Προς το περιεχόμενο

Περί Ηχοσύνθεσης


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα συμφωνήσω με τον Yameth σε οτι έχει να κάνει με την σύστασή του πέρι της ανάπτυξης των τρόπων και μεθόδων σύνθεσης στα ελληνικά.

 

Σαφώς και δεν το λέω λόγω γλώσσας αλλά περισσότερο λόγω του γεγονότος οτι το Noiz γίνεται ένα φερέφωνο του Sound on Sound. Είμαι σίγουρος οτι όλοι όσοι ασχολούμαστε με ηχοσύνθεση γνωρίζουμε τα συγκεκριμένα άρθρα. Το θέμα είναι πως αυτά θα γίνουν κατανοητά από όσο το δυνατόν περισσότερους.

 

Θα έλεγα λοιπόν οτι μια καλή ιδέα θα ήταν να δημιουργήσουμε τα δικά μας "μαθήματα" στο noiz κάνοντας sticky θέματα όπως...Δημιουργία Βιολιού, Ξύλινου Πνευστου,....κτλ. Εκεί θα αναφέρει ο καθένας μας κάποιες τεχνικές οι οποίες θα αξιολογούνται από τους υπόλοιπους ή θα απορρίπτονται με ταυτόχρονη αναφορά του λόγου...

 

Το αν είναι καλή ιδέα ή θα γίνει ένα μπάχαλο για το τίνος η τεχνική είναι καλύτερη...θα φανεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 34
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Σαφώς και δεν το λέω λόγω γλώσσας αλλά περισσότερο λόγω του γεγονότος οτι το Noiz γίνεται ένα φερέφωνο του Sound on Sound.

 

Έτσι ακριβώς. Χώρια ότι πολλές φορές αναφέρονται και μεγάλες ανακρίβειες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους.

 

Λοιπόν ξεκίνησα με κάτι πολύ απλό μιας και εγώ μαθαίνω περισσότερα κάθε μέρα για την δημιουργία ήχων. Θέλω να χρησιμοποιήσω αυτό το θέμα για να ξεκινήσω μια συζήτηση γύρω απο την δημιουργία ήχων. Να αναλύσω τεχνικές και φυσικά να ανταλάξω ιδέας με όλους σας.

 

Σαν αρχή ξεκίνησα όπως είπα βασισμένος στα λινκς αλλά και στο προσωπικό μου στυλ για την δημιουργία ενός pad μου θα έχει και στοιχεία string.

 

Ξεκίνησα λοιπόν με 2 oscs χρησιμοποιώντας sawtooths μιας και συνηθίζονται για string και χρησιμοποίησα detune. Ένας απλός τρόπος για να διοχετεύσω όσο τον δηνατόν περισσότερο όγκο . Πρόσεξα το detune να μήν είναι πολύ μεγάλο γιατι έτσι θα ταλάντωνε την ένταση της κυμματομορφής σε μεγάλο βαθμό.

 

Από εκεί και πέρα χρησιμοποίησα LFO1 και LFO2 για το pitch του osc1 και osc2 για να προσθέσω ακόμα περισσότερο όγκο σύμφωνα πάντα και με τα άρθρα που έχω δώσει στα παραπάνω λίνκς . Απο εκεί και περα σαν osc 3 χρησιμοποίσα ένα pulse για να μπορώ να κάνω PWM που με βοήθησε στο να προσεγκίσω ακόμα περισσότερο τις υψηλές και μεσαίες συχνότητες ενός string.  Χρησιμοποιήθηκαν επίσης τα Drive Curves του Blofeld για να βρωμισουν τον ήχο περισσότερο.

 

Ακολουθέι βιντεάκι που δείχνει την όλη διαδικασία αναλυτικά. 

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δοκίμασε (αν γίνεται βέβαια):

 

1. Modulation στο attack της περιβάλλουσας έντασης με key velocity.

2. Στο sustain τους τα έγχορδα δεν έχουν τόσο μεγάλη ένταση

3. Βάλε δύο triangle LFO ένα στα 3Hz και ένα στα 0,3Hz, στους ταλαντωτές, ένα με positive modulation και το άλλο με negative.

4. Ένα chorus θα βοηθούσε αρκετά, στο τέλος.

 

Στο κλιπάκι που έστειλες (ειδικά στην αρχή) υπάρχει αλληλοαναίρεση του ήχου, δοκίμασε:

 

1. OSC synchronization (soft κατα προτίμηση)

2. Το βάθος της διαμόρφωσης του LFO να μην είναι μεγάλο (ειδικά σε παλμικές κυματομορφές) γιατί στην μέγιστη διαμόρφωση η παλμική κυματομορφή θα έχει κύκλο 1%. Μπορείς επίσης να βάλεις μία περιβάλλουσα στο βάθoς του LFO.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αξιολογο θεμα.Μηπως θα ηταν ακομα καλυτερο να υπαρχουν παραδειγματα σε συγχρονα hard οργανα;Διοτι τα περισσοτερα σημερινα μοντελα δεν ειναι αναλογικα.

Εχθρός τού κέρδους είναι ή αντοχή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίς να θέλω να φανώ απαξιωτικός και με κάθε σεβασμό στο πρόσωπο του Kilon και την προσπάθειά του όπως επίσης και στις δυνατότητές του θα ήθελα να παραθέσω τα εξής.

 

1. Ο ήχος δεν μου θυμίζει και πάρα πολύ strings.

2. H διαμόρφωση πλάτους παλμού σε τι εξυπηρέτησε?

3. Τι Strings Pad είναι αυτό χωρίς attack? (Εκτός και αν ελέγχεις δυναμικά την περιβάλλουσα με κάποιο controller που δεν συμμετέχει στο video).

 

Φίλε Γιάννη,

Σχετικά με αυτά που παραθέτεις.

 

Καλό θα ήταν να αναφερθεί ο λόγος για τον οποίο προτείνεις αυτά που προτείνεις. Έτσι πιστεύω οτι όσοι βλέπουν το post θα ξεκινήσουν να αποκωδικοποιούν κάποια πράγματα και να βοηθιούνται πραγματικά.

 

Θέτω λοιπόν τις παρακάτω ερωτήσεις προκειμένου να σου δώσω ξανά το λόγο.

 

1. Τι θα πετύχεις να δώσεις στον ήχο διαμορφώνοντας την περιβάλλουσα έντασης με controller το Velocity?

2. Γιατί να χρησιμοποιήσει 2 LFO's εκ των οποίων ο ένας να έχει τη δεκαπλάσια συχνότητα? Σε τι εξυπηρετεί?

3. Γιατί οι 2 LFO's να είναι τριγωνικοί? Εξυπηρετεί σε κάτι το τρίγωνο στο String Pad? Γιατί να μην είναι πχ τετραγωνικοί ή με αντίθετη λογική σκεπτόμενος ημιτονικοί?

4. Τι γίνεται με την ένταση των LFO? Τι σχέση θα έχουν μεταξύ τους εφόσον σε κάποιες χρονικές στιγμές δεδομένης της συχνότητάς τους το intensity τους θα είναι αντίθετο?

5. Επίσης τι ακριβώς εννοείς με το Osc synchrinization γιατί μάλλον πρόκειται για συγκεκριμένη ορολογία που δεν την έχω συναντήσει? Έχει να κάνει μήπως με το στιγμιαίο συγχρονισμό των 2 Osc που συμμετέχουν στον ήχο μετά από καθε note on ή όχι?

6. Ποιες εννοείς παλμικές κυματομορφές? Ανέφερε μερικές

 

Φαντάζομαι γίνεται σαφές οτι σε καμία περίπτωση δεν προσπαθώ να σε αμφισβητήσω, απλά δίνω έναυσμα για κουβέντα

 

Φιλικά Νίκος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να κανω τον εξυπνο μια που λειπει ο ourdarkness και βαριεμαι στη δουλεια? :)

 

λοιπον οσα ξερω:

1. Τι θα πετύχεις να δώσεις στον ήχο διαμορφώνοντας την περιβάλλουσα έντασης με controller το Velocity?

 

προφανως εκφραστικοτητα εφοσον ο ηχος θα βγαινει με διαφορετικο attack αναλογα με την ενταση που παιζεις. υποθετω πως δεν εννοει μεγαλο amount στο modulation απλα ενα μικρο ποσοστο ωστε να εχει μια μικρη διαφοροποιηση απο νοτα σε νοτα.

 

5. Επίσης τι ακριβώς εννοείς με το Osc synchrinization γιατί μάλλον πρόκειται για συγκεκριμένη ορολογία που δεν την έχω συναντήσει? Έχει να κάνει μήπως με το στιγμιαίο συγχρονισμό των 2 Osc που συμμετέχουν στον ήχο μετά από καθε note on ή όχι?

 

δεν εχεις δει το sync σε αναλογικα ή VA synths? συγχρονιζεις 2 ταλαντωτες μεταξυ τους ωστε οταν τελειωνει η περιοδος του master (δικος μου ορος) o slave(επισης δικος μου ορος) ξαναρχιζει την ταλαντωση απο την αρχη χωρις να την ολοκληρωσει την περιοδο του.

 

6. Ποιες εννοείς παλμικές κυματομορφές? Ανέφερε μερικές

 

μα φυσικα τη square κυματομορφη εννοει.

Presets Suck!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν εχεις δει το sync σε αναλογικα ή VA synths? συγχρονιζεις 2 ταλαντωτες μεταξυ τους ωστε οταν τελειωνει η περιοδος του master (δικος μου ορος) o slave(επισης δικος μου ορος) ξαναρχιζει την ταλαντωση απο την αρχη χωρις να την ολοκληρωσει την περιοδο του.

 

Ναι βέβαια το έχω δει απλά δεν ήμουν σίγουρος οτι εννοούσε αυτό που έγραψες ή αυτό που ανέφερα παραπάνω. Δύνανται οι oscilators που συμμετέχουν στον ήχο να κάνουν ή όχι reset στην περίοδό τους και ανεξάρτητα μεταξύ τους με κριτήριο το note on. Βέβαια σε αυτήν την περίπτωση δεν υπάρχει master-slave έννοια που να χαρακτηρίζει τους ταλαντωτές γιατί ο master στην ουσία είναι η πληροφορία note on

 

μα φυσικα τη square κυματομορφη εννοει.

 

Δηλαδή παλμική κυματομορφή είναι μόνο η τετραγωνική???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου