Προς το περιεχόμενο

Περί Ηχοσύνθεσης


Προτεινόμενες αναρτήσεις

και οι ψηφιακες(αυτες που βρισκονται στους wavetables) ειναι παλμικες

 

Εδώ δεν καταλαβαίνω τι θέλει να πει ο Shadowalker.. ::)

 

 

εχεις δει τις ψηφιακες κυματομορφες σε παλμογραφο. αποτελουνται απο παλμους διαφορετικου πλατους και διαρκειας. αυτο εννοουσα.

 

sorry δε βρηκα φοτο να σας δειξω.

Presets Suck!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 34
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

kilon

συγχαρητήρια κατ'αρχάς για την Θαυμάσια ιδέα σου και την διαθεσή σου να την υλοποιήσεις.

Καθώς και στα υπόλοιπα μέλη που συμμετέχουν και μας δίνουν τις γνώσεις τους.

Προσωπικά δηλώνω άσχετος με την Ηχοσύνθεση αλλά με πολύ διάθεση να μάθω και παρακολουθώ με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον την εξελιξη του θρέντ.

Με μεγάλη δυσκολία όμως με τόσους όρους και τόση πληροφορία που εχει μαζευτεί σε αυτές τις 3 πρώτες σελίδες (πάνω στα οποία διαφωνείτε κιόλλας και αυτο με μπερδεύει ακόμα πιό πολύ).

Το θέμα νομίζω όμως ειναι να απλοποιήσετε τα πράγματα (όσο αυτο είναι δυνατόν)

 

Γι'αυτό θα πρότεινα (αν συμφωνείτε φυσικά)

 

Οι παρεμβάσεις να γίνονται σε περίπτωση λάθους η αν εχει καποιος να υποδείξει εναν απλούστερο (και σαφέστερο) τρόπο σύνθεσης του συγκεκριμένου ήχου

η ακόμα αν αναλάμβανε κάθε ενεργό μέλος με τις καταλληλες γνώσεις απο ενα όργανο και έτσι θα μπορουσαμε να μάθουμε περισσότερα και διαφορετικά πραγματα μεταξύ τους και διάφορες "οπτικές" γωνίες επί του θέματος (το καθε ενα σε ξεχωριστό θρέντ)

Αν συνεχιστεί έτσι το θρέντ πολυ συντομα δεν θα μπορώ να το παρακολουθήσω και πολυ φοβαμαι και πολύς άλλος κόσμος που ενδιαφέρεται. Αυτό θα είναι κρίμα γιατί το θέμα είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον και υπαρχουν και τα μέλη και έχουν και τις γνώσεις και την διάθεση να μας διευρύνουν τις όποιες γνώσεις εχουμε

Αν και αποκλείω το να εισακουστώ (και γιατί θα έπρεπε αλλωστε),

κάντε κάτι να απλοποιηθεί το θέμα για να μην πάει χαμένη μια τοσο όμορφη ιδέα

 

Σούπερ ντούπερ φιλικά

 

blues power

 

 

 

 

 

 

Αγαπητέ φίλε blues.

 

Η ορολόγια που σε μπερδεύει μπορείς πάρα πολύ εύκολα να την μάθεις μιας και στο internet υπάρχει μια τεράστια πληθώρα tutorials.

 

Αν είσαι αρχάριος εντελώς τότε ο πρώτος σου σταθμός θα πρέπει να είναι εδώ.

 

http://www.computermusic.co.uk/page/computermusic?entry=free_beginner_pdfs

 

και να διαβάσεις όλα τα άρθρα που υπάρχουν στο λινκ.

 

Δεν με ενδιαφέρει να περιορίσω σε κανένα βαθμό το θέμα αυτό. Οποιοδήποτε μπορεί να συμετάσχει , να διαφωνήσει , η να μιλήσει για κάτι εντελώς καινούργιο που να μην συνδέεται άμεσα με τις προηγούμενες απαντήσει όμως θα είναι μέσα στο πνεύμα του θέματος. Για μένα η διαφωνία είναι το πίο υγιές προιόν του διαλόγου, αν συμφωνούσαμε συνέχεια τότε δεν θα μαθαίναμε τίποτα. Η πραγματική μάθηση έρχεται όταν ο άλλος σου αλλάζει τον τρόπο σκέψεις και σε κάνει να βλέπεις ενναλακτικές λύσεις. Τα υπόλοιπα τα μαθαίνεις και μόνος σου.

 

Αυτή η διαδικασία λέγεται brainstorming και έχει σκοπό να προσφέρει εναλλακτικές σε όλους μας για την δημιουργία ήχων αλλά και κυρίως να δείξει εναλλακτικούς οδούς που οδηγούν σε διαφορετικά αλλά πιο ενδιαφέρον αποτελέσματα. Και φυσικά όπως βλέπεις αυτό ήδη συμβαίνει.

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν εχω παρακολουθησει το θεμα οποτε μπορει να ειναι κ λιγο ασχετο αυτο που θα πω αλλα anyway...

 

η ταπεινη μου γνωμη ειναι οτι για να κατανοησεις πληρως το sound synthesis θα πρεπει να ακολουθισεις την εξης σειρα¨

 

1) additive synthesis

2) substractive synthesis

3) play for a while with AM / RM to see what is actually going on

4) FM

4) Granular synthesis

5) physical modeling

 

Επισεις, ενα καλο εργαλιο (για αρχαριους) to implement all this stuff , is Reaktor.

Για πιο advanced καταστασεις ειτε MSP ειτε οποιαδιποτε object oriented language.

 

Δυστυχως (η ευτυχως) το Reaktor εχει καποια limitations για να κανει τη χρηση του "ευκολοτερη" οπωςσ πχ antialiasing filters ( ολα τα oscilllator macros). Κατι που προτειμω να αποφευγω για FM αλλα anyway...

 

αν θελει καποιος μπορω να του στειλω παραδειγματα απο ound synthesis (reaktor, max, c++)

gia παραδειγματα κτλ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Αυτές τις μέρες σαρώνω όλο το noiz για να βρω χρήσιμα πράματα για τα έρμα τα σύνθια να 'ουμ!

Κάπως έτσι ξέθαψα και αυτό το topic για το οποίο θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον kilon. Αν και με 1 χρόνο καθυστερηση το βρήκα και πραγματικά, συνάντησα μια ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ!!!!

Πολλά και πολλλά και πολλά μπράβο σε όσους έγραψαν περί της ηχοσύνθεσης. Και το χρονικό σημείο είναι το καταλληλότερο, μιας και έχω αρχίσει μόνος μου (στη ζεστασιά του σπιτιού  :P ) σπουδές πάνω στο αντικείμενο.

Βουρ στα άρθρα του Sound On Sound τώρα!

www.myspace.com/dizzydizign

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου