Προς το περιεχόμενο

Τα πάντα

Η λίστα ανανεώνεται αυτόματα

  1. Τελευταία ώρα
  2. Σήμερα
  3. Μακράν η χειρότερη εκτέλεση που μπορεί να ακούσει κάποιος. Απροβάριστοι εντελώς οι περισσότεροι, ο Dickinson "τρέχει", ο Auger εκτός τόπου (και ήχου), ο May κάνει φιλότιμες προσπάθειες αλλά... Η συνεύρεση πέντε τεράστιων κ' διαφορετικών μουσικών πάνω σε μια σκηνή δεν συνεπάγεται πάντα καλό μουσικό αποτέλεσμα. Στην παραπάνω περίπτωση όμως προσπερνάμε τα όποια προβλήματα γιατί το Sunflower Jam είναι ένα φιλανθρωπικό μουσικό event που ιδρύθηκε από τη γυναίκα του Ian Paice για να βοηθήσει κυρίως ασθενείς με καρκίνο, οπότε
  4. Άλλο ένα Worship κομμάτι από την χορωδία μας. Είναι το πρώτο ολοκληρωμένο κομμάτι στο οποίο ηχογράφησα 100% με neural dsp plugins. Και να πω την αλήθεια μου αρέσει πολύ ο ήχος. Θα ήθελα σχόλια για τον ήχο (tone) της κιθάρας ο οποίος όπως καταλαβαίνετε είναι κατά βάση δεξιά, ειδικά τα lead. Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση σε όλους σας!
  5. Μετά την επιτυχία που κατέγραψε η πρώτη (θα υπάρξει και δεύτερη) εβδομάδα αφιερώματος στο γαλλικό τραγούδι, θα δοκιμάσουμε κάτι ακόμη, εν' όψει των εορτών: soundtracks. Ξεκινάμε με το εκπληκτικό τραγούδι του George Benson "On Broadway", το οποίο ακούγεται στην αρχή της ταινίας "All That Jazz" του Μπομπ Φόσι, μία από τις αγαπημένες μου ταινίες όλων των εποχών. Το βίντεο είναι από την ταινία και δείχνει τις διάφορες φάσεις του casting που κάνει ένας σκηνοθέτης μουσικού θεάτρου, προκειμένου να επιλέξει χορευτές και τραγουδιστές. Το μοντάζ είναι απίστευτο.
  6. Προσωπικά είμαι 100% υπέρ της χρήσης solid state αν είναι ελαφρύς και δεν αξίζει τον κόπο το κουβάλημα και το στήσιμο. Επίσης εγώ:
  7. Να χτυπάμε και κάνα ξύλο γενικά όταν μελετάμε τέτοια πράγματα, να μας προστατεύουν οι Νύμφες
  8. χιλιάδες πάνε κάθε μέρα με τα μοτοσακό τους στις δουλειές τους και κάνουν τα ψώνια τους και τις εκδρομές τους και πόσοι πεθαίνουν ? Ελάχιστοι. Μη δαιμονοποιούμε τις μοτοσυκλέτες και το hardware. Άμα το γράφει το καντήλι καπιανού μπορεί να μην οδηγεί μηχανή και να τη βρεί από κάτι που έπεσε από ένα μπαλκόνι εκεί που περπατούσε αμέριμνος ή να τον σφάξει ένας ληστής για να του πάρει το πορτοφόλι. Ή το αεροπλάνο να πέσει επειδή έκανε ΑΕΡΑΝ και δεν του αλλάξανε τα ανταλλακτικά . Το πρόβλημα δεν είναι να έχουμε μηχανή. Το πρόβλημα είναι να τις αλλάξουμε με καινούργιες γιατί είναι πανάκριβες όπως πλέον είναι και τα synthesizer και γιατί τις κλέβουν κιόλας. Έχουν αυξηθεί οι κλοπές και λιγοστεύουν οι θέσεις στάθμευσης και μας τις γρατζουνάνε.
  9. Ένα τσακ είναι τα Εξάρχεια από το Γκάζι, βάζεις το gigbag στην πλάτη καβαλάς το μηχανάκι σου και έφτασες Οι μαστόροι συνήθως θέλουν ραντεβού οπότε πρέπει να το έχεις κανονίσει από πριν για να το συνδυάσεις με την κάθοδο σου στο Γκάζι
  10. ευκολακι. κοιτας και αν ειναι ΜΩΒ αλλαζεις, με 1-2 ωρες χρησης την ημερα οι προενισχυτικες θα σου κρατησουν 15-20 χρονια και οι τελικες καμμια 8αρα.
  11. Πώς καταλαβαίνεις ότι θέλει αλλαγή;
  12. Και όμως οι λαμπάτοι σαν πιό απλές κατασκευές είναι συνήθως πιό αξιόπιστοι από τους τρανζιστορατους. Άσε που συνήθως πριν σε αφήσουν στα κρύα του λουτρού, σε προειδοποιούν (και πάλι συνήθως). Είναι σαν τα παλιά μοτέρ με καδένα vs μοντέρνες μπούρδες με λουριά.
  13. τον λαμπατο φυσικα, δεν εχω Katana (ασε που ειναι βαρυς ο Κατανα ο tweed deluxe μου ειναι πιπουλο)
  14. περιεργο παιζω 40 χρονια με λαμπατους και ΠΟΤΕ δεν με εχει "αφησει" λυχνια.
  15. Κάποια στιγμή οι λυχνίες σε αφήνουν ότι και να κάνεις, είναι αναλώσιμες. Αλλά σκέψου το εξής σενάριο. Διδάσκεις στο σχολείο του γιου σου και σου λέει η μουσικός Νίκο θα παίξουμε στη γιορτή λήξης τη Θαλασσογραφία σε εκτέλεση Διονύση Σαββόπουλου. Ένα τραγούδι. Δεν μπορείς να πεις όχι. Πριν και μετά θα έχει άλλα πράγματα στη σκηνή. Θα πάρεις μια Τελε, και θα βγάλεις λαμπάτο ή θα πάρεις τον Κατάνα να τελειώνουμε;
  16. Κοντά στο Γκάζι είναι τα Εξάρχεια. Εκεί υπάρχουν πολλοί και διάφοροι: Jimmy's, Κουρμπής, Καγμάκης... Έχω πολύ καιρό να κατέβω στην παλιά μου γειτονιά αλλά νομίζω ότι όλοι αυτοί παίζουν. Το set up μιας partcatser είναι πολύ εύκολη δουλειά αν όλα τα parts είναι συμβατά μεταξύ τους (συνήθως ενός εργοστασίου) αλλά μπορεί να γίνει πολύπλοκη φάση αν τα parts είναι mix & match (από διάφορες Squier διαφορετικών περιόδων, από Ebay κλπ κλπ)...
  17. το φιναλε ηταν ολα τα λεφτα. μου θυμησε δικες μας μ@λ@κιες σε συναυλιες.
  18. Παρόλο που ΠΑΝΤΑ προτιμώ τον ΉΧΟ του λαμπάτου ενισχυτή για live χρήση, υπάρχουν πολλές φορές πρακτικοί λόγοι που με ωθούν στο να μην τον χρησιμοποιώ όσο θα ήθελα. 1. Κόστος. Κάποια στιγμή θα με αφήσει. Κ αν είναι στη μέση της παράστασης; Την κάτσαμε τη βάρκα. Η επιδιόρθωση κοστίζει εκατοντάδας. 2. Ζέστανε-κρύωνε. Στις περισσότερες φορές που παίζω, πρέπει να στήσω - ξεστήσω γρήγορα. Όσες φορές έχω μαζέψει τον λαμπάτο σε 60'' μου λένε θα ραγίσεις καμία λυχνία. 3. Ηχογράφηση. Πλέον μπορώ να πετύχω εφάμιλλα αποτελέσματα. Αύριο βγαίνει τραγούδι που ηχογράφησα καρφί στην κάρτα ήχου και μου αρέσει πολύ ο ήχος στη μίξη. Το μόνο που με χαλάει είναι ότι όσες φορές κουμπώνω στον λαμπάτο λέω "αυτός είναι ο ήχος, τώρα ακούω την κιθάρα μου". Και όσο ξέρω ότι υπάρχει εκεί αυτός ο ήχος, παρόλο που μόνο εγώ κανά δυο cork sniffers καταλαβαίνουμε την διαφορά ζωντανά, δυσκολεύομαι να εκσυγχρονιστώ
  19. No f%$# idea what U are talking about ε τοτε τι ακριβως λΑΙμε?
  1. Περισσότερα
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου