Προς το περιεχόμενο

Distortion settings Cubase


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,όπως πολλοί υποστηρίζουν είναι καλύτερα να ηχογραφούμε καθαρά την κιθάρα μας και μετά να βάζουμε effects. Δυστυχώς όσες φορές έχω προσπαθήσει να το κάνω το αποτέλεσμα είναι τραγικό, ειδικά με την παραμόρφωση. Μπορεί κάποιος να μου δώσει έτοιμα settings για κάποιο distortion plug in για rock στο cubase 5.1 r1 κατά προτίμηση; Είμαι περίεργος αν μπορεί να βγεί κάτι καλό. Αλήθεια πέρα απ'το ότι κάνει την μίξη πιο εύκολη έχει κάποια άλλη σημασία το να ηχογραφούμε καθαρά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Οι μόνες περιπτώσεις που ηχογραφείς καθαρή κιθάρα και προσθέτεις παραμόρφωση στη μίξη, είναι:

 

1.Αν δεν ξέρεις τον ήχο σου και ψάχνεσαι ακόμα

2.Αν δεν έχεις πετάλια παραμόρφωσης, προενισχυτές ή ενισχυτές

3.Αν... τα ξέχασες κάπου! :lol:

 

Όλα τα άλλα εφέ μπορείς να τα προσθέσεις αργότερα αν θες, αλλά παραμόρφωση μόνο υπό τις παραπάνω συνθήκες.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με απλά λόγια, η παραμόρφωση στην κιθάρα δεν συγκαταλέγεται στα "FX που προσθέτεις στη μίξη", καθώς επηρεάζει το ίδιο το παίξιμο της κιθάρας. Αν τώρα συντρέχουν αυτά που ανέφερε ο yameth...

url=http://www.soundclick.com/akisk]Akis K

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η τεχνική αυτή λέγεται reamping. Ο λόγος που δεν κατάφερες να έχεις καλά αποτελέσματα είναι γιατί μάλλον δεν έχεις καταλάβει ακριβώς τη διαδικασία.

Την τεχνική αυτή δεν την χρησιμοποιούμε για να γράφουμε και ταυτόχρονα να ακούμε μια κιθάρα "clean" με σκοπό να προσθέσουμε κάποιο εφφέ όπως παραμόρφωση κλπ στο τέλος , αλλά για να μπορούμε να έχουμε περισσότερη ευελιξία ή για να μπορούμε να βελτιώσουμε τον ήχο μας αργότερα αν δεν έχουμε τον κατάλληλο εξοπλισμό.

Το ιδανικότερο σενάριο (αν και μπορεί να γίνει με πολλές παραλλαγές) είναι να χρησιμοποιήσουμε ένα προενισχυτή με είσοδο instrument για να ενώσουμε τη κιθάρα και να ηχογραφήσουμε clean σήμα στο πρόγραμμα μας / D.A.W κλπ.

Από τη παράλληλη έξοδο του προενισχυτή ή από ένα auxiliary send (pre fader) στέλνουμε στην είσοδο ενός πεταλιού / κανονικού ενισχυτή κιθάρας ή Amp simulator ή πεταλιέρας κλπ , το "clean" σήμα για να μπορέσει να παίξει ο κιθαρίστας με μια ρύθμιση που να ακούγεται έστω κατά προσέγγιση ο επιθυμητός ήχος για το συγκεκριμένο τραγούδι.

Μετά , γράφουμε το αποτέλεσμα σε ένα CD και πάμε στο σπίτι του φίλου μας SUPERFUNK και κάνουμε reamp δηλαδή χρησιμοποιούμε το clean σήμα μας για να τροφοδοτήσουμε τα boutique πεταλάκια και τους πανάκριβους ενισχυτές που η άτιμη κοινωνία δεν μας αξίωσε να αποκτήσουμε. :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Επέτρεψε μου να διαφωνήσω με την συγκεκριμμένη τακτική που προφανώς χρησιμοποιείται από μη κιθαρίστες ηχολήπτες.

Όπως είπε και ο φίλος akisd28, η παραμόρφωση επιρεάζει το ίδιο το παίξιμο της κιθάρας.

Αρμονικές, muting, κλπ. είναι μέρος του παιξίματος που εμπνέεται από τον συγκεκριμμένο ήχο και είναι μέρος της σύνθεσης.

Ίσως αν αναφερόμαστε σε bar chords ή δεύτερα μέρη, πολύ πιθανόν να μην παίζει ρόλο τόσο το παίξιμο και το reamping να έχει λόγο ύπαρξης.

 

Δεν λέω ότι δεν είναι δόκιμη τεχνική, αλλά ποτέ μία μελωδική γραμμή ή σόλο σε κιθάρα δεν θ' ακουγόταν "σωστό" αν δεν συνοδευόταν και από τον συγκεκριμμένο ήχο με τον οποίο γράφτηκε. (Εννοείται βέβαια ότι μιλάμε για κιθαρίστα που ξέρει τι κάνει έτσι; )

Πολύ απλά γιατί δεν είναι πληκτροφόρο όργανο.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε yameth σου επιτρέπω να διαφωνήσεις αλλα σε βρίσκω λίγο ακραίο στην τοποθέτηση σου.

:) Δεν είπε κανένας να μην υπάρχει distrortion κατά την εκτέλεση , απλά όχι ακριβώς τι ίδιο distortion που θα επιθυμούσε να έχει ο μουσικός αλλά για οικονομικούς λόγους δεν το έχει. Και εν πάση περιπτώσει μην κολλάμε μόνο στο distortion , τη λέξη distortion μπορείτε να την αντικαταστήσετε με οποιοδήποτε εφφε.

Η τεχνική αυτή μπορεί να ωφελήσει μουσικούς που χρησιμοποιούν διάφορες οικονομικές εναλλακτικές μεθόδους για να ηχογραφήσουν τη κιθάρα τους όπως πεταλιέρες , Amp Simulators κλπ. Οι ηχογραφήσεις με αυτές τις μεθόδους πάσχουν έτσι κι αλλιώς από ρεαλισμό. ¶ρα το reamping μόνο καλό θα έκανε σε αντίστοιχες περιπτώσεις.

Τώρα σε περίπτωση που κάποιος έχει ήδη ένα φτηνό ενισχυτή με κάποιο πετάλι και θέλει να κάνει reamping για να χρησιμοποιήσει αργότερα κάποιο καλό ενισχυτή / πετάλι που υπάρχει σε κάποιο studio , πάλι δεν βρίσκω τίποτα κακό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Πολύ σωστά τα λες dither ως προς τις δυνατότητες χρήσης ακριβότερων μηχανημάτων. Εξ άλλου και εγώ το ανέφερα σαν πιθανότητα.

2. Αν δεν έχεις πετάλια παραμόρφωσης, προενισχυτές ή ενισχυτές

Αλλά θα ήθελα να καταλάβεις τη διαφορά σε ότι αφορά την παραμόρφωση, που στην κιθάρα δεν είναι σαν "οποιοδήποτε" άλλο εφέ.

Είναι σαν να βάζεις ένα κημπορντίστα να παίξει ένα θέμα που θα γραφτει σε midifile.

Καταλαβαίνεις ότι με διαφορετικό τρόπο θα έπαιζε ένα ήχο πιάνου και με διαφορετικό ένα pad.

 

Γι αυτό θεωρώ ότι όταν κάποιος "γράφει" κιθάρα, πρέπει να γράφει με τον συγκεκριμμένο παραμορφωμένο ήχο όταν μιλάμε για κύριο μέρος.

Συνήθως οι ηλεκτρικοί κιθαρίστες φροντίζουμε να έχουμε τουλάχιστον ένα πετάλι της προκοπής, που είναι αναπόσπαστο μέρος του ήχου μας.

Από κεί και πέρα στη μίξη, μπορείς να πειραματίζεσαι με cabinet simulators, modulation, delay, reverb, κλπ. κλπ.

Βέβαια όλα αυτά εξαρτώνται και από το πόσο κατασταλαγμένος είναι και ο ίδιος ο κιθαρίστας...

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω κι'εγώ;

 

Αν ούτως ή άλλως πρόκειται να χρησιμοποιήσεις τα plug-ins από το DAW σου και μόνο, δηλαδή:

 

Κιθάρα -> καρφί στο audio interface (μέσω di κλπ) -> DAW (Cubase)

 

τυπικά δεν κάνει καμία ακουστική διαφορά αν βάλεις τα plug-ins όταν γράφεις ή μετά, ακόμα και αν αναφέρονται σε προενίσχυση.

 

Από εκεί και πέρα εξαρτάται από το παίξιμο σου και αν μπορείς να είσαι "συνεπής" είτε ακούγοντας κάποιο effect όταν παίζεις είτε όχι.

 

Γεράσιμος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε yameth όπως τα λες είναι δεν διαφωνούμε σε τίποτα.

Το reamp κατά την άποψη μου δεν δεν απευθύνεται σε κατασταλαγμένους ούτε σε ολοκληρωμένους μουσικούς , αλλά κυρίως σε αρχάριους έως και μέσου επιπέδου κιθαρίστες που δεν έχουν το στοιχειώδη εξοπλισμό ή την ευχέρεια εύκολα να επαναλάβουν κάτι που έγραψαν σπίτι τους αν πάνε για εγγραφή σε ένα studio που διαθέτει τον κατάλληλο εξοπλισμό.

Έτσι το σενάριο που περιέγραψα παραπάνω απευθύνεται στο μέσο νεαρό ερασιτέχνη κιθαρίστα που έχει στο σπιτάκι του ένα Amplitube , Guitar Rig , κλπ και παιζει ένα θεματάκι το οποίο του αρέσει πολύ αλλά δεν έχει την ευχέρεια να το επαναλάβει εύκολα αν πάει σε ένα studio.Επίσης ας μην ξεχνάμε ότι αλλιώς γράφει κανείς με την ησυχία του κι αλλιώς όταν τα λεπτά του ρολογιού μεταφράζονται σε ευρώ.

 

Ένας καλός performer , ακόμα και αν δεν διαθέτει τα «τάδε μηχανήματα» μπορεί να πάει με τη κιθάρα του και το πεταλάκι του σε ένα εξειδικευμένο στούντιο που διαθέτει σοβαρούς ενισχυτές και να παίξει τα θέματα του από την αρχή, δεν έχει ανάγκη το reamping.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου