Προς το περιεχόμενο
  • Καλό είναι να μη θεωρούμε τον εαυτό μας σημείο αναφοράς για το επίπεδο όσων διαβάζουν. Μιλήστε από προσωπική εμπειρία (με την κατανόηση ότι η εμπειρία σας ενδέχεται να μην ισχύει για άλλους) ή αναφέρετε τις πηγές σας.

     

    Oι απόψεις που γράφονται στο forum εκφράζουν τους συνομιλητές και όχι την σελίδα.

Περι ανέμων και υδάτων

Ότι δεν χωράει στις παραπάνω κατηγορίες θεμάτων.


Κανονισμοί

Οι διαχειριστές και οι συντονιστές προσπαθούν να διατηρούν το περιεχόμενο του Noiz.gr καθαρό από μεμπτό περιεχόμενο επεμβαίνοντας και ενίοτε διαγράφοντας το.

 

Επειδή όμως είναι αδύνατο να ελέγχονται όλα τα μηνύματα που αναρτώνται, γι' αυτό αποδέχεστε πως ό,τι αναρτάται εκφράζει μόνο τον δημιουργό του μηνύματος και όχι την άποψη των διαχειριστών, των συντονιστών και του webmaster (εκτός από τα μηνύματα τα οποία αναρτήθηκαν από αυτούς) και δεν φέρουν καμία ευθύνη γι' αυτά.

 

Κανονισμοί

 

1. Γράφουμε ελληνικά με πεζούς χαρακτήρες ακόμα και τον τίτλο του μηνύματος. Οχι μόνιμη χρήση ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ, όχι greeklish.

 

2. Συμφωνείτε να μην αναρτήσετε: παραπλανητικά, δυσφημιστικά, ανακριβή μηνύματα ή με συκοφαντικό, υβριστικό, άσεμνο, πρόστυχο, χυδαίο, απεχθές, απειλητικό, με πορνογραφικό προσανατολισμό ή οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο που υπόκειται στην νομοθετική αρχή, καθώς και πολιτικού, θρησκευτικού, ή φυλετικού χαρακτήρα.

 

3. Δεν επιτρέπονται κάθε είδους προσωπικές επιθέσεις, προσβλητικά σχόλια, αγενή και εριστικά μεταξύ των μελών. Απαγορεύονται τα προκλητικά ποστ που χαρακτηρίζουν αρνητικά κάτι, κάποιον ή κάποιους αφού οδηγούν σε flame wars. Π.χ. "Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι φασίστες του αντικαπνιστικού νόμου, είναι ότι περιορίζουν τα δικαιώματα και τις ελευθερίες άλλων.” Λάθος! Η σωστή διατύπωση είναι: "Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι υποστηρικτές του αντικαπνιστικού νόμου, είναι ότι..."

 

4. Δεν επιτρέπεται η προώθηση και αναζήτηση πειρατικού λογισμικού και μουσικής ή οτιδήποτε άλλο παραβαίνει τον νόμο, μέσα από τη σελίδα.

 

5. Δεν επιτρέπεται η πολλαπλή χρήση user name.

 

6. Δεν επιτρέπονται υπογραφές που αποτελούν διαφήμιση ή είναι προσβλητικές για τον οποιονδήποτε. Επίσης δεν επιτρέπονται εικόνες στον χώρο των υπογραφών.

 

7. Τα μέλη συμφωνούν να μη προωθούν, να διαφημίζουν ή να δυσφημίζουν έμμεσα, αλλά και άμεσα προϊόντα δικά τους ή άλλων και τις έμμισθες υπηρεσίες τους. Η αναφορά σε προϊόντα και υπηρεσίες μπορεί να γίνεται μόνο αν έχει ρόλο ενημερωτικό στην συζήτηση.

 

8. Δεν επιτρέπονται δημοσιεύσεις προώθησης εμπορικών site και των ενεργειών τους (διαγωνισμοί, ψηφοφορίες, φεστιβάλ, κ.α.). Συνεπώς δεν επιτρέπεται η εκμετάλλευση του noiz.gr για εμπορικούς σκοπούς χωρίς την έγκριση του. Παράλληλα δεν επιτρέπεται η αντιδεοντολογική εκμετάλλευση της σελίδας από site με ανταγωνιστικό περιεχόμενο προκειμένου να προσελκύσουν μέλη.

 

9. Συμφωνείτε ότι δεν θα αναρτήσετε υλικό του οποίου δεν είστε κάτοχος των πνευματικών δικαιωμάτων.

 

10. Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, διανομή, μεταφορά, μεταποίηση, μεταπώληση, δημιουργία παραγωγής εργασίας ή παραπλάνηση του κοινού. Τυχόν αναπαραγωγή επανέκδοση, φόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του περιεχομένου μας με οποιονδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης γραπτής άδειας του Noiz.gr ή οιουδήποτε άλλου δικαιούχου των πνευματικών δικαιωμάτων.

 

11. Ο παρών δικτυακός τόπος εμπεριέχει παραπομπές σε δικτυακούς τόπους τρίτων. Το Noiz.gr δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο των σελίδων αυτών καθώς και για οποιαδήποτε ζημιά προκύψει από τη χρήση τους, καθώς ο επισκέπτης έχει πρόσβαση σε αυτές με δική του ευθύνη.

 

Μη συμμόρφωση στα παραπάνω μπορεί να οδηγήσει σε διαγραφή της δημοσίευσης ή και σε άμεση και μόνιμη διαγραφή του μέλους.

 

Ο παραβάτης θα ειδοποιείται είτε με μήνυμα είτε με προσωπικό μήνυμα από κάποιον moderator. Σε περίπτωση σοβαρής (κατά την κρίση του administrator) παραβίασης, θα ενεργοποιείται η απαγόρευση πρόσβασης στο forum (ban).

Η διεύθυνση IP του εκάστοτε μηνύματος καταγράφεται για να διασφαλιστεί το περιεχόμενο των αναρτήσεων όπως ήδη ορίστηκε.

 

Συμφωνείτε ότι ο webmaster, ο διαχειριστής ή ο συντονιστής έχουν το δικαίωμα να διαγράψουν, να επεξεργαστούν ή να μετακινήσουν οποιαδήποτε ανάρτηση ή Θ. Ενότητα το περιεχόμενο της οποίας δεν πληρεί τους όρους χρήσης.

 

Οποιαδήποτε απορία για κλείδωμα ή διαγραφή μηνύματος ή θέματος ή τη διαχειριστική διαδικασία θα πρέπει να υποβάλλεται με προσωπικό μήνυμα (PM) ή e-mail στους αρμόδιους moderators ή τον administrator και όχι με δημιουργία θέματος (topic). Οποιοδήποτε παρόμοιο θέμα δημιουργηθεί, θα κλειδώνεται ή σβήνεται αμέσως.

 

Ως μέλος αποδέχεστε να αποθηκευτούν τα κείμενα και οι πληροφορίες που θα εισάγετε, σε βάση δεδομένων. Θα παραμείνουν όσο εξυπηρετούν την ροή των συζητήσεων κατά την κρίση του διαχειριστή. Οι πληροφορίες αυτές δεν πρόκειται να γνωστοποιηθούν σε τρίτο πρόσωπο ή φορέα χωρίς την άδειά σας, όμως ο webmaster, ο διαχειριστής ή ο συντονιστής δεν φέρει την ευθύνη απώλειάς τους από κακόβουλους χρήστες σε περίπτωση εισβολής τους στον διακομιστή.

 

Θυμηθείτε: Η πρόσβαση σε αυτό το forum δεν είναι κεκτημένο δικαίωμα κανενός. Πρέπει λοιπόν να το χρησιμοποιείτε με σεβασμό στους κανόνες. Αν αυτοί οι κανόνες δεν σας αρέσουν, θυμηθείτε πως κανένας δεν σας ανάγκασε να γίνετε μέλος στο forum μας.

 

Σε περίπτωση αίτησης διαγραφής εκ μέρους των μελών ενεργεί η διαχείριση κατόπιν εντολής. Η πράξη είναι μη αναστρέψιμη. Η επανένταξη με διαφορετικό όνομα για την εκ νέου συμμετοχή στο φόρουμ είναι επιλήψιμη.

 

Αυτό το σύστημα της Δ. Συζήτησης βασίζεται σε cookies τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας. Τα cookies αυτά δεν περιέχουν καμία απολύτως πληροφορία από τα στοιχεία που θα εισαγάγετε παρακάτω, εξυπηρετούν μόνο στο να βελτιωθεί η περιήγησή σας στην Δ. συζήτηση. Η e-mail διεύθυνσή σας χρησιμοποιείται μόνο για την επιβεβαίωση των στοιχείων εγγραφής σας και του κωδικού σας, καθώς και για την αποστολή νέου κωδικού σε περίπτωση που λησμονήσετε το τρέχοντα ενεργό κωδικό σας.

 

Οι όροι χρήσης αφορούν το σύνολο του noiz.gr, τηρούνται επιμελώς και μπορούν να αλλάξουν οποτεδήποτε.

 

Με την εγγραφή σας δεσμεύεστε με τους ανωτέρω όρους.


4.369 θέματα σε αυτό το forum

  1. Songs for escapism

    • 5 απαντήσεις
    • 781 εμφανίσεις
    • 6 απαντήσεις
    • 1k εμφανίσεις
    • 8 απαντήσεις
    • 987 εμφανίσεις
    • 1 απάντηση
    • 963 εμφανίσεις
    • 85 απαντήσεις
    • 6,9k εμφανίσεις
  2. Ντουλάπα φασαρίας

    • 2 απαντήσεις
    • 825 εμφανίσεις
  3. That Hurt :(

    • 3 απαντήσεις
    • 825 εμφανίσεις
    • 0 απαντήσεις
    • 920 εμφανίσεις
  4. Εκτίμηση

    • 9 απαντήσεις
    • 1,2k εμφανίσεις
  5. Μουσικοί μύθοι 1 2

    • 16 απαντήσεις
    • 5,3k εμφανίσεις
  6. Radio guitar amps

    • 0 απαντήσεις
    • 519 εμφανίσεις
    • 0 απαντήσεις
    • 631 εμφανίσεις
    • 28 απαντήσεις
    • 3,7k εμφανίσεις
  7. Καλή χρονιά! 1 2 3

    • 21 απαντήσεις
    • 1,7k εμφανίσεις
  8. Η γλυκιά ησυχία του χιονιού

    • 4 απαντήσεις
    • 729 εμφανίσεις
    • 0 απαντήσεις
    • 551 εμφανίσεις
    • 4 απαντήσεις
    • 602 εμφανίσεις
    • 9 απαντήσεις
    • 3,5k εμφανίσεις
    • 6 απαντήσεις
    • 997 εμφανίσεις
  9. Amazon, ebay, λαική αγορά κλπ

    • 0 απαντήσεις
    • 506 εμφανίσεις
    • 110 απαντήσεις
    • 7k εμφανίσεις
    • 0 απαντήσεις
    • 485 εμφανίσεις
    • 21 απαντήσεις
    • 2,1k εμφανίσεις
  10. Διαγωνισμός με ωραίο δωράκι pt2

    • 0 απαντήσεις
    • 571 εμφανίσεις
    • 37 απαντήσεις
    • 10k εμφανίσεις
  11. service hi-fi amplifier θεσ/νικη ?

    • 0 απαντήσεις
    • 403 εμφανίσεις
    • 1 απάντηση
    • 733 εμφανίσεις
    • 3 απαντήσεις
    • 846 εμφανίσεις
  12. Το όνειρό μου

    • 0 απαντήσεις
    • 520 εμφανίσεις
    • 0 απαντήσεις
    • 588 εμφανίσεις
  • Αναρτήσεις

    • Η Universal (εννοώντας την Polygram και σημερινή Cobalt), το 2008 που κυκλοφόρησε 4-5  συλλογές 4cd η καθεμία, 100+ χορευτικά, 100+pop, 100+ερωτικά κλπ , είναι σαν να πήρε τα κομμάτια που είχαν βγει σε συλλογές 90s και ανέβασε με το mp3gain το gain από το 92-93db στα 99db και έβαλε και περισσότερο μπάσο. Νομίζω ήταν η μοναδική αποτυχία της συγκεκριμένης εταιρείας μέχρι τότε. Καλά το άσχετο είναι ότι σήμερα πολλά που έχει ανεβάσει στο Spotify τα έχει πάρει από YouTube και ξέρω κ συγκεκριμένα κανάλια YouTube από όπου τα παίρνει. Από τη Μίνος είμαι απογοητευμένος από τα remasters μετά το 2005, οι εκδόσεις της Χαρούλας Αλεξίου σε renastered μπορεί να ήταν πολύ προσεγμένες εικαστικά, αλλά ηχητικά ο ήχος ψεύτικος και πολύ "παγωμένος" και έτσι και χειροτερα ακούγεται και η επανακυκλοφορία βινυλίου που βγήκε πρόσφατα με το Λοϊζο. Το ίδιο μέτριο αποτέλεσμα και με την Ανθολογία της Κανελλίδου του 2013 αλλά όλα τα κομμάτια έχουν κυκλοφορήσει σε άλλα cd, και από το " Αν θα σ'αγαπησω" που δεν βγήκε σε cd, υπάρχουν 9 από τα 12 τραγούδια σε προγενέστερες συλλογές με καλύτερο ήχο. Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι κάτι τέτοιες συλλογές ακόμα και σε wav να τις κάνεις από cd, συχνοτικά πολλά κομμάτια πάνε μέχρι 15-18khz άρα καθόλου απίθανο, να μη χρησιμοποίησαν σε ορισμένες περιπτώσεις ούτε wav αλλά mp3.  
    • Εχω δισκογραφία του. Εξαιρετικός. 
    • όσο πιο απλά και συνοπτικά μπορώ...😇 τυπικά ως επαγγελματικό mastering, μπορεί να θεωρηθεί οποιαδήποτε επεξεργασία ενός stereo audio σήματος (αποτέλεσμα πολυκάναλης μίξης ή pure stereo ηχογράφησης), γίνεται σε ένα ειδικό για αυτή την δουλειά studio με πρόθεση την περαιτέρω δυνατή  βελτιστοποίηση της ηχητικής ποιότητάς του και διόρθωσης τυχόν artifacts  ώστε πάρει και την τελική μορφή που θα αναπαραχθεί σε πλήθος χ αντιτύπων προς εμπορική ή άλλη αξιοποίηση (μάλιστα την εποχή του βινύλιου το mastering ήταν επιβεβλημένο για τεχνικούς λόγους που έχουμε αναφέρει εδώ πολλάκις στο παρελθόν)......   στην πράξη βέβαια το νέο αποτέλεσμα εξ αυτής της επεξεργασίας, για πολλούς λόγους δεν συμβαδίζει πάντα με τις προθέσεις και καθίσταται από λιγότερο αποτελεσματικό έως και καταστροφικό... και εξαρτάται άμεσα από την ποιότητα των μέσων που πρέπει ιδανικά να προοδεύουν, την ικανότητα γνώση κι εμπειρία του engineer, αλλά και τον τρόπο και γενικά την αντίληψη της μουσικής βιομηχανίας που συν τω χρόνω με την σειρά της αλλάζει κι αυτή άλλες φορές προς το καλύτερο (πχ ορθή αξιοποίηση της χειρουργικής ψηφιακής εργονομίας και τις lossless επιτέλους κόπιες) κι άλλες όχι (πχ βλέπε loudness war)...   ουσιαστικά και ο ορισμός του remastering ως προς τις προθέσεις και την πρακτική παραμένει ο ίδιος με την διαφορά ότι γίνεται εξ αρχής ξανά (ιδανικά) στο mix file πλέον με πιο σύγχρονα μέσα και ανάλογη λογική... δυστυχώς κάποιες φορές γίνεται είτε εξ ανάγκης (χαμένο το αρχικό tape) είτε "κουτοπόνηρα" και σε ένα τελικό αρχείο που είναι ήδη επεξεργασμένο ως master μία τουλάχιστον φορά (με λιγότερες έως ελάχιστες ως προς τον στόχο δυνατότητες βέβαια σε αυτή την περίπτωση)...   οι αντικειμενικά πραγματικές ανάγκες για remastering έγιναν επιτακτικές και εφαρμόστηκαν σωρηδόν κατά τον πρώτο καιρό της μετάβασης από το βινύλιο στο cd, δυστυχώς με κατά κανόνα κακά αποτελέσματα μια και η ψηφιακή τεχνολογία στα σπάργανά της έπασχε από πολλές "παιδικές ασθένειες", αλλά και εν γένει υπήρξε ουσιαστική άγνοια αρχικά ως προς την αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων της (γι αυτό και πολλά πρώτα remastering ξαναέγιναν με εμφανώς καλύτερα ηχητικά αποτελέσματα στο μέλλον)...   τώρα από κει και πέρα και εν πολλοίς σήμερα, πολλές κλασικές ηχογραφήσεις κατά καιρούς περνάνε από τον "πάγκο" κάποιων σοβαρών παραγωγών με audiophile ανησυχίες και γνώση, αλλά παράλληλα δυστυχώς και από το pcάκι κάθε πικραμένου ημιμαθή που βιάζει στυγνά συχνοτικά και δυναμικά ότι βρίσκει μπροστά του με πεδίον δόξης λαμπρόν το youtube (κατά βάση) και όχι μόνον...       ΥΓ. τα πράγματα στα τραγικά καθ ημάς βιώματα επί του θέματος, βελτιώθηκαν ευτυχώς γρήγορα όταν άνοιξαν τα πρώτα εξειδικευμένα mastering studio (όπως των μελών μας εδώ Χρήστου στην Αθήνα και Αποστόλη στην Θεσσαλονίκη)... δεν θέλω να θυμάμαι τις εποχές που στέλναμε μαστερ από το studio στην fabel πάντα με συνοδεία "bodyguard" τρέμοντας μη βρεθεί μόνο του στα χέρια κανενός ξεχασμένου "μικροφωνιά" εκεί  και του αλλάξει τα φώτα παίζοντας pacman στο wavelab που πριν είχε δει μόνο στον ύπνο του...😎      
    • Αυτό το έχω και εγώ απορία, αλλά από όσο έχω ακούσει σε 2 συγκεκριμένες εταιρείες στην Ελλάδα, μετά το 2008, το μόνο που έκαναν είναι να παίρνουν τα wav αρχεία και να τα μπασάρουν πιο πολύ και να αυξάνουν την ένταση στο τέρμα. Δεν είναι και τυχαίο που κάποιες εταιρείες σε remasters από μία χρονολογία και μετά (μετά το 2000 δηλαδή πήραν ότι κομμάτια υπήρχαν σε προηγούμενες συλλογές με πολλούς καλλιτέχνες ή best of συγκεκριμένου καλλιτέχνη και δεν χρησιμοποίησαν αρχικές μήτρες). Σε παλιότερα, έχω ακούσει εντελώς διαφορετικό mastering πχ στον Τηλεφωνητή του Νίκου Νομικού από συλλογή best of  με επιτυχίες του Νομικού, του 1990 (μιας και δεν διαθέτω το αρχικό cd κυκλοφορίας 1987, από τα πρώτα της ΕΜΙΑΛ/MINOS σε μορφή cd) και με άλλο mastering το ίδιο κομμάτι στη συλλογή "Τα καλοκαιρινά" (κοντινής χρονολογίας 1992 νομίζω έγινε η έκδοση cd), ενώ η όλη μίξη-ενορχήστρωση είναι ίδια και στα 2. Σε πρόσφατες σύγχρονες επανεκδόσεις βινυλίων παίρνουν digital αρχεία wav πάντως και τα επεξεργάζονται με τα σημερινά πρότυπα. + Το ψευτομάστερινγκ που κάνουν κάποιοι στο youtube (και γενικότερα επειδή έχω γνωρίζει αρκετούς τέτοιους) είναι να αυξάνουν μπάσα με το audacity, μετά normalizing και μετά αύξηση του gain +3 ή +6db. Κάποιοι από αυτούς στο τέλος το αποθηκεύουν όχι σαν stereo αλλά σαν joint stereo (που μου ακούγεται κάπως μονοφωνικό)
    • Πολύ κρίμα! Στην κυριολεξία έχει παίξει 'με όλους'...
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου