Προς το περιεχόμενο

Ελλάς ole


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σχιζοφρένεια....τρέλα...τι γίνεται ρε γαμώτο?...

 

Παιδιά έχω να πω ότι έχουμε πιάσει πάτο σαν χώρα απο όλες

τις απόψεις....κοιτάχτε τι γίνεται πάντου γύρω μας (στην Ελλάδα

εννοώ) τα πάντα καταρρέουν, το φ.π.α. αυξήθηκε, σήμερα

πλήρωσα ένα καφέ 7 ευρώ και έπαθα σόκ! Η χώρα βουλιάζει στα

χρέη και στα προβλήματα... η μεγάλη μάζα των πολιτών φυτοζωεί αποχαυνωμένη, οι πολιτικοί μας είναι ανίκανοι και ευνούχοι,

τα τρόφιμα, η εξωτερική πολιτική, η ακρίβεια, η κακογουστιά,

η ασχήμια, τα δάνεια, τα αρίων...

 

Νιώθω ότι ζούμε σε μια περίοδο όπου όλα καταρρέουν και όλοι

τρέχουν πανικόβλητοι και προσπαθούν να αρπάξουν ότι βρούν

μπροστά τους για να επιβιώσουν λες και έρχεται το τέλος του κόσμου.

 

Στη μουσική δεν πιστεύω ότι μπορεί κάτι πλέον να κάνει τη διαφορά,

ζούμε σε τόσο καταναλωτική εποχή όπου η υπερπαραγωγή έχει κάνει

τη μουσική σαν τις συσκευασμένες μπριζόλες, υπάρχουν τόσες πολλές

και έρχονται και φεύγουν τόσο γρήγορα που δεν προλαβαίνεις

να πάρεις χαμπάρι τίποτα. Οι εποχές του Χατζηδάκι και του Θεοδωράκη πέρασαν και τώρα μόνο το fame strory κάνει τους νέους να ονειρεύονται

(άμα είχα παιδί και πήγαινε στο fame story, πραγματικά θα το έδιωχνα απο το σπίτι).

 

Όσο αναφορά τα αρίων τη μουσική βιομηχανία τις δισκογραφικές

και την τηλεόραση ένα έχω να πω: οι φελοί και τα σκ...τα επιπλέουν και φαίνονται...φυσικά και υπάρχουν σημαντικοί και γνωστοί καλλιτέχνες που αξίζουν αλλά ενώ θα έπρεπε να "οδηγούν" και να προβάλονται, είναι στη σκιά... επίσης το ελληνικό hip hop είναι μεγάλο αστείο...έλεος...

 

 

Θα ήθελα να υπήρχε ένα κοινωνι/καλλιτεχνι/φιλοσο/πολιτικό

"ρεύμα" που θα ενθουσίαζε τον κόσμο και θα τον έκανε να θέλει να αλλάξει την ζωή του, να γίνει καλλίτερος αντί πλουσιότερος...

αλλά τα πάντα βουλιάζουν στην εποχή μας...(πόσο χαίρομαι που

οι Γάλλοι (μάλλον) θα ψηφίσουν όχι στο ευρωσύνταγμα...

εμάς ουτε καν θα μας ρωτήσουν...)

 

Παλαιότερα οι διανοούμενοι (π.χ.Σαρτρ) είχαν λόγο και κινούσαν

τα πλήθη... (η τέχνη επίσης) τώρα δεν έχουν πια αρχ....α όπως

και οι πολιτικοί μας...

Η δεξιά είναι γνωστό πόσο έχει καταστρέψει (ειδικά στο παρελθόν)

την Ελλάδα, ο σοσιαλισμός φάνηκε επίσης τα τελευταία 20 χρόνια

πόσο κατάκλεψε την ελλάδα και την αποχαύνωσε και η αριστερά ζει

πάντα στο παρελθόν αντιδρά στο μέλλον με αφέλεια και γενικώς οι

θεωρίες της είναι ουτοπικές...

 

Ελπίζω πάντως ότι αφού πιάσουμε πάτο (κοντεύουμε), θα ξυπνήσουμε

κάποια στιγμή και τα πράγματα θα καλλιτερεύσουν.

 

Συγνώμη για το μεγάλο post αλλα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας αυτά που σκέφτομαι τον τελευταίο καιρό και να ακούσω και τις γνώμες σας...

επίσης αυτή την εβδομάδα δούλεψα 80 ώρες και μου την έχει βαρέσει...

 

χαίρετε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πιστέυω οτι έχουμε πιάσει πάτο εδώ και καίρο......και το άσχημο είναι ότι τα πράγματα χειροτερέυουν, εγώ πάντως δε βλέπω φώς , οσο υπάρχει μπουζούκι στην Ελλάδα δεν υπάρχει ελπίδα για τα υπόλιπα είδη , και φυσικά αξιόλογα γκρουπ και καλιτέχνες είναι καταδικασμένοι να μείνουν στην αφάνεια προς χάρην της λαικο-ποπ κλίκας.

Κάπου ανέφερες οτι το Ελληνικό χιπχοπ είναι μεγάλο αστείο ,εμ έλα ντε που δεν είναι, απλά ο αστείος (πλέον) βουρλιώτης(going through) και η εταιρία του (family) τα έχουνε κάνει πλακάκια με το γνωστό λαικο-ποπ κατέστημενο (έχει ψωμί η δουλειά ρεεεε) , κυκλοφορώντας τη μια βλακεία πίσω απ΄την άλλη(με συνεργασίες και συμετοχές σε γνωστους λαικο-ποπ ερμηνευτές και ερμηνέυτριες).Φυσικά υπάρχουν κλάσεις ανώτερα γκρουπ απο τους G.T αλλά φυσικα ποιος να τους ξέρει αφού τα περισσότερα γκρόυπ αρνούνται να μπούν στον "χορό" της κλίκας και των δισκογραφικών (γνωστή εταιρία προσφέρθηκε να υπογράψει γνωστο χιπχοπ γκρουπ , αρκει αυτοί να προκαλούσαν κάποιο σκανδαλο και να έβγαιναν στις μεσημεριανές εκπομπές!!!!),το ίδιο βέβαια ισχύει και για τα υπόλιπα είδη (ποπ,ροκ,μεταλ κλπ).Προς θεού δεν απαξιωνω το λαικό τραγούδι αλλά είμαι σύγουρος πως αν και τότε υπήρχαν τα σημερινά μέσα προβολής δεν θα μιλούσαμε σήμερα για της αγνές εποχές του λαικού τραγουδιού, οσο για τον κύριο Θεοδωράκη ,είναι γνωστό οτι έβαλε απίστευτες "τρικλοποδιές" στα τέλη της δεκαετίας του 70 , στην πρωτοεμφανιζόμενη τότε ροκ σκηνή της χώρας μας τραβόντας την πάρα πολύ πίσω και θαβοντάς την ανελειπώς βέβαια ,ως κάτι ξενόφερτο που δε ταιριάζει στον Ελληνα.....μήπως τελικά κρατάει δεκαετίες αυτή η κολώνια;;;;;;;;;;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υο Ikon, what's up man? (δηλ: δεν ξέρω τι σχέση έχουν όλα αυτά με το noiz, αλλά αφού έχουμε την ανοχή του υψίστου ας πω και εγώ τη γνώμη μου). Ακου λοιπόν τι έμαθε μέχρι τώρα ο σαραντάρης Wow!.

α) Τα έχεις κάνει λίγο σαλάτα, όπως όλοι μας, μπλέκοντας θέματα οικονομικά, καλλιτεχνικά, πολιτικά κλπ. Αυτά είναι διαφορετικά πράγματα φίλε μου.

β) Πολλοί περιμένουν από τη μουσική (ή τις άλλες τέχνες) να συμβάλλουν σε μία ωρίμανση του κόσμου (έστω με τον καιρό). Η ιδέα στο νου τους είναι ότι αν ο κόσμος αρχίσει να ακούει (και να φτιάχνει) καλύτερη μουσική, τότε ο κόσμος θα γίνει καλύτερος. Μεγαλύτερο λάθος από αυτό δεν υπάρχει (δυστυχώς). Η καλή μουσική (όπως και το καλό θέατρο, κινηματογράφος, λογοτεχνία) προκύπτουν όταν οι άνθρωποι έχουν σωστές προτεραιότητες και ενδιαφέρουσες ιδέες. Δεν φτιάχνει η καλή μουσική μία καλύτερη κοινωνία, αλλά το αντίθετο.Ο λόγος που ακούμε καλύτερη μουσική από το εξωτερικό, είναι διότι όντως εκεί οι κοινωνίες είναι πιο ξεκαθαρισμένες και πιο ώριμες (πάντα στα πλαίσια των περιορισμών του δυτικού πολιτισμού). Στη Ελλάδα δεν υπάρχει καλή μουσική διότι η κοινωνια plays it.

γ) Σε μερικές (σπανιότατες) περιπτώσεις ένα άτομο μπορεί να υπερβεί τη μαλακία της κοινωνίας στην οποία δραστηριοποιείται. Τότε έχεις έναν Θεοδωράκη ή έναν Χατζιδάκι. Αισθάνεσαι Χατζιδάκις; Εγώ ομολογώ πως όχι. Ο Vangelis (Παπαθανασίου) σηκώθηκε και έφυγε από εδώ για να δει φως (και είδε).

δ) Οι πολιτικοί είναι αυτοί που ψηφίζουν οι πολίτες (το λένε δημοκρατία αυτό το αστείο). Ποιοι πολίτες όμως; Εσύ που εργάστηκες 80 ώρες την προηγούμενη εβδομάδα; Εγώ που έκανα το ίδιο περίπου; Ναι εμείς, αλλά επίσης, οι άνεργοι, οι έχοντες τρελόχαρτα, οι πρώην φυλακισμένοι, αναλφάβητες και αρρωστημένες από την τηλεόραση νοικοκυρές, εκ' πεποιθήσεως αιώνιοι φοιτητές που δεν έχουν πληρώσει ποτέ τους φόρο, 18χρονοι που δεν έχουν ακόμη εργαστεί ούτε μία μέρα κλπ κλπ κλπ. Τώρα ξέρεις γιατί έχουμε τους πολιτικούς που έχουμε.

ε) Η αύξηση του ΦΠΑ είναι όντως απαράδεκτο φορολογικό μέτρο. Έχεις όμως σκεφτεί γιατί πληρώνουμε στην Ελλάδα τόσους πολλούς φόρους; Η απάντηση είναι ότι πρέπει με τους φόρους μας να πληρώνουμε τους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων. Η ΕΡΤ έχει τον ίδιο αριθμό υπαλλήλων με το CNN, και όλοι αυτοί πρέπει να παίρνουν 14 μισθούς τον χρόνο, πολλά και ενδιαφέροντα μπόνους κλπ. Δουλειά τους είναι να φτιάχνουν το παγκοσμίου φήμης πρόγραμμα της ελληνικής κρατικής τηλεόρασης και να στέλνουν το S.A.G.A.P.O. και το My Number One στην Eurovision. Μαζί με αυτούς έχουμε τους υπαλλήλους του ΟΤΕ (γνωστοί για την ευγένειά τους), τους υπαλλήλους της ΔΕΗ (αυτούς μη τους στενοχωρούμε γιατί θα αρχίσουν τις απεργίες και βοήθειά μας) και πολλόύς-πολλούς άλλους. Τώρα ξέρεις γιατί αυτή την εβδομάδα εργάστηκες 80 ώρες: για να μπορούν να μην εργάζονται 80 ώρες όλοι αυτοί. Η κυβέρνηση αντί να συρρικνώσει τα κρατικά έξοδα στέλνοντας σπίτι τους τους περισσότερους από αυτούς, αύξησε το Φ.Π.Α., διότι αν τολμήσει να πει τίποτε για την άρση της μονιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων, ο λαός (βλέπε παράγραφος δ) θα την στείλει στην αντιπολίτευση.

στ) Σχετικά με τη θεωρία σου για το ότι πιάσαμε πάτο, δυστυχώς πάλι κάνεις λάθος. Ο πάτος δεν είναι μία σταθερή αμετακίνητη θέση που κάποτε θα τον πιάσουμε. Ο πάτος είναι κινούμενος στόχος διότι ορίζεται συγκριτικά. Υπάρχει ο πάτος της Ευρωπαϊκής Ένωσης (εμείς δηλαδή), ο πάτος των ασιατικών χωρών, ο πάτος της αφρικανικής ηπείρου κ.ο.κ.

 

Γιατί στα λέω αυτά; Είπαμε, εγώ μέχρι σήμερα αυτά έχω καταλάβει, αν κάποιος άλλος έχει δει κάτι παραπάνω ας μας το πει. Όπως και να' χει σε συγχαίρω για το ότι έγραψες κάτι που μας βγάζει όλους από τη γνωστή καταναλωτική μας τεχνολαγνεία.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας κάνουμε το Clockwork Orange πραγματικότητα.

:evil:

Silot, ποιο μέρος της ταινίας θέλεις να κάνουμε πραγματικότητα, το πρώτο ή το δεύτερο; Γιατί αν εννοείς το δεύτερο, δεν βλέπω το πρόβλημα... έχεις ήδη εισακουσθεί.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οσο για τον κύριο Θεοδωράκη ' date='είναι γνωστό οτι έβαλε απίστευτες "τρικλοποδιές" στα τέλη της δεκαετίας του 70 , στην πρωτοεμφανιζόμενη τότε ροκ σκηνή της χώρας μας τραβόντας την πάρα πολύ πίσω και θαβοντάς την ανελειπώς βέβαια ,ως κάτι ξενόφερτο που δε ταιριάζει στον Ελληνα[/quote'] Αυτές ήταν (και μάλλον είναι ακόμη) απόψεις του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας. Ο Θεοδωράκης ήταν πάντα κομμουνιστής και επέλεξε (αυτονόητα ίσως) την πολιτική του ένταξη σε αυτό το πράγμα. Προτείνω να μην τον κρίνουμε με βάση τις κομματικές του επιλογές, είναι ένας άνθρωπος που υπερασπίστηκε τη δική του ελευθερία και την ελευθερία του τόπου του περισσότερο από οποιονδήποτε ροκά έλληνα έχω συναντήσει μέχρι σήμερα, ο οποίος συνήθως το μόνο που υπερασπίζεται είναι το δικαίωμά του να καπνίζει άφιλτρα τσιγάρα σε πείσμα του διεθνούς ιμπεριαλισμού.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"έχουμε πιάσει πάτο" :?:

 

δεν θα το έλεγα :roll:

 

καθημερινά διαπιστώνουμε όλοι ότι ο ελληνικος αχταρμάς είναι ΑΠΥΘΜΕΝΟΣ :twisted:

 

μη στεναχωριεσαι όμως σε καμμιά διακοσαριά χρόνια θα φτιάξουν τα πράγματα :lol:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Wow! τα σχόλιά μου μπορεί να αφορούσαν πολλά θέματα αλλά περιέγραφαν μια συγκεκριμένη κατάσταση (η οποία είναι αποτέλεσμα όλων αυτών) δεν νομίζω οτι τα έκανα σαλάτα. Θα επανέλθω όταν βρω λίγο χρόνο για διευκρινήσεις και για να διαφωνήσω (και να συμφωνήσω) μαζί σου σε μερικά πράγματα που διάβασα.

Χαιρετώ.

:wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Hi 8)

Πρώτα απ'όλα να πώ ότι έγραψα αυτό το post αφού διάβασα ένα άλλο για τους αντιπροσώπους και τις συμπεριφορές των καταστημαρχών σε όλους εμάς. Μην απορείς και τόσο φίλε μου Wow! που έθιξα αυτό το θέμα σε ένα "μουσικό" site, και άλλες φορές έχουμε συζητήσει άσχετα θέματα. ¶λλωστε στο περι ανέμων και υδάτων το έγραψα και στο κάτω κάτω μιά παρέα είμαστε, ας μην τη λέει ο ένας στον άλλον κιας μην γινόμαστε σχολαστικοί γιατί είναι κουραστικό.

 

Συμφωνώ 100% μαζί σου για την ελληνική κοινωνία, το δημόσιο, τους πολιτικούς και τους πολίτες της χώρας μας. Ξέρω περιπτώσεις για άτομα στο δημόσιο που δουλεύουν 4 ώρες τη μέρα μιλώντας για κουτσομπολιά στο τηλέφωνο με φιλενάδες (οι κυρίες) και μιλώντας για το στοίχημα με άλλους κοπρίτες (οι κύριοι).... και γκρινιάζουν κιόλας ότι κακοπερνάνε στις δουλειές τους. Προσωπικά πιστεύω ότι οι΄Ελληνες (εννοείται όχι όλοι) παίρνουν αυτό που τους αξίζει και να μην κλαίγονται και γκρινιάζουν στις τηλεοράσεις και κλαψουρίζουν στις πρωϊνές εκπομπές και μετά πάνε και ψηφίζουν τους ίδιους απατεώνες.

Το θέμα για μένα είναι ότι όσο περνάει ο καιρός τόσο περισσότερο με ενοχλεί αυτή η κατάσταση και θέλω να κάνω κάτι γι'αυτό έστω κιαν αυτό περιλαμβάνει να σας ζαλίζω καμιά φορά εδώ στο noiz, τι να πώ..συγνώμη που σας αποπροσανατόλισα απο το..... "standard" θέμα σας....πως λέμε standard aircondition.. :)

 

O Goethe λέει κάπου στα χρόνια μαθητείας του Βίλχελμ Μάιστερ ότι ο άνθρωπος πρέπει να ακούει κάθε μέρα ένα ωραίο τραγούδι, να διαβάζει ένα ωραίο ποίημα και να βλέπει έναν ωραίο πίνακα (ή κάπως έτσι, δεν το θυμάμαι ακριβώς). Επίσης οι αρχαίοι Έλληνες είχαν κάποιες πολύ ενδιαφέρων θεωρίες για τη μουσική και την κοινωνία. Πιστεύαν ότι κάποιες μελωδίες πάνω σε κάποιες κλίμακες κάνουν π.χ. το στρατό πιο "ανδρειωμένο", κάποιες άλλες μελωδίες πάνω σε κάποιες άλλες κλίμακες (έλεγε ο Πλάτων) προκαλούσαν τη διαφθορά των νέων κ.τ.λ. Ακούγονται λίγο αστεία αυτά αλλά προσωπικά πιστεύω ότι η μουσική σε επηρρεάζει πολύ στη ζωή σου.

Φυσικά και η τέχνη απο μόνη της δεν θα φτιάξει την κοινωνία αλλά όχι και ότι το αντίθετο είναι το μεγαλύτερο λάθος, όπως είπες.

¶ν και εγώ δεν είπα τίποτα απο τα δύο...λάθος κατάλαβες, είπα μόνο ότι πλέον στην εποχή μας δεν υπάρχει χώρος για ιδέες και ρεύματα όπως στο παρελθόν.

 

 

Σχετικά με τη θεωρία σου για το ότι πιάσαμε πάτο' date=' δυστυχώς πάλι κάνεις λάθος. Ο πάτος δεν είναι μία σταθερή αμετακίνητη θέση που κάποτε θα τον πιάσουμε. Ο πάτος είναι κινούμενος στόχος διότι ορίζεται συγκριτικά. Υπάρχει ο πάτος της Ευρωπαϊκής Ένωσης (εμείς δηλαδή), ο πάτος των ασιατικών χωρών, ο πάτος της αφρικανικής ηπείρου κ.ο.κ.[/quote']

 

 

Έλεος ρε Wow!........έλεος..

Θεωρώ το σχόλιό σου "σχολαστικό" και άδικο. Τι με νοιάζει εμένα ο πάτος της αφρικής και του τρίτου κόσμου (συκριτικά εννοώ, μακάρι οι άνθρωποι να ορθοποδήσουν κάποια στιγμή). Δεν με ενδιαφέρει να ορίσω αντικειμενικά την λέξη "πάτος". Με τα δικά μου δεδομένα πιάσαμε πάτο και δείχνουν να συμφωνούν πολλοί μαζί μου. Το να συγκρίνομαι με ένα "κατώτερο" απλά με κάνει να νιώθω ανακούφιση και να επαναπαύομαι. Το να συκρίνομαι με έναν ισχυρότερο όμως με κάνει να θέλω να γίνω καλλίτερος και αυτό θα πρέπει να με νοιάζει, οπότε ποιός ο λόγος να μου απαντήσεις εγκυκλοπαιδικά??? απλά για να μου πείς ότι δυστυχώς κάνω πάλι λάθος?

(συγνώμη για το ρε).

 

Τέλος Πάντων.

Ο λόγος που μου αρέσει το noiz και μιλάω καμιά φορά εδώ είναι γιατί εχω δεί ότι υπάρχουν πολλά ωραία και καθαρά μυαλά με τα οποία ο διάλογος είναι ενδιαφέρων και διδακτικός, αυτό ισχύει και για σένα και για τους άλλους "παλιούς" (και μη) του noiz (τρελό γλύψιμο...) αλλά μην χτυπάτε το συναίσθημα με την "σκληρή" λογική γιατί εκεί που σταματάει το μυαλό ξεκινάει η καρδιά λέει κάποιος μεγάλος απο την Κρήτη...και ενα τραγούδι των roxette μου φαίνεται... :)

 

Αυτά τα ολίγα....

χαίρετε. 8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως δεν καταλαβαίνω ότι μου απαντάς προσωπικά. Εγώ τις λίγες "επί προσωπικού" νύξεις που έκανα, τις έκανα με χιουμοριστική διάθεση. Τέλος πάντων, ο λόγος που περιέγραψα με τόσο μελανά χρώματα την ελληνική πραγματικότητα είναι για να υποδείξω σε όποιον ενδιαφέρεται ότι πρέπει να ανεβάσει το επίπεδο της δουλειάς του και να αναζητήσει το κοινό του στο εξωτερικό. Στο noiz (και όχι μόνο), το εξωτερικό το συζητάμε συνήθως σαν μέρος για να αγοράσουμε κάτι, όχι για να πουλήσουμε κάτι. Αυτό είναι κατά τη γνώμη μου λάθος.

 

Πάντως... μηδέν παρεξήγηση... όπως θα δεις, θα έρθουν πολλές άλλες εβδομάδες με ογδοντάωρα (και για τους δυό μας) οπότε εδώ θα είμαστε να τα λέμε.... (κλαψ, λυγμ)...!

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου