα έχοντας στο μυαλό ότι είναι και τέχνη, με όποια υποκειμενικότητα αυτή φέρνει.
    0 βαθμοί
  25. Εμένα μου διέφυγαν 10 κιλά σε 2 μήνες :)
    0 βαθμοί
  26. H φωτογραφία απο το κινητό μπορεί να είναι τόσο βαριά (όχι μεγάλη) που θα κάνει την σελίδα της συγκεκριμένης αγγελίας πολύ αργή στο φόρτωμα, τόσο που θα την παρατήσει ένας ενδιαφερόμενος και θα πάει στην επόμενη. Σκέψου πως μια επιτρεπόμενη φωτογραφία στις αγγελίες έχει το μέγεθος ενός mp3 ολόκληρου! Γι αυτό τον λόγο και μέχρι όλοι να αποκτήσουμε 5G στο κινητό ή fiber στο σπίτι θα υπάρχει αυτός ο "περιορισμός" σε κάποιες προδιαγραφές που σε διαβεβαιώνω δεν είναι καθόλου χαμηλών προδιαγραφών. Οι εταιρίες κινητών επιλέγουν να διαφημίζουν τα πολλά megapixel ως ποιοτικό κριτήριο της φωτογραφικής τους μηχανής χωρίς αυτό να είναι απαραίτητα αληθές απο ένα σημείο και μετά, ενω αυτό αυξάνει το κόστος σας σε bandwidth όταν στέλνετε (share) τις φωτογραφίες σας σε κάποιον και ταυτόχρονα τις καθιστά δύσχρηστες στο διαδίκτυο όπως στις αγγελίες που ανέφερα παραπάνω. Το πρώτο πράγμα που κάνω σε ενα κινητό, είναι να ρυθμίσω την ανάλυση των φωτογραφιών σε κάτι ανθρώπινο. Στις οδηγίες δε, αναφέρουμε καθαρά πως μπορεί κάποιος να ρυθμίσει το μέγεθος και τις διαστάσεις τους.
    0 βαθμοί
  27. -1 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου