Προς το περιεχόμενο

Μουσικός αναλφαβητισμός...Βοήθεια!


elavd

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν ξέρεις γράμματα, μπορείς  να γράψεις λέξεις. Όμως κι αν δεν ξέρεις, πάλι μπορείς να μιλήσεις και να πεις πανέμορφα πράγματα. Χωρίς να έχεις ιδέα απο γραφή κι ανάγνωση. Το ίδιο και με τη μουσική.

 

δεν μπορεις να διαβασεις ομως!ουτε καν εφημεριδα ;D
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 242
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

 

 

δεν μπορεις να διαβασεις ομως!ουτε καν εφημεριδα ;D

 

και, μεταξύ μας τώρα, αυτό το θεωρείς κακό? :P

 

 

It's a shame stupidity isn't painful.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

δεν μπορεις να διαβασεις ομως!ουτε καν εφημεριδα ;D

 

και, μεταξύ μας τώρα, αυτό το θεωρείς κακό? :P

 

 

το να μη μπορεις να διαβασεις ναι.το τι θα διαβασεις ειναι προσωπικο σου θεμα ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Μεγάλες κουβέντες λέγονται  :P

 

Θα πω κι εγώ μια:

Μελετώντας (γενικώς), αφενός μαθαίνεις αφετέρου μαθαίνεις να μαθαίνεις και εν τέλει διευρύνονται οι ορίζοντές σου. Σε αυτή την παρατήρηση (ή υπόθεση) βασίζονται πολλά εκπαιδευτικά προγράμματα. Για παράδειγμα στην ανώτατη εκαπαίδευση, σε προπτυχιακό επίπεδο, τα περισσότερα πράγματα που μαθαίνει κανείς δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να τα χρειαστεί στο κανονικό "πεδίο της μάχης". Όμως, η θεωρία λέει ότι ακόμη κι αν γίνεις πειραματικός φυσικός που ασχολείται με με το μάτι της γαρίδας, κάπου στον τρόπο με τον οποίο σκέφτεσαι, έχει συνεισφέρει κι εκείνη η βαρετή απόδειξη εκείνου του προφανούς θεωρήματος από το πρώτο έτος.

Προσωπικά πιστεύω ότι αυτό ισχύει και ότι είναι και επιθυμητό.

 

Η μουσική όμως (τουλάχιστον όπως εγώ την αντιλαμβάνομαι), είναι διαφορετική υπόθεση ... Στη μουσική οφείλεις -σε οποιοδήποτε επίπεδο- να κινηθείς και λίγο πέρα από την πεπατημένη. Οφείλεις (αν γνωρίζεις), η γνώση σου να σε διευκολύνει χωρις όμως να σε καθοδηγεί. Η ένσταση (κατά της εντατικης μουσικής παιδείας) αυτών που λένε ότι δεν χρειάζεται, εστιάζει σε αυτούς τους δύο κινδύνους (τους οποίους προσωπικά έχω διαφύγει :P)

Προσωπικά, δεν ξέρω αν η ένσταση αυτή στέκει. Το σίγουρο είναι ότι η μουσική εκπαίδευση δεν πρέπει να έχει μόνο το χαρακτήρα της προσφοράς πληροφορίας και της  τεχνικής (εκτελεστικής) εξέλιξης.

 

 

Είπα κι εγώ τώρα..... :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι και περίοδοι της ζωής και οι ανάγκες που καθορίζουν τον τρόπο μελέτης για έναν μουσικό.

 

Π.χ. προσωπικά, εχω παρατήσει την θεωρία χρόνια τώρα και δεν θυμάμαι πολλά πράγματα που ήξερα μικρότερος, γιατι δεν προλαβαίνω , εχω άλλες υποχρεώσεις και ενδιαφέροντα, οποτε π.χ. ειμαι πιο πρακτικός πιά, επειδή η μόνη μου ενασχόληση με την μουσική είναι να παίζω σε μπάντα πια, οπότε εξασκούμαι χωρίς να χρειάζεται να διαβάζω, εξ αλλου απο μικρός οτι ακουγα μπορούσα να το κατανοήσω, καταλάβαινα την αρμονία και μπορούσα να το αναπαράγω. Η θεωρία με βοήθησε στο να διαβάζω αλλα και να ξέρω την αρμονία, την έννοια της κλιμακας, και γενικά ολοι ξέρετε οτι γνωριζοντας την λογική της θεωρίας μπορείς να δουλέψεις και το στύλ που σου αρέσει σε επίπεδο συνθεσης, η συνθεση έχει κανόνες, και απο το να παιδευται κάποιος να ταιριάξει αυτά που θέλει να φτιαξει πειραματιζόμενος με το αυτί του, για να ακούγονται σωστά, εχει έτοιμες λύσεις για το τι είναι σωστό.

 

Παντως εγώ δεν ξεχώρησα ποτέ μουσικό ή δεν πιστευω οτι πρέπει να υπάρχει διάκριση μεταξύ αυτών που ξέρουν θεωρία η δεν ξέρουν θεωρία. Απο την στιγμή που παίρνουν το όργανο και το κάνουν και κελαηδάει, είναι ρυθμικά και αξιακά σωστοί, εκφραστικοί κ.λ.π. το αποτέλεσμα μετράει.

 

αν βεβαια δεν ξέρει καποιος να διαβάζει , ε, μην παει να παίξει σε καμεράτα, με φαγκόττο , τσέμπαλο, και μικρή ορχήστρα εγχόρδων , γιατι θα εχει πλακά. lol

 

Αλλα και να ξέρεις να διαβάζεις, οταν παιζεις με άλλους, θελει πρόβες πάλι, το ένα φέρνει τό άλλο. την πρακτική ασκηση δεν την γλυτώνεις ποτέ αγνωστε φίλε μου,

 

Αντε ,πάω να τσικνήσω, αντε μην φύγει κανα τρίτον απο το παράθυρο γιατι στην τρίτη δεκαετία της ζωής μου και κάτι , βαρέθηκα να παίζω , καλύτερα να κααααάθομαι και να ακούω

lol Ψυχ!!!

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεγάλες κουβέντες λέγονται  :P

 

Θα πω κι εγώ μια:

Μελετώντας (γενικώς), αφενός μαθαίνεις αφετέρου μαθαίνεις να μαθαίνεις και εν τέλει διευρύνονται οι ορίζοντές σου. Σε αυτή την παρατήρηση (ή υπόθεση) βασίζονται πολλά εκπαιδευτικά προγράμματα. Για παράδειγμα στην ανώτατη εκαπαίδευση, σε προπτυχιακό επίπεδο, τα περισσότερα πράγματα που μαθαίνει κανείς δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να τα χρειαστεί στο κανονικό "πεδίο της μάχης". Όμως, η θεωρία λέει ότι ακόμη κι αν γίνεις πειραματικός φυσικός που ασχολείται με με το μάτι της γαρίδας, κάπου στον τρόπο με τον οποίο σκέφτεσαι, έχει συνεισφέρει κι εκείνη η βαρετή απόδειξη εκείνου του προφανούς θεωρήματος από το πρώτο έτος.

 

Συμφωνώ με την διαφοροποίηση που κάνεις μεταξύ μουσικής και γνώσεων επιστήμης, αλλά με το ανωτέρο διαφωνώ... πιστεύω ότι υπάρχουν αρκετά από το προπτυχιακό επίπεδο που θα χρειαστούν αργότερα, πολλά από αυτά σαν θεμέλιοι λίθοι για πιο προχωρημένες γνώσεις και μερικά ίσως και στο "πεδίο της μάχης". Kαι το λέω αυτό σαν πειραματικός βιολόγος που... πράγματι έχει ασχοληθεί με το μάτι της γαρίδας!! (κοίτα σύμπτωση!!!! ;D ) Αλλά και πάλι συμφωνώ 110% με αυτό που έβαλα σε bold.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

...

πιστεύω ότι υπάρχουν αρκετά από το προπτυχιακό επίπεδο που θα χρειαστούν αργότερα, πολλά από αυτά σαν θεμέλιοι λίθοι για πιο προχωρημένες γνώσεις και μερικά ίσως και στο "πεδίο της μάχης".

...

 

Ε, ναι... μερικά ίσως. Το ίδιο λέμε.  Κι αν σκεφτείς το ακριβές παράδειγμα παραπάνω... ακόμα λιγότερα. Τέλος πάντων... "το ζουμί" είναι ότι η διαμόρφωση τρόπου σκέψης είναι επιθυμητή στις επιστήμες αλλά όχι στις τέχνες. Αυτό ήθελα να πω.  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε, ναι... μερικά ίσως. Το ίδιο λέμε.  Κι αν σκεφτείς το ακριβές παράδειγμα παραπάνω... ακόμα λιγότερα. Τέλος πάντων... "το ζουμί" είναι ότι η διαμόρφωση τρόπου σκέψης είναι επιθυμητή στις επιστήμες αλλά όχι στις τέχνες. Αυτό ήθελα να πω.  :)

 

 

Πολύ σωστά τα παραπάνω. Η γνώση είναι απαραίτητη για να σου ανοίγει δρόμους, να κατανοείς τα υπάρχοντα και να μη χαίρεσαι ανακαλύπτοντας πάλι τον τροχό. Πάντως δεν πολυδιαφέρει η μουσική από τις επιστήμες. Η έρευνα έχει κάτι από τέχνη!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαι το λέω αυτό σαν πειραματικός βιολόγος που... πράγματι έχει  ασχοληθεί με το μάτι της γαρίδας!! 

 

Ti ιδιαιτερο εχει το ματι της γαριδας και εχεις ασχοληθει μαζι του?

???  ???  ???  ???  ???  ???  ???  ???  ???  ???  ???  ???   ???

 

Καλα κανουμε και θεωρουμε τους βιολογους χαζους εδω στο Φυσικο

 

χαχαχαχαχα

 

ΛΟΛ   :P :P :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομίζω ότι σε ενδιαφέρει πραγματικά να μάθεις. Μονάχα μην έρθετε σε μας τους χαζούς για να σώσουμε τα παγκόσμια ιχθυοαποθέματα από την εξαφάνιση, ούτε για να σας ταϊσουμε από καλλιέργειες όταν αυτά δεν υπάρχουν πια...

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου